Diskuse k článku: Hospodaření s vašimi finančními příspěvky

Autor diskuse: MRK - , 23.11.2005
226 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMatrix | So 3.12.2005 19:56:23

MrKos:Samozrejmu nepopisu naprosto vse tomu koho neznam a treba nena na MRKu registraci....normalnimu clovekovi ze vim ze to neni masar to pisnu po mailu...
Bosanec:Tak to abych prestal prispivat do Muj lov:o) Ale ja tam nepisu nijak velky detaily takze me to zas tak netrapi....Ale to bych nerekl ze muze byt neco takoveho mozne.....lidska drzost asi nema mezi....

    NBosanac - Profil | So 3.12.2005 19:48:25

    Matrix: urcite sem na MRK chodi velke procento masaru , ani neprispivaji do pokecu jen prohlizeji muj lov , fotky , pokeci a davaji informace do kupy . Konkretne ja mam za tento rok jen jeden prispevek do Muj lov . Uz ne , kdo ma zajem se dozvi i primo ode mne kde chytam , na co a kolik toho se chytne nebo nechytne.
    Ohledne financovani MRKu jsem puvodne nechtel reagovat . Z clanku zverejnenich na MRK ctu jen clanky o privlaci nebo muskarine a clanky Ospreyho . Je jediny ktery neprzni cestinu, ma cit pro jazyk , fabulaci a dar zajmout ctenare . Je prakticky jediny ktery si penize zaslouzi - z toho co ja ctu . Hodne mne rozcaroval posledni clanek o umelych nastrahach - gumach ,podobny clanek byl zverejnen snad ve vsech casopisech nekolik let nazpatek .

      NKolči - Profil | So 3.12.2005 19:45:43

      MrKos: no,tak by se treba mohlo zavest hodnoceni jako u normalnich clanku a pribehy s prumerem treba nad 2,5 by se mazaly

        NMrKos - Profil | So 3.12.2005 19:41:16

        Matrix: jasně... to je v pohodě... ale pokud je to třeba v plkárně a popíšeš tam ještě každej pařez tak se dá čekat že příště už tam nebude jen ten " pouštěč "....

        Kolči: jo.. tak jsem si to představoval i já... ale to by vedlo asi k postupné degradaci rubriky na sbírku kdejakého splašku a výplodu.... takto to má určitou ( a to dobrou ) ůroveň a tato je stále zachována aspoň stejná ne-li lepší...

          NKolči - Profil | So 3.12.2005 19:35:37

          MrKos: to jsem myslel s tou novou rubrikou, ze by tam lidi mohli vkladat clanky bez naroku na honorar...

            NMatrix | So 3.12.2005 19:29:55

            MM:No tak ty lidi co to pisou jsou solidne na palici...!!!Nevidim co je na tom spatnyho napsat cloveku popis reviru kdyz treba na tom reviru nikdy nebyl a kdyz vim ze je poustec.....

              NMrKos - Profil | So 3.12.2005 19:28:14

              Martin M: právě i tak jsem to myslel.... a proto možná by stálo taky za zvážení uveřejnit i články třeba zážitkové ( samozřejmě na patřičné ůrovni ) a myslím že by si svoje čtenáře určitě našly... A s tou kritikou máš asi také pravdu ... nekteří lidé jsou ukrutně ješitní a než by šli s kůží na trh tak raději mlčí...
              já kdybych měl patřičné střevo a zkušenosti tak klidně budu psát i bez honoráře a výslednou známku bych také neřešil...

                NPetrson - Profil | So 3.12.2005 19:21:14

                >> Japčák > ano, rozumím Ti, ale to je právě podstata MRKu, že tady můžeš "3 D" stylem brousit odsaď pocať, tu tam začenichat něco nového, zde zavrčet, onde na někoho zvednout nožku, dalšímu se vysměješ, jinému poradíš a zase prcháš něco čmuchat dál. Já jsem se několikrát snažil vysledovat, jak tento fenomén funguje, a trošku jsem si mapoval toky své a jiných frekventantů; síla MRKu je právě v té návštěvnosti - než jako štika objedeš kolo tohoto širého revíru, už máš na svých oblíbených stanovištích novou kořist. Pravda, sem tam se zdržíš u navnaděné lavice článků, ale spíš jen tak na vydechnutí. Myslím, že pravým motivačním faktorem notorických účastníků je hlavně ta možnost fluktuovat, tedy chaty, diskuse, otázky. Myslím, že zpoplatněním by se tyto základy zbouraly. A co se podstaty Tvého přízpěvku týče, mě nevadí komukoli slušnému poradit, klidně bych i typ článků, o nichž se bavíme, poskytl bez nároku na honorář, problém je spíš v tom, že mi to teď "nepíše", těch zážitků a motivací není tolik - a když, nejsou něčím zvlášť výjimečné, než aby stálo za to tím někoho nudit. Až mě trefí inspirace, zas něco zplodím, ale zjistil jsem, že se to fakt nedá cucat z prstu na povel.

