Nmilo5 - Profil | St 4.2.2015 16:48:02
Clanok je to pekny,aj mne pripomenul detstvo...aj ked si pana Tychlera velmi vazim,niektore clanky a recenzie nim napisane predsa len nemusim....je to vec nazoru,ktory si tu moze-mohol by odprezentovat kazdy....
NStarc55 - Profil | Út 3.2.2015 16:52:52
teoretik >> Ďas tě veme z těch super úlovků. Pěkně s to zrýmoval.
NBuri2 - Profil | Út 3.2.2015 16:06:33
jj, zrovna nedávno jsem chtěl jít na chvilku na plavačku ale neměl jsem nic na háček. A pak si říkám prdlajz, dám tam těsto z chleba jako zamlada. Ještě kvůli barvě jsem ho promíchal s kari. Těsto drželo na háčku jak blázen( pšenično žitný domácí). Určitě s tím budu dál experimentovat i když tentokrát nebyl záběr, což přičítám spíš zimě a blbýmu fleku.
Nteoretik - Profil | Čt 29.1.2015 17:52:42
Letos do módy vrací se zas
Stará chlebová kulička
Jak fungovat bude as
Jak z prdu kulička
Taky vyzkouším
Jak jeden z vás
No už vidím se
Jak přitom bere mě ďas
NMaxmilián - Profil | St 28.1.2015 18:16:25
tym >> Hezký článek,dal jsem za jedna. Na chvilku jsem se vrátil do klukovských let. Myslím, že by nikomu neuškodilo občas ten chleba použít.
NRK - Profil | St 28.1.2015 17:22:08
sven >> Fishky
To by jste kluci nemohli mít ani děti, když to berete takhle z gruntu.
No nebudu to rozebírat.
Knoflíček ve strouhance - taky se mi zvedá kufr brrrr....:-)
NJura L. - Profil | St 28.1.2015 14:18:58
CHLEBO- ROHLÍKO VÁLEČEK (na ryby) - nápad. Často doma peču i pečivo, tedy hlavně pizzu. Ale princip je pořád stejný jak říkají kolegové pode mnou. Receptů je na netu nespočet. Co ale myslím na ryby - často mě honí mlsná a z těsta udělám tenké válečky, nechám vykynout a mám supr tyčky. Do klasického těsta přidám jen přiměřeně olej, tyčka líp drží - to samé by pomohlo k trvanlivosti ve vodě. Takže netřeba koupený rohlík či chleba různě velikostně upravovat - stačí si upéct tenké válečky a ty jen nařezat na kolečky jako párek (a do foroty dát do lednice). Co si tam do toho každý dá (anýz, barvivo, přísady...) je už na jeho rozhodnutí, chleba pak může být třeba zelený-česnekový, který samo nikde nekoupíte. Piplal si může naválet i malé kuličky :-))
Nsven - Profil | St 28.1.2015 12:04:04
Dart Ness >> :-))
Nsven - Profil | St 28.1.2015 11:56:03
Fishky >> věřím tomu :-)
Kdysi dávno jsem brigádničil ve výrobně uzenin a od té doby je nijak zvlášť nemusím... :-))
Jinak nejkrásnější vůně pro mě, je čerstvý chleba a čerstvé dřevo...
Toho MRKose si najdu a když tak mu to šlohnu .-)
NFishky - Profil | St 28.1.2015 11:47:01
sven >> Si pamatuju, jak kolegovi v pekárně padnul do šroťáku na starý chleba při dělání strouhanky knoflík od riflí. Trvalo asi 20 sekund, než s práskáním v bubnu zmizel v hromadě strouhanky společně s moučnými červy a všelijakými breberkami co v obrovské kádi se starým pečivem žili. No a mě bylo jasný, že tuhle práci fakt dělat nemůžu :)
/ jen taková poznámka k té krásné, smysluplné a voňavé práci ;-)
Jinak zajímavá debata, pěkný postup na lisovný rohlík psal kdysi myslím MrKos, tuším ho ještě nakládal do koření, nechal tu marinádu vcucnout, pak ohřát, slisovat a hurá k vodě...
