Diskuse k článku: Chlebová kulička

Diskuse k článku Chlebová kulička

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 23.1.2015
41 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NMartin M. - Profil | Pá 23.1.2015 23:17:18

arnošt >> svych prvnich 100 kapru jsem chytl vsechny na chleba. A pak jsem si koupil prvni povolenku :-)

    Nyvana - Profil | So 24.1.2015 9:10:14

    Petan600 >> teď dám za pravdu i já tobě.Mladý rybář jenom slyší tahle peleta je nej,tohle boilies je nej,bez toho se nedá chytat...Já neříkám,že nechytám na boilies,nebo pelety,ale když občas vidím ty kluky co dokážou sypat do vody,protože to někde četli,nebo viděli,tak jenom žasnu.Ale já to nějak věkově nerozděluju,jestli se můžu něčemu přiučit ať je mu třeba 17.nebo 70 klidně se zeptám.Já myslím,že ty články,co píše pan Trychler jsou vylepšený vzpomínky na obyčejný nástrahy a to se mi moc líbí.

      Nyvana - Profil | So 24.1.2015 8:47:35

      Petan600 >> Kolego asi jsi nepochopil,co chtěl pam Trychler nám všem říci.Asi není nástraha,kterou by jsme neznali,ale je tolik věcí na chytání,že zapomínáme na staré nástrahy.Jenom nám chtěl připomenout,že i obyčejný chleba občas dokáže přechytat moderní nástrahy,že by jsme to měli občas zkusit.Mě se jeho článek moc líbí,nějak nás starší posunul do dob,kdy jsme takhle chytali.
      Každý,tím i ty,máš právo hodnotit.Jenom mě zaráží,tvoje poslední věta.Tebe vlastně nemůže vůbec nic zaujmout,protože prakticky všechny nástrahy znáš.

        NHooks - Profil | Ne 25.1.2015 0:20:32

        Musím popravdě napsat,že vše co autor popsal(chleba,pružinku znám).No napsané je to moc pěkně,člověk si zavspomíná na dobu dávno minulou...
        .Když si uřízl lísku,přivázal režnou níti.Místo splávku korkoví špunt,na nit ohnutý špendlík(později nad svící ohnutou jehlu).Babičku poprosil o krajíc chleba a "vyrazil".
        Článek vyvolal vzpomínky,které byli už hodně "zaprášené",někde v hlouboko v mysli,
        pane Martine děkuji za každý článek,nejen Vám,ale i ostatním co sem přispívají tak pěknými články.

        P.S.:Těm co tady"rádoby" kritizují:
        V jedné písni,jedné skupiny se zpívá:"kritik nenapíše pieseň".
        Co jte napsali?
        Chytáte na montáže,které vymysleli jiní.(prostě jen opisujete.
        Jestli máte oč se podělit,tak se podělte. v opačném případě mlčte.

          Nsven - Profil | So 24.1.2015 12:13:31

          Juraj >> ahoj. Nechci učit orla létat :-)) ale když uděláš kuličku na menší háček z uhňáceného těsta, tak ho často háčkem neprosekneš a hodně ryb ztratíš.
          Pokud už na háček, musí to být větší háček a malá kulička jen na špičce.
          Další řešení řešení je přidat víc vody, udělat řídké těstíčko a do něj přidat trochu vaty.
          Lepší je asi nastražovat mimo háček, jak je psáno v článku. Už jen protože, čím tužší, tím lepší a navíc trvanlivější. Jen bych místo pružinky použil buď broček nebo korkovou kuličku, podle okolností.
          Já stražím rovnou na háček ale mačkám kuličky kleštěmi, rovnou z čerstvé střídky. Mám vyzkoušené, že by se tloušťka krajíce, měla rovnat cca 1,5 průměru nástavce. Jinak je kulička přiliš tuhá. Nemačkám odkudkoliv ale jen z cca 2cm široké zóny, kolem kůrky. Tam je struktura těsta nejkompaktnější.
          Čerstý chléb je často účinnější než rohlík, Alespoň na mojí vodě.

            Nchladek - Profil | Pá 23.1.2015 21:33:59

            Chytám ryby už 55 let a jiná nástraha se nepoužívala než těsto ze spařené hrubé mouky, uchucené fenyklem, anýzem nebo vanilkou, bílé červy, nebo žížaly. Mám radost, že se potvrzuje teorie,že dnešní nástrahy jsou pouze obchodním artiklem.a jsou vylepšeny modernější výbavou.

