Kupujete nové rybářské vybavení...

-kupujete nové náčiní,když už není zrovna moderní,je tkz.zastaralé,ale přitom plně funkční,moje otázka se netýká jenom rybařiny,zajímalo by mě to i všeobecně....děkuji za vaše příspěvky M.
Autor diskuse: ctvrtmile - Profil , 29.7.2013 všeobecné - náčiní, doplňky
Dále moderuje: Mi!d@72 Profil
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Narnošt - Profil | Pá 12.12.2014 12:57:27

ctvrtmile >> Občas je nějaká obměna potřeba.Prodal jsem celou sadu hlásičů i swingerů a půjdu do nových...Delkim za Flajzar.

    NPatrik Šanda - Profil | Pá 12.12.2014 12:13:15

    Lauri >> Přesně, chytám na teleskopy, sice nejsou moc v módě, každej druhej chytá na děličky, ale chytá se mně dobře s tím co mám, tak to neřeším.

      Nctvrtmile - Profil | Pá 12.12.2014 11:52:15

      Zdar kolegové,tak tu máme konec roku,diskuzi o novinkach 2015...bazar narvanej zánovním cajkem,občas i v záruce...kdo z vás dělá nebo bude dělat posezoní výprodej a proč...díky za vaše odpovědi...ctvrtmile

        NTi Sento - Profil | Po 12.8.2013 19:08:33

        MAXXSKATER >> meli ho tam v akci a nebo jeste to ma parysuv raj

          NVendys 65 - Profil | Po 12.8.2013 16:43:40

          ctvrtmile >> Ahoj,firma se přejmenovala a co prodávali věci tak to již nefunguje,jinak bych ti musel zjistit podrobnosti,ale část firmy funguje dál,akorát místo loga SEMA tam je vyšité logo jiné firmy.

            Nctvrtmile - Profil | Po 12.8.2013 10:46:49

            Slaneček >> prut od Mivardi jsem polámal při náhozu,a pak to nechtěli uznat,háčky používám od Owneru nebo Fudo hooks....

              NLauri - Profil | Po 12.8.2013 10:39:35

              Já kupuju to co se mi hodí a to, že to není zrovna z poslední módy vůbec neřeším. Když mi něco dobře slouží, tak to nepotřebuju měnit, naopak čím to mám déle, tím větší cenu to pro mě má.

                NSlaneček - Profil | Po 12.8.2013 10:36:45

                ctvrtmile >> od mivardi sem měl fídr, ten mě prasknul při záseku perlína..od Semy mi praskaly háčky.. já háčky jen od MARUTO ceny jsou velmi nízké, ale kvalita je u nich špica, táta na ně chytá už hodně dlouho já asi 5 let.. a nikdy se mě nestalo že bych ho zlomil..

                  Nctvrtmile - Profil | Po 12.8.2013 10:12:54

                  Slaneček >> od Semy mám celkem dost věcí a zatím nebyl důvod pro reklamace...zato s Mivardi se trápil...!!!

                    NSlaneček - Profil | Po 12.8.2013 9:45:47

                    ctvrtmile >> Já nevím, ale raději tam nic nekupuji, viditelně v tom má každý bordel, a bůh ví, jak by to bylo s reklamací, když sem to kupoval u Semy, ale oni se vymluví že je to teď Suretti..

                      NMAXXSKATER - Profil | Po 12.8.2013 9:03:38

                      Ti Sento >> Ze Sportcarpu ?

                        Nctvrtmile - Profil | Po 12.8.2013 8:59:11

                        Slaneček >> mám takovej pocit,že to pouze převzali(suretti)...to je asi všechno...

                          NSlaneček - Profil | Ne 11.8.2013 19:12:32

                          ctvrtmile >> U nás je taky sema, furt tam byla taková baba, a jednou sem tam přišel, a mladý kluk.. A Slyšel sem že to je také prodaný, oni prodávají všechno, ona asi byla na pokraji zkrachování tak ju kupil někdo iný, nebo nevím jak to je.

                            Nbart.bm - Profil | Ne 11.8.2013 19:11:09

                            ctvrtmile >> to máš pravdu

                              Nctvrtmile - Profil | Ne 11.8.2013 19:09:55

                              bart.bm >> v poho,ono je v součastnosti v této republice hodně exzaměstnanců DS(dopravní stavby)divize tunely a mosty na volné noze...!!!

                                Nbart.bm - Profil | Ne 11.8.2013 19:03:36

                                ctvrtmile >> a tak omluva máš pravdu.se divím že ten tunel někdo chtěl :)))))))))) co vím o jedné osobě která o to měla zájem tak po zjištění toho jak se věci mají dávala od toho jo sakra rychle ruce pryč :)

                                  Nctvrtmile - Profil | Ne 11.8.2013 18:54:02

                                  bart.bm >> měla by to v současnosti být Sema-Suretti...

