NMirek179 - Profil | St 25.3.2009 10:55:27
:-DDD nijak mě tento "výtvor fantazie" neoslovil...je to jen k pousmání...
NŠumichrást - Profil | Čt 18.9.2008 13:44:56
To je otázka na kterou si musí odpovědět každý sám.
K vánocům mam řaději řízek vepřový, nebo drůbeží.
Kapříka, tedy pokud mám. tak raději vlastoručně chyceného, raději menšího aby se snědl.
Tak okolo 45cm. Pod 40cm to nemá výšku. A u nás má míru 40. Takže míru standardní míru 35 bych zvedl všude. Nejsem kaprobijec ( nejvíce jsem jich měl asi 10 za rok a i to asi před deseti lety), ale občas si dám rybu na talíř rád. Jsem pro stanovení horní i dolní míry a souhlasím i limitem počtu kusů. Těch 50 kousků, co je teď na povolenku, mi vrásky nedělá. Já se raději ,,vyblbnu" při courání s mušákem . Už se ani nedostanu k vodě tolikrát abych pospal lístek.
A souhlasím s tebou, že ryba není jen kus flákoty, ale důstojný protivník.
Nbucharovic - Profil | Po 21.7.2008 16:26:42
Mikyrybář - rádo se stalo, já taky díky za tu jedničku s hvězdičkou :-))
NMikyrybář - Profil | Po 14.7.2008 15:31:18
Jak už jsem psal u článků, oba potěšili, oba jsu čtivé a přitom je každý úplně jiný. Odě mě máte oba dva kluci za 1*. Bucharovic navíc svým bonusem brnknul na strunu vzpomínek z éry ZVŠ, za což mu děkuji - fakt jsem se pobavil ;))
NPetr Koch - Profil | Po 14.7.2008 14:36:12
Od 2.7. jsou oba na MRKu pod názvy souboj článků.
PS: další kritiku už nesnesu, jestli nebude reakce záporná, dám ti červenou :o)
NPike - Profil | Po 14.7.2008 14:28:14
Mikirybář: Už minimálně týden, neli dva jsou na webu. Stačí číst.
NMikyrybář - Profil | Po 14.7.2008 13:49:22
Bucharovic, PK- nechci být za rypáka, ale kdepak jsou zmiňované články??? Rád bych si početl
Nharpunar - Profil | Po 14.7.2008 13:05:30
Článek,který má duši!!! Já co jsem starší,tak mám větší problém zabít rybu a o to odpuštění ji prosím také(cca 5-10x za rok). Mi je tahle filozofie blízká,jsem rád že jsi vzpoměl indiány,byl jsem mezi nima v obou amerikách a je fakt že hlavně ti staří berou zemi a vše živé okolo sebe jinak,než my a naše kultura.Díky
Nfishmen17a - Profil | Po 7.7.2008 17:30:05
dobry clanek , uz jako mlady jsem mnel problem zabit rybu , vubec mi to nedela problem pustit, spis mi dela problem nevybuchnout kdyz doma reknu ze jdu k vode a z kuchyne jse ozve -- takze budeme mit zitra obed? uz mockrat jsem rikal ze tohle uz nechci slyset. ryby maji taky pravo na zivot.a uz vubec bych daval rany do nosu za to, kdyz poustim sotva miroveho kaprika a rybar sedici opodal hned pribehne a rve na mne at mu ho dam ze je to pekny kapr na rizky akorat. malem jse ze mne stal Hulk kdyz jsem to uslysel. proto radsi davam prednost vode kde nikdo neni a mam svuj klid od tech nenazrncu-lidi. doufam ze je vic takovych co se snazi chranit poranenou prirodu. kdyby ji nebylo nebylo by i nas a posledni dobou na to zapominame a priroda nam to ve velke sile vrati,nebo spis vraci. ale co ji taky zbyva kdyz uz je ranena .
Nbucharovic - Profil | St 2.7.2008 16:20:17
Petr Koch - Už mám napsáno a dávno barde.Hele,doufám,že to nebudeš považovat za podraz,ale já ve čtvrtek ani v pátek zřejmě ze služebních důvodů nebudu moci být na netu. Proto musím výsledek svého spisování upíchnout už teď - to jest ve středu odpoledne.Víkend jsem taky ,,mimo" a nechci,aby mě někdo osolil, že jsem měl dva - tři dny nad dohodnutej termín.To ale neznamená,že bych tě nutil něco uspěchat. Jeď si ,,po svém". Do pátku máš čas. Doufám , že mě chápeš. Čus V.K B.
