Nmacek | Ne 26.3.2006 14:12:48
ZN> zdeňku, dovolím si ti připomenout, že otázka co nebo kdo je sýrožrout, zůstala nezodpovězena, tedy stále je co řešit ;-)
NZN - Profil | Ne 26.3.2006 13:24:35
tak to je fakt legrace. Kdyby se v článku smázl ten zábavný odstavec, nebylo by co k řešení. Proto musím souhlasit s Alanem, dobře že tam zůstal:-)
Jeník:
liborcarp je známý vtipálek, rozhodně však není arbitr elegance, takže v klidu hoď za hlavu, co bere a co ne.
Miloš:
Viktor Sodoma ?:-)
Nmacek | Ne 26.3.2006 12:24:49
Miloš>
Wojczech Jaruzełski!
NMiloš_Dia | Čt 23.3.2006 12:57:59
Alan:
Sodoma Gomora !
NAlan - Profil | Čt 23.3.2006 10:35:39
Ja jsem se uz primlouval za vyrazeni toho trapneho odstavce, ale nestalo se nic. Na druhou stranu bysme prisli o nektere uzasne hlasky, treba tu liborkarpovu o "poboznem zaveru" (mysleno biblicke rceni jako reakce na jine maxwellovo), to me opravdu potesilo. Petruv zdar, liborcarpe
NRobert(původní) - Profil | Čt 23.3.2006 10:13:36
MM: Bylo by prosím možné tento pokec ke článku rozdělit na dva? V jednom by se řešil přejezd italské dálnice a ve druhém bychom třeba diskutovali nad tím, kdo vlastně byl ten sýrožrout či nad příchutěmi bojlí. Díky.
Nmacek | Čt 23.3.2006 10:09:07
alan> ještě mohli sehrát úplný blbce, a tvrdit tomu podělanýmu talijánovi, že si tiket nemohli koupit, protože jsou jehovisti a důrazně odmítají hazard. oni prej jsou na otázky víry docela citliví, tak možná mohli "sejfnout" i tu dvacku… :-))
NKorda | Čt 23.3.2006 9:39:48
Jenik:Stále vidím, že jsi mě nepochopil, tak to nemá cenu řešit. Možná si můj příspěvek nečetl taky celý, jako Michalův, tak se tomu nemůžu vlastně divit, že si nepochopil, co jsem ti chtěl říct . Amen :-)
Nliborcarp - Profil | Čt 23.3.2006 9:33:19
Jeník-začal jste dobře ale ten pobožnej konec to vše pokazil(alespoň u mne).Vaší odpověď jinak docela beru,takže přeji příjemný den.
NJenik - Profil | Čt 23.3.2006 0:18:13
Liborcamp: Přeji hezký den, víte, vůbec nevím, jestli můj příspěvek zde někoho zajímá. Ale podle zadání je to diskuse k článku a mně se prostě část textu týkající se cestování pana Kučery nelíbila a tak jsem svůj názor svobodně napsal a poslal. Jistě, nečtu primárně MRK kvůli tomu, abych se rozčiloval nad způsoby placení-neplacení mýtného v Itálii, rád se zde poučím od zkušenějších a podívám se na krásné úlovky. Ale jistě uznáte, že pokud pan Kučera v článku na MRKu popisuje svůj způsob průjezdu Itálií, mohu se na MRKu k této jeho libůstce vyjádřit. Myslím si, že bychom se téměř všichni účastníci této diskuse dobře pobavili u piva, vůbec v našem sporu nehledám osobní rovinu. Naopak, formulovat myšlenky a podpořit své argumenty logikou nám všem může být užitečné. Jistě také cítíte mírný žaludeční diskomfort a na druhé straně i příjemné vzrušení před finálním "ENTERem", kdy vyšleme do virtuálního světa svůj názor. A když se nám argumentačně dobře vede v obsahové i gramatické rovině a ještě si zachováme alespoň trochu noblesní slovník, je to přeci příjemný souboj (Děkuji příteli Knechtovi za dnešní decentní telefonické upozornění, že mýtné se píše s tvrdým Y...Já to na té obrazovce prostě "nevidím"...). A, nezlobte se (ad Korda), proč mi vyčítáte, že nejsem registrovaný? Po pravdě, klidně Vám napíšu číslo svých bot, ale pokud pravidla a protokol dovolují napsat a odeslat příspěvek do diskuse bez registrace, nevidím důvod....Opravdu se vždy rád podepíšu.
