MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Pálivé kořeněné boilie

Zdravím chci se zeptat budu nakupovat boilie a vaham jsem v co se týče rybolovu na boilie poměrně zacatecnik co jsem tak vycetl tak nejlepší jsou bolie v kombinaci chilly + (pomeranč, švestka atd.) A na vrch nadipovat nějaké to chylli boosterstvo jak to tedy je. Jezdim vetsinou na celodenní vypravy nebo max 3 dny stojatá voda většinou sterky nebo bahno a kameny. Diky za poučení.

Autor diskuse: Kedli001 ®
Zařazeno do: kaprařina - nástrahy, návnady, 23.7.2018

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 3 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Petr.J - ® St 25.7.2018 21:09:13
RK >> Ty vole ty mi tímhle úplně píšeš z duše.
N RK - ® St 25.7.2018 20:28:32
Pvl >> bingo, takže už si to rozmyslel
Chválím toho jedince a děkuji za odvahu😀
N bonhof - ® St 25.7.2018 20:14:17
RK >> z moderní dobou přichází z 60% prusery a 40% dobré věci, tak to je,
N Pvl - ® St 25.7.2018 20:11:28
RK >> 19:57:44 --- Koho máš na mysli ?? :o§))
N RK - ® St 25.7.2018 19:57:44
RK >> takže další hrdina, kterýmu došly argumenty a použil srabáckej ignor. Já tohle nepoužil ani na manželku, když byly krusný chvíle. Mám úroveň😀
N sindeji3 - ® St 25.7.2018 19:34:32
RK >> Děkuji za info.
N RK - ® St 25.7.2018 19:30:33
sindeji3 >> až teď jsem ti juknul do karty. Takže to sedí......
N RK - ® St 25.7.2018 19:28:30
sindeji3 >> ty jsi fakt naivka a to na Tobě žeru
N sindeji3 - ® St 25.7.2018 19:26:48
RK >> Blbost, furt je co objevovat. Nikdy na MRKu nezjistíš všechno, ani když u něj strávíš každej den x hodin po dobu několika let.
N sindeji3 - ® St 25.7.2018 19:21:10
Ivan. >> Tak ať si na něco přijde sám, ale když se zeptá tak mu odpovím. Nechápu, proč tu všichni máte nutkání někoho vychovávat, usměrňovat. V dnešní době je umění vyhledat dobrou informaci. Stejně to bude muset všechno zkusit, protože zdaleka ne všechny rady jsou užitečné, nebo je pochopí jinak než to pisatel myslel. To jsem měl, když mi děda v dětství radil, říct: "prosímtě neraď, já na všechno přijdu sám", abych náhodou nepřišel o pocit, že jsem sám přišel na věc, kterou už všichni používají? Naopak, rychleji poznám známé věci a díky tomu můžu objevovat nové věci.
N RK - ® St 25.7.2018 19:08:51
Ivan. >> souhlas, ale to je už historie, protože dnes je jiná doba, doba implantování nesmyslů do hlavy. A tím pádem se dnes experimentuje a objevuje už s tím objeveným a tím pádem to ztrácí smysl. Ale nejhorší je, že vlastně experimentujes s něčím, co chce někdo prodat. Ta krásná doba o které píšeš, je už dávno pryč.A zásluhu na tom má i Mrk. Byť asi ty prvotní myšlenky byly ušlechtilé. Rady by měly přicházet postupně, u vody, v hospodě, od kámoše,aby mohly být vstřebávány, vyhodnoceny, člověk si je mohl užít. Dlouhodobě užít. To už dneska není možné. Dneska přicházíš o ten moment objeveného. A na tom si kurva stojím😀
N Slavíček - ® St 25.7.2018 16:38:39
megalodon >> Me to vydrzi utok bile ryby v pohode 15 h .Ale musel jsem dat hodne pojivych slozek pomalu 50 %
N megalodon - ® St 25.7.2018 16:35:51
Slavíček >> Já si na dovolené vyzkoušel, že když do toho vůbec nedrbe drobotina,tak ty koule vydrží fakt dlouho. Teď o víkendu ty samí kuličky, vysušený, tvrdý a za 3-4 hodiny z 24mm bílá ryba udělala tak 10mm. Takže když na to ty malý potvory nalítnou, ani ta tvrdost moc nepomůže.
N Slavíček - ® St 25.7.2018 15:38:20
Malda512 >> Na reku delam uplne to sami labe je zamoreny cejny tam to chce vydrz .Jinak musim kazdy 3 h dat novou kouli
N Malda512 - ® St 25.7.2018 15:35:36
