NObiš - Profil | St 24.9.2014 22:21:26
Musím říct,že do letošního léta jsem JV opravdu respektoval. Ano,měl své i černější stránky,ale kdo nemá,že. Bohužel, jsem se dozvěděl určité věci,které jsem si i ověřil a už toho bylo na mě fakt dost.
Tak a je to tady... záchrana genofondu... Krásná to báchorka. Z kapitálních ryb co v našich svazových revírech rostly spousty let udělal prodejné děvky,co budou pro pár pelet pooozovat před objektivem, kdejakého mantáka co si zaplatí... To se protiví všem zásadám,co by měl slušný rybář uznávat. Zdá se Vám to normální? Pro mě je to naprostá neúcta jak k rybám,tak i k rybářům,kterým za pár drobných bere ryby přímo pod nosem. Kuwa chlapi... To bych se radši zadusil tím hnusným mastným,co na sobě každý kapitální sumec má,než abych ho dal do toho koncentráku! Už tomu člověku nevěřím. Možná občas nějaké ryby s velkou slávou někde vypustí,ale X krát tolik jich odveze. Je to pro něj jen byznys. Dělá si co chce a nám normálním lidem ochcává hlavy.
Radši si vysedím jednu rybu za celou sezonu,než abych chytal zubožené ryby na vodě,kde je odlachmá 50 ,,rybolovců" za léto. Toť názor obyčejného rybáře,co prozřel...
NKozič origin - Profil | Čt 25.9.2014 7:46:03
Obiš >> Genofond velkých ryb dává úplně jasný smysl. Je to naprosto převratná myšlenka, hodná samostatné kapitoly v učebnicích přírodovědy. Velké ryby musí mít totiž úplně jiné geny, než ty malé. Malým rybám se "rodí" malé ryby a z jiker velkých se hned kulí trofeje. Tohle přece hňupům, na které cílí, stačí. Než je posadí na ten kolotoč...
Nastává doba Jakuba, všichni ichtyologové a jiní doktoři přírodních věd pálí diplomy.
Nrover - Profil | St 24.9.2014 21:41:31
Jméno, dobré jméno, dělá v byznysu hodně. A jméno si systematickou, dlouhodobou prací ( např. tím rybolovem ), vybudoval i v zahraničí na výbornou. Pak už je to brnkačka, hlavně v našich končinách. Takže cítím zde "příspěvkovou" závist, nebo osobní neschopnost, či přímo myšlenkovou frustraci ... ?
NPr3v1t3k - Profil | Čt 25.9.2014 17:33:55
Mě by zajímalo, co se Vám nenáviděčům honí hlavama. Já JV taky úplně nemusím, na druhou stranu je to nadšenec a málokdo dělá u nás alespoň nějakou rybářskou osvětu navíc v měřítku širší laické veřejnosti...Vidět jenom jednu stranu mince z Vás, milí rybaříčci, dělá větší blbce, než z Vágnera, ze kterýho tu tak vesele blbce děláte Vy..že by kombinace malosti a závisti? Naložili byste s jeho penězi lépe? Tak proč si je nevyděláte a neděláte to lépe?..servus paka, je to další exkrementální diskuze a MRK by se pomalu měl přejmenovat na klub blbů...
NKubalorenc - Profil | Pá 26.9.2014 21:27:56
To je zase keců........ to že JV nemusím, nikdy jsem jeho videa nevyhledával a ani to nehodlám dělat je asi jedno. Na druhou stranu všeci co tady melou to s těma podvodama jsou taky malinko mimo. IO¨¨ükažte mi rybářský videa, který nejsou podvod. Z 50% je všechno točený na soukromých vodách ( obzvlášť ty kaprařské ).
Ono taky každá sranda něco stojí a na to aby se člověk i tady v ČR mohl podívat na to jaké ryby žijí v jiných koutech světa jsou potřeba peníze a sponzoři. a ti těžko zaplatí výpravu, na které se nic nechytne protože se chytalo tak nebo jinak. tože všichni tihle rybáři chytají tak aby prostě ty ryby nachytali, nebo jim to nachytá štáb o dalších deseti lidech je všem jasný.
chtěl bych vidět kohokoliv z Vás, jak zaplatí víc jak milion za výpravu a pak si řekne že bude chytat jen na dva pruty. chytí kulový, neprodá film, sponzoři mu nic nezaplatí.
Je to byznys jako každej jinej. Nikdo nic nebude dělat pro krásný oči, ale každej na tom co dělá chce vidělat.
Pokud by to bylo tak jako tady píšou všichni ti moralisti v čele s mým oblíbeným - tímto tě zdravím, tak nikdo z nás ani nebude vědět jaké ryby kde žijí.
Jen jde o to jak si divák dokáže odfiltrovat co je komerce a co zábava.
a pokud jde o mládež, tak je určitě lepší, pokud se jim rybařina dostane do podvědomí i třeba díky komerčním vieům, než vůbec.
