Nluckyhebeda - Profil | Po 20.8.2012 16:41:39
trochu to tu oživím, poslední postřehy od berounky, všude přerybařeno, spousta kok...otů dokonce i v karavanech a nehnou se z místa klidně i 2 týdny.... je jen málo míst kde je klid a dá se zachytat, vim o místech kde sem viděl domorodce letos tahat kapry kolem 70cm, co se dravců týče je to bída ale mám pár osvědčenejch míst na parmy, i sumíků je tam stále dost jen je třeba je hledat a nečekat že skočí na háček samy, zrovna včera kamarádovy utrhnul na 15kg vlasci rybu i s kačenou pěknej sumár, já na stejnym místě minulej tejden vytahal za večer 6 štik od 50 do 70 plus nějaký se vyhákly a jedna cca 90cm mi šlukla třpitku i s lankem 2x vyhopla a pak bzzzzz sbohem štiko, holt 25cm lanko na ní bylo krátký :D jak říkám ryby tu sou, je pravda že povodeň tomu rozhodně nepřidala ale spíš než aby ryby odplavaly si myslím že se pouze o kousek přestěhovali kvůly změně dna atd, to znamená že dětkovský vyprávěčky že támhle je hafo štik už nemusí bejt pravda, přesto se na to místo každej vrhne s nadějí.. sám sem nebyl jinej než sem pochopil že je třeba si rybu najít sám... třeba tam sou ale o 500m dál a lidi jsou na hledání ryb moc líný kort v dnešní době kdy se člověk honí za každou korunou
Nomambik - Profil | Pá 10.2.2012 21:37:01
Nečetl jsem celou diskusi, ale na osádce na B-1 se výrazným způsobem podepsala povedeň 2002 (co se týká dravců) a zbytek mají na svědomí kormoráni (černej mor). :-(
Nluckyhebeda - Profil | St 8.2.2012 15:34:06
siri >> chytam na vlasec 0,23 a prut heavy feeder, těch parem jsem nachytal hodně, převážně jsem chodil na plotice (nástražky) proto silnější vlasec, aby se daly tahat na prutu z vody... ta zminovaná parma byla vážně tak splašená že to trvalo drobet dýl jí vytahnout ale zásadní rozdíl tam nebyl, v místě kde jsem jí lovil je 2,5m vysokej betonovej břeh se zábradlím, jinak než čeřenem se vytahovat ty ryby nedaj, a dovedeš si asi představit kolikrát ti taková parma z čeřene vyjede ven nehledě o zamotání vlasce s čeřenem, když de člověk na plotice a vytahuju místo toho skoro 3kilovou parmu (sám) je to vážně na prd. v jedný ruce prut a v druhý lano od čeřenu.. ve skřelích sem jí našel parazity a celkově vypadala trochu divně (poškrábaná atd) možná byla už stará nebo nemocná, nechci se vymlouvat ale rozhodně bych jí jen tak usmrcovat nechtěl, nadruhou stranu lepší než jí nechat pomalu umírat břichem nahoru ve vodě....
NAlabalik - Profil | Ne 9.10.2011 19:09:39
Doufám, že se zakrmovaní brzy celoplošně zakáže! A mimochodem, pokud by se myslelo na původní české ryby a necpaly se všechny prachy do násaďáků, tak by tam tolik masařů, či důchodců chceteli, vůbec nechodilo! Zato by mnozí možná dostaly porvé v životě na prut pořádnou parmu! Takhle nezbývá než všem toho kapříka přát. Byl tam přeci právě proto nasypán, aby ta povolenka nevyšla tak draho, ne? Kdo si chce pěkně zarybařit, ten musí rozhodně jinam...
NMiPo - Profil | Ne 9.10.2011 18:51:05
dnešní odpolední 4 hodinová chytačka na feeder na soutuku - 1 cejnek
Nhitman22 - Profil | Ne 9.10.2011 18:13:36
Minulý víkend jsem byl na přívlači na B1 a také jsem nachytal jen samé malé štičky a to jsem neměl nějak malé nástrahy. Sice chytání byla docela zábava, ale asi tam těch miminek bude hafo, asi je tam nasadili..
Nsiri - Profil | Pá 7.10.2011 13:05:00
luckyhebeda >> Parmy chytej pro sichr na 0,18-0,22 vlasec a nebudes je muset litovat...