NDart Ness - Profil | St 28.1.2015 11:15:38
sven >> Já dělal jen noční...To dělám i dneska,takže žádná změna :-) .Ale jo,voňavá je :-)
Nsven - Profil | St 28.1.2015 11:10:58
Dart Ness >> já bych to asi dělat nemohl. Vstávat ve tři ráno by mě zabilo :-))
Ale jinak je to krásná, smysluplná a voňavá práce.
NDart Ness - Profil | St 28.1.2015 11:08:16
sven >> Už dávno se za něj nepovažuju,ale občas něco v té hlavě ještě zůstalo... :-) Pekařinu už ze zdravotních důvodů dělat nemůžu.
Nsven - Profil | St 28.1.2015 11:05:31
Dart Ness >> díky :-) Souhlasu od profíka si vážím.
NDart Ness - Profil | St 28.1.2015 11:00:37
tym >> + hraji : Možná jsem se špatně šířeji vyjádřil - psal jsem to v rámci jednoho druhu těsta (a možná i dejme tomu pekárny). Ano,kde se na obchodě sejde sortiment více pekáren (firem),tak tam to jako konečný spotřebitel tu chuť mezi produkty jednoho druhu posoudíte.Taky mi chutná tousťák pouze jedné firmy,i když ho obchod bere od čtyř různých firem.
Nsven - Profil | St 28.1.2015 10:59:10
Dart Ness >> rovněž nejsem vyučený pekař ale jen občasný amatér .
Věřím, že těsto na rohlík, veku i tousťák je v rámci jedné pekárny stejné. Ale protože má každý výrobek jinou finální technologii zpracování, věřím, že má každý i jiné výsledné vlastnosti.
Pokud upeču tenkou srolovanou placku (rohlík) nebo z masy ve formě kvádr, není to totéž.
Pokud by mě napadlo to stejné těsto uvařit, bude z něj knedlík...
Nevěřím, že bude pokaždé stejný i totožný výrobek z různého pečení.
Není mouka jako mouka, kvásek jako kvásek, vliv počasí na kynutí, lidský faktor, atd..
Když si peču pro sebe, puntičkářsky dodržuji svoje technologické postupy a stejně je výsledek pokaždé jiný.
Natož výrobky různých pekáren. Za Tvé praxe se možná pekly rohlíky ještě poctivě a ze základních surovin. Dnes jsou v rámci co nejdůkladnějšího šizení zákazníka, prošpikované nejrůznějším sajrajtem:
http://ekonomika.idnes.cz/slozeni-rohliku-obsahuje-vice-nez-30-latek-f14-/ekonomika.aspx?c=A130924_122036_ekonomika_spi
Pikantní je poslední věta článku :-)
" Podle Příhody záleží především na kvalitě mouky. S americkou kvalitní moukou by si podle něj například evropští pekaři neporadili. Aby z ní něco upekli, museli by ji hníst i nechat kynout mnohem delší dobu, než jsou zvyklí."
Ntym - Profil | St 28.1.2015 10:30:54
hraji >>
Souhlas. Mezi některými výrobky je rozdíl opravdu markantní a většina těch levnějších se pro mé účely nehodí. Tím nechci říci, že je to o ceně, ale surovinách, možná i způsobu zpracování ..... Také nejsem pekař, ale rozdíly jsou patrné i pro amatéra
Nhraji - Profil | St 28.1.2015 9:46:21
Dart Ness >> nejsem vyučený pekař, z vlastní zkušenosti si ale dovolím říct, že je obrovský rozdíl mezi výrobky nazývanými toustový chleba. Mě připadá, že ten rozdíl je dán množstvím tuku v těstě. Některý toustový chleba se jeví jako dobře použitelný, jiný je na tom o hodně hůř, co se týče trvanlivosti na háčku i v sáčku. Lepší na chytání se mi jeví ty toustové chleby, napodobující americký styl. A není to tou amerikou.
NDart Ness - Profil | St 28.1.2015 9:22:16
tym >> Jako vyučený pekař ti můžu říct,že drtivá většina pekáren se nebude zatěžovat míchat dvě nepatrně rozdílné receptury (ani jsem v žádné takové nedělal). Rohlík,klasická kulatá veka (na chlebíčky) a tousťák je jedno a totéž vymíchané těsto na rohlíky.Rozdíl je jen ve váze výrobku a jiných parametrech pečení...My jsme v pekárně dělali taky jen jedno těsto (na rohlíky).Ale jen se jinak nastavily válce v rohlíkáči na rohlíky a jinak na veky a pokud se dělaly tousťáky,tak klasická veka co z rohlíkáče vypadla se jen dala do formy vymazané olejem....Ale to už je nějakých 15 let.Počítám,že od té doby se asi razantněji nic nezměnilo.
