Ukrajinci se u nás vrhli na rybaření. Laciný zdroj obživy, pochvalují si

184 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsven - Profil | Čt 18.1.2024 17:47:11

Trochu proti proudu .-)
To není problém ukrajinských rybářů ale ziskuchtivosti ČRS, vlezdoprdelismu a benevolence státní správy a tuposti výdejců povolenek jednotlivých MO..
A rovněž tradiční čecháčkovské předposranosti před kýmkoli, kdo nehovoří česky nebo slovensky.
Pan Vrána z Rady ČRS přiznává, že pro národní hosty nechali vytisknout Rybářské řády v ukrajinštině a kvituje značný nárust členské základny.
Jednak by jim měl někdo šetrně sdělit, že cca polovina našich národních hostů je ruskojazyčná a druhak, proboha proč?
Jediné logické vysvětlení je, že Svaz cizince přímo láká do našich řad, takže si stran kritizované neplechy na revírech, může udělat zářez do svého derringeru...
A rovněž zpytovat svědomí, zda prodejem svazových povolenek cizincům, navíc neunijním, v důsledku nešidí svazovou kasu.
Rybařina je lov a tak to většina světa cítí. Pokud to někdo z rozmařilosti a plným žaludkem praktikuje jinak, není to nic proti ničemu ale není to norma.
Pokud si oprávněná osoba přivlastní povolené množství ryb v mantinelech zákona a BPVRP, je to rovněž výhradně jeho rozhodnutí.
Nejsou to oni, kdo taková pravidla nastavil.

Rybářský lístek má být bez výjimek pouze jeden a vydaný po splnění zákonných povinností, tedy školení a přezkoušení před zkušební komisí.
Žádné úlevy, nejsou na místě.
Zkušební testy mohou být klidně i v ukrajinštině, čínštině nebo arabštině, to je fuk.
Ostatně testy v angličtině, němčině, ruštině aj. fugují už desítky let.

Neexistuje žádná povinnost, přijmout za člena ČRS občana ČR, natož osobu mimo EU .
Když si osoba se státní příslušností mimo země EU pořídí legálně Rybářský lístek, mohu mu vydat povolenku pro nečleny, za oficiální násobně vyšší částku, která pro něj už tak ekonomicky výhodná nebude..
Mohu ale nemusím. Na vydání povolenky nemá právní nárok ani tuzemec, člen Svazu.

Povolenky prodávají konkrétní výdejci konkrétních MO a s pravděpodobností rovnající se jistotě, bez schválení VČS, která je do výboru zvolila nebo do funkce ustanovila..
Blíží se období VČS a je na členech MO kterým vadí, co se na jejich revírech děje,
zda budou po svém výdejci žádat vysvětlení a nápravu stavu anebo budou usilovat o jeho odvolání.
Pokud cizinec získá naše státní občanství anebo povolení k trvalému pobytu a tím se zaváže dodržovat náš právní řád, pak ať požívá veškeré výhody, jako každý občan tohoto státu...

    Nsven - Profil | So 20.1.2024 16:32:47

    cuchak >> Samozřejmě, že nikdo z nás neřičí nadšením.
    Na druhou stranu, je to podobná civilizace té naší a navíc, jazyková bariera je minimální. Tedy pořád lepší, než půl milionu negramotných "zulukafrů" z pralesa s IQ70
    My to tu z naší úrovně neovlivníme a nebudeme si nic nalhávat, nevyřeší to ani naše loutková vláda...ani kdyby to řešit opravdu chtěla...
    Teda máme dvě možnosti..buď jen nadávat nebo tomu jít v rámci možností naproti..
    Svět je v pohybu, sere se to všude...a pokud by to byl do budoucna náš největší problém, tak si můžeme gratulovat.
    Je pravděpodobné, že těch cca 350tis. současně přítomných jsou ti, kteří se tu hodlají usadit. A časem se jistě usadí.
    Podobné množství se naštěstí usadit nehodlalo, tedy se částečně vrátili domů a částečně posunuli dál na západ.
    Poslední dva roky mám při výlovech ve svém týmu u přebírek Bosňáka, Ukrajince a Slováka a v loviští šlape v bahně Polák, všichni naší členové :-)
    Práce i komunikace funguje perfektně a na kamarádské úrovni..
    Shrnuto podtrženo: každý si dovolí jen to, co mu je dovoleno...

      NČingi - Profil | Čt 18.1.2024 17:02:36

      Respektuji že i Ukrajinci mají rybařinu jako koníčka.Ale to co dělá většina z nich u vody,je trnem v oku každého slušného rybáře.Nedodržování RŘ,hlučnost a nepořádek.Jezdím po mnoha revírech a opravdu jsem se nikde nesetkal s pozitivním názorem na jejich chování.Za nabídnutou pomoc se chovají jako kdyby jim to tu patřilo.Měli by možná vzít do ruky místo prutu zbraň a jít hájit svou vlast než si to užívat u vody.No těm pár co jsou slušní přeji i tak hezké chvíle u vody.

        NStribro - Profil | Pá 19.1.2024 8:02:33

        Tak trochu je mi smutno.Místní organizace vydávají UA povolenky jak na běžícím páse.Že by nějaká zkoužka??Vždyť nemají základní znalosti rybářského řádu!V březnu je potkávám jak si vesele vláčí apd.A to nemluvím o bordelu co dělají u vody.Celá rybářská organizace pod vidinou zisku zavírá oči..