Nluckyhebeda - Profil | Pá 7.10.2011 12:28:09
jo a k článku, co se dravců týče tak sumečků kolem 30 je tam hafo takže pokud deš večer třeba na hady tak se tam vždycky nějaký mimčo pověsí, s většíma je to už oříšek, maji svý náviky a lovit vyrážej prostě někam kam se rybář s těží dostane, vyděl jsem tam spoustu sumcařů a byly tam i tací co se střídaly pravidelně po pár dnech u 4 prutů k bójim cca 4 týdny v kuse... nic nechytly kromě rýmy, poznal jsem to podle množství toaletáku kolem nich, sumcařů tam bylo vážně dost, hlavně v období kdy se pravidelně po dešti přizvedla berounka..... co se candátů týče, vim o dvou místech a kromě pár proseklejch záběrů na těžko nic.... jinak pravidelně chodim candátníky optěžovat přívlačí z druhýho břehu kde je to dost těžko přístupný a taky nic, jen štičky a těch je tam mraky ale sou to níže popsané letošní sádky, nebo nezkušené štičky do 50cm letos sem o větší na berounce zatim nezavadil..... jinak cejnů je tam dost, kapři tam budou taky ale s pravidelnym zakrmovánim od rybářů sou tak přežraný že se k tvýmu háčku ani nedosunou :D... jinak o tý znechucenosti rybářů.... s porybnym sem tam nedavno mluvil a byl naštvanej co všechno viděl ale nic s tim dělat nemohl, důchodce přijde a když chytne 2 kapříky tak balí a jede domu, druhej den je tam zas a to samý.... před pár dny sem byl s rodinou u vody a nad eternitkou byl u vody zaparkovanej jeden z těch velkejch citroenů co maj 7 míst k sezení, nad nim plachta a v předu deštníček, rybář měl kolem sebe bedny s vnadidlama ale co mě naštvalo bylo 6 prutů co kolem sebe měl... 2 před sebou a 2 dvojce po stranách schovaný v trávě... otevírala se mi kudla v kapce.... učily mě úctu ke stáří ale tenhle důchodce byl skutečně čuně.... a že se do jinejch rybářů necpu, diskuze o tom proč mít nemít trojháčky nebo jak jsou protihroty barbarský... to sou věci který jsou povolený a proto se o nich nehádám, ale tenhle dědek mi doslova vyrazil dech..... kdyby tam měl aspon ty signalizátory ale pochybuju že přez tu trávu viděl na policajty.... chudák ryba která se mu do toho zažrala....
co se tý agresivity rybářů týče, taky sem tam na pár narazil ale člověk vycejtí šmejda a člověka s kterym se dá pokecat.... je pravda že z obou přehů berounky je deně tolik rybářů že třeba o prázdninách nemá cenu jezdit k vodě po 10 hodině, po tomhle čase důchodci vstávaj a sou v mžiku tam, z jedný strany to chápu, kdybych neměl celej den co dělat taky bych k tý vodě šel.... ale je pravda že je to až komický když jednou za tejden jedu na ryby, a marně hledam místo od berounskýho jezu přez eternitku k hýskovu a nakonec se mi povede natěsnat daleko za hýskovem na jedno malí místo mezi rybáře z obou stran, nedivim se tomu že se berounka zdá tak mrtvá, takovejhle každodení nátlak rybářů nemá u jinejch řek obdoby...... to nemyslim ve zlém, jen poukazuju na fakt že ryby na berounce jsou ale neberou kvůly rybářum.... věřte nebo ne ale na menších řekách sem si zachytal víc a mnohem větší kusy.... v jeden den se mi povedlo nachytat 3 parmy během 2 hodin a to 50-60-65 prostě nádherný ryby, o dva dny později jsem chytil další 60ku, bohužel jejich bojovnost je úměrná smrtelnému vyčerpání a navzdory šetrnému zacházení jsem tu poslední nakonec musel vzít protože už se nedala rozplavat což mě moc mrzí. na jiné menší řece jsem nachytal 4 štičky kolem 50-65 krásný bříškatý kusy.... na berounce jediný čim se tak mohu pochlubyt jsou velký úhoři, jinak samí cejni a na feedr bohužel příliš aktivní hrouzci :D vzhledem k přelidnování si myslim že s množstvím rybářů to lepší už nebude, možná když by se zdražily povolenky tak by masaři odpadly a zůstaly by už jen sportovní rybáři co uměj rybě dát milost... zvýšení lovný míry by asi nic nevyřešilo, už sem vyděl postaršího pána jak do igelitky naházel 3 kapříky co měly od 30 do 35cm... nased do auta a byl pryč. je smutné co se občas u vody děje ale vyřešit se to bohužel nedá, neni tolik porybnejch a neni v jejich silách aby chytly každýho pytláka a že jich je vážně hodně
Nluckyhebeda - Profil | Pá 7.10.2011 11:48:19
už se brzo stmívá, včera sme zaběhly nad hýskov a jen jedna 45ka jinak nic, foukal vítr takže se nedalo házet a taky bylo zatažrno když sme dorazily k vodě tak kolem tý 5... je tam spousta vodního porostu a ne jen u břehu, po každym nahozu sem sundaval řasy a listí z nástrah, kolega na spletýnce tahal i kusy stromů :D... jinak voda už je hodně čistá takže se dá hezky pozorovat dno..... holt podzim
Nemil7 - Profil | Út 4.10.2011 17:42:06
vojtes - >> Nezalknu se kosti ,protoze nemam zuby. musim Ti rict ze odtamtud mam 186k.Kolega vic protoze ma min dioptrii.Petruv zdar
NJarda Š. - Profil | Út 4.10.2011 17:14:14
Pedro1 >> To je pravda, tam, kde jsou malé štiky, nelze čekat velkou, proto se zaměřit hlavně na místa, kde by pro větší štiku mohl být úkryt a malé tam v okolí neuvidíš.