                  NAbies Alba - Profil | So 3.12.2005 19:17:12

                  Kolči: Je tu otázka Co je to rybaření? Takže třeba z ní vznikne literární jeviště rybářů. Ostatně někteří se tam už projevili :o)

                    NMartin M. - Profil | So 3.12.2005 19:16:51

                    Matrix> Nemusi to byt hned masari, voda lze vymlatit i legalne. Mam par zprav, ze lide prestali chodit na MRK, protoze byly ostre napadeni, ze prozrazuji informace o revirech apod.

                      NMatrix | So 3.12.2005 19:13:30

                      MM:Myslis ze sem chodi nejake velke procento masaru???Urcite nejaky se tady objevi ale rekl bych ze jich moc neni(doufam)....

                        NMartin M. - Profil | So 3.12.2005 19:09:45

                        MrKos> vice nez honorare v soucasnosti ovlivnuje nedostatek clanku ten fakt, ze se lidi za 1. boji kritiky, za 2. boji masaru.

                          NKolči - Profil | So 3.12.2005 19:07:17

                          MM: no,ale v Download centru to neni ono:-)

                            NMrKos - Profil | So 3.12.2005 18:45:31

                            MM and all: tady se neustále cosi opírá o výšku popř. celkový objem honorářů potřebných pro autory článků.... na druhé straně je spousta autorů MRKmenů ( snad se tím těch ostatních nedotknu ) kteří se rádi honoráře vzdají ve prospěch MRKu... stejně asi těch pár stovek nikoho nevytrhne takže se tomu ani nedivím... ale potom není problém v penězích ( a toto asi by nejlépe potvrdili adminové ) ale v tom že článků je vlastně nabízeno málo.... a i kdyby začalo najednou několik dejme tomu několik desítek lidí pravidelně sypat nějakou částku na ůčet MRKu tak jak by to dohnalo pisatele článků k větší aktivitě a především ne na ůkor kvality? .... ale to byla jen taková hloupá řečnická otázka....

                            MM: myslím že v současné době budou technické články mít stejnou " sledovanost " jako třeba ty zážitkové... je tu najednou spousta lidí a každého osloví něco jiného... já osobně si rád přečtu všechno... ale jak jsem již jednou psal tak se bez toho i obejdu nebo najdu zdroj informací jinde...

                              NZN - Profil | So 3.12.2005 18:45:00

                              MM:
                              když jsi dokázal vytvořit tento web, zajisté zvládneš bez mrknutí okaka posoudit, co pustit na světlo ohledně netechnických článků. Je prosím tě, slohová cvičení ne :-)

                                NJapčák - Profil | So 3.12.2005 18:41:31

                                Petrson - věc je v tom že je tady hromada ryb. a věz kteří téměř nic nesežerou (mluvím za sebe, občas něco sežeru) podávají určité informace horko - tažko třeba vydřené mohou a bývají zneužité. Máš tady hromadu otázek kdy za hodinu někdo chce vědět vše. Vlastně se jim nedivím, ale vysvětlovat jim to od základu mě osobně unavuje. - proto tá ať to nazvem jak chcem - třeba jakási sekce???

                                  NMartin M. - Profil | So 3.12.2005 18:39:07

                                  Kolci> nektere z tech pribehu, co nam skutecne dosly, by se ztratily bez povsimnuti v Mujlov. Nikomu nebranim sve vytvory umistit treba do download centra nebo svou poezii publikovat v pokecech apod. Pokud bude vetsi zajem, muzeme udelat novou rubriku a nazvat ji treba "Slohova cviceni" :-)))

                                    NPetrson - Profil | So 3.12.2005 18:30:10

                                    >> Japčák > Tak jsem si to ještě jednou pořádně přebral a už jsem pochopil zcela. Nic proti Tvému názoru, ale stále mě to nezbavuje dojmu, že nová sekce, která by si teprve hledala své čtenáře, by zpoplatněním získala smrtící hendikep. Jakkoli vím, žes to myslel dobře, coby zdroj financí na honoráře.