Slavíček >> Chápu. Ale tam kde chytám by mě to rozbila bílá ryba a nebo raci . Proto dávám boili které je jako kámen.
N Slavíček - ® St 25.7.2018 15:31:56
Malda512 >> To me nefunguje nej ryby mam na koule v dipu.Kdyz chytam na stojaku delam takove krmeni aby dobre uvolnovalo a behem 2 dnu je tak rozmoceny ze ho sezere bez problemu bila ryba.
N Malda512 - ® St 25.7.2018 15:23:39
bonhof >> Viděl...ale candátům to evidentně nevadí
N Malda512 - ® St 25.7.2018 15:22:37
Dědek >> Kámo kdyby jsi věděl kolik mám docházek bez potahu :-) Jak sumec tak kapr :-)
N bonhof - ® St 25.7.2018 14:37:11
Malda512 >> to je pěkný, morava je v prde... co není voda, viděl jsi to
N Dědek - ® St 25.7.2018 14:34:29
Malda512 >> nic si z toho nedelej, ono se to stesti proste unavi a potom sedne i na .... :-)))))))
N Malda512 - ® St 25.7.2018 14:32:48
bonhof >> No měl 19 kg
N bonhof - ® St 25.7.2018 14:29:40
Malda512 >> Ahoj, a ten parník co sji chytl ješte svítil že jo?
N Malda512 - ® St 25.7.2018 12:58:42
Fishky >> za poslední 3 roky jsem ulovil kapry přes 80 cm na obyčejné boilí které jsme dělávali před 15 roky. A za posledních pár roků jsem nachytal kapry přes 90 cm na ,, vyčichlé kuličky.. Jednoduše jsem vzal boilís a nechal jej 1 až 2 dny ležet v kýblu s vodu. A pak jsem jej napíchl pod háček a vyvezl 10 metrů od místa kde jsem krmil. Přihodil jsem pár předmočených kuliček. Když přišla ryba tak vždy parník.
N Ivan. - ® St 25.7.2018 11:40:22
Pre mna bolo vzdy najkrajsie to objavovanie a experimentovanie, aj ked vysledky neboli po kazde podla predstav.. Uzival som si to aj bez velkych ryb. Dnes chce mat kazdy vo vsetkom istotu a ist na hotove, co se mi nelibi, ale je to kazdeho vec.. Cesta by mala byt viac, ako ciel a kazdy by si tym mal prejst. Netreba ho odradzat, postupne na to vsetko pride.
N sindeji3 - ® St 25.7.2018 8:41:38
Fishky >> No vidíš, já z toho profilu třeba vůbec nepoznám jak dlouho chytá. On napsal, že je "v co se týče rybolovu na boilie poměrně zacatecnik". To nemusí znamenat, že je začátečník v lovu ryb. Já chytal dávno před tím než jsem nastoupil do školy s dědou, ve třetí třídě si udělal vlastní papíry a někdy v pátý třídě už jsem zkusil poprvý boilies. Chytat jsem už uměl a kupodivu jsem měl na boilies brzy úspěch a to jsem o tom (lovu na boilies) věděl úplný prd (viděl jsem akorát jeden film od Zelenky), měl jsem dva kupovaný návazce s dvojkou hákem vyhnutým do boku, prošívací jehlu na štiky, takže v kouli byla díra, že jsem jí musel při každém náhozu měnit, aby neupadla a hned jsem se stejně starým kamarádem (kterej chytal kratší dobu než já, bylo nám oběma tak 13let) na Vltavě chytil kapry kolem 55-60cm, na 3m teleskop, průběžný 40g krmítko na trubičce a fórovej naviják za necelých 5 stovek a šlo to. A na tý Vltavě nám pak přišla i opravdu veliká ryba (dneska tipuju tak 80cm), kterou jsme krásně viděli u břehu, protože svítilo zrovna dobře slunce, že prosvěcovalo vodu, jak po souboji metr u břehu spadla z háčku. To pro nás byl zážitek na celej život, ještě dneska ikdyž on už možná 8 let nechytal ryby, na to rádi vzpomínáme. Tak nevím proč by to nemohl zkusit i tady Kedli001. V tý době jsem to, co řeším teď, vůbec neřešil - nějaké hledání ryb, hledání dobrého dna. Největší výzva byla opatřit si návazec s vlasem (tenkrát jsem to ještě navázat neuměl) nahodit to, aby to nespadlo z háčku a mohlo na to něco zabrat, přidat PVAčko a hodit to co nejdál, protože s tím teleskopem to moc neletělo, aby to třeba nebylo moc na mělčině nebo na řece, abych dohodil 40m do koryta. A stejně jsem na to nachytal ryby, pak už i na rybníku. Ale většinou jsem chytal na klasiku s krmítkem, plavannou, přívlač, lov na rybičku a boilies jenom výjmečně. Ale jsem rád že jsem to zkusil už tenkrát, přibylo mi zážitků.