Nmet - Profil | Pá 26.9.2014 6:03:21
Pod toto sa kludne podpisem:
Tak a je to tady... záchrana genofondu... Krásná to báchorka. Z kapitálních ryb co v našich svazových revírech rostly spousty let udělal prodejné děvky,co budou pro pár pelet pooozovat před objektivem, kdejakého mantáka co si zaplatí... To se protiví všem zásadám,co by měl slušný rybář uznávat. Zdá se Vám to normální? Pro mě je to naprostá neúcta jak k rybám,tak i k rybářům,kterým za pár drobných bere ryby přímo pod nosem. Kuwa chlapi... To bych se radši zadusil tím hnusným mastným,co na sobě každý kapitální sumec má,než abych ho dal do toho koncentráku! Už tomu člověku nevěřím. Možná občas nějaké ryby s velkou slávou někde vypustí,ale X krát tolik jich odveze. Je to pro něj jen byznys. Dělá si co chce a nám normálním lidem ochcává hlavy.
Radši si vysedím jednu rybu za celou sezonu,než abych chytal zubožené ryby na vodě,kde je odlachmá 50 ,,rybolovců" za léto. Toť názor obyčejného rybáře,co prozřel...
NLauri - Profil | St 24.9.2014 21:06:06
Myslím, že chlapci nevynalezli nic nového ať už sportovní komerční rybolov nebo prodej kaprů na Vánoce. Za chvíli tu bude bleskovka jak se Jakub živí hraním na kontrabas, protože mu rybářství nevydělalo tolik, kolik si představoval. Je pěkné mít vizi, ale skutečnost může být jiná. Boom nového soukromého revíru za dva roky opadne, protože nikoho nebude bavit chytat třikrát do roka kapra Lojzu, okouna Pepu a štiku Jitku. A produkční rybářství funguje, pokud neexistují rybožraví predátoři, neexistuje sucho, nebývají záplavy atd. To nepočítám, že Jakub si to sám nesloví, stejně tak se o rybníky nebude starat celoročně sám. Tudíž potřebuje tým, který bude vzdělán v oboru rybářství a ten tým asi nebude pracovat zadarmo. Ryby jsou dobré, ale Čech o rybu projeví zájem na Vánoce, jinak žere vepře, kuře nebo cokoliv co je v akci v nejbližším hypermarketu
Nsliver - Profil | So 27.9.2014 12:21:58
Kubalorenc >> běžně k tomuto tématu nepíšu, ale tys mě vyprovokoval. Už jsem v jiné takové diskuzi psal, že moji vnuci budou mít můj zákaz toto sledovat. Lidožravýma sumcama, arapaimama a líbání všelijakých potvor, navíc podvodníkem a lhářem, prostě sledovat nebudou. Nenechám si je zmanipulovat a pokřivit hned na začátku.
Vztah k rybařině a vůbec k přírodě se u dětí buduje úplně jinak. Stojí to sice trošku námahy, ale to se mnohokrát vrátí . Mám s tím už svoje zkušenosti. Kdo si myslí, že vztah k čemukoliv se u dětí buduje u televize nebo videa, tak je pěkná trubka.
NMalda512 - Profil | Pá 26.9.2014 13:51:57
Dalas >> čus. Kříž bydlí ve Slavičině. Proto vím o věcech které provedl na Ostrožské. Kdybych tam nejezdil / Slavičin// tak bych tady nenapsal o něm ani čárku,.
Koukej :-)))))))))))))
https://www.facebook.com/pavel.kriz.562?fref=ts
Myslím, že ti co tady budou dokola kecat jak to není pravda tak konečně zavřou klapačky.
Nmeteor - Profil | Pá 26.9.2014 11:46:26
Obiš >> ale Kubík má k tomuto svému počínání setsakramentsky dobrý "důvod": on přeci zachovává rybí genofond!!! :-)
NŽelva94 - Profil | Pá 26.9.2014 11:28:01
Woohooo >> znas Kubu osobne ? Myslim, ze ne. Tobe by nevadilo, kdyby na Tvuj oblibeny revir prijel Kuba, vybagroval by trofejni ryby a odvezl by si je do sveho soukromaku ? Mas nasporeno kazdy rok 100 tisic korun, abys pak mohl jezdit do jeho soukromeho "resortu" ?
Nkakr - Profil | Čt 25.9.2014 16:37:02
Nezapomeňte se dívat dnes večer 20.00hod ČT 2.
Bude pohádka o lidožroutovi..........
Rybí legendy Jakuba Vágnera
Indie. Dok. cyklus. Opakování 26.9./ČT2 a 1.10./ČT2. Po stopách bájného giganta s pověstí lidožrouta. Připravil J. Vágner a J. Vomáčka
Nkakr - Profil | St 24.9.2014 13:03:39
Kubík do Labe skutečně nasadil potočáky,které v rámci PR zacálovala firma Velia.
Stejné nasazujeme také, jen z toho neděláme šaškec, ryby neolizujeme a nenatáčí to televize.
Skončí úplně stejně jako ti Kubíkovi, jsou sežráni, dokonce se objeví i v ML :-))
Npfly - Profil | St 24.9.2014 10:38:56
Hoši,hoši v tomhle projektu nejde vůbec o ryby.Ty jsou až někde vzadu...
Tohle je o penězích a dotacích.Myslíte že investiční skupiny pohání jen entuziasmus pro danou věc??Ha,ha...Kuba je jen maskot.Opět se stylizoval do role kašpárka sehrajícího celé divadlo.Prošlapali to s ním už na cestě pstruha...
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 9:54:36
Meter-Vetra >> Prezentuješ, ale úplně blbě, mimo realitu a věcně i legislativně nesprávně a myslím, že takové názory nemohou zajímat normální lidi..... snad jen fanatiky tvého ražení.
