MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Vyrobení GLM Boilie

Ahojte, chci se zeptat jestli se z těchto ingrediencí v tomto poměru dá vyrobit boilie. Případně co doplnit nb odebrat? Předem děkuji za rady.

Autor diskuse: tiago ®
Zařazeno do: kaprařina - nástrahy, návnady, 10.7.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 4 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N RK - ® Út 17.7.2018 13:49:10
Martík >> no a pak se to zastaví a pak je to rychlej sešup zase na začátek-:)
A pak už nepotřebuješ vůbec žádný koule-:)
N Martík - ® Út 17.7.2018 13:37:29
RK >> tak člověk jak stárne, obvykle zraje a moudří :))) alespoň by to tak mělo být :))
N RK - ® Út 17.7.2018 13:22:14
Martík >> Bereš to rozumně. Ta poslední věta vystihuje podstatu věci dokonale. -:)
N Martík - ® Út 17.7.2018 13:09:29
RK >> V poho..však já si taky prošel těmi obdobími, kdy sem tam do toho ládoval kdeco s představou, že "TOHLE NACHYTÁ" :)). Dnes si ze směsí hraju..koncept je furt ta stejná, relativně levná kula ale protože chci (a jsem hračička a magor :)) ) tak tam občas šoupnu různý ingredience. Třeba nějaký zajímavý koření, nebo třeba nestandardní esenci či EO atd...
Ale vím že je to víc pro mě a moji potěchu, než že by to mělo jasný efekt na ryby.
N Martík - ® Út 17.7.2018 13:05:15
Aiwen >> Já s těmito vysokými dávkami mouček taky laboroval, i s naopak nízkými. Došlo mi ale nejjednodušší a i nejlevnšjěí dát okolo 50-55% max. Nejlíp se to válí, přijatelně rozpouští, a i drží při kobrování.
N RK - ® Út 17.7.2018 13:04:37
Martík >> OK, to dává smysl i mně skeptikovi. Díky za odpověď
N Martík - ® Út 17.7.2018 12:56:43
RK >> Aby se to dobře koulelo, aby se to dobře rozpadalo (ne moc a ani ne málo), aby se to dalo dobře kobrovat, aby to vydrželo ideálně dlouho nezkažené, aby to zároveň pěkně vonělo, chutnalo a aby tam nebylo moc drahého.
Já myslím, že kapr pozná esi mu to voní a chutná, to je asi tak všechno co pozná :)
N Aiwen - ® Út 17.7.2018 11:27:13
Petr.J >> jednalo se o lt94 a predtravene rybi moucky.. je pravda ze nastup byl dost pomaly ale pak prakticky sem chytal jen ja..
N Jirka1976 - ® Út 17.7.2018 11:18:23
Slavíček >> s tou stravou pro kulturisty je to tak . Kdyz jsem jeste cvicil tak jsem bral syrovatkovy protein a kasein od jt a normalne to zral . Kasein tenkrat stal kolem 80 kc za kg a ve fitku 10 krat tolik . Rozdil zadnej . To same amino , to jsem ale nezkousel .
N Slavíček - ® Út 17.7.2018 10:50:43
Petr.J >> Taky jsem kdysy takove smesi michal pridaval jsem vajecny zob pojil to laktalbuminem fungovalo to .Z meho pohledu dnes to byla strava pro kulturisty ne pro ryby .
N Petr.J - ® Út 17.7.2018 10:30:00
Aiwen >> Tak 70% mouček, to nemusi byt zrovna moc drahé. Kupuji moucku za 70 Kč kilo, játrový prášek si dělám sám a ostatni je za pár korun. Podobné experimenty jsem před lety také dělal a mě to moc nefungovalo.
N RK - ® Út 17.7.2018 9:37:05
Martík >> ,,Experti postaví kulu z extrémně levných surovin v dokonalém poměru"

