Nsven - Profil | Ne 26.2.2017 18:27:44
lipan >> jojo necháme to koňovi, ten má větší hlavu :-) Měj se :-)
Nlipan - Profil | Ne 26.2.2017 15:37:27
sven >> Však jsem to psal hned v prvním příspěvku. To by musel chtít hlavně svaz a musel by mít i schopného právníka, který by to byl ochoten dotáhnout až do konce a uměl vytěžit to hlavní tj. vymahatelnost zákona. Neb cca 30 let dělám v osobní dopravě, tak jsem právě proto použil pro srovnání tu Plzeň. Do té doby byl totiž revizor považován jen za blbce, kterej znepříjemňuje lidem free cestování. Dokonce by se u jednotlivejch dopravců našly případy, kdy dopravce tu platil cestujícímu tu roztrženou bundu, tu neschopenku, zraněněj revizor byl na nemocenské pro pracovní úraz a cáloval to zaměstnavatel bez jakékoliv snahy to přenést na toho kdo zranění způsobil. Dokonce i v té Plzni to začalo jako žaloba cestujícího. A v některých kolech dokonce i vyhrál. Ale pak to rozsekl nejvyšší správní soud, který jednoznačně sdělil, že pokud by neexistovala možnost přistiženého pachatele protizákonného jednání, a to i v úrovni pouhého přestupku, ztotožnit resp. ke ztotožnění oprávněnou osobou donutit, šlo by jednoznačně o zvýhodnění protiprávního jednání, což je nepřípustné. Ještě si přečti toto.
http://www.nssoud.cz/Revizor-muze-za-urcitych-okolnosti-v-ramci-nutne-obrany-zadrzet-cerneho-pasazera/art/480?tre_id=205
A hlavně závěr, kde je uvedeno že dle tohoto existujícího judikátu je třeba posuzovat ochranu oprávněných zájmů jakékoliv jiné fyzické či právnické osoby.
Ale tady to my dva nerozsekneme. Venku to vypadá na příchod jara, tak od příštího týdne víc praxe u vody než teorie u PC :-).
Nsven - Profil | Ne 26.2.2017 11:50:29
lipan >> jojo jasně ..:-))
Po prvním soudu, kam se Ti podařilo dotlačit pachatele trestného činu na úseku rybářství, mi dej vědět :-)
Majetný loupežník si zaplatí dobrého advokáta, nemajetnému bude přidělen ex offo.
Pokud nejsi v podobných záležitostech zběhlý a v příslušných paragrafech kovaný, pěkně si tě vychutnají...
Budeš tam sám za sebe, jako kůl v plotě...... Svaz se na tě vy......, jak na placatej kámen..
Maximálně od něj dostaneš doporučení abys nebyl příště nadměrně pilnej. :-)
Nlipan - Profil | Ne 26.2.2017 9:29:14
sven >> Tak samozřejmě je-li přímo v zákoně uvedeno, že může použít donucovací prostředky, tak je to jasnější. Nicméně i tak bude soud posuzovat jejich přiměřenost. Takže v důsledku je to jedno. I v právu platí kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody. To že každá oprávněná osoba může použít jakýchkoliv přiměřených prostředků k dosažení účinku zákona.
Nlipan - Profil | So 25.2.2017 23:23:40
sven >> No polemizovat s Tebou nebudu. To může jen nezávislý soudce. Ale je zcela jedno jestli se zákon jmenuje o drahách nebo o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, a zda se jedná oprávněnou osobu nebo o RS. Obé je zákon a obě osoby mají právo ztotožnit, čemuž se musí protějšek podrobit. Jinak maří zákon čemuž může opravněný (pověřený v těchto případech soukromým dopravcem nebo státem) přiměřeně zabránit.
Nsven - Profil | So 25.2.2017 23:12:53
lipan >> nepopíchneš :-)
.... RS zadržuje osobu mírným způsobem, osoba se snaží odejít a škube se a útočí na RS, a máme tu institut přiměřené nutné obrany RS a ochrany práv uživatele revíru a státu."....
Řekl bych čítankový příklad, naplnění skutkové podstaty § 329 , kdy RS s úmyslem způsobit jinému závažnou újmu, fyzicky omezí osobu ačkoli ji ji k tomu zákon 99/2006 nezmocňuje.
