Úklid místa kde lovíte .

Zdravím,už tu bylo "ochrana lovného místa" a co tak úklid svého fleku. Jak to vypadá když odcházíte a vracíte se tam rádi ?
Autor diskuse: jambo - Profil , 1.2.2011 kaprařina - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Npouštěč - Profil | So 19.2.2011 14:48:29

jambo >> SZ

    NTWIN 69 - Profil | Ne 13.2.2011 17:53:01

    jambo >> no a podle toho se chová spousta parchantů co si chtějí říkat RYBÁŘI.je mi to líto,ale je to tak.

      Njambo - Profil | Ne 13.2.2011 17:46:36

      TWIN 69 >> no socialismus už není,ale bordel je pořád,ne -li větší . A kdy to příjde,toť otázka ???? Česko je smeťák pro EU ve všech směrech .

        NTWIN 69 - Profil | Ne 13.2.2011 17:19:22

        jambo >> asi jsou na svoji zemi hrdí.tady byli lidi zvyklí na bordel v socialismu a bohužel je to ještě nikdo nenaučil si po sobě uklízet.jenže kdy přijde ta doba kdy se to změní?

          Ntuzemak - Profil | Ne 13.2.2011 17:17:35

          jambo >> i u nás by se snikým neměli párat jako jinde ve světě....

            Ntuzemak - Profil | Ne 13.2.2011 17:16:57

            jambo >> jj to bude zase pohodička,kafíčko ,cigárko a natáhnutý nohy na stoličce...

              Njambo - Profil | Ne 13.2.2011 17:15:42

              tuzemak >> Už to bude brzo,párkrát sa vychrníš a bude to :-))

                Njambo - Profil | Ne 13.2.2011 17:14:34

                TWIN 69 >> jasně, všude samé kecání a nikde nic.Jó tam se s nikým nepáraj,a to už když se nezdáš na letišti. A svoji zem si sakra chrání !

                  NTWIN 69 - Profil | Ne 13.2.2011 17:08:03

                  jambo >> holt si na ten úklid budou u nás muset lidi zvyknout.ti rozumní to berou jako samozřejmost a ostatní by měli za bordel po sobě zaplatit zabavením papírů.

                    Ntuzemak - Profil | Ne 13.2.2011 17:07:17

                    jambo >> nazdar nazdar kolego,jj docela to unde,ale už by to chtělo rozmrznout a pádit k vodě..

                      Njambo - Profil | Ne 13.2.2011 17:05:59

                      TWIN 69 >> to jo, byl jsem v Astrálii tam bordel nemají,a když ano,tak ho tam udělají evropani.Paradox a to je 100x větší než česko.

                        Njambo - Profil | Ne 13.2.2011 17:02:27

                        tuzemak >> nazdárek ogare jak sa vede ?

                          NGrasel - Profil | So 12.2.2011 15:41:43

                          Lovný místo samozřejmě po sobě uklízím,ale základ je tam nemít bordel už při chytání,nepochopím jak může někdo sedět celej tejden vedle hromady bordelu.

                            NFrancJosef - Profil | So 12.2.2011 15:38:38

                            Na hovno jsem zatim chvála bohu nenarazil (nebo jsem o něm alespoň včas věděl. osobně jen zahrabávam, ale pouštim z příkrého kopce dolů, nebo mezi nějaký šutry a pak zasypat. Minimalizuju možnost nášlapu.. Bordel co si přivezu zase odvezu a ještě roztřízenej...

                              NTWIN 69 - Profil | So 12.2.2011 15:30:26

                              jambo - >> Ahoj,každý dospělý evropan by si měl uvědomit,že uklidit po sobě fleka je slušnost a povinnost.kdyby se tak chovali všichni,nemusel by být na svazových revírech takový nepořádek,který tam nacházíme.naštěstí to tak není všude.
                              takže já osobně vždy po sobě uklidím a pak se vždy na to stejné místo rád vracím.

                                NIgo. - Profil | So 12.2.2011 15:17:49

                                fishsmoker >> Hluboko? To je totiž jedna z nejhorších věcí co se dá "najít" - jak se říká nášlápná mina. Není - li dostatečně hluboko zahrabáno a jest jen vrstvičkou listí pokryto poskytne často mnoho "radosti" v okamžiko kdy okem původně neviděno po došlapu se zjeví :o( :o)

                                  NTransalp2 - Profil | So 12.2.2011 15:10:43

                                  mlaďoch >> nedělám ...