Nalus - Profil | Út 27.1.2015 21:12:21
pěkné počteníčko, díky :-)
NWamp - Profil | Út 27.1.2015 11:36:24
Jako bych se videl pred 33lety, špunt na Ploucnici se zelenobilym laminatem, rexikem a splaveckem zvanym šípek. V jedne kapse zizalky z dedova hnoje v krabicce od tetramiu a v druhe krajic chleba v plátně... krasny vzpominky a ta Ploucnice... kaprik vyjimecne, ale spousta ruznych prkvapeni, vcetne parem a podoustvi... a vyjimecne lipan na zizalku.
sem se tu trochu zasnil, pardon... :-)
NMartenBear - Profil | Út 27.1.2015 10:43:35
Jura L. >> Mám stejný názor. A myslím, že to byl i účel článku - připomenout občas dost opomíjenou a v některých případech velmi účinnou nástrahu, jakožto i obecný poznatek, že je třeba něco změnit, když ryby nejdou. Rozhodně nesouhlasím s pětkaři níže a tímto bych chtěl Milanovi vzkázat, ať si z této kritiky nic nedělá. Píše poutavé a hodnotné články a budu velmi rád, když v tom bude pokračovat.
Když jsem s rybami začínal, byly pro mě hnojáci nástrahou číslo jedna. V hnoji jich bylo téměř nevyčerpatelně a o jejich účinnosti, myslím, nelze pochybovat. Mám sice stále jako jejich asociaci v hlavě tu žlutou smradlavou z rukou nesmyvatelnou vodičku, ale s odstupem let to vidím jen jako malé negativum oproti výsledkům, které přinesly.
Jinak poznámky v diskuzi o toustovém chlebu jsou více než aktuální. Vynikající zimní nástraha!
NJura L. - Profil | Út 27.1.2015 10:22:45
SUPER - další článek který mi osvěžil paměť, kdysi jsme chlebové těsto vylepšili nasekanými hnojňáky (ty krvavě červené drobné žížaly z kompostu-hnoje) a bylo to bombastické. Taky mám někdy dojem, že to na nic nebere, jen jsem zapomněl, že jako kluci jsme vždycky něco vynalezli. Zas to vyzkouším.
NPatˇas - Profil | Po 26.1.2015 21:02:47
Já jsem používal pod háček na vlas ohnutou pružinku do podkovy z propisky. S chlebem jsem na to nechytal, spíš na směs do krmelců.
NIchHabe - Profil | Po 26.1.2015 20:12:35
Pokud bych měl přidat taky nějaký zápis tak něco na tom chlebíčku je. Jako kluk jsem chtěl chytit malou rybku a dal jsem kuličku chleba na malinký háček. Kuličku velkou jako špendlíková hlavička. Zasekl jsem na to obrovského kapra, který se ukázal na hladině a pak se vyhákl.
Ntym - Profil | Po 26.1.2015 19:10:45
RK >> Já už jsem rohlík v podstatě úplně vyřadil a používám bílý toustový chleba. Zdá se to být rohlíku podobné, ale všechno je jinak. Zatímco klasický čerstvý rohlík doma i v sáčku rychle gumovatí a za chvíli už na nastražení není, toustový chleba vydrží nezměněný i několik dnů. připravuji ho tak, že plátky přestříknu vodou pomocí rozprašovače, vložím do mikrotenu a pak do mikrovlnky. Jakmile se sáček nafoukne, což udělá pára během 15 vteřin, hned vyndám sáček ven.
Na háčku drží perfektně a zatímco klasický rohlík už je dávno vyschlý, toustový chleba je stále vláčný. Hodně ale záleží i na druhu výrobku, podobně jako u rohlíku, ale rozdíl je to vždycky markantní
NRK - Profil | Po 26.1.2015 17:38:24
sven >>
Není čerstvý rohlík jako čerstvý rohlík
Máš pravdu.
