nejoblíbenější český rybářský časopis

čtete rádi rybářské časopisy? jaký je váš nejoblíbenější?
Autor diskuse: Šiban - Profil , 2.6.2011 všeobecné - ostatní

nejoblíbenější časopis mrku

A) český rybář9%

B) kajman4%

C) kaprománie8%

D) rybolov2%

E) kapr a kapří svět32%

F) jiný6%

G) nečtu rybářské časopisy23%

H) rybářství (doplněno MM)14%

I) rybář (doplněno MM)2%

Od 2.6.2011 hlasovalo 226 čtenářů.

78 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NLee-Haney - Profil | Ne 5.6.2011 22:25:50

kozic >> Souhlas.Ono asi opravdu stačí si koupit třeba typ časopisu Kapr a kapří svět jednou ročně.Ale nechci to hanit,protože si uvědomuji že to není časopis třeba o pc technice kde ten vývoj jde stále dopředu a je tam stále o čem psát.

    Nkozic - Profil | Ne 5.6.2011 22:11:24

    Lee-Haney >> Já jsem se jednu dobu dostal do takového stavu, kdy jsem pravidelně odebíral a nakupoval všechny mě známé české a slovenské rybolovecké časopisy.
    A došel jsem k tomu, že je lepší prachy vrazit přímo do rybařiny a koupit si háček, než za ty prachy o tom háčku číst.
    Oficiální reklamě jsem uvykl. Co mě spíš vytáčelo, byla reklama kolikrát až neobraratně násilně zapasovaná do článků. Navíc jsem měl při takovém odběru "popsaného papíru" možnost sledovat a řádně si uvědomit, to, že články se neustále opakují a rybařina se nemění tak rychle, aby mě každý měsíc překvapil časopis něčím novým.
    Dva roky zpět jsem měl zlomenou nohu a nudil se doma. Z dlouhé chvíle jsem si nechal koupit pár předražených časopisů, abych se jen ujistil, že se nic nezměnilo.
    Souhlas s tebou i Butchim.

      NKocháč - Profil | Ne 5.6.2011 18:36:10

      Nejraději mám Kapra, jen mi tam nesedí ta přivařená půlka Kapří svět a tlačenka Těši, je to mnohdy až k smíchu ty zprávy od vody. Ale Jirka ty nedostatky vyvažuje a v každém je minimálně jeden článek, kterej si rád přečtu.
      Od časopisu čekám pěkné články a fotky a reklama mi nevadí. Dobrá je i Kaprománie, ale nevím kde ji sehnat, v rybářství v Brnkongu na ni nenarazím a ani v trafikách není. Nějak jim vázne distribuce.

        NButchi - Profil | Ne 5.6.2011 18:26:56

        Zrovna nedávno jsem si koupil po dlouhé době jeden rybářský časopis na cestu vlakem, takže jsem měl spousty času ho přečíst několikrát. Zdálo se mi, že čtu vlastně jen takové politické povídání a že mi ty informace prostě nějak ucházejí. Ale pak mi to došlo. Píše se tam totiž o ničem. Líbivá úvodní stránka, kopec reklamy, pár článků, jak si někdo parádně zachytal ve švédsku, rusku nebo na marsu, jaké koule a dipy jsou zrovna IN, zakončeno jedním článkem, který se sice tvářil, že by měl být o něčem, ale v podstatě jen další reklama na výrobky firmy XY, obohacená fotkami úlovků s šikovně nastaveným nádobíčkem. Tip na vázání jedné suché mušky už jsem bral jako totální legraci. S kupováním dalšího výtisku si dám zase 5 let pauzu.

          Nbeni - Profil | Ne 5.6.2011 18:17:47

          jsem kaprař takze nebudu tady hanit nejake jine casopisy v kterych jsou jine taktiky lovu! ale kdyz byl kapri svet samostatny casopis tak jsi myslim ze to bylo mnohem jine štivo! jinak jsi ho kupuji porad ale kapromanie take není spatna.

            NLee-Haney - Profil | Ne 5.6.2011 17:50:39

            INMU >> jojo,myslím si že nejradši ze všech časopisů vzpomínám právě na staré rybářství a to jsem zkusil snad opravdu všechny a vím že pokud si nějaký časák znovu otevřu budou to právě staré čísla Rybářství.