Navíc s kalkulem, vyprovokování ji k obraně a nařčení z napadení úřední osoby..
Není to analogie s revizorem..
RS se řídí zákonem O rybářství a revizor zákonem O dráhách...
Průměrný advokát přestupce, si takovou RS, namaže na chleba ..:-)
...."Chce to jen dostatečně schopnou RS a dotáhnout to až do konce. Ale to by se muselo svazu a jeho právníkům chtít.".....
Souhlas, že je třeba dostatečně schopné RS jako soli. Ovšem pochybující se v mantinelech zákona.
Svaz ani jeho právnici nemají s výkonem služby RS, zhola nic společného.
Je třeba se oprostit od iluze, že v případě kauzy dotažené až k soudnímu jednání, se Svaz za RS postaví... nepostaví...... ani omylem !! (Vlastní dvojnásobná zkušenost)
§ 329
Zneužití pravomoci úřední osoby
(1) Úřední osoba, která v úmyslu způsobit jinému škodu nebo jinou závažnou újmu anebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch
a) vykonává svou pravomoc způsobem odporujícím jinému právnímu předpisu,
b) překročí svou pravomoc, nebo
c) nesplní povinnost vyplývající z její pravomoci,
bude potrestána odnětím svobody na jeden rok až pět let nebo zákazem činnosti.
(2) Odnětím svobody na tři léta až deset let bude pachatel potrestán,
a) opatří-li činem uvedeným v odstavci 1 sobě nebo jinému značný prospěch,
b) spáchá-li takový čin na jiném pro jeho skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že je skutečně nebo domněle bez vyznání,
c) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti orgánu státní správy, územní samosprávy, soudu nebo jiného orgánu veřejné moci,
d) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti právnické nebo fyzické osoby, která je podnikatelem,
e) spáchá-li takový čin zneužívaje bezbrannosti, závislosti, tísně, rozumové slabosti nebo nezkušenosti jiného, nebo
f) způsobí-li takovým činem značnou škodu.
(3) Odnětím svobody na pět až dvanáct let nebo propadnutím majetku bude pachatel potrestán,
a) opatří-li činem uvedeným v odstavci 1 sobě nebo jinému prospěch velkého rozsahu, nebo
b) způsobí-li takovým činem škodu velkého rozsahu.
(4) Příprava je trestná.
NF16 - Profil | So 25.2.2017 22:49:53
valcha186 >> bylo to v roce 1993.Moc mě to tenkrát naštvalo a zrušil jsem všechny pojistky.Když to spočítám kolik jsem za tu dobu ušetřil nelituji.:-)
Nlipan - Profil | So 25.2.2017 22:08:39
Troch popíchnu. Přečtěte si § 16zakona 99/2004. V bodě b) je napsáno co je RS oprávněna požadovat po lovícím nebo podezřelém z přestupku, včetně právo vyžádání součinnosti policie. Takže vidím osobu páchající přestupek, požaduji doklady, osoba neukáže, volám policii a žádám součinnost, osoba odchází, tím brání dokonání zákonného postupu RS, která je k tomuto postupu oprávněná, RS zadržuje osobu mírným způsobem, osoba se snaží odejít a škube se a útočí na RS, a máme tu institut přiměřené nutné obrany RS a ochrany práv uživatele revíru a státu. Pokud by to tak nebylo, tak dle soudu nelze považovat ustanovení zákona za vykonatelné a účel zákona by byl zmařen.
Je to analogie jako revizor a černý pasažér (tam se dokonce jedná o ochranu práv soukromého subjektu zatímco RS je státní institut). Můžete si prečíst v tomto článku.
http://m.mesec.cz//clanky/muze-revizor-zadrzet-cerneho-pasazera-treba-i-hrubou-silou/
Ta Plzeň je totiž exemplární případ, který skončil až unejvyššího správního soudu. Ten rozsudek se dá najít.
Chce to jen dostatečně schopnou RS a dotáhnout to až do konce. Ale to by se muselo svazu a jeho právníkům chtít.
