Diskuse k článku: Domácí míchání krmení

Autor diskuse: Pavel S. - Profil , 24.6.2009
189 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMydlifous - Profil | Út 22.4.2014 12:24:06

Miki >> Zdravím tě Miki.Chtěl jsem tě poprosit taky o ňjáký recept na krmení.Jsem s malým synem sám,tak těch peněz na rozhazování za drahé krmítkové směsi nemám.Chytám převážně na malých revírech .Jsou to rybníky,nádrže okolo max- 2 hektarů a dno je jak bahnité,tak pískovo-stěrkové..Tak jestli můžeš ňjak poradit,byl bych moc rád.Děkuji ťi předem a PETRŮV ZDAR VŠEM ''NORMÁLNÍM'' RYBÁŘŮM

    Nhonzisek - Profil | Čt 9.8.2012 11:22:29

    Martin M. >> Pavel S. - >> ahoj, ještě dotaz, když jdu s tímhle na proudnou řeku neodplave mi ten šrot?

      NMartin M. - Profil | So 21.4.2012 21:39:14

      Knedlhans >> takhle - pokud vuni v krmeni citis ty, tak ji budou citit i ryby. Tohle pravidlo vetsinou staci, proste to "okoren" jako bys to chtel snist ty sam :-) Moc bych to s vunemi neprehanel.

        NKnedlhans - Profil | So 21.4.2012 10:37:02

        Martin M. >> Pavel S. - >> Dobry den,
        mel bych na Vas dotaz ohledne davkovani prirodnich posilovacu.Take s touto myslenkou sympatizuji,ale nevim kolik napriklad skorice,vanilkoveho cukru,a nebo tech tekutych jako med nebo polevkove koreni se ma davkovat.Existuje nejaka poucka kolik toho davat,nebo dle ceho se to da poznat?Nebo je to o citu a o zkouseni?Predem dekuji.

          NBurdych - Profil | Ne 15.4.2012 19:31:26

          Lze dát do směsi booster scopex?

            NMiki - Profil | So 9.4.2011 18:40:40

            Feederman! >> je to zde:http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=929

              NMiki - Profil | So 9.4.2011 18:40:24

                NMiki - Profil | So 9.4.2011 18:40:10

                pavel-cb >> ahoj, je to zde: http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=929

                  NHonza123 - Profil | So 9.4.2011 17:20:53

                  Miki >> Ahoj čtu tady článek o krmítkových směsích a ty si tady rozesílal na mail nějakou směs moch bych tě taky oni poprosit díky moc. Honza123

                    NFeederman! - Profil | Út 28.9.2010 20:40:22

                    Miki >> ahoj mohl bych taky poprosit o ty recepty na krmení . dík

                      Npavel-cb - Profil | Po 13.9.2010 10:10:38

                      Ahoj,
                      nevíte zda ten návod na krmení už vyšel zde na mrku? popř. mohl bych o něj požádat?
                      Díky

                        NKostˇa - Profil | Út 6.7.2010 7:55:54

                        Martin M. >> ShimPaul - >> Máš pravdu s tim krmenim já jsem si koupil 5 a půl kila míchaných šrotů a je to výborný.já jsem byl s kámošema na rybách a jeden měl směs traper a jeden čokoládovou a obadva nic a házely to vedle mně.

                          NKasura - Profil | Ne 13.6.2010 21:52:38

                          Tak to Ti závidím, lebo u nás také vody nie sú,ale čo je zaujímavé,že na tej istej vode druhý v poradí mal len 6 kaprov ale aj na to si vymyslíš nejakú protiargumentáciu ,takže na túto tému končím.

                            NCarabus - Profil | Ne 13.6.2010 14:39:42

                            Kasura >> já jsem nechtě to krmení nějak zpochybňovat, ale chodím třeba na "dobře zarybněnou vodu", která je tak "hladová", že ryby berou cokoli co tam spadne. :-)

                              NKasura - Profil | Ne 13.6.2010 14:27:19

                              Carabus >> O moje krmivo nemaj obavy,chodím na veĺa rybníkov dokonca aj do HU a funguje veĺmi spoĺahlivo všade,nie náhodou som v piatok vyhral preteky v Striebornici s vysokým náskokom a veĺkej konkurencii.