NPedro1 - Profil | Út 4.10.2011 17:02:30
luckyhebeda >> V první řadě tam ty větší musej být,to je jasný a vzhledem k tomu,jak je štika teritoriální,tak tam,kde je spousta malejch moc často velká nebejvá.Zkus ještě zvětšit nástrahu,může to pomoct.Šedesátka štika Ti v pohodě šlukne 15 cm woba.Jinak je dost těžký vyselektovat nástrahou větší štiky,protože jak píšeš,ta třicítka je schopná toho woba vzít taky.
Nluckyhebeda - Profil | Út 4.10.2011 16:18:57
Pedro1 >> jo a jinak neměl bys nějakej tip jak přelstít větší štičku aby mi na to neskákaly ty malý potvory, hopsaj i na velký woby a to už je opravdu problém.... třeba na červenáku nebo na litavce těch kudliček tolik neni takže tam neni problém chytat štiky kolem 60 ale na tý berounce mi to přijde dost přerybněný těma malejma štičkama, posledně sme jich tam nachytaly během 2 hodin 8 v rozmezí 300metrů a přitom ani jeden záběr od větší štiky, a vim že tam sou..... je vidět je občas lovit a ikdyž na ně cíleně du tak mi to prostě neberou ani twistr ani wob
Nluckyhebeda - Profil | Út 4.10.2011 16:13:31
Pedro1 >> taky že se snažim chytnout nějakou větší, jsou tam ale sou chytrý, ty malý kudly mi skáčou na velký twistry takže sou píchlý na kraji a je to šetrnější než trojhák... cíleně je nelovim, člověk s nima nepozápasí a akorát jim natrhnu hubu chuděrám prostě sou to mrchy žravý a skáčou na nástrahy skoro stejně velký jako sou ony sami, až se divim jak se jim ten kus gumy poved nacpat do tlamky :D jinak ted už na rybaření asi nebude moc počasí, má se rapidně ochladit a prej přijdou i plýskanice tak už to asi bude jen o těch dravcích a zamrzlejch rybářích :) ještě to dneska pudu skusit, zejtra už má i pršet, tak třeba sem večer hodim fotku nějakého pěkného dravce...
NPedro1 - Profil | Po 3.10.2011 17:15:21
luckyhebeda >> Ty kudly nasazovali,je jich tam dost a je zbytečný je tahat,spousta jich to odsere.
Toho fouse jsme taky potkali:-)))
Edit:foto půjčené
Nluckyhebeda - Profil | Po 3.10.2011 14:38:22
jj byly závody, sme koukaly na ty bombardáky s karavanama a vezírkama na velryby... :D fakt směšnej pohled na to jakej povik tam kolem toho byl.... jinak s kámošem sme nad nima byly na přívlač a nevšimly jsme si že by tam něco extra tahaly.... jediný co nešlo přeslechnout bylo bombardování vodní hladiny zakrmovacíma koulema velkejma jak softballovej míč... né li větší :D jinak naše skóre je z toho dne 8 štiček jen kolem eternitky, ale byly to mimina kolem 30cm, ty větší tam určitě budou taky ale sou to potvory..... asi nebudou brát na nic jinýho neč na rybyčky se schovanejma háčkama.... jinak předminulej tejden tam kolem partičky rybářů proplaval uhynulej sumík kolem 140cm... a vzhledem k tomu že tou dobou tam bylo hodně sumcařů tak ho asi utahal nějakej rybář.... každopádně na berounce ryby sou, je jich tam dost ale vzhledem k tomu že tam je mraky kaprařů co tam sypou žrádlo po kilech tak sou tak přežraný že je prostě problém je chytat, jeden porybnej co sem s nim kecal tam je skoro furt a jak řiká... ryby tu sou a velký, ale musej se vysedět... já osobně tam na feedr taham jednoho cejna za druhym a to nezakrmuju, na žížaly tam poak přez noc hopsávaj sumejší mimča nebo hadi, kapra sem teda letos zatim nechytil, sou to mrchy rozmlsaný.... ale jinak se tam rybařit celkem dá, jen to chce vytypovat hezký místo a tomu věřit....