              NHEKO - Profil | So 24.1.2015 14:08:30

              Pan Tychler má dar psát skutečné poutavé povídky od vody.O to cennější,že jsou i s ponaučením,či radou.Každý soudný rybář si tam to svoje najde. Netvrdím,že vždy uvádí převratné novinky,ostatně od vydání knihy J.Tejčky Rybářský sport z roku 1934,se už mnoho objevného(mimo některých technik lovu,a i zde se spíše jedná o inovaci)vymyslet nedá. Vnímavý rybář,si v těch článcích to svoje najde.
              Né tak k a r l a k ! Tomu je všechno jasné.Rybáři ,kteří si nyní procházejí tyto stránky nazývá nadrženci.Nemyslím si to, a těmto článkům fandím. Možná je to tím,že chytám ryby teprve 60 let a hltám každou novinku.Jen skutečný hlupák je nepoučitelný!
              Ostatně dobrý rybář nemá moc času v těchto stránkách listovat v ani v zimě. Dobrý rybář je i nyní u vody,loví bílou rybu,tlouště,jeseny, ale i kapry.

                NMartin M. - Profil | So 24.1.2015 11:55:43

                Petan600 >> kmentar k znamce je anonymni, takze muj predchozi zapis neber nijak osobne, jen mne zaujalo, ze duvod k zapornemu hodnoceni muze byt i ten, ze ty uz to znas. Je to jako bys o nejakem filmu rekl, ze je spatny, protoze jsi jej uz videl.

                  NMartin M. - Profil | Pá 23.1.2015 23:02:29

                  dosla mi zprava:
                  ---
                  "Vasemu clanku "Chlebová kulička" jsem dal znamku 5, protoze ...je to stará okoukaná věc.Tak jse chytal jako malej kluk."
                  ----
                  Ono se o starych znamych vecech nesmi psat? A method feeder s chlebovym testem na spirale pod hackem asi zas tak stara a znama vec taky nebude.

                    NKarasák - Profil | Pá 23.1.2015 22:15:06

                    Taky na chleba občas chytám, zejména při letní plavané.
                    Není nic lepšího, než si vzít jeden proutek do ruky a krajíček chleba do kapsy a může se jít.:-).

                      Nhraji - Profil | Po 26.1.2015 13:41:02

                      pampalini88 >> statečný anonymní kolego, napsal jste, že podle vás je MM hlupák. Je to od vás nesmírně odvážné, jít takto veřejně proti majiteli těchto stránek.
                      Vy píšete jako argument o nekupování časopisů, kde jsou články u věcech dle vás starých a neaktuálních. A taky píšete o slušné odpovědi. Připadá vám, že váš příspěvek naplňuje tyhle vaše zásady?
                      Nikdo vás přece nenutí chodit na MRK a číst články na MRKu.
                      Tak nějak cítím, že to označení, které jste použil pro MM spíš sedí na vás.

                        Nhraji - Profil | So 24.1.2015 20:26:10

                        karlak >> autor nepíše jen pro vás, píše pro všechny rybáře, mladé, staré, pro ty, které jeho články baví, zajímají, kterým přinesou poučení a zábavu.
                        Jsou jiné weby lepší? No tak jsou, choďte tam. Nikdo vás nenutí chodit na MRK.
                        Milan Tychler je hodně dobrý autor, na to vemte jed.

                          Nhraji - Profil | So 24.1.2015 20:22:49

                          Petan600 >> já myslím, že když se odhlásíte, MRKu nevznikne žádná újma. Jako kluk jsem chytal také na chleba a přesto nepovažuji za nutné ten článek kritizovat. Protože nebyl určen jen pro mne. A je mnoho rybářů, které inspiruje a přinesl jim něco nového.
                          Čtu zahraniční časopisy, kam píšou rybářské hvězdy, pětinásobní mistři světa a podobně. A píšou pořád dokola o těch stejných věcech. O chytání na červy, o chytání na těsto, o chytání na pelety. A rybáři je žádají o rady.

                            NStarc55 - Profil | So 24.1.2015 9:56:21

                            Článek dobrej, zajímavý nápad s tou pružinkou, ale je tam až moc náhod, jako v science fiction. Dal jsem za 3, na 5 to opravdu nebylo jak Petan600, i když s ním v mnohém souhlasím. Jo a na chlebové těsto nebo na samotný chleba jako nástrahu nedám dopustit už od dětství.