Nvalcha186 - Profil | So 25.2.2017 21:43:35
Jarda Š. >> Jen si přečti komentář z 18.2. Frank71, svépomoc § 6/2, pak samostříl proti zloději na zahrádkářské chatě a nutnou obranu.Není k tomu co říci. Nikdo na místě nepozná, o co jde. Na to jsou pak nějaké lhůty a ty nejsou jen tak krátké. A spousty znalců. Zákon vykládá st. zástupce a posuzuje soudce. Toť vše. Samozřejmě nikoliv přestupková komise. To je jen začátek.
Nvalcha186 - Profil | So 25.2.2017 21:00:51
F16 >> Pozor, máš smlouvu s pojišťovnou a ne se zlodějem. Pojišťovna pak škodu vymáhá.
NF16 - Profil | Pá 24.2.2017 18:56:39
Džoncek >> mě taky kdysi vykradli sklep a měl jsem smůlu,že zloděje chytili.Protože jsem tím pádem neměl nárok na pojistku.A dotyčný,který je ve vězení ti škodu nezaplatí, když nemá z čeho...
NJarda Š. - Profil | Pá 24.2.2017 18:49:28
valcha186 >> Není to mimo. Zásah ochranky se posuzuje jako nutná obrana.
Nvalcha186 - Profil | Pá 24.2.2017 18:37:45
Jarda Š. >> Ale nutná obrana, to je něco jiného, to je v Mimoni. To je o něčem jiném.
NDžoncek - Profil | St 22.2.2017 11:25:03
Ladas78 >> Heh vítej v klubu :) Mne vybrali sklep (2 kola, sada pneu) tak škoda byla vyčíslena na 110tis. Debilní fízlové nic měsíc a pul nedělali než mne poslali dopis o odložení. Samotného mne to štvalo tak jsem začal pátrat skrze zástavárny a známe a int. bazary až jsem se dohledal obou dvou kol jedno v zástavárně v centru mého města druhé bylo s vypískovaným číslem na netu. Poslal jsem to neschopné PČR, proč mi lžou do očí, že monitorují všechny zástavárny a prodejce jestl ise tma kolo náhohdou neobjeví. Samozřjmě kdyby se zástavárník dozvěděl že má kradené kolo, tak ho okamžitě stáhne a prodá klidně kolo v hodnotě 60tis za 5tis, jen aby ho neměl na krámě......Fízlové nechápali jak jsem se dostal k informacím kde to skončilo a ke jménu toho co to tam prodal.
NJarda Š. - Profil | St 22.2.2017 10:49:17
valcha186 >> Ano, to je podmínkou legálnosti svépomocného zadržení pachatele.
NLadas78 - Profil | Út 21.2.2017 22:39:40
valcha186 >> No určitě se tam každej pohrne když spousta lidí ví jak to tu funguje.Já mám takový příběh ze života vykradli nám asi počtvté chatu letěl jsem tam hned večer,pak ještě na výslech a doplnění výslechu protože hned nenadiktujete co se zrovna ztratilo.Po týdnu přemýšlení jsem si složil pár věcí dohromady podle způsobu vykradení a jel jsem podat oznámení o tom kdo by to mohl být, přes hodně dobrého známého jsem si zjistil co ten chlapec po asi 20 letech co nás vybral poprvé dělá (policajti ho šťastnou náhodou chytli...jiný známý v té době to vyklopil měmu otci jak to bylo takže jsem se čeho chytit) No zjistil jsem že si maník pár let odpočinul měl nějaký podvody přepadení vykrádačky a nedovolené ozbrojování ale nechal si změnit jméno a v tu dobu co se to stalo měl proboční dohled v místě co máme chatu takže byl prakticky nezjistitelný podle původního jména,policajt co to se mnou sepisoval tak nechápal jak takový věci můžu vědět a jak si myslíte že to dopadlo odloženo pachatel neznámý...Jen mě to stálo 520km čas a 3x jít z práce po obědě tzn.zadarmo a řešit to s nulovým výsledkem.
Pak takovýho týpka zadržuj v "dobrý vůli"
Nvalcha186 - Profil | Út 21.2.2017 22:09:56
Vikasgard >> Může zadržet, jedná v dobré vůli. Základ, hned volat 158.