Ten dokonalej poměr je dobrej k čemu? Aby se to dobře koulelo? Nebo, aby kapr poznal, že tady se teda použil dokonalej poměr....... To by mne fakt hodně zajímalo.
N Aiwen - ® Út 17.7.2018 9:25:42
Nevim jestli zde nebudu za obr blba. Ale me jedno leto fungovala smes kde bylo asi 70% rybich moucek s jatrovym praskem a kvasnicemi a esence losos.. sice hur se valela ale slapala na vybornou. Vim ze tam byly uz jen pojiva a cerny pepr. Mozna tam toho bylo hodne tech rybich moucek. Ale chytala uzasne...
N Paci. - ® Út 17.7.2018 7:42:23
Teda chlapi, dnes se tu rozjela opravdu rozumná diskuse. To se na MRKu jen tak nevidí. Jsem zvědavý, kdy vám to někdo přeruší nesmysly, že je opravdu nutné mít jen to nejlepší... Co je ale nejlepší? Nebude to ve vodě podobné jako na souši? Co je nejlepší pro mě nemusí být nejlepší pro druhého. Třeba to tak mají i ryby...
N Martík - ® Út 17.7.2018 7:33:28
Sleduju tady jistý trend a vývoj. :)) Začátečníci rvou do boilie super drahé suroviny v nesmyslném pořadí a kombinacích. Mírně pokročilí rvou do boilie super drahé suroviny v smysluplných kombinacích. Pokročilí drahé suroviny téměř nepoužívají a dají na kvalitu těch levných. Experti postaví kulu z extrémně levných surovin v dokonalém poměru, ale dokážou to prodat za cenu, která je shodná s výrobní cenou koulí začátečníků :)))
Tak či tak, v kaprařině - jak píšete - je dnes nechutná komerce, je to vymývárna mozku první třídy. Bohužel když čtu některé zápisky mladých lovců, kteří se chtějí zavděčit svým sponzorům. To je samé "přišel jsem, rozbalil to, zavezl to, zanedlouho přišla jízda a boilie xxy opět prokázalo svou sílu".
Anebo i těch starších lovců, jak střídají dresy po sezóně anebo někdy i během ní. No jo..na chleba byt musí ...
N Jirka1976 - ® Út 17.7.2018 7:14:52
Slavíček >> a ze ti vyrobci ty pohadky umi . Novinka roku 2017 uz ve 2018 prakticky nechyta , proto je tu zase neco noveho , zaruceneho a kapri nic jineho nechteji . Tak jak Wagner chyta ve svete ryby s odrenymi ploutvemi , primo v Praze pri nejake vystave sumce kteryho mu dovezli , tak i vyrobci musi lhat . Jde o to prodat , konkurence je velika .
N Jirka1976 - ® Út 17.7.2018 7:07:09
Petr.J >> mas pravdu , mladi zacinajici rybari by si meli projit zacatky jako my . Splavek na zizalu a tak . A postupne se dostat na tezsi kaprarinu nebo co je bude bavit . Ja taky od 20 blbnul , jen koule , musov , jen kapr , jine ryby me nezajimaly . Ve 2005 jsem koupil 2 pickery a delicky zustaly skoro 10 let v garazi . Takova 60 na 0.18 vlasec je zazitek . A hlavne nechytas jen kapry . Zacali me zajimat i dravci . Ted me par let drzi amuri na kuku . Ale i to se zmeni , pokukuju po sumcich . Kaprare specialisty obcas vidim , kdo nema pruty jak protiletadlove kulomety , drahe vybaveni a koule za 500 tak na toho cuci jak na zjeveni . Nejlepsi je kdyz takovyho mistra prechytas na obycejnou kukurici , to je pak neco . Ale kazdeho vec jak chyta , jen se tihle lovci ochuzuji o zazitky . Vzdyt splavek pomalu zajizdejici pod vodu nebo ohnuta spicka feedru neni o nic horsi nez jizda doprovazena rvanim hlasice .
N Slavíček - ® Út 17.7.2018 7:02:09
Petr.J >> Co k tomu dodat jaka dnes kaprarina vidis uz tady v diskuzi .Je hodne ovlivnena reklamou pohadkami vyrobcu .Nekde napisou ze nejlepsi je glm a zkratka zakladatel diskuze tam tuhle slozku chce za kazdou cenu. Pritom koule chytaji i bez extraktu a podobnych blbosti ktere pouze zvedaji cenu a ckovek je da spis pro dobry pocit ze tomu vic pak veri . Kdyz jsem z vyrobou zacinal nebyl jsem jinej hnal jsem to do extremu aby to melo max bilkovin tekutych potrav cim vic tim lepe .Co opravdu chyta slusne ryby pozna clovek casem ze rozhoduje misto strategie krmeni i styl montaze u krmeni hlavne chut. Mohl bych sem dat nejaky levny recept ale proc at si casem na tohle prijde kazdy sam .
N Radek Fox - ® Út 17.7.2018 5:46:28
Petr.J >> Tak Ti přeji brzké uzdravení. Jo, ten fídr je též možná a dobrá cesta.
N Petr.J - ® Út 17.7.2018 5:38:11
Radek Fox >> Mě v poslední době zlobi zdravi a marodim. Nemůžu tedy jezdit na nějaké delší expedice. Začal jsem chytat jenom tak na půl dne s feederem a tento způsob mě začal hodně bavit. Neni to o rekordech, ale je to akčnější, dá se více zkoušet, kombinovat a to je pro me zábava. No a několik chcipáků do 15 kg jsem na to už taky chytil 😁. Sem tam zajdu taky na odpoledne, nebo dopoledne s koulema, ale když jsem 2 hodiny bez záběru, už mě to přestává bavit. Nějak jsem se tim krmítkařenim namlsal.