                                    >> Kolči > jsem pro.

                                      NKolči - Profil | So 3.12.2005 18:22:07

                                      MM:a nesla by zaridit nova sekce, kam by pripadni spisovatele mohli sve povidky vkladat?Myslim si, ze bych nebyl sam, komu by se to libilo.Proste by se zavedla nova sekce povidky, aby to nebylo mezi clankama.To by slo,ne?

                                        NPetrson - Profil | So 3.12.2005 18:20:14

                                        >> Japčák > pochopil jsem to jako nadsázku. Mohl bys trošku rozvést, jestli máš na mysli nějakou konkrétní sekci? I když navrhovaný poplatek myslím by ji hned v úvodu odsoudil k zániku. To už je lidská mentalita: pokud si homo sapiens může vybrat mezi kilem žluťoučkých, neposkrvněných "Chiquit" za 39,- a nebo kilem mírně povadlých obyč. banánů s občasnými hnědými kaňkami, ale zadara, věř, že 90 % šáhne po obyč. banánech.

                                          NJapčák - Profil | So 3.12.2005 18:11:49

                                          Martin M. - rozumíš ??? Já se klohním s několikerou poštou - a Ti tomu rozumí???

                                            NMartin M. - Profil | So 3.12.2005 18:08:28

                                            Japcak> stale nechapu. O zpoplatneni neuvazujeme. O zadne vyhode tohoto rozhodnuti, mimo pochybneho financniho zisku, nevim. Vytvorit prostor pro nejake "komunity" tu muzeme i bez placeni, pokud o to bude zajem. Osobne si myslim, ze by to vedlo akorat k vetsi separaci skupin rybaru (rybickari vs. muskari apod.).

                                              NJapčák - Profil | So 3.12.2005 18:05:00

                                              Petrson- a jiní - myslel jsem to velice vážně - jinak MRK by fungoval jak funguje. Tím chci zdělit že by se tam (v oné sekci) neomýlalo pořát to stejné že smeták na přívlač ne ní tím nejlepším kolkem!!!

                                                NMartin M. - Profil | So 3.12.2005 17:55:18

                                                Petrson> pokud uz nekdo povidku ma napsanou, prectu si ji a pak se uvidi, jestli ji zverejnime, navrhneme upravy nebo zamitneme. Pokud se mne nekdo novy zepta, jestli mame zajem o pribehy a povidky, ze by je napsal, odpovidam zpravidla negativne.
                                                Japcak> nerozumim

                                                  NPetrson - Profil | So 3.12.2005 17:45:10

                                                  >> Japčák > tak teď´s tomu rozhodil sandál...:-))))

                                                    NPetrson - Profil | So 3.12.2005 17:43:30

                                                    >> MM > tak snad jsem se příliš nedotknul. :-)) Nic ve zlém. Jinak, Květy nečtu, 100 + 1 ano. Ale jeden malý příklad: Vrátím se ještě k Ospreyovu článku. Tuším, že v hodnocení vede, ve sledovanosti zaujímá také přední místo. A je to zážitkový článek. Tím nejsem proti odborným či technickým novinkám; sám je občas se zájmem čtu a mohu potvrdit, že jejich přínos tkví v praktické uchopitelnosti u vody. Jen mi příjde neuvážené a kontraproduktivní žánr "literární", mohu-li to tak nazvat, odsoudit do autu jaksi apriori, jak jsem třeba vyrozuměl z Azbestovy reakce (beru na vědomí Tvou aktuální zprávu pro něj). Samozřejmě k výběru zážitkových článků je asi nutno nastavit síto hustější stran stylistiky, zápletky a pointy. Ale s tím byste si určitě poradili, případně Vaše korektorka. :-)

                                                      NJapčák - Profil | So 3.12.2005 17:32:49

                                                      Martim M - je v tom mnoho problémů, zaveď placenou sekci (regis.. alespoň 1.000,- kč a řady se protříbí) a já sám tam něco hodím - a pičo..... to nebudou !!!