                                NCarabus - Profil | Čt 10.6.2010 13:13:22

                                Kasura >> Píšeš " na dobre zarybnených rybníkoch ", já myslím, že na takové vodě stačí udělat krmný mrak a trochu patiklu popř živé na udržení a nemusím vymýšlet nějaké speciality. Zajímavější výsledek by byl po vyzkoušení toho zázraku v konkurenci nějakých gulášů či podobné akci, kde si ta ryba má z čeho vybrat.

                                  Nlv4251 - Profil | St 9.6.2010 12:49:39

                                  Ano ano domácí klobása je holt domácí a to samé platí i o vnadící směsi. Např. ted chytám jen na naloženou pšenici v melase s vločkama košíček s malími oky a ani to nevypadává.

                                    NKasura - Profil | So 22.5.2010 13:12:22

                                    Súhlasím so szivaros44 a s Miki,ja som za tie roky čo chytám ryby vyskúšal krmivá snáď od všetkých výrobcov,s menším väčším úspechom ,až som začal miešať krmivo sám a hneď sa to prejavilo v počte ulovených kaprov,samozrejme spokojný som nebol a tuningoval som krmivo ďalej až do dnešnej podoby.Teraz sa mi to už zdá byť skoro dokonalé a ďalej nešpekulujem a nemám problém za vychádzku chytiť 20,30 a viac kaprov na dobre zarybnených rybníkoch.Recept nepýtajte, lebo mäsiari by vychytali celý rybník - ha,ha,ha.

                                      NBenny - Profil | Út 20.4.2010 21:12:47

                                      szivaros44 >> ake mnozstvo to miesas a melsies? myslim nejaky pomer. vdaka

                                        Nszivaros44 - Profil | St 7.4.2010 14:12:07

                                        Jeste neco Mikino, ja jsem z Komárna, a mám pres hranici 800m,a u nich nejlevnejsi krmivo je cca. 35,-sk - nebo neco pres 1 euro,a prece zustávám u domácího receptu,jelikoz je to odzkouseny a podle mne povedeny. Byl jsem na závodech tady u nás, a "konkurence" chytala na znackové krmivo (Milo+Katus-mix)- já na svuj, a vysledek - on 7850gr, a já 7920 gr, vzdálenost mezi náma byl neco pres 5m! TAKZE ZUSTÁVÁM U DOMÁCÍHO VYROBKU !!!

                                          Nszivaros44 - Profil | St 7.4.2010 14:01:40

                                          Ahoj!
                                          Je to velice dobry recept,ale já to delam takhle: rozvarím kukurici a pomleju ji na mlynku na maso,pak dostanu hodne lepivou masu a k tomu uz jenom pridávám trocha vody,abych mel lehkou kasi,postupne partikle, strouhanku a pod. Je to muj dlouhodoby recept a osvedceny !!!
                                          Já jsem taky myslel na ty ceny a zkousel ruzné zpusoby,jak to udelat levneji.
                                          Petruv zdar !!!!

                                            NVoňas - Profil | So 3.4.2010 22:09:21

                                            Mohu vás taky poprosit o zasláni oněch receptů, díky.

                                              NMiki - Profil | Pá 2.4.2010 19:10:36

                                              Brukar >> Jak už jsem napsal níže, mějte všichni strpení, článek který jsem napsal je už na korekci na MRKu a brzo se zde objeví.

                                              Věřím, že to pochopí všichni a děkuju jim!!!

                                                NBrukar - Profil | Čt 1.4.2010 14:21:46

                                                Miki >>
                                                Mohl bych také poprosit o zaslání několika receptů na krmení. Určitě bych se zpětně ozval a dal vědět jak směsi zafungovaly. Chytám převážně plavačku a feeder. Děkuji. ;)

                                                  NMiki - Profil | Po 22.3.2010 18:13:06

                                                  Pánové, všem rád vyhovím, ale prosím o strpení. Připravuji článek o krmení, který jsem vlastně už napsal a poslal většině zde zůčastněných lidí. Určitě se zde na MRKu objeví.
                                                  Vydržte tedy.........díky.

