Diskuse k článku: Jak zjistit délku náhozu?

Diskuse k článku Jak zjistit délku náhozu?

Autor diskuse: tomfisherman - Profil , 26.8.2008
26 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Npepintrem - Profil | St 5.1.2011 2:53:30

rako >> souhlasím s tebou.je tam chybka :D

    NAnýzový dědek - Profil | Pá 27.2.2009 19:22:30

    Tento zpusob mereni me nenapadl. Zajimalo by me, jestli by se dal pouzit u feedru, kde je zakladem hazet na stejne misto.
    Napad je to dobry, hlavne protoze byt jen okrajove vysvetluje prevodovy pomer zpusobem pochopitelnym i laikum.

      NMinnow67 - Profil | Ne 7.9.2008 19:20:11

      Martin02: Máš pravdu v tom, že někdo nemá a nikdy nebude mít potřebu nahazovat do extrémních vzdáleností, ale na některých revírech je to vhodné, ne-li nutné. A pokud mám informaci, že se na lokalitě ryba zdržuje v určité vzdálenosti od břehu, tak mě zajímá jestli jsem schopen na tuto vzdálenost také dopravit nástrahu. Dále mě délka hodu signalizuje, nakolik mám nebo nemám zvládnutou techniku házení.

        NMartin M. - Profil | Po 1.9.2008 13:05:24

        rgb23> matematicka nepresnost tohoto vypoctu je podle mne mensi jak 2%, daleko vetsi nepresnost udelas pri mereni obvodu civky. Aby byl vzorec uplne presny, byl by uz dost slozity a to za to nestoji.

          NMartin02 - Profil | Po 1.9.2008 11:49:59

          Já sice nepotřebuju vědět jak daleko hodím, ale tak jak to popsal autor by to fungovalo, jen je potřeba ten článek přečíst celý a nedělat závěry jen z části článku (což někteří zřejmě udělali). Je to způsob sice trochu náročnější na soustředění,ale je funkční a levný. PS: může mi někdo napsat proč potřebuje vědět jak daleko nahodí? Já prostě házím do místa kde mám nakrmeno nebo kde si myslím, že jsou ryby a je mi jedno jestli je to dvacet nebo padesát metrů.

            Noskus - Profil | Ne 31.8.2008 10:49:13

            jojokill : A kde to mají za 89kč?:-((

              NHonza Štraus - Profil | Ne 31.8.2008 10:22:50

              Proto se asi průměr cívky měří 2x a dál se počítá s průměrnou hodnotou. Jako orientační měření to lze určitě použít...

                Nrgb23 - Profil | Ne 31.8.2008 0:36:33

                Ehm ehm, to je zase ptákovina. Převody navijáku takto nejde využít ani orientačně a nejde tak spočítat vůbec nic, dokonce ani měření délky odhozu na poli, pro rybáře tak běžná věc:-), Je to vlastně zájmová aktivita:-)

                každé otoční kličkou mění průměr cívky, dále zbytečno komentovat:-) nápad nebyl špatnej, v realizaci praktik ale radši zůstaneme u měření max odhozu a značek na silonu.

                  NKarp-fanatic - Profil | So 30.8.2008 22:13:19

                  tak uz se vidim jak tam neco pocitam atd. nebo se pletu pani kaprari a vy jste na tom jinak???Fakt radci si koupim za cca 300 kč měřák a mam pokoj;-)

                    NMinnow67 - Profil | So 30.8.2008 22:11:25

                    70 krát otočíš kličkou, pak se tě kámoš na něco zeptá a si v pr..... :-D

                      Njojokill - Profil | So 30.8.2008 14:29:29

                      to je blbost uz se vidim jak pocitam kolikrat tocim klickou to jsi radsi koipim za 89kc ten merak

                        Nsyny - Profil | Pá 29.8.2008 11:53:39

                        A má to,že budu vědět jak daleko nahodím vliv na ůspěšný rybolov,já se spoléhám na svůj zrak,páč voko není pi.. a vždycky se dá nějaký orientační bod najít.

                          Nrako - Profil | Pá 29.8.2008 11:48:13

                          Všechno by možná pasovalo ale ty počty mi tam nějak nesedí

                            NMiki - Profil | Čt 28.8.2008 18:19:37

                            tomfisherman: To je dobrý článek. Konečně jsem četl po dlouhé době něco konkrétního a solidního, něž výmysli a kraviny některých "mrkařů"---dávám za jedna!!!

                              NMartin M. - Profil | Čt 28.8.2008 16:23:22

                              stock> no a?

                                Nstock - Profil | Čt 28.8.2008 16:10:32

                                když si změříš dejme tomu obvod cívky že ma 15 cm a navineš 50 m vlasce tak se ti obvod zvětší.a dalši vlasec se bude navíjet na větší obvod.

                                  NFishky - Profil | St 27.8.2008 12:53:59

                                  ...koukám, že těch co by si měli poposednout sem chodí povícero :o)) slušný zápichy :))))

                                    NLubo - Profil | St 27.8.2008 9:28:42

                                    Používám to počítadlo, na které odkazoval Minnow67. Normálně nahodím, pak připnu počítadlo a navíjím zpět. Funguje spolehlivě.

                                      Nmachacek.pepa - Profil | St 27.8.2008 9:11:16

                                      kurka, zřejmě to bude tak ,že to na prut zapojí až po náhozu, přes ta kolečka by se blbě nahazovalo:-)

                                        NPepaČadek - Profil | St 27.8.2008 9:11:14

                                        Tarn: Já taky doufám, že je to ironie. I s tou F1 a muškařem, co ví o kaprařině všechno :-)

                                          NTarn - Profil | St 27.8.2008 9:09:24

                                          Pepa :-))) taky jsem se zasmál, ale napadlo mne že to je napsáno jako ironie. Holt na blbou otázku=blbá odpověď :-))) ještě že máme smysl pro humor.

                                            NPepaČadek - Profil | St 27.8.2008 9:01:44

                                            fishky: ty jsi vědec. Takhle to není, to je jako by jsi tvrdil: "Čím je jablko větší, tím víc se jich vejde do košíku." To je blbost :-) Přečti si, co jsi napsal ještě jednou a pomalu.

                                              NFishky - Profil | St 27.8.2008 8:50:03

                                              Kurka: vlasec to ani v nejmenším nijak nebrzdí, neměj obavy, je tam použitý mazivo co maj u F1, používá to i známý a ten dokonce muškaří, a ten ví o kaprařině všechno, takže žádný strach ;-)
                                              Luce: je to obráceně - čím větší vlasec (průměr vlasce) tím se ho vejde na cívku víc, je to stejná úměra jako čím větší rybník, tím víc vody...

                                                NLuce - Profil | St 27.8.2008 8:41:16

                                                Čím to je, že se na cívku vejde více vlasce o menším průměru

                                                  NKurka - Profil | St 27.8.2008 8:12:42

                                                  Minnow67-Nebrzdí to vlasec ?Podle obrázku to jde ještě o tři další brzdné plochy.

                                                    NMinnow67 - Profil | St 27.8.2008 7:38:25

                                                    Přesně pro tyto účely jsem si pořídil toto: http://www.sportcarp.cz/obchod/doplnky/merak-vzdalenosti-behr.aspx Je to původně hloubkoměr, ale pro měření délky náhozu poslouží stejně dobře.