Nunudle - Profil | St 24.9.2014 8:40:33
Meter-Vetra >> Podle tvých příspěvků, tady i na jiných diskuzích, to vypadá, že jsi pořádnej blbánek.
NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 11:40:18
Stilet >> MO Pardubice má přes 3 tisíce členů a HK asi 4 členů. O činnosti ÚS neví nikdo nic, z otevřených zdrojů. Předpokládám že má cca 10 zaměstanců. MO Pardubice např. tři.
Zeptám se jinak, k čemu potřebuje MO Pardubice, nebo HK rozpočet ve výši cca 5 mega? Zarybnění dle ZP pro "Pardubické revíry", kterých je hafo činilo cca 1,2 mega, které dostane navíc z ÚS!!!! Tomu já říkám vejvar...... a to samé bude i u Vás i jinde. Vše se bere tak, že to jinak nejde a to živí fenoména.......
NS&F - pescador - Profil | Ne 28.9.2014 6:51:11
splávkař >> .... ještě k těm počtům druhů. Ona to nějak tak příroda zařídila a vykristalizoval se ten počet tak nějak sám dle polohy, podmínek a celkové evoluce. To,že za normálních podmínek by určité druhy nebyly tak je jen náhoda a nebo spíše výsadbou člověka který
stále jede na propagandistické vlně "poručíme větru dešti". Jestli je to pro tu vodu dobré nebo špatné
nikoho dneska nezajímá. A zrušení rozdělení tzv. tybích pásem to o čem mluvím jen podtrhuje. Proto
lze vidět na pstruhovce jezdit vychtlého kapra a podobný druh ryb který by tam za normálních podmínek nikdy nebyl. Někde dole jsi psal,že mám otevřít oči ....
Tohle je zde můj poslední zápis a nemíním si již kazit neděli.
NS&F - pescador - Profil | So 27.9.2014 13:35:22
splávkař >> A jsme u toho ..... čím to prospěje rybám ? Je to taky hlavně o výchově a vztahu mladé generace jak k rybám tak k přírodě jak píše sliver a stanovy ? Komerční akce, závody kdy se ukájí a loví cíleně hájené ryby, soukromáky .... a i ten Kuba nijak ten správný vztah v nastávající generaci nevybudují. Spíše v nich probouzí jen nástroj obdivu, soutěž a prestiž. Ano máš pravdu. Neporovnatelný servis soukromáků ? Tohle je jak sex s hezkou děvkou za úplatu .....
NObiš - Profil | Pá 26.9.2014 11:36:37
Woohooo >> To máš pravdu. Na druhou stranu....Když to dělá světoznámá legenda a v takovém měřítku... Káže vodu a sám pije víno.
NŠupina - Profil | Čt 25.9.2014 22:09:58
V Česku se úspěch neodpouští.Funguje zde jen zášť a solidarita v bídě.
Přeji celému Jakubovic týmu hodně zdaru!
Nrybomil - Profil | Čt 25.9.2014 21:33:01
Pr3v1t3k >> Tý wogo, se tu dočtu že rybařina je sport, že blbnout dospělým i dětem mozky je vlastně osvěta, že honění rekordů, jejich prezentování je vlastně tuze prospěšný všemu lidstvu, nejen i pro to vydělání peněz ! ! ! Jestli on sám Jakuben nebude ještě nakonec novodobej spasitel, když už byl poradcem na MZe ? Se divim že neradí ještě Babišákoj.........
No to mě poser, už snad ani nechci být tím, koho laická i nelaická veřejnost nazývá rybářem a začnu se stydět za to, že mě bastýř starej Lávička na rybáře při výlovu jednoho hodně významnýho jihočeskýho rybníka v r. 1974 na něj pasoval a že u toho byli mí kámoši a kámoši mýho táty.
Toho Víťu Dvořáka třeba asi nepasovali, jinak by znal nějaký ty zásady rybáře až možná i desatero a neměl až nemohl by tedy psát takto ( blbě ).
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 22:53:15
Obiš >> Mně JV dojal svou pracovitostí, když stanovoval jeden ze svých rekordů na ostrůvku v Turyňském rybníku, kdy klimbal u cca 12 nastražených udic na sumce........., jak stonožka....
Nsplávkař - Profil | St 24.9.2014 21:29:06
Lauri >> JV léta pracuje na svém mediálním obraze a krom hrstky zarputilých odpůrců má veřejnou podporu která nemá v oboru obdoby. Arapaimy jsou možná jeho cesta, rozhodně ne cíl....
NBlue - Profil | St 24.9.2014 17:46:57
o J.V jsem slyšel mnoho / a jak se říká na každém šprochu pravdy trochu ..U mě je J.V borec prostě rybář co na tom vydělal dříve jsem jeho pořady hltal a myslim že nejsem jediný ? Můj názor je takový že byl dobrej dokud chytal v čr ted co jezdí po všech čertech mi příjdou jeho pořady spíš cestopisného tipu / jediné co bych mu vytknul je jeho zdolávání ryb (opravdu je u toho nutné tolik hekat ? mi kolikrát příjde horší než ty světový tenisti fakt nevim zda zdolává rybu nebo prožívá orgasmus :-) Jinak krom toho nic proti prostě měl štěstí a nejsem závistivej abych na něm něco hledal jasně mít možnosti jako on dostávat mercedesy darem ,rybářské vybavení dostávat od sponzorů + tučné kapesné na cestu no ruku na srdce kdo z nás by to nevzal ??? Jo jasně má jisté výhody kvůli tátovy to je jasné ale vyčítat mu to nemůžu páč stačí se mrknout kam koliv do parlamentu k filmu nebo jinam všude si tatínci a maminky dosazují děti...takže nebudte naštvaní že nemáte slavné rodiče a nevyděláváte tím co vás baví.....
