signalizátory Vágner Pelikán

Tak co?co si o tom myslíte.jakej na to máte názor.budeme to podporovat?
Autor diskuse: honzina - Profil , 12.2.2016 kaprařina - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nfotojakes - Profil | Ne 14.2.2016 14:17:15

duplicitni diskuse, zde zamykam, MM
http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=740886

    Nfheavy - Profil | Ne 14.2.2016 14:11:48

    chesper >> myslim ze tem signalizatorum se priklada diky tehle kauze vetsi vyznam nez ve skutecnosti maji,mam ty stary semy magneta akorat jsem mel jednou strzeny kolecko /hridelku/po ktere jezdi vlasec opraveno v zaruce,funguji v jakemkoli pocasi,baterku 9 v menim tak nejdriv za rok a nevidim duvod si porizovat neco 3 × drazsi jenom kvuli tomu ze se to jmenuje fajzar nebo vagner,tohle je snad jen prestizni zalezitost pro ortodoxni a zamoznejsi kaprare,kteri jezdi pravidelne na delsi vypravy,pro bezneho rybare je to uplne šumak cela tahle diskuze je vlastne /s odpustenim/o ho..ne :-)

      NFRANK71 - Profil | Ne 14.2.2016 10:53:45

      Radek Ráliš >> Radek Fox - 14.2.2016 9:20:00 >> máš pravdu.😊

        Nchesper - Profil | Ne 14.2.2016 9:55:30

        Karel K70 >> taky bych řekl že si oddychnul už nevěděl co si má vymýšlet za odpovědi

          NKocháč - Profil | Ne 14.2.2016 9:52:30

          Ty stránky inrybar, to je pěknej bulvárek. To, co si tady vytváříme sami, tam zveřejňují jako články a rozhovory. Už to vychází na pokračování. Žrádlo pro tu redakci na pár dní.

          Jinak mě už tahle rádoby kauza nudí. Na jedné straně fňukna, co udělala kravinu a na druhé podnikatel, co nějakou morálku moc neřeší. Ať se vezmou oba za ruce :o)

            NKarel K70 - Profil | Ne 14.2.2016 9:50:53

            chesper >> Aleši,ale že z Tvých otázek byl nejistý.Byl rád že jsi odešel!

              Nchesper - Profil | Ne 14.2.2016 9:50:21

              alda2211 >> ahoj asi jim to neprozadil ten předvádějící jen machroval s tím že ho máčel ve vodě a že kdyby byly vyměnovací byterie tak by to nešlo na to sem mu odvětil že flajzar sx1 také měly v akvárku celou výstavu baterie měnicí byly a stále fungoval no zase mu došly slova

                NKarel K70 - Profil | Ne 14.2.2016 9:48:28

                libec77 >> A Ty si myslíš že ne?Podívej se na jejich brolly,co Ti to připomíná,jestli dobře vidíš?1/2 Foxe a 2/2Nashe.Myslíš si, že u Mivardi vývojáři měli zpocený hlavy? Asi ne.

                  Nalda2211 - Profil | Ne 14.2.2016 9:44:00

                  chesper >> ahoj víš jak testovací proces byl tak jen nechtel prozradit a nebo neví protože to p.Flajzar neřekl...

                    Nnofish - Profil | Ne 14.2.2016 9:42:35

                    petr616 >> bez komentáře :-)))
                    Jsem se podíval na web kde to prodává. Jeden jediný produkt+ příposlech, což je jedno, ale na úvodní stránce muškařský prut, naviják.... no zajímavé

                      Npetr616 - Profil | Ne 14.2.2016 9:39:33

                      nofish >> vis jak poznas ze Vagus lze ???



                      pohybuji se mu rty.

                        Nnofish - Profil | Ne 14.2.2016 9:34:04

                        zaplosaka >> ještě detail, v tom případě, jestliže jednal s bývalým majitelem firmy Flajzar a byl v obraze, tak podle videa na tomto webu http://www.inrybar.cz/novinky/firma-jakub-vagner-el​ectronics-prodava-ukradnuty-model-signalizatoru-tvr​di-to-byvaly-majitel-firmy-flajzar/ už tedy vyloženě lže. Zajímavé, kdo by to čekal, od vzoru pro malé děti...

                          NRadek Fox - Profil | Ne 14.2.2016 9:33:13

                          judas.d >> Jo, máš pravdu, de-bil ban nedostane...