Ad Martin-Havířov- děkuji, máte pravdu, to vysvětlení autora jsem si teď našel. No, to má pan Kučera z pekla smůlu... Taková věc se nestane statisícům řidičů a jemu, donnerwetter, dvakrát. Naštěstí (ad Liborcarp) chytil toho kapra.
Ad maxwell -určitě bez vinny nejsem, mám rád biblická rčení, odpovídám "i svatý za den stokrát zhřeší". Ale uvědomuje si to... A ve stejném duchu odpovídám i dalšímu účastníkovi naší diskuse (abych si zachoval výše deklarovanou noblesu, nebudu jmenovat): Buď si kupte a přečtěte "Základy výrokové logiky" nebo doufejte, že "Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské"
Pánové, jsem Vám k dispozici.
Srdečně, J. Krista
Nliborcarp - Profil | St 22.3.2006 19:48:25
Jeník. Vážený pane Kristo- a jste si jist že váš příspěvek tady na Mrku někoho zajímá a nebo jste jen další rejpal kterej nic nenapíše a jen kolem sebe plive?Michal Kučera to pěkně popsal ale to vy nemůžete vědět protože nečtete celej článek.Možná by bylo lepší M.K zavolat osobně.Jestli chcete dám vám číslo ale na to asi nemáte odvahu.A co říkáte na to že Mik vytáhnul v takovém počasí kapra? Asi nic co.K tomu se totiž nic záporného říct nedá.Toť vše.
NKorda | St 22.3.2006 19:05:08
Jenik:Pokud si nepochopil co jsem ti chtěl říct,tak to asi nemá smysl :-)))
NAlan - Profil | St 22.3.2006 14:44:45
Cim vic se to tu probira, tim vic me prijde lito, ze jsem u toho nebyl. Prunik na dalnici (znamy jako "stará finta z nouze") za zavoru si predstavuju vselijak (zatim vede preneseni auta ctyrmi udelanymi drsnaky) a uplne me rozpaluje predstava te pantomimy na vyjezdu. No reknete, neni to krouceni rameny origalni zpusob domluvy s domorodci? Viz >>...jsme jen kroutili rameny, že žádný „tiket“ nemáme.
Nmaxwell - Profil | St 22.3.2006 12:01:38
Jeník:a co ty?Ty jsi bez viny,že házíš kamenem?
NMartin - Havířov | St 22.3.2006 11:38:35
Jenik : myslím, že sis měl přečíst více příspěvků a narazil bys i na tenhle, který M. Kučera napsal později a tím vysvětlil danou situaci.
Michal Kučera Čt 16.3.2006 9:31:53
All - všem, kterým nedá spát ten přejezd mýtnice, to nebyla promyšlená či plánovaná ojebávka ve snaze ušetřit, pouze jsme se dostali do situace, že nám automat nechtěl vydat lístek a závora se nezvedala. Protože už se nám to jednou stalo a po chvíli zoufalých pokusů se nám tehdy podařilo dostat se přes závoru dál, použili jsme stejnou "fintu" znovu. To není omluva ani výmluva, není se za co stydět, bylo to nouzové řešení. Ono vylízat z auta, když se za váma dělá fronta a jít někam italovi něco vysvětlovat, to opravdu není dobrý nápad. Ale to je jedno, někteří mí "příznivci" by si stejně našli něco jiného, čím mě "vyzdvihnout"...
NJenik - Profil | St 22.3.2006 11:07:35
Korda: Srdečně tě zdravím, po pravdě, teď zase uniká smysl a hlavně logika tvé zprávy mně. Anonymní? Nezaregisterovaný? Napadá mne věta R. Hrušinského z jednoho filmu "Víte pane, já nejsem nikde registrovanej, takže si můžu malovat co chci a kdy chci" Takže jen pro pořádek JAN KRISTA je moje jméno a příjmení a pod minulým příspěvkem ho najdeš.
Opravdu jsem ten článek nedočetl, nemám zapotřebí něco hrát, dokonce mne tak nadzvedl, že jsem si ani nevšiml, že už se v diskusi k tomu leckteří vyjádřili. Z toho mám obrovskou radost, že není všem jedno, jak se Čech chová v cizině a že už začíná být normální, že za zboží a služby se platí.