                                                        NZN - Profil | So 3.12.2005 17:19:50

                                                        MM:
                                                        konečně mě někdo podpořil s časopisem 100+1 ZZ, kde jsem si už mnohokrát přečetl nějakou zajímavost :-)
                                                        Je to individuální, ale pro různé manuály šahám v případě nutnosti, když musím. Ostatně, mám jich plný šuplík, nevyhazuji je. Jinak o 99,9% více přečtu normální literaury. Jen tak, z radosti.

                                                          NMartin M. - Profil | So 3.12.2005 17:07:02

                                                          Chlapi vy nam davate ;-)
                                                          Petrson> jiz od prvniho okamziku, kdy jsme zacali honorovat clanky, nam zacalo chodit velke mnozstvi ruznych pribehu od vody. Podle ohlasu ctenaru jsme vedeli, ze o takove clanky neni velky zajem (at jiz dosahovanymi znamkami, tak poctem precteni nebo podle psanych nazoru k clanku). Spolecne s faktem, ze zverejneni takoveho clanku ubira penize ostatnim autorum clanku, jsme se rozhodli k pribehum pristupovat velmi kriticky. Ano, mas pravdu, snazime se do clanku dostat vice odbornosti, aby v nich bylo neco noveho, zajimaveho nebo aspon motivujiciho. Ridime se v tomto smeru podle vysledku nekolika dotazniku. Sice tu zaznelo par ohlasu "ja odborne clanky nectu", ale to jsem poprve cetl az zde a predtim nikdy takovy nazor nepadl, aspon o nem ted nevim. Musim to tedy zatim pokladat za mensinovy nazor. Rad se necham presvedcit o opaku (bude to pro nas snadnejsi sehnat takove clanky ;-)). Pokud se podivam na prvni padesatku nejctenejsich clanku ( www.mrk.cz/clanky.php3?sort=pocitadlo+desc ) tak jsou to vsechno technicke clanky. K takovym se lide vraceji a pomohou jim treba byt lepsimi rybari.
                                                          Azbest> mam tu archiv sve posty od konce roku 2003 a tvuj email s nabidkou jsem nenasel. Pokud mas starsi nebo uplnejsi archiv, preposli mi prosim nasi konverzaci na toto tema. Diky.
                                                          PS: Nepopiram, ze jsem spise technicteji zamerenym clovekem a rybarem. Kvety nectu, jen 100+1 ZZ.

                                                            NPetrson - Profil | So 3.12.2005 16:01:48

                                                            >> Martin M. a Roman C. > oslovil mě příspěvek Azbesta (28. 11. 05, 16:31:32) a docela mě zarazilo, že zážitkové články sem nepouštíte cíleně. Už dříve jsem si při prochážení článků říkal, čím to je, že nenacházím nějaké povídky, příhody, popisy lovů nebo vtipné zážitky (výjimkou byl článek Ospreye Jako rovný s rovným). Příčinu jsem hledal v tom, že lidí, co dobře zvládají tento žánr není mnoho, ani pro časopisy není snadné v tomto ranku sehnad kvalitní přizpěvatele. Je to samozřejmě vaše věc, ale nejde mi to do hlavy; mám jakousi zkušenost s psaním pro časopis a vím, že dobré povídky nebo příběhy z lovu ryb bývají velmi často jedním z čtenáři nejvyhledávanějších žánrů. Navíc často si je přečte řada lidí, kteří ani s rybařinou nemají tolik společného prostě pro zajímavý, čtivý příběh se zajímavou zápletkou a pointou. Zřejmě to souvisí s Vaší image a techickým zaměřením, asi chcete MRK profilovat jako odborné médium a možná články, o kterých hovořím, považujete pro tento účel příliš populární nebo bulvární. Ale věřte, že mnoho rybářů by i zde právě povídky s ryb. tematikou preferovalo.
                                                            Chci se takto zeptat, co Vás k tomuto postoji vede a zda se na něm něco změnilo nebo o tom uvažujete.
                                                            Jinak, k tématu, podporu článků ze strany čtenářů vidím jako záslužnou stejně jako zveřejnění dárců; myslím, že si to zaslouží. Proti tomu zveřejnění těch, kdo si honorář nechají vyplatit, považuji za nevkusné; může to vyvolávat pocit studu za něco, co je naprosto normální - tj. nechat si zaplatit za odvedenou práci. Naopak, vyjímečné obvykle bývá se honoráře zříct či na něj dobrovolně přispívat. V tomto máte asi štěstí na nadšené fandy a skalní frekventanty, které Vám rozhodně přeji, no myslím si, že jejich počet by se rozrostl, kdybyste zveřejňovali i dílka s literárními ambicemi.