NFishky - Profil | St 24.9.2014 10:27:44
Mně se ten projekt líbí, snad se Kubimu podaří vykoupit všechny velké sumce a kapry aby je zachránil na svých vodách a bude u svazovek víc místa, méně bivaků a rolniček...
Nmeteor - Profil | St 24.9.2014 9:55:19
Meter-Vetra >> nastuduj si zákony, ty rozumbrado ;-) ryby v tekoucích vodách jsou brány jako "věc" a až do chycení nepatří nikomu. Naproti tomu u stojatých vod můžeme hovořit o vlastnictví...
Nicméně po regulerním chycení ryby je ta následně majetkem rybáře, který ji lapil. A ten si s ní může dělat (skoro) co chce. Tzn. ji i prodat. Je to zejména morální / etický problém a IMHO jej nelze řešit právní cestou.
PS: kolik ti je let, prosím? Někdy mám pocit, že 150, a někdy zase, že ani ne 10 :-)
Nkakr - Profil | St 24.9.2014 9:22:22
Meter-Vetra >>
Možná na Slovensku.
V ČR je ryba zakoupená i ve vlastním rybochovu "vyrobená" majetkem rybářů, ale okamžikem nasazení do revíru se stává věcí ničí (res nulius). Až ulovením a přisvojením se stává majetkem lovce....
NRadunak - Profil | Út 23.9.2014 22:39:41
Ten se stejně uměl narodit. Nejen skvělý lovec, ale má i pořádného fištrona :)).
Nsplávkař - Profil | Ne 28.9.2014 21:26:34
Mrknato >> Vod má dost, za cenu která je naprosto bezkonkurenční. Problém ale nastává v okamžiku kdy se svaz snaží s těmi vodami podnikat namísto aby na nich hospodařil.
Věc druhá je to, že mu to už tak dlouho prochází a vlastník vod se prakticky ani snad nezajímá jak se těm jeho vodám daří. Je to jeho nepozornost, nezájem nebo několik tahů předem plánovaný záměr??
NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 12:03:05
nofish >> Stát není město ani firma, to za prvé. Zcela jistě je na uživateli revírů, za kolik nabídne VRP, nebo povolení k odlovu. Pokud se tváříme jako svaz, spolek, měla by se většina věcí odvíjet nejen od názoru členů, ale hlavně od stanovených podmínek VRP státem. V tomhle plaveš ukrutně.
Na druhou stranu přiznávám, že vše se děje jinak, než je napsáno a to tě možná opravňuje k určité sebejistotě a to nejen tuším, ale i vím. Proto tady diskutuji o možné cestě k nápravě, aby se věci děly tak, jak mají. Rybáři by na tom určitě netratili.
NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 11:54:55
elhierro >> Na soukromák nejezdím, jelikož cirkus nemám rád a tudíž mně nezajímá, na kolik si takový cirkusák přijde...... Když investuje 200 mega, tak asi na hodně...))))
NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 11:51:15
kakr >> Jinak zcela přesně to lze dopočíst z výší rozpočtů dvou velkých MO u nás. 7000 členů naplní rozpočet MO na 10 milionů. To je tedy 1428,-Kč na člena (dospělce, junáka či fraucimor). Připočti povolenku jsi suše na 2.500,- na 1 člena ......
Nelhierro - Profil | Ne 28.9.2014 11:47:16
Mrknato >> Hlavne ze mas jistotu, ze soukromnik co vybere prachy za tvou zabavu, tak je zpet nasype opet do tve dalsi zabavy. Nejaky novy model kapitalismu? J.V. je takovy kapitalista, ze si od statu bere za hodinu prednasky pro deti 14 tis. Kc. Kapitalismus postaveny na erarni kase. To je kumst. Nic, jdu o dum dal, toho rybiho iluzionistu nebudu podporovat svym prispevkem, natoz penezi za navstevu jeho rybich cirkusu. Zlaty a lidovy CRS!
NStilet - Profil | Ne 28.9.2014 10:53:51
tilak >> A ejhle, zas jednou správná otázka na tělo Územním Výborům a nepříjemná pro jejich tiskové mluvčí :-).
Tak těch 2 200,-Kč od Mrknata vyúčtujem:
- 200,- Kč za známku členství . Rada bere většinu, menší část Úz. výbory a chlup MO
- 500,-Kč za náhradu neodprac. brigád . Zůstává v MO a je na něm jak utratí a za co (viz. popiz o pár stránek zpět)
-1 500,-Kč jedna povolenka . Cele odebere Úz. Výbor. cca 800,-Kč z toho dá na zarybnění, cca 700,- si ponechá na svoji režii...takže pokud jen u povolenek mluvíme o 30 mil. na " prožrání si" Úz. výbory ponechávají 14 miliónků - to se to pak dávají 13. a 14. platy, automaticky valorizují mzdy, platí velkorysé cesťáky, dávají bezúročné půjčky z FKSS či jiných tzv. zaměstnaneckých fondů a další požitky, o kterých raději nevědět...