                                                    NSkacel2 - Profil | Ne 21.3.2010 22:41:47

                                                    Miki >>
                                                    taky bych chtěl poprosit o zaslání pár receptů.

                                                      Nnadšenec - Profil | Ne 21.3.2010 22:16:52

                                                      Ahoj, můžeš mi taky poskytnout ten recept.Děkuji

                                                        Nmartin007 - Profil | Čt 18.3.2010 19:25:58

                                                        Též se připojuji k žádosti o recept předem dík

                                                          NMiki - Profil | Ne 14.3.2010 18:17:24

                                                          Lálos >> an-old-fuddy-duddy - 14.3.2010 13:27:28 >> Máš to v SZ.
                                                          S pozdravem...........Miki.

                                                            NMiki - Profil | Ne 14.3.2010 18:17:04

                                                            javik >> Máš to v SZ.
                                                            S pozdravem...............Miki

                                                              NMiki - Profil | Ne 14.3.2010 18:16:39

                                                              Hasky >> Máš to v SZ.
                                                              S pozdravem...........Miki

                                                                Nan-old-fuddy-duddy - Profil | Ne 14.3.2010 13:27:28

                                                                Miki >> ahoj, připojím se do davu žadatelů a rád bych taky poprosil o recept:) díky moc!

                                                                  Njavik - Profil | St 24.2.2010 11:01:54

                                                                  Miki, jakožto začátečnice s rybařením bych taky poprosila u nějaký recept na krmení díky

                                                                    NHasky - Profil | St 24.2.2010 10:20:36

                                                                    Miki,mohl bych i já požádat o zaslání tvých receptů-sám se snažím experimentovat,ale není to ještě v takové fázi,abych o tom mohl psát jako o odzkoušené receptuře-díky moc:-)

                                                                      NMiki - Profil | Po 22.2.2010 18:31:28

                                                                      SamoMo >> Máš to v SZ. Ahoj....miki.

                                                                        NMiki - Profil | Po 22.2.2010 18:31:00

                                                                        JPfish >> Já už jsem to tobě asi jednou posílal--pokud se nepletu viď??

                                                                          NSamoMo - Profil | Ne 21.2.2010 19:25:11

                                                                          Miki >> miki ahoj aj ja mozes cez SZ diky moc

                                                                            NJPfish - Profil | Pá 5.2.2010 11:58:52

                                                                            Miki)ahoj, můžu také poprosit o Tvůj recept.Díky

                                                                              NMiki - Profil | St 3.2.2010 19:05:15

                                                                              kang >> Jasně, máš to v mejlu. Kdyby byl problém, dej vědět a pošlu to znova.

                                                                                Nkang - Profil | Út 2.2.2010 21:00:17

                                                                                Miki >> miki >>můžeš mi prosim te miki poslat ten recept na to tvoje krmení.dík.

                                                                                  NMiki - Profil | Po 1.2.2010 18:07:17

                                                                                  marian.x >> máš to v mejlu.

                                                                                    NMiki - Profil | Po 1.2.2010 18:00:10

                                                                                    Juraj >> Jasně, ale v tom případě je tedy debata o krmení a míchání si ho doma bezpředmětná. když jsem chytal závodně já a krmení jsem dostávali, nic jsem neřešil. Dnes se sponzoruju sám, tak to řeším--to je celé.

                                                                                      NJuraj - Profil | St 27.1.2010 18:52:36

                                                                                      Miki >> No jo. Jenže my jsme pro letošek už pod sponzoringem, takže se na to dívám jinak.

                                                                                        Nmarian.x - Profil | St 27.1.2010 18:44:16

                                                                                        Miki>> ve starších příspěvcích jsem našel, že jsi zájemcům o domácí míchání krmení posílal recepty mailem. Pokud by to bylo možné, prosím o zaslání na můj mail. Díky

                                                                                          Nvokounek - Profil | St 27.1.2010 18:39:56

                                                                                          co je doma to sa počíta. treba robiť už pomali zásoby..