NBobeš - Profil | Ne 29.6.2008 19:58:27
Móóóc hezky napsaný...Plně se ztotožňuji...Jednička s hvězdičkou a třikrát podtržená...
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 17:04:59
kakr - sorry,ale já si zápletky vymýšlím zásadně sám. Na tématu jsme se s Petrem dohodli a teď už to nechte na nás lidičky.My se s tím popereme a věřím,že oba přispějeme něčím,co mít šťávu bude.Tak vydržte a v pátek si vyleštěte brýle na čtení :-) Všem hezkej víkend a ať vám ryby jdou !
Nkakr - Profil | Pá 27.6.2008 16:43:04
Co do příběhu zakomponovat lov v noci přes čáru, kontrola profi RS zadržení povolenky a následné pokání. Jo a v pytlu ještě zasakované 4 šupinaté Břéti, ať to má šťávu.
Téměř příběh ze života.
To bude hepáč !!!
NNeutron - Profil | Pá 27.6.2008 16:34:13
Týýý jo!Už se perou.A pak že mi Češi neválčíme.Jdu si nařídit budíka na pátek.
NSkulalukS - Profil | Pá 27.6.2008 16:21:06
:D bucharovic - ®, Petr Koch - ® #1! supeéér... jen dotoho !!!!
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 15:00:25
P.Koch - jo, tak bych to viděl taky.
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 14:01:59
bucharovic - ® : nu dobrá, uděláme to jako kočička s pejskem, když vařili dort. Od každého něco, ale společným jmenovatelem bude ta šupinatá pakáž :o)
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 13:22:20
Já to vidím prostě na zážitek od vody spojený s rybařinou a s rybou která dostala milost. Jestli v tom někdo bude hledat úvahu ,nebo jen příběh - to bych nechal na každém ze čtenářů. Nedělal bych z toho drámo. Sranda musí bejt a když už nic,alespoň si lidi počtou a rejpalové zaryjou no :-)
NDejF - Profil | Pá 27.6.2008 13:14:28
já jsem pro úvahu, tam se pozná, kdo jakej je literát :-)
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 13:12:38
bucharovic - ® : OK, jen fakt nevím co bude tématem. Možná by bylo zajímavé porovnat úvahy na jedno téma.
Nm.b. - Profil | Pá 27.6.2008 13:12:20
proc z toho neudelate clankek s hlasovanim - Pomerovani literarnich strev Bucharovic a Petra Kocha - hlasujte, kdo ma vetsi pribeh
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 13:09:06
Petr Koch - fajn Petře , dáme se do toho. Příští pátek okolo poledního ( jak komu čas dovolí ) bych ,,to" upíchnul jak jsem navrhoval do sekce - otázky. Souhlas ??
NRex2 - Profil | Pá 27.6.2008 13:08:38
bucharovic, Petr Koch: Navrhoval bych téma noční krajina kolem vody ve stylu básnického takže žádný hovadiny jako jak jsem spadl v noci do vody a tak. Prostě popis okolní přírody, který prožívám když se procházím nebo jsem na rybách večer.
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 13:05:49
Slamáček - rozumím tomu tedy tak,že navrhuješ, aby jsme já i Petr Koch napsali každý svůj příběh o tom,jak jsme my osobně chytili a pustili jakoukoliv rybu během své rybářské kariéry ? Já souhlasím a pokud i Petr bude souhlasit,bral bych to jako dané téma. U života ryb celá naše ,,pře" započala, ať to i životem obdarované ryby skončí :-))
DejF - to jsem rád ! Sice teď jednu knížku připravuju co se autorských korekcí pro nakladatelství týká a na druhé jsem teprve před týdnem ( v Pendolinu z Vídně) začal makat , ale Tvoje příběhy by mně fakt zajímaly.Čus
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 13:03:47
No úvaha o pouštění by mi nevadila, podvolím se.