N Radek Fox - ® Út 17.7.2018 5:24:18
Slavíček >> Rosťo, vidím to podobně. Navíc se k tebou zmíněným prioritám mění i doba a celkově vnímání každého z nás ;-)
N Slavíček - ® Út 17.7.2018 5:12:43
Radek Fox >> Taky radeji chytnu tezsi rybi preci jenom je to vetsinou vetsi adrenalin vetsi boj .Za ty roky clovek meni priority dnes chodim k vode hlavne relaxovat odpocivat hledam klid. Ty narvany vody uz me nejak neberou driv me to nevadilo .
N Radek Fox - ® Út 17.7.2018 5:03:02
Petr.J >> Rád chytím velkou rybu, ale dokážu si to i bez ní užít, a protože mne to baví, tak si to nenechám nikým a ničím zkazit, natož abych s chytáním skončil. Člověk si musí najít svoji cestu.
N Petr.J - ® Út 17.7.2018 4:50:49
Radek Fox >> Ja nemám ani těch 20 a je mi to celkem jedno. Pochybuji, že tu hranici ještě někdy překonám, už to ani nevážim. Na soukromaky nejezdim, do ciziny také ne a na nějaké kaprovýpravy už taky skoro ne. Netvrdím , že si třeba ještě někdy nedám Labíčko, ale nevim. Návaly, zákazy a jiné komplikace mi stále odrazují.
N Radek Fox - ® Út 17.7.2018 4:21:50
Petr.J >> Také už jsem byl svědkem, kdy "mistři" nazývali hajzlíky kapry těsně pod váhou 20kg. Dnes již na tato slova vůbec nereaguji a v duchu si myslím své. Prdel je, když se takový "bourák" zeptá: "Jakou nejtěžší rybu máš chycenou?" A protože nemám +30kg /což mi žíly netrhá/, tak reaguje: "Phe, to já mám třicítku." PS: Jsou to obr-cocoti :-))))
N Petr.J - ® Út 17.7.2018 3:47:02
Jirka1976 >> Ano jsou rozmlsanější. Dnes se v podstatě do každé vody, kde jsou kapři, stále něco hází a každý chce ulovit toho největšího a tak nešetří a hází většinou hodně kvalitni. Uspět se teď dá kvalitním a nebo nějak odlišným. Je to velký biznis, stále se vyrábí nové nabušenější koule, jiné kombinace vůní a chutí. Vymÿšlí se nové montáže a tak dál, blbne a blbne. Většina mladých začínajících rybářů chce chytat velké kapry a tak nakupuje nejlepší krmení, nejlepší vybavení, travi u vody obrovské množství času, mnohdy zbytečně, někdy mají úspěch a něco uloví. Potom jsou to mistři co fotí, líbají, klinikuji a ostatní rybáři jsou pro ně podřadná sorta hlupáků. Hlupáci jsou ale oni, protože tímto způsobem rybariny se o hodně připravují. Kolikrát jsem už slyšel, když se mezi sebou tito mistři bavili takove to, dnes to nestálo za nic, šli jenom hajzlové do 10 kg....To už přestává být pro mě.
N Jirka1976 - ® Po 16.7.2018 22:41:48
Je tomu 20 let co jsem na jednon rybnicku 3 ha kde se na kukurici a tak chytali nasadaci 45 - 50 , kapr 60 byl velika vzacnost . Tenkrat jsem mel smes od jt 50/50 do ktere jsem pridal masokostni moucku , cukr a olej . A fungovala 3 mesice v kuse . Kazdy tyden jsem tam travil 2 dny a chytil 5 nekdy i vic kapru kolem 60 i vetsi . Soustavne jsem krmil a i ta nejhorsi smes fungovala . Treba jsou ti kapri dnes vic rozmlsani .
N Vladk - ® Po 16.7.2018 21:57:08
Ono taky záleží, kde člověk chytá. Kde je ryb mraky postačí cokoliv, kde jen pár chce to něco lepšího.
N Slavíček - ® Po 16.7.2018 20:26:52
BOILIE GANG - Shaman >> extrakty davam taky minimalne radeji pridam neco vyzivneho jako moucku jatra to udela vic parady za par korun
N Petr.J - ® Po 16.7.2018 20:04:54
BOILIE GANG - Shaman >> ten extrakt taky neni nic levného. Ale je pravdou, že pro mnohé domácí výrobce, než koule bez extraktu, to raději přestat chytat kapry na koule. Ja žádný extrakt nikdy nepoužil a nepoužiji. Ale u mě to je tak, že pravděpodobně už ani nic válet nebudu a tak extrakt nebude mít šanci.
N BOILIE GANG - Shaman - ® Po 16.7.2018 19:59:22
Za mě jasně vyhodit esenci a liquid a zvýšit dávku extractu. A samozřejmě poladit poměry ostatních surovin. Takto by to vyšlo na ranec a to naprosto zbytečně.
N Slavíček - ® Po 16.7.2018 19:50:43
Petr.J >> Souhlasim podle me cim delsi lov tim to jde udelat levnejsi .Nemusi tam clovek davat zadny drahy atraktory
N Petr.J - ® Po 16.7.2018 19:45:25
Vladk >> Na rychlé chytání to stačí. Když ale na jednom místě chceš chytat delší dobu na stejné koule, je třeba je udělat trochu výživné. Toho jde dosáhnout už za cenu okolo 60 Kč za kilo. Když se to dělá s rozumem, za tu cenu jde naválet dlouhodobě fungující skvělé koule. Teda to jsem tomu dal, uz vidim ty komentáře od odborníků na kapří výživu kteří mají teorii skvěle zmáknutou 😂
N Vladk - ® Po 16.7.2018 19:05:29
Nepostačí dát sojovku, pár moucek sůl cukr a glm smrad? Myslím že efekt bude stejný.