                                                              Nmirmen - Profil | Pá 2.12.2005 22:54:43

                                                              No, po přečtení níže psaného mne stejně napadá, že rozhodující je pouze individuální rozhodnutí.
                                                              Každého osobní věc, jak si zhodnotí otázku : " prospěl mi v něčem MRK ???"

                                                              Pokud ano, tak "pustím chlup?"

                                                              Nebo si snad "budu řešit nějaký svůj osobní problém a budu plkat a štěkat?"

                                                              "Nebo mne těch pár očí snad nějak tlačí??"


                                                              Každý jedinec - nechť si dle slov Marka Ebena zváží , zda :
                                                              " pospícháš někam - sedni si,
                                                              chceš si na něco posvítit - zhasni si ".

                                                              Osobně vidím snad určitou typicky českou přízemní malost a nedostatek velkorysosti.
                                                              Jdu do hospody a prochlastám pětikilo a nemrknu brvou a tady se budu přízemně handrkovat a navážet do někoho , kdo něco dělá nebo kdo pár očí někam poslal.

                                                              Jsou věci, které nemám zapotřebí a komu to chce dojít, toho věc. A komu ne - tak ať se má blaze a ať mu ryby koušou.

                                                                NAzbest - Profil | St 30.11.2005 23:46:25

                                                                Chudák Mirek teď už nebude chodit ani do knajpy a bude hlídat,kdy zase někdo u Dušínovic vymlátí okno,případně chrup....

                                                                  NRoyal Wulff - Profil | St 30.11.2005 20:52:49

                                                                  Lubos:
                                                                  Pozrel som si tvoju kartu. Ty toho vela nenahovoris, ale ked uz, tak to stoji za to :-)

                                                                    NJapčák - Profil | St 30.11.2005 19:10:02

                                                                    Většinou na sračky kašlu nebo nebo se snažím alespoň do nich nešlapat. Jinak Lubos - Dík.

                                                                      NZN - Profil | St 30.11.2005 18:35:46

                                                                      Lubos:
                                                                      tak to je bomba:-))))

                                                                        NLubos - Profil | St 30.11.2005 18:29:16

                                                                        Garham: Inak keď čítam pokecové príspevky od anonymov tak sa snažím v ramci svojej obrazotvornosti vyfantazirovať si určité podobenstvo. U teba mi vyšlo, že musíš byť typom chlapa, ktorý len čo vojde do hospody tak hneď medzi dverami schytá po držke.

                                                                          NLubos - Profil | St 30.11.2005 18:23:39

                                                                          Roman C: : -))))))

                                                                            NRoman C. - Profil | St 30.11.2005 15:50:40

                                                                            ZN>to je jedine dobre, nad nekterymi zavery me zustaval i rozum stat.
                                                                            Michal>jasne :-)

                                                                              NMichal | St 30.11.2005 13:46:35

                                                                              Roman C.: Když teda neplatíte Daně, platíte třeba aspoň Simoně, Vlaďce, Romaně atd. ??? :-)

                                                                                NZN - Profil | St 30.11.2005 13:46:16

                                                                                RC:
                                                                                myslím, že se nebudeš mít k čemu vyjadřovat. Teď už z anonymity vystoupit nemůže, zašel příliš daleko. A taky si myslím, že už bude pokoj.

                                                                                  NRoman C. - Profil | St 30.11.2005 13:25:04

                                                                                  Garaham>uf uf, to je opravdu sila, cist takovy "kydy". Rekl bych, ze jsi to rozkryl dokonale. (nedelas v politice? ). Prijmy zasadne nedanime, danovy priznani nepodavame, ani zivnostnaky nemame. Co prijde na ucet to zproneverime. Tituly ke jmenum jsme si taky napsali jen z frajeriny. Z doslych penez sponzorujeme Al Kajdu, IRU a ETU. Az vystoupis z anonymity, tak se k tvym "zvonkum" mozna vyjadrim, driv opravdu ne. PS. Myslis, ze se da u nas neco nezdanit? (byt je 1Kc?) Podnikal jsi nekdy, nebo jsi o teto cinnosti jen cetl v ucebnicich?

