Diskuse k článku: Lov štik s mrtvou rybkou

Diskuse k článku Lov štik s mrtvou rybkou

Autor diskuse: Ochránce koní - , 3.3.2008
40 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NV-2 - Profil | So 12.3.2011 22:09:45

Hmm článek průměrně zajímavej ovšem posledních pár řádku trochu pokryteckejch až arogantních na někoho kdo nabádá při lovu štiky zakrmovat kusy ryb a napíše že k vodě si chodíme na ryby a ne pro rybu.

    NPally - Profil | St 16.2.2011 20:06:37

    Muzu pouzit uzene sproty???

      NVítek - Profil | Čt 25.2.2010 8:09:00

      Vnadění mrtvými rybami a jejich částmi odporuje ustanovení RŘ, který zakazuje vnadění masem a masnými výrobky.Obecně vzato jsou umělé nástrahy nejlepší, protože umožňují pustit rybu bez poškození a újmy. Já bysem ani rybičkami vnadit nemohl, protože se mi líbí, jak se šmrdolejí na mělčině.

        Njocker - Profil | Út 3.11.2009 11:06:15

        Jeste bych chtel podotknout, ze proti dvema trojhakum nic nemam.

          Njocker - Profil | Út 3.11.2009 10:19:22

          A ja zase chvalit budu. Clanek se mi moc libil, davam za 1. Jinak tez souhlasim s DZIN81. Ty elektronicke hlasice podle meho nazoru akorat rusi klid u vody - nekteri rybari jsou proste jenom lini koukat pri lovu na cihatka (cihatka jsou taky mnohonasobne levnejsi)

            NPike_ - Profil | St 15.7.2009 16:59:24

            Já bohužel též nepochválím, považuju totiž článek za pokrytecký, možná si to autor neuvědomil. Na jedné straně se píše o šetrném zacházení s dravci, ochraně dravců a přitom autor nabádá zakrmovat rozsekanýma rybkama. Asi jsou ty nástražní rybky nějaké podryby či co.

            Takže pochvala nebude.

              NUD163 - Profil | St 15.7.2009 16:39:17

              Ač ne právě nejmladší, zkušenosti teprve sbírám. Článek se mně líbí a zcela souhlasím s názorem DZIN81. Překvapuje mě dědáček, možná bych si rád přečetl nějakou pěknou slohovou práci od něj, zkušenosti má dlouholeté.

                NFigos - Profil | Út 16.6.2009 16:03:03

                Ahoj musím říct že jsem si to přečetl a dost mě to zaujalo hned dneska si to půjdu odzkoušet tak zatím ahoj a víc takých radiček.

                  NVkarel - Profil | St 3.6.2009 21:00:12

                  dědáček >> To jsou řekl bych dost tvrdá slova. Proto by mně zajímalo co tím konkrétně myslíš, co se ti na článku z "odborného" hlediska nezdá?

                    NMaveric - Profil | St 3.6.2009 20:38:53

                    myslím, že je to zajímavý článek a určitě něco z toho zkusím...znamka 1

                      Ndědáček - Profil | Pá 8.5.2009 21:28:50

                      Dobrá slohová práce. Po odborné stránce autor ví o chytání štik asi tolik co student divadelnictví o raketové technice.

                        NMirek179 - Profil | Út 24.2.2009 13:02:35

                        Pěkný článek.Jen jedna poznámka - reakce na DZIN81 ....PLNÝ SOUHLAS !!!!!

                          Npulpalec - Profil | Pá 6.2.2009 17:33:04

                          Perfektni clanek,davam za jedna

                            Nwild fish - Profil | Po 22.12.2008 19:15:05

                            ja nevim jak vy ale u nas na moravskoslezkých revirech mužeme chytat jenom na jeden trojhak

                              Nrydr - Profil | Ne 9.11.2008 19:23:04

                              Dobrý až na tu indolonu.Určitě něco skusím pak pisnu čau.