          Nladisek - Profil | Čt 18.1.2024 17:35:31

          Bulk >> nedávno jsme plakali na nájezdy Poláků a jak nám rabují beztrestně vody a to je národ nám mnohem bližší a ve své zemi s pravidly. Teď tady máme nájezdy lidí z UA ze země bez pravidel, kde se problémy řeší penězi nebo pěstí. Toto nenaučíš nějakým pravidlům ze dne na den, zvyk je zvyk. A zatím i ze strany RS zaznamenávám pouze problémy. Jedna část jsou ti, co si alespoň vyřídili RL a povolenku, ale kolik je těch, co tyto doklady nemají? Znám jejich zvyky moc dobře, nepustí plotici. Tím nechci malovat čerta na zeď, ale i v ČRS už by se měli chytnout za nos, protože jak vidí peníze, není problém s ničím. Až se nedej bože ukáže, že toto byla chyba, co nám asi Mach a Šebestová z Prahy zase omezí nebo zvednou platby? Tohle problém je.

            Npepa-č - Profil | Čt 18.1.2024 18:27:25

            úplně stejně jako se dívají mnozí z nás na ně, se koukají mnozí norové, švédi, italové atd. na nás.

            můj nejstrašnější šok z kulturních rozdílů jsem já osobně zažil na Lužnici pod Bechyní, nahozený pruty, lidi v chatě, jeden člověk u šesti prutů, atd.
            a pred kazdou chatou (a to je jenom o okres vedle a cumel jsem jak puk)
            (pro ty co rychle pribehnou s “a cos udelal?” mel jsem s sebou deti tak jsem si nechtel nechat dat do drzky (srab - muze bejt)

            candaty v květnu na orliku brzákujou po kempech davy. vsicjni to vi, nelze nevidet. nikdo to neschovava.

            bordel a ohníčky, gauče a “architektonicke” zazraky bunkrů a bivaků a prodávání do hospod taky není novinka posledních let. a vypitejch poblitejch bivakarů co sedi par metru od vlastni hromady exkrementů jsem taky videl mraky uz davno pred uprchlikama z ukr.
            navíc delnasove jsou tu po statisicich uz roky a ryby neobjevili vcera.
            nic novyho.

            kolik z nas vola rs nebo policii kdyz vidi neplechu? (recnicka otazka - na tu se neodpovida)

            excesy treba resit, črs necht vydavava dle zakona, ale netvarme se jak si to my delame u vody bajecny a az ted se to pokazilo.

            expertu co plotici nepusti mame sami dost. kapr nebo jina supina je mena, a za neco ho v panelaku dycky vymenim taky neni ukrajinsky vynalez.

            Matouš 7:3-5 B21 (copyright)
            ja tak nerad cituju z bible - prijde mi to pozersky - ale strasne rad cituju (bavi me to) a nic lepsiho nemam :-)

              Novčák - Profil | Ne 21.1.2024 22:09:09

              Pokud Vás trápí, že Ukrajinci vyžerou naše vody, navštivte prosím “masařské jádro”. Co vyžerou jedinci pod názvem “Brzák” a “Tezar”, z toho je fakt na blití. Kvanta sumců, trofejní štiky atd. Kapry a amury neřeším. Ale… Přepočítejte si cenu za povolenku versus cenu za odnešené kg ryb. Tito pánové jsou z mého pohledu obyčejní vychcánci, kteří za směšnou cenu povolenky plní mrazáky a dotují jim to rybáři, kteří umí rybu pustit. Jejich povýšenectví, kdy sami sebe utvrzují v tom, že správný rybář chytá ryby, aby je sežral, je pro mě taky k zblití. A to, že jeden z nich vstoupil do této diskuze jako kritik vlastního chování, je jen ukázka charakteru.
              Hlavní vinu nese svaz, který těmto jedincům dovolí plundrovat naše vody, umožňuje 7kg ryb x 7 dní v týdnu x 365 dní v roce. Normální rybář, který má trochu charakteru, úsudku, apod., tohoto nedostatku v řádu nezneužije. U těch ostatních je úplně jedno, pod jakou vlajkou rybaří.

                NSa(l)micka - Profil | Pá 19.1.2024 9:43:02

                U nás v pohodě. Ze začátku se objevilo pár pytláků, to je fakt, ale začalo se i s osvětou - zkrátka chytat se může s povolenkou a podle pravidel. Během půl roku potíží razantně ubylo. Zvykli si chodit nakupovat na sádky, případně si udělali papíry a chovají se u vody docela mravně (stejný bordel byl u vody když tu chytali jen Češi... jenže to někteří místní dezolé zkrátka slyšet nechtějí - a že jich tady je).

                  Npavel2777 - Profil | Čt 18.1.2024 17:46:53

                  Myslím, že většina z nás se již u vody setkala s Ukrajinci a je to přesně jak se píše v tom negativním smyslu. Nedodržují rybářský řád, berou všechno co chytí, dělají u vody bordel, je po nich bordel. Ve třech nahodí klidně i 20 prutů a zkrátka plení naše vody. A kdo to nejvíc pocítí? Slušní rybáři. Buď v té vodě už "nic" neplave, nebo se dělají různé zákazy, od táboření až po závory, aby jste se k vodě vůbec nedostali, protože jako rybáři jsme v jednom pytli a můžeme si za to sami. Nejhorší je ta bezmoc a je mi z toho smutno...

                    Njxr - Profil | Čt 18.1.2024 17:02:30

                    Tak hlavně že se tím netají ;-) prostě příroda. Přibyli další chránění predátoři.