                              Nteoretik - Profil | Čt 29.1.2015 17:52:42

                              Letos do módy vrací se zas
                              Stará chlebová kulička
                              Jak fungovat bude as
                              Jak z prdu kulička
                              Taky vyzkouším
                              Jak jeden z vás
                              No už vidím se
                              Jak přitom bere mě ďas

                                NJura L. - Profil | St 28.1.2015 14:18:58

                                CHLEBO- ROHLÍKO VÁLEČEK (na ryby) - nápad. Často doma peču i pečivo, tedy hlavně pizzu. Ale princip je pořád stejný jak říkají kolegové pode mnou. Receptů je na netu nespočet. Co ale myslím na ryby - často mě honí mlsná a z těsta udělám tenké válečky, nechám vykynout a mám supr tyčky. Do klasického těsta přidám jen přiměřeně olej, tyčka líp drží - to samé by pomohlo k trvanlivosti ve vodě. Takže netřeba koupený rohlík či chleba různě velikostně upravovat - stačí si upéct tenké válečky a ty jen nařezat na kolečky jako párek (a do foroty dát do lednice). Co si tam do toho každý dá (anýz, barvivo, přísady...) je už na jeho rozhodnutí, chleba pak může být třeba zelený-česnekový, který samo nikde nekoupíte. Piplal si může naválet i malé kuličky :-))

                                  NZoZo - Profil | Po 26.1.2015 13:32:01

                                  Souhlasím s Pampalinim, že nebylo zrovna moudré od MM sem kopírovat zprávu ze SZ, byť anonymně. Každý má právo dát hodnocení, jaké uzná za vhodné. Tímto se tu "rozhořela" diskuse trochu odbíhající od tématu, i když, co je to téma? Že i na chleba se dá chytat, nebo že se dá nastražit na pružinku? ;-)
                                  Mě se článek líbil, přesto, že informační hodnota není vysoká, ale předpokládám, že o to až tolik nešlo. Ani si nejsem jistej, že to s těmi záběry bylo tak jak je napsáno v článku, stejně to není zase podstatné...
                                  Kdyby se mi články pana Tychlera nelíbily, nečetl bych je. Někdy je v nich něco pro mne poučného někdy ne, ale vždycky se alespoň na chvíli přenesu "na ryby" :-)

                                    Npampalini88 - Profil | Po 26.1.2015 12:56:25

                                    Nemám ve zvyku sem přispívat, většinou jen pročítám příspěvky, nehodnotím... Nechápu ale, proč někdo nemůže mít svůj vlastní názor a napsat, že se mu něco nelíbí? To je doba dnešních sociálních sítí, kdy všichni jak ovce mohou jenom lajkovat a muckovat i stupidní příspěvky. Běda tomu, kdo se opováží jít proti nebo jen jednoduše vyjádřit co si myslí. A pokud někdo někomu napíše SZ k posouzení vhodnosti článku, tak by si to dotyčný měl posoudit sám a né sem přímo kopírovat obsahy soukromých sdělení (ikdyž neuvede jméno), zvláště jedná-li se o adminy apod. Buď slušně odpovím pisateli a nebo to nechám ležet a nevyjadřuji se k tomu. U mě je tímto M.M. hlupák. Argumenty, že v časopisech se také často píše o věcech dokola uznávám. Kdo chce at si to kupuje, kdo ne at nekupuje. Ale tady když chce někdo oživit již stará "zaprášená" témata nějakým vložením dotazu, tak se mu většinou vrátí od dotyčného odpověď ve stylu "zamítnuto duplicitní téma". Ale omýlat tady dokola staré nástrahy a techniky lovu obměněné jen málo nebo vůbec je v pořádku. Mně osobně by to nevadilo, ale ať se měří všem stejným metrem. Jenže to se asi panu MM nehodí do krámu, co? Zajímavé je především to na co klikáním od naučených oveček budou skákat nějaké bonusy za reklamy atp. Videa s reklamou, videa kde pan MM předvádí dle jeho slov "laciné" chytání a přitom míchá kýble červů s ostatními sypkými složkami... Ať se první každý zamyslí nad svým celkovým výstupem a nepranýřuje tady veřejně někoho za svůj názor či připomínku.