Zdraví J. Krista
NKorda | St 22.3.2006 10:06:15
Jenik :Pokud tě ten článek nezajímal až dokonce, tak co tě vede ke kritice ke článku ?? To co zde řešíš není podstatou věci jako celku a pokud chceš kritizovat, tak je dobré číst od A-Z a ne jen to A, jako ty.I když nevěřím, že jsi ho nedočetl:-))Tak že tvoje kritika je velmi neobjektivní a nemá ani logicky smysl!!! Bez úcty k anonymním či nezaregistrovaným rejpalům a kritikům Korda
NJenik - Profil | Út 21.3.2006 22:03:37
Vážený pane Kučero,
věřte mi, nejsem nějaký zapšklý stařík, ale Vaše vyprávění o cestě do Francie (JAK NECHYTIT SÝROŽROUTA) jsem musel přestat číst přesně v tom okamžiku, kdy jste "prozradil" Vaši fintu, jak se vyhnout placení mítného na dálnici v Itálii a věnoval se velmi vtipnému (= ironie, pane Kučero) líčení onoho italského "pomatence", který se Vás při cestě za kapry do Francie snažil ožebračit. Pane Kučero, opravdu mi to nejde na rozum. Svatá prostoto, chybí mi už jen to, jak jste chytře ušetřil na povolence, na benzín si přilepšil prodejem české kávy či nafukovacího lehátka a pln dojmů, jak jste na ty vydřiduchy vyzrál, jste se vrátil domů. Ale třeba to dál píšete.
Bez úcty,
Jan Krista
Nmacek | Čt 16.3.2006 23:50:08
ottar> ty děláš naprosto programově všechno pro to, aby's měl to zlatý vemeno i zejtra! takhle to nejde!!
Ndrda - Profil | Čt 16.3.2006 18:35:55
Martin M.: ale to přece funguje odjaživa všuda (nejenom na MRKu) a bez pravidel. Už jsem to tady jednou psal.
Debila ze sebe musí udělat každý sám. Nikdo jiný to za nikoho neudělá.
NAlan - Profil | Čt 16.3.2006 17:18:22
Fishky>Naprosto nesouhlasim. V tomhle pripade slo vypustit jeden uplne zbytecny odstavec, ktery z clanku couha jak pero z gauce, a byl by klid. Mimochodem, myslim, ze by skoro vsem clankum ze zahranici sluselo vypusteni pasazi o ceste. Snad kazde pojednani o lovu ve Skandinavii zacina nudnou pasazi o nemeckych dalnicich a trajektu, jako by bylo urceno pro zakladni skoly. To je des.
Npeetrik38 - Profil | Čt 16.3.2006 17:07:22
JBK-není z mé strany účelem někoho napadat,nebo urážet.Jen mě mrzí,že jsi nepochopil o co mi vlastně jde.Omlouvám se tedy všem,kterých se mohla má reakce nějak dotknout.Ted pro VSECHNY.Vážím si všech lidí,kteří se podělí o svůj rybářský um s ostatními a je pravdou,že dobrých článků není nikdy dost.Já osobně jsem autorovi vděčný za to ,že jsem se na Jizeru začal dívat jeho očima.Před lety totiž vyšel v jednom rybářském časopise od MK článek ,který se jmenoval zhruba Jsou na Jizeře 15-ti kilový kapři.Dnes musím říci.Ano jsou a chytil,jsem je/2/díky zminovanému článku.Takže DÍKY MK.Nezbytná poznámka,že mnou chycení kapři v Jizeře zůstali .Doufám,že tam jsou dodnes a ještě o něco těžší.Zpět k článku.Po rybářské stránce mu nevytýkám absolutně nic.MK má můj obdiv,že vydrží mrznout při svých dalekých cestách za milovaným koníčkem.Jsou však již věci,které nedokážu překousnout a vadí mi.TOT VSE.Vsem preji hodně úspěchú v nové rybářské sezoně a díky za všechny kvalitní články.
NFishky - Profil | Čt 16.3.2006 17:01:27
Alan: to by se články nepsali vůbec, kdo chce rýpat... rýpe :(
MM: no, tohle není k článku, já sem ale debil :o)
NAlan - Profil | Čt 16.3.2006 16:59:29
MM>Mam jinej napad - k clankum. Vystrihejte se popisu nelegalniho nebo jinak napadnutelneho jednani, zejmena pokud primo nesouvisi s tematem.
NMartin M. - Profil | Čt 16.3.2006 16:49:49
Pri cteni cele teto diskuse mne napada nove pravidlo debat na MRKu: verejne oznacit za debila muzete jen sami sebe.