                                                                                    NLubos - Profil | St 30.11.2005 13:09:45

                                                                                    Garham: Zobuď sa , tento článok neni ďaňový doklad, nemá štatút úradného dokumentu a má len informačný ráz.Inak sa plne stotožnujem s tvojou morálno-inteligenčnou charakteristikou v podaní Azbesta a odosielam ťa tiež do kloaky.

                                                                                      NAzbest - Profil | St 30.11.2005 12:05:47

                                                                                      Martin M.-no jen se chlapci radši vzájemně prohlédněte.Ony také začaly zase řádit vši a vůbec....:-))

                                                                                        NMartin M. - Profil | St 30.11.2005 12:00:34

                                                                                        azbest> maslo na hlave nemame, jen zde nebudem probirat nase marketingove know-how ;-)

                                                                                          NAzbest - Profil | St 30.11.2005 11:57:30

                                                                                          Garham

                                                                                          "Kolego"

                                                                                          Jdi do prdele!!!Nevím,jeli to dostatečně asertivní vyjádření,ale Tvůj přístup hraníčí s udavačstvím.Asi máš potřebu svou velečistou duši někde vyprazdňovat,ale proč sereš svoje exkrementy pořád sem,to jsem nějak nestihnul pochopit.Asi málo IQ.Nicméně já sice nerozhoduju o tom,kdo kam co píše(jako naštěstí nikdo),ale ty už mě nebavíš.Jsi značně monotématický ač asi mají hoši drobnou skvrnu másla na hlavě,ty děláš z komára velblouda způsobem,že by bylo záhodno provést retrospektivně audit Tvého konání a možná bychom zírali...
                                                                                          Takže ještě jednou a zřetelně-GO TO PRDEL.Je to trochu expresivní vyjádření a jistě se někdo pozastaví,nad tím,že Ti upírám nárok na názor-neupírám.Jen tě posílám na exkurzi.

                                                                                            NZN - Profil | St 30.11.2005 11:19:24

                                                                                            Garham:
                                                                                            Vážený kolego,
                                                                                            tvůj styl a způsob vyjadřování mi začíná někoho připomínat. Nechápu, o co ti jde, ale ty nebudeš až takový anonym :-)

                                                                                              NMiloš_Diakritický | St 30.11.2005 9:09:33

                                                                                              Garham:
                                                                                              Vážený anonyme,

                                                                                              malý skromný dotaz :
                                                                                              PODLE ČEHO cituji " MUSÍTE ji okamžitě vrátit" a PODLE ČEHO ostatní částky věnované MRKmany podléhají darovací dani ????
                                                                                              Buď sem napište příslušné paragrafy příslušných zákonů, nebo odpalte.....

                                                                                                NGarham | St 30.11.2005 8:34:21

                                                                                                Pánové, koukám, že těch nepřesností ve vaše bezchybném systému je opravdu spousta. Jak vám má někdo věřit, že jste opravdu ty údaje, které zveřejňujete takhle použili, když ani vy sami nevíte, od koho co přišlo. To je jasným porušením bankovního zákona. Přijde-li na účet částka, o které nevíte za co je, MUSÍTE ji okamžitě vrátit. To, že se jedná o nezdaněný příjem, je nad slunce jasnější. Mám pocit, že tady je to spíš na hospodářskou kriminálku nebo minimálně FÚ.
                                                                                                Co si o tom myslíte? Proč vedete přesné statistiky nepřesných čísel?

                                                                                                  NRoyal Wulff - Profil | Út 29.11.2005 19:45:23

                                                                                                  macek:

                                                                                                  Fakt, na Royalfa som zabudol. Budem sa s nim musiet poradit. Sally ma obcas sklame... :-)

                                                                                                    Nmacek | Út 29.11.2005 19:28:21

                                                                                                    RW> odpusť, ale píšeš blbosti. pokud pike něco neví, projede to googlem. většina ostatních muškařů, pokud něco neví, píše royalfovi :-))

                                                                                                      NMartin M. - Profil | Út 29.11.2005 18:35:13

                                                                                                      Slehy> ja te tam vidim www.mrk.cz/text.php3?id=67 EDIT: aha, ale za 2004, v 2005 nejsi, RC to jiste opravi

                                                                                                        NŠlehy | Út 29.11.2005 18:05:20

                                                                                                        Přispěl jsem již dvakrát a přispěju zas.Finančně tedy.
                                                                                                        RC:Ne že by to bylo nutné,ale nějak jsem se nenašel mezi přispěvateli za rok 2005.Platil jsem na přelomu února a března.Přesně si to nepamatuji a hledat se mi to nechce.Vážně o nic nejde,já jen kdyby vám tam haprovalo pár stovek,tak ty jsou ode mě :-))