Jezdíme s kamarádem na Labe. V krámku hned vedle našeho ubytování se prodává Mochovské pečivo.
Housky jsou par exelance. Jak k jídlu, tak na ryby. Namáčkneš na háček a za deset minut, když opatrně přitáhneš, tak tam houska je. Vypadá, že mele s posledního, ale vydrží ještě jeden lehkej nához. Chytáme na plavanou na stojaté vodě-kousek od břehu. Takže žádné silové náhozy......
NRK - Profil | Po 26.1.2015 17:32:51
hraji >> Díky za fintu. To jsou ty maličkosti, které dle mého mají cenu řešit. Houska je na REKREAČNÍ rybařinu N.1.
NZoZo - Profil | Po 26.1.2015 16:34:14
sven >> Díky ;-)
Nsven - Profil | Po 26.1.2015 16:03:19
ZoZo >> ahoj. Ne, není to mikrovlnka ani nic podobného :-)
Dříve jsem lisoval a řezal kostičky ale víc mi vyhovuje napařit, (případně namočit) už rozříznutou housku a pak přes igelit vycvakávat kuličky kleštěmi. Sice jsou větší ztráty ale ten zbytek usuším a použiju do strouhanky.
Má to tu výhodu, že má každý kousek kůrku a je tedy pevnější. Když napíchnu kuličku střídkou napřed, mám kůrku navrchu a můžu rybu spíš donutit aby kousek nasála a ne jen oždibovala střídku.
btw. nebudu dělat Zagorku... je to tohle
http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=464&kw=veka NZoZo - Profil | Po 26.1.2015 15:50:52
sven >> není ten fígl mikrovlnka? Co jsem to posledně zkoušel (pár sec pod vodu, pak mikroten a krátce mikrovlny), moc mi to nešlo...lisoval jsem to a pak to bylo nějaký přesušený (taky asi špatnej rohlík).
A to vůbec nelisujete? nebo jen stiskem před nastražením?
Nsven - Profil | Po 26.1.2015 15:32:32
RK >> Není čerstvý rohlík jako čerstvý rohlík :-) Dělám to také tak ale ten rohlík musí být z prodejny pekárny a ne z nějakého řetězce... Tedy musí být čerstvý a křupavý a ne popraskaná, zapařená placka z metrové vrstvy zásobníku..
Rohlík ponořím na cca 3sec. do studené vody, oklepnu vodu, vložím do mikroteňáku, vysaju vzduch co to jen jde, zagumičkuju a nechám zgumovatět...
Jinak všeobecně stojí dnešní rohlíky díky "vylepšeným" technologiím výroby za prd a je lepší použít k rybářským účelům podélně rozpůlenou housku tzv. raženku (ne pletenku) nebo kůrku z toustového chleba anebo si tu v archivu najít jeden vyskoušený, dost dobrý fígl od MM. Ale ten ať si každý už najde sám..:-))
Nhraji - Profil | Po 26.1.2015 15:13:22
RK >> nechávám na každém nastraženém kousku kůrku
NMartin M. - Profil | Po 26.1.2015 15:12:49
RK >> timhle zpusobem jsem to nikdy nedelal, naparuji jako hraji.
NRK - Profil | Po 26.1.2015 15:07:48
hraji >> Díky, to je ono. A ta finta?
NRK - Profil | Po 26.1.2015 15:06:50
Martin M. >> Tak to máš asi pravdu.
Já se snažím koupit čerstvý rohlík, lehce ho namočím a fiknu do pytlíku.Pak odkousnu a dám na háček.Ale takovou tu lepkavou hmotu, která se dá udělat z kvalitního ,,polotovaru" udělat neumím. Ta se totiž nepropichuje háčkem, ale namáčkne se na něj. Nevim, jestli se vyjadřuji správně........:)
Nhraji - Profil | Po 26.1.2015 15:02:43
RK >> pařím úplně klasicky pomocí pařáčku na knedlíky, dbám hlavně na to, abych měl co nejmenší plamen a pařím minimálně 5 minut. Lepší než igelitový pytlík je uzavíratelná plastová krabička (z mého úhlu pohledu a zkušeností). Rohlík nakrájím na kolečka tlustá asi půl centimetru, naskládám je tak, aby se o stěnu jen lehce opírala a pomalu pařím a pařím na malý plyn. Na nastražování ale používám fintu a ryby trochu šidím.