                      Nkolotuk - Profil | So 27.1.2024 18:18:04

                      Kdo loví ryby bez povolení je pytlak. Kdo si privlastní rybu která mu nepatří je zloděj. Pokud si tady píšete s takovým individuem, děláte přesně to po čem touží. Jediná cesta je ignorovat.
                      Taky jeden citát: Když se baví člověk víc jak tři minuty s blbcem, už se baví dva blbci.
                      Jan Werich

                        NPaul van Drax - Profil | So 20.1.2024 8:29:10

                        hermik777 >> podle tehle logiky se budou tisice ceskych rybaru, co jezdi do zahranici, napred muset naucit norsky/svedky/spanelsky atd.?

                          Nlikin - Profil | Pá 19.1.2024 13:52:20

                          jetam >> Podívej, to mi je úplně jedno. Já u vody potkávám poláky, ukrajince, slováky a rumuny. Je to tady takový kotel, protože sem jezdí za prací. No a pokud mohu, a nebude se to líbit, srovnávat, tak jsou stejní jako vyčůraný češi. Rumuni vůbec nepobírali, že máme nějaká pravidla a nabízeli se, že mi ukážou jejich lov. Naučili se, prostě pochopili, že to je přestupek a ohrozil by jejich pracovní povolení. Poláci to ví dobře a také už to není co bývalo. Popravdě, když jsem na polských jezerech viděl, jak se tam chováme my češi, tak si nemáme co vyčítat. Ukrajinci, jsou takový a makový, vidím jak si váží dobré práce a zdraví na deset metrů dopředu. Jasně, jako v každém národě jsou jedinci s povahou hovad, tak i mezi nimi.
                          Je na nás, aby kontrola byla a byla korektní bez ohledu na národnost. Každý, i češi, se chová tak, jak mu je dovoleno.

                            Nu x a - Profil | Pá 19.1.2024 20:28:36

                            Sláva Ukrajině!nechte ty chudáky utíkajíci před válkou! Naštěstí máme nejlepšího premiéra ktery je udatný, chytrý,bystrý,moudrý,spravedlivý,vznešený a hlavně nelže!

                              NSlavíček - Profil | Pá 19.1.2024 19:31:27

                              Co k tomuhle dodat je vidět že svazu je úplně všechno z prominutím u prdele. Jak kdyby nestačilo že už v sezóně je lidi u vody že nejde kolikrát najít místo na některých revírech že máme švych masařek z řad Čechu co nepustí ani šupinu a teď ještě z prominutím prodávají listy tyhle svoloči

                                NRudina - Profil | Po 22.1.2024 13:01:44

                                mlíčnák >> někdo je trouba a pitomec, někdo yntelikend

                                Lamač je v Bratislavě
                                Lamanč neexistuje, je totiž La Manche, což je francouzský název a čte se lamánš, proto je i český název Lamanšský průliv, anglický název je English Channel.
                                Ukrajincům se odjakživa říkalo úkáčka a příslušníkům Spojeného království Velké Británie a severního Irska angláni.
                                neber to zle, ale myslím si, že to šlo napsat i bez nadávěk

                                  Njetam - Profil | Pá 19.1.2024 11:38:01

                                  U nás na Slovensku pytliaka čaká policajná stanica a súd. Každý ukrajinský pytliak by si to mal dobre premyslieť či chce byť vyhostený.

                                    Ndrgy - Profil | Čt 18.1.2024 20:19:18

                                    pepa-č >> Asi máš pravdu v tom, že je to otázka osobního přístupu. Loni jsem byl poprvé v Norsku s mojima klukama. Přivezli jsme 22 Kg filet na 3 rybáře, protože nám to bohatě stačí. A věř nebo ne měli jsme dny, kdy jsme v klidu chytili za den 100 kg ryb. 95% šlo zpět do vody. Byli tam i Němci a když večer přijeli do filetárny a 15 letý kluk jim říkal, že ty ryby mají míru, a jsou malé, tak se smáli, že míra je podle pánvičky dobrá. To samé je i doma, vidím třeba na Benešově jak ráno dojede chlap, chytí rybu a nenapíše, pak druhou napíše a jede domů. K večeru se vrátí a zopakuje to. Jezdí tam tak celý týden. A to tam mám kontrolu na 90% návštěv. To bude vždy a všude, lidé zkouší a když to projde, tak se příště přidá.
                                    Co se týče té Moravy v Kroměříži, tak to jsou informace přímo od PČR. Rozhodně všechny neodsuzuju, dělal jsem jim kotelnu v Dobré a to byli zlatí lidé. Jak ale píše kolega níže, přijeli i šmejdi co si myslí že můžou všechno beztrestně. A když jsi u vody s děckama a je jich tam 5 ožralých, tak je to sakra problém. Můžu se přiklonit k tomu, že RS to nemá jednoduché a nikdo se nechce nechat dolámat od ožralého hovada.

                                      Nbart.bm - Profil | Čt 18.1.2024 18:28:04

                                      Bulk >> plácáš ty,Doporučuji jít s RS tam kde UA loví. Asi bys hned vystrčil tu hlavu ze zadku. Vážně doporučuji.Já s nimi taky měl tu čest jako RS.Ale za doby před koronou. Lituji kluky co s nimi mají tu čest když tu přišla různá svoloč. Ne všichni jsou špatní ale bohužel přišla i verbež. A ti si myslí že jim patří svět jak na Ukrajině. Tak to prostě je.