                                    MM.:Proč si jednoduše k vybraným autorům (a sobě samozřejmě) nedáte hodnocení 1 až 5 a přitom jde kliknout jen na 1 a 2, nebo nenecháte jen 1 a 2? Ušetříte si tím čas to pak procházet a upravovat hlasování...

                                      Nzáděra - Profil | Ne 25.1.2015 13:33:50

                                      Já mám za to, že kapříci mají tuto vůni a chuť chleba zakódovanou v genech. Asi jako my. Většina na tom vyrostla a to je pak provází celým životem. Funguje mi to i na amury, velikost pasty jako půl palce a šup pod břeh, či střídka s háčkem vhozená mezi stulíky. Jen neodcházet od prutu, dva je nesmysl, je to fofr. :-)

                                        Nmartinix - Profil | So 24.1.2015 21:46:35

                                        Ja namiesto pružinky používam umelú kukuricu.Cesto na nej drží skvele.Aj keby sa stalo že to cesto odpadne, tak stále je šanca uloviť rybu...

                                          Nsplavek - Profil | So 24.1.2015 16:12:24

                                          tym >> Milan Tychler - >> Za článek dávám jedničku, není od věci se občas vrátit ke kořenům. V jednoduchosti je síla. Když s dětmi v kroužku probíráme a rozebíráme nástrahy, tak vždy kladu důraz na to, aby začali chytat na úplně obyčejné věci, žížaly,červy, rohlík, chleba , kukuřice, kolínka, třeba i to krupičné těsto.....atd...atd...Zvládnout základy,to je největší škola rybařiny.

                                            Ndanko - Profil | So 24.1.2015 11:30:27

                                            Věřím tomu, chleba vždycky fungoval, ryby mají rády obyčejné věci. Je dobře, že ty přepajcovaný supernástrahy nenesou zaručený úspěch. Člověk taky nechce jíst každý den kuřecí stehýnka, občas si pochutnáme třeba na obyčejném kousku chleba, u ryb tomu není jinak, je zde jistá podobnost mezi člověkem a rybou.

                                              Nmladej candat - Profil | So 24.1.2015 9:12:21

                                              Milan Tychler >> Není nic horšího,než když člověk zapomene jak začínal......

                                                Nu.x.a. - Profil | So 24.1.2015 7:58:30

                                                Petan600 >> odhlaš se, to i já starý morous jsem dal za jedna..

                                                  NPetan600 - Profil | So 24.1.2015 7:46:22

                                                  Martin M. >> Ano,dal jsem známku 5 protože mĕ článek nezaujal ,netvrdim,že na metod feeder,ale podobným způsobem jsem chytal jako malej kluk s jednim panem Rybářem,který už bohužel zemřel .Dokonce i nástrahy už tehdá dobarvoval a vĕdĕl,že to má vliv na zábèry,spoustu mi toho naučil a i když jsem si na spoustu let odskočil k myslivosti tak jsem to nezapomnĕl a často si na nĕj vzpomenu.Je snad hřích ve stupnici od 1 do 5 udĕlit 5,když mi nĕco nezauijme,nemám ve zvyku se přetvařovat jak je dnes zvykem a myslim,že se chovám slušnĕ jako človék vychovaný rodiči,kterých si vážim,nebo je lepé hodnit za 1 a svúj pravý názor si myslet nebo povidat za rohem ?Nad chovánim nĕkterých zde mi zůstává rozum stát nad hulváctvim a vulgaritou,ale to je šum a fuk.Nad kotcem různých vykuků.A i když je tady i hodné slušných lidí už dlouho přemyýšlim jestli svuj profil nesmažu,možna to i udĕlám ,když jsem tak zkažený a dam 5 nĕčemu co mi nezaujme a dávno to vim.

                                                    Narnošt - Profil | Pá 23.1.2015 23:28:52

                                                    Martin M. >> Taky jsem začínal jako skalní pytlák,jak jinak...;-) Ale to asi hodně lidí tady.