                            NPoušťák - Profil | Ne 14.2.2016 9:30:27

                            Radek Ráliš >> Radek Fox - 14.2.2016 9:20:00 >> a hlavně uznávaný ,,pan kaprař"...o)))

                              Njudas.d - Profil | Ne 14.2.2016 9:27:34

                              Radek Ráliš >> Radek Fox - 14.2.2016 9:20:00 >> Abych pravdu řekl,kolikrát než peprněší slova mě pohoršuje lidská hloupost:-))))

                                NRadek Fox - Profil | Ne 14.2.2016 9:20:00

                                FRANK71 >> Malamuta sem bohužel nepustí, včera jsem viděl, že se zaregistroval na kaprařských stránkách, kde si foukají testéři cukr do zádelí a olizují si navzájem kulky, už tam přispívá. Z mého pohledu zde chybí, má to v hlavě srovnané. Také jsme se poškorpili, ale nakonec jsem zjistil, že má v hodně názorech pravdu, a to peprnější vystupování je z jeho strany zkrátka upřímné.

                                  Nhonzina - Profil | Ne 14.2.2016 9:18:55

                                  007krivanek >> svatá pravda.mám carpsoundery 15let a kromě baterky nic nepotřebuje.za mě nej.hlasic.ja už tu kachnu nemám .mám ty co se dělali pak.otec měl CSF1 a taky super.dohužel odešel a onen svět.tak teď je mám ja

                                    NBuffalo1969 - Profil | Ne 14.2.2016 9:15:15

                                    brach >> no vidíš......já mám hlásiče jako snad každej taky. Není to Flajzar ani JVE. Používám je tak maximálně 1-3 dny v roce. Třeba v loni ani jednou..:-))))))

                                      Nnofish - Profil | Ne 14.2.2016 9:08:41

                                      zaplosaka >> pěkné čtení, na nedělní ráno.

                                        Ntydra56 - Profil | Ne 14.2.2016 8:48:54

                                        Lubo >> Měl jsem podobný problém. Vlastním signalizátory TBI a nehodlám je měnit. U jednoho se rozbil ten snímač nebo jak se to jmenuje co je pod kolečkem kde prochází vlasec. Psal jsem do Flajzara jestli mám hlásič poslat na opravu nebo posílají nahradní díly že jsem schopen si ten díl vyměnit sám.Do týdne jsem měl doma i když jsem potřeboval jeden čtyri kusy v obálce za 20kč s přáním at slouží dál.Tak to fungovalo u původního majitele jak ted nevím.

                                          Nbrach - Profil | Ne 14.2.2016 8:44:38

                                          Ke své padesátce jsem jsem nechal v Kuklenách v HK v roce 2000 dost velký peníz. A mimo jiné jsem koupil 2 Flajzary SBI 862 (1790,- Kč / 1 ks). Jako peníz to byl dost velký, ale do dneška mi slouží. Jen jednou jsem je poslal Flajzarovi na předělání na příposlech. I s příposlechem jsem zapaltil okolo dvou tisíc. Pípáky mám dodnes a slouží jako za mlada.

                                            NMi!d@72 - Profil | Ne 14.2.2016 8:03:36

                                            zaplosaka >> ...tohle tu už bylo :o)))

                                              Nzaplosaka - Profil | Ne 14.2.2016 7:18:14

                                              Možná by nebylo na škodu si přečíst něco o zákulisí těchto vykuků:
                                              http://vagnerpelikan.cz/

                                                Nchesper - Profil | Ne 14.2.2016 6:48:13

                                                tak sem mluvil na výstavě s předvádějícím prý budou mít servis výměnou což znamená že pokud se pokazí tak na dobu opravy bude zapůjčena jiná sada a to prý bude i při pozáručních opravách nic méně pořádně nevěděl co odpovídat na otázky tipu jak dlouho vydrží baterie třeba v zimě jakou má trvanlivost když vezmu že v telefonu je baterka v háji za rok no a odpovědi byly v laboratorních testech bla bla bla a já na to v laborce má auto taky spotřebu taky 5 litrů ale skutečná je 10 no byl v koncích bych to schrnul