                                                                                            NMiki - Profil | St 27.1.2010 18:19:30

                                                                                            Juraj >> Samozřejmě máš pravdu a je to rozumný názor. Já se nechci opakovat a jen pro osvěžení paměti dodávám odpově´d na tvou otázku, která zní : "zda se to ještě vyplatí"-to míchání si doma vyráběných krmení. Odpovídám : " vyplatí a podle cen z listopadu 2009, kdy jsem si dělal takovou souhrnou statistiku, jsem došel ke dvoum cenovým relacím. první byla cena za krmení jež jsem poslal asi 50 lidem zde na MRKu. Jedná se o takový jednoduchý základ a cenově vyjde kilo na cca 35-38 korun. Srovnatelná záležitost od komerčně vyráběných směsí typu Timár, Traper atp. je v cenách cca 80 korun.
                                                                                            Samozřejmě mám sestavenou směs opravdu dobrou a ještě lepší a vyzkoušenou a tu se nebojím kdykoliv a s kýmkoliv porovnat a tahle směs mě vychází na cca 45-48 korun a tu se nebojím přirovnat třeba k vyšší řadě Lorpia, nebo Milu atp. Pokud někdo pochybuje, nechtě se se mnou domluví a můžeme to testnout přímo u vody--lepší důkaz nabídnout nedokážu. Teď tedy můžeš posoudit, zdali se to vyplatí finančně či nikoliv.

                                                                                              NJuraj - Profil | Út 26.1.2010 23:57:09

                                                                                              Miki >> Postupně se začínám přiklánět k témuž názoru. Jenže. Když do toho dáš vše, co to má mít, vyvstává otázka, zda se to ještě vyplatí. A hlavně. Nejsem Konopásek, tudíž vím kulový a tak raději zůstanu u komerček. Zkoušel jsem kdysi míchat vše možné, jenže systémem náhodných výbuchů. Ne že by to nechytalo, ale na závody bych si netroufnul. Komerčkou jsem byl většinou přechytán. Ale rybář je člověk a ten se jak známo vyvíjí. Takže možná jednou... Kdož ví?

                                                                                                NMiki - Profil | Út 29.12.2009 11:19:12

                                                                                                Palcat >> Souhlasím. Jak říkám, nikdy jsem s tím, co tvrdím dnes nesouhlasil a měl stejný názor jako ty, ale přesvědčil jsem se o možnosti konkurence právě při závodech, kde mnou udělané krmení konkurovalo běžným typům jako je Timár, Boland, Traper, Lorpio atp. Samozřejmě, že to není jen směs strouhanky a šrotu.

                                                                                                  NPalcat - Profil | Po 28.12.2009 20:46:45

                                                                                                  Miki >> Každý máme jistě svou pravdu , ale určitě to nebude směs srotu a strouhanky.

                                                                                                    NMiki - Profil | Ne 27.12.2009 17:14:26

                                                                                                    Palcat >> Palcat: Mám ruku na srdci a upřímě říkám a tvrdím že : z domácky vyrobenou směsí můžu konkurovat komerčně vyráběným směsem.....................abys ale pochopil jak to myslím, musel by jsi se prokousat všema těma textama co se tady psaly. Já jsem vždycky tvrdil tak, jako ty, že nikdy doma nevyrobíš směs konkurenčně schopnou s komerčně vyráběným krmením. Odůvodňoval jsem to tím, že když se něco dělá ve velkém, získá to takový šmrnc, který doma nevyrobíš, ale není to pravda. Pokud použiješ stejné komponenty, jako se dávají do krmných směsí, můžeš si vyrobit naprosto v pohodě konkurenční krmení vlastní výroby. Vzpomeň na Richarda Konopáska, který chytal na své krmení a přechytal všechny. prostě jde jen o to vědět, co do toho přidat a samozřejmě-a teď opravdu ruku na srdce, musít umět chytat. Tak že jestli tu někdo tvrdí, že lze vyrobyt ještě lepší směs krmení, než se vyrábí z navoněného šrotu a strouhanky, tak to tvrdím JÁ.

                                                                                                    Dzumo: pokoušeljsem se ti odeslat mejl, ale nešlo to????


