Diskuse k článku: Hospodaření s vašimi finančními příspěvky

Autor diskuse: MRK - , 23.11.2005

NMiloš_Diakritický | Po 28.11.2005 16:28:50

Garham:
pán je daňový poradce ?????

    NMartin M. - Profil | Po 28.11.2005 16:05:25

    Toulovec> ohledne vybirani penez, ok, akceptuji nazor a delam si carku do kolonky "proti".
    Musim ale reagovat na srovnani s Chytej. Tak nejdrive pocet clanku - Chytej prebira mozna tak polovinu clanku (hruby odhad) z Kajmana, my se az na par vyjimek branime clankum, ktere uz nekde predtim byly. Dale zverejnujeme jen opravdove clanky, nikoliv pozvanky na zavody, vysledky zavodu apod. Tyto informace jsou v Oznamenich, Download centru apod. Kdyz to pak porovnas, dostanes se odhaduji tak na 1:2 mozna 1:3 ve prospech MRKu. Dale ohledne urovne diskusi - pokud na MRKu mame 4x vetsi navstevnost, logicky tu pak je i 4x vetsi sance, ze po tobe nekdo ze ctenaru "vyjede". Ted si nejsem jisty, statistika neni muj silny obor ;-), ale rekl bych, ze to je dokonce 16x vetsi sance, ze budes svedkem nejakeho ciziho sporu. A ted uprimne rekni, jestli je to 4-16x horsi nez na Chytej. Ohledne cenzury Chytej na MRKu - pouzij google.com a nech si na MRKu vyhledat "chytej.cz". Udelej pak to stejne obracene. Abych ti ulehcil praci, vysledek je 67:75.

      NZN - Profil | Po 28.11.2005 15:57:38

      Garham:
      nestyděl, prachy jsou prachy:-)))

      ne, vážně, samozřejmě si to nemůžu dovolit z několika důvodů. Ale ve své podstatě, nic nám do toho není, a jak jsem napsal, bylo to trošku nešťastně formulováno, aspoň pro mě.
      A ty daně bych tady taky netahal, není důvod to veřejně přetřásat na webu. Nebo máš nějaký důvod? Jestli jo, tak si to vyřešte mezi sebou, toto veřejné řešení není moc šťastné. Nám do toho nic není, není to akciovka a my nejsme akcionáři. Chodíme sem dobrovolně, páč se nám tady líbí.

        NGarham | Po 28.11.2005 15:34:32

        Určitě jsem na tomto webu ztělesnění zla, tak ať si nedělá ostudu. Nikde jsem ve "výroční zprávě" nečetl slovo o tak prosté věci jakou je daň. Jestliže jste na ni zapoměli, tak si myslím, že je to velmi hrubá chyba, protože každý peněžní dar se musí přece danit, byť je to na tak ušlechtilou věc, jako je ...
        to ZN:
        Hezky argumentuješ, že do stavu finančních toků soukromé firmy mi nic není. Máš pravdu. Ty jsi také soukromník a žebráš u svých klientů, jestli by k faktuře třeba nepřidali trvalý příkaz měsíčně na padíka? Asi by ses asi styděl, že?

          NKocháč | Po 28.11.2005 15:27:42

          Mně stačí, že jsou tady rybáři všeho druhu a to pokrývá všechny moje požadavky na MRK :-) Po pravdě články skoro vůbec neřeším. Jsou tady lidi co znám, lidi co poraděj, lidi co zdravě nas**ou a i ti co rozesmějou ať úmyslně nebo ne:-)
          Mrk bez komunikace(chatu) a otázek( odpovědi) jen s info typu články by mě až tak moc nezajímal:-)

            Nmedvěd - Profil | Po 28.11.2005 15:21:28

            Xaxap:přestal jsem kvůli tomu kupovat všechny rybářský časopisy.Dřív jsem kupoval skoro vše co vyšlo, mimo těch ryze kaprařských.Prostě mne nebavily, tak je nekupuju.Tady mne to baví, tak sem chodím a jak jsem psal, kvůli článkům to není.Bez smajlíků

              NXAXAP - Profil | Po 28.11.2005 15:18:35

              medved: a s temi clanky ma Toulovec taky pravdu, je to slabingr ... ale na tuhle nemoc umiraji nejen servery na netu, ale i tistena periodika, nic vyjimecneho ... navic stejne principielne vetsine staci, ze je MRK prima chat :-)

                Nmedvěd - Profil | Po 28.11.2005 14:41:46

                Lubo:souhlas,napsal jsem skoro s ničím.Dokonce jsem přesvědčen o tom,že jak Martin,tak i Roman si to velice dobře uvědomují

                  NLubo - Profil | Po 28.11.2005 14:40:35

                  Medvěd: Ale jedna myšlenka od Toulovce je velmi výstižná a pravdivá. MRK opravdu děláme my všichni. Pro Azbesta to možná zní jako socialistické heslo :-)))))) ale něco na tom bude.