              NLee-Haney - Profil | Ne 5.6.2011 17:49:11

              Sven >> Není zač :)

                NINMU - Profil | Ne 5.6.2011 12:26:10

                Lee-Haney >>

                Taky souhlasím. Když jsem před lety začínal chytat, kupoval jsem hlavně Rybářství, pak Kajmana a Českého rybáře. Hltal jsem každou informaci, ale cca po 3 letech jsem se na to vykašlal, protože tam nebylo už nic nového.

                Teď si semtam nějaký ryb. časák koupím, když mě čeká nějaká delší cesta busem nebo tak. Ale obvykle se pak akorát naštvu, když tam nic zajímavýho nenajdu:-D

                  NSven - Profil | Ne 5.6.2011 12:06:56

                  Lee-Haney >> naprostý souhlas a díky. Napsal jsi to i za mě :-)

                    NHorda - Profil | Ne 5.6.2011 11:57:30

                    Ranař >> BLESK je dobrá volba :-)

                      NRanař - Profil | Ne 5.6.2011 11:30:46

                      Horda >> Jo jenže ten časák taky neprodávají všude, párkrát jsem si ho koupil, většinou si časák koupím na cestu do vlaku a to potom není v trafice moc na vybíraní. Třeba jsem našel trafiku kde mají ten kapří svět a mám to cestou. Minule jsem odolal a koupil si svět kulturistiky, tak jsem zjistil že se po 8 letech nic nezměnilo. Co asi budu číst, asi BLESK :-)

                        NHorda - Profil | Ne 5.6.2011 11:24:36

                        Ranař >> třeba Kaprománii :-)

                          NLee-Haney - Profil | Ne 5.6.2011 11:20:58

                          Po nějakém čase jsem zjistil že kupování rybářských časopisů je vyhazování peněz a ztráta času.Postupně totiž člověk zjistí že je to stále dokola to samé a nic nového.Tím to nechci kritizovat,protože by těžko šlo v každém novém čísle otisknout plný časopis převratných informací,ale realita je taková.Něco podobného je i v časopisech o kulutristice.Člověk to pak kupoval už jen kvůli fotkám a výsledkům soutěží,protože zbytek byla ohraná píseň.....
                          V minulosti jsem hltal časopis rybářství který byl opravdu dobrý.Když jsem si ho nedávno jen prohlídl v obchodě tak ty prachy bych za to nedal.Pak jsem začal kupova rybáře,protože za ty prachy to byl tlustý časák,ale po čase mi to přišlo jako nabuchaný časopis s článkama které tam byly dány jen vyloženě aby to bylo hromadu stránek za pár šestek a nakonec jsem skončil u Kapra a kapří svět.Ze začátku to šlo,ale postupem času i zde je to to samé.Dojeli sme, nakrmili,kapři nešli a pak šli a pak hromada fotek.Dá se to číst parkrát,ale ne stokrát dokola....

                            Nlada78 - Profil | Ne 5.6.2011 11:06:02

                            Kdysi jsem odebíral dva časopisy o rybaření. Pamatuji si je ještě z 80tých let. Člověk se v nich dočetl zajímavé věci,bylo tam spousta nápadů,inspirací. Protože když ještě nebyl internet a v obchodech nedostatek zboží,rybáři často improvizovali. A nejen to,museli častěji používat svůj rozum. Museli znát vodu,pokud chtěli uspět. Nedávno jsem přestal časopisy odebírat. Proč? Protože v době internetu nehodlám za nějakých+/- 70kč kupovat časopis,kde je každá druhá strana reklama.

                              NRanař - Profil | So 4.6.2011 12:23:28

                              Já jsem si řekl, že si už časopis Kapr a Kapří svět nekoupím,protože se to pořád motá o stejných značkách :-( jenže když pak jedu vlakem a chci něco na cestu tak ho stejně koupím. Potom ho půjčím svému kámošovi a on mi říká : Ku.va neříkal jsi že už to nekoupíš. Jenže co jiného o kaprech číst ?