V takovém marastu je mi soukromník, co si jede rybařinu za své (či investorské) daleko milejší, protože nepřemýšlím, že si ze mě někdo udělal osla na otřesení a ještě za mé peníze likviduje přírodu.
NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 10:05:29
elhierro >> Mně, stejně jako tobě, rozsah a možnosti územního rybolovu vyhovují. Spokojen bych byl v případě, že to, co jako člen mohu a mám ovlivňovat, by fungovalo. To jsou rozpočty složek svazu a struktura zarybňování.
Když bych ze svazu vystoupil, ztratil bych možnost, mít na toto dění vliv a rybolov jako nečlenovi by se mně významě prodražil. Babiš, když vstupoval do politiky, prohlašoval, že ví, kde najde ročně 200 miliard. Buď nejsou, nebo na jejich distribuci je založeno fungování státu, které by se rozpadlo, nebo by se rozpadlo fungování stran a lobistů.... To ale není případ svazu. Když může existovat rybolov cizinců a nečlenů, tak proč by na tomto modelu nemohl fungovat celý svaz?
Možná to z Prahy nevidíš, ale většina MO žije jiným životem, mají své revíry, své aktivity a územní rybolov se stává vedlejším svazoproduktem, za směšný peníz a kvalita tomu odpovídá.
Jestliže svaz (dnes spolek hlavní) má za prioritu území a CS rybolov, nemůže zákonitě podporovat soukromý rybolov v MO. To je to samé, jako kdyby zaměstnavatel v Kolbence podporoval podnikání svých zaměstnanců. Tedy že si v Kolbence vytaví nějaký ingot, doma si ho náčiním z Kolbenky opracují a sami prodají, když jsou mzdy tak nízké...... kdo by na to asi doplatil?
Kdo doplácí na podobné hospodaření ve svazu?
Nelhierro - Profil | Ne 28.9.2014 9:33:20
Mrknato >> vsak mas moznost z CRS vystoupit a muzes se stat clenem jineno rybarskeho spolku, treba toho Cirkus Vagner. Bud stasten!
NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 8:40:24
elhierro >> Připomínáš mi spokojeného nezaměstnaného, který velebí záchranou sociální síť, která ho nenechá na holičkách.... Má to ale jednu zásadní podmínku a to je příslušnost k určité etnické skupině, tedy podobnost s rybařinou je čistě náhodná......
NKubalorenc - Profil | So 27.9.2014 18:24:23
sliver >> tod tvuj nazor. V mnoha vecech s tebou souhlasim. Ale prece jen podle me lepsi se k rybarine dostat nejak nez nijak. Ty k tomu svoje syny a vnuky povedes. A co decka, ktery nema kdo? Nemyslis ze je lepsi kdyz v televizi prece jen uvidi nejake video a treba si rekne ze by to rad zkusil nez aby se poflakoval a delal brajgl. Zijes si ve svete ja je k tomi dovedu, moje deti nebudou a budou. Ale co ostatni? Na ty se proste vykvaknem? Myslim ze pri soucasnem trendu odlivu rybaru je potreba kazda ulovena duse.
Nhlavac - Profil | So 27.9.2014 17:42:16
Ivo >> s žadný kapr neuteče :-)))
NS&F - pescador - Profil | So 27.9.2014 13:59:14
splávkař >> Jestli to nebude o tom co hledáš v rybařině ty sám. Svazové vody které jsou hezké a i na to "pochlubení " je poměrně ještě dost. Bohužel kolegů co přenáší na tyhle vody růzdné nešvary ze vzpomínaných akcí a hlavně ze soukromáků a převzaných od idolů je čím dál víc ...... bohužel.
Nkakr - Profil | So 27.9.2014 13:30:23
hlavac >>
Piš laskavě jen o tom o čem máš ánung. Možná na Slovensku to tak máte, to fakt nevím.
Ale znovu kategoricky prohlašuji, že kvalita povrchových vod v ČR je dnes úplně někde jinde než před 25 roky.
NMrknato - Profil | So 27.9.2014 13:23:19
: vydrák >> Kdybych tě viděl na vlastní oči u 12 nastražených prutů na sumce, které evidentně obsluhuješ, navíc z místa odkud je zakázáno lovit a ty by ses ještě chlubil rekordem, který jsi takto stanovil, tak tě také nazvu podvodníkem a lhářem. To by měl ukazovat dětem...... nejen to líbání a hekání..... A to ani nehovřím o vysazování nepůvodních druhů do řeky v národním parku. Jedna lepší činnost jak druhá.
