Diskuse k článku: Jak nejlépe uvařit kapra nad 70 cm

Autor diskuse: Jan Opatřil - Profil , 3.5.2008

NLudaT - Profil | St 14.5.2008 6:58:28

bucharovic, blec: zatím co odnýst si od vody za "litr" ryby za deset "litrů", je naprosto vpořádku. Srandisti.

    Nbucharovic - Profil | Út 13.5.2008 16:38:42

    Petr Havlíček - Umíš si představit , že by někdo platil 5 000 - 6 000 kč za povolenku a nechal si kecat do toho,kolik si smí odnést ryb od vody ? Člověče já nevím,sám dost ryby pouštím,ale smysl tvých slov mě nějak uniká.... Ale souhlas s ,, blec" - jako fór dobrý .....

      Nblec - Profil | Út 13.5.2008 15:54:51

      Opravdu jsem se pobavil a od srdce se zasmál.
      Škoda,že takových rybářů není u nás víc.Buď narazím na tichého blázna,
      nebo "chytrýho" všeuměla,ale srandu už jsem u vody dlouho nepotkal.
      Konečně mi někdo zvednul náladu a teď můžu jít s chutí naryby a klidně toho
      čtyřicátníka postit do vody.Díky, jseš dobrej.

        NPetr Havlíček - Profil | Út 13.5.2008 13:34:49

        Mě stále a stále zaráží jak se tu podivujete, že kapr je prosazovaná ryba. Ano je a ještě dlouho bude. Vždyť je to naprosto jasný. Kolik procent rybářů z členské základny si chodí k vodě pro maso, neboli kapra? 90 - 95% a možná ještě více. Zbylejch 5 - 10 % je muškařů, plavačkářů, vláčkařů dneska už i fídrařů. A i mezi touto sortou jsou kaprožrouti. Tak proč by se měli nasazovat jiné ryby? Když tam každej rok ty tuny kaprů nenasypou, tak je moglostáři roznesou na kopytech. Dokavaď si za 18 stovek, nebo kolik vlastně stojí povolenka může každej odnýst 100 - 200 nebo bůhví kolik kg kilo kapra, tak do tý doby budou moglostáři a do tý doby se budou cpát kapři všude možně. Kdyby rybář, který za rok odnese 100 kg kapra, nebo jiný ryby to je jedno zaplatil za povolenku 5 000 - 6 000,- Kč, což je asi tak cena odneseného masa to by bylo u vody prázdno. A pak by zbylo i na jiné ryby, nežli jenom kapry. A jenom pro některé "moudré" z této diskuze. Kaprař není ten co chce mít všude kapry.

          NCottus - Profil | Po 12.5.2008 22:22:39

          LudaT: ta VN je hodně malá cca 1ha....
          Ten kapr je tam z nutnosti (rozhodnutí AOPK??)...
          A duhák se asi zapomenul mezi potočáky...
          Štika ani candát tam býti nemůže dle rozhodnutí AOPK....zato ročně 5O ks sumce ano - dle rozhodnutí KÚ ŽP Zlín....:-))))
          A teď si vyber!
          Aspoň je vidět , jak kvalitně určují osádku ryb státem pověřené osoby .

            NPetr Koch - Profil | Po 12.5.2008 15:04:30

            medvěd - ® : tam taky

              Nmedvěd - Profil | Po 12.5.2008 15:01:38

              Kocháč:Tebe ničím nepřekvapím.Máš to v malíku

                NPetr Koch - Profil | Po 12.5.2008 14:59:42

                medvěd - ® : ty jdou na řadu hned potom. smajlik

                  Nmedvěd - Profil | Po 12.5.2008 14:57:18

                  Kocháč:uklidnil jsi mne náčelníku.Jen bych trošku zaloboval za krasavce tolstolebce a jeho bratrance tolstolobika.Přeci jen bych nerad,aby se na nějakou hezkou a užitečnou rybku zapomnělo

                    NPetr Koch - Profil | Po 12.5.2008 12:05:45

                    bucharovic - ®: číst to nebudu, je tam určitě mrak chyb :o)))) Otec byl dlouho mimo barák a neměl mne kdo řezat.

                      Nbucharovic - Profil | Po 12.5.2008 12:03:57

                      Petr Koch - No konečně s tebou dnes můžu souhlasit !! Asi jsme v podstatě na ,, jedné vlně" a to je dobře.Jo a hele neodpustím si malý rejpanec , ale pravopis není jen o ,,mně a mě " ... Možná jsi zkoušel jestli si všimnu , tak já si všimnul. Pokud jsi nezkoušel, tak si po sobě přečti tvůj poslední příspěvek z pohledu učitele češtiny :-) :-) . Nic ve zlým kámo, hele musím jít fakt makat , tak se měj a zas někdy čus

