Ceny rybářských potřeb

Zajímalo by mne, kolik procent z celkové ceny prodaného zboží si nechá prodejce v obchodě, kolik velkoobchodník a jaká je tedy původní cena od výrobce. Proč se ptám: pri srovnání nabídek zahraničních a českých e-obchodů jsou mnohdy ty české výrazně dražší. Také jsem si nevšiml, že by ceny prutů z Ameriky reagovaly na pro nás výhodná kurz dolaru. ( r. 2001 přes 40 korun za dolar, dnes kolem 20 ---to už by se na ceně mohlo projevit, ne?)
Autor diskuse: centrepin - Profil , 8.3.2005 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NValda - Profil | Út 9.4.2013 22:16:13

dobrý večer pánové ,tak vidím že diskuze pokračuje vesele dál ....

    NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 22:04:29

    likin >> nejsem žádnej extra velkej nákupčí,ale když tak se snážím dostat přímo ke zdroji a nebo z venku.

      NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 22:03:34

      likin >>
      určitě ne " u odíratelů"...,máme svá cestičky ..

        NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 22:02:20

        likin >>

          NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 22:00:43

          Hlubočepy >>
          nejsem proti,ať vydělá když to umí slušně,takovejm přeju..a fandím!..

            Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 22:00:40

            Jak čtu Vaše názory pánové, doufám, že nakupujete tedy jinde ne ? :-)

              NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:59:34

              Hlubočepy >>
              právě!Hrajou jim sami do kapes,vyhovuje to vše,ty se napakuješ-my se s tebou svezem,pak z horních 10 táců je najednou 80 táců..-)keří mají nahrabáno..-((

                NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:56:45

                SAHIB >> proč by to takto neprovozovali,když jsou tady tak ideální podmínky :-)

                  NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:51:35

                  mimat >>
                  to jo!
                  ale de facto-ona to je politika-obchodu!ale nekalého,špinavého!..-((

                    NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:48:42

                    mimat >> ne takto to nebylo.Mrkni na CZECHebay.cz .

                      Nmimat - Profil | Út 9.4.2013 21:47:41

                      SAHIB >> A sme zase u politiky :o)

                        Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:46:35

                        Hlubočepy >> Ano, o tom je. Nejlépe se vydělává na lidské hlouposti. Stará pravda.

                          NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:45:03

                          retrívr >> znám dost lidí,co řeknou-to je moc levný do toho nejdu,takže předražená šajzka je na ně super nástraha :-)

                            Nmimat - Profil | Út 9.4.2013 21:44:38

                            Hlubočepy >> Tak příště až budu něco kupovat, tak vím kam se obrátit :o))

                            Hledal jsem to cez "nákupy v aglii" odradil mě ale kurz, kterým to přepočítávali, chtěli za libru 36 kč, co se mi zdálo hodně.

                              NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:40:56

                              mimat >>
                              jasný,.
                              já mám naštěstí tu výhodu,že pokud budu vopravdu po něčem toužit,tak mám tu výhodu,že mi po švárovi zůstala na slovači žena,plno kamárádů-společných a díky jim i kamarádů z maďarské župy-poslanci,i kamarádi kol merenye..,kam sme měli odjet na společný výlet,ale bohužel už jsme to nestihli,švára mi zemřel..takže bych sehnal,..
                              ale netoužím po tom,já nepotřebuji být IN,mít IN,jám si vystačím s tím co mám,na můj rybolov to stačí,na požitek z rybařiny..
                              ale máš pravdu-nakoupit venku,ale zase ..proč venku?co proto udělá stát,abys tam nenakupoval?..

                                Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:40:53

                                Hlubočepy >> Ta cena jistě značku podpoří, to se obchodníkům líbí. Je to tak.

                                  NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:39:30

                                  retrívr >> a ještě to musí stát raketu-vždyť se přeci nedá nic kvalitního koupit za rozumnej peníz.

                                    NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:37:40

                                    mimat >> teď jsem to řešil,nákup z UK .Firma vše vyřešila za směšnej poplatek.Jednalo se tedy o nákup z e-bay.Docela super

                                      Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:37:31

                                      Hlubočepy >> Tak nějak to ještě funguje. Pravda je, že se hodně lidí doví přes net. Ale pořád, to máme v krvi zdob komančů, hodně lidem stačí značka a na kvalitu kálí.

                                        Nmimat - Profil | Út 9.4.2013 21:32:51

                                        Hlubočepy >> je to tak, my sme prostě "jiný svět".