                                                      Nsven - Profil | St 28.1.2015 11:56:03

                                                      Fishky >> věřím tomu :-)
                                                      Kdysi dávno jsem brigádničil ve výrobně uzenin a od té doby je nijak zvlášť nemusím... :-))
                                                      Jinak nejkrásnější vůně pro mě, je čerstvý chleba a čerstvé dřevo...
                                                      Toho MRKose si najdu a když tak mu to šlohnu .-)

                                                        NFishky - Profil | St 28.1.2015 11:47:01

                                                        sven >> Si pamatuju, jak kolegovi v pekárně padnul do šroťáku na starý chleba při dělání strouhanky knoflík od riflí. Trvalo asi 20 sekund, než s práskáním v bubnu zmizel v hromadě strouhanky společně s moučnými červy a všelijakými breberkami co v obrovské kádi se starým pečivem žili. No a mě bylo jasný, že tuhle práci fakt dělat nemůžu :)
                                                        / jen taková poznámka k té krásné, smysluplné a voňavé práci ;-)
                                                        Jinak zajímavá debata, pěkný postup na lisovný rohlík psal kdysi myslím MrKos, tuším ho ještě nakládal do koření, nechal tu marinádu vcucnout, pak ohřát, slisovat a hurá k vodě...

                                                          NDart Ness - Profil | St 28.1.2015 11:15:38

                                                          sven >> Já dělal jen noční...To dělám i dneska,takže žádná změna :-) .Ale jo,voňavá je :-)

                                                            Ntym - Profil | Po 26.1.2015 19:10:45

                                                            RK >> Já už jsem rohlík v podstatě úplně vyřadil a používám bílý toustový chleba. Zdá se to být rohlíku podobné, ale všechno je jinak. Zatímco klasický čerstvý rohlík doma i v sáčku rychle gumovatí a za chvíli už na nastražení není, toustový chleba vydrží nezměněný i několik dnů. připravuji ho tak, že plátky přestříknu vodou pomocí rozprašovače, vložím do mikrotenu a pak do mikrovlnky. Jakmile se sáček nafoukne, což udělá pára během 15 vteřin, hned vyndám sáček ven.
                                                            Na háčku drží perfektně a zatímco klasický rohlík už je dávno vyschlý, toustový chleba je stále vláčný. Hodně ale záleží i na druhu výrobku, podobně jako u rohlíku, ale rozdíl je to vždycky markantní

                                                              NRK - Profil | Po 26.1.2015 17:38:24

                                                              sven >>
                                                              Není čerstvý rohlík jako čerstvý rohlík

                                                              Máš pravdu.
                                                              Jezdíme s kamarádem na Labe. V krámku hned vedle našeho ubytování se prodává Mochovské pečivo.
                                                              Housky jsou par exelance. Jak k jídlu, tak na ryby. Namáčkneš na háček a za deset minut, když opatrně přitáhneš, tak tam houska je. Vypadá, že mele s posledního, ale vydrží ještě jeden lehkej nához. Chytáme na plavanou na stojaté vodě-kousek od břehu. Takže žádné silové náhozy......

                                                                NMartin M. - Profil | Po 26.1.2015 14:22:45

                                                                pampalini88 >> hodnoceni, ktere jsem sem nakopiroval, je mi posilano anonymne na email. Uzivatel udeli znamku 4 nebo 5 a je mu zobrazen formular, kde muze zduvodnit svou znamku, abysme se z toho mohli pro priste nejak poucit a odvadet svou praci lepe. Viz obrazek. Nikomu zadna hodnoceni nezakazuji, nikdo za ne neni trestan ani davan lidu na hrani, jen mi to proste prislo v tomto pripade nespravedlive vuci autorovi clanku, tak jsem sem text zpravy umistil. Kdyby se autor hodnoceni nepriznal, nikdo by o nem nevedel, ani ja ne. Z druhe pulky tve zpravy ale citim, ze tohle neni primarni duvod tveho komentare... Mimochodem nejsme placeni za jakekoliv klikani na reklamu.

                                                                  Npampalini88 - Profil | Po 26.1.2015 13:57:30

                                                                  hraji >> 1) argument o nekupování časopisů je reakcí na argumenty níže, doporučuji pročíst diskuzi; 2) MM se svým přístupem jako hlupák zachoval a nemění na tom nic věc, jestli je majitel nebo není; 3) ano chodím sem dobrovolně, nikdo mě nenutí a články čtu skutečně jen takové, které mě zajímají a baví - nechápu argument jestli mě někdo nutí nebo ne, co bych si z něj měl vzít? jen raguji na to, že pokud je možnost nějakého hlasování, tak proč je někdo napadán a to ještě za přičinění admina, který asi proto, že je majitel nemusí ctít žádný kodex... tak nějak to bylo myšleno? 4) a hlupákem jsem proto, že nejsem z vašeho stáda?; 5) článek se mi líbil, reakce byla mířena na politiku a chod MRKu; 6) jestli "statečností" naráží někdo na anonymitu, pak proč bych sem měl udávat info o sobě, když se hned vyrojí "stateční" ochranitelé a mají potřebu urážet zase jen za názor... Howg!