                        NPetr Koch - Profil | Po 12.5.2008 11:55:25

                        bucharovic - ® : no jsem v podstatě analfabet, ale u toho mě, mně, ...atd, mě otec tak řezal, že jsem na ty písmenka neviděl, tak si to celkem dobře pamatuju. :o)
                        Jestli Michal chytil a pustil nebo chytil a sežral nejde. Momentálně jde o to, že podobné reakce jou kontraproduktivní. Měli by jsme si kecnout k jednomu stolu a probrat to jako rybáři místo vyrejpávání. Občas je to prdel, ale 100x řečení vtip už přestává být vtipem.
                        Souhlasím s nasraností muškařů a ne jen jich. Kapr je protěžovaná ryba a to naprosto brutálně, jeho vysazování je podloženo dekrety a plány, dostatečně vyživováno požadavke členské základny a firmama co neustále vyvíjí nové a nové nepostradatelnosti určené k lovu kapra, svaz funguje v podstatě na kaprech. Nasadit, vychytat, většina je spokojena :o)))
                        A cesty se jistě najdou jak tohle uvést na správnou míru.

                          Nbucharovic - Profil | Po 12.5.2008 11:46:53

                          Petr Koch - Ty budeš asi fakt puntičkář. Že psát umím jsem myslím dokázal - např . když jsem tvořil článek - ,,O Michalovi který chytil a pustil. .." Že občas někomu vypadne písmenko se stane. Tobě možná ne a proto s Tebou už odmítám komunikovat - jsi na mne moc dokonalej.... Astala vista baby

                            NLudaT - Profil | Po 12.5.2008 11:41:59

                            bucharovic: :-))))) Klííd, nemusíš se hned všeho chytat jak hovno košile. :-)

                              NPetr Koch - Profil | Po 12.5.2008 11:35:08

                              medvěd - ® : no jasný, teď se bude lobovat za amura, petice A-70. Potočáků, línů, ostroretek, parem a podobných plevelných ryb je dost. Ohroženej je kapr a amur, už si to konečně uvědomte.

                              bucharovic - ®: mně líto ( pomůcka - tobě líto)

                                Nbucharovic - Profil | Po 12.5.2008 11:31:55

                                LudaT - Ach jo,tak jedem dál. Pokud jsi to četl pozorně,tak ten můj blábol se týkal kaprů v Austrálii. Pochybuju,že by se ,,tam" kapři vysazovali a ještě k tomu K- 40 ! Takže ti kormoráni měli žrát australský kapry ( malý) co se ,,tam" narodili , neb se jejich rodiče ,,tam" vytřeli ! A sorry, ale já myslím,že i u nás se občas kapři vytřou a jejich potomci poslouží jako potrava kormoránů. Konkrétně na Nových Mlýnech si myslím že to tak je. A že kapr žere kapra ?! Takovou blbost jsem fakt nikdy nenapsal a patrně jde o tvůj překlep a já to tak beru. A neposílal jsem to do soutěže o nej - fór. Prostě jsem se chvilku v práci nudil a neměl jsem si s kým pokecat,tak jsem napsal sem. Netušil jsem , že lidi tady nejen že chytají ryby, ale taky se s odpuštěním chytají všeho jak hovno košile. Tak pánové , chce to klid a já jdu radši dělat, tady asi už sranda nebude.... Doufám !

                                  NLudaT - Profil | Po 12.5.2008 11:07:15

                                  bucharovic: já to jako vtip pochopil (teda tu část o převozu do austrálie) sice ne moc vtipný, ale vážně by to asi nemohl myslet ani ten dement, jak píšeš. To že kapr žere kapra ti nevěřím žes nemyslel vážně, protože tam absolutně nechápu kde bych tu "srandu" měl hledat a to mám humor rád. Jo a mrkni ještě jednou na poslední větu LudaT - ® Po 12.5.2008 10:23:35.

                                    Nbucharovic - Profil | Po 12.5.2008 10:55:45

                                    LudaT a Petr Koch - Pánové Vaše reakce mě fakt pobavily. Nevím,ale asi mě vážně máte za dementa jestli věříte tomu,že jsem svůj příspěvek o kormoránech myslel vážně.... :-) Asi jste z toho nadcházejícího prac.týdne fakt nervózní. Opakuji - myslel jsem to jako PRDEL !!! Jestli to pořád berete chlapci vážně , tak to je mě líto, ale pak je to váš problém. Ach jó.... :-(

                                      Nmedvěd - Profil | Po 12.5.2008 10:55:29

                                      Kocháč:fakt řeší "kapraři"jiný ryby než kapříky?

                                        NPetr Koch - Profil | Po 12.5.2008 10:46:10

                                        bucharovic - ® : plácáš blbosti, právě tyhle dementní reakce mají stejnou úroveň jako reakce některých kaprařů co nemluví o ničem jiném než o K-70 a nonstoplovu.
                                        Už dávno se řeší problémy týkající se i jiných ryb než jen kapra a to mezi světe div se kapraři. Asi tomu nebudeš věřit a pomeleš si tu svoji pořád dál, stejně jako někteří kapraři, ale je to tak :o))