                                    Nbart.bm - Profil | Ne 11.8.2013 18:48:23

                                    ctvrtmile >> Semu vytunelovali o Kupci nic nevím ale doprodavají se zbytky co jsou.Servis by měl být zajištěn v případě reklamací

                                      Nctvrtmile - Profil | Ne 11.8.2013 17:52:59

                                      Vendys 65 >> tu firmu prej někdo koupil,ten sklad je zavřenej...???

                                        NVendys 65 - Profil | Pá 9.8.2013 12:50:40

                                        ctvrtmile >>
                                        Čus,já SEMU nehaním,jenom mě překvapila ta stabilita za větru a bouřky,od SEMY taky pouýívám pár věcí,měl jsem to od domova kousek do jejich skladu ( SEMA Lenešice ) než zkrachovala.

                                          NKruan - Profil | Pá 9.8.2013 12:41:36

                                          To je hlavne otazka penez. Radsi si koupim kvalitni proutek z druhe ruky, nez za ty same penize koupit novy , ktery stoji za prdlacku. Zidle, batoh, vidlicky, podberak apod jedine po jejich destrukci :)

                                            NSven - Profil | Pá 9.8.2013 12:34:00

                                            marmyš >> stolička je to pěkná a šikovná ale nevím, nevím, jestli by pode mnou nechrupla :))

                                              NWoohooo - Profil | Pá 9.8.2013 10:54:12

                                              ctvrtmile - >> Podle penez ... pokud peníze sou rad si koupim něco nového ale často jen proto abych si udelal radost :))) snazim se vse vyuzit na maximum nejsem ten co prijde z ryb a vse si doma lesti, nechava na korku u prutu tu sprcku a podobne kraviny ...

                                                Nmarmyš - Profil | Pá 9.8.2013 10:52:28

                                                ctvrtmile >> Mě taky,hlavně když jdu od vody s rybami:-)

                                                  Nctvrtmile - Profil | Pá 9.8.2013 8:23:46

                                                  marmyš >> ten otrok(nosič)by se mi taky kolikrát šikl...!!!

                                                    Nctvrtmile - Profil | Pá 9.8.2013 8:22:04

                                                    Vendys 65 >> já mám od Semy celkem dost věcí a zatím nebyl problém...!!!

                                                      NSven - Profil | Čt 8.8.2013 23:16:44

                                                      marmyš >> tak to jsme na tom podobně.:))
                                                      Křeslo -7kg šlo do světa (kdo by se z tím krámem tahal, stačí to ostatní co musím) ...a koupil jsem si skládací židličku (2.5kg). http://www.rybarskepotreby-shop.cz/kreslo-kw2-5451.​html Pěkně se to jen zmáčkne a prodávají k tomu i futrál přes rameno.

                                                        Njirisyky - Profil | Čt 8.8.2013 23:14:23

                                                        marmyš >> pokud bude platit 5000,- za odnoseni, tak mu to klido budu tahat :-D

                                                          Nmarmyš - Profil | Čt 8.8.2013 23:00:00

                                                          milankocian >> Ještě si kup otroka,který ti to bude nosit:-) Koupil jsem si na jaře křeslo(5.5 kg) ale k vodě jsem ho zatím nevzal,stačí židlička.

                                                            Narnošt - Profil | Čt 8.8.2013 22:50:04

                                                            Kupuji to,co se mi líbí vizuálně a o čem jsem přesvědčen,že mi bude hezkých pár let sloužit a má to pokud možno co největší kvalitu.Nemusím mít nutně to nejdražší,pokud se mi to nelíbí,nebo mám o výrobku nějaké negativní recenze.Jinak,-a to je velmi smutné,mě cena nikdy neodradí...
                                                            Pokud mám ale například pruty,se kterými jsem velmi spokojený,nemám potřebu si kupovat každé dva roky nové.

                                                              NMetax - Profil | Čt 8.8.2013 22:34:18

                                                              Kupuji to, co mi bude nejlépe sloužit. Zda už to není moderní, nebo zastaralé je mi v rektě.

                                                                NTi Sento - Profil | Čt 8.8.2013 22:24:57

                                                                Píňas >> jj ja taky si to potom vyslechnu ze nechytnu nic urvu navazce apod neresim to vzdyt ma moja papiry taky tak jsem ji rekl at nevrci a uklidni se ze je to muj konicek at si do toho nekecame atd apod

                                                                  NVendys 65 - Profil | Čt 8.8.2013 22:19:43

                                                                  ctvrtmile >>
                                                                  Ahoj,teď jsem se vrátil z Orlíka,zažil jsem v něm bouřku a supr,ve větru držel,takže hodnotím kladně i když je to od SEMY.