NRici - Profil | Pá 30.9.2011 12:48:15
Já se taky přidám. Například hrouzků je na B1 bambilion. Minulý týden jsem si byl sednout s fídrem a na červa co nához to hrouzek.
Pěkné chytání to bylo.
Njariss - Profil | St 28.9.2011 11:50:13
MiPo >> V Berouně možná nějaká ryba bude, ale dnes jsem na soutoku rybu na hladině neviděl, natož ji mít na prutu. Je to smutné, ale je to tak.
NTarn - Profil | St 28.9.2011 11:48:18
hitman22 >> to jsou kecy, jedna paní povídala :-)) Já tam chodím pravidelně a nějaký úbytek ryb jsem teda nepozoroval. Spíš se rekonstrukcí jezu, přestěhovaly jinam. Je třeba hledat a zkoušet. Sednout na břeh hodit to dvakrát za den do vody a jen čekat co bude je metoda sice relaxační ale k úlovku nevedoucí :-)))
Njariss - Profil | St 28.9.2011 11:47:44
vojtes - >> Bohužel, v poslední době to je na Berounce hodně hodně špatné. Dnešní dopoledne u vody, mlha, že by se dala krájet, bohužel rybu jsem neviděl ani na hladině, natož na břehu. Zkoušel jsem feeder a hodně jemnou plavnou.
Je pravda, že tlak na tuhle vodu je obrovský. Podobný výsledek měli i rybáři na Vlatavě 7. Na revír budu chodit i nadále a pevně doufám, že ryba na tomto revíru ještě nějaká je?
NMiPo - Profil | St 28.9.2011 11:43:02
hitman22 >> hin se ukáže co tam je 1-2.10 jsou v Berouně závody
Nhitman22 - Profil | St 28.9.2011 11:29:35
Chytám na tomto úseku už pár let a tento rok je nehorší co jsem zažil. Slyšel jsem, že je to spíš tím, že po těžké zimě dost vylovila hejna kormoránů a Berounský rybářský svaz místo toho, aby s tím něco udělal, tak tam v létě nasadil sumce, aby vyžrali zbytek ryb, kterej tam zůstal. Od května jsem tam už nešel, protože je to ztráta času!
Nmeteor - Profil | Pá 23.9.2011 9:25:14
gx1 >> já osobně nefabuluji a mozek používám :-) nikomu jsem tu nikdy neporadil, kam na ryby... sice máš pravdu v tom, že ne každý, kdo se zajímá o řeku, to dělá jen pro maso, nicméně takových a podobných lidí zde chodících (samozřejmě i anonymně) je celá řada... takže tu plácnout nějaký (jakýkoli) flek je prostě blbost. Nejvíce na to "dojedou" ryby na daném fleku a zprostředkovaně i ten, který informaci poskytnul. Buďto si na daném místě nesedne anebo nebude časem co chytat :-)
A jak jsem už psal, i o tom je přeci ta rybařina - nějaké lepší místo si najít sám - no ne? Oproti době před deseti dvaceti lety jsme na tom z hlediska techniky a technologie mnohem lépe (echoloty, mapy na internetu, literatura a zkušenosti, rybářská výbava atd.) - ryby jsou na tom pořád stejně, ne-li hůř - takže ptát se veřejně "kde a na co to bere" atd. považuji za hloupé a tazatele za lenocha a "zdechlinu" (bez urážky, prostě to tak je). Kor když dotaz zadává někdo mladý, který má celý (nejen rybářský) život před sebou... nehledě na vzrůstající trend počtu rybářů.
Ngx1 - Profil | Pá 23.9.2011 9:14:59
meteor >> Nefabuluj a zkus používat mozek.Když nechci poradit,tak se nevyjadřuju ale podávat zavádějící informace,považuju za ulet.On ne každý,kdo se zajímá o řeku kam chodíš,je uchyl,který touží po tom,aby zmasil vše co mu skončí na háčku.