Nvalcha186 - Profil | Út 21.2.2017 22:07:49
Jarda Š. >> Ale to na místě nikdo nemůže posoudit. Může se jednat o zloděje, kterého nikdo nevzal do vazby, protože krade soustavně drobné věci a stejně se dopouští trestné činnosti, za kterou bude odsouzen. Toto se zjistí až po doručení opisu RT. Což netrvá hodinu, někdy tlf. ano, ale jinak po doručení dopisu. Nikdo není odborník a každý to dělá v dobré víře, tak jaksi chybí úmysl, což je třeba. Málo kdo pozná hodnotu věci ihned na místě. Toto je na znalci, poškozeném, doložení dokladů a zhodnocení věci atd. Důležité je ihned vyrozumět jen policii ČR. Měst. policie jsou jenom normální zaměstnanci města. Mají sice dost oprávnění, ale ne všechna. Nebojte se zlodějů, pokud na to máte a pak ihned volejte 158. Naše legislativa, ale nahrává zlodějům, nikoliv poškozeným. Výslech, vzít si dovolenou, soud, kde vy nemáte advokáta, který saje peníze, odvolání, znovu výslech, omluvená , či neomluvená účast atd. Výsledek podmínka, nebo nějaké hodiny pro město. Je to smutné, ale tak nějak to je.
Njarda85 - Profil | So 18.2.2017 22:48:51
FRANK71 >> Když myslíš,bohužel vím jak to dopadlo.
NLadas78 - Profil | So 18.2.2017 22:17:50
FRANK71 >> Jo ale jakmile ho pleskneš jako majitel a on upadne a zlomí si ruku už jsi v průseru ty a klidně na tebe hodí napadení ono to nejni tak jednoduchý jak se zdá....
NJarda Š. - Profil | So 18.2.2017 22:07:05
FRANK71 >> Pozor! V dalším příspěvku správně odkazuješ na tzv. svépomoc podle Občanského zákoníku. Ochranka (nebo např. revizor v tramvaji) vystupuje jako zmocněný zástupce osoby, které hrozí škoda. Jednání takové osoby se posuzuje podle ustanovení o nutné obraně, tedy, že nesmí být zcela zjevně nepřiměřené způsobu útoku. (Jde-li o útok na zájem chráněný trestním zákonem ve smyslu § 29 tr. zák., není rozhodující, zda je jeho intenzita taková, aby skutečně šlo o tr, čin.)
NFRANK71 - Profil | So 18.2.2017 21:23:29
Ladas78 >> to nemusí být šerif, stačí majitel.
NFRANK71 - Profil | So 18.2.2017 21:23:09
Vikasgard >> tady jsem ti dal odkaz na judikáty. Co chceš víc? Buď to chápeš nebo ne. Dál končím.
NLadas78 - Profil | So 18.2.2017 21:20:46
Myslím že jste trošku utekly od tématu kolik těhle vod má nějakýho !černýho šerifa" s obuškem a pepřákem u pasu...
NVikasgard - Profil | So 18.2.2017 21:18:46
FRANK71 - já vím, že ochranka zloděje zadržuje, ale myslím si, že jedna protiprávně. Řeknu ti to asi tak. Mockrát jsem slyšel, jak zdrželi člověka, který nic nespáchal. V takovém případě bych na ně podal žalobu...
NVikasgard - Profil | So 18.2.2017 21:05:41
FRANK71 - já si ale myslím, že ochranka v lidlu nemá právo na zadržování osob...
NVikasgard - Profil | So 18.2.2017 21:04:29
Jarda Š. - No to jsem si myslel.. Zadržet ano, ale jen pokud je někdo podezřelý ze spáchání trestného činu...
NFRANK71 - Profil | So 18.2.2017 21:04:19
Jarda Š. >> ty jsi právník, žasnu. Co ochranka. Zadržuje každý den za blbosti v hodnotě sto korun. Nevěřím, že jsi právník, v trestním určitě ne.
NVikasgard - Profil | So 18.2.2017 21:01:29
FRANK71 - Jasný. Ale zkus, když něco řekneš, svojí tezi rozvinout. Nedá se totiž dost dobře poznat, jestli to, co říkáš má reálný základ, nebo jen říkáš nějaké vzletné věty..