NDejF - Profil | Pá 27.6.2008 12:53:00
bucharovic: te´d jsem měl tři hafo práce ... ale nezapomněl jsem na tebe, to se neboj :-)
NFajnxman - Profil | Pá 27.6.2008 12:49:57
Moc hezký článek a myslím, že takto by se meli chovat vsichni, kteri k vode chodi. Osobne vsechny ryby poustim, je mi lito rybu zabit a odnest si ji domu. Neni nic hezciho, nez rybu zdolat, podekovat ji za boj a s uctou ji pustit. Kdyz vidim " rybare " kolem sebe je mi obcas na bl*ti, kdyz rybu jeste zivou hodi do igelitky a nechaj ji umrit. Clovek potka rybare, ktery pri chycene rybe zvola " Jeste jednu a mam zpatku cenu povolenky ", tak je mi smutno . Snad to byla jen nahoda a ostatni rybari jsou k rybam setrni a pousti je . . .
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 12:49:54
Pan Slamáček - fajn ale musí to bejt zrovna ,,ta první " ??? Já už si totiž ani při nejlepší vůli nedokážu vzpomenout která to byla. To už bude tak 32 - 33 roků :-( Nešlo by to prostě jen - puštěná ryba ??
DejF - zdravim chlape, pořád čekám na tu inspiraci ,jak jsme se onehdá bavili po mailu :-) Čus
NPan Slamáček - Profil | Pá 27.6.2008 12:35:22
bucharovic> fajn. co moje prvni pustena ryba?
NDejF - Profil | Pá 27.6.2008 12:24:39
A co takhle si střihnout nějakou úvahu? ... třeba: Má smysl se honit na českých svazových vodách za trofejními rybami? :-))
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 12:23:55
Dalibor MC - čtu i to co píší jiní :-) já prostě Tvou poznámku pochopil tak, že Nedvěd neumí hrát. V tom duchu jsem odpovídal.
Slamáček - Nezdá se mně,že by nějaký rozbor měl něco společného s literární kvalitou a čtivostí.Jistě, dá se napsat i čtivá polemika o K70 atd. Já ale nejsem kaprař a o K70 se prakticky nezajímám. Z toho důvodu si myslím,že Tebou navržené téma je příliš jednostrané. Já měl na mysli prostě téma jak-koliv spjaté s vodu.Nic odborného, prostě jen nechat mysl plynout a vzpomínat, či si vyfabulovat čtivý příběh. To jsem měl na mysli tím ,,literárním soubojem" Pokud po mně bude někdo chtít,abych vážným způsobem rozebíral nějaký odborný problém o kterém nic nevím , hodím ručník do ringu a přiznám porážku bez boje.Nevím,chlapi, takhle to vidím já.
NJOMIL - Profil | Pá 27.6.2008 12:10:31
Článek "O životě a smrti, nutnosti a cti" mě velmi oslovil, myslím, že takto bychom měli začít uvažovat všichni, jinak nám totiž nezůstane nic než oči pro pláč a v našich vodách prázdno. To s čím se kolem vody potkávám z toho je člověku hodně smutno. Ryba se pro většinu z nás stala jen kusem masa. To, že se jedná o překrásného tvora. tak na to již mnozí z nás zapomněli.
Nm.b. - Profil | Pá 27.6.2008 12:09:50
kakr - ® Pá 27.6.2008 11:53:22> to je moc odborné, tam se toho názorovat moc nemůže. Podpořil bych masařovo, teda pardon Slamákovo, téma.
Nkakr - Profil | Pá 27.6.2008 11:53:22
Dovolím si kolegům nabídnout téma na hony vzdálené jejich rybářské specializaci.
VÝZNAM JÍZKOVÁNÍ POTOKŮ PŘI ODCHOVECH PSTRUHA POTOČNÍHO.
Rozsah práce - 1 strana formátu A 4
NPan Slamáček - Profil | Pá 27.6.2008 11:21:02
bucharovic> popisovat prihody, neni vhodne. vitezem bude ocenena zajimavejsi. navrhuji at to souvisi s tematem. treba: je kapr urcen k sezrani, nebo je nutne jej chranit zvysovanim miry BP, K70...
NDalibor MC - Profil | Pá 27.6.2008 11:18:36
bucharovic>Nekde pisu, ze Nedved neumi hrat na kytaru?????Pouze jsem citoval a v tom citatu to taky neni. Skoda ze nectes co pisou jini, ze by jsi byl tak zahledeny do toho co pises ty?
NDejF - Profil | Pá 27.6.2008 11:13:17
A co takhle si střihnout nějakou úvahu? ... třeba: Má smysl se honit na českých svazových vodách za trofejními rybami? :-))
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 11:08:22
bucharovic - ® : o pravost a výplod pouze mého pera nemusíš mít obavu, bude to plné klasických chyb. Soudní znalec jistě najde minimálně 7 znaků jasně dokazující 100%ní výron mé osobnosti.