Nfreddys - Profil | So 27.9.2014 13:19:01
Kubalorenc >> To je sice pravda, ze privede k rybarine hodne deti. Ale jakym zpusobem? Tim, ze jim ukaze neco, co minimalne pro jejich zacatky neni vubec realne. K tomu jim jeste vstepuje nazory, ktere podle me casto nejsou pro jejich nepokriveny rybarsky rust vubec dobre. Pak casto nadchazi zklamani, jak to, ze oni nelovi ty obr ryby, rozhorceni jak, je to spatne, ze tu neplavou v revirech rybi monstra a nakonec casto i k nenavisti vuci rybarum vyznavajicim jinou, dle meho nepokrivenou, filosofii rybolovu. Staci si pro priklad precist treba diskuzi "patri trofejni ryby zpet do reviru". Jo a to o povedomi sem myslel jinak. Ja si totiz nemyslim, ze pro rybare by bylo dobre, aby se vetsinova laicka verejnost (cti dav), dozvedela o pravym stavu ceskeho rybolovu...mohlo by to pro nas, rybare, dopadnout zle.
NStilet - Profil | So 27.9.2014 9:40:23
Mrknato >>Splávkař - Svaz už žádné cíle nemá, pouze udržet ten neudržitelný systém co nejdéle a nějak z něj profitovat.
A hospodaření může vyjít přebytkem, když výbor MO pracuje dobře, a i mínusem, kdy výbor MO nepracuje a navíc nelže. Pro klid tedy nejčastěji vychází +/- 0. Ale tady je tzv. Dozorčí komise, kterou by členové měli vybrat uváženě a k maňasům a jiným lumpárnám pak tolik nedochází.
NŠupina - Profil | Pá 26.9.2014 14:32:11
to Malda:
To je super,nejdřív se kamarádsky vyfotit,poplácat po ramenou a za zády pak tady kydat hnůj...
Kdyby ses raději ve volném čase doučil český pravopis,uděláš mnohem lépe.
Servus,Maudo.
NŽelva94 - Profil | Pá 26.9.2014 11:57:18
Woohooo >> Ted Ti je Kuba ukradenej, zatim se Te to netyka. Ale predstav si situaci, ze treba uz pristi rok si nebudes moci zarybarit ani na svem oblibenem reviru. Bude totiz patrit Kubovi.
NWoohooo - Profil | Pá 26.9.2014 11:41:49
Bušák >> Svaz na tohle vůbec nikdy nijak nezareagoval ... pravdou je ze nemala část sourkomnych vod je provozovana kamarady a lidmi napojenymi na ruzne MO atp ...
NWoohooo - Profil | Pá 26.9.2014 11:31:12
Želva94 >> Tohle co popisuješ delali tisice rybaru a delaji dodnes po cele CR ... kde myslis ze se vzaly všechny ty ryby na soukroamcich ? ty nesapdly z nebe ... všechno je to z vybragrovanych svazovek ...
NDalas - Profil | Pá 26.9.2014 9:36:35
kakr >> díval jsem se taky, bo su tak nachcípaný, že nejdu aspoň dva dny k vodě. Mě na tomto díle nejvíc vzrušilo, jak 3 týdny jde kolem řeky, pořád nic, pak se potopí pod utes,, kde se po sobě válí 5 monster, vyleze a řekne tady už jsou ale rozplašený, jdeme dál..)))
Jinak tomu, že tam taková potvora ryba sem tam zblajzne chlapa, nebo zautočí na buvola naprosto a bez nadsázky věřím..
NPetan600 - Profil | Pá 26.9.2014 9:02:14
On ten Kuba to má jako byznys.Jako kšeft,možná to dělá s láskou,ale pro peníze, nakonec ty potřebuje k obživě každý,takže to mu nemůžu mít za zlé.Je to jeho práce a navíc ho asi i baví což je velký plus.Jenže ty jeho rybolovy jsou pohádkou pro lidi,kteří moc k vodě nechodí,hezky se na to kouká,je to napínavé jako šle a má to vždy štastný konec.Škoda ,že na rybníku u Kladna musel Kuba zavést 20 pruů na sumce,aby něco chyt,ale mněl prý vyjímku :-))).Přijde mi pak směšná kontrola RS ,která deptá normálního rybáře za prkotiny.Takže pro mne je Kuba pohádkář,který má okolo sebe dost lidí,kteří lovu ryb,které on cíleně loví rozumnějí možná víc než on sám.Pro mně osobně je to snílek,pohádkář a lovec zážitku,které mu umožnují peníze,mě osobně nijak nevadí,ale můj obdiv nemá.Pro mně jsou jiní borci rybáři a jsou to obyčejní lidé.
Nrybomil - Profil | Čt 25.9.2014 17:21:34
kakr >> noo my, stejně jako ty jsme na pohádky už jako starý a věříme spíš reálnýmu životu...... s tím Jakuben stejně jako s mnoha zúčastněnými na tom jeho tyátru od hodně dávna vyjebává a teprve vyjebávat bude.
blahoslacení chudí duchem co mu věří........... určitě přijdou do nebes :§)
NFishky - Profil | Čt 25.9.2014 16:26:48
Obiš >> A tak jako šlo to prohlédnout hned, už jako děcko lhal a dával do trofejí průměrné ryby, pohádkář co při záběru hýká jak porno herečka a hned ví, co tam má za rybu, sejme anakondu v pralese holýma rukama či po ušknutí kobry jí plácne botou, otočí se na druhý bok a spí dál? Tohle by mu nesežralo snad ani dítě v předškolním věku. Mimo to, chtít ryby chránit, tak se neživí lovem ryb... Bohužel lidé jsou idioti a fanoušků má nekonečno co ho budou ještě obhajovat až za hrob...