NJarda Š. - Profil | So 18.2.2017 20:56:38
Vikasgard >> Ano, záleží na situaci, když např. někoho přistihneš, že krade kolo, tak ho zadržet můžeš, aniž bys nejprve musel zkoumat, jestli má to kolo cenu aspoň 5000,- Kč, když je ale na první pohled zřejmé, že jde jen o přestupek, ne o trestný čin, tak by zadržení naopak mohlo být posouzeno jako omezování osobní svobody.
NFRANK71 - Profil | So 18.2.2017 20:45:24
Vikasgard >> na co plakát, prostě vím, že jsou v práci a dva dokonce povýšili. Když tu někdo mele howna dobrý, ale když je to dlouho tak musím zasáhnout.
NVikasgard - Profil | So 18.2.2017 20:43:13
FRANK71 - Promiň. Až teď jsem si rovzpomněl. Ty jsi vlastně Frank71. Ty nemusíš nic vysvětlovat. Ty prostě něco řekneš a tak to je a vlak přes to nejede. Že máš doma takový plakat s Chuckem Norrisem?
NFRANK71 - Profil | So 18.2.2017 20:30:11
Vikasgard >> proč bych měl. Já vím, že jsou v práci.
NVikasgard - Profil | So 18.2.2017 20:17:37
FRANK71 - proč nepřihodíš právní rozbor ty?
NFRANK71 - Profil | So 18.2.2017 20:05:12
jarda85 >> Pane kolego váš právní rozbor je k pláči. Jen taková připomínka, ty měšťáky nevyhodili, zákrok byl shledán dle zákona. Příště trochu lepší informace.
Nrybomil - Profil | So 18.2.2017 10:57:18
jarda85 >> JJ, tyhle žlutý zmrdy platíme ze svých výdělků | daní hned několikrát , zkurvenci , hned bych je zrušil z první a navždy, zadarmo drahý žráči
Až nebudou v tom mundůru, je potřeba jim taky šlápnout, ale rovnou do ksichtu.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 23:39:48
jarda85 Moje řeč. Peníze kazí charakter a stejně ti jsou k ničemu, když nemáš čas si je užít.
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 23:07:04
Vikasgard >> To máš pravdu. Dohromady to dělalo 2 hodiny na cestách(příjezd do práce a odjezd domů) pracovní doba od 17hod do 05hod o půl 7člověk zalehl a za 6hodin mohl vstávat a chystat se do práce. Hrůza jsem rád že jsem s tím skončil. Peníze taky nejsou vše.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 22:14:36
jarda85 Já si střihnu nepravidelně 1-2 v týdnu. 3 měsíce v kuse? to muselo být bezva...ze života úplný houno, páč máš celej den zabitej..
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 22:06:11
Vikasgard >> 😆 to věřím dělal jsem asi rok zpět jen noční a to cca 3 měsíce v kuse a stačilo. I když peníze byli luxusní tak to zato nestalo. Nic jiného než práci jsem neznal.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 22:00:17
jarda85 To mi povídej.. Nejlepší je to tak od dvou do čtyř...
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:58:09
Vikasgard >> Taky paráda.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:54:31
jarda85 - Zdar.. Já končím až ráno..
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:53:40
Nic pánové zatím mizím,konec práce je na dohledu.
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:52:45
Vikasgard >> Jo jo máš pravdu. V Praze dělát měštaka tak si to hodim. Nic příjemného.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:49:53
jarda85 - Jojo, tohle jsem zkrácené viděl v televizi. Těžko soudit...chybí tam titulky a aktérům není moc rozumět. Ale je fakt, že tam ten zásah podle mého laického názoru jevil značné známky brutality. Tu holku tam vlekli úplně zbytečně po zemi, toho starýho chlapa spoutali, nevím proč, a jak tam stál s jednou nohou na spoutaném klukovi...Potrestání policistů bylo nejspíš oprávněné, otázka je, zda nebylo moc přísné.. Nechci se jich zastávat, ale jsou v první linii proti gaunerům a tam všechno řešit s úsměvem nejde..