                                                                    NVendys 65 - Profil | Čt 8.8.2013 22:17:46

                                                                    mazar >>
                                                                    Ten kouká pořád blbě,když něco jím.

                                                                      Nbrčál - Profil | Čt 8.8.2013 20:10:58

                                                                      á kupuju jen co potřebuju.zastávám názor,že co funguje a drží nemusím měnit.nehledě,že ryba se dá chytit i na klacek s vlascem a háčkem :))

                                                                        Nmilankocian - Profil | Čt 8.8.2013 19:56:43

                                                                        Já jsem investoval letos do výbavy 41140,- zhruba.
                                                                        Shimano aero technium mgs xsb 10000 2x, Shimano catana cx specimen 3-dílný 3libry 3,6 m, stojan tripod od jrc, batoh na děličky, nějaké ochranné kryty na očka a naviják, swingery a koncovky.

                                                                          Nplessoun - Profil | Čt 8.8.2013 19:40:02

                                                                          Když je zaco tak nakupuji :-)a obměnuji .Akorat ted shanim další skřín už to nemam kam dávat:-)

                                                                            NJBpivosaj - Profil | Čt 8.8.2013 19:30:06

                                                                            Bullteriér >> Jo to taky znám, jendou nemá co na sebe a podruhý to nemá kam dávat a chce skřín. než někam vyjdem tak se minimálně 3x převleče, tolik hadrů já ani nemám :-)

                                                                              NBullteriér - Profil | Čt 8.8.2013 19:15:07

                                                                              Ti Sento >> Tak co se týče ženských,tak jsme asi na tom všichni stejně....Moje přítelkyně pro změnu nemá každy měsíc co na sebe...Nejvíc mě pak pobaví když otevře skříň a zjistí že tam má věci které ještě neměla ani na sobě a to už je koupila dávno :-)

                                                                                NPíňas - Profil | St 7.8.2013 22:41:59

                                                                                Ti Sento >> čau,to jsme na to stejně,mojí polovičce jsem postavil výrobnu a v krámě je to tak nějak jak píšeš jenže argumentuje tím že jí tyhle věcičky vydělají peníze ale ty naházené koule a utrhané návazce atd mě nic nevydělají :-))))

                                                                                  NTi Sento - Profil | St 7.8.2013 21:36:04

                                                                                  Bullteriér >> ahoj to je pravda moja pece zakazkove a kdyz vleze do obchodu s cukrarinou musim ji pomalu kopat do zadku hned barvy potom leti k formickam uz je vybrano cca za 2000kc pokracuje to airbrush 2500kc a hned perlicky a ruzny zdobeni a srandicky a to porad to potrebuju a to potrebuju a platil jsem necelych 9000kc zensky jsou horsi nez mi myslim newim ale myslim ze jsou jak ktery :::))))

                                                                                    NTi Sento - Profil | St 7.8.2013 21:32:47

                                                                                    zdravim ja jsem potreboval jenom ten futral a nakonec z toho byla utrata za 2100kc jenom futral 950kc a krmitka pro moju a smes taky jinak kupuji nove

                                                                                      NSlaneček - Profil | St 7.8.2013 21:01:56

                                                                                      ctvrtmile >> Když ono to vypadá tak lákavě že člověk neodolá..:)

                                                                                        Nctvrtmile - Profil | St 7.8.2013 9:44:00

                                                                                        Slaneček >> taky si kolikrát říkávám,že dnes vezmu jenom ty červi...dost často to neklapne...!!!

                                                                                          Nmazar - Profil | St 7.8.2013 9:38:58

                                                                                          Vendys 65 >> Doufám, že dostal trochu té margotky, když tak mlsně koukal:)

                                                                                            Nesoxboy - Profil | St 7.8.2013 9:36:12

                                                                                            já osobně mám věci které fungují mám rád kvalitu na kterou je spoleh a dnes už se moc kvalitních věcí nekoupí takže moje věci jsou vesměs postarší

                                                                                              Nctvrtmile - Profil | St 7.8.2013 9:26:42

                                                                                              Vendys 65 >> tohle chápu,je to přece trochu lepší jako dešník...!!!

                                                                                                NBullteriér - Profil | Út 6.8.2013 22:57:24

                                                                                                No já se snažím nekupovat...mám toho už hodně a zbytečně..Bohužel se mi to moc nedaří...co se týče prutů a navijáků,taksi myslím že je blbost každy rok kupovat nové....
                                                                                                Ja jsem spíš ulítlej na bižuterii,návazcové šňůrky apod...bižuterie mám celej kufr a tažka s olovy váží neskutečných 68kg :-)

                                                                                                Nesmím vlest do prodejny s rybyřskými potřeby nebo je konec a vždy něco kupuji...