NOttar | Čt 16.3.2006 16:48:00
macek - ®
Vážený pane kolego,tímto bych se Vám rád veřejně omluvil za svůj omyl a nařčení,že jste autorem nevhodné kritiky na článek MK pod změněným nickem .Dojem ,že právě Vy jste autorem jsem si mylně odvodil z Vašeho komentáře ( St 15.3.2006 23:52:38).Domníval jsem se,že jste se pod tlakem okolností rozhodl přiznat a následně zdůvodnit své počínání. Co se týká Vaší reakce na zmíněný článek beru jí jako Váš osobní názor na,který má právo každý.Bohužel jak jistě víte ,neshody mezi sekcemi kaprař x muškař jsou zde známy již delší dobu a tak si myslím,že zveřejnění Vašeho názoru bylo z části zamýšlenou provokací.Předcházející reakce na zmíněný anonym tomu odpovídaly.Prostě jste považoval za nutné danou situaci ještě více vyhrotit.
Na Váš komentář o jantarovi budu reagovat pouze tak,že já jsem reagoval na Vás co by anonyma a nikoliv muškaře.Pouze jsem se Vám snažil objasnit situaci,kterou tady předvádíte a ,že se jedná o zbytečné vyhrocení situace.Jak jsem již níže napsal vážím si spousty lidí ne proto jakým způsobem chytají,ale jací jsou.
Obdivuji i vaší sekci ,že v ní máte pořádek a klid.Což nám se nedaří.Stále se potýkáme s problémy podobných tomuto.Vypadá to,že za chvíli bude mít každý kaprař svou sekci a všude se bude tlachat o ničem.Ještě bych Vás rád požádal,aby jste se pro příště zdržel reakcí a invektív podobné té na kolegu Klikaře.Byl zřejmě rozrušen (což většina z nás) a jeho reakce byla směřována na anonyma nikoliv na Vás.
Ještě jednou se OMLOUVÁM a doufám,že jste pochopil co jsem Vám chtěl říci.
PS: BULK doufám,že ti to takhle vyhovuje.Měl jsem to v úmyslu udělat dřív,ale nebyl jsem na PC.Beru to jako samozřejmost,když udělám chybu,že se omluvím.
NZN - Profil | Čt 16.3.2006 16:47:01
dandys :
nijak jsem nereagoval, ale můžeš prosím tě napsat, co myslíš tou hromadou hnoje?
Ndandys | Čt 16.3.2006 16:16:54
Michal: už jsem asi přepracovaný, ale nějak mi uniklo, jak tvůj příspěvěk souvisí s článkem ke kterému je tenhle pokec. Omlouvám se za můj nepřípadný příspěvěk, ale zeptat jsem se musel. V tom totiž vidím kámen úrazu celé téhle taškařice. Příspěvky mimo mísu a hromada hnoje kterým se musím pročíst, abych se něco dozvěděl. MM, kdyžtak můj příspěvěk smaž. D.
NMichal | Čt 16.3.2006 15:17:14
macek: zase se ti něco povedlo ? nechce se mi to číst celý :-) btw. navážu a vyfotím ti tu modrou mouchu co jsem ti slíbil, od pondělí mám konečně free, tak můžu konečně začít vázat :-)
Nmacek | Čt 16.3.2006 15:13:59
WOW!! kdybych věděl co tím rozpoutám… tak to samozřejmě napíšu znova ;-)
Nkarelc - Profil | Čt 16.3.2006 14:50:36
libocarp: ne, takovej není MRK, takovej je život. Sice jsou občas podobný "výmeny názorů" otravný, ale je tu aspoň živo. tobě by se líbilo, kdyby se všichni plácali po zádech? Nebo měli jen drobné výhrady, ale jinak samozřejmě za 1? To by byla nuda...
Nliborcarp - Profil | Čt 16.3.2006 14:39:09
No nevím ale má se tady hodnotit článek a né se pořád napadat a urážet.Jestli Mik něco zaplatil nebo né to je jeho věc.Je to tady jak na babském trhu.Někteří lidé přímo vyhledávaj problém a na toto čekaj.Holt takovej je MRK.
NJkh - Profil | Čt 16.3.2006 14:29:29
omlouvam se vsem, ale musim odpovedet!!!
Peetrik38: no prave a na etiku ma kazdy jiny pohled, nerekl bych, ze je to o etice, je to o pristupu kazdeho z nas.....!!!! A nebyl jsi to ty ktery napsal: "udíž článek tohoto typu nemá na veřejných stránkách co dělat!"??? Myslim, ze clanek tady ma co delat, ale mozna ty ne....promin
NPeetrik38 - Profil | Čt 16.3.2006 14:21:26
JKH-Však o to právě jde,ye jsem na rybářském serveru.Uvědom si,že rybařina je především o etice.Ted již posledni věta.Debata o ničem.