Nvojtes - Profil | Čt 22.9.2011 11:40:21
meteor >> už nic neřeknu nebo dostanu zaracha na ryby :-)))) Jinak koukám na tvůj profil a jsi celej nějakej tajemnej. Jako ten hrad v Karpatech :-)))))
Nmeteor - Profil | Čt 22.9.2011 9:44:18
Jarda Š. >> to je sice možné (a nejspíš i pravdivé), nicméně to nemění nic na tom, že "proflakování fleků" je trošku na palici a dotyčný "proflakovač" by měl alespoň den klečet v rohu na hrachu a být u toho laskán devítiocasou kočkou po zádech a zadnici :-D
Njariss - Profil | Čt 22.9.2011 9:29:36
vojtes - >> Ryba je na B1 dosti náladová a navíc je letošní rok hodně zakletý. Pokud si chce člověk sednout, musí jít v týdnu. O víkendu to je jako na závodech. Doufám, že babí léto ukáže svoji přívětivěší tvář v tom, že rybka začne před zimním spánkem více nabírat na váze?
NJarda Š. - Profil | Čt 22.9.2011 9:04:40
meteor >> Na Berounce 1 je takový rybářský tlak, že jsi rád, když chytneš vůbec nějaký flek.
Nvojtes - Profil | Čt 22.9.2011 7:34:56
meteor >> máš recht ;-)
Nmeteor - Profil | St 21.9.2011 15:42:02
vojtes >> neprozrazuj ani průměrná místa, případně fabuluj (doporuč jako výborné místo takové, kde víceméně nic není) :-)
I o toom je přeci ta rybařina, najít si "svoje" místo pěkně sám (stojí to úsilí a pak si toho samozřejmě člověk více cení) a ne "špízovat" na internetu a přijít k tomu zadarmo...
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 15:30:52
meteor >> To máš pravdu. Průměrné místo prozradím. Když se nás tam sejde víc v přátelském duchu tak mě potěší i třeba sumík chycenej sousedem. Ale nějakým zlatým dole ani muk :)
Nmeteor - Profil | St 21.9.2011 15:17:50
vojtes >> OT: pokud sem budeš psát, kam chodíš na ryby a jaké jsi tam ulovil, pak si nesedneš už ani tam :-)
NMaxxx - Profil | St 21.9.2011 15:14:19
vojtes >> Máš to v sz
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 14:42:03
Maxxx >> To jsi mi neměl dělat. V práci už moc volna nemám :) Je tajemství ve které části? Včera večír jsme je tam viděli na hladině. Jeden byl podle vln a obrysů velikostně dost podobnej.
NMaxxx - Profil | St 21.9.2011 13:53:40
vojtes >> Na B1 jinak bych ho sem nedal :-)
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 13:21:27
Maxxx >> Krasavec. Neříkej, že je vytaženej na Berounce?
NMiláno BRH - Profil | St 21.9.2011 11:51:28
na B1 ještě pár ryb plave, ale už to dávno není to co před pár lety. Člověk tam chodil docela rád. Občas se něco chytlo, byl tam klid atd..., ale to co se tam dělo letos byl fakt děs. Důchodců jak na.... a ty dohady co se dějou kolem vody mě už natolik odradili, že tam hezkých pár let nepáchnu. Na ryby si chodím odpočinout a ne se dohadovat s blbci. Myslím, že v okolí Prahy je dost revírů kde je stejně ryb, ale větší klid.
Nplavan - Profil | St 21.9.2011 11:48:08
vojtes >> díky za rady, zkusím to na ty červíky.
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 11:41:59
TomK78 >> To je dost možné. Kolikrát si říkáme kde jsou ty malé rybky? Karásci, menší cejni atd.? Podařilo se mi chytit malého okounka a byl jsem radostí bez sebe. Ti Kormoráni toho mají určitě dost na svědomí. Teď je tam celkem dost potěru a malejch bolenků. Tak jim držme palce ať přežijí ve valné většině.
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 11:37:34
Ládes84 >> Hele doufám, že než jsi ho pustil tak jsi mu zřetelně řekl ať pošle taťuldu nebo mamču ať víme po kom je takovej krasavec :D
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 11:33:39
plavan >> Zkusit to můžeš. Přes léto se dalo něco chytit na červíky s nějakým voňavým šrotem a v něm zamíchaných pár červíků. Většinou teda cejni a sem tam i karas nebo kapřík. Zkus to mezi mostem co vede na Strakonickou a prostorem přístavu jak tam parkují sanitky. Prubl bych červíky, žížu a rohlíček. Dej mi vědět prosím když teda půjdeš jestli brali alespoň cejni. Potřebujeme nějaké na sumíka ale nedaří se nám je chytit.