                                                                                                    roxtidy: Může být. Pokud to zkusíš 30x a se stejným úspěchem, budu ti věřit. Já, když zkouším nějákou složku do krmení a než o ní začnu psát, zkouším a přidávám jí tak 2-3 roky na vodách v celé republice. pak až o nich píšu. Tím chci jen říci, že nelze nic hodnotit po prvním úspěchu, nebo naopak neůspěchu, tak to je.

                                                                                                      NPalcat - Profil | Út 1.12.2009 20:34:21

                                                                                                      Vidím ,že se to tu strhlo v hromadnou přestřelku jak už to tu bývá zvykem , ale taky přidáv polínko do ohně. Chytám jen na Sensas , ne že bych byl profík ,ale je to pro mě nejdostupnější směs , když už chci ušetři určitě nevycházím od nuly , ale raději ředím závodní směsy , kuku šrotem , mletou řepkou , nebo přidávám ovesné vločky. V dnešní době se dá sehnat směs ,která je pro normální chytání velmi solidní. Poměr ceny cca. 40kč/1kg. není nedostupná ani pro začínající děti , které jsou beztak podporovány od rodičů. A ruku na sdrce , nechcete tu někdo tvrdit ,že s domácí směsí můžete konkurovat komerčně vyráběné.

                                                                                                        NDzumo - Profil | Po 12.10.2009 19:11:24

                                                                                                        Pre Miki: Ahoj, mozes aj mne to poslat... som strasne zvedavy... vopred Dakujem....

                                                                                                          Nroxtidy - Profil | St 30.9.2009 22:37:21

                                                                                                          Ahoj,
                                                                                                          pridam jeste jeden komentar k tomuto tematu. Jiz drive jsem na toto tema uvedl, ze si toto krmeni namicham a taky jsme namichal.
                                                                                                          Vysledkem byla, diky presati, velmi jemna smes. Par vychazek jsem s ni absolvoval, ale zadnou vetsi rybku jsem nepresvedcil. A tak jsem se pokusil smes trochu upravit. Proto jsem pridal zpet hrubsi castecky z kukuricneho a psenicneho srotu, ktere jsme puvodne odstranil, dale nahrubo namlete ovesne vlocky a nahrubo namlete piskoty. A nakonec jeste praskovy posilovac. Vse tak nejak primerene. No a ejhle, vcera na tuto smes a medovou kukurici nekolik kapru 50+ a jeden, ktery mi pri zaberu utrhl navazec a pred tim jeste vyvratil predni vidlicku tak, ze sem malem prisel o prut! Netusim co to mohlo byt, ale ruce se mi jeste par minut potom chvely :-)

                                                                                                            NMiki - Profil | Pá 25.9.2009 18:40:16

                                                                                                            Jirkas17 >> Máš to v mejlu, tak můžeš porovnat s ostatním. Pokud by ti to nedošlo, dej vědět a pošlu to znovu!!

                                                                                                              NJirkas17 - Profil | Pá 25.9.2009 16:23:27

                                                                                                              sadraj >> Diky snad to bude fungovat.

                                                                                                                Nsadraj - Profil | Pá 25.9.2009 15:58:17

                                                                                                                Jirkas17 >> http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=612
                                                                                                                jen to chce hedat a najdeš to je to tu ale musiš se trochu rhrabat celým serverem a prohledat navnady nustrabyhy apodobně
                                                                                                                On celej tan článek je dcela zajimavej co se týká surovin a přípravy ten kdo to psal je asi machr na krmení a umí i solidne ušetřit . ty vločky co z toho vziknou jsou skoro k nerozeznání od Anglickejch a přitom nesrovnatelne levnejší

                                                                                                                  NJirkas17 - Profil | Pá 25.9.2009 15:02:21

                                                                                                                  sadraj >> Ja jsem to nikde nenasel,muzes mi prosim Te poslat odkaz,nebo primo ten recept. Diky

                                                                                                                    Nsadraj - Profil | Čt 24.9.2009 22:04:28

                                                                                                                    Jirkas17 >> nejsem sice miki ,ale koupil bych trapera z polska mě se osvedčil a není ani moc drahej a dá se oupit přimo na cilovcou rybu a prodavají k nemu i přislušný posilovače na naástrahy v prásku taky podle druhu ryb .
                                                                                                                    Jina nejlevneji vyhcází domácí rybí buchta je tady nekde v receptech na vnadení a nedávno byla i v nejaký otazce je to pár surovina a asi tka 1/2 hodinka v troube a potom párkt cedník zatepla a potom i po vystydnutí a bnechat usušit a dá se to postupně i vylepšovat podle tohojak si na tom m finančně