                                        NDarďas - Profil | Pá 19.1.2024 21:26:44

                                        Ukáčka,nedotnutelní,kormoráni,vydry,místní nenažranci,stav toků,počasí...no ..vidím do budoucna.. jen samá negativa.🤔😔

                                          NRožnovák - Profil | Pá 19.1.2024 20:21:15

                                          zdevac >> kdysi se uvažovalo že pytláctví bude regulerní trestný čin od jjisté hranice- pro cizince by byl postih vyhoštění. Poté Mze vymyslelo 30 dení RL a testy na státní RL kde je možno polovinu otázek prostě vypustit - kvalita všech lovících odpovídá kvalifikačním požadavkům a prachy nesmrdí -bez ohledu na národnost, rasu a vyznání.

                                            NFRANK71 - Profil | Čt 18.1.2024 17:16:55

                                            Necháme si vyžrat revíry a odpověď vedení bude : ,,No a co, tak se zvedne cena povolenky. Jde o hovno".

                                              NHonza7 - Profil | St 24.1.2024 15:03:47

                                              zdevac >> Diskuse vede k edukaci. Ve své podstatě je to nejlepší forma učení, poněvadž nejde o strohé šprtání. K tomu celkem člověk dostane slušné informace i ve věcech které se nedaří, či se nepovedli. Tohle je v mnoha případech cennější z pohledu jak neztrácet čas - z medicínského hlediska se to nedá ani finančně ocenit.
                                              S diskusí, ale samozřejmě přichází i balast, který většina účastníků nemusí. Ten balast je dvojího druhu : buď má odvést pozornost a nebo jde egoistickou masturbaci jedince ve virtuálním prostředí.
                                              Do té poslední kategorie řadím Tebe - nejsi rybář, neplatíš členské příspěvky, ale neustále ryješ do řadových členů.
                                              Svět jak sám uvádíš funguje jinak, u normálních jedinců bývá všeobecným zvykem, že to co mě nezajímá, tak to nenavštěvuji, nikoho neoslovuji, nezanechávám přiblblé komentáře a především ctím barvu a v každém příspěvku neměním názor jenom proto, že teď se mi to hodí.
                                              Takhle to chodí u vyspělých jedinců.

                                                Njxr - Profil | Čt 18.1.2024 17:16:29

                                                ladisek >> Spíš bych řekl, že ponechaných ryb přibývá, ale zapsaných ne :-)

                                                  Naleš vavřina - Profil | Ne 28.1.2024 19:01:47

                                                  Trochu mi je z této diskuze blivno, 🤮.... je tu hodně pravdy, ale i lidské malosti, 🤦‍♂️ - a nesvadel bych to na "českou povahu" ....
                                                  Hlavní problém vidím v tom, ze v rámci svazu jsou pravidla nastavený velmi benevolentně a socialistický- cena povolenky ok, územní pusobnost povolenky ok, ale limity ulovku bych nastavil podstatné prisneji a ruku v ruce by mělo jít i pritvrzeni v postihu za porušení pravidel. A nebál bych se i institutu dozivotniho vyloučení ze svazu při opakovaném porušení pravidel - členství je privilegiem a nikoli právem. Benevolentnost k cizincům bych okamžitě zrušil, vše stejným metrem....stejně bych pritvrdil i v prijimani nových členů svazu - stát členem se nemusí a dal bych členství na zkoušku. Rovněž bych vrátil povinnost brigád- i kdyby měli uklízet borčus kolem vody.

                                                    NJamessonn - Profil | So 20.1.2024 2:47:23

                                                    Sa(l)micka >> A pozor, to populární slovo dezolé, které rádi používají pseudo demokraté k nálepkování lidí s odlišným názorem, se dostalo už i na Mrk 👍

                                                      NDoktor17 - Profil | Pá 19.1.2024 10:29:36

                                                      Sa(l)micka >> docela mravně není úplně. A proč nazýváš jiné jako dezolé? Možná mají jiné zkušenosti a těch špatných je bohužel více. To asi potvrdí víc lidí.

                                                        NFRANK71 - Profil | Čt 18.1.2024 18:10:53

                                                        Bulk >> vždyť ten porybný říká, že 70% pytláků je UA. Jaký data ještě chceš?

                                                          Ndrgy - Profil | Čt 18.1.2024 17:33:08

                                                          Loni na Moravě v Kroměříži je vybrali v noci policajti, měli XXX kaprů a XXXcandátů, zapsáno 0. Další den tam byli znovu. Jezdí tam celé party a berou vše co vytáhnou z vody. Jak tady někdo psal, tak se zdraží povolenky a my to všechno zaplatíme.

                                                            Nsliver - Profil | Čt 18.1.2024 17:11:33

                                                            Od těch přerostlých kaprů by nám mohli pomoct. K70 je určitě nezastaví, horší bude až objeví pstruhovky.

                                                              NTWIN 69 - Profil | So 20.1.2024 5:57:26

                                                              u x a >> To už ses tak narodil,nebo Tě trefilo během života?

                                                                Nscjsci - Profil | Pá 19.1.2024 15:50:34

                                                                Bulda 64 >> Lipno, od doby kdy začalo lidem docházet že je v prdeli, zničil co pět let nový národ, nejdřív se nadávalo na rakušáky, potom na Němce, potom na Němce spolu s v Německu žijícími rusy. Teď už jsou to uk. Neuděláme na jucrs schůzi kde se odhlasuje na koho to hodíme další pětiletku?

                                                                  NPstruh27 - Profil | Pá 19.1.2024 13:26:09

                                                                  likin >> Asi môžete aj Slovákom keďže Ukrajinci alebo Poliaci u vás veselo chytajú. Sú to vaše vody, vaše pravidlá, ale určite si tým nepomáhate. S Ukrajincami už nejaké skúsenosti mám, veľa známych má s nimi tiež svoje skúsenosti a ver, že pozitívna nie je ani jedna :-) Oni sú iná mentalita - extrémne skorumpovaná krajina (stav ešte pred vojnou - teraz zrejme ešte horšie), veci sa vybavujú väčšinou úplatkami ale aj bitkou či aspoň vyhrážkami. Tak asi toľko.....