Defakto, ryba to nepozná, než to dá do huby :)
N jurasoft - ® Po 16.7.2018 6:49:00
Petr.J >> moje podobná zkušenost...
N Willow - ® Ne 15.7.2018 19:33:01
Colasrumem >> Dovolím si nesouhlasit.😄
N Petr.J - ® Ne 15.7.2018 13:29:47
Od té doby, co jsem koupil na vyzkoušení kuličky v decathlonu a zjistil, že fungují skvěle a že za tu cenu to uz ani doma neudělám si koule kupuji. Jsou u jiní výrobci co delaji koule za rozumnou cenu a ty chytají. Napriklad kaprpro. No a od té doby co jsem vyzkoušel methodfeeder mi to všechno leží doma a nechytam na to. Ta domaci vyroba neni pro každého. Má to smysl, když chci udělat levnou kvalitu. To ale chce velkou počáteční investici na nakup surovin ve větším množství. Dělal jsem to tak více než 20 let a uz asi nebudu. Jinak k tomu receptu. Válet to asi půjde a ryby to žrát budou. Otázkou je, jestli to neni zbytečně moc drahé.
N kura11 - ® Ne 15.7.2018 12:58:39
ja myslim ze podobne fungujuce gulicky ako stredne rady vyrobcov v cene cca 10-12e na pulte si clovek urobi skoro za tretinu doma a na gulicky prepchate drahymi vecami kde kilo stoji 18e nech si chytaju esa a testeri popripade ludia ktorym nie je luto vyhadzovat take peniaze za krmivo pre ryby.. dneska z hulinackych veci sa da zostavit dost dobra zmes za par korun spolu s par lacnymi tekutymi vecami to bude chytat uplne rovnako ako hotovky renomovanych vyrobcov.. kazdy si musi urcit priority kolko chce toho do vody hadzat a za aku cenu..

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 4 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | nástrahy, návnady ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniAkce stojany JRC

Za 3.590
Akční ceny na vynikající stojany JRC + doprava zdarma!

akce, rybareniMega akce PENN Battle

Za 3.650
Velmi kvalitní naviják od firmy PENN, předurčen k lovu trofejních ryb, nezničitelné konstrukce, která odolá i mořskému rybolovu jej zařazuje mezi top navijáky pro všechny druhy lovu. Akce platí do vyprodání skladových zásob!

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
RYBÁŘSKÉ POTŘEBY U ZLATÉ ŠTIKY RYBÁŘSKÉ POTŘEBY U ZLATÉ ŠTIKY

Uherské Hradiště, Nádražní 26