                                                                                                          NRoyal Wulff - Profil | Út 29.11.2005 17:22:48

                                                                                                          Upresnujem poslednu vetu - gratis pripevkami som mienil clanky, nie bezne blaboly formou prispevkov, ktorych sa tu pravidelne dopustam. Aj ked tie clanky nebudem citat :-)

                                                                                                            NRoyal Wulff - Profil | Út 29.11.2005 16:44:02

                                                                                                            Ja som trocha specificky pripad. Poslednych dva a pol roka som okrem kratkych navstev domova nepretrzite vonku. Navstevy MRKu su pre mna preto akousi nahrazkou domova, kde mozem obcas pokecat s ludmi, ktorych vacsinu osobne vobec nepoznam. Chodim sem uz dost dlho na to, aby som zabudol povodne nicky velkej casti clenov klubu. Stotoznujem sa s nazorom myslim vacsiny, ze na MRKu je dobry prave ten kontakt medzi ludmi. Clanky nesledujem, zaujal ma snad len ten Milosov o muskarskych navijakoch, vzdy ma totiz pobavi jeho osobity humor :-)
                                                                                                            Teda otvorit si MRK je pre mna cosi ako prist po sichte domov a zistit co je u nas nove, ze Xaxap zasa "zlobil" a jepice ma trojku z cestiny. Niekedy sa citim az zahanbene, ze s MRKom komunikujem castejsie ako s niektorymi clenmi "riadnej" rodiny.
                                                                                                            Ale rodine neplatim za to, ze je tu. Je mi to samozrejme, ze ju mam. Tak nejak som si MRK uzurpoval. A ak v buducnosti bude pristup na MRK spoplatneny, budem to brat osobne a z principu sa s touto svojou nahradnou "rodinou" rozidem. Osobne by som svoj ekonomicky prinos MRKu videl v gratis prispevkoch, ak by bol o ne zaujem.
                                                                                                            Howgh :-)

                                                                                                              NXAXAP - Profil | Út 29.11.2005 16:14:54

                                                                                                              ZN: kdyz pro nas z exclusive paid clubu bude Quentin Matakino vytvaret pikantni, na realnem zaklade postavene historky s ostatnimi cleny, tak jsem pro platbu! :-) po desate hodine by mohla byt i nejaka krvavejsi action nebo trocha lehke analni erotiky :-))))

                                                                                                                NZN - Profil | Út 29.11.2005 15:59:48

                                                                                                                medvěd :
                                                                                                                s tím zaplacením to neříkej nahlas, imperialistický ďáble. Za chvíli tě někdo natře, že už i MRK bude jen pro zbohatlíky.

                                                                                                                  Nmedvěd - Profil | Út 29.11.2005 15:51:46

                                                                                                                  Azbest.Ale jo, v pohodě..Pouze jsem Tvůj výraz zahrnul do mýho výlevu.Taky se mi nezamlouvá ta forma žádosti o příspěvek.Nedávno jsem klukům při jedné debatě řekl, že pokud by uvažovali o zpoplatnění Mrku , tak jsem pro a klidně si přístup zaplatím.To , že zvolili tuto formu prostě beru tak jak ji zvolili.Mimochodem je zajímavé, že nikomu nevadilo něco obdobného v minulém případě

                                                                                                                    Nmedvěd - Profil | Út 29.11.2005 15:46:48

                                                                                                                    Xaxap:ale já přece mluvil pouze o slušnosti.Nic jiného jsem s tím nemyslel.Nesouhlasím vždy se vším,ale dokážu svůj nesouhlas vyjádřit bez hrubších výrazů.To´t vše.A to že každýmu nebude líbit můj názor je přece normální.S tím Dalajlámou jsi mne rozesmál.Momochodem Ty zatím posíláš pouze do řiti.Nosy rozhodně nelámeš.

                                                                                                                      NAzbest - Profil | Út 29.11.2005 14:59:09

                                                                                                                      Medvěd-můj turisticky hodnotící příspěvek je odrazem mého pohledu na agitaci směrem k zpoplatnění MRKu, nebo jeho částí.To myslím vážně a topořím se za tímto názorem, byť mohu leckterému váženému rybářskému kolegovi připadat, jako cosi ne úplně azbestového, co se také umí zabývat touto činností:-)(toziž topořením-pozn.aut.)