                                                                    NBulk - Profil | Čt 18.1.2024 18:03:18

                                                                    ladisek >> My placeme furt. Je to nas narodni sport a jsme v tom mistri.

                                                                    A jestlize fakt delaji prusery, tak je potreba to hlasit RS, PCR, MP, aby byla tvrda data a ne jen “Franta rikal, ze delaj bordel…”

                                                                      NValuček - Profil | Čt 25.1.2024 8:00:29

                                                                      Honza7 >> máš pravdu, kolega Zdevac je dost zvláštní. Jen úplně nesouhlasím s tím vzděláním - v dnešní době /klidně i 10 let zpátky/ znám absolventy škol, i diplomované specialisty - a jak se někde objeví, tak radši prchám :-) Ve většině určitě vzdělaný člověk je chytřejší s rozhledem, ale absolutně to určitě neplatí.

                                                                        NBacha San - Profil | Pá 19.1.2024 20:30:34

                                                                        u x a >> Raději se drž svých Catan...

                                                                          NPvl - Profil | Pá 19.1.2024 15:19:51

                                                                          Dle mého to dopadne asi tak , mne budou u vody buzerovat . A je budou obcházet obloukem

                                                                            NMačař - Profil | Čt 18.1.2024 19:20:17

                                                                            Zlatí kormoráni. Ti škodí především v zimních měsících.Zato tato škodná plundruje naše revíry celoročně.Regulace stavu kormoránú je už povolená,snad se dočkáme i u jiné škodné.

                                                                              Nladisek - Profil | Čt 18.1.2024 18:23:25

                                                                              Bulk >> pokud máš dojem, že ti někdo takové data sdělí, jsi borec. Data o podílu jakékoliv menšiny ve vztahu k porušování čehokoliv se zásadně nesdělují, protože to může vyvolat nepokoje a jiné nežádoucí jevy. I z toho článku je znát, že ty data jsou, přece jen každý rok několik desítek takto lovících příjde o povolenku, aby hned další den lovil bez ní. Dobré ráno, člověče!!!

                                                                                Nrybobuch - Profil | Čt 18.1.2024 17:16:39

                                                                                A já jsem optimista.... Bude hůře.

                                                                                  Njxr - Profil | Čt 18.1.2024 17:15:11

                                                                                  U nich, ani v Rusku ani Bělorusku není zvykem ryby pouštět. Je to prostě levný zdroj potravy. V Rusku jsem nějaký čas pobyl a sportovní rybolov, tak jak ho známe u nás, tam prostě není v kurzu. Ale oni si to vzhledem k množství vod vůči počtu obyvatel mohou dovolit. Dostalo mě, když jsme večer seděli u krásné "pstruhové" vody a místní kluci z Tjumenu nám chtěli udělat hostinu. Přinesli pytle mražených nevykuchaných a neoškrábaných proudníků a tloušťů 🙈 to se může stát jen na dálném východě.

                                                                                    Nladisek - Profil | Čt 18.1.2024 17:14:24

                                                                                    Bulk >> ponechaných ryb nepřibývá jak čtu, ale hned v dalším odstavci se dočtu, že nejčastěji jsou přichyceni s větším počtem úlovků než si smějí ponechat, nějak kontraproduktivní vyjádření......

                                                                                      NValuček - Profil | Ne 28.1.2024 13:02:03

                                                                                      brach >> jistě, nic, z čeho by se ostatní rybáři radovali. Ale ukrajinec, polák, chatař nebo např. brňák - proč pořád rozdmýchávat závist mezi rybáři. Neudělali nic proti pravidlům.

                                                                                        Neskymak Mrakomor - Profil | Pá 26.1.2024 9:53:17

                                                                                        zdevac >> ahoj pane Nováku, když někdo začne pochybovat nad nepsanými pravidly, vždy je na průser zaděláno........... v rybaření se taky začlo pochybovat nad nepsanými pravidly, proto bude rybářský řád čím dál obsáhlejší a komplikovanější a místo toho, aby zcela jednoznačná a jednoduchá pravidla byla na 1list A5......za chvíli to bude širší jak bible.

                                                                                        Takže ano - správné chování založené na nepsaných pravidlech. Snad Ti to rodiče když Tě vychovávali vysvětlili a nemuseli Ti psát vše písemně :-). Možná ti měli občas jen jednu přes papulu přidat a věřím, že by to pomohlo :D

                                                                                          NBacha San - Profil | Čt 25.1.2024 17:01:18

                                                                                          Valuček >> "Vzdělání při člověku nectném je toliko jako šperk v rypáku svině."
                                                                                          J.Á.Komenský