NJkh - Profil | Čt 16.3.2006 14:12:51
Misto aby si kazdy vazil nejakeho zpestreni zimnich "radovanek" a zkraceni dlouheho cekani, byl vdecny kazdemu kdo k tomu prispiva, tak jedine co dokaze je kritizovat, kritizovat..popr. nadavat a otravovat ostatni......to jsme narod!!!! stydme se...rybarina se z tohoto serveru vytraci....skoda!!!
Ncarpdu - Profil | Čt 16.3.2006 14:12:47
Peetrik38 : Tak si přečti celou diskuzi a tam najdeš i vysvětlení od Mika jak to bylo.
Nechtěl jsem reagovat ale už jsem fakt nemohl. Nechápu proč pořád někoho odsuzujete a urážíte.
Bych chtěl vidět vás jak jste svatí
NJkh - Profil | Čt 16.3.2006 14:04:49
Peetriku: vzpamatuj se!!!! /viz. prispevky nize (mozna ta adresa) jsi na rybarskem serveru!!/
NPeetrik38 - Profil | Čt 16.3.2006 14:02:30
Příklad pro všechny s porovnáním.Pojedu na ryby 2OOkm,zapomenu si jí doma,co udělám?mám se vrátit,nebo to risknout?vyjde to 1,2x,10X,má vubec příště cenu povolenku si kupovat?tot je podstata věci.O nic jiného nejde.Já to beru jako otec 4 dětí.Jak si je vychováme takové je máme.Tudíž článek tohoto typu nemá na veřejných stránkách co dělat.CHlubit se jak s něčim vyje.....Chápeš JKH??
NJkh - Profil | Čt 16.3.2006 13:36:51
peetrik: .............
NMr.Piket - Profil | Čt 16.3.2006 13:35:12
Mám pro některé lidi tady v diskusy návrh - řešte si tyto "napadající a urážející" babské debaty přes ICQ. Myslím, že to bude férové vůči ostatním, kteří se tady snaží něco vyřešit.
HANBA, Vojta
NPeetrik38 - Profil | Čt 16.3.2006 13:29:14
Jkh.-Kdyby ty jsi četl pořádně již článek,dozvěděl by jsi se,že šlo o STAROU FINTU,tudíž i DEBILOVI je jasné,že s umyslem.A MARNE hledáš ode mě srovnávání AUTORA s masarem,není tam totiž.Je vidět,že absolutně nechápeš podstatu věci.To je vše,co k tomu mohu říci.KONEC
NJkh - Profil | Čt 16.3.2006 13:03:32
ALL: kdyz uz tady nekdo o necem placa, mohl by si pripadne precist jak cela situace vznikla??? /viz. nize/ Opravdu nektere jedince nechapu.....Opravdu zavdecit se vsem nejde, vzdy se najde nejaky debil......./neni mysleno konkretne!!/ Kazdy sice ma pravo se vyjadrit, ale nekdy je asi lepsi drzet hubu, zvlaste kdyz kritizuji neco, co jsem nikdy nezkusil.....!!!! EDIT: /ne ze bych se chtel nejak MK zastavat, ale slovo masar v jakekoli spojitisti s timto clovekem neni asi na miste (byt jen v prirovnani).../
NMr.Piket - Profil | Čt 16.3.2006 12:26:13
Já říkám dobrej článek a hanba těm, kteří jen hledají cokoli, aby daly nějakou záminku k nesmyslné debatě !!
Článej je v celku pěkně napsanej a dávám 1-
Chlapi, káždý člověk má právo na svůj názor, ale proč se pořád dokola komentují názory někoho jiného. Potom to není debata, ale názor napsaný na předešlý názor. To je veliká škoda - potom se všichni různě napadají a obviňují. To jsem přece nepatří........
Přeji pěkný den, Vojta
NPeetrik38 - Profil | Čt 16.3.2006 12:54:33
Zhruba po 24hod.se vracím na tyto stránky a nestačím se divit? K článku o rybařině osobně nic nemám.již dříve se mi články od autora líbily,hlavně ty starší z Jizery,pocházím z Turnova a proto mám k Jizeře blízko.Ale sám za sebe si dělám obrázek o člověku,který se při cestě za rybami snaží za každou cenu ušetřit.Ono to totiž pánové vše spolu souvisí.Masaři snad nemají dopředu spočítané kolik potřebují ryb,aby se jim nulovaly náklady?A TED ABYCH ZAMEZIL URAZKAM A NAPADANI DRUHYCH.JA MASAR NEJSEM A AUTORA JAKO RYBARE NEZNAM A NIJAK NENAPADAM.