NMartin M. - Profil | Po 26.1.2015 14:56:50
RK >> mikroten by nemel vzduch propoustet, pokud nekoupis takove ty pytliky, co maji dirky po 1mm. Vic vzduchu a vlhkosti ti unikne pri uzdibovani rohliku.
Podle mne velmi zalezi na samotnem rohliku nez na jeho priprave. Cesto je lepsi koupit veku nebo dobry toustovy chleb.
NRK - Profil | Po 26.1.2015 14:44:43
Mám otázku všeobecně.
Jak připravujete pařenou housku, teď nemyslím napařit, slisovat a nařezat kostky.
Mám na mysli super pařenku, která se utrhne, namáčkne na háček a drží a drží. Ve vodě se nafoukne jako vata a drží.
To je totiž alfa - omega chytání na ,,pečivo"
Ale udělat takovou parádu nejni sranda. Já to neumím, ale kamarád ,,paří" dvakrát(možná mě lakuje) a hlavně se musí uchovávat v pravém dobrém igelitu. Mikrotén je out. A i tak ta houska nevydrží od rána do večera v tom stavu , jak má. Copy: kamarád Aladín
Nzáděra - Profil | Po 26.1.2015 14:42:25
No jasně, je třeba takový lidi jako je pampalini88 a jemu podobní ukamenovat za jeho názor. Přeci majitel stránek může zveřejňovat SZ, i když bez adresáta, pokud ho tím třeba neurazil, to je v pohodě, ale dovolit si ho nazvat za to hlupákem? Mám za to, že mohl, ale nechtěl, použít i peprnější výraz. Tohle je jen jako pohlazení mokrou rukou, nebo-li přátelské napomenutí. Je třeba vrátit se ke starým pořádkům, pokud se vůbec nějaké nové objevily. Před 25 lety jsme v dobrém úmyslu volali po demokracii a je možno, že to trochu přerostlo přes únosnou mez, aby ti dole o5 kritizovaly ty nahoře a ti chudší kritizovaly bohatý.
Npampalini88 - Profil | Po 26.1.2015 14:37:03
Martin M. >> Nejsem konfliktni typ a nemam potřebu tu dmychat jakékoliv webové přestřelky. Oceňuji, ale že ses k tomu postavil tak, jak ses postavil a dal argument - že neznáš autora ani ty jsem nevěděl, což svědčí i o tom, že skutečně nemám potřebu dávat špatná hodnocení a tudíž jsem žádné nedal, co teda pamatuji. A ať je z mé druhé půlky příspěvku cítit cokoliv, tak sám jako admin můžeš nejlépe vědět, že jsem dosud žádné stížnosti Tobě ani o tobě ani na MRK nepsal. Jen si pročítám komentáře, protože mnohdy je v nich od některých komentujících užitečný tip či doplněk. Co mě štve, ale je, když někdo začne prudit a pak člověk musí přečíst více urážek než právě věcných komentářů. A tady už mě dopálilo, že to vzniklo právě na popud příspěvku admina.
NMartin M. - Profil | Po 26.1.2015 14:22:45
pampalini88 >> hodnoceni, ktere jsem sem nakopiroval, je mi posilano anonymne na email. Uzivatel udeli znamku 4 nebo 5 a je mu zobrazen formular, kde muze zduvodnit svou znamku, abysme se z toho mohli pro priste nejak poucit a odvadet svou praci lepe. Viz obrazek. Nikomu zadna hodnoceni nezakazuji, nikdo za ne neni trestan ani davan lidu na hrani, jen mi to proste prislo v tomto pripade nespravedlive vuci autorovi clanku, tak jsem sem text zpravy umistil. Kdyby se autor hodnoceni nepriznal, nikdo by o nem nevedel, ani ja ne. Z druhe pulky tve zpravy ale citim, ze tohle neni primarni duvod tveho komentare... Mimochodem nejsme placeni za jakekoliv klikani na reklamu.