                                          Nmimat - Profil | Út 9.4.2013 21:31:11

                                          SAHIB >> zkoušejí to, navýší cenu a když se to neprodává, tak k tomu dají lehátko, pak ještě spacák a táák :o))

                                          Jak by si to ale chtěl změnit?? Jedině tak, že tu prostě nebudeš nakupovat. Těd jsem to řešil, chtěl jsem to od tama vzít, ale je to šíleně komplikované, tedy alespoň pro laika jako jsme já, mě učil komanči jenom pa rúsky :o).

                                            NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:31:11

                                            retrívr >> takže nejen,že sem šoupnou kdoví jakou třídu,ale bez problémů se z toho udělá špice klasse a český jelito to slupne i s navijákem.

                                              Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:27:43

                                              rover >> Souhlas.

                                                Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:27:02

                                                Hlubočepy >> To je právě otázka kvality překupníků. Každá značka dělá výrobky v různých kvalitách. Tady jsou však tyto kvality a ceny měněny.

                                                  NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:27:02

                                                  ano-my se zase ozveme,
                                                  až vopravdu pude o naše bejváky, živobytí..a to ještě jen z druhé řady,aby na nás nebylo moc vidět,aby si sousedi nemysleli něco špatnýho o nás...,nebo známí,neumíme se ozvat..a když,tak se naočkují študácí,kerejm naslibujou a pak s nima jako s prvníma zatočej!..

                                                    Nrover - Profil | Út 9.4.2013 21:26:29

                                                    retrívr >> Minulost se neodpouští ... :-(

                                                      NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:25:09

                                                      retrívr >> ale jistě mají rozškatulkovaný náročný a méně náročný trhy-asi tuším v kterým sloupečku budem.

                                                        Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:24:14

                                                        Hlubočepy >> S tím souhlasím.

                                                          NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:23:09

                                                          SAHIB >> ano,přizdisráčství máme v krvi :-)

                                                            Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:22:49

                                                            SAHIB >> Pro " západního" obchodníka je každý zákazník stejně dobrý, chyba je tady!!!!!!!!!!!!!!

                                                              NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:21:47

                                                              mimat >> nejen podřadnej ale i lehce ojebatelnej východ :-)

                                                                NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:19:43

                                                                mimat >>
                                                                ano..v 99% jsme jen ten podředný východ,to jim musí stačit takle...A je vymalováno!
                                                                A tady každy drží p..u,bo má strach...

                                                                  Nmimat - Profil | Út 9.4.2013 21:17:02

                                                                  SAHIB >> Podle mě to tak mají nastavený záměrně. V anglii by s tím nepochodily. Navíc se tu starý model dobře prodával, tak proč to neskusit navýšit, jsme pro ně pořád jenom podřadný východ, tak to je, bohužel.

                                                                    Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:13:36

                                                                    SAHIB >> Tak nějak.

                                                                      NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:11:10

                                                                      retrívr >>
                                                                      a ten může jenom zírat, co víc..max.tak plakat-(((

                                                                        Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 21:10:48

                                                                        Hlubočepy >> přesně tak, ale lépe řečeno, jak je šikovná firma v jednání s vládou, aby obdržela povolení. A také aby zcela vyjímečně nejbližší chinefabrick nezačala vyrábět kopie dřív, než oficiální výroba....

                                                                          NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:10:35

                                                                          mimat >>
                                                                          skoro 1/3!!!!
                                                                          To víš,když to chceš,já ti cenu natáhnu-a ty si to koupíš,nebo budeš mít víš co..na to tady jedou,..protože abych byl IN,abych měl to nejnovější,nej..lepší,tak proto udělám cokoli,..a proto to šponujou! a blbý kupujou!
                                                                          Tím se nechci nikoho dotknout,ale je to tak..

                                                                            NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 21:06:45

                                                                            Hlubočepy >>
                                                                            přesně jsi to vystihl!
                                                                            Shimo dá nejvíc - bude mít nejlepší kvalitu!!asi tak,no..

                                                                              Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 21:06:05

                                                                              SAHIB >> Mám stejný pocit.Nejhorší, že nejvíc odírá stát.

                                                                                Nmimat - Profil | Út 9.4.2013 21:04:17

                                                                                Tady mám jednu dobrou ukázku v porovnání cen u nás a v zahraničí.

                                                                                Běžná cena u nás:http://www.nasoutokushop.cz/jrc-pristresek-sti-twin​-skin-2-man-mk2-d11897
                                                                                -10990 kč


                                                                                V zahraničí:http://www.climaxtackle.com/jrc_products/sti_twin_s​kin_mkii_bivvies.htm

                                                                                -250 liber je asi 7500 kč

                                                                                Je to až k pláči, angláni vydělávají 4krát více .......