N Petr.J - ® St 25.7.2018 8:34:24
Fishky >> Mě se tvoje rady libi😁 Mladej nakoupí kraviny, vyrazi jako borec k vodě a nic nechytí. To není takový problém. Zkusi to ještě párkrát se stejným výsledkem a vysere se na to. No a zase bude u vody více místa pro nás 😁 Čím méně tím lépe. Chceš chytat na koule, správná volba do začátku.
N Fishky - ® St 25.7.2018 8:19:44
sindeji3 >> Máš pravdu, že si z toho dělám legraci. Je to jako by se jedenácti-letý klučina zeptal, jak sbalit rošťandu ze 4.B. Jako zcela vážně bych mu nejspíš doporučil vykašlat se na ni a začít třeba s fotbalem, nebo tenisem, nebo hokejem... a makat na sobě. Protože když bude fakt makat a dřít, jednou možná bude hvězda a sbalí tak nejen rošťandu ze 4.B, ale i ze 3.A a 5.C. Prostě v jeho letech je mraky důležitějších věcí, které udělat, aby tu rošťandu utáhnul v budoucnu na nudli. Každopádně mu to neublíží. No a kdyby nebyl na sport, nevadí klidně ať šprtá. I právníci nebo doktoři na tom nejsou špatně. Tak či tak jako začátečník bych vskutku neřešil boilies. Boilies je selektivní nástraha a toho bych se stůj co stůj vyvaroval. Jestli netuší jak pracovat s prutem, navijákem, jak nahodit či kde hledat ryby v létě, pak investice do sebevíc zázračných kuliček tohle nespraví.
N RK - ® St 25.7.2018 6:40:29
Malda512 >> popravdê? To jsem nikdy nezažil, aby kolem mne rybáři chytali a já nic. A stejně i naopak. Jiná věc je, že já třeba chytal v létě u břehu ve dvou metrech a kolegové v sedmi ve 100 m vzdálenosti v ledové vodě. A to jsou přesně ty okamžiky, kdy se šli slušně zeptat, na co chytám.Odpovėď, že tak různě, že záleží spíš na tę hloubce.Hezky poděkovali a flákli to zase do těch hlubin.
Když kolega bude testovat, tak se bude dobře bavit, ale stejně se ničemu nedobere.Budou to pro něj nekonečné příběhy.Aby pak dospěl k tomu, že nejlepší je něco levného, dostupného. Teda ne nejlepší, ale se stejnými vysledky.
N Chip22 - ® Út 24.7.2018 23:27:06
Fishky >> To by se dalo říct u každé lovné techniky...Vše chce cvik :-). Štve mě, ale ta hysterie kolem chytání kaprů. Je to davovka, ale každého baví něco jiného. Proč si kvůli tomu nadávat nebo koukat přes prsty. Někoho baví házet gumovou rybičkou, jiného čekat na kapra...
N Fishky - ® Út 24.7.2018 23:11:35
Chip22 >> v drtivé většině případů souhlas a máš pravdu. Prostě chytit kapra zvládne v dnešní době i dítě. Půl dne trénink na ytb a je z něj průměrný lovec praseckyny ;-)
N Chip22 - ® Út 24.7.2018 22:29:55
RK >> Já myslím, že když tam ten kapr je, tak sežere, ať je tam co je tam...Spíš je problém pokud chytáme na přehradě být ve správný čas na správném místě.
U ryb je to stejně jako u počasí. Hádáme, občas to vyjde, občas ne, ale ve výsledku je to nevyzpytatelné. Koneckonců braní ryb s počasím úzce souvisí :-))
Nakonec, to je na rybách to krásné. Kdybych věděl, že přijdu a chytím, nebavilo by mě to.
N Petr.J - ® Út 24.7.2018 21:09:20
Tom - Tuk >> Faktem je, že nechápu co ohledne té kaprariny chce každý vědět. Vždyť je to tak jednoduché. Koule nakoupí, montazi je na netu spousty. Navazu, nahodim a čekám. O tom je kaprarina.
N Tom - Tuk - ® Út 24.7.2018 20:56:47
sindeji3 >> Poslední, slibuji, příspěvek/otázka a vysmahnu - ono se na zadavatelův dotaz dá odpovědět? Je to zhruba něco jako chodí do kaproporadny a kvůli čemu tam zaznělo toto: Tom - Tuk - ® [Poslat soukromou zprávu.] Čt 8.3.2018 8:57:30
Martin M. snad odpustí... (a když ne tak prosím smáznout).