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 11:03:25
Pánové, téma prosím seriózní, žádný hovadiny o teplejch kaprařích psát nebudu! Navrhuju téma - ryby. Ať je to smyšlenka,nebo pravda - to je jedno.Stejně nemáme jak tomu druhému dokázat,že jsme si to celé nevymysleli. Ať už jde o zvláštní příhody, vtipné ,smutné , jde jen o to,aby to co se napíše, napsal opravdu autor sám. To je jediné kritérium z mé strany.Navrhuju ,,upíchnout" hotové výsledky do sekce - ,, Otázky" . Tam by mohla být kapacita na delší psaní a zároveň je tam možnost pro čtenáře se k článkům vyjádřit.Každý z nás tam upíchne svůj příběh pod heslo - Souboj článků + jméno ( nick) Toď z mé strany vše. Jo a termín. No klidně týden. Čus . P.S. Takhle má smysl soupeřit a né se hádat kurňa
NDejF - Profil | Pá 27.6.2008 10:53:13
Petr Koch, bucharovic: téma: soulož dvou kaprařů u mlčících pípáků :-))))))))))))))))))))))
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 10:51:41
bucharovic - ® : paráda, takže jaký bude téma? Ryby? Bude to realita nebo smyšlenka?
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 10:39:07
A může to být klidně o životě kolem vod, malebné přírodě v rozpuku nebo podobný kokotiny. Nebude mi to dělat problém. Klidně se do toho pustím :o)))
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 10:37:53
bucharovic - ® : klidně se s tebou utkám na poli literárním. Ať zadají zde přítomní téma a dejme si týden na sesmolení. Ne že bych potřeboval týden, nenapíši nic jinak než jedním dechel, ale kdo ví, kdy se k tomu dostanu.
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 10:35:15
Na poli literárním si to klidně rozdám s kýmkoliv z vás
Dalibor MC - mám opačný názor než ty. Jestliže někdo kritizuje něco co sám nedokáže, nejde o kritika,ale kybice. To platí jak ve hře na kytaru, tak jinde v životě. A kritizovat Nedvěda za hru na kytaru ? Hrál jsi někdy? Já jo a ať už s texty Nedvěda souhlasím či nikoliv ( jako člověka ho rád nemám, ale umí zpívat o životě a to oceňuju) toho že umí hrát na kytaru a cosi dokáže písněmi říct si nelze než cenit. To je můj ,,tvrdo - kulní " názor.
NPetr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 10:33:11
bucharovic - ®: no zatím to na útok moc nešanuju. Na články kašlu, baví mě (tě nebo mne jako tebe) pouze kritika. A tvoje články jsou na to jako dělaný a nejvíc mě baví reakce některých kluků, že by se to měli učit nazpaměť v rybářských kroužcích :o)))))
NDalibor MC - Profil | Pá 27.6.2008 10:25:45
bucharovic>Proc by te nekdo nemohl kritizivat za tvuj clanek presto, ze sam zadny nenapsal??
"Abych mohl rict, ze se mi nelibi jak hraje Honza Nedved si taky nebudu kupovat kytaru a skladat pisnicky."
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 10:15:21
Pike - máš pravdu,ale já už se nebráním,ale útočím. Bránil jsem se dost dlouho. A piš si,že útočit umím.:-)
NPike - Profil | Pá 27.6.2008 10:13:53
Bucharovic: Tohle není správná obrana.
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 10:10:10
Je mně divné,že P. Koch tak krásně kritizuje jeden článek za druhým,ale v jeho profilu jsem nenašel nic o tom,že by snad někdy napsal nějaký článek sám. Možná nejsem sám,kdo má chuť přečíst si něco z pera někoho, co všemu rozumí lépe než kdokoliv jiný a co okamžitě pozná,co je ,,blbost" a co ne.
Plojza - někdy je to k pos..ání viď, ale i s takovým materiálem někdy musíme pracovat.... Díky Ti za podporu a myslím,že mně rozumíš. Čus
Nbucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 9:58:11
No,nevím jak vy lidi,ale já sem chodím kvůlivá rybám. Na hádání mám doma ženu a v práci podřízené ( i nadřízené - pro šťouraly).