                                                                                  NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 21:02:57

                                                                                  likin >> takže číňanova šikovnost a preciznost je přímo úměrná výšce finančního ohodnocení.

                                                                                    Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 20:58:11

                                                                                    SAHIB >> Ale ne, firma tam dodá přesnou specifikaci a podle toho jí to vyrobí. A je jasné, že tak jako se tam vyrábí kvalitní VW podle požadavků a nároků VW ( a i cenově) tak se dá vyrobit i spotřební, nebo podspotřební( :-) cokoliv, za jakoukoliv cenu.

                                                                                      NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 20:55:54

                                                                                      SAHIB >> co třeba konstrukce a použitý materiály ,asi to taky hraje roli na konečnej výsledek.

                                                                                        NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 20:54:33

                                                                                        retrívr >>
                                                                                        ahojda,¨
                                                                                        trefil jsi hlavičku,protože najednou začne vypočítávat co všechno musí,aby..aby co? aby odral zákazníka? a on měl z toho nejuvětší užitek?..asi tak to vidím..

                                                                                          NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 20:52:32

                                                                                          likin >>
                                                                                          dobře..
                                                                                          Tomu bych rozuměl..Ale vysvětli mi tedy,proč třeba Shimo má kvalitu 150% a třeba Mivardi 85%,Okuma trřeba 99%..todle objasni..Podle toho,kolik jim origo firma zaplatí?..

                                                                                            NJirka Klíma - Profil | Út 9.4.2013 20:51:24

                                                                                            když je tu řeč o cenách potravin tak ano kdo bydlí v blízkosti hranic má vyhráno...Nám co to máme z ruky zbývá LIDL je levný :-D

                                                                                              Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 20:48:09

                                                                                              SAHIB >> No , tak to je, tak jako Apple má výrobu pouze v Číně , tak i tebou zmíněné značky si tam vysoké procento své produkce nechává vyrobit.

                                                                                                Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 20:46:58

                                                                                                SAHIB >> Ptám se stejně, vidím to v tý hladovosti asi nejvíc.

                                                                                                  NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 20:44:22

                                                                                                  retrívr >>
                                                                                                  souhlas -fabrika,tady u nás vyrobeno a za rohem,o 25m dál je to už o 1/3 dražší..Proč?KUWA?Proč?..

                                                                                                    NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 20:43:01

                                                                                                    likin >>
                                                                                                    sobře..o číně..
                                                                                                    ale pak mi řekni: Shimo,Mivardi,Okuma,Spor..
                                                                                                    ti všichni si nechaj značku podle tebe udělat v číně? A ten kdo zaplatí nejvíc,tomu udělaj kvalitněj navy?..nebo jak..

                                                                                                      NHlubočepy - Profil | Út 9.4.2013 20:42:44

                                                                                                      ppecar >> bohužel j e to tak ,že jsme snad spokojenější a přímo si říkáme o to dostat šálu-nejsme přeci tak bohatí abychom kupovali levně šajzky. :-)

                                                                                                        Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 20:42:22

                                                                                                        likin >> Opravdu to není o Číně, je to postoji, podpoře tohoto státu.O daních a mnoha dalších okolnostech. Čína vyrábí i pro renomované značky, zvláště v rybařině.Já ale psal i našich produktech, které tu, par merů od fabriky dostaneš dráž. Je to smutný příběh.

                                                                                                          NLee-Haney - Profil | Út 9.4.2013 20:41:39

                                                                                                          likin >> Nepochopil jsi to,já momentálně neřeším výrobce daného výrobku,ale prodejce....

                                                                                                            Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 20:39:18

                                                                                                            retrívr >> To je o Číně, a proč ne, tam si nechává vyrobit svoji značku skoro každý, kdo prodává u nás. Jak kvalitně, to už je na nich. Kolik výrobců tedy znáš v naší republice ? :-)

                                                                                                              Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 20:35:41

                                                                                                              likin >> To není o Číně, to je o zlodějině. Bohužel to ničí i ty poctivý.

                                                                                                                Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 20:33:04

                                                                                                                Lee-Haney >> Pokud nakupuješ přímo v Číně, pak opravdu přispíváš k jejich platu. DPH při nákupu v zahraničí, a odváděnou daň ze zisku tady také neuvidíš.
                                                                                                                Dělám to opravdu nerad, ale struktura daní ve státním rozpočtu ti opravdu nic neříká.

                                                                                                                  Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 20:31:25

                                                                                                                  LudvaBrno >> Není co dodat.

                                                                                                                    Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 20:31:03

                                                                                                                    Lee-Haney >> Ano, je to neskutečné.