                                                  NLubo - Profil | Ne 14.2.2016 0:57:05

                                                  Poušťák >> na servis původní firmy Flajzar jsem si nemohl stěžovat. Do jednoho z pípáků mi jednou vytekly baterky a místo pípání se ozývalo jenom jakési cvakání. Moje blbost. Odeslal jsem k Flajzarovi s upozorněním, že pokud by oprava stála hodně, tak ať mi to napíšou dopředu, abych se mohl rozhodnout, jestli to nechat opravit. Do dvou týdnů jsem měl pípák zpět, opravený, s novými bateriemi a fakturou, ve které bylo napsáno co opravili, co vyměnili a v kolonce cena celkem bylo uvedeno 0,-Kč. No čuměl jsem jako puk. To ale bylo ještě za původního majitele, pana Tomáše Flajzara. Jaké služby byly za nového vedení, to netuším. Později po pár letech jsem se s ním i osobně setkal na veletrhu v Brně u jeho stánku, kde jsme spolu chvíli rozmlouvali. Zanechal ve mně dojem solidního, slušného a poctivého člověka, který svému elektronickému oboru velmi dobře rozumí. Tehdy jsem se ho ptal, zda neuvažuje o vývoji nějakého feederového signalizátoru pro noční rybolov. A popsal jsem mu, že v Polsku se jeden takový začal zrovna prodávat. Požádal mne, abych mu jej tam koupil a poslal. A protože tam často jezdím, koupil jsem a poslal. Ne na dobírku, nebo tak něco. Normální poštou. Za pár dní mi přišly od něj složenkou peníze. Pak jsem se jej mailem po nějaké době ptal, zda o něčem podobném uvažuje. Odepsal mi, že na vlastní konstrukci zatím u nich nepřišli a kopírovat výrobek, který jsem mu poslal že nechce. Takže já osobně na původního majitele firmy, tj. na Tomáše Flajzara nemůžu říct křivého slova.

                                                    Narnošt - Profil | Ne 14.2.2016 0:19:53

                                                    Saimon-arogantní vazač a jeho Bebe sušenky...to byla neuvěřitelně výživná diskuse! o))))

                                                      NMARTIN K. - Profil | Ne 14.2.2016 0:13:25

                                                      Erva >> aha tak to nevim. Ja jen ze po te éře Torixxu a susenek se dal na vino a pak měl plachnout do Vídně. Jak je tomu teď netuším. A je to vlastně jedno...

                                                        NErva - Profil | So 13.2.2016 23:41:09

                                                        MARTIN K. - Co jsem měl informace z kraje loňského roku , tak tam měl být jako řádový zaměstnanec , který měl být snad i propuštěn , jestli je tomu jinak nevím .

                                                          NMARTIN K. - Profil | So 13.2.2016 23:01:07

                                                          kritik >> mistr Studený... No ale prej teď už nějaký ten pátek staví klacky ve Vídni po nebostikovy Grabmayerovy což taky nechápu. Nejdřív ho tu pomlouval a pak přebere jeho živnost...

                                                            Ndosec - Profil | So 13.2.2016 22:18:21

                                                            co napsat asi toto mnoho povyku pro nic.

                                                              NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 22:14:21

                                                              numen >> ty starší byly fajn.

                                                                Nnumen - Profil | So 13.2.2016 22:12:48

                                                                FRANK71 >> já znám ty starší,tyhle neznám.

                                                                  NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 22:02:48

                                                                  numen >> já mám Q9TX a ty jsou chatrný.

                                                                    Nnumen - Profil | So 13.2.2016 22:00:23

                                                                    FRANK71 >> pořád je to dobrá prasečina. Ono když vedení Fa odejde a začne vyrábět indikátory se stejnou technologií pro někoho jiného. je asi špatně. vysvětlit se to nedá,možné to je jen v číně a u nás..... .

                                                                    Osobně jsem Flajzary měl,nezničitelné,ale již jsem je nepoužíval a tak šly do světa.

                                                                      NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 21:52:24

                                                                      Jak bych slyšel Malamuta.: ,,Ty vole, nemůžeš srovnávat starého Carp soundera s Flajzarem. Ten servis nepotřebuje."😁😁😁😁

                                                                        NPoušťák - Profil | So 13.2.2016 21:42:56

                                                                        Lubo >> a co servis,dobrej?...o))

                                                                          NLubo - Profil | So 13.2.2016 21:37:24

                                                                          007krivanek >> měl jsem dva flajzary dvacet let a taky bez problémů :-)

                                                                            N007krivanek - Profil | So 13.2.2016 21:15:22

                                                                            Poušťák >> Opravdu jsem tuto ,,novodobou krádež ,, četl z deseti stran. Kde je pravda se nikdy nedozvíme. Každý má svoji pravdu. Je na každým, jak se s tím popere a je na každým zákazníkovi i budoucím, komu dá přednost. Já osobně mám Carp sounder ( kachna ) 18 let a stále fungují. To byly hlásiče !! Nepotřebuji ani Flajzara, ani JVE.