                                NMartin M. - Profil | Út 9.9.2008 16:43:39

                                Franta01> a z wobleru nadbytecne trojhacky sundavas? :-) Doporucuji docist do konce, hlavne predposledni odstavec.

                                  NFranta01 - Profil | Út 9.9.2008 16:38:47

                                  HMM,asi budu jediný,kdo nebude chválit.Ale stačilo mi dojit k pasáži o návazci s dvěma trojháky.Tomu já zase říkám opravdový hlad po rybě za každou cenu.Je málo candátů kteří přežijí ulovení na jeden háček,natož trojhák.Je to málo známá kniha,ale krásná.Vřele doporučuji.Napsal Tejčka a jmenuje se Přiběhy štiky.Zvlášt závěr,kdy se utrhla s udice a umirá hlady s tlamou sešitou trojhákem.Na candáta přece stačí háček jeden a bez lanka.Na štiku trojháček jeden snad stačí.Ale DVA? Panové jsme rybáři.A chodíme na ryby.Ne pro rybu za každou cenu.Jinak článek ujde.

                                    Nvl - Profil | So 16.8.2008 11:27:08

                                    dobrý článek - autor o věci přemýšlí, jenom maštění šňůry indulonou a pach indulony na ostatní
                                    výzbroji by mohl ryby odrazovat.
                                    vl

                                      NElhierro - Profil | So 2.8.2008 20:24:00

                                      Výborný článek, já hlavně oceňuji to, že za nástražní rybičky nejsou používány rybky okolo 8 cm, které jsou preferovány většinou rybářů. Při jízdě si každý dá ještě cigárko a teprve pak seká. To se rovná jisté smrti dravce, klidně štíhlat okolo 40 cm. Osobně bych zavedl dolní míru nástažních rybiček, a to od 15 cm.

                                        NMara Vysta - Profil | So 2.8.2008 20:06:01

                                        Vážně moc pěkný a poučný článek !!!

                                          NMáťa - Profil | Pá 1.8.2008 16:38:29

                                          Pěkné počteníčko a hlavně inspirace. Bude co zkoušet... Dávám za 1.

                                            NDZIN81 - Profil | Út 1.7.2008 9:52:06

                                            podle meho by mely zakazat veskerou elektroniku(sonary.hlasice) a bylo by chytani o citu a tolik ulovku by zase nebylo. na jednom reviru na olomoucku je to znat dost

                                              Nhroch2 - Profil | So 22.3.2008 3:34:02

                                              sekaný ryby fungují!!!!!!!!!!

                                                NMartin M. - Profil | Pá 21.3.2008 23:24:57

                                                Knecht> v MRS se v BP vnadeni nijak neresi, nic neni vyslovne zakazano. Samozrejme by na tebe mohl vlitout hygienik, kdyby te chytl, jak jdes k vode s kyblem nasekanych cervenek :-)

                                                  NKnecht - Profil | Čt 20.3.2008 23:52:41

                                                  Take se pripojim k pochvalam - moc pekny clanek! :) A ac nerad, asi budu vypadat jako ignorant, ale s tim vnadenim mi to neda - kdysi na mrku probehla otazka k teto moznosti s dost hustou vymenou nazoru a farizejske rozhreseni bylo - vnadit drobot, dravci dojedou... Jak je to tedy s vnazenim masem (tedy i rybim) v kontextu platnych BP (drive RŘ)?Je to na svazovych revirech legalni?Dik za reakce.

                                                    NKulačka - Profil | So 15.3.2008 23:38:51

                                                    ja uz tak zakrmoval candaty. Clanek supr...


                                                      NRasto. - Profil | Pá 14.3.2008 11:02:04

                                                      Som prekvapeny ze nikoho ani nenapadlo riesit to zakrmovanie....... Viem ze sa to tak da,ze to funguje.........rybky niesu boiles ani kukurica.A my nelovime na moriach. Ci by som to robil? Mozno ano mozno nie. Urcite by som to ale z clanku vynechal. Kolko nezorientovanych rybarov vode takouto praktikou len uskodi?