NBachy - Profil | Čt 16.3.2006 12:01:49
Nebo psík mývalovitý, ten je prý poslední dobou v evropě taky častý. Alespoň myslivci u nás na opavsku na něj nadávají a podle popisu by to možná sedělo. Třeba s mládětem. Ale nevím jestli je i ve Francii.
NBachy - Profil | Čt 16.3.2006 11:12:41
Chlapi to snad nemyslíte vážně, furt se bavit o prkotinách dokola. Tři lidi odpoví negativně na jednu věc a vy se máte čtyři hodiny o čem bavit. A převážně je za tu neskonalou drzost potírat. Neskutečné. :o)
Robert (původní) - říkáš mýval jo? Možné to je, coby ne. A co tak větší chytrá kuna?
Nmaxwell - Profil | Čt 16.3.2006 11:02:43
macek:to jsem rád,že jsi se konečně předvedl,jak to s tebou vypadá.Doufám,že se nikdy nepotkáme.
Nmacek | Čt 16.3.2006 10:59:49
maxwell> no ty jsi dobrej. a co mám teda podle tebe dělat, když je mi hloupý ti na plnou hubu napsat, že jsi blbej?
NPetrson - Profil | Čt 16.3.2006 10:57:56
I když článek nepřináší nic objevného a bombastického, je velmi pěkně napsán, pasáž o zdolávání kapra je napínavá a vůbec, zpracována "jinak", než jak jsem u kaprařských článků zvyklý. Dílko nezapře určité rysy příběhu a vtipnou epizodu s tajemným sýrožroutem. Tedy půdorys, pro který mám tyto články rád - vystihují do značné míry podstatu našeho koníčka: Kolik vycházek za rok absolvujeme s veleúspěšným výsledkem? 2, 3, 5. Přesto nám - alespoň věřím, že většině - něco zajímavého přinesou všechny návštěvy revírů a kolikrát se nám do paměti vryjí hlouběji i ty s méně úlovky, ale zajímavé pro své další okolnosti. Autor je pěkně vykreslil, je vidět, že umí psát. Hodnotím tedy výborně.
Také vzdávám poklonu tomuto lovu v extrémních podmínkách, který považuji za důkaz, že nejde o sběr zářezů úspěšnosti, ale srdcařinu.
>> Michal K. > Doufám, že příjde pokračování, kde se dozvíme, jak to se sýrožroutem dopadne. Jsem také rád, že si uvedl na pravou míru okolnosti ohledně mýtného :-)
NAlan - Profil | Čt 16.3.2006 10:49:27
maxwell>Coz ovsem nic nemeni na tom, ze od autora byl popis jak vyjebal s mytem pekna pitomost.
Nmaxwell - Profil | Čt 16.3.2006 10:44:33
Přesně tak,macek se nudí,tak proč by si nezkrátil chvíly a nerejpnul si do něčeho co ho ani tak moc nezajímá,jen,když nebude nuda.Tohle je takový trend poslední doby,jen abych něco zkritizoval.
Jinak macek neznáme se tak mně neoslovuj hanlivě.
Michale já jen doufám,že tě těch pár jedinců neodradí.
NPike | Čt 16.3.2006 10:39:38
Moolis: U pocitacovych programu mam doma originaly. Co se tyce hudebnich CD, tak priznam, ze nejake neoriginaly mam. Povazuju to za chybu a nikde se tim nechlubim. Z poslednich 10 CD a DVD jich mam 80 procent originalnich a budu se snazit kupovat jiz jen originaly. Tvou vytku akceptuju, je na miste a beru si ji k srdci. Myslim to vazne a bez ironie.Povazuju to za spatnou vlastnost ceskeho naroda a sebe se nesnazim omlouvat. Presto si myslim, ze nazor k veci vyjadrit muzu a hlavne mi vadilo to, ze to Michal prezentoval jak prezentoval. Jeho clanky cte plno rybaru, kteri ho maji jako vzor. Pak mi to prijde i trosku divne v kontextu, kdy se ti sami lide ohani pravidly v prodeji velkych kapru do soukromych reviru, brani velkych kapru atd. Dle mne to souvisi.
NAlan - Profil | Čt 16.3.2006 10:36:39
macek>Mels napsat: "clanek jsem precetl z nudy v pracovni dobe" :-)) EDIT: G.Moolis - to se povedlo...