                                NHorda - Profil | So 4.6.2011 12:12:45

                                Jednoznačně kaprománie, dříve jsem kupoval i českého rybáře a kajmana, ten je ale orientován dost na vláčení

                                  NTomas.K - Profil | So 4.6.2011 12:02:26

                                  časopisy střídám ale v poslední době se mi docela zamlouvá časopis rybář jsou tam docela zajímavé informace....

                                    NVišeň - Profil | So 4.6.2011 12:00:15

                                    MAXIM

                                      NVaša - Profil | So 4.6.2011 11:57:11

                                      Kapr a kapří svět si taky rád přečtu,ale je moc jednostranný.

                                        NVaša - Profil | So 4.6.2011 11:48:49

                                        Šiban - >> Já jsem předplatitelem rybářství už několik let a jsem spokojen.Za tu cenu je to bezva čtení.Ikdyž se mi zdá,že se mnoho článků, ač obmněněných, opakuje.

                                          NVaša - Profil | So 4.6.2011 11:48:19

                                          Šiban - >> http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=13953
                                          Tu máš podobnou diskuzy.

                                            NArsenal - Profil | So 4.6.2011 9:43:04

                                            Nezlobte se,do hlasování jsem dal jiný.Protože časopis Slovenský rybár je suverenně nejlepší.Bohužel je cizí...kdo tento časák čte,zajistě mi dá za pravdu.

                                              Nthim - Profil | Pá 3.6.2011 18:36:28

                                              Já jsem předplatitel Rybářství a jsem spokojen

                                                NZdenar - Profil | Pá 3.6.2011 17:59:30

                                                Já osobně čtu vše co víjde u nás a už 18 roků už to nemám kam dávat .

                                                  Nkozic - Profil | Pá 3.6.2011 17:11:11

                                                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> Já jsem jej měl na záchodě, nebyl to ale věru vhodný papír...

                                                    Nmetal - Profil | Pá 3.6.2011 16:57:31

                                                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> tak to je správně jinak by tam byl prd platnej :-))

                                                      NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 3.6.2011 16:56:57

                                                      metal >> když se daří, tak ano. Je to otázka kázně

                                                        Nmetal - Profil | Pá 3.6.2011 16:55:51

                                                        Netipa - poslední hrdina MRKu >> dostříkneš na něj ???

                                                          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 3.6.2011 16:52:53

                                                          S.Jakubem >> přesně tenhle plakát z titulky - romantika Lukáše Krásy mám pověšenej nad vanou

                                                            NS.Jakubem - Profil | Pá 3.6.2011 16:47:13

                                                            Šiban - >> kapr a kapří svět :D

                                                              NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 3.6.2011 16:44:32

                                                              fotojakes >> Ano nemá registraci na ministerstvu kultury, jelikož ministerstvo kultury má registraci v časopise Mladý kaprař.
                                                              I když možná obsahově všechny časopisy převyšuje, měl by mít šanci se zařadit do této prestižní soutěže.

                                                              Jinak co se týče té platby, tak posílej, posílej. Jednou se to nakonec povede. Uvidíš a dorazí

                                                                NKanalK1 - Profil | Pá 3.6.2011 16:43:52

                                                                Tak k tolikrát zmiňované reklamě - lát za ní zrovna Rybářství je ukázkou neznalosti autora podobných komentářů.Udělal jsem si na jednom loňském podzimním vydání srovnání tří časopisů, které ve všeobecné rybařině považuji za nejdůležitější. Předesílám, že kaprařské časopisy byly v tu chvíli stranou mého zájmu. Výsledek je následující :
                                                                a) Rybářství - celkem 96 stran, reklama 26,5 strany
                                                                b) Rybář (Blinker) - celkem 114 stran, reklama 27 stran
                                                                c) Český rybář - celkem 64 stran, reklama 34 stran.
                                                                Následně jsem vypočetl dle prodejních cen cenu za jednu "čtivou" stranu. Jasně vyhrál Rybář, s Rybářstvím v těsném závěsu. Rybář je koncipován "mezinárodněji", což je dané licencí, mladým kolektivem redakce, a možností čerpat licenční data z větších zemí, kde je také logicky více autorů. Rybářství je zase více pro český rybolov a těží z tradice. Český rybář má některé články zajímavé, ale mohl by se přejmenovat na "Reklamní rybář". V poslední době i "nereklamní" stránky navíc plní jasnou propagandou více firem.
                                                                Pro zajímavost udělám srovnání ze současných vydání a doplním.

