Otevřený dopis účastníkům Středočeské uzemní konference RS - Nymburk 13/9/2008

Nmija - Profil | Čt 25.9.2008 13:12:08

mrknato/ za kterého krále Klacka takto lovili na Dunaji? Ale nedokážu si představit lov tímto způsobem, obzvlášť nějakým způsobem ,, dostat ,, čeřen jen 5x5 na břeh lehce naplněný.Ryby mlátící se na kamení, či písku, vybrat ty nejlepší a zbytek odřených a pomlácených vrátit zpět? Tak by si to chtěl?
Avšak dokážu si představit kapraře a jeho chování při současných záběrech.Za prvé, moc málo kaprařů jezdí na delší lov v jednom a za druhé, chtěl bych se toho někdy dožít, abych měl současný záběr na všechny tři najednou. Nebo ty chodíš lovit na chovný rybník?

    NMrknato - Profil | Čt 25.9.2008 9:39:54

    mija : čeřením vody čeřeny se voda zaslizená kapřisky snáze čistí. To se spíš jeď podívat na Dunaj, tam takhle lovili čeřeny 5x5m, možná loví i dodnes. Technicky to problém není. Jako problém ale vidím, jak bude moderní kaprař manipulovat najednou všemi pruty při současných záběrech. Ale to je nepodstatné, hlavně že nás to baví...

      Nmija - Profil | Čt 25.9.2008 8:26:55

      mrknato / proč takto záměrně čeríš vodu? Mimochodem, jel bych se na tebe podívat, jak manipuluješ s těmito čeřeny. Nebo chceš ještě k tomu jezdit k vodě s autojeřábem? Osobně si myslím, že KAM!KAZE má naprostou pravdu.

        NMrknato - Profil | St 24.9.2008 21:02:10

        kamikadze : klid hošo, boj proti pijavicím je můj nosnej program, tvůj je profiRS. Já ti ho nebéřu. Zřejmě jsi tak zblblý můčkami, že nevíš, že do čeřenu 1x1m je lov povolen. Nevím jestli stíháš. Ty chceš 3, 4, 7 prutů a já zase čeřen 3m, 7m, 15m. V čem je tedy probléma? Každej ať si loví jak chce, né.

          NKAM!KAZE - Profil | St 24.9.2008 20:52:11

          To Mrknato:
          Jen pro upřesnění-bavíme se tady o lovu ryb na odici,pruty nebo jak tomu kdo chce říkat.Absolutně nechápu proč sem plantáš nějaké sítě nebo tenata.Vycházej z toho že lov na dva pruty je povolený způsob lovu a jde jen o jeho rozšíření.Pokud vím tak lov do sítí tenat vrší atd. vůbec povolen není,takže tvá reakce na nůj příspěvek poněkud ztrácí smysl.No ona ho ztácet ani nemusí-žádný neměla ani tak.Jo a bacha na profesionální pijavice,nebo co to plácáš :)

            NMrknato - Profil | Po 22.9.2008 22:35:05

            alois : každý chytá jak ho to baví, jen do doby, než ho chytnou. Stejně tak projíždíš křižovatky na červenou a to v tom lepším případě.....

              NMrknato - Profil | Po 22.9.2008 22:06:49

              Kamikadze : a proč bych např. já, neměl mít možnost lovit do sítí, tenat? Nemusel by tak chytat každý, jen ten, kterého by to opravdu bavilo... Lov by se dělil dle velikosti ok sítí, tedy 1x1cm, 5x5cm a nejlevnější by byla povolenka na lov do sítí s oky 15x15cm...... Za peníze které bych ušetřil na zbytných prutech bych platil profesionální bordel, kde by mě po lovu zkontolovaly, jestli jsem nechyt nějakou pijavku.....

                NKAM!KAZE - Profil | Po 22.9.2008 17:11:48

                Souhlasím.To že tady někteří napadají 4 pruty je logické,ale musíte pochopi že jde jen o to mít tu možnost.Totéž platí o chytání NONSTOP.To že je to povolené neznamená,že tak chytat musíš!!Ale určitě bych takové povolenky cenově oddělil.2pruty za x 3 za xx a 4 za xxx.Také bych podmínil chytání na 3 a více prutů tím že by bylo možné jen chyť a pusť s tím že při příchodu k vodě napíšeš počet nastražených prutů.Třeba.To jsem tady vypotil během 5ti minut nemusí to být zrovna tak,ale myslím že možností jak to ošetřit je hodně.Za peníze,které by byly vybrané navíc by se mohla klidně aspoň částečně zprofesionalizovat RS.Atd atd

                  Naloijs - Profil | Ne 21.9.2008 21:12:15

                  skodím / jdi do ři ......
                  každej chytá jak ho to baví

                    Nskodim - Profil | Ne 21.9.2008 17:57:02

                    Taky si myslim,ze tuhle diskusi o NONSTOP rybolovu vyvolavaji nejvic kaprari a sumcari a trochu je chapu,ale nemusi se stavet porad za mluvci vsech rybaru a rikat,ze to vsichni chteji.Me bohate v letnich mesicich staci tech 20 hodin co muzu legalne lovit,protoze lovit znamena bejt u prutu a sledovat je a reagovat na zaber,tomu ja rikam rybareni.Sledovat hodiny spicku feederu je uzasna vec ten kontakt si rybama je to proc na ryby chodim,takze vubec nefandim lidem co prijedou k vode se spousto vybaveni,slozite nastrazi navnady zalezou do bivaku a tam cekaji,az se ryba sama ozve ze je chycena a pak ji hrdine vytahou.Takovy pak rybarske strazi tvrdi,ze usnuli a pravdou je ze s pohodlnosti netahujou pruty z vody,protoze kdyz to dalo takovou praci nalicit,co?