Npampalini88 - Profil | Po 26.1.2015 13:57:30
hraji >> 1) argument o nekupování časopisů je reakcí na argumenty níže, doporučuji pročíst diskuzi; 2) MM se svým přístupem jako hlupák zachoval a nemění na tom nic věc, jestli je majitel nebo není; 3) ano chodím sem dobrovolně, nikdo mě nenutí a články čtu skutečně jen takové, které mě zajímají a baví - nechápu argument jestli mě někdo nutí nebo ne, co bych si z něj měl vzít? jen raguji na to, že pokud je možnost nějakého hlasování, tak proč je někdo napadán a to ještě za přičinění admina, který asi proto, že je majitel nemusí ctít žádný kodex... tak nějak to bylo myšleno? 4) a hlupákem jsem proto, že nejsem z vašeho stáda?; 5) článek se mi líbil, reakce byla mířena na politiku a chod MRKu; 6) jestli "statečností" naráží někdo na anonymitu, pak proč bych sem měl udávat info o sobě, když se hned vyrojí "stateční" ochranitelé a mají potřebu urážet zase jen za názor... Howg!
Nhraji - Profil | Po 26.1.2015 13:41:02
pampalini88 >> statečný anonymní kolego, napsal jste, že podle vás je MM hlupák. Je to od vás nesmírně odvážné, jít takto veřejně proti majiteli těchto stránek.
Vy píšete jako argument o nekupování časopisů, kde jsou články u věcech dle vás starých a neaktuálních. A taky píšete o slušné odpovědi. Připadá vám, že váš příspěvek naplňuje tyhle vaše zásady?
Nikdo vás přece nenutí chodit na MRK a číst články na MRKu.
Tak nějak cítím, že to označení, které jste použil pro MM spíš sedí na vás.
NZoZo - Profil | Po 26.1.2015 13:32:01
Souhlasím s Pampalinim, že nebylo zrovna moudré od MM sem kopírovat zprávu ze SZ, byť anonymně. Každý má právo dát hodnocení, jaké uzná za vhodné. Tímto se tu "rozhořela" diskuse trochu odbíhající od tématu, i když, co je to téma? Že i na chleba se dá chytat, nebo že se dá nastražit na pružinku? ;-)
Mě se článek líbil, přesto, že informační hodnota není vysoká, ale předpokládám, že o to až tolik nešlo. Ani si nejsem jistej, že to s těmi záběry bylo tak jak je napsáno v článku, stejně to není zase podstatné...
Kdyby se mi články pana Tychlera nelíbily, nečetl bych je. Někdy je v nich něco pro mne poučného někdy ne, ale vždycky se alespoň na chvíli přenesu "na ryby" :-)
Npampalini88 - Profil | Po 26.1.2015 12:56:25
Nemám ve zvyku sem přispívat, většinou jen pročítám příspěvky, nehodnotím... Nechápu ale, proč někdo nemůže mít svůj vlastní názor a napsat, že se mu něco nelíbí? To je doba dnešních sociálních sítí, kdy všichni jak ovce mohou jenom lajkovat a muckovat i stupidní příspěvky. Běda tomu, kdo se opováží jít proti nebo jen jednoduše vyjádřit co si myslí. A pokud někdo někomu napíše SZ k posouzení vhodnosti článku, tak by si to dotyčný měl posoudit sám a né sem přímo kopírovat obsahy soukromých sdělení (ikdyž neuvede jméno), zvláště jedná-li se o adminy apod. Buď slušně odpovím pisateli a nebo to nechám ležet a nevyjadřuji se k tomu. U mě je tímto M.M. hlupák. Argumenty, že v časopisech se také často píše o věcech dokola uznávám. Kdo chce at si to kupuje, kdo ne at nekupuje. Ale tady když chce někdo oživit již stará "zaprášená" témata nějakým vložením dotazu, tak se mu většinou vrátí od dotyčného odpověď ve stylu "zamítnuto duplicitní téma". Ale omýlat tady dokola staré nástrahy a techniky lovu obměněné jen málo nebo vůbec je v pořádku. Mně osobně by to nevadilo, ale ať se měří všem stejným metrem. Jenže to se asi panu MM nehodí do krámu, co? Zajímavé je především to na co klikáním od naučených oveček budou skákat nějaké bonusy za reklamy atp. Videa s reklamou, videa kde pan MM předvádí dle jeho slov "laciné" chytání a přitom míchá kýble červů s ostatními sypkými složkami... Ať se první každý zamyslí nad svým celkovým výstupem a nepranýřuje tady veřejně někoho za svůj názor či připomínku.