                                                                                            NHonza7 - Profil | St 24.1.2024 20:38:59

                                                                                            zdevac >> Tvůj problém je, že když jsi v úzkých, tak do diskuse vnášíš balast. Pokud s tebou lidé nesouhlasí, tak raději Tě budu citovat :
                                                                                            "Bohužel, místní jádro vypadá ve své naivitě a nesmyslnosti požadavků jako z léčebny stále. Od pláče nad cyklostezkou u Mělníka přes Bečvu až teď po Ukrajince. Takoví Mirkové Dušínové, co si přitakávají o tom, jak by to mělo být, ale tak nějak si zapomněli všimnou, že svět funguje jinak a že dědek sedící u vody a ryba ve vodě nejsou středobodem celého světa. Ale také je možné, že nezapomněli, jen už kvůli věku nejsou schopni se s tím srovnat."
                                                                                            Článek je napsaný tak jak je, bohužel selektovat pouze jednu část lidí podle národnosti, která parazituje na lovu ryb, případně dělá nepořádek u vody neodpovídá realitě. Rozhodně vedou Češi, ostatní národnosti jsou v počtu případů nepatrnou části všech nepříjemností, problémů co s lovem ryb a pobytem v přírodě se podchytí. Tohle si většina z nás uvědomuje.
                                                                                            Ale raději zpátky k Tobě - jedna věc je tady se vyjádřit ( je jedno zda-li správně, či nikoliv - poněvadž chybovat je lidské ) a druhá ta zásadní je tady někoho dehonestovat - jak sám uvádíš o jiných - jsou naivní, mají nesmyslné požadavky, jsou z léčebny, přitakávači, dědci a ryba ve vodě nejsou středobodem celého světa, věk a atd.
                                                                                            Nejde tedy o to, že máš jiný názor, ale o to, že tady urážíš spoustu lidí, které vůbec neznáš, vůbec nevíš co udělali pro ryby a přírodu, ale především mi pořád uniká z jakého titulu se povyšuješ nad ostatní. Takhle by to nedělal ani absolvent Harvardu s červeným diplomem, protože by to bylo pod jeho úroveň.
                                                                                            Opravdu mi nic jiného nezbývá, než se Tě zeptat jaké školy jsi absolvoval? Když jsi tak absolutně přesvědčen o své pravdě.

                                                                                              N$ - Profil | So 20.1.2024 9:42:15

                                                                                              Paul van Drax >> je velký rozdíl jet si někam zarybařit a někde žít

                                                                                                N$ - Profil | So 20.1.2024 9:41:09

                                                                                                hermik777 >> to je to nejmenší. Jim se vydává všechno, tedy mnohem důležitější lejstra.
                                                                                                Takže jdeš do nemocnice a prostě si s lékařem nerozumíte. Dost základ při řešení zdraví.
                                                                                                Zavoláš si Uber, Bolt..., tam Sergej, kterému opět nerozumíš, nezná město ani předpisy, jede jak hovado, že tě málem zabije..... no veškeré papíry má, tak co...?
                                                                                                Jdeš do obchodu něco koupit... situace stejná.
                                                                                                A tak si tady žijem (copyright nevimkdo)

                                                                                                  NPolčis - Profil | Pá 19.1.2024 17:02:46

                                                                                                  FRANK71 >> Takže z nich má díky zákonům policie tak trochu strach že....loni sem byl svědkem napadení ožralým UK,policii nadýchal přes dvě promile, Čech pět stehů na čele a Ukrajince poslali spát se slovy ať už nedělá bordel.
                                                                                                  Být to opačně tak by se jelo na záchytku.

                                                                                                    Nhaas - Profil | Pá 19.1.2024 6:46:31

                                                                                                    Se divim ze nemaji prvni povolenku zdarma 🤷🤷🙊🙊🙊🙊🙊

                                                                                                      NFRANK71 - Profil | Čt 18.1.2024 20:10:31

                                                                                                      1Mara >> u vás svět není v pořádku, pokud tam běhá idiot bez penisu a uší😂😂

                                                                                                        Njetam - Profil | Ne 21.4.2024 11:08:36

                                                                                                        https://mynitra.sme.sk/c/23319150/rybu-v-parku-nechytil-zaplatit-musi-sedemsto-eur-inak-pojde-za-mreze.html
                                                                                                        Priamo pred rybárskym domom s vyznačeným zákazom na tabuli. Maximálny level (-:

                                                                                                          NHonza7 - Profil | Út 23.1.2024 0:05:00

                                                                                                          zdevac >> Koukám, že jsi už dost povyrostl, když o většině píšeš, že nechápe. Jsem rád, že jsi ten plně chápající, jenom prosím Tě mohl by jsi laskavě uvést v kterém ctihodném ústavě Ti posvětili patent na rozum?

                                                                                                            Nu x a - Profil | Ne 21.1.2024 19:34:24

                                                                                                            Jamessonn >> je to smutný co se tu děje ,nejen na mrku a u vody ale celkově v čr ,udělal jsem tu z recese diskusi v ukrajinštině ,diskuse smazána v překladu to byl pokec pro ukrajinské rybáře ,MM mi napsal že kdybych byl ukrajinec tak ok:-(

                                                                                                              Nsven - Profil | So 20.1.2024 11:47:30

                                                                                                              $ >> Já bych se toho nebál.. teď to vezme do ruky pan Jurečka a na toho je vždycky spolehnutí .-)
                                                                                                              https://www.fintag.cz/2024/01/18/novy-vladni-organ-na-zaclenovani-ukrajincu-povede-jurecka/

                                                                                                                Ncuchak - Profil | So 20.1.2024 10:27:40

                                                                                                                ,, už " aby vyhrál volby Bureš, to budou mít důchodci povolenky zadarmo a Ukrajince vytlačí ..... 🤗😉

                                                                                                                  Nbrzak - Profil | So 20.1.2024 8:13:54

                                                                                                                  A to je všechno teprv začátek,za pár roků jich bude chytat mnohonásobně víc až se pěkně rozkoukaj.

                                                                                                                    NDanda05 - Profil | Pá 19.1.2024 21:25:07

                                                                                                                    zdevac >> jakože teď si každý pytlak bude muset koupit povolenku , abychom z něj aspoň něco měli jo ?? Tvl to snad ne..