                      NDenny - Profil | St 17.9.2008 23:35:47

                      Andy II - naprosto souhlasim!!!

                        NAndy II - Profil | St 17.9.2008 23:15:31

                        denny

                        kašlem na politiku, a půjdem radši na ryby

                          NDenny - Profil | St 17.9.2008 23:09:06

                          Andy II - ver me,ze v tom nebyla zadna zast vuci lidem,zrizeni nebo neco podobneho.Jsem vcelku pohodar a dokazu podle me s ostatnimi vcelku dobre vychazet i kdyz nekdy je to velmi tezke a na nasi duverivost jsme v Cechach ale i tady opravdu moc doplatili ale za nedlouho se budeme vracet :-))

                            NAndy II - Profil | St 17.9.2008 22:54:38

                            aloijs

                            dík

                              NAndy II - Profil | St 17.9.2008 22:53:29

                              Denny

                              je to osobní,proč jsi odešel z týhle země pryč,pokud to bylo proto, že tady byl nesnesitelnej smrad a hnůj, můžu Tě uklidnit je tu dodnes, možná dva roky po roce 89 měli trochu strach, ale dneska jsou z nich manažeři a další nepostradatelní odborníci, a dokážou Ti přesně vysvětlit, že tenkrát jinak nemohli apod, Činím další kroky abych mohl přesvědčivě ukázat" kdo je kdo " a myslím, že to bude zajímavé

                                NDenny - Profil | St 17.9.2008 22:36:13

                                Andy II - jenze si uvedom,ze aspon tady na MRKu,aspon nme to tak pripada se hadaji mezi sebou prave nejvic kaprari,je spousta veci ,ktere se musi brat s nadhledem a ja se vubec nedivim chlapum,kteri vas takhle postuchuji.To neni o tom jestli jste nebo nejste kaprari ale vy se nechate tak nadherne vyprovokovat,ze se tem kteri do vas rejou pak ani nedivim.Bohuzel, spousta debat se zvrhne na napadani a urazky,svalovani viny na komunisty(mimochodem jen pro upresneni,nikdy jsem tam nebyl a odmitl jsem tam vstoupit a obcas jsem s tim mel i trosku problemy,presto je me uplne jedno kdo je nebo neni v nejake strane,to pro me neni zadne meritko na to jaky je clovek) a to je docela smutny.Jsem presvedceny,ze vetsina lidi,kteri chodi na MRK je pro zmeny v zakonech a ruznych predpisech o rybareni ale je to tak jak napsal mija,je to jen pripomenuti letite ozehave otazky,nic vic.Muzeme se o tom bavit dlouhe hodiny,protoze tady je to pouze tlachani o nicem ale to sam urcite dobre vis,presto kazdy na to muze mit svuj nazor coz je zcela pochopitelne.

                                  NAndy II - Profil | St 17.9.2008 21:56:40

                                  denny

                                  zdravím, dobře napsaný, souhlasím, bohužel pro ty co házej podle svých siláckých vyjádření SMRADLAVÝ KAPRY do popelnice a ještě se tím chlubí , je veškerých rozumných debat škoda, podívej se na jejich R a pak mi vysvětli proč se tak intenzivně zajímají o lov na položenou, a mají naprosto militantní názory na všechno v této diskuzi, největší exoty z této diskuze si čtu pro zábavu v jejich dalších debatách v bleskovkách a jsou to velmi podobný pitomosti jako tady. Napadají, Tě za blbě vyplněno kartou, ale sami tam maj místo fotky různý hovadiny a podrobnosti často taky nic moc, jsou to prostě
                                  B O R C Í

                                    Nmija - Profil | St 17.9.2008 21:24:38

                                    Aloijs/ dobře si pripomeň už jen 89, kdy ten největší dobytek, když bylo vše jasné, sám vylezl z různých děr a vyvěšoval státní vlajku a hrdě se bil do prsou.

                                      Nmija - Profil | St 17.9.2008 21:17:37

                                      Aloijs/ tak je to správně, tak to má být. Lovit NONSTOP ať už na dva, nebo více je už v dnešní době nutností a ne jen přání a potřeba!

                                        Naloijs - Profil | St 17.9.2008 21:11:07

                                        Zdravím všechny, kteří ze zúčastnili debaty . Z mého hlediska se několik jedinců snaží upozornit na věci, které je možno změnit a zlepšit podmínky a radost z rybolovu. Ale z většiny Vašich názorů je mi na blití. Oháníte se zákony, zavádíte dobře míněné myšlenky na jinou kolej, která končí u neznalosti gramatiky. Jsme snad rybáři ne jazykozpytci a zákony sepisují jinde, když budeme mlčet, nic se nezmění. V historii se častokrát opakuje stejný scénář, kdy hrstka lidí (1968) se snažíla něco změnit a dav přisluhovačů je rozšlapal.Čas běžel a přisluhovači zaznamenali, že už je vhodná doba ,není nebezpečno a je nejvyšší čas začít hlásat : " My jsme to věděli, že se musí něco stát, my jsme ti kdo už tehdy bojovali :-))) " jen nestačí říct na čí byli straně...

                                        Kdo z vás se dokázal jasně a stučně vyjátřit ? Prostě jen souhlas, nebo nesouhlas bez planého tlachání . Já soulasím . Robert Jambor Opočnice