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:39:38
Vikasgard >> Jo jo,dám ti odkaz na jiné video kde dostali tři policisté výpověď. Tam už byl průser veliký.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:37:35
jarda85 To věřím, že se jim to nelíbilo. Je teda fakt, že kdyby ten, co čuchal chodník neměl oblek, ale normální hadry, tak by se k tomu ta veřejnost asi taky stavěla jinak.. Ale podle mě se zachoval správně.
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:34:12
Vikasgard >> Právě že chybu neudělál, řídil se přesně podle zákona,ale lidi co to natáčeli tak se jim to nelíbilo.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:27:31
jarda85 - Možná si teď tady udělám pár nepřátel, ale kde ten policista udělal chybu? Průkazem se prokázal, odznakem nejspíš taky a že neměl předepsaný stejnokroj?
NLosPafkos - Profil | Pá 17.2.2017 21:23:47
Vikasgard >> na hospodářskou těžbu ryb udicí nepotřebuješ RL,stačí ti požadovaná hotovost.
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:23:27
Vikasgard >> Zajímavé ale dotyčný policista vyvázl v pohodě.
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:22:41
nofish >> Tak to máš naprostou pravdu, někdy mi připadá, že zákony jsou spíše na jejich straně. A nakonec je špatný ten člověk který se obhajuje.
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:21:11
Vikasgard >> Jinak bych takovou věc nepsal kdybych si nebyl jisti Jinak s omezím , zadržením atd. Přicházím skoro každý den do styku tak musím vědět co si můžu dovolit.
Nnofish - Profil | Pá 17.2.2017 21:17:53
jarda85 >> Je to složité. U nás mají většinou navrch šmejdi.
Jinak sorry za ty překlepy, zas moc rychlá ruka a lenost si přečíst příspěvek před odesláním.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:17:04
jarda85 - OK, pokud máš odpověď od fundovaného člověka, nebo úřadu, tak se nebudu hádat. I když se mi to pořád nezdá.. Protože omezit člověka na svobodě "jenom" za spáchání přestupku. A za další nechápu jak to, že na to prostý občan právo má, kdežto úřední osoba ne..
NFRANK71 - Profil | Pá 17.2.2017 21:13:37
Vikasgard >> myslet si můžeš co chceš, informaci jsi dostal.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:11:59
FRANK71 - Já bych řekl, že slepice je hospodářské zvíře, což ryba není. Pokud půjdu s flintou někam do ohrady Schwarzenberga, tam odstřelím srnu, tak pokud pominu nedovolené ozbrojování, nevidím v tom krádež, ale pytláctví...
Njarda85 - Profil | Pá 17.2.2017 21:09:18
Vikasgard >> Včera jsem se nato ptal, je jedno jestli je to přestupek nebo trestný čin. Stejně pokud je jakýkoli přestupek spáchán opakovane tak už se to bere jako recidyva, a už to neřeší policie, ale danny úřad.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:08:29
LosPafkos - Ale není to rybářský lístek a zákon nezná rybolov bez něj.
NFRANK71 - Profil | Pá 17.2.2017 21:07:59
Vikasgard >> je to stejné jako když ukradneš slepici.
NFRANK71 - Profil | Pá 17.2.2017 21:07:12
Vikasgard >> a co dělá security v obchodě? Ono když nahlédneš do občanského zákoníku budeš chytřejší. 😊 U RS je to složitější.
NLosPafkos - Profil | Pá 17.2.2017 21:03:45
Vikasgard >> To povolení ti za úplatu poskytne majitel soukromé vody,nepléct si s revírem.Říka se tomu těžba ryb udicí.
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:03:30
FRANK71 - Tady neplatí, že zvíře není věc?
NVikasgard - Profil | Pá 17.2.2017 21:02:57
jarda85 Nejsem si úplně jistý, že můžeš zadržet člověka, páchajícího přestupek. Myslím si, že se vztahuje jen na trestný čin. (těžko svážeš ke sloupu veřejného osvětlení babku přecházející na červenou)
NFRANK71 - Profil | Pá 17.2.2017 21:01:10
Vikasgard >> není to revír. U soukromáky je to majetkové povahy. Krádež, poškození cizí věci atd.