                                                                              NPoušťák - Profil | So 13.2.2016 21:07:52

                                                                              007krivanek >> asi mladej Flajzar...o))))

                                                                                N007krivanek - Profil | So 13.2.2016 20:58:28

                                                                                Poušťák >> Taky miluji ty jednorázovky.

                                                                                  NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 20:53:52

                                                                                  chřenovák >> koukal jsem v Trabůčku.☺☺

                                                                                    NPoušťák - Profil | So 13.2.2016 20:52:59

                                                                                    bůčková >> jen pro tohle jsi se dnes přihlásil ?Rozesmál jsi nás tu opravdu,,bůčková"..o)

                                                                                      Nchřenovák - Profil | So 13.2.2016 20:52:25

                                                                                      FRANK71 >>

                                                                                        Nlibec77 - Profil | So 13.2.2016 13:03:15

                                                                                        viceroy >> číňan okopíruje vše na čem se dá vydělat.

                                                                                          NBuffalo1969 - Profil | So 13.2.2016 12:53:43

                                                                                          viceroy >> ja temu gómu..:-)

                                                                                            Nviceroy - Profil | So 13.2.2016 12:52:46

                                                                                            Buffalo1969 >> :-):-):-) ......ja to myslel obrazne :-)

                                                                                              NBuffalo1969 - Profil | So 13.2.2016 12:50:57

                                                                                              viceroy >> xixao není číňan......:-)

                                                                                                NBuffalo1969 - Profil | So 13.2.2016 12:47:01

                                                                                                Kocháč >> no jasně..:-)

                                                                                                  Nviceroy - Profil | So 13.2.2016 12:46:02

                                                                                                  libec77 >> takze Supa je vymysl xi xao ?

                                                                                                    NRST - Profil | So 13.2.2016 12:44:33

                                                                                                    kritik >> No tak to každopádně.

                                                                                                      Nkritik - Profil | So 13.2.2016 12:43:40

                                                                                                      RST >> Jo, to taky. Jeho arogance. Ale myslel jsem to tak, že díky Mrcku a reklamě prakticky ze dne na den skončil :)

                                                                                                        NWillow - Profil | So 13.2.2016 12:43:21

                                                                                                        Kocháč >> Díky za odpověď.Soused co kapraří si všechny věci od Tasky chválí.Je pravda,že u Mika je ,,pečený vařený,,.:-)Ale spokojený.;-)

                                                                                                          NRST - Profil | So 13.2.2016 12:39:53

                                                                                                          kritik >> Sušenku zlomil jeho vlastní přístup. Vůbec nešlo o to že se někde něco zlomilo, ale to jakým způsobem se k tomu postavil........

                                                                                                            NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 12:39:35

                                                                                                            chřenovák >> :-))

                                                                                                              NKocháč - Profil | So 13.2.2016 12:38:39

                                                                                                              kritik >> Něco na tom asi bude, já si to pamatuji a možná i lidi, ale už to neřeší.

                                                                                                                Nlibec77 - Profil | So 13.2.2016 12:38:14

                                                                                                                viceroy >> Mivardy něco okopíroval? Ten si nechá akorát na čínské výrobky natisknout svoji značku.

                                                                                                                  Njudas.d - Profil | So 13.2.2016 12:37:48

                                                                                                                  kritik >> Pravdu bdíš,ale měl bys bít hoden nicku......:-))))

                                                                                                                    Nchřenovák - Profil | So 13.2.2016 12:37:24

                                                                                                                    FRANK71 >> Tak si udělej výjezd☺

                                                                                                                      Nkritik - Profil | So 13.2.2016 12:35:50

                                                                                                                      Kocháč >> Kochyne, lehce smíšenej pocit..... internet je mocná zbraň....
                                                                                                                      Co se týče Sušenky, jeden čas, kdy u něj nechal stavět Dasty, Kindlos a spol tak Sušenka byl TOP .....
                                                                                                                      Najednou se začalo na Mrcku lámat, bělat, přišel sušenkový test a Sušenka byl v zandeli, nenechal by si u něj postavit vůbec nikdo....
                                                                                                                      Lidi si nezapamatují 8x dobrou věc, jenom tu 1 -2 špatnou.....:-)))

                                                                                                                        NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 12:34:50

                                                                                                                        chřenovák >> chtěl jsem se jet podívat, ale nemám volno.