                                                                  Nfotojakes - Profil | Pá 3.6.2011 16:31:56

                                                                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> Pokud vím, tak je to čistě undergroundová záležitos a protože nemá ani registraci na ministerstvu kultůry, tak jej tam nelze zařadit:-)

                                                                  A pokud se nepletu, tak je proti těmto časopisům, takže ho ani nelze srovnávat s nimi, protože je všechny převyšuje.

                                                                  PS: Mám tu reklamaci, protože jsem už pětkrát zaslal platbu na tebou uvedený účet a stále nedorazilo ani jedno číslo, tak to zkusím ještě jednou a kašlu na to:-)

                                                                    Npetr07 - Profil | Pá 3.6.2011 16:24:36

                                                                    Někdy v roce 1980 jsem se vydal s bratrancem na poštu,že si předplatíme rybářský časopis.Paní nemohla smíchy popadnout dech.Vysvětlila nám,že napřed musíme počkat,až nějaký starý kmet umře a potom se na nás dostane.Jo byla to podpultovka.:-))

                                                                      Nprdec - Profil | Pá 3.6.2011 16:23:20

                                                                      jedině český rybář a kajman

                                                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 3.6.2011 16:21:27

                                                                        Šiban - >> Z jakého důvodu není v nabídce měsíční plátek "Mladý kaprař"? To, že to není mejnstrýmový časopis neznamená, že není oblíben

                                                                          NKanalK1 - Profil | Pá 3.6.2011 16:17:37

                                                                          mazar >> Zaráží mě, že nejstarší český časopis musel doplnit admin.

                                                                          I mě. Domníval jsem se, že za otázkou může být konkurenční boj. Po shlédnutí profilu autora a zjištění, že jde o třináctiletého kluka, to vidím spíše na mladickou neznalost.

                                                                            Nferdoz - Profil | Pá 3.6.2011 10:27:59

                                                                            Martin M. >> OK, ale aj to oneskorenie si myslím nie je pre slovenských rybárov korektné. Poznám viacero ľudí, ktorí si tento časopis hneď od jeho vzniku obľúbili pre jeho obsah a veľmi sa tešili na nové čísla. Potom zmenili distribúciu a neskôr cenu a . . . no nič. Od září sa chystá môj syn študovať v Prahe, tak mi ho bude pravidelne voziť . . .
                                                                            Inak môj hlas môžeš presunúť - ak sa to dá - za rybářa, nakoľko som hlasoval za iný

                                                                              Nmazar - Profil | Pá 3.6.2011 10:23:41

                                                                              Zaráží mě, že nejstarší český časopis musel doplnit admin.

                                                                                NMartin M. - Profil | Pá 3.6.2011 10:17:31

                                                                                ferdoz >> to je rozdil v cene jen 25%.

                                                                                  Nmazar - Profil | Pá 3.6.2011 10:15:58

                                                                                  petr07 >> Normálně dobírkou jako ted.

                                                                                    NRybatorstr - Profil | Pá 3.6.2011 10:15:07

                                                                                    Občas něco koupím nebo dostanu od ženy, dcerky. Tak že je to různé, ale hlavně v zimě ( to mám absťák ), jinak ne.

                                                                                      NOrion24 - Profil | Pá 3.6.2011 10:11:59

                                                                                      MRK :-)

                                                                                        NJarda Š. - Profil | Pá 3.6.2011 10:09:20

                                                                                        petr07 >> Jj, bylo potřeba si ho předplatit. na stáncích to byla podpultovka.
                                                                                        Souhlasím s tím, že úroveň dost poklesla, ale pořád se v něm dá najít dost zajímavého. Osobně bych řekl, že konkurence v českých rybářských časopisech je až příliš velká, není dost kvalitních českých autorů. Asi je to hlavně tím, že když v té konkurenci rybářské časopisy víceméně bojují o přežití, nemohou platit honoráře, které by autory uživily, aby se mohli rybářské publicistice věnovat profesionálně.

