Útoky štik pod vodou na mrtvou rybku
Diskuse k rybářskému videu Útoky štik pod vodou na mrtvou rybku
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
6x v oblíbených a 3x v ignorovaných.
NColasrumem - Profil | Čt 26.5.2016 9:44:39
NKnapík - Profil | St 1.6.2016 14:54:55
NPYTLAKS - Profil | Út 31.5.2016 17:08:18
Nmascha - Profil | Čt 2.6.2016 17:52:14
Mimochodem, všimli jste si, že nepadnul ani jeden rozumný argument na to, proč chytat na živou? Já jsem napsal, že mám jako argument proti chytání na živou vnitřní přesvědčení proti trápení nástražky, K tomu byla nějaká diskuze, budiž. Ale ještě tu nezaznělo PROČ by se na tu živou mělo chytat. Tak povidejte? Jaký jsou důvody? Na živou se dávají jak trojháky tak jednoháky, stejně jako jsou na umělé nástraze trojháky i jednoháky, takže diskuzi o potrhaných tlamách si můžeme odpustit. Co dál? Tak je tu argument, že pár lidí nemůže díky fyzické konstituci strávit čas na rybách házením. Ok, beru, může nahodit mrtvou a opět není důvod pro živou. Tak co tam máte dál? Na živou chytí i jelito, co se trefí do vody? Ok, může být, ale přeci tu už taky od příznivců zaznělo, že je vláčkař efektivnější a pochytá těch ryb víc, tak jak to tedy je? Máme v tom nějak gulášk, ne? :-)
Ještě je fajn jedna věc, jak se tu snažil Cola přesvědčit, že si páni vláčkaři vybírají z toho všeho jen to, co se jim hodí do krámu. A není to tak náhodou obráceně? Netrvají rybičkáři na svých živých jen proto, že se to hodí do krámu jim? Já jako vláčkař mám v podstatě celkem u vejfuku, jestli jinej rybář bude chytat na mrtvou položenou, plavanou, vláčenou, nebo jestli bude házet do vody gumy, plechy, dřevíčka nebo peří. Těch možností je tu přeci spousta na to, abysme s klidnym rozumem mohli shodnout na tom, že je rozdíl rybu při zdolávání píchnout do huby, nebo k tomu píchnutí do huby ještě přidat napíchnutí živý ryby jako nástražky. A když se na tom shodnem, tak už bude krok k tomu, abysme se shodli, že ostatních rybolovných metod je tolik, abysme tuhle jednu vykopávku nechali historii. Tím, že vymizí lov na živou se v podstatě pro rybí populaci u nás nic nezmění, to by bylo naivní si namlouvat. Ale my budeme o malinkej kousek lepší. Alespoň já jsem si to tak v hlavě srovnal a jsem s tím happy...
NP!F - Profil | Čt 26.5.2016 15:50:09
NHonzaV - Profil | Pá 3.6.2016 14:29:05
vona je jako doprdele potřeba mezinárodní vědecká studie na to abych věděl že propíchat živou nástražku hákama a pak jí nechat pomalu dodělávat pod kačenou je zbytečný trápení ryby?
a kolik nástražek rybičkářum pochcípá tak nějak omylem aniž by se vůbec dostaly "do akce", na to taky žádná studie neni co?
ano, rybáři rybám neprospívaj, rybáři jim ubližujou, ale je na svědomí každýho z nás tuhle negativní stránku našeho koníčka alespoň minimalizovat - trápit a nechat chcípat ryby úplně zbytečně, to mi do toho nějak nezapadá...
a podle mě o tomhle mascha píše, vůbec ne o tom jestli rybičkáři nachytaj víc, jestli vláčkaři potrhaj štice hubu míň nebo víc, jestli zákazem chytání na živou zbyde ve vodě víc ryb – o to v týhle debatě primárně nejde...
Nmascha - Profil | Čt 2.6.2016 17:58:17
Znalec práva ví, že nejen že podle platných zákonů je u nás lov na živou rybku zakázán (a jen tolerancí a leností to není nijak řešeno), ale také je zakázáno právě šíření vodních organismů vypouštěním bez platného veterinárního osvědčení.