                    NToulovec | Po 28.11.2005 14:38:15

                    ZN, medvěd: ale ne, blbě jste mě pochopili. Nevyzdvihuju ani jeden web, každej navštěvuju kvůli něčemu jinýmu, pravda na MRKu trávím víc času, to je ale jedno. Rozhodně nechci dělat reklamu Davodovi, chraň bůh, seč ho mám rád sebevíc. A nedělá mi problémy se s kýmkoli bavit na jakýmkoli webu, jsem nekonfliktní klidnej člověk.
                    Jen mi přijde divné, dávat peníze na psaní článků na soukromej web. To je to o čem jsem chtěl mluvit, o ničem jiném. Pokud z reklamy na mrku nejsou MM a rc schopni žít, přijde mi to divné proč David je schopen.
                    Kdybych se osobně znal s MM nebo Rc nemyslím si že bych měl nějaký problém, opravdu když se mi něco nelíbí, řeknu to komukoli. Prostě mi přijde divné posílat peníze za cokoliv z Internetu. je jejich starost, aby si dobře vydělali na provoz, pokud ne, musí počítat s tím že jejich server může někdo někdy převálcovat.

                      Nmedvěd - Profil | Po 28.11.2005 14:06:10

                      Toulovec:nezlob se, ale nesouhlasím skoro s ničím co jsi napsal.Připadá mi tak trošku jako reklama na ten druhý server, který mimochodem navštěvuji docela často.Spoustu super lidí .mimochodem i Tebe jsem poznal díky těm dvěma o kterých píšeš a jsem za to moc rád.A že to jednou bude produkt,který by měl majitele uživit a vydělat-no a co-je to jejich byznys a podle počtu zdejších návštěvníků to nedělají zase tak špatně

                        NZN - Profil | Po 28.11.2005 14:03:56

                        Vážený kolego Toulovče,
                        jsem rád, že MRK existuje. Díky němu jsem poznal mnoho lidí, většinou dobrých. Což ostatně vyzdvihuješ i ve svém příspěvku. Aby jsem ty lidi mohl poznat, někdo musel vymyslet MRK. K tomuto účelu zajisté slouží i konkurenční web D.Havlíčka. Já bych nevytvářel zbytečnou iluzi konkurence a nevraživosti, vdyť spousta lidí chodí tam i tam.
                        A jelikož jsme se díky MRKu seznámili i my dva, tak mě přestaň sr.t, ty známý buřiči a przniteli anket, věnuj se přípravě seznamovacího večírku a neplýtvej časem :-)))

                          NToulovec | Po 28.11.2005 13:36:38

                          Loňského roku jsem přispěl malou částkou na rozvoj Mrku. Nelituju toho, ale už to neudělám.
                          Zjistil jsem, že přínosem pro mne není MRK, ale lidé kteří sem chodí, ti jsou to co jsem tu hledal. Nebudu totiž posílat další peníze lidem, kteří už profitují na tom, že sem přijdu. Rozvoj mrku totiž nenastal žádným směrem a to mám hlavně na mysli fylosofii majitelů. Budiž, malinko se učesala grafika, něco se změnilo, ale opět se nezměnil přístup MRKu k lidem. Mnohdy mám pocit, jako by sem chodili nesvéprávní lidí a jediným rozumným byl webmaster. Pokud se týká článků, nenechte se pánové vysmát, ale já nalezl za poslední rok pouze jediný pro mne zajímavý článek. 1, nebo 2 články měsíčně jsou ale žalostně máááálo.Co však musím pochválit je atlas ryb, jaký nemá na českým internetu obdobu a myslím si že je ho pro MRK škoda, neb si ho nezasloužíte.
                          Neberte to jako rejpání, nebo cokoliv jiného, jen jako připomínku. Všímáte si počtu článků na chytej? Na serveru, kterém nikdo nechce žádné peníze za články? Není Vám to divné že tam to jde a tady ne? Buď to děláte jen pro prachy a Váš podnikatelský záměr Vám nevynáší tolik kolik si představujete, proto žádáte další peníze, nebo to nechápu. Měli by jste si uvědomit, že ti co dělají MRK jsou návštěvníci, ne vy dva (nic proti Vám). V případě že se tady lidem nebude líbit, nebo je bude kdokoli cenzurovat, mazat, v tu chvíli začnou chodit na jiný server a vy dva tu budete spolu jen po síti hrát piškvorky.
                          Pořád tady slyším srovnávání s "konkurencí" hergot kdo je pro Vás konkurence? žádnou nemáte a stejně články žádný. Okolo osoby Davida Havlíčka se tady chodí po špičkách a každej příspěvek okolo chytej projde 4x cenzurou. Proč to řešíte? On to taky neřeší, nikoho nepomlouvá, nikoho necenzuruje. Je nás spousta co chodíme na oba dva servery a je nám jedno s kým tam mluvíme, protože to není o tom na jakým serveru kecáme, ale s kým kecáme.když se bavíme o mrku,Je mrk navštěvovanější? Je! tak to neřešte taky. David dělá svou práci pro radost, peníze z chytejáků jako vy netahá a článků má troufnu si říci 5x tolik Jak je to možný? Neděláte něco špatně?