                                                                                          NPellon - Profil | Pá 3.6.2011 9:28:07

                                                                                          Šiban - >> Ja jsem ted dostal jako pozustalost rybarstvi rocniky od 86 roku, Je to temer bez reklam a pokud tam nejaka je tak si ji celkem rad počtu :). Novodobe moc nectu ikdyz se mi dostal do ruky rybolov myslim ze duben a v clanku o okounech bylo napsano neco o tom ze zizala je selektivni nastraha ... jestli to bylo v kontextu pro ten clanek nebo nejakou konkretni vodu nebo jak to autor myslel jsem si uz nedocetl, zavrel a hodil do kotle.

                                                                                            Nferdoz - Profil | Pá 3.6.2011 8:22:00

                                                                                            Najobľúbenejší pre mňa je Rybář (bez "český", vydavateľstvo RING), ale prestal som ho kupovať, lebo slovenský distributér dal na neho ukrutnú cenu.(v ČR - ak sa to nezmenilo 59 Kč, v SR 2,99 €) a krem toho sa do stánkov distribuuje po dvoch mesiacoch, teda stiahnuté nepredané výtlačky z ČR. Tak čítam už len internet . . .

                                                                                              NCARP DEVIL KK - Profil | Čt 2.6.2011 22:04:29

                                                                                              Šiban - >> ja nejradsi ctu kapromanii tam mas aspon clanky vetsinou ceskych rybaru ale ani k zahozeni neni kapri svet rad si poctu ze zahranici ale oni toho tam maji uz moc

                                                                                                Nyvana - Profil | Čt 2.6.2011 21:44:37

                                                                                                Šiban - >> Já čtu pouze ty co dostanu i z věnováním mají větší hodnotu:-))

                                                                                                  Nmartcv - Profil | Čt 2.6.2011 21:42:32

                                                                                                  Miky26 >> to jsi ale napsal móc pěkně.......ode dneška máš auru minimálně 150.....:-)

                                                                                                    NMiky26 - Profil | Čt 2.6.2011 21:28:31

                                                                                                    Můj nejoblíběnější rybářský časopis je www.mrk.cz nikdy jsem ho ještě nedočetl do konce,pořád se můžu vracet na začátek a listovat dokola.Inzeráty si můžu číst každý den a pokaždé jsou tam nějaké nové.Každý týden mám minimálně jedno nové video, o rybách si přečtu co potřebuji. Reklamy rybářských prodejen si otevřu dle potřeby a vyhledám si věc kterou si myslím, že bych mohl potřebovat zjistím na mrku i recenze na danou věc a případně se vyvaruji špatné koupě.Listuji si od plavačky ,přes vláčku až po oblíbený feeder.Když hledám, nebo chci vyzkoušet nějakou montáž mrknu do atlasu a když je nejhůř požádám o radu zkušenější kolegy.A hlavně předplatné mě nestojí nic a můžu si jej otevřít každý den 365dní v roce v jakoukoliv hodinu.

                                                                                                      NBejmák - Profil | Čt 2.6.2011 21:27:25

                                                                                                      martcv >> :)

                                                                                                        NTWIN 69 - Profil | Čt 2.6.2011 21:26:11

                                                                                                        petr07 >> pamatuju,těžko.

                                                                                                          Nmartcv - Profil | Čt 2.6.2011 21:18:53

                                                                                                          Bejmák >> vole

                                                                                                            Npetr07 - Profil | Čt 2.6.2011 21:16:30

                                                                                                            Pamatujete ještě jak se Rybářství shánělo za komančů?

                                                                                                              N - Profil | Čt 2.6.2011 21:11:37

                                                                                                              Čítával jsem Rybářství, byl jsem mnoho let předplatitel, a to až do chvíle, kdy tam nastoupil jako šéfredaktor jeden neuvěřitelně arogantní člověk, jakýsi Vladimír Urban. Od té doby nečtu žádný rybářský časopis, předplatil jsem si National Geographic, kde se občas taky nějaký ten článek o rybách najde.