Poradna: Redakce MRK.cz:

DOTAZ: "Ahoj, proč v poradně v sekci Kaprařina nikdo celou věčnost neodpovídá?"

ODPOVĚĎ: "Protoze chybi dobrovolnici, kteri by to dlouhodobe vydrzeli."

=)))

>> Stránka diskuse

k dohledání ZDE: https://www.mrk.cz/diskuse.php?idzapisu=14417978&id​=258486

Ten hoch si o takovéto reakce nad kterými se horšíš vysloveně poprosil!

Mějte se lidi. T.
N pohan - ® Út 24.7.2018 20:02:39
sindeji3 >> krásně napsáno-souhlas
N sindeji3 - ® Út 24.7.2018 19:52:05
Fishky >> Tak jsme se zasmáli, za břicho se popadám. Sorry jako, třičtvrtě lidí tu neodpovídá věcně na otázku a přišli akorát vysírat, včetně tebe.
N Malda512 - ® Út 24.7.2018 19:42:32
Fishky >> Čau. Proto jsem mu napsal, že Boili není jedinné na co se dá ulovit ryba. Já preferuji kukuřici,, mirabelky ,, a na spláveček žížalu. Ale když chce chytat na koulís já ho přesvědčovat nebudu .
PS : Jinak souhlasím s tebou.
N Fishky - ® Út 24.7.2018 19:35:50
Malda512 >> píšeš pěkně, pokazil jsi to tím "záměr se na jednu prichut". Je to začátečník... zizala, rohlík, šrot a zdar! O tohle ho chceš ošidit? Číst vodu, dokázat reagovat, mít komplexní znalosti.... hodně štěstí s koulema :-D
N Fishky - ® Út 24.7.2018 19:30:00
Tom - Tuk >> jaký kozy? Potřebuje dobrej bivak, nový drahy pruty, kosmický navijaky, tripod, rodpod, vanicku na praseckyny, obusek na RS, růžový kýble a hlavně ty nejkvalitnější koule. Kaprarina není zločin a žít je třeba naplno. Kapři už dávno neberou na knedlík či ertepli. Revoluce v rybařine je tady! :)))
N Malda512 - ® Út 24.7.2018 19:25:59
Kedli001 - >> Kašli na nějaké čtení hloupostí. Pochop jednu věc - Co je někde napsané nikdy neznamená že to funguje. Nejlíp uděláš když půjdeš k vodě a budeš zkoušet a zjištovat informace na vlastní kůži. Tím, že budeš experimentovat nic nezkazíš. Zaměř se prvně na jednu příchuť a pak zkoušej nějaké další. Také by se ti mohlo stát, že budeš u vody bez záběru a kolega vedle tebe bude tahat rybu za rybou. A pamatuj - Boilí není zaručená a tutová nástraha. Je to jedna z desítek nástrah.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 3 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | nástrahy, návnady ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniNový spacák Fox Evo-Tec RipStop ERS2

Za 3.190
Skvělý spací pytel 93x213cm, novinka roku, nyní se zbrusu novým vysoce odolným nepromokavým materiálem Evo-Tec Rip Stop - U nás po registraci za tuto vynikající cenu ale pozor, jen do vyprodání

akce, rybareniInCarp Sada signalizátoru K003 2+1+kufřík

Za 2.599
Sada elektronických signalizátorů InCarp se zabudovaným vysílačem dálkového příposlechu v plastovém kufříku.

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
Rybářské potřeby- SWEETFISH Rybářské potřeby- SWEETFISH

Břeclav, Lidická 3461/9B