                                                                                                  Nfreddys - Profil | Út 6.8.2013 22:26:51

                                                                                                  Tak já osobně na jednu stranu hodně "točím vercajk" a na druhou stranu používám to staré a osvědčené. Nakupuji často z bazaru a pak to buď pošlu dále do světa a nebo v případě, že se to osvědčí, tak to u mě zakotví natrvalo. Například mám a stále používám jeden naviják, který vlastním 15 let (tedy od mých začátků s rybařinou) a nedám na něj dopustit. Mimochodem už tenkrát byl z bazaru : ) Naopak některé pruty se u mě neohřály ani jednu sezónu. Reklamním kampaním naštěstí nepodléhám, žhavé novinky mít nemusím a dobré věci používám dokud slouží. To platí nejen u rybařiny, až na mobily...ty měním co dva roky, protože mám paušál a taky je stihnu zrasovat.

                                                                                                    NSlaneček - Profil | Út 6.8.2013 22:05:10

                                                                                                    Bousis >> To já moc dobře znám, jdu koupit jedny háčky, a jedny puffiny.. a jak tak koukám, vždycky mě něco zaujmě tak to koupím a pak paní cvaká u pokladny 600Kč prosím..:D a nejlepší je, když je hodně dlouhá fronta, to mám dost dlouhej čas na to, abych si toho co nejvíce prohlédl, jinak se mě furt ptá co potřebuješ? atd.. U jiných obchodů to platí naopak ale čím delší fronta v rybářství tím lepší.:)

                                                                                                      NBousis - Profil | Út 6.8.2013 21:35:05

                                                                                                      ctvrtmile >> Rybářskou prodejnu mám jednu oblíbenou a sem tam tam zajdu i když nic nepotřebuji, jen tak mrknout po cestě z hokny. Stejně si vždycky něco koupím.-))

                                                                                                        NBousis - Profil | Út 6.8.2013 21:33:02

                                                                                                        ctvrtmile >> Dá se říct, že ano.Minimálně poslední 3 roky to tak dělám.

                                                                                                          Nctvrtmile - Profil | Út 6.8.2013 21:05:01

                                                                                                          Bousis >> a to měníš kompletně pruty i navijáky...???

                                                                                                            NVendys 65 - Profil | Út 6.8.2013 18:02:27

                                                                                                            ctvrtmile - >>
                                                                                                            Čauves,používal jsem jak deštník tak bivak,ale místo deštníku jsem si pořídil toto a zatím větší spokojenost než s deštníkem i když deštník stále funguje,už jsem ho ani nepoužil.

                                                                                                              NBousis - Profil | Út 6.8.2013 17:44:17

                                                                                                              ctvrtmile >> Kupuji stále věci, které nepotřebuji. Cajk měním každý rok a v rybářských prodejnách jsem víc než doma.-)

                                                                                                                Nctvrtmile - Profil | Út 6.8.2013 17:28:26

                                                                                                                >>>tak co,pánové,nikdo z vás už netouží být in...???nikdo nic nekupuje,i když to nepotřebuje...???

                                                                                                                  Nctvrtmile - Profil | St 31.7.2013 8:22:11

                                                                                                                  Fild@ >> Fil@s - 30.7.2013 22:38:13 >> ....plnej souhlas...!!!

                                                                                                                    NFil@s - Profil | Út 30.7.2013 22:38:13

                                                                                                                    ctvrtmile >> Laguna to má ve znaku...

                                                                                                                      Ndada11 - Profil | Út 30.7.2013 22:23:24

                                                                                                                      ctvrtmile >> I podle tüv není Duster zase tak hroznej. Pročítal jsem pár odkazů a řekl bych v pohodě. Je pravda že Toyota vyhrála první místo ve spolehlivosti, ale ta cena, na to nemám.

                                                                                                                        Nctvrtmile - Profil | Út 30.7.2013 22:09:04

                                                                                                                        dada11 >>R.laguna II je podle TÜV jedno z nejhorsích aut z pohledu německých STKáček... TÜV

                                                                                                                          Ndada11 - Profil | Út 30.7.2013 21:31:18

                                                                                                                          ctvrtmile >> No vidíš a daj to do testu. Když si člověk přečte ty komentáře tak si myslím o těch testerech svoje. Samozdřejmě každý má svoje pro a proti.

                                                                                                                            NMAXXSKATER - Profil | Út 30.7.2013 20:33:37

                                                                                                                            Určitě ano. Hlavně na doporučení známých, kteří s tím mají zkušenosti, které jsou jen a jen pozitivní. Dalším plusem je to, že si to můžu i sám od nich odzkoušet a takzvaně osahat. Nemusím mít rozhodně nějaké poslední výkřiky módy.