                                                                                                                Nmannice - Profil | Čt 2.6.2011 21:07:31

                                                                                                                Přečtu každý,který mi příjde pod ruku..
                                                                                                                Ale hlasuju pro Kajmana

                                                                                                                  NZdenal77 - Profil | Čt 2.6.2011 21:07:17

                                                                                                                  Šiban - >> Rybářství odebírám,dostávám předplatné k narozkám,jsem na něj zvyklý ale moc rád si počtu i v kapr a kapří svět

                                                                                                                    NZindys - Profil | Čt 2.6.2011 21:05:46

                                                                                                                    Kapr a Kapří svět, Kaprománie, Rybářství. a všechny ostatní který se mi dostanou do ruky nějakým způsobem :)) i Slovenský

                                                                                                                      NRTckar - Profil | Čt 2.6.2011 21:02:08

                                                                                                                      Šiban - >> můj nejoblíbenější je rybářství jelikož je tak nejak všeobecné je i pěkně zpracované jen mi vadí to hafo reklam :D

                                                                                                                        NBejmák - Profil | Čt 2.6.2011 20:57:28

                                                                                                                          Npetr07 - Profil | Čt 2.6.2011 20:55:34

                                                                                                                          Kdysi jsem si kupoval časopis Rybářství a Český rybář.Vím,že je to živý,ale té reklamy tam bylo hodně a vzdal jsem to.

                                                                                                                            Nmartcv - Profil | Čt 2.6.2011 20:54:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                            tak já čtu úplně všechno co vychází u nás i na slovensku...........

                                                                                                                              NBejmák - Profil | Čt 2.6.2011 20:54:04

                                                                                                                              Šiban >> nedám, páč čtu českýho rybáře

                                                                                                                                NFil@s - Profil | Čt 2.6.2011 20:53:52

                                                                                                                                Nejznámější časopis a on tam není...

                                                                                                                                  NŠiban - Profil | Čt 2.6.2011 20:52:48

                                                                                                                                  Bejmák >> tak dej F)

                                                                                                                                    NŠiban - Profil | Čt 2.6.2011 20:52:18

                                                                                                                                    Bejmák >> díky

                                                                                                                                      NBejmák - Profil | Čt 2.6.2011 20:51:06

                                                                                                                                      Šiban - >> v anketě není rybářství,

                                                                                                                                        Nkozic - Profil | Čt 2.6.2011 20:48:00

                                                                                                                                        Šiban - >> Nejlepší časopis- žádný časopis.

                                                                                                                                          Nondiktt - Profil | Čt 2.6.2011 20:47:16

                                                                                                                                          Inak aj v tých slovenských časákoch je to samá reklama. Niekedy mám pocit, že je stále menej čítania.

                                                                                                                                            NMitchell - Profil | Čt 2.6.2011 20:46:05

                                                                                                                                            dej sem anketu a mas to zase tolik casaku v Cr nemame ;-)

                                                                                                                                              Nperch2 - Profil | Čt 2.6.2011 20:43:42

                                                                                                                                              nebylo by lepší založit anketu? ať je to přehlednější...jinak za mě kro mě rybářství a sportovního rybáře snad vše;)

                                                                                                                                                NJarda 2004 - Profil | Čt 2.6.2011 20:42:46

                                                                                                                                                Kaprománie a Rybářství.

                                                                                                                                                  NTWIN 69 - Profil | Čt 2.6.2011 20:41:58

                                                                                                                                                  Ahoj,tak za mne Kaprománie!!!

                                                                                                                                                    Nkožich007 - Profil | Čt 2.6.2011 20:41:04

                                                                                                                                                    Šiban - >> jediné co čtu je MRK :)))) nemám čas kupovat si někde nějaké časopisy a nebo noviny a pak to někde skusit stihnout přečíst a tak je pro mne jednodušší net!!

                                                                                                                                                      Nretrívr - Profil | Čt 2.6.2011 20:39:19

                                                                                                                                                      Šiban - >> Moc si sousede nevyberu, jsou na mne hodně reklamní a příjde mi i neosobní, vyumělkované.

                                                                                                                                                        NFil@s - Profil | Čt 2.6.2011 20:24:26

                                                                                                                                                        Šiban - >> Rybářství, i když je to skoro samá reklama, pořád se dá číst.

                                                                                                                                                          NCandule - Profil | Čt 2.6.2011 20:22:54

                                                                                                                                                          Rybářství

                                                                                                                                                            NDarcy - Profil | Čt 2.6.2011 20:19:57

                                                                                                                                                            Šiban - >> Kaprománie a Rybolov.