                                                                                                                      Ncuchak - Profil | Pá 19.1.2024 16:58:35

                                                                                                                      Nadávat bych nadával na organizaci, co papíry vydává. Věcí proč povolenku nevydat, by se našlo až, až.
                                                                                                                      Vždyť jde jen a jen o peníze. Ty jsou téměř vždy na prvním místě. 😉

                                                                                                                        NBulda 64 - Profil | Pá 19.1.2024 13:57:12

                                                                                                                        Na Lipně s nimi už jsou léta problémy.. a to jsou uk.. co žijou v Německu, takže by u nich mohl být zdánlivý předpoklad, že by mohli respektovat nějaká pravidla..., ale chyba lávky- mají německou výplatu a chování rusáka, což je vražedná kombinace;((
                                                                                                                        A tihle nově příchozí na tom nebudou o moc líp, co jsem slyšel od kluků, ale aktuální zkušenost nemám

                                                                                                                          Npacka - Profil | Čt 18.1.2024 17:54:22

                                                                                                                          Docela by mě zajímalo jestli takhle,,plundrujou,, i soukromaky a revíry které nejsou ve svazu.

                                                                                                                            NFRANK71 - Profil | Čt 18.1.2024 17:20:17

                                                                                                                            Jinak u nás to má výsledek ten, že je všude zákaz vjezdu nebo stání.

                                                                                                                              Nsven - Profil | Ne 28.1.2024 19:26:12

                                                                                                                              Maňas >> Já mám ty úhoře také raději a patří do mého "zlatého fondu" :-) Knížky mám od Oty Pavla asi všechny.
                                                                                                                              Škoda, že toho nestihl napsat víc, čtou se jedním dechem.

                                                                                                                                Nmlíčnák - Profil | Ne 21.1.2024 23:50:34

                                                                                                                                Oprava,za Lamančem.
                                                                                                                                Ukrajina je UA .UK je" junajtid "kingdom pro blbce keři si to pletou.,.

                                                                                                                                  Nu x a - Profil | Ne 21.1.2024 13:33:43

                                                                                                                                  TWIN 69 >> tvl to nepoznáš ironii?to jsi fakt teda tragéd

                                                                                                                                    Ncuchak - Profil | So 20.1.2024 21:05:28

                                                                                                                                    sven >> no právě, to co zákony povolí....
                                                                                                                                    a vymahatelmost práva, na to jsem ještě zapomněl....

                                                                                                                                      Nbrzak - Profil | So 20.1.2024 10:10:26

                                                                                                                                      Přehledně-oficiální počet UK v ČR okolo 600000,když vezmu že 100000 z nich bude chtít do budoucna rybařit,opomíjím ženy a děti,tak bude vyhuleno!

                                                                                                                                        Nlikin - Profil | Pá 19.1.2024 15:23:39

                                                                                                                                        FRANK71 >> Nemel hlouposti, pokud se policie nedostaví, volám znovu. Zneužití je poněkud něco jiného.

                                                                                                                                          NDoktor17 - Profil | Pá 19.1.2024 10:51:50

                                                                                                                                          Valuček >> postavíš se třeba třem Ukrajincům? Myslím, že ne.

                                                                                                                                            Nkakr - Profil | Pá 19.1.2024 9:56:54

                                                                                                                                            čolkař,zloch >>
                                                                                                                                            1) proč by si více opálený spoluobčan kupoval povolenku? Na povolenku nic neulovíš.
                                                                                                                                            2) vedení svazu nemá se zadrženou povolenkou nic společného, tak proč je chceš kopat do zadele?
                                                                                                                                            3) jak si představuješ že MO má dostat informaci o zadržené povolence ihned?
                                                                                                                                            4) RS která zadržela povolenku má ze zákona povinnost ji do pěti pracovních dní vrátit tomu, kdo ji vydal
                                                                                                                                            5) možná RIS pomůže k tomu, aby se informace o zadržené povolence dostala na patřičná místa dříve, ale zítra to určitě nebude

                                                                                                                                              NKnapík - Profil | Pá 19.1.2024 7:24:11

                                                                                                                                              Tohle s UA není žádná novinka, jen je to po jejich nájezdu víc vidět.
                                                                                                                                              Někdy okolo roku 2000 mi říkal známý, že u nich ve Škodovce tou dobou už taky pár UA měli a když se dozvěděli, že on chodí na ryby tak chtěli jít taky, akorát byli zklamaný, že chytá na prut. Jejich technika byla jiná - dvě sítě a čtyři lidi ve vodě, šli proti sobě a uměli doslova vyčistit pěkný kus řeky :-(

                                                                                                                                                N1Mara - Profil | Čt 18.1.2024 20:08:44

                                                                                                                                                FRANK71 >> tomu nevěř, vedení točí více peněz a o to tu jde především :-)) ještě že u nás je svět v pořádku :-))

                                                                                                                                                  NBulk - Profil | Čt 18.1.2024 17:10:43

                                                                                                                                                  ladisek >> Ze pribylo 6000 novych clenu.

                                                                                                                                                    NMaňas - Profil | Ne 28.1.2024 20:17:25

                                                                                                                                                    sven >> Natočili to dobře a podařilo se to i kvalitně obsadit kvalitními herci. Počínaje Menšíkem a Hrušínským a konče rozvědčíkem Brzobohatým s Balzerovou. Některé záběry by už dneska nejspíš neprošly. Chytání parem a vysvětlení Hoška, proč ji musí zabít, to by dneska aktivista nedali.