                                                                                                                      Nppecar - Profil | Út 9.4.2013 20:25:31

                                                                                                                      Taky přidám trochu do mlýna. Začal jsem se o tady ty věci trochu zajímat a taky jsem začal dovážet nějakou rybařinu z Británie. Kvalitativně jsou na tom věci stejně jako renomované značky. Marži mám od 20 (u dražších věcí) do 40 % (u drobností).
                                                                                                                      Můžu svědomitě říct, že mám problém přesvědčit lidi o tom, že to nejsou šmejdy a že za tu cenu dostanou kvalitní věci. Když vidí zákazník stejnou věc, jen s jinou nášivkou u zavedených e-shopů a prodejen za cenu, která je i jednou tak vysoká jako moje, tak mi prostě neveří. Uvěří, až když si to osahá naživo. Částečně se tomu ani nedivím, byl jsem na tom dost podobně. Ale pár emailů a poptávek do Číny a do velkoskladů v Británii mi otevřelo oči.
                                                                                                                      Petrův Zdar

                                                                                                                        NLee-Haney - Profil | Út 9.4.2013 20:24:27

                                                                                                                        likin >> Zapomínáš na to že když to koupím v zahraničí tak přispěju k platu zahraničnímu prodejci a ne našemu.Taky zaplatím při nákupu daň u nich a ne u nás z výrobku.

                                                                                                                          Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 20:21:09

                                                                                                                          Lee-Haney >> Hmmm, naše ekonomika tím rozhodně netrpí, protože 99% se tady nevyrábí....

                                                                                                                            NLudvaBrno - Profil | Út 9.4.2013 20:19:29

                                                                                                                            retrívr >> To samé Německo, byl jsem ve Wuppertalu, což je západní Západní Německo. Plzeň se dá koupit kolem 80 centů (byl to teda takový diskont s nápoji, v normálním obchodě je dražší + ekodaň na obal). No a jinak taky DPH 14%... Při trojnásobných mzdách...

                                                                                                                              NButchi - Profil | Út 9.4.2013 20:19:02

                                                                                                                              Lee-Haney >>
                                                                                                                              Přesně tak, nemám co dodat.

                                                                                                                              Snad jen, že si za to částečně můžeme sami.

                                                                                                                                NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 20:18:29

                                                                                                                                já zas nepochopím toho,kdo prodá navy XY..za 1250kč,a ten samej navy je vedle v krámu,za 1050kč..a Nej je to,že na třetí straně města je za rovnejch 800kč!

                                                                                                                                Odpovědět umí jen jeden:
                                                                                                                                Nejlevnější prodejce - nepotřebuju drásat zákazníka,vydělám slušně i tak..a všichni tři sou ve svým,dobrý ,což..-)to sou taky zkušennosti.. budto k tomu lenějšímu- s kvalitou stejnou ,nebo raději jinam..

                                                                                                                                  NLee-Haney - Profil | Út 9.4.2013 20:17:57

                                                                                                                                  Butchi >> Prostě a jednoduše u nás prodejci z nás dělají blbce a proto fandím lidem kteří se to snaží změnit například tím že se snaží nakupovat v zahraničí.Ano trpí tím naše ekonomika,ale když to nejde rozumem tak to musí jít ztrátou,aby se nenažrancům rozsvítilo.

                                                                                                                                    Nlikin - Profil | Út 9.4.2013 20:17:12

                                                                                                                                    Od doby, kdy můžeme porovnávat ceny i kvalitu v jiných světových obchodech, je jen otázka, co si necháme líbit.
                                                                                                                                    Každého věc, koupit u nás, nebo ušetřit venku. Pokud je rozdíl pár procent, tak to neřeším, pokud je to 30-40 %, pak je každého problém, kde nakoupí.......

                                                                                                                                      NButchi - Profil | Út 9.4.2013 20:13:38

                                                                                                                                      Lee-Haney >>
                                                                                                                                      A to nakupování za hranicema platí úplně o všem, tedy i o věcech běžné denní spotřeby.

                                                                                                                                        NLee-Haney - Profil | Út 9.4.2013 20:11:48

                                                                                                                                        retrívr >> A kdyby ses zeptal nějakého obchodníka proč tomu tak je tak bys valil oči jak si to dokážou odůvodnit.To co se děje u nás je prostě poděl na lidi.Ti co bydlí v pohraničí mají jasno,nakupují venku,ja kdybych bydlel blízko hranice třeba s Německem tak v tomhle státě nekoupím nic,bohužel nebydlím.