NG.Moolis - Profil | Čt 16.3.2006 10:30:52
Pike: Prima. Kupuješ si pouze originály počítačových programů (pokud samozřejmě počítač doma máš?). Máš doma pouze originální CD s muzikou a DVD s filmy? Nechodiš v pracovní době na Internet? atd. To je to, o čem jsem mluvil.
NFishky - Profil | Čt 16.3.2006 10:17:49
Článek napsán poutavou formou, dobře se mi četl, bohužel u kapraře jako MK bych uvítal jít do podrobností a zveřejnit např. montáž, taktiku, či něco ohledně kaprařiny :o)
Macek: souhlasím s druhou částí Tvého prvotního příspěvku, a je mi jedno, zda jsi muškař, vláčkař, či plavačkař... taky mě to "zarazilo" :(
MM: pokud je kritika na místě a k tématu, pak mě osobně je jedno, zda je od Pavla, či Petra, zda je registrovaný, či ne, nebo zda případně píše pod svým nickem, nebo ne. Myslím, že příspěvěk by se jen z tohoto důvodu /že ho autor nepsal pod svým nickem/ smáznout neměl. (nerozumím, proč to autor psal "anonimně", ale chápu že mohl mít důvody... )
PS: článek beru kladně, zpříjemnil mi období "absťáku", MK díky
NRobert(původní) - Profil | Čt 16.3.2006 10:15:40
Ačkoliv nejsem kaprař, tak se mi článek velmi líbil. Hlavně mi vrtá hlavou, pročř jsou pomeranče a ananasy zimní příchutě. Snad proto, že se v té době do supermarketů vozí nejvíce ananasů a pomerančů?
Ten sýrožrout je podle mne mýval. V Evropě se už docela vyskytují a slyšel jsem, že se na ně dá narazit i u nás.
NJkh - Profil | Čt 16.3.2006 10:14:05
Kdo chce psa byti, vždy si hůl najde....Me se článek libil a davam za 1....Cekal jsem, ze jsme na rybarskem serveru a tudiz se bude hodnotit ta rybarska cast, asi to nekdo nepochopil....snad by si mel najit i jine stranky /např.
http://www.bsa.cz/pripady.asp a zde si vylit sve zlomene srdicko/. Michale doufam, ze te to neodradi dal psat, malokdo to umi a uz jen opravdu malokdo jde s kuzi na trh!!!!!!!!!
NPike | Čt 16.3.2006 9:56:07
Ochcavani uradu a dalsich autorit bych nenazyval improvizaci a uz vubec ne sympatickym rysem, ale budiz. Jinak se priznavam, ze nekdy v obci jedu 56 km za hodinu. v MHD na cerno nejezdim, mam litacku. Na uradech jsem temer nejednal, nekdy nejakou botu jsem asi udelal. Presto bych se tyto vlastnosti nesnazil zlehcovat.
Jinak debata na toto tema nema zjevne za mak smyslu, jen by se to kazdemu z nas mohlo jednoho dne vymstit
NMartin - Havířov | Čt 16.3.2006 9:50:41
Bachy - ® : nikomu nevnucuju své názory !! Pokud jsi můj příspěvek přečetl, tak snad víš, jak to myslím ? A ten stejný názor na K70 a lov nonstop, má většina rybářů - kaprařů, viz grafy, které zde jsou a každý se může přidat a hlasovat.
NHonza Pok. - Profil | Čt 16.3.2006 9:42:09
Autorovi: Díky za vysvětlení situace v diskuzi v době, kdy jsem psal svou reakci a neviděl do diskuze. Škoda, že to nebylo podrobněji rovnou v textu článku. Ať žije virtuální realita.
Možná to doplň raději rovnou do článku, ať jsi zase Mirek Dušín :-)
Peace...
NBachy - Profil | Čt 16.3.2006 9:41:59
Martin - Havířov - chlape, Ty bys snad chtěl aby měli všichni stejný názor jako Ty? To bys pak mohl zadat téma, všichni by to odkývali a byl bys spokojen. :o)
NAles V. - Profil | Čt 16.3.2006 9:41:42
Bachy:My spolu nesouhlasíme již delší dobu a tak tvou poznámku nebudu nijak dále komentovat...
Snad jen, že měřím stejným metrem na sebe i jiné...Neupírám férovou kritiku nikomu a respektuji každého právo na svůj názor...proto mám i já právo veřejně zde napsat, co si v daný okamžik myslím...
NHonza Pok. - Profil | Čt 16.3.2006 9:36:49
Když něco zveřejňuji, počítám s reakcemi. Někdo schválně do textu přidá kontroverzní informaci, zvýší se tím počet diskutujících a sledovanost článku.