Rex2 - naprosto s tebou souhlasím a ta popisovaná scéna ze Zlatých úhořů se mně honila hlavou i při psaní tohoto článku. Kdo ho četl pozorně, všiml si ,že píšu o tom, že ,,když už se rozhodneme vzít do ruky nůž, nechť je jeho ostří ostré a ruka rychlá a jistá".
Docela výrazně ( si myslím) jsem se vyjádřil ne k braní od vody ryb velkých a dorostlých, ale těch co nemají míru. Tam jsem nekompromisní a je mně šumák jestli na to má někdo jiný názor nebo ne. Jako kluk jsem viděl, jak ,,rybáři" vytáhli ježdíky a rozšlapávali je,aniž by je sundali z háčku. Jak propichovali cejny vidličkama, jen proto, že to byli cejni a ne kapři... Viděl jsem chlapa,jak ulovenou rybu hodil za sebe do lodě,aniž by se obtěžoval ji zabít... Potkat ty lidi dnes- jako silnej chlap bych neváhal a,, vysvětlil jim, že se to nedělá". Psal jsem o právu volby, a nakonec jsem napsal -,,Prosím" . nikoho jsem k ničmu nenutil.Ryba co má sotva míru nemůže být bojem vyčerpaná,aby nemohla být vrácena vodě.Pokud tomu tak je, její přemožitel dělá něco špatně.Myslím,že líp to vyjádřit neumím.Mějte se
NPetr Koch - Profil | Čt 26.6.2008 21:37:41
Plojza - ® : Tvoje první reakce Pepíku a takhle jsi si to posral :o)))) Nejsi ty náhodou státní úředník?
NPetr Koch - Profil | Čt 26.6.2008 21:12:43
bucharovic - ® : dobrá tedy, nechme toho, jen poslední dovětek. Jestliže chceš psát články a povídky, dopiluj prasopis. Příkladně tvoje neustálé a všudepřítomné MNĚ ( tobě) mne ( tebe) docela vytáčí. Uznávám, že jsem hlupák a moje chyby jsou mnohdy do očí bijící ( speciálně i,y a s, z jsou moje velké slabiny), ale v tomhle jsem si celkem jistej.
A věř, že o egu toho vím docela dost. Ať se daří a piš barde, piš. Budu se kurwa těšit na další srdcervoucí texty jako na sudou středu :o)))))
NRex2 - Profil | Čt 26.6.2008 21:03:26
Znám hodně lidí se stejným názorem jako má JKL. Odjakživa si lovec vychutnával pocit že nese svou kořist domů, může se s ní pochlubit a potěšit svůj kmen (dnes rodinu) dobrým jídlem. Musí se uznat že dnešní lovci ryb se poněkud změnili, protože jaký lovec by vyzradil místo, kde našel dobré loviště.Tak jak to probíhá tady na ,,Můj lov,,. Nevidím vůbec nic špatného na tom když si někdo kolem mě vezme rybu. Nepůjdu za ním a nebudu mu vysvětlovat jaké je to pro tu rybu utrpení. Ota Pavel to ve Zlatých úhořích popsal dokonale. Když se starým Proškem chytil tu velkou parmu chvíli uvažoval jestli ji má zabít, potom mu Prošek podal nůž a řekl mu že si to zaslouží a chápe, že boj prohrála.
Nbucharovic - Profil | Čt 26.6.2008 20:35:04
Koch - na moje ego se vykašli. Hleď si svého. Pozoruju pečlivě tvé příspěvky i v jiných diskusích a zjistil jsem,že jsi neustále v opozici proti každému a proti všem: Tak mně tady nevykládej nic o egu. A když ti dělá dobře psát sprostě - posluž si. Ukazuješ jen sám co jseš zač. Tebe asi doma nemají moc rádi viď šťourale?! Tobě jde jen a jen o to vyprovokovat konflikt.Pár takových jsem už v životě poznal. Nemá smysl si s takovejma jako jsi ty dělat hlavu. Vy jí jednou sami vystrčíte a on už se někdo, kdo vás sestřelí najde.Tvoje cinty o egu jsou fakt síla.Napadá mně,jestli vůbec víš co to ego je. Řeknu to slušně - polib mně část těla, která se při sezení dotýká židle.