NLádes84 - Profil | St 21.9.2011 11:16:04
plavan:na kapříky jsme tam byli párkrát,bez zakrmování a nic a ani Ti cejni vůbec nešli,chtěli jsme nějakého na sumíka a nic.Včera jsem tam naházel šrot a za 4 hodky jen pár Ťukanců,ale nic jsem nevytáhl.Pak Vojtes dovezl 4 plotky koupené v rybářství tak jsme je tam hodily na těžko,ale nic až na parádní podívanou sumců na hladině jak už psal Vojtes.My se tam chystáme ve čtvrtek,tak kdo má zájem tak se tam mužeme sejít máme modrou dodávku:-))))
NTomK78 - Profil | St 21.9.2011 11:14:53
vojtes - >> Až na Berounce budeš hledat masaře, podívej se na oblohu, jestli tam není kormorán.... Já jej považuju za hlavní příčinu těchto potíží... A není to jen Berounka, je to pražská Vltava obecně...
Nplavan - Profil | St 21.9.2011 11:10:21
Ládes84 >> máčel jsem tam jednou bojlíz i pelety tři dny a nic.
NLádes84 - Profil | St 21.9.2011 11:08:42
Jaké máte pánové zkušenosti na B1 nad soutokem s boilies,parkrat jsme to zkoušeli a nic,jen na kuku.
Nplavan - Profil | St 21.9.2011 11:07:28
vojtes >> já jsem trochu přemýšlel, že bych se dnes vypravil na berounku 1. Myslíš, že to má ještě cenu, když to ty masařky všechno odnosily domů ?
NLádes84 - Profil | St 21.9.2011 11:04:49
Pánové tady je ten baby sumeček o kterém psal kolega:-))))
Nšmudla - Profil | St 21.9.2011 10:55:26
vojtes >> Aha, tak už je mi to jasný. Tož to dicky naštve když jiný sklízejí plody těžké práce.
Asi bych zkusil následující finty:
a) na břehu rozsypat trochu kukuřice a vnadit štěrkem(aby dobře viděli kde krmíš) - na původním profláknutém fleku a následně s opravdovým krmením jít někam bokem kde se špatně sedí do křoví apod a tam si nakrmit(a hlavně nesypat drobečky po břehu).
b) jestli sledujou aji kam nahazuješ tak nahodit velkou hroudu třeba s hlínou úplně mimo nakrmený flek a opatrně to stáhnout třeba i pár metrů pod nohy kde je nakrmeno.
Mám to takhle vyzkoušený že jednu udici plácnu ránu na těžko do tramtárie a všecky ryby nachytám na druhej proutek se splávkem pod nosem a sedávám na břehu kde si nemůžeš sednout ale musíš celou dobu stát a ve vodě jsou vázky a pařezy.
Bordel nahrnout na hromadu a spálit.
Původní naučený ryby si můžeš snadno popotáhnout trochu proti nebo po proudu a hlavně už na tom zabraným fleku nekrm, zbytečný, hážeš tím perly sviním a zajeď si zakrmit jenom den večer před vlastním chytáním a pak až teprve přijedeš k vodě a někde sedneš. Ony ty ryby přijedou zvlášť na řece.
A jestli pouštíš tak přestan pouštet, zasakuj jednoho dva kapříky 50-70 a hned pryč od vody. Jak tam budeš celej den valit jednoho kapřa za sebou a pouštet tak se nediv že to přitáhne nežádoucí pozornost.
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 9:51:42
Pedro1 >> To máš recht hlavně s těma hovadama. Včera jsem tam s kolegou na jednom místě likvidoval ohniště plné bordelu a bordel okolo, který se tam objevil během dvou dnů. Škoda že jsem to nevyfotil jak jsme naplnili pytel od mulčovací kůry na pěti metrech čtverečných. Třešničkou byly nacucané dámské vložky ve vodě. Prostě hnus! Už jsem přemýšlel nad tím, že to začnu fotit a vkládat to sem na mrk ať ti co dělají ten bordel znali názor těch, kterým se nelíbí jejich počínání.