Pokud se někdo veřejně chlubí oje.áváním pravidel a ještě v zemi, kde je hostem, není to z mého hlediska ani vtipné ani relevantní. Že to diskutující většině nepřipadá nemorální, to svědčí o úrovni této většiny.
Protože mlčení znamená souhlas, konstatuji, že se občas stydím za chování svých spoluobčanů.
Každý si to přeberte po svém...
Nmacek | Čt 16.3.2006 9:35:19
a jsem v prdeli! teď po mě půjde celá kaprařská MR-Kajdá, a nedopřeje si oddechu dokud nebudou mý český koule na vlasu na únikový montáži :-))))))
NG.Moolis - Profil | Čt 16.3.2006 9:32:27
K přečtení článku mně donutila vlastně ta diskuse za ním. Humor autora mně za srdce nevzal, na druhou stranu určitě spoustu lidí ano a je dobře že se snaží odchýlit od obvyklého schematu kaprařských článků. Hodnotit článek si vůbec netroufám, nic o Cassienu nevím a kapr je pro mně potrava.
Co nechápu, je tenhle ten moralismus. Kdos bez viny, hoď kamenem. Kdo někdy neochcal úřady nebo se nesnažil ochcat poliše, ať zvedne ruku. Improvizace (do jisté míry) je našinci vrozená už odpradávna, je to sympatický rys národní povahy, samozřejmě pokud to zabíhá do extrému, je to blbý. Ale at si každý anonym srovná svoje svědomí. Macek vyjádřil svůj názor a neudělal to anonymně,
Další věc - Ottare, kde bereš vůbec odvahu někoho vykazovat z MRKu?
NBachy - Profil | Čt 16.3.2006 9:32:24
Článek se mi líbil a to i přesto, že na takové výpravy nejezdím a mám rád spíše krátkodobé vycházky. Docela by mně zajímal názor znalého stopaře co to mohlo být za zajímavé zvíře.
Aleš V: MK patří k mým oblíbeným autorům, ale Tvá reakce na negativní názory se mi zdá nemístná. Takhle manipulovat s lidmi v pokecu?! Vždyť si předvedl něco podobného jako ti, které jsi krytizoval. Jinak nic proti Tobě. :o)
NMichal Kučera - Profil | Čt 16.3.2006 9:31:53
All - všem, kterým nedá spát ten přejezd mýtnice, to nebyla promyšlená či plánovaná ojebávka ve snaze ušetřit, pouze jsme se dostali do situace, že nám automat nechtěl vydat lístek a závora se nezvedala. Protože už se nám to jednou stalo a po chvíli zoufalých pokusů se nám tehdy podařilo dostat se přes závoru dál, použili jsme stejnou "fintu" znovu. To není omluva ani výmluva, není se za co stydět, bylo to nouzové řešení. Ono vylízat z auta, když se za váma dělá fronta a jít někam italovi něco vysvětlovat, to opravdu není dobrý nápad. Ale to je jedno, někteří mí "příznivci" by si stejně našli něco jiného, čím mě "vyzdvihnout"...
NKlikař - Profil | Čt 16.3.2006 9:30:21
Jak zde již někdo reagoval,proboha vy jste nikdy nejely v tramvaji načerno ? vy jste nejely nikdy rychleji v autě ?vy jste úplně svatí? Jen mně zaráží reakce některých.Přeci když mně něco nebaví tak to nedělám .No nechme toho ,nechci se hádat,nebaví mně to.
NAles V. - Profil | Čt 16.3.2006 9:20:53
macek: nech to být...sice si myslím, že jsi nemusel komentovat něco, co ja na hony vzdáleno od tebou provozovaného způsobu rybaření ale máš právo napsat svůj názor a myslím, že v tvém případě o žádnou osobní antipatii nejde...opravdu jen tvůj příspěvek by mě nedonutil reagovat...na negativní reakce jsem tady zvyklej...ale ať se za svůj názor tito kritici nestydí...ty jdeš se svou kůží na trh veřejně a proto i když s tvým přístupem úplně nesouhlasím, tak jej respektuji..
NMrKos - Profil | Čt 16.3.2006 9:20:31
... souhlasím s mackem... jak v oblasti dálnice tak v oblasti článku... nic moc nového... ani jedno...
Nmacek | Čt 16.3.2006 9:19:09
klikař> buď v klidu, i malý děcko ví že vitaminem C se prakticky nemůžeš předávkovat…