Jednoho dne se to ucho utrhne a ten explicitní zákaz bude vysloven. Nejde tedy o to jestli, ale kdy :-)
NBodkacik - Profil | Út 31.5.2016 17:18:39
NBodkacik - Profil | Po 30.5.2016 22:21:56
NColasrumem - Profil | Pá 27.5.2016 21:05:35
NDenny - Profil | Pá 27.5.2016 17:22:32
Pytlak tady napsal jednu velmi rozumnou vec.Ne vsichni mohou vlacet a to z ruznych duvodu,treba je nekdo invalida a nemuze se pohybovat tak,jako ostatni.Proc diskriminovat tyhle lidi,co kdyz se stane uraz cloveku v plne sile a je to vlackar,ktery chce dal ty dravce lovit.Zakazat,dobre,ale na te vode,kde nemohou z nejakych duvodu lovit tihle lide,tak tedy zakazme veskery lov dravcu,pak by to bylo spravedlive.To by ale bylo revu od tech,kteri jsou zdravy,ze? Uvedomte si jednu vec,neustale pribyva ruznych narizeni a zakazu a kazdy dalsi podobny podmet muze dostat nejaky aktivni trotl,ktery se to bude snazit prosadit.Ja jsem zastancem nejake rozumne miry zive rybky i kdyz ani to neni 100 % recept na uloveni velkych dravcu,ale prece jen stihlata se tim dost omezi.Je to stejne,jako kdyz budete chytat na velike umele nastrahy,kazdy,kdo si to vyzkousel me da za pravdu.Pri pouziti velke nasrahy dejme tomu 25-30 cm velke budete nadreni a vysledek bude takovy,ze mnoho dnu nechytite vubec nic,kdezto,kdyz na stejne vode pouzijete male 10cm woby,tak ta uspesnost bude mnohem,mnohem vetsi.Jenze kdyz na vel;kou nastrahu prijde zaber,tak z 99% jde o opravdu velmi slusnou stiku,na male nastrahy ji clovek take ulovi,ale take mu na to pujdou sticky 40cm.Tak a ted me vy kteri obhajujete zakaz zive nastrahy,Byli by jste ochotni vlacet jen s nastrahami 25cm+? Ja je pouzivam a mohu vam zodpovedne rict,ze je to rasovina,pokud nejde o trolling.
Nvlademon - Profil | Ne 5.6.2016 18:40:21
NSiven Polní - Profil | Pá 3.6.2016 18:56:31
NTomayo - Profil | Pá 3.6.2016 17:48:34
Neváží si ničeho
Nemas náhodou projíždět kayak místo čtení mrku :) jinak jsem ti to odeslal, tak dej vědět až zazvoní pošťák. A poděl se ve vlaknu o dojmy ;)
NTomayo - Profil | Pá 3.6.2016 17:28:58
Mascha řeší to jestli ryby cítí bolest a ze je nesmysl chytat na živou nebo že by alespoň dal nějaký limit. Já souhlasím a říkám alespoň něco! Nicméně precti si třetí a tuším pátý zápis v této diskusi. Já jsem napsal že bych zakázal chytat na živou i mrtvou rybku z výše uvedených důvodů. A to je to ze by se ne odnaselo tolik ryb, že by nebylo vsude zadratovano přes celou vodu, ze by netrpěli nastrazni rybky.......... Mascha řeší podobnou věc, ale je příliš mekej ;)
NSiven Polní - Profil | Pá 3.6.2016 16:57:55
NTomayo - Profil | Pá 3.6.2016 16:39:54
Když jsem chodil ještě chytat na živou rybku cca 6 let zpět tak jsem pokaždé chytil štiku a to jsem chytal jen na jeden prut a druhy klasiku fedeer. Pokaždé jsem chytil! Vlackou rozhodne každý den štiku nechytim a candáty už vůbec ne.
S fidrem jsem chodil na okouny...malé oluvko, jednohacek a 3-4cm rybka....těch Okounu nad 25cm jsem nachytal i 70 za hodinku a půl. ......myslíš ze na privlac jich taky tolik nachytas? Můžeš mi to přijet ukázat? Hele ale koho by to takhle bavilo? Na ten fedeer ještě jakž takž ale na kacenu tak tam z toho nemáš už vůbec nic. Nicméně oblafnout toho okouna umělou nastrahou a vlastním přičiněním je pro mě stokrát lepší.
A teď mi řekni při té četnosti naštěv u vody co jsme v tu dobu měl a nepouštěl bych, kolik by tam těch ryb zůstalo? Tobě to vážně přijde stejné? Srovnavas tu nějaké omatlavani s chytání na rybycku? Vlackarem co si vezme občas a masařem co stopi bez mála vše?