MM.:Proč si jednoduše k vybraným autorům (a sobě samozřejmě) nedáte hodnocení 1 až 5 a přitom jde kliknout jen na 1 a 2, nebo nenecháte jen 1 a 2? Ušetříte si tím čas to pak procházet a upravovat hlasování...
Nmalyjohn - Profil | Po 26.1.2015 10:52:21
Pro mě jako začátečník je článek motivující, jakož to i videa zde prezentovaná. Samotného by mě taková jednoduchá věc jako je spirálka ani nenapadla. Dobrý nápad je i kukuřice ( i cokoli jiného )pod háček a obalit to těstem.Vzniknou tak dvě nástrahy v jedné.
Milane přeju hodně úspěchů a pevné nervy s kritikou.
NKrabat - Profil | Po 26.1.2015 10:18:32
LudoO >> A nezkoušel si na ten květák aspoň chytat? Třeba by na to šli amuři.
NLudoO - Profil | Ne 25.1.2015 15:01:26
Petan600 >> O radu jsi mě nežádal, snad tě však neurazím když ti napíšu můj názor. Nejím květák. Mohu tedy říct, že mě květák nechutná a nic mě nedává ovšem ne to že je hnusný když je zde mnoho jiných kteří si ho nemohou vynachválit. Měl jsi tedy dle mě říct, že ti článek nic nedal. Jsou tady však další kterým něco dal, nebo se aspoň líbil. Ty jsi dal známku za 5. Tzn. řekl jsi, že je článek veskrze špatný. Asi jsi to tak nemyslel, ale určitě to tak vyznělo. Měj se.
Nvagna30 - Profil | Ne 25.1.2015 14:20:54
Mě ta kulička funguje skvěle jak na kapry,tak na amury.Ale nejlepší když ryby neberou je kůrka z chleba.Na tu se dá nachytat mnoho ryb.
Nzáděra - Profil | Ne 25.1.2015 13:33:50
Já mám za to, že kapříci mají tuto vůni a chuť chleba zakódovanou v genech. Asi jako my. Většina na tom vyrostla a to je pak provází celým životem. Funguje mi to i na amury, velikost pasty jako půl palce a šup pod břeh, či střídka s háčkem vhozená mezi stulíky. Jen neodcházet od prutu, dva je nesmysl, je to fofr. :-)
NHooks - Profil | Ne 25.1.2015 12:13:06
unudle >> Co člověk,to názor,:) Kritizovat - vyjadřovat svůj názor můžeme.
Ale pokud se nepletu,tak článek byl napsán tak že :"I staré skoro zapomenuté věci mohou v dnešní době fungovat".Nikde jsem nečetl,že by autor spomenul,že radí,nebo,že přišel na něco nového.
NHooks - Profil | Ne 25.1.2015 11:55:48
Petan600 >> -nepsal jsem,že mám nebo nemám rád (zaslechl jsem v rádiu).
Písně pana Kryla jsem slyšel a i když nejsou pro mne "to správné ořechové"......
Nhraji - Profil | Ne 25.1.2015 9:52:18
Petan600 >> vy jste vyjádřil svůj názor, já jsem vyjádřil svůj názor. Slušně. Tak proč se čertíte? Nenapsal jsem nic o tom, že vy jste něco kritizoval.
NHooks - Profil | Ne 25.1.2015 9:51:46
shotty >> ----Tímto se autorovi článku omlouvám za záměnu jména....
NPetan600 - Profil | Ne 25.1.2015 7:44:07
Hooks >> P.S.:Jà mám radĕji písnĕ pana Karla Kryla,ten nepodlézal žádnému.:-)
NPetan600 - Profil | Ne 25.1.2015 7:34:02
unudle >> Ano ,máš pravdu tady se nehodi jit proti davu a zle oznámkovat váženého autora.Jako ostatnĕ všade dnes.:-(
NPetan600 - Profil | Ne 25.1.2015 7:17:48
hraji >> Vážený pane,já jsem článek nekritizoval a to ani v nejmenším,pouze jsem ho hodnotil a musel připojit komentář,tot vše.To jestli se nĕkam přihlásim nebo odhlásim nechám laskavĕ na své osobĕ,nepamatuji si,že bych Vás žádal o radu.