NKozič origin - Profil | Čt 25.9.2014 8:03:49
rover >> Frustrace z něčeho úplně sračkoidního, co nemůžu ovlivnit. Frustrace z téhle doby a společnosti, ve které tyto jeho srance mají místo a na základě kterých nacházejí místo na světle světa další...
Kápnul jsi na to, konečně vím, jak to pojmenovat, ale nevyřeší to to, že mě to štve.
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 23:08:20
Obiš >> Mně ty jeho možnosti v zahraničí nevadí, možná mu i fandím, někdy se i podívám jak krotí arapaimu do doby, než začne vzdychat, ale tady by měl mít možnosti, které řeší zákon 99/2004, jako každý jiný.
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 22:44:07
rover >> Příspěvková závist může být u čilimníků, protože on nemusí živit MO, ÚS a ani Radu, zvládne to malý profesionální tým a o tom by měl svaz zapřemýšlet, ale má tři hlavy...... a každá chce něco jiého.
Myslím si, že jeho světoznámost mu v tuzemském podnikání nepomůže, ulehčí mu určité kroky, to jo, ale z mého pohledu je vlastnictví práva lovu na nějakých 100ha něco, jako vlastnictví hokejového klubu, pro některé významné bývalé hráče, nebo charitativní společnosti, pro známé modelky.......
Prostě od nějakého postavení, nemůžeš v kvádru a luxusním hubertusu čůrat u plotu......
NFockeWulf - Profil | St 24.9.2014 21:57:48
rover >> Myslím, že máš pravdu! Na téma JV už tu nějaké pako dokonce tvrdilo ( v jiné diskuzi ), že je protekční floutek a proto mu mu nechali v USA dělat filmy. Svatá prostoto, zakažte ty internety:)
NJarin od Velké louže - Profil | St 24.9.2014 21:01:29
p.Vágner je obyčejný vyčuránek jenž oblbuje spoustu poctivých a léta pracujících rybářů ve prospěch ČRS. Natočit video když chytá sumce na 5 prutů není fér. Toto již někdo v minulosti zveřejnil na netu
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 20:36:03
splávkař >> Ale takový řešení máme, jak chytat za pár korun skoro všude..... Jenže nám v tom řešení zbyly MO, které odčerpávají nejvíc prostředků od rybářů, ale územnímu rybolovu nic nepřináší. O své se hlásí i Rada, která dubluje územní rybolov a parametry stanovuje s ohledem na své zájmy, viz zářijové zasedání Rady.
Nflekos - Profil | St 24.9.2014 20:00:32
Kozič origin >> Na tebe fakt nemam......kupuji se vzdy hotovi hraci, nikdo nebude cekat na dorost , je treba okamzity vykon s navratnosti nakladu a to zaridi zajem publika , ale to by se v cesku musela hrat liga s docela jinym levelem....ste porad malinci postkomunisti , a predstavu zdrave spolecnosti mam , na rozdil od tebe jsem jeji soucasti. Zakaz debilniho prodeje , pak neni co koupit , ale je-li neco ke koupi a mam na to , tak kupuju.....
Narnošt - Profil | St 24.9.2014 19:47:51
Já myslím,že to admini vítají,tyhle výživné diskuse.
A J.V.,ruku na srdce,to je prostě tutovka. :-)
Už někdy někdo viděl diskusi nebo bleskovku,kde se mihne Jakub a nemá za první den nějakou tu stovku příspěvků??? Já teda ne... ;-)
NAkéla - Profil | St 24.9.2014 19:26:45
Se vsi uctou k vam vsem kolegove rybari.Ja uz bych vsechny diskuse o Jakubovi zde vubec nepublikoval.
Jenom se tu mezi sebou dostekate
Bud te nad veci a nechte Jakuba Jakubem.
Divm se ze na to za ta leta zde zadny admini.sam neprisel nezli ze ho tu vsichni urazeji a mejou mu prd.....
Tech diskusi jestli je nebo neni je tady tolik
Ze nikdy jste se v nicem neschodli
A jenom mezi sebou pohadali.
Nechte byt jeho aktivity a prejde te to s hlavou vzhuru
Nflekos - Profil | St 24.9.2014 19:24:22
Libor17 >> Tak nemlz a napis na rovinu , ze firma Rybnikarstvi Pohorelice , ktera hospodari na useku nadrze D6 agregatem odlovila par sumcu pres 2m a prodala je panu Jakubu Vagnerovi , ktery je poctive zaplatil i s doravou . Kurwa , co je komu potom, ze nekdo neco kupuje a neporusuje zakony te zeme, ktera je plna malomestackych trotlu .
NLibor17 - Profil | St 24.9.2014 19:11:16
Meter-Vetra >> Ty jsi dobrej blbecek.
NJarda Š. - Profil | St 24.9.2014 18:19:28
computerfish >> Například John Wilson se při zdolávání pěkné ryby chechtá, což mi přijde ještě horší, než to Jakubovo hekání. Filmy Jakuba Vágnera jsou spíše hrané (podle scénáře), než čisté dokumenty, tak je potřeba je brát. Nicméně k tomu, aby je mohl točit, se předem musí velmi dobře seznámit s prostředím, naučit se chytat rybu, kterou chce ve filmu mít a vypátrat, kde se dají ulovit největší exempláře.