                                                                                                                                                      Nrazisdas - Profil | Pá 26.1.2024 21:56:54

                                                                                                                                                      zdevac >> 99/2004 je zasazen do kontextu dalších zákonů na které odkazuje a navazuje.
                                                                                                                                                      Tak příjemné pročtení až k občanskému zákoníku 🤣

                                                                                                                                                        Nsven - Profil | Út 23.1.2024 16:30:40

                                                                                                                                                        Lada66 >> Tak to Ti můžu odpovědět skoro přesně, bylo to cca tady
                                                                                                                                                        https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=43082664&newest=1&yaw=4.541&fov=1.012&pitch=0.076&x=14.4526372&y=50.3742076&z=16&base=ophoto
                                                                                                                                                        Jednalo se o nácvik na velké cvičení Varšavské smlouvy Štít72 , někdy v létě toho roku.
                                                                                                                                                        Pokud to někoho zajímá, tak taková záchrana spočívala v tom, že na výchozím břehu stál nastartovaný vyprošťovací tank s navijákem a v silném člunu seděla v pohotovosti posádka včetně potápěčů a konce ocelového lana navijáku.
                                                                                                                                                        Každé vozidlo které šlo do vody, mělo v zadním závěsu upevněné tažné lano a k němu bylo upoutané a na střeše smotané silonové lano s bójkou.
                                                                                                                                                        V případě problému, vyrazil člun na vodu a táhl za sebou lano z navijáku.
                                                                                                                                                        Na místě skočili potápěči do vody, propojili lano vozidla s lanem tanku a na signál, začal tank navíjet. V závislosti na sehranosti týmu a vzdálenosti vozidla od břehu, bylo jeho vytažení otázkou několika minut.. max. 10
                                                                                                                                                        Posádka tanku měla dých. přístroje, posádka transportéru mohla vyskočit. Plovací vesta to jistila .-)
                                                                                                                                                        Pokud má nějaký fajnšmekr zájem vidět, jak takové cvičení vypadalo , viz video.
                                                                                                                                                        Je možno si zapnout české titulky.
                                                                                                                                                        Ukázka přechodu vozidel přes Labe, je cca od 56 minuty

                                                                                                                                                        Přehrát na youtube !

                                                                                                                                                        https://www.youtube.com/watch?v=UZL6h3nKfMc

                                                                                                                                                          Nu x a - Profil | Po 22.1.2024 10:05:39

                                                                                                                                                          ovčák >> nezáviď hownochyte;-) ...všechno je v souladu rybářským řádem..píšu to tu pořád a tak to napíšu ještě jednou kapř a sumec by v ČR neměli mít dobu hájení, míru a ani počet ponechaných kusů, jedině omezení bych ale dal a to max. váha ponechaného množství ryb by bylo na osobu 300kg na den a na osobu...dále bych tyto dvě ryby zakázal 90-120 let vysazovat do volných vod...

                                                                                                                                                            NPolčis - Profil | Ne 21.1.2024 20:09:04

                                                                                                                                                            zdevac >> Ty nedokážeš pochopit sám sebe ty nuance jedna😁Nedávno jsi psal, (nebo spíš ukazoval jaký jsi borec) že za stávajícího systému povolenku nekupuješ a kupovat nebudeš 😉
                                                                                                                                                            Najednou už jí kupuješ jen někam.... a jak píše třeba Honza,je to o tobě známé tady 😉 Takže nezkoušej něco, že většina zde to není schopná pochopit.

                                                                                                                                                              NKolis - Profil | Ne 21.1.2024 7:42:59

                                                                                                                                                              mlíčnák >> Chemik průzkumník, řidič OT65, bigosu😀
                                                                                                                                                              Letos mi končí vojenská povinnost, tak už to dosolicham na Marxstrasse 🤟😀

                                                                                                                                                                NPetr64 - Profil | So 20.1.2024 14:43:12

                                                                                                                                                                sven >> Třeba bude součástí začleňování jedna ministerská povolenka na rodinu.😉

                                                                                                                                                                  NPolčis - Profil | So 20.1.2024 11:26:26

                                                                                                                                                                  zdevac >> Takže RS s kterou se trochu znáš a občas pokecáš tě kontroluje,zrovna když máš řádně koupenou povolenku 😁
                                                                                                                                                                  Jestli ty nás tak trochu nehoupeš.

                                                                                                                                                                    Nhermik777 - Profil | So 20.1.2024 7:15:36

                                                                                                                                                                    Trestat ty ,kdo povolenku vydal člověku který neumí ani základy českého jazyka, tečka.

                                                                                                                                                                      NKara - Profil | Pá 19.1.2024 18:37:10

                                                                                                                                                                      Bylo nebylo, za devatero horami a devatero řekami chytal ryby jeden hodný Čech. A toho hodného Čecha trápil při rybolovu zlý cizinec... Ach jo:-(

                                                                                                                                                                        Nlikin - Profil | Pá 19.1.2024 15:16:50

                                                                                                                                                                        zdevac >> Ale v tomhle rozumím, a úplně stejně je to ve všech US, je otázka, jak se s tím kdo popere a zrovna na Prahu s jejím počtem policistů bych sázel víc.
                                                                                                                                                                        Když píšu volat stokrát za den, tak skutečně volat a stěžovat si. Trvale. Ono se to zúročí, pokud budete vytrvalí. Pokud nad tím mávnete plackou, tak není co řešit. Nelituj poldy, že musí sepisovat a papírovat, je to práce jako každá jiná a platíme ji my.