NDart Ness - Profil | Ne 25.1.2015 7:15:04
Kvůli pružinek jsem už před dvaceti léty rozebral pár propisek.Když se pružinka natáhla,tak se z ní daly nacvikat i tři kousky a bylo.Jen jsem tehdy mačkal kuličku šrotu (na nic jiného to nešlo než na to co bylo i v krmelci) a to byl na jednom rybníku neskutečný rachot - 20-30 kaprů za vycházku,ječáky přes brzdu a staříci na protějším břehu se mohli zbláznit,páč neměli ani drb....Samozřejmě,že jsem si tam pak už nesedl.Ale ať jsem se přestěhoval kamkoliv a nasadil pružinku-nebyla konkurence...Sledovali mě i dalekohledem co a jak dělám - nepomohlo.... :-) Krásné časy :-)
Nshotty - Profil | Ne 25.1.2015 3:17:00
Hooks >> Jen malá technická poznámka. Článek psal Milan, ne Martin :-)
Nunudle - Profil | Ne 25.1.2015 0:33:37
Hooks >> Ano kritizovat se nesmí, může se jen chválit. To je ale drzost mít jinej názor nežli kladnej. Nevím proč by musel někdo něco napsat, aby mohl kritizovat.
NHooks - Profil | Ne 25.1.2015 0:20:32
Musím popravdě napsat,že vše co autor popsal(chleba,pružinku znám).No napsané je to moc pěkně,člověk si zavspomíná na dobu dávno minulou...
.Když si uřízl lísku,přivázal režnou níti.Místo splávku korkoví špunt,na nit ohnutý špendlík(později nad svící ohnutou jehlu).Babičku poprosil o krajíc chleba a "vyrazil".
Článek vyvolal vzpomínky,které byli už hodně "zaprášené",někde v hlouboko v mysli,
pane Martine děkuji za každý článek,nejen Vám,ale i ostatním co sem přispívají tak pěknými články.
P.S.:Těm co tady"rádoby" kritizují:
V jedné písni,jedné skupiny se zpívá:"kritik nenapíše pieseň".
Co jte napsali?
Chytáte na montáže,které vymysleli jiní.(prostě jen opisujete.
Jestli máte oč se podělit,tak se podělte. v opačném případě mlčte.
Nmartinix - Profil | So 24.1.2015 21:46:35
Ja namiesto pružinky používam umelú kukuricu.Cesto na nej drží skvele.Aj keby sa stalo že to cesto odpadne, tak stále je šanca uloviť rybu...
Nwoodpecker - Profil | So 24.1.2015 21:07:51
Zrovna jsemse vratil z celodenni rybacky.
Muj prispevek k teto dikusi? Nez klabosit o nicem, vemte pruty a utikejte k vode :)))
Pan autor neco musi psat, aby se uzivil. Nekomu se to libi nekomu ne. A o tom to je
Nluk32 - Profil | So 24.1.2015 20:52:39
Ji to znám často jsem to uzdiboval ze své svačiny a vyplatilo se to
Nhraji - Profil | So 24.1.2015 20:26:10
karlak >> autor nepíše jen pro vás, píše pro všechny rybáře, mladé, staré, pro ty, které jeho články baví, zajímají, kterým přinesou poučení a zábavu.
Jsou jiné weby lepší? No tak jsou, choďte tam. Nikdo vás nenutí chodit na MRK.
Milan Tychler je hodně dobrý autor, na to vemte jed.
Nhraji - Profil | So 24.1.2015 20:22:49
Petan600 >> já myslím, že když se odhlásíte, MRKu nevznikne žádná újma. Jako kluk jsem chytal také na chleba a přesto nepovažuji za nutné ten článek kritizovat. Protože nebyl určen jen pro mne. A je mnoho rybářů, které inspiruje a přinesl jim něco nového.
Čtu zahraniční časopisy, kam píšou rybářské hvězdy, pětinásobní mistři světa a podobně. A píšou pořád dokola o těch stejných věcech. O chytání na červy, o chytání na těsto, o chytání na pelety. A rybáři je žádají o rady.