NPlojza - Profil | Čt 26.6.2008 10:22:54
Koch> to jsou ale ubohe kidy. fůůůůůůj
NPetr Koch - Profil | Čt 26.6.2008 8:17:24
bucharovic - ® : já s tebou nekončím :o) jestliže napíšeš něco o čem si budu myslet, že je to blbost, tak budu reagovat a vypadá to tak, že nebudu patřit mezi ty co honí tvoje ego jako pinďoura :o))))
NSkulalukS - Profil | Čt 26.6.2008 7:40:59
Je to paradox, ale nebýt maso-zpracovatelského průmyslu, tak by se jistě populace domácího dobytka netěšila takových počtů. Průser ovšem nastane, když se o maso na trhu ztratí zájem a jeho cena jde dolů. Vegetariánské nálady obyvatelstva, byť z pohnutky nezabíjet zvířata, tak potom vedou k podobným situacím jako byla ta v Brzkově na Jihlavsku.
Otázkou ovšem je, zda zvýšená poptávka po sportovním rybolovu bude mít analogicky pozitivní dopad na populaci ryb? Pokud se nebudou žádné vracet vodě, potom se obávám že ne.
Proto tento článek hodnotím kvůli jeho plíživému nátlaku pozitivně.
NPetrson - Profil | Čt 26.6.2008 2:30:29
U podobných shrnutí článků starých třeba 10 a víc let, v nichž řekněme příběh vyústil v pointu s potřebou úlovek pustit, uznávám, že mi něco daly. Časem ale člověk naráží na podobná dílka pořád. Když jsou ovšem stylistikou vytrženy z reálií lovu do samotné úvahy či jakési morální litanie, působí už jako fráze. Nevím, jestli by se autor měl pouštět na tenký led filozofování. Zvlášť - jak už kolegové naznačili - když jakoby pořád tápe, jestli zcela pouštět nebo občas vzít: nejlépe tak trochu od každého, jen si to řádně omluvit.
Část o "týrání vánočního kapra" už působí přímo kýčovitě. Představuje pro mě škodlivý druh výchovy, kdy část reality, kterou nechceme vidět, "výslednému produktu" lakujeme na růžovo. Nebožáka, udržovaného v pokryteckém náhledu na svět, bez možnosti vnímat souvislosti, ovšem život o to víc zfackuje, jakmile se postaví na svou první nohu. Nejsem "pediatr", nebudu tedy spekulovat, od kolika let dětem zabití kapra už nepřivede újmu. Nicméně takové záběry z jatek bych k nedělnímu řízečku pustil každému radilovi, který mi bez vyvzvání, např. v DP, udílí lekce ze správného etického přístupu, protože se automaticky cítí na výši, když nezabíjí pro maso (je přitom jasné, že obzor kibice, filtrovaný talířem bůčku a sklínkou píva, nasahá dál, než k obrazovce). Snad by se mu rozsvítilo, kdyby viděl desetkrát mrzutější "humánní" přístup v masokombinátu, než jaký občas lovec, který má skutečnou úctu, použije na břehu. Třeba i masaři by dokument zatřásl. Jak jsem měl tu smůlu některé poznat, jsou natolik otrlí, že článku, pokud se vůbec dostane k jejich zrakům, se hádám jen vysmějí.
NBosanac - Profil | St 25.6.2008 23:23:15
bucharovic: . Ti jsi z vlastni vule byl tam kde je nebezpecno , nerikej ze te vedl jen altruismus , prevazna cast z vas byla kvuli penezum .
Pravda je ze nekomu drive a nekomu pozdejc vcetne mne se dostane z prodlouzenych zad do hlavy .
JKL to napsal nadherne , ale to co jsi ti precetl v jeho prispevku o tom neni tvuj clanek .
Nbucharovic - Profil | St 25.6.2008 23:05:03
Bosanac- Jen ten kdo pozná,může něco změnit.V sobě i okolo.Já jsem se změnil a nestydím se za to. Nemám proč.Nikoho do ničeho nenutím.V mém článku je hlavní moto - právo volby.Já vám neberu tu vaší- vy mě neberte tu mojí.
JKL - Bingo - asi o tom nevíš,ale z toho co jsi právě napsal je jasné,že jsi mě pochopil víc,než si myslíš.
NMisyk - Profil | St 25.6.2008 23:00:29
... k článku nic nemám, je to prostě názor. Ale rád bych si přečetl nějaký článek od místních diskutujících, prostě jiný pohled na věc.. Tak co? Hoďte to na papír, teda... na web.