                                                                                                                                          Nretrívr - Profil | Út 9.4.2013 20:05:04

                                                                                                                                          Obecněna ceny v této republice mám svůj osobní názor.Nejhorší, když podnikaj lidi bez peněz.Nicméně, příklad z velkých. Když koupím stejnou pikslu BUDVARU v Budějovicích v Globusu o dvě koruny dráž , než v dnes dost drahém Rakousku, pak je to tragikomedie.

                                                                                                                                            NSAHIB - Profil | Út 9.4.2013 20:03:15

                                                                                                                                            Lee-Haney >>
                                                                                                                                            Butchi ,
                                                                                                                                            zdař..
                                                                                                                                            Plný souhlas kluci,pěkně pls...

                                                                                                                                              NButchi - Profil | Út 9.4.2013 19:59:01

                                                                                                                                              Když si vzpomenu na rekordně nízký dolar před asi 6 lety a jak na to "zareagovali" naši prodejci, bylo mi jasné, že nakupování v cizině je jediná možnost, která přichází v úvahu (Budu li mluvit o dražších věcech)

                                                                                                                                              Rozumím tomu, že se na MOC projeví další náklady prodejce, ale ať mi nikdo netvrdí, že je i v takovém případě potřeba prodávat výrobek za více než dvojnásobek ceny.

                                                                                                                                              U nás existuje několik rozumných obchodníků, se kterými se lze dohodnout na ceně, resp slevě, a k těm chodím, protože se mi takový přístup líbí. Jinak odmítám nakupovat předražené věci, nevidím jediný důvod, proč bych měl.

                                                                                                                                                NJirka Klíma - Profil | Út 9.4.2013 19:42:39

                                                                                                                                                Lee-Haney >> dobře napsáno 1

                                                                                                                                                  NLee-Haney - Profil | Út 9.4.2013 19:36:07

                                                                                                                                                  vendys-vt >> Zapomínáš že žiješ v Čr.Když se manažera nebo co to bylo ptali proč je škodovka u nás prakticky nejdražší tak řekl že u nás má tohle auto tradici a je nejprodávanější tak proto ta cena.Proč mám ale pocit že u nás je vše nejdražší a často slyšíme slova jako že u nás je malý trh,nebo výrobek se vyrábí jinde a jsou tam náklady na dopravu a nebo ceny určuje zahraniční trh atd.Tímhle nás krmí několik let a výmluvy stále stejné,ale realita je prostě jinde.Naučili si nás tak že my češi i když máme holou prdel tak si koupíme předraženou věc.Naštěstí lidé začali více kupovat po netu,začali více nakupovat ze zahraničí a vyčuránci musí holt slevńovat,aby vůbec prodali.Budou skuhrat a přitom na tom stále vydělají,jenomže s tím rozdílem že v minulosti chtěl být každý přes noc milionář a dnes už to tak nejde....

                                                                                                                                                    Nvendys-vt - Profil | Út 9.4.2013 19:28:01

                                                                                                                                                    Jo, je to divná doba, pamatuju se například, že jeden čas jezdili Češi nakupovat nové Škodovky do Maďarska, protože tam stály o 50 až 100 tisíc méně. A není to tak dlouho.

                                                                                                                                                      NEfis9 - Profil | Út 9.4.2013 10:33:23

                                                                                                                                                      Barbusek >> Jo to chapu, na druhou stranu tohle vykladej mym detem ... chapes ne?

                                                                                                                                                        NBarbusek - Profil | Út 9.4.2013 10:31:32

                                                                                                                                                        Efis9 >> měli jsme taky několik obchodů. Myslel jsem to tak, že triumf zla nastává, když dobří lidé mlčí...

                                                                                                                                                          NEfis9 - Profil | Út 9.4.2013 10:11:25

                                                                                                                                                          Barbusek >> Nepotrebuju nekomu cokoliv vysvetlovat. Stezejni informace tu zazneli, ten zbytek nikdo k tomu aby pochopil a nebo mohl spokojene zit nepotrebuje. Ja zas potrebuju zit relativne v klidu prozmenu z jineho pohledu. Ty nemas absolutne poneti o cem tahle hra je. Znas tu svoji tak ji hraj. Tohle neni problem jen nejakych rybarskych potreb. Tohle je komplexnejsi problem a kazde odvetvi, druh podnikani ma sve. Nekde je trh pratelstejsi a nekde mene.

                                                                                                                                                            NBarbusek - Profil | Út 9.4.2013 10:06:05

                                                                                                                                                            Efis9 >> promiň, ale tohle tajnosnubectví je akorát k ničemu, buď máš informace, stojíš si za nimi a nebojíš se je ventilovat a nebo jen mlžíš a vytahuješ se.
                                                                                                                                                            Jo, neber si to moc zle ani osobně, patří to více lidem v diskusi. :)