                                                                                                                        NLubos - Profil | Út 29.11.2005 14:24:01

                                                                                                                        Čo sa týka názoru, že MRK neni vďaka MRKu, ale vďaka luďom na ňom tak je to trošku zamotanejšie, lebo vlastne táto komunita sa vytvorila a formuje ďalej, len vďaka MRKu a MRK vďaka ľuďom na ňom. A tak stále dookola.
                                                                                                                        Čo sa týka toho úsmevu a fajky mieru s konkurenciou - tak ak to aspoň trošku neiskrí, tak to už neni konkurencia. Predstaviť si bratské objatia, otvorenosť a spoluprácu pri tomto boji o presadenie na trhu je detinské. Može to začať panákom, úsmevom a pár slovami prejavu úcty, ale tu to aj musí skončiť.

                                                                                                                          NLubos - Profil | Út 29.11.2005 13:51:03

                                                                                                                          Doteraz som ani nepomyslel nad finančnou barličkou pre MRK, ale po tomto pokecu sa pokusim prekonat tu hraničnu barieru a zacnem nejakou formou prispievať.A stále to bude len a len moj názor na túto vec.To verejné pranie svojho prádla a odhalenie toku fin.príspevkov beriem.Čo sa týka roznorodosti názorov a štýlu vyjadrovania v pokecoch tak je to v prvom rade o demokracii a to si tiež cením.Na príspevky pokecových radikálov typu chachar sa vždy veľmi teším (pokiaľ neryjú do mňa -) ) a považujem ich za čerešničku na torte. A o tom to je.Jednoducho to nejde stále čítat a niečo riešiť len s medom okolo huby.

                                                                                                                            NXAXAP - Profil | Út 29.11.2005 13:27:11

                                                                                                                            medved: tolerance a slusny pristup je velmi osemetna zalezitost, ani sam ji nepraktikujes 100%, tak tady nehrej hru na Dalajlamu a smir se s tim, ze existuji jedinci, co posilaji do riti, lamou nosy nebo upozornuji na slizkou proklamaci chorobne stredoproudove davove prislusnosti. A vyhoda expresivniho vyjadrovani je ta, ze nezalezi na autorovi, ale na ctenari, jak se s tim popere a kam si to ulozi :-)

                                                                                                                              NRoman C. - Profil | Út 29.11.2005 13:26:42

                                                                                                                              Toulovec>s Davidem Havlickem jsem minimalne 1 panaka na veletrhu v Brne vypil, pokecali jsem o rybach a o nasich serverech. Zname se, vime o sobe a bavime se spolu :-)

                                                                                                                                NToulovec | Út 29.11.2005 13:17:21

                                                                                                                                Martin M: dobrá, malinko si konkurují, ale lze i s konkurencí být zadobře? Dívat se na to s nadhledem? Nedělat si navzájem podrazy? Myslím že určitě. I lidi by se tady i na chytej asi chovali maličko jinak, když by věděli, že oba servery udržují přátelskou atmosféru.

                                                                                                                                  NMartin M. - Profil | Út 29.11.2005 13:09:46

                                                                                                                                  Toulovec> I kdyz teda nesouhlasim s vetou "Nemyslím si že by si servery vzájemně konkurovaly, ale doplňují se", tak nektere z tech veci, co pises, stoji za zvazeni, minimalne ta chlastacka :-)

                                                                                                                                    NObčasný piják | Út 29.11.2005 13:01:59

                                                                                                                                    medvěd: čemu se divíš? Když tolerance chybí v osobním životě, tak hledat ji na netu je jako hledat ji v kupce sena.
                                                                                                                                    Trochu jsem odbočil od tématu a proto se pokusím to napravit.
                                                                                                                                    Nevidím nic vzláštního na tom, že MM a RČ požádali o dobrovolný příspěvek. Je to jejich vortál a jejich rozhodnutí. Jak bylo napsáno níže snaží se jít svoji vlastní cestou. Nemám v úmyslu komukoliv linkovat co má se svým webem dělat. To je záležitost majitelů.
                                                                                                                                    Myslím, že teprve čas ukáže jestli udělali chybu nebo vytvořili precedent který se stane v budoucnu standardem na privátních webech.
                                                                                                                                    Jen se divím, že to propírají takto veřejně, ale i to je jejich věc.