Nižší cena povolenky pro způsob lovu "chyť a pusť" ???

Zdravím Vás přítelé. Otevírám tuto diskuzi a čekám na Vaše reakce. Myslíte si, že by rybáři co si odnášejí od vody desítky kg ryb ročně, měli platit vyšší cenu za povolenku? Respektive neměli by ti, co ryby chytají stylem "chyť a pusť" platit menší částky za povolenky?
Autor diskuse: vitana - Profil , 11.4.2013 všeobecné - RŘ, MO, svazy

Souhlasíte s tím, aby část svazových revírů bylo vyjmuto pouze pro styl rybolovu "chyť a pusť"

A) naprosto souhlasím32%

B) s výhradou souhlasím3%

C) nesouhlasím42%

D) je mi to jedno3%

E) je to nerealizovatelné16%

F) nesouhlasím, naši rybáři na to nejsou připraveni a vody by se drancovaly 0%

G) souhlasím a podílel bych se (zdarma) na kontrole takových revírů s pravomocí rybářské stráže3%

H) souhlasím, ale pouze v případě přítomnosti profesionální rybářské stráže na takových revírech0%

I) souhlasím, ale nenavštěvoval bych je0%

J) souhlasím, ale záleží na ceně povolenky na ostatních revírech odkud si chci odnést rybu0%

Od 17.4.2013 hlasovalo 31 čtenářů.

N(...candoš...) - Profil | Pá 12.4.2013 13:50:11

Petr64 >> Změnilo, měli by levnější povolenku podvodem, ted mají všichni stejný..

    NPetr64 - Profil | Pá 12.4.2013 13:49:30

    (...candoš...) >> Děje se to už i teď,takže by se nic nezměnilo.

      N(...candoš...) - Profil | Pá 12.4.2013 13:44:48

      Petr64 >> Jo, logicky lidi budou chtít levnější povolenku tka si ryby zkrátka nebudou zapisovat..

        NMrKos - Profil | Pá 12.4.2013 13:41:12

        a kdybych nemusel odpovídat na tak divnou otázku a kdyby byla povolenka jenom jedna jako je doposud (je to i logické), tak bych dal cenu 7.500.-Kč/rok, brigádu za dvojku, členství atd. za ten zbytek do desítky a taky by se nám lépe dýchalo

        třetina by odpadnula zcela, druhá třetina by začala chodit na kopřivy a kdo by na to měl, ten zase nemá tolik času na ryby.... a měl bych rybník skoro sám pro sebe

          NPetr64 - Profil | Pá 12.4.2013 13:36:57

          (...candoš...) >> Podle povolenky poznáš maximálně kdo zapisuje a kdo nezapisuje.

            NMrKos - Profil | Pá 12.4.2013 13:35:02

            tuzemak >> taky názor a zajisté se opírá o nějaký pádný argument ... třeba ten, že je rybářů málo a ryb zbytečně moc

              NBicák - Profil | Pá 12.4.2013 13:34:55

              rocne si vemu tak 7kg ryb,pro vlastni spotrebu, takze sem skoro chyt pust a proto bych pak musel platit vic za povolenku, podle me by stacilo trebe zavest limit max 20kg ryb rocne podle me kompromis na obe strany

                NMaxi Sob - Profil | Pá 12.4.2013 13:31:47

                Je to absolutní nesmysl I když jsem zastáncem ch a p tak jsem proti . Všichni budou vracet povolenky prázdný a ryb bude stejně ubývat, hospodáři a svaz nebudou mít přehled o stavu obsádky revírů a z rybářů ch a p si nebude mít kdo utahovat:-))

                  N(...candoš...) - Profil | Pá 12.4.2013 13:27:57

                  vitana - >> Amůžeš mi říct, jak podle povolenky poznáš kdo pouští a kdo masaří?? Když bude levnější, tak si lidi nebudou ryby zapisovat logicky..

                    Ntuzemak - Profil | Pá 12.4.2013 13:26:23

                    MrKos >> srovnávat kolik máme vod s cenou povolenky?CHaP bych dal zadarmo,páč jen krmí už tak hladnou rybu,masajům bych to nechal za hubičku,aby mohli líbat čela lidem stvým názorem..

                      NMrKos - Profil | Pá 12.4.2013 13:22:48

                      tady jsou zase perly... abych odpověděl na otázku, tak když by mělo být po mém, tak za povolenku CHaP bych navrhnul cenu 5.000.-/rok a za svazomasajskou 10.000.-/rok a hned by se nám na březích lépe dýchalo...
                      že se to někomu zdá moc? však může jít zadarmo (zatím) sbírat houby nebo může chodit na kopřivy (taky pěkný koníček)

                      z mého pohledu mi taková cena přijde adekvátní tomu, kolik máme vod atd...

                        Narnošt - Profil | Čt 11.4.2013 21:35:17

                        Teda,tady to jede...Přímo jak se dalo očekávat už při zadání otázky.
                        Ovšem rovina je to pouze teoretická,ono se stejně nic nezmění...

                          Ntonybal - Profil | Čt 11.4.2013 21:34:57

                          Nebylo to tu už.

                            NKovis - Profil | Čt 11.4.2013 21:33:49

                            To je zase blbost...

                              Nretrívr - Profil | Čt 11.4.2013 21:33:49

                              nofish >> Jednoduchá odpověď. Mám rád racionálně myslící lidi. Nic víc, nic míň.

                                Nretrívr - Profil | Čt 11.4.2013 21:32:08

                                SAHIB >> To mne opravdu těší.

                                  Nnofish - Profil | Čt 11.4.2013 21:31:40

                                  retrívr >> Taky si myslím taky, že se točíme v kruhu. Jednou se to změní. Otázka je, co bude ten impulz. Aby to nebylo to pověstné dno, od kterého je třeba se odrazit. Ono je to "divné" chování a myšlení lidí vidět všude, takže i v té rybařině no...
                                  jak zvlášť u mě? :-) Já jsem rozumný člověk (pár dní v roce) :-)))

                                    NSAHIB - Profil | Čt 11.4.2013 21:27:45

                                    N retrívr -
                                    nofish
                                    Ahojda vy dva-))
                                    potěšili jste mne čtením..-))

                                      NSven - Profil | Čt 11.4.2013 21:27:14

                                      Alov_na_MRK_rezignuj >> :-))

                                        Nretrívr - Profil | Čt 11.4.2013 21:25:16

                                        nofish >> Myslím, že to jsou spojité nádoby.Tedy ten obávaný začarovaný kruh.Já si nehraju na chytrolína.Zvlášť u Tebe mne těší, že si rozumíme.To myslím vážně.

                                          Červené karty: MrKos