                                                                                                                      NJirkas17 - Profil | Čt 24.9.2009 15:12:56

                                                                                                                      Miki >> Mohl bys mi prosim Tě poslat na email nějaký levný,ale učiný recept na krmítkovou směs pro mladého rybáře. Díky

                                                                                                                        Nbalosek1 - Profil | Út 11.8.2009 14:35:38

                                                                                                                        Mikki poslal bys mi prosím ten recept na krmítkovou směs na mejl Děkuju

                                                                                                                          NLooki - Profil | Pá 7.8.2009 11:07:13

                                                                                                                          nazdar,tak se mi zda ze to trochu zvelicujete.Ja sice nevim presne co vse davaj vyrobci do smesi,ale jedno vim docela dobre: nic moc kvalitniho to neni.ja uz nasel ve smesich toto: plastove krabicky z TicTac (ulomky),provazky a snurky,silony,cokoladu,zelatinu z cokolady (jako ma studentska pecet) a jinou nezbytnou prisadu.Mluvim o značce Tra*er.

                                                                                                                          Jestli muze nekdo zaslat na SZ slozeni tech smesi budu rad.Konkretne me zajima hlavne Traper,ale i jine smesi.Predem dekuji
                                                                                                                          Mezi moje hlavni krmne smesi povazuju hlavne kukurici,psenici a sroty.to by se jeden divil,co udela vhodne uvarena psenice s trochou kukurice a to vse krmeno na nejvice trech mistech.Hlavne po setměni to je parada.

                                                                                                                            NMiki - Profil | Ne 2.8.2009 19:55:34

                                                                                                                            jirpra >> stejně jako "marius", máš to také v SZ

                                                                                                                              NMiki - Profil | Ne 2.8.2009 19:55:09

                                                                                                                              marius >> O.K, máš to v SZ.

                                                                                                                                Njirpra - Profil | Ne 2.8.2009 19:22:21

                                                                                                                                Miki >> rád bych také požádal o zaslání receptury krmení na mail ,předem díky

                                                                                                                                  Nmarius - Profil | Ne 2.8.2009 19:00:36

                                                                                                                                  Pro Miki , prosím Tě pošli mi také ten recept , celej život míchám , ne že by se mi to nějak dařilo, ale zajímalo by mě to , díky. M.

                                                                                                                                    NWroum - Borek - Profil | Út 28.7.2009 16:37:26

                                                                                                                                    peknej clanek
                                                                                                                                    nicmene podle me zadny extra krmeni z tohohle receptu nevznikne, chybi tam mlety konopi, chybi tam mlety sladky pecivo... a kdyz si vezmu cas ztravenej michanim a nakupovanim ci shanenim slozek, tak me komercni krmivo mozna vyjde levnejc - nebo stejne, ale bez prace.
                                                                                                                                    Pokud nekoho bavi experimentovat, tak neni o cem a pokud nekdo radsi chyta nebo ma malo casu, tak taky neni o cem.

                                                                                                                                      NMiki - Profil | Čt 9.7.2009 19:09:22

                                                                                                                                      Barbel 68 >> Jasná věc, máš to v mejlu.

                                                                                                                                        NBarbel 68 - Profil | Čt 9.7.2009 15:50:35

                                                                                                                                        Pro Miki....po přečtení téhle diskuze by mně taktéž zajímalo co je to za recept,takže bych poprosil o zaslání. Díky

                                                                                                                                          NKáceč - Profil | Ne 5.7.2009 13:24:39

                                                                                                                                          Miki >> Díky.Já teda osobně jsem jí zatím nepoužil.Většinou používám granulované řepné řízky.Po namočení se rozpadnou na trošku větší kusy než strouhanej kokos a voňej lehce melasou.Do toho strouhanku,celej obsah plechovky s kuku a vařený kroupy.Někdy se zadaří tam zamíchat i hafo žížal.