Ukončení denního lovu, jakou máte vůli ?

Zdravím osazenstvo, Jak jste na tom s ukončením lovu a odchodem od vody? Stanovíte si třeba odchod v 8 a také jdete, nebo sedíte do deseti a říkáte si : ještě jeden nához a mažu.....
Autor diskuse: likin - Profil , 15.1.2013 všeobecné - ostatní

Jak odcházíte od vody?

A) Přesně, jak jsem si určil.7%

B) Mírné zpoždění, co kdyby....14%

C) Prodlužování až do poslední možné vteřinky.72%

D) Neodcházím, nestojí to za to :-)7%

Od 15.1.2013 hlasovalo 132 čtenářů.

cvajda - Profil | Čt 17.1.2013 9:45:52

Zdarec. Jak to tady tak čtu, tak někteří jste stejní blázni jako já. Já jezdím od dubna, do října, téměř na všechny výkendy, tak že odjezd od vody řeším až v neděli Tak že chytám od zažátku až do konce, krom neděle. Hrozně mě štve když hlavně v letních měsících musím ve 23:59 ukončit lov. Mohly by nás nechat chytat non stop, aspon červen,červenec, srpen, Zatím hoj.

Hlubočepy - Profil | Čt 17.1.2013 7:55:59

likin >> proč né :-)

likin - Profil | St 16.1.2013 16:06:57

Hlubočepy >> Tak tahle asociace mne fakt nenapadla a přitom je to tak logicky jasné :-) . S laskavým dovolením, si tuhle hlášku si vezmu za svou. :-)

HP - Profil | St 16.1.2013 9:47:39

Když lovím, tak lovím. Neznám bratra ani sestru. Nevnímám hlad a čas, ale nakonec mi stejně nezbyde než se na hodinky podívat a nakonec domů jít, ikdyž nerad.

siri - Profil | St 16.1.2013 9:43:58

To se nedaaa... :)

Dali.k - Profil | St 16.1.2013 8:54:28

Kolikrát, protože se mi od vody nikdy nechce ( ale musím že ) tak si odpočítávám ještě třeba minutu pospátku. Většinou zjistím, že minuta trvá asi půl hodiny. Je to jako s vláčením, ještě deset hodů ještě jeden a zase ještě jeden a vždy se přidává.;-)

PYTLAKS - Profil | St 16.1.2013 8:47:24

nejlepší idikátor na to kdy jít domů jsou důchodci,ti ví přesně kdy to bude brát,jezdíme na ryby přes 100km,tak smrdíme u vody celý víkend,je zajímavé je pozorovat,pokaždé jdou na to samé místo a přijedou ve stejný čas,pokud sedí i po desáté,tak to bude brát i přes poledne,jak to k desáté balí,tak to brát nebude,věřte nebo ne,ale funguje to,přijedou zase v šest odpoledne,když vydrží do deviti,tak ryby půjdou,pokud to balí,tak jsme i my zase bez záběru,takže pokud bych to měl blízko domů,tak se orientuju podle místních a nechám odpovědnost na nich,jinak balím vždy s koncem denní doby lovu

Ortelius - Profil | St 16.1.2013 8:30:43

Kdysi jsem si dal zákaz posledního nahození. Většinou to byl opravdu poslední hod, protože to skončilo lovem veverek ve větvích, nebo jsem trefil ve vodě vázku a urval jsem to. Takže odchody řeším jinak. Když jdu v létě k vodě do osmi večer, mám v podstatě čas do půlnoci. Většinou ale takzvaná „jedenáctá“ rozhodne.

Hlubočepy - Profil | St 16.1.2013 7:26:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ty odchody od vody mají docela podobnost s odchodama z hospody-ještě jedno a mažu :o)

likin - Profil | St 16.1.2013 7:22:55

UD163 >> Jednou jsem takhle blbnul celý den, prostě jsem se zasekl a místo odchodu ráno v 10 jsem dorazil ve 22.00. Ale protože jsem s tím nepočítal a celý den byl bez jídla a skoro bez pití, tak jsem spráskal co bylo v lednici, bohužel i oběd na další den. A to byl teprve mazec ! :-)

arnošt - Profil | Út 15.1.2013 23:04:33

UD163 >> Být na čerstvém vzduchu je nad všechny léky!A taky u vody tak pěkně vytráví... :))

UD163 - Profil | Út 15.1.2013 23:02:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

likin - >> Přesně jak píšeš. Plánovaný odchod v 8 hodin, jelikož musím brát léky. Jenže mně to nedá, přeci ještě zkusím nahodit. No a pak nahazuju ještě jednou a ještě jednou - jednou to snad musí zabrat, až je půl třetí a mám průser nejen s užíváním léků, ale doma i s docházkou ke stravování. :o)

Stewik - Profil | Út 15.1.2013 22:52:24

Ahoj
Keď som chodieval na ryby autobusom tak som pomaličky balil veci tak pol hodinu pred odchodom autobusu... veľmi na výber nebolo a veľa krát sa práve v tedy ryby najviac rozbehli :) Keď išla v lete búrka tak som sa balil hneď ako sa dalo, raz ma jedna zastihla a stačilo mi :D