NFRANK71 - Profil | Pá 3.6.2016 15:36:00
NTomayo - Profil | Pá 3.6.2016 15:02:12
Rybářina je pro mě zábava z 99procentech a je mi jasné že těm rybám dobře nedělám, ale snazim se to delat tak abych ryby nejakym zpusobem neznehodnotil, chovam se k nim šetrné. Podle mě LOV neznamená jen zabít a sežrat ! Můžu snad ulovit a pustit ne? Kolikrát lovcům v pasti skončí i jiné zvíře než chtějí a tak ho taky pustí, s čím to tu furt máte problém. A u rybariny třeba na MS to už nechápu vůbec, tam prostě nasypou tunu ryb které k tomu byli uměle chovany a to je celé.
Baví mě hrozně střílet ale myslivcem se nestanu, protože tam lov vždy končí smrtí. Takže střílím HFT a FT.
Nmascha - Profil | Pá 3.6.2016 14:13:01
NTomayo - Profil | Pá 3.6.2016 11:25:15
NPedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 21:11:02
Zbytek je o myšlení lovce.Sekat hned,velkej hak,lanko,....,malej dravec se většinou vrátí v pořádku zpět.
Třeba lov okounu na 15 m hloubce na 5 cm rybky je prasarna jako svině.K čemu to je?Tahat 25 cm cudle a házet je zpátky?
Co okoun,to nastrazka.
Jinak když to vezmu tak jak bych to chtěl já,tak jeden odneseny dravec týdně,celkem 20 ks za rok,pokud lovis dravce tak nesmis chytat na další prut,maximálně třeba 4 vycházky na dravce týdně pokud dvoj/trojháček tak vždy lanko,....
Prostě pritvrdit.Ať si lidi chytaj kapry.
NPedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 21:02:57
A to mě sere.Vyvezeno na obě strany 200 metru a ostatní se klidně poserte.Furt brečí ze musí o půlnoci stahovat a jakej je problém chytnout nastrazku,ze na to nemají po práci čas.
Ideálně kolem pobíhá 50 kg pitbul a lovci nejsou vidět.
Každej si myslí ze demokracie znamená ze si můžou všichni dělat co chtějí.Leda hovno,dlouhej bič a kratkej dvorek je jediný co funguje.
NColasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 19:23:39
NPedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 18:52:19
Ale napichovat nastrazky a pak házet dravce zpátky je ujety.
A co se týká účinnosti,vlacka nesaha rybce ani po kotníky.Nedej bože když na tu rybku chytá někdo kdo ví.
Ale i úplný jelito na tu rybku dřív nebo později chytne,zatímco jelito vlackar nemusí chytnout nikdy,nebo za hodně dlouho.To je praxe.
NPedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 13:42:49
Skoro vždycky platí,že každej extrém stojí za hovno.
NPYTLAKS - Profil | St 1.6.2016 23:49:39
NSiven Polní - Profil | St 1.6.2016 22:45:19
NTomayo - Profil | St 1.6.2016 1:42:16
Chytání na živou a mrtvou patří třeba mezi ně. Těch příkladů je ale spousta. Místo toho aby omezili denní nebo i roční počet ulovenych ryb tak zakazou chytání 24h, místo toho aby zakázali zavazet přes celé koryto tak zakazou sonar protože na něj někdo z výboru nemá nebo s ním ani neumí , ploty až do vody, závory, minimální míry ryb atd
Tady si prostě lidi závidí i nos mezi očima a mají stále tendenci že se jim ty peníze za povolenku musí vrátit, tak to masí hlava nehlava. Hlava mi to nebere. Co na tom ze se ta ryba ještě ani nevytrela...má míru tak šup do pytle.
NSiven Polní - Profil | Út 31.5.2016 22:11:30
Nsliver - Profil | Út 31.5.2016 16:49:00
Nsliver - Profil | Út 31.5.2016 15:54:10
NColasrumem - Profil | Út 31.5.2016 11:31:21
Nmascha - Profil | Út 31.5.2016 9:49:14
Nmascha - Profil | Po 30.5.2016 19:27:47
Nmascha - Profil | Po 30.5.2016 19:10:16
To že ryby cítí bolest a dokonce je možné je i bezbolestně stresovat je prokazatelné i jednoduchým pokusem. Opět, pokud tohle nepřijmeš, není možná další diskuze na toto téma.
A o tom sběrači - zde jde jen o úhel pohledu. Jistě dobře víš, jak jsem tuhle paralelu myslel...