Nvojtes - Profil | St 21.9.2011 9:43:45
Ještě jednou dobrý den,
Díky za Vaše příspěvky. Napsal jsem to sice trošku kostrbatě a dokonce mne tady jistá osoba nařkla schizofrenním. Nějak ho to vyvedelo z míry...jestlipak vy nejste jeden z těch co šmírujou :) Neberte to osobně ale jako legraci. Jsem odtamtud plnej různých pocitů. Vrátil bych se ještě k tomu zakrmování. Princip zakrmování je mi naprosto jasný o tom žádná. Jenže já tam jezdil krmit na místo kde rybáři tvrdí, že je to tam na prd. Mělčina a betonovej břeh-celkově nesimpatické. Koupil jsem pytel kukuřice, než jsem šel do práce tak jsem ji nasypal do velkého kýblu a namočil. Jak jsem přišel z práce tak jsem ji pěkně povařil a šup to tam těm šupináčům hvízdnout. Takhle třikrát týdně po dobu jednoho měsíce abych si v sobotu nějakého kapříka zasloužil. A to bydlím na Praze-východ u Újezdu nad Lesy takže jsem najel i pěknou řádku kilometrů. Zásluha přišla vždy okolo desáté a to v mírách 55 až 70 cm prostě super. Ano nějaké ty ryby tam jsou ale člověk pro to musí udělat víc než pár koulí šrotu. Na blind to tam jaksi nemá cenu. Nu a po jisté době jsem se tam už nedostal protože na tom údajně blbém místě bylo narváno. I pán v červených teplákách, který vždy chytal na protějším břehu se také přidal. K příhodě jak po mě lidi začali štěkat bych se vyjádřil takto. Přijel jsem tam chytat, takže ano máte pravdu pane psychiatr přišel jsem já za nimi. Jen viděli moje auto tak znervóznili a sami od sebe začali být nepříjemní s argumenty, že to místo je pro všechny atd. Měli samozřejmě pravdu ale s troškou soudnosti mi mohli nabídnout alespoň sdílení prostoru na zakrmeném místě a zachytali jsme si tak všichni. Jenže bohužel. Sedl jsem si o kousek níž a ani ťuk. Jen jsem koukal jak tahají kapříky na kukuřici, kterou jsem tam utrousil během krmení. Dost mě to mrzelo ale to jsou prostě ty rizika.
Další špatnou záležitostí je discoparník, který tam zajíždí. V tom se asi všichni shodneme stejně.
Nic méně jsem to tam nevzdal a pokouším dravce. Zatím přišel pouze baby sumec ale moc potěšil. Včera večer jsem si sedl kousek víš až za most pražského okruhu a zažil jsem nádhernou podívanou jízd a lovu sumců po hladině. To jsem ještě nezažil! Nádhera. žádnej nezabral ale bylo to super i tak. Tímto odvolávám tvrzení, že tam nejsou. Berounka mi ukázala své poklady. Problém byl asi v předchozím místě. Podle mě v oblasti soutoku je to hodně popíchané a opatrné. Nevím....
Co jsem ale pochytil od rybářů tak všeobecně to tam ještě tak před pěti lety nemělo chybu.
NMaxxx - Profil | Út 20.9.2011 16:42:17
Pedro1 >> :-))) je fakt že si v tom člunu krásně odpočinul a nabral sílu.Vlastně jsme ho tak použily.
Npaia - Profil | Út 20.9.2011 16:36:16
B1 je totálně bez ryb, tam snad byla nějaká otrava, je to ještě horší než na B2 a to je co říct... navíc se to tam v poslední době hemží UKáčkama a jinýma pochybnýma existencema, se kterými si neradno zahrávat.
NPedro1 - Profil | Út 20.9.2011 16:26:48
Maxxx >> Hezká ryba a hezkej bazén:-)
NMaxxx - Profil | Út 20.9.2011 16:23:53
Pokud ho nikdo nevypáčil žije tam snad do dnes :-)203cm
NMAXXSKATER - Profil | Út 20.9.2011 16:17:50
Venca888 >> To máš pravdu, ale mně šlo spíš o princip. Já bych tohle třeba jinému rybáři už jen z nějakého toho respektu a úcty, i když to asi nejsou ta správná slova.
Nplavan - Profil | Út 20.9.2011 15:55:13
davaprd >> jo, Jizera je lepší. Ale taky to kdysi stálo na Jizeře za prd.
NVenca888 - Profil | Út 20.9.2011 15:54:27
MAXXSKATER >> no vidíš - tak sis za hoďku mohl sednout na svoje zakrmený místo a bejt spokojenej, ne?! Kdyby tam byl nějakej chyťapusťák, tak tahá celej den a máš smůlu...
NMAXXSKATER - Profil | Út 20.9.2011 15:35:35
Koukám, že je to všude stejné. Podobnou zkušenost jsem měl tento víkend na přehradě na Seči. Zakrmovali jsme s kamarádem den předem a pak jsme tam jeli ráno na lodi, byl jsem tam už o půl 6, ale já zapomněl na druhé straně židličku, tak jsem jel zpět. Pruty, batoh i vidličky mi na lovném hlídal kamarád a na druhé straně ode mne seděli 2 známí, které jsme tam poznali o den dříve, kteří spali přímo u vody. Vrátil jsem se zpět. Prut s vidličkami i batohem jsem měl odnesené zhruba o 3 metry dozadu od vody a na místě mi seděl důchodce. Ptal jsem se tedy kámoše a chlapů vedle, co se tu děje ?! Řekli mi, že tam přijel suveréně důchodce a když mu řekli, že tam chytám já ... On odvětil s tím, že ho to nezajímá, že tam nejsem včas apod. Vím, že je to částečně i moje chyba, ale stejně prostě lidská drzost nezná mezí ... Za hodinku na zakrmeném fleku zmasil 2 kapry a odjel domů ...