Teraz keď je už autíčko tak je to oveľa lepšie, veľa krát si lov predlžujem pokiaľ nejdem večer do roboty :)

Hope - Profil | Út 15.1.2013 22:48:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

arnošt >> No takhle jsem to jednou cejtil a místo ráno jsem šel do práce až po obědě :-) jenže to to ještě šlo, dnes je jiná doba a pracovní doba se musí dodržovat :-)

Já vydržím hodně.Jednou jsem chodil na ryby tři neděle a pořád jsem si mysle,že to přijde.No a jak myslíš,že to dopadlo,nepřišlo nic :-) až víkend po tomto hektickém vypětí všech sil,kdy jsem opravdu neměl záběr.Už je to dvacet let.A budu si to pamatovat do smrti :-)

arnošt - Profil | Út 15.1.2013 22:42:58

Hope >> Práce není zajíc,neuteče! :)) Když člověk cejtí,že to každou chvíli musí přijít... ;-)

dada11 - Profil | Út 15.1.2013 22:26:48

likin - >> Prodlužuju, prodlužuju a zase prodlužuju. Co kdyby náhodou, něco,někde. A doma to většinou projde, ale musím přijet tak do 11:00-11.30hod. Jinak jsou takový ty divný řeči který já nikdy nepochopím a ani chápat nechci. Ale jinak z 90% v pohodě.

Hope - Profil | Út 15.1.2013 22:10:52

arnošt >> Naděje přeci umírá poslední :-)
Já bych kolikrát seděl i když už mám být úplně někde jinde :-) třeba v práci :-)

arnošt - Profil | Út 15.1.2013 22:08:30

Pokud mám čas,tak s odchodem nechvátám,zvláště,když je vidět nějaká aktivita ryb.Pokud ale sedím na jednom místě 8 hodin,vyzkoušel jsem všechno co znám a nemám ani ťuk,potom nemám problém od vody s klidným svědomím odejít.Řeknu si,že když tam budu sedět dalších osm,výsledek bude stejný a ryby si prostě nevytrucuju,když nechtěj.To můžu dělat tisíc užitečnějších věcí... :)
Mám jednu zásadu,balím všechno pomalu a důkladně,ale pruty nechávám až do poslední možné chvíle ve vodě.Ono se přeci ne nadarmo říká ,,Dokud jsou pruty ve vodě,pořád je naděje". :))

Čekura - Profil | Út 15.1.2013 21:53:23

Dobu odchodu si už dávno nedávám, nemá to cenu, stejně jsem to nikdy nedodržel, teda kromě zavíračky, samozřejmě.

likin - Profil | Út 15.1.2013 21:44:46

LudvaBrno >> No to jsi teda vychytal ! :-)

LudvaBrno - Profil | Út 15.1.2013 21:36:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

To je jako s hraním real-time strategií na počítači - ještě jeden level a jdu spat.:-)

M0RGAN - Profil | Út 15.1.2013 21:33:27

Nestanovuju si dobu, prostě kdy chci, tehdy jdu. Obvykle když mě to přestane bavit, dostanu hlad, je mi zima nebo neberou.. Nemám rodinu, mám volnou pracovní dobu a práci doma.. takže pohoda :-)
e: nejednou mi tu dobu odchodu od vody stanovil rybářský řád :-)

SAHIB - Profil | Út 15.1.2013 21:21:39

likin >>
nazdar,
já msi mto taky nikdy nedokázal představit,ale stalo se..
Mám chuť jít alespoň na chvíli na čudly,tak vemu futrálek a vyrazím,..-)
Vthlkdem k tomu,že jsem někdy utaženej z rachoty jak fena,tak vopravdu dondu-znáš to-na úvod pár keců jak to de atd..,a gecnu na chvíli na zem nebo na sesli,,pak když to de se natáhnu a kecám,a ani se mi nechce bágly rozbalit,..-))dokážu to,..-)kolikrát mi chlapy nadaly,ať to tam hodím,ale..-)
Stačí mi,že sem u vody,v přírodě,že pokecám,vyplavím ,vytěsním "myšlenkový"pochody,co nemaj v makovici co pohledávat,a su spokojenej..-))že vidím,že druhý chytaj,užívám si to i takle..-))

pista85 - Profil | Út 15.1.2013 21:12:18

ono to je tak člověk si určí do té a té doby ale ono se do vždycky nějak zvrtne a člověk tam je co to jde, ale když dojou cigara tak je zbaleno rychleji,,,,,,,,,,,,

likin - Profil | Út 15.1.2013 21:07:43

SAHIB >> Klobouk dolů, to bych nedokázal, koukat na někoho jak chytá a vedle sebe pruty !