                                                        Ngrower - Profil | St 12.3.2008 10:06:48

                                                        paradni článek.Něco takovýho tady chybelo

                                                          NSalvelinus - Profil | Po 10.3.2008 18:55:12

                                                          Veľmi dobrý článok, dal som ho prečítať synovi, tento rok už chytá sám (15 rokov) myslím, že mu to dalo viac ako keby som ho ja neviem ako dlho poučoval ako sa má k ulovenej rybe správať. Ďakujem.

                                                            NBrendy - Profil | Po 10.3.2008 0:33:33

                                                            Moc pěkné! Supr je to, že autor "neopisuje", všechno z vlastní zkušenosti, všechno pěkně popsané do detailu, důraz na šetrné zacházení s rybou... Dávám za jedna.

                                                              NMuskiehunter - Profil | Čt 6.3.2008 13:37:00

                                                              Článek je přehledný a krásně čitelný, škoda že nás není víc kteří by touto cestou poukazovali na to že je něco v nepořádku... Dávám jedna :-)

                                                                NLesinka - Profil | Čt 6.3.2008 10:51:29

                                                                Musim pochvalit tento clanek a zaroven si polozit otazku, proc neni v nasich vodach toliko dravcu? Myslim, ze to neni vec jenom vetsiho postu rybaru, ale take disfunkci rybarskych organizaci. Ulovenou rybu si muzeme ponechat nejen proto, ze je nekvalitni. Ti, kdo chodi k vode kazdy den, at si chyti a pusti, ale kdyz se k vode dostau jednou za mesic, tak mi toto mudrovani prilis nevoni. U me to vychazi na jednu stiku na rok..tak se ptam, je to v poradku?

                                                                  NFransoa - Profil | St 5.3.2008 17:07:44

                                                                  Opravdu nádherný článek,jaký jsem již dlouho nečetl. Způsob lovu i ochrana dravců opravdu výstižné.Hodně mě zaujalo na jakou vzdálenost ucítí štika nástrahu.

                                                                    NPárek - Profil | Út 4.3.2008 21:18:57

                                                                    Krásný článek a opravdu moc moc se mi líbila ta přímost a jasnost v odstavcích "Jak neubližovat..." a " Chyť a pusť". Super a dík

                                                                      NBostra - Profil | Út 4.3.2008 19:13:20

                                                                      Moc pěkný článek. I pro mne je inspirací.

                                                                        NSAMI - Profil | Út 4.3.2008 18:05:00

                                                                        Moc pěkný článek. A vzhledek k tomu, že letos mohu poprvé chytat na rybičku tak se mě to i moc hodí :-) Tak ještě jednou moc pěkný :-)

                                                                          NMartin M. - Profil | Út 4.3.2008 16:24:27

                                                                          Ado> tva kritika jde na mou hlavu, v textu to ma autor napsano, obrazky jsem delal ja a tam je ten prvni trojhacek fakt moc vepredu :-(

                                                                            Ngx1 - Profil | Út 4.3.2008 16:05:55

                                                                            Velmi pekny clanek,konecne nekdo kdo chce kolegum poradit a zaroven je upozornuje,ze je potreba dravce chranit.Je dobre ,ze autor neprepoklada,ze pomoci jeho rad takzvani rybari ,vyvrazdi zbytky dravych ryb v reviru.Osobne si myslim ,ze ti skutecni skudci zadne rady nepotrebuji.Dekuji.

                                                                              NAďo - Profil | Út 4.3.2008 12:29:30

                                                                              Celkom dobre. Vyhrady mam k tomu nastrazovaniu mrtvej rybky. Prvy trojhacik sa zapichuje do chvosta a druhy siaha maximalne trocha za polovicu. Trojhacik nesmie byt v ziadnom pripade v hlavovej casti nastrahy. Pri uchopeni nastrahy dravcom by sa dostal okamzite do pazaraka a o to nam najde. Prikladam foto ako to ma vyzerat.

                                                                                Nknight - Profil | Út 4.3.2008 9:52:41

                                                                                Opravdu moc pěkný článek a inspiroval jsem se.