                                                                    NHooks - Profil | Ne 25.1.2015 12:13:06

                                                                    unudle >> Co člověk,to názor,:) Kritizovat - vyjadřovat svůj názor můžeme.
                                                                    Ale pokud se nepletu,tak článek byl napsán tak že :"I staré skoro zapomenuté věci mohou v dnešní době fungovat".Nikde jsem nečetl,že by autor spomenul,že radí,nebo,že přišel na něco nového.

                                                                      Nwoodpecker - Profil | So 24.1.2015 21:07:51

                                                                      Zrovna jsemse vratil z celodenni rybacky.
                                                                      Muj prispevek k teto dikusi? Nez klabosit o nicem, vemte pruty a utikejte k vode :)))
                                                                      Pan autor neco musi psat, aby se uzivil. Nekomu se to libi nekomu ne. A o tom to je

                                                                        NmarasOV - Profil | So 24.1.2015 13:32:34

                                                                        Používal jsem na těsto z rohlíku, kousek vzduchovací hadičky pro akvária,ustřihl jsem asi 2- 3mm uvázal to pod háček a taky to fungovalo.

                                                                          NBen79 - Profil | So 24.1.2015 13:31:59

                                                                          Článek mne velmi potěšil a poučil. Za těch několik málo let, co chytám na feeder, si rád od zkušených lidí nechám poradit. Dnes vede pružinka. Milane, přeji, aby jste měl dost sil vydržet invektivy některých přispívatelů. Zjevně jim chybí sebeovládání, výchova, základní vzdělání a mají problém s mezilidskými vztahy. Je všeobecně známé, že i případná kritika lze napsat slušně tak, aby si ji každý rád přečetl. Těším se na další článek.

                                                                            Nfishmen17a - Profil | So 24.1.2015 13:31:47

                                                                            Už se mi párkrát stalo,že sem chytal po bouřce na boilie,pelety,kukuřici a záběr nikde.Můj táta dal na háček žížalu se slovy,že tohle je teď počasí i voda na žížalu,po té bouřce.A záběry měl hned tři,během půl hodiny od velkých ryb,které ani nešly vytáhnout z vody.
                                                                            Člověk se prostě vyvíjí nejen tím,že jde stále v před.Ale i tím,že se i umí vrátit zpátky.

                                                                              NChosé 2 - Profil | So 24.1.2015 10:06:11

                                                                              yvana >> To je pravda, ale jako kluk jsem doma ukrojil dva krajíce a u rybníka namočil střídku (kůrku jsem snědl). No a velikost kuličky jako hrášek přechytala i synky z důstojnických rodin, kterým maminky vařily vanilkové těsto obarvené cukrářským barvivem. Povolenky jsme dostávali pouze o prázdninách, takže v teplém období byl chléb účinější . Na hladinu se lovit nesmělo, takže s kůrkou jsme měli smůlu. To byl hit až později, kdy se to oficiálně povolilo :-) Takže až mi z toho vzpomínání vlhne oko:-o))
                                                                              Zatím čauky Yvčo, to víš mám po šichtě a večer na novo.

                                                                                NMário - Profil | So 24.1.2015 3:57:23

                                                                                Chleba je chleba.
                                                                                Občas nan chytám tiež ale trochu inak upravený.
                                                                                Kôrku nakrájam na kocky opražím na masti ako topeničku na panvičke a ked to je hotové posypem sušeným cesnakom. A nastražujem na vlas. Chleba pečiem vela lebo väčšinu zjem sám.

                                                                                  Nrybářka I. - Profil | Pá 23.1.2015 23:44:05

                                                                                  Moje prababička měla zlozvyk,že když se jí dostal do ruky kousek chleba dokázala z něj žmoulat v ruce kuličku celý den,babička to nedělala ale moje máma to dělá také ))) a já samozřejmě také.Tak jsem si seděla u vody je to asi 2-3 roky zpět a žmoulám kukličku z chleba.Nic nebralo a najednou mi blesklo,že to prostě prsknu na háček.A co se nestalo? záběry ))))). Rok zpět jsem do toho občas přižmoulala i trošku krmítkové směsi kterou jsem vnadila a docela se to rybičkám líbilo. Je to suprovní věc :-).