Nfreddys - Profil | St 24.9.2014 18:10:05
Blue >> Ahoj, já osobně mu tedy nezávidím - to je tu obvyklý argument. Rád ho tedy také rozhodně nemám (osobní důvod), ale dokážu se přes to přenést. Co mi, a asi i valné většině "antikubíkářů" vadí, je, řekněme, jeho pokrytectví. To, že si vydělá svým herectvím dost peněz, mu rozhodně neberu. Ani to, že ve filmech zkresluje děj a tak jeho rybařina graduje. Ovšem nelíbí se mi, že je dáván za příklad, vzor, ikonu dalším generacím rybářů...protože vzor by neměl aplikovat jisté praktiky (například některé jeho podvůdky, porušování pravidel, lov za podmínek, kterých se nermolní rybář nedočká, přičemž je poté Jakub uvádí jako podmínky úplně všední, regulérní atd.). O tom, že některá ryba je kámoš a jinou v klidu hodí na trjohák, škoda mluvit.
Ano, na jeho místě bych to samozřejmě taky vzal. Ale snažil bych se to provozovat v souladu se svým svědomím, případně bych ze sebe nedělal svatouška. A že kontakty jsou důležité...o tom žádná a netřeba mu to vyčítat, to by také bylo pokrytecké...
NUnkas - Profil | St 24.9.2014 17:58:40
Blue >> Já si myslím, že Jakub se v zahraničí prosadil sám, tam o jeho tatínkovi nemají ani potuchy.
NFishky - Profil | St 24.9.2014 13:57:48
Meter-Vetra >> inu nevím, zda sis na porovnávání vybral toho správného
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 12:00:16
computerfish >> A ty si fakt necháš nakukat, že to, co drží Kubík Lhář v rukou, je pstruh obecný forma potoční?
EDit: a nepřijde ti ani zvláštní, kde jich vzal tunu? A až 60cm dlouhých? To musel bejt ale výživnej potok........
NFritolek - Profil | St 24.9.2014 10:59:27
Závist kvete v každém koutu koukam běžte radši udělat pořádnej byznys a kupte si taky rybník a nemusíte tady pak brečet....češi sou fakt hrozný lidi
NMrazik74 - Profil | St 24.9.2014 10:48:53
Povolenka na ten první rybník měla stát údajně 100tis/rok. Pokud to nebyla kachna a já si myslím že ne, tak nevím kolik lidí ze svazu zmizí :-)
Ncomputerfish - Profil | St 24.9.2014 10:25:34
Meter-Vetra >> Myslím, že máš pravdu. Otázkou je o co vlastně půjde. Jestli o rybářský jarmark, který mu přitáhne další masy pošuků nerybářů, kteří si budou myslet, že jsou cool, protož rybaří u Vágnera stejně jako rybářů z RS, pro které je chytit < 20 ryb za den málo. Možná i ty rybáře, kterým vadí neustále platit poplatky i když nerybaří nebo jen velmi omezeně. V každém případě každá konkurence není na škodu.
NMeter-Vetra - Profil | St 24.9.2014 10:15:26
meteor >> Ryba 68+ je nekvalitná čo sa konzumácie tyka. A čím je ryba vatšia tym je je masko nekvlaitnejšie . TO nie je moja uvaha ale dokázana a znama vec. A pokial sa dopracujes napríklad na štrkovisku ktore ma neakych tresnem 6 ha K rybe ktora ma cez 10 kg . Za predpokladu ze tam chodí plno masiarov a rybarov ZaZ (zober a zožer) . Už len z ucty ktomu že táto ryba tam prežila by si jej mal darovat slobodu čím jej vratiš život !
Nmeteor - Profil | St 24.9.2014 10:08:54
Meter-Vetra >> poslouchej, ty rozumbrado s neudaným věkem, masaření je IMHO stejný extrém jako CHaP. Já se dal zlatou střední cestou, kdy si občas vezmu rybu domů. Ale je mi proti srsti upřednostňovat velké staré kusy (které už mají to své "odžito" a nejsou přínosem z hlediska potomků) před mladými. To by mělo být snad naopak, ne?
NMrknato - Profil | St 24.9.2014 10:01:40
Meter-Vetra >> Čas nic ukazovat nebude, jelikož věci, které vydáváš za fakta, nebo se tak tváří, jsou nesmysly a ničím nepodložené fabulace. Tvůj názor mě nezajímá, ale na druhou stranu osoba tvého ražení může vyvolat v diskusi sekundární jev, při kterém se objeví i hodnotné příspěvky od jiných autorů......
NKozič origin - Profil | St 24.9.2014 9:50:14
Meter-Vetra >> Já tě neakceptuju. Nemůžu příjmout pičoviny.
NKozič origin - Profil | St 24.9.2014 9:40:57
Meter-Vetra >> Chcú byť pri love úspešný, aj keď majú strašne málo času... Bože, to je jako když dementa posadíš právě na ten kolotoč, aby si myslel, že umí řídit raketu.
NDalas - Profil | St 24.9.2014 7:38:52
.. 200 mega.. poskupuje velký ryby z celý republiky, už se tak nějaký čas děje, a ještě se tomu tleská..
NMeter-Vetra - Profil | Út 23.9.2014 22:45:06
vydra Lucky >> Rozbieha to jakub Vagner podla mna to bude zaciatok konca rybarstva na slovensku a v čechách v podobe v akej ho pozname