                                                                                                                          Nchřenovák - Profil | So 13.2.2016 12:33:28

                                                                                                                          FRANK71 >> Zachvilku jedu do Čibuka na gulašek apivko dojed taky bude sranda☺☺

                                                                                                                            NKocháč - Profil | So 13.2.2016 12:32:57

                                                                                                                            Willow >> Podle mě konkurencí nejsou. Mají pěkné věci v určitých částech kaprařského sektoru, ale sortiment není ucelen a strategie je evidentně jiná. Místo 100% vlastního vývoje jdou cestou i kupování značek. Nevlastní náhodou Taska Kryston a Nutru? A díky tomu i to zastoupení u nás f. Mikbaits. Fox má ucelený sortiment a působí na mě dojmem velké silné společnosti. Taska se rozjíždí a má jistě i dobré věci. Uvidíme za pár let, v současné době není zásadní konkurence.

                                                                                                                              NWillow - Profil | So 13.2.2016 12:27:50

                                                                                                                              Kocháč >> Taska není konkurence pro Fox??To myslíš vážně.V určitém sortimentu jsou na tom lépe.

                                                                                                                                Nviceroy - Profil | So 13.2.2016 12:26:22

                                                                                                                                Kocháč >> kocháč - 13.2.2016 12:24:31 >> dandidas a nico :-)

                                                                                                                                  NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 12:25:28

                                                                                                                                  Kocháč >> Jo, jo.

                                                                                                                                    NKocháč - Profil | So 13.2.2016 12:24:31

                                                                                                                                    Buffalo1969 >> Myslíš Adidas a Puma? :o)))

                                                                                                                                      Nviceroy - Profil | So 13.2.2016 12:24:30

                                                                                                                                      Je to marny uz to tady je porad dokola ....... proc treba FOX nevydal vyjadreni do sveta ze nejake MIVARDI mu okopirovalo SUPU ? .......... vzdy zustane a platit bude ze dobra fa a vyrobek roznese kopie na kopytech

                                                                                                                                        NKocháč - Profil | So 13.2.2016 12:23:07

                                                                                                                                        FRANK71 >> Tak venku je hnusně, je zimní internetová sezóna. Za pár týdnů si na to nikdo nevzpomene a budeme touto dobou dřepět u hůlek a zkoušet přelstít nějakého toho kapříka. Takových afér už bylo. Pamatuješ na aféru zelinář? Kučera vs. Nikl :o))) To byla taky celkem sranda. Nebo mistr sušenka. A jiné :o)))

                                                                                                                                          NBuffalo1969 - Profil | So 13.2.2016 12:21:32

                                                                                                                                          Kocháč >> nejlepším příkladem jsou Adolf a Rudolf Dassler. Tam se to povedlo dokonale.

                                                                                                                                            NBuffalo1969 - Profil | So 13.2.2016 12:18:38

                                                                                                                                            chřenovák >> ale já se bavím o reklamě vůči "mně". Ne čelem ke stádu ovcí....:-)

                                                                                                                                              NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 12:13:19

                                                                                                                                              Kocháč >> Škoda, že to není u nás. To by na Mrku žilo.:-))))

                                                                                                                                                Nchřenovák - Profil | So 13.2.2016 12:12:55

                                                                                                                                                Buffalo1969 >> jeden nekoupí dalších tisice koupěj☺

                                                                                                                                                  NKocháč - Profil | So 13.2.2016 12:12:18

                                                                                                                                                  FRANK71 >> Taskové jsou uprchlíci z Foxu, nemýlím-li se. Ale to není pro Fox konkurence, jen takový pokus udělat se pro sebe jako spousta jiných značek, co nemá dostatečný kapitál na rozjetí opravdu ve velkém.

                                                                                                                                                    NBuffalo1969 - Profil | So 13.2.2016 12:08:08

                                                                                                                                                    FRANK71 >> přééésně.....já nekoupím ani od jednoho z nich.

                                                                                                                                                      Nchřenovák - Profil | So 13.2.2016 12:07:46

                                                                                                                                                      FRANK71 >> To se neopravuje jenom mění kus za kus☺

                                                                                                                                                        Narnošt - Profil | So 13.2.2016 12:07:08

                                                                                                                                                        FRANK71 >> Tak to popravdě netuším...

                                                                                                                                                          NFRANK71 - Profil | So 13.2.2016 12:06:48

                                                                                                                                                          chřenovák >> Zadarmo jim to opraví v garáži. :-))