Likvidace anonymů ANO či NE?

Myslíte si po zkušenosti s různými anonymními prudiči, že by MRKu prospěl zákaz psaní příspěvků od neregistrovaných uživatelů + zákaz vícenásobné registrace z 1 IP adresy? Prosím jen ANO nebo NE.
Autor diskuse: MacOS - , 7.9.2004 všeobecné - ostatní

Nmorlor - Profil | Čt 9.9.2004 18:42:27

no a je někdy prdel číst po těch anonymech příspěvky, které jdou přímo (co na srdci, to na jazyku)

    Nmorlor - Profil | Čt 9.9.2004 18:41:11

    ne

      NOtto - Profil | Čt 9.9.2004 18:16:30

      Anonymy střílet, šmejdy jedny !!!

        NPavel D. | Čt 9.9.2004 18:06:40

        Ne - MRK je pro všechny a mělo by to tak zůstat i když toho někteří zneužívají...

          NVlasta | Čt 9.9.2004 10:53:08

          Ano, chtěl bych být vyloučen, má produktivita práce by prudce vzrostla...

            NAnonym | Čt 9.9.2004 10:15:04

            NE, NE a ne

              NVéna S. - Profil | Čt 9.9.2004 10:05:42

              Souhlas se Salámem. Vítám, když je možné obrátit se v případě dotazu na dotyčného rovnou a on je ochoten odpovědět a podělit se o zkušenosti, nebo dokáže poradit. Za své údaje v kartě se nestydím, nemám co skrývat.
              K otázce NE a NE

                NG.Moolis - Profil | Čt 9.9.2004 8:51:28

                Trumbero, anonym není totéž co neregistrovaný uživatel. Rozmysli si, než něco napíšeš.

                  NPan Pikesson | Čt 9.9.2004 8:31:22

                  Vy mate starosti

                    NUrbo - Profil | St 8.9.2004 19:07:59

                    Ne,okamžitou registraci nezavádět.Vymyslet něco přijatelnějšího např. Leo,...(Nepřečetl jsem tady všechno.)

                      NMedeo - Profil | St 8.9.2004 18:26:04

                      NE, je to blbost. Ničeho tím nedocílíš, jen naseres lidi zbytečnou buzerací..............

                        NSalám - Profil | St 8.9.2004 17:43:05

                        Mě osobně je to jedno, pokud nejste registrovaný, tak mě to opravdu moc netrápí, ale vždy mě potěší, když se o člověku ,se kterým diskutuji, něco dozvím např. jméno, zájmy, věk, preferované metody lovu atd.
                        PS: Taky se občas z někym poštěkám, ale v tomto případě mi nějak uniká smysl této diskuze. Zkrátka je to úplně jedno!

                          NMacOS | St 8.9.2004 17:30:26

                          slamáku, tobě to prozradím. máš samozřejmě pravdu, je to k ničemu.
                          v podstatě mi šlo jen o + body za aktivitu :o))

                            NLeo - Profil | St 8.9.2004 17:23:53

                            Já už jsem svůj názor napsal. Jsem registrován na Photopostu a tam to funguje tak, že neregistrovaný si může jen prohlížet obrázky a nevidí do karty členů. Je to pro registrované členy celkem příjemná skutečnost, že když jim někdo chce začít kritizovat snímky (je to fotografický web), musí si dát tu práci s registrací. Pokud ten člověk nemá o danou problematiku zájem a je náhodným návštěvníkem, nedá si tu práci s registrací a odejde prudit jinam. Třeba na MRK:-) Tím tam vznikla komunita, která se opravdu zajímá o danou problematiku, nebo má nějakou společnou zálibu chcete-li a funguje to bezvadně. Navzájem si kritizujem fotky, někteří se i do krve pohádají, ale je to pohoda. Člověk ví, komu to má příště vrátit ;-) Na kvalitě kritiky to neubere.

                              NPan Slamáček | St 8.9.2004 16:56:43

                              MacOS> nikoli soudruhu jenom se snazim debatu prevest nekam kde by mela vetsi vyznam nez jen hole konstatovani je to na picu, neni to na picu :-)
                              nakonec to stejne muze zmenit jen RC a jeho kolektiv, martin promine :-))

                                NJFK - Profil | St 8.9.2004 16:53:05

                                ANO

                                  NRici - Profil | St 8.9.2004 16:51:58

                                  Když už je tu debata jaké výhody přináší registrace, tak můj názor je ten, že když pojedu služebně nebo soukromě na druhý konec republiky a budu si chtít zachytat, tak se podívám do karty ke kolegovi, který je z toho určitého místa a třeba ho poprosím o radu. Jde samozřejmě i vznést dotaz do éteru přímo, ale třeba se nikdo neozve a mám po p....i.

                                    NMacOS | St 8.9.2004 16:24:31

                                    slamáku, zaměňuješ příčinu s následkem.
                                    právě proto že anonymům je dovoleno vše, jediným omezením je pokud vím počet denních příspěvků, tak k registraci uživatele opravdu téměř nic nemotivuje. to je myslím špatně.

                                      NOndrej - Profil | St 8.9.2004 16:19:46

                                      Slamaku: ja te mam rad a nevadi mi tvoje nazory. Plne s tebou souhlasim, registrace je tu uplne k nicemu. Casto navstevuji anglicke kaprarske stranky, kde ti bez registrace ukazou jen par radecku clanku, ale pro precteni a naslednou diskusi se musis prihlasit. ......

                                        NPan Slamáček | St 8.9.2004 14:35:15

                                        takze mi rekni proc se tedy registrovat? jaky to ma prinos? zadny. proc jsem registrovany? protoze mi to nevadi a kazdy hned muze dle me karty zjistit ze nemam rad kapry napriklad. tedy chci druhym neco sdelit. kdybych jako anonym nemel pristup treba k clankum a do nekterych sekci tak pak by me to mozna stvalo.
                                        registrace samotna ti nezaruci ze se zbavis prudicu. podivej se treba na mne! nekteri kulickari mne opravdu maji moc radi! :-)