                            NAzbest - Profil | Po 28.11.2005 9:41:30

                            Forma žádosti(vlastně prosby) o finanční příspěvky mi připadá zbytečně uplakaná a chci jen říct,že by to šlo stylisticky lépe ošetřit.Jinak-MRK je zadarmo a pokud jsou příspěvky dobrovolné,pak s tím nemám problém.

                              Ndrda - Profil | Po 28.11.2005 9:20:35

                              pif: nesouhlasím s tvým názorem a už vůbec nevím, proč mě napadáš.

                                NLubos - Profil | Ne 27.11.2005 21:31:41

                                MM: Dík

                                  NMartin M. - Profil | Ne 27.11.2005 18:01:30

                                  brcal> nasel jsem v emailu tvuj clanek z 27.3.2005 s postupem vazani nekolika musek. Bohuzel se mi nedochovaly kopie mych odpovedi na tento email (posilam emialy z vice pocitacu, jen na jednom se mi archivuji) a ja si jen matne pamatuji, ze jsem si o muskach a eshopu s nekym kratce psal. Jaky byl zaver nevim, ale 13.6.2005 jsi tyto musky vlozil jako "jan kretek" do Atlasu musek, vcetne adresy tvych stranek, ktera tam je dodnes. Zrejme jsme tedy nasli shodu a nevideli jsme problem v odkazu. 5.10.2005 jsi tam dal dalsi 2 musky jiz jako "brcal", u tech adresa neni a podle tve a mackovi reakce byla. Jestli jsme ji smazali, asi ale ano, ted nezjistim, kazdopadne bych rad navazal spolupraci a vyresil toto nedoruzumneni. Dale prosim mailem. Vypada to, ze chyba byla na nasi strane, za coz se ti uprimne omlouvam.

                                    NXAXAP - Profil | Ne 27.11.2005 17:22:11

                                    MRK crew: kdybyste vybirali dary v klidu a bez rozmazavani, nemusely by vznikat podobne ejakulace frustraci z cehokoliv, ktere tak neradi vidite. Kdo chce neco dat, da to. Nemyslim si, ze jsou potreba seznamy, pomniky apod. A i kdyz mozna Garham zkousel jen dat ranu konkurenci, racionalni zaklad to bohuzel melo. Chce to ono "zebrani" trochu ucesat :-) Domluvte se se Strejkou ci jinym PR clovekem, on vam mozna poradi a mozna i zadarmo. Nebo zkuste Brain House :-) Tedy, pokud chcete velkej hrnec vomacky a zadne maso :-)

                                      NMartin M. - Profil | Ne 27.11.2005 16:50:36

                                      macek> s timto pripadem nejsem seznamen nebo si to nepamatuji, vyjadrim se az bude vedet vice.

                                        NMartin M. - Profil | Ne 27.11.2005 16:49:45

                                        brcal> zmineni nazvu firmy nebo odkaz na cizi stranky nechapeme jako reklamu do te doby, dokud si to nepise clovek, ktery je s danou firmou nejak propojen. Na MRKu se casto objevuji fraze jako "doufam, ze to nebude brano jako reklama a nesmazou mi to", coz bohuzel u mnoha lidi mozna vzbuzuje dojem, ze tady neco takoveho bezne cenzurujeme.