NSharry - Profil | So 28.5.2016 8:48:04
NTomayo - Profil | Pá 27.5.2016 23:10:55
Důchodci co brečí že nemůžou a pak nelení se domů dvakrát otočit s kaprem když ho někde nasypou aby mohli chytat dál a nedělali zápis. ..ty by odemne žádnou výjimku nedostali :)
O velikost tu snad ani nejde, trolling mě baví a dřinu v tom nespatřuji protože mám k tomu vhodný kajak a když mě nebude bavit nebo nebudu moct šlapat, tak si hold budu muset koupit motor.
Tady se to to všechno převrácí jak v Kocourkově :) legrace...ty voe, podívejte se kolem sebe, sáhněte si do svědomí hlavně ty co tu nejvíc vykřikují ze na rybičku pouští a procentuálně podobné kraviny ...pak mi s čistým svědomím řekněte že chytáš na rybku čisté kvůli tomu pocitu z toho lovu a že když jeden den chytne candose tak druhý den pustíš :) ani hovno! Proto říkám že na rybičku chytí každý retard a když mu dáš vláček chytne hovno první den druhý den třetí den a pak ať si klidně vezme, taky si vezmu ale ne tak jak bobkař. Chci říct že pokud by se nechytalo na živou/mrtvou v té vodě by bylo daleko víc, lidem by trocha pohybu prospěla a třeba by i změnili své myšlení. ...I když jak to tady čtu tak spíš asi ne ;)
NDenny - Profil | Pá 27.5.2016 19:07:58
No a pokud si myslis,ze v prirode neni spravedlnost,tak jsi na obrovskem omylu.Vic nez 20 let jsem ve sve profesi byl v prirode denne,tak si troufam tvrdit,ze o tom neco vim.Prave proto je I spravedlive,ze se nejdrive nazere silnejsi,protoze to je zaklad a zaruka dalsiho zdraveho pokoleni.Prvni jsou loveny slabsi a nemocne kusy,ohen spali les a prezije jen to nejjodolnejsi atd,atd,to je spravedlive a priroda to tak proste ma.Bohuzel,clovek casto dela svymi zasahy takove veci,ze I v te prirode ta rovnovaha,nebo,chces-li spravedlnost nekdy mizi.
Souhlasim s tebou na 100%,ze se nedaji vytvorit vsem stejne podminky,ne kazdy se narodi jako milionar nebo modelka,atd,ale daji se udelat takova opatreni,aby se vyslo vstric I tem,kteri to potrebuji.Uvedu ti priklad.Kdyz se zde lovi jelenci,tak jeden tyden je pouze pro postizene lidi a ostatni v tu dobu lovit nesmi.To je fer a spravedlive,protoze ti lide nemaji tolik moznosti,jako ti zdravy a tak je jim ta moznost timhle dana.Takze spravedlnost ano,bez ni by to nefunfovalo vubec v beznem zivote.
NTomayo - Profil | Pá 27.5.2016 9:36:03
Ten jeden z tisíce co nemůže má prostě smůlu. Ostatní jsou jen líní
NPYTLAKS - Profil | Pá 27.5.2016 1:18:39
NP!F - Profil | Čt 26.5.2016 10:42:36
NColasrumem - Profil | Čt 26.5.2016 10:30:25
NP!F - Profil | Čt 26.5.2016 6:52:36
Kde to žije - dravci
PoNÚhoří sezona 2012 10325
NeNBurza na přívlačové nástrahy 33280
SoNKurz Teo Daška pro Otoše 274
PáNKlub přátel přívlače a občasné jaterní destrukce aneb... 159925
PáNVýroba jigových hlaviček a dalších vláčecích nástrah 1598
PáNRare woblery - Rapala 14032
ČtNVýroba woblerů 30944
StNKayakfishing a kajakorybaření 20668
StNPruty Hearty Rise 491
. . . NVýběr prutu sportex. 212
. . . Nprut na lov candátů s Drachkowitchovým systémem 201
. . . NPrivlac s multiplikatorom 31590
. . . NRybník Černíč Dyje 19B 2
. . . NPoradna: Sumcařina 2566
Co je nového - dravci + obecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Oznámení - dravci
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - dravci
23.5.Beskydský pstruh IV. ročník...
26.9.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
10.10.12. Ročník v lovu pstruhů a...
10.10.12 ročník rybářských závodů v...
7.11.Bravantický duhák 7. ročník
14.11.Bravantický duhák speciál -...
14.11.Košumberská štika LUŽE
21.11.Přívlač dvojice LUŽE
21.11.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
5.12.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
Doporučujeme e-shop
www.chytil.cz
Firma Chytil byla založena v roce 2000 a od té doby vyrábí nejrůznější návnady a nástrahy pro lov nejen kaprovitých ryb....