Obrtlik - Profil | Út 15.1.2013 20:37:24

zdar,jednou v letě nam přišla kontrola a řika , jakto že mate nahozene pruty po pul noci, a tak jim řikam je za minutu pulnoc, a oni na to ,to mate štěsti, tak to vytahněte z vody a ukažte papiry. takže chytame do doby kdy to jde , do kdy je povoleno.

rover - Profil | Út 15.1.2013 20:23:28

Hlavní roli hraje čas, potažmo povolená doba lovu v tom kterém revíru, ...když už ten čas vyjímečně je, využiji jej bezezbytku. Jiné myšlenkové pochody v tomto směru jsem dávno "vytěsnil".

splavek - Profil | Út 15.1.2013 20:14:56

To záleží na situaci,když jedu na ryby ve všední den po práci,tak mám nějaký limit do kdy doma,protože druhej den jdu do rachoty a vstávám v pět ráno,tak abych se vyspal.Jinak o výkendu až do zavíračky.

SAHIB - Profil | Út 15.1.2013 20:09:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

zdar,
s tím problém nemám..
15 minut před koncem -který si určím,ať mi končí denní doba lovu nebo,sbalím,odpadky do pyle neb ssebou a vyrážím k domovu,absolutně žádný problém..
Vyjímka,když donde kámoš,-postup stejný,jen nevyrážím k domovu,ale odložím si na hromádku na stranu,a kecám..-)
Jinak je to O.K.-))

likin - Profil | Út 15.1.2013 20:05:53

P.R.E.D.A.T.O.R >> Hele a čí to byly narozeniny ? :-) Doufám, že tvoje, to by bylo stylové :-)

Forex - Profil | Út 15.1.2013 19:20:34

Já to natahuji co to jde, jak už tady bylo psáno, pruty nakonec. Vše sbalím a pruty opřu o židly a ještě trošku víc povolím cívky než byly na pípácích. Letos jsem tak chytil na poslední minutku pěknou 50tku, od oka. Balím si stojan a jak byla hodně povolená cívka, to byl mazec a já, já byl ten nejšťastnější člověk :-) :-)

P3 - Profil | Út 15.1.2013 19:01:14

sison >> myšlenka krásná,ale asi nereálná :-)

Bogi - Profil | Út 15.1.2013 18:56:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mám takovej rituál když končím. Vždycky všechno uklízím a pruty jsou až to poslední. Když už mám jen pruty s vidličkama, tak to rozpočítám, kterej vyndám z vody a uklidím dřív :-)
Loni jsem měl takový štěstí, že jsem takhle chytil tři rybky. Dokonce jednou to bylo tak, že jsem po tom prutu už šahal a v tom jsem si všiml, že ještě nemám uklizenej podběrák a tak si řikám nejdřív složím ten podběrák a jen jsem ho dal do báglu tak se to rozjelo a za chvilku byl amur okolo 50ti na břehu :-)

agig - Profil | Út 15.1.2013 18:37:36

likin - >> Ahoj když jdu na ryby tak vždy až na doraz do kdy se smí chytat nikdy nekončím dřív at se děje co se děje jsem tvrdej ;-) vždy si říkám to ještě přijde většinou nepřijde nic ale mám splněno pro svoje svědomí že kdybych tam zůstal až na doraz tak to bejvalo přišlo jsem tam vždy na doraz a mám klid ;-)

Mirek M. - Profil | Út 15.1.2013 18:22:49

Ahoj.Záleží na mnoha okolnostech.Pokud sedím u vody půl dne a nedostanu ani potah,tak to moc neprotahuju a v klidu pomalu balím.Jasně ale pruty vytahuju až naposledy.Co kdyby??!! O moc jiný to není ani když po půl dni mám nachytáno několik ryb.To je ale nálada o mnoho lepší a člověk si říká,že to není potřeba hrotit do poslední vteřiny a spokojeně odcházím k domovu.Skoro ale po každé když odcházím tak si říkám,že ta rybačka byla lepší jako se válet doma na sedačce.Petruv zdar

Čingi - Profil | Út 15.1.2013 18:06:31

Jasně,že prodlužuji.Až když potom balím s čelovkou na hlavě,nadávám si,že jsem měl zabalit dříve.Taky je fajn mít auto kousek dál a může tam být i lesík a to potom si nadávám nahlas.Ale příště to udělám znova abych věděl,že jsem opravdu blbej.

P.R.E.D.A.T.O.R - Profil | Út 15.1.2013 17:47:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

likin - >> to známe a moc dobře, největší "zpoždění" jsem měl, když jsme slavili narozeniny a já jsem si v podvečer, odskočil na "půlhodinky" na ryby... mno vrátil jsem se asi za čtyři hodiny s tím, že jsem podsekl velkýho tolstolobce :-))

sison - Profil | Út 15.1.2013 17:30:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Myslim,ze jsme vsichni stejni.Zvlast kdyz to moc nebere tak si rikam jeste to jednou skusim no a kdyz uz se rozhodnu ze opravdu koncim tak balim vse ale pruty az nakonec.Musim rici,ze tato taktika se mi jiz mnohokrat osvedcila a mel jsem pekne hrcaky na pruty ktere byly polozene uz pouze na kyblu se zradlem.Holt konicek je konicek a myslim ze kdyby nam to nase drahe polovicky dovolily tak budem u te vody od jara az do zimy.