NSven - Profil | Út 20.9.2011 15:32:53
vojtes - >> máš v tom nějaký hokej ! ?
Nejprve napíšeš, že tam žádné ryby nejsou a další větě, že je tam celkem dost kapříků a přerostlých cejnů.
Pak naříkáš, že všichni jsou hladoví masaři a že tě pozorují dalekohledem...(tedy z povzdálí) a vzápětí s nimi navazuješ přátelskou debatu.
Z toho vyvozuji, že ty jsi šel za nimi, tedy ne naopak.
Nakonec bys rád nějaké info o dravcích,s avizem, že mu stejně věřit nebudeš........
Hele to je dost vážný... měl bys s tím něco dělat...se schizofrenií nejsou žádné žerty...
Ndavaprd - Profil | Út 20.9.2011 15:23:39
plavan >> :-)))) zlatá Jizera, tam je to lepší....
NJarda Š. - Profil | Út 20.9.2011 15:14:24
plavan >> Měl jsem Gould All-round (dost naředěné, protože je aromatické jaxviň) s kukuřicí a troškou červů.
Nploticee - Profil | Út 20.9.2011 15:11:16
Ryby tam jsou, to je jasný, jen vědět kdy a naco je chytat. Jezdim tam už několik let k soutoku a vždy si pěkně zachytám na feeder. Né sice nějáky monstry ryby ale cejni jsou tam pěkní jak řikáš a sem tam kapřík se taky splete. Na monstr kapry to chce asi někam jinam, ikdyž tam musej bejt taky! Co se týče lidí tak souhlasim, je tam narváno vždy a masařů taky plno ale stim neuděláme nic. Dravce nechytám moc často tak nemůžu posoudit ale občas to tam loví pěkně.
Nplavan - Profil | Út 20.9.2011 14:56:03
Jarda Š. >> myslíš od toho MVDE např. Turbo nebo Zilver record ?
NJarda Š. - Profil | Út 20.9.2011 13:52:57
plavan >> Jj, když chytneš slušnější flek a zakrmíš, tak se něco nachytat dá. Byl jsem tam dvakrát na přelomu jara a léta a osvědčilo se mi tam kořeněné futro M. Van Den Eynde (šli mi hlavně cejni, občas kapřík, tloušť nebo podoustev).
Nplavan - Profil | Út 20.9.2011 13:32:48
vojtes - >> a to, že tam nejsou ryby je kravina. Já jsem tam minulý týdem chytil dvě podoustve a tři tlouště, vše okolo 30cm. Za 4 hodiny lovu to nebylo vůbec špatné. Je ale pravda, že jsem krmil, to zase jó !!!
Nšmudla - Profil | Út 20.9.2011 13:19:49
vojtes - >> Tobě přijde nenormální že když si nazakrmíš tak bys měl nachytat stejně jako když si zakrmíš?
To je snad automatický že rybám a vodě musíš něco dát, aby voda dalo tobě( nekrmíš nechytáš).
Zakrmuj si tak abys zakrmil před lovem a důchodci co nemají na trochu šrotu tam bez krmení nechytnouú krmení ryby sežerou a odjedou jinam.
Jináč to šmírování dalekohledama a následný zabrání fleku je pěkně škaredá praktika, taky jsem si toho všimnul že rybáři šmírujou dalekohledama.
Jestli taháš kapříky a cejny tak si nestěžuj, hlavně že něco chytáš, báchorky panujou o každé vodě.
NJarda Š. - Profil | Út 20.9.2011 13:09:14
Gotacek >> Na vláčku to ideální není, kde je přístup k vodě, tam většinou někdo sedí a je tam i poměrně hodně vázek. Moje zkušenost s tímto revírem je podobná jako vojtesova.
NGotacek - Profil | Út 20.9.2011 10:49:58
Zajímavé téma. Chystám se zítra právě na tenhle úsek na přívlač, trochu se projít, ale po přečtení asi vyrazim jinam.
NKec2 - Profil | Út 20.9.2011 10:43:59
to je potřeba,aby tam přestali lidi jezdit.ryby tam jsou,ale chytit je,je kumšt..... :-)
NPedro1 - Profil | Út 20.9.2011 10:40:12
Ryby tam jsou,určitě víc než na B2.Bohužel rybářů tam je ještě víc a hovad ještě víc.Takže to za moc nestojí.Ale nachytat se dá.Sumci tam jsou,nějaký candát taky,ale těch candátů tam nebude nějak extra moc.