                                    Ntuzemak - Profil | So 12.2.2011 14:37:05

                                    Mrknato >> hele ty STB jenom aby ses ztoho ů ú neopupínkoval,zkontroluj raději ve vaší ulici jestli jsou ti co špehuješ doma,velitel by ti mohl vyčinit že se flákáš po MRKU a nehlídáš....tvoje IQ se rovná tykve a taky to tu neřeším...

                                      NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Pá 11.2.2011 18:25:42

                                      mlaďoch >> souhlas..
                                      na druhou stranu má trošku pravdu :-)

                                        Nmlaďoch - Profil | Pá 11.2.2011 18:22:12

                                        Transalp2 >> to děláš chybu!!

                                          Nmlaďoch - Profil | Pá 11.2.2011 18:21:43

                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >>v podstatě ano,já jsem to osobně nezkoušel,ale zeptej se autora článku na odkazu níže,on s tím má nějaký zkušenosti
                                          http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=899&kw=Ivo

                                            NTransalp2 - Profil | Pá 11.2.2011 18:21:29

                                            Uklízím po sobě , po ostatních / v tomto případě hovadech / neuklízím , bo hovadům nesloužím ....

                                              NDulf - Profil | Pá 11.2.2011 18:08:25

                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> Ahoj.Podle mne lejno ve své podstatě přírodu jako takovou ničím nezatěžuje,vyjma estetického dojmu.Ovšem šlápnout do něj bych nechtěl.
                                              Ideální je na něj nenarazit.

                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 11.2.2011 17:30:19

                                                kam!kaze >> Já neuklízím nic. Když je někde bordel, tak tam nejdu. Ryba focená na hajzlu je během sraní. Do držky jsem ještě nedostal

                                                  Nloda30 - Profil | Pá 11.2.2011 6:37:02

                                                  draveček >> V tomto případě omyl, zdá se mi.

                                                    Nkam!kaze - Profil | Pá 11.2.2011 3:43:12

                                                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Takže ty uklízíš jen hovna a na petky sereš.A pak uklidíš tebou posrané petky?Dle některých tvých fotek se fotíš rád na WC s ulovenou rybou.Je to po vysrání,nebo před?Už jsi teda dostal do držky?

                                                      NP!F - Profil | Pá 11.2.2011 2:04:55

                                                      DejF >> velmi dobra otazka, poukazuje na mozne riesenie tohoto zavazneho problem. Ale ja sa pytam, neuvolnuju sa horenim hovna jedovate splodiny?

                                                        Npeco - Profil | Pá 11.2.2011 0:00:11

                                                        J.Dufek >> zbytecne sa rozculovat

                                                          NJ.Dufek - Profil | Čt 10.2.2011 23:12:42

                                                          Bohužel někdy zůstává rozum stát, že i rybáři jsou fakt prasata a co po sobě u vody nechaj, začíná to u různejch obalů od všemožnejch nástrah a návnad a končí rozlámanejma sedačkama a podobně, někdy si připadám jak úklidová četa. Zajímavý je, že člověk nikdy nikoho nechytne za ruku aby si to s ním vyříkal, asi proto ještě žiju:-).

                                                            NDejF - Profil | Čt 10.2.2011 23:08:14

                                                            Netipa - poslední hrdina MRKu >> Hoří hovno?

                                                              NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.2.2011 21:39:58

                                                              fishsmoker >> Z mých zkušenosti a dovedností vyplývá, že hovno plave podle toho, čím se aktuálně živím. A ano jednou jsem již opravu hovno chytil (ne to obrazné), takže věřím, že pokud ho pošleš po proudu, jistě potěší nějakého rybáře v dolnějším toku

                                                                Nfishsmoker - Profil | Čt 10.2.2011 21:36:26

                                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> když jsme u toho hovna, mám zde základní mezeru ve vzdělání a to: plave hovno ?? pokud ano, nechalo by se posílat po řece dolů a třeba by ho někdo mohl následně ulovit - doslova a ne pouze obrazně:))... Na stojáku nevím, poctivě zahrabávám.

                                                                  NAzeal - Profil | Čt 10.2.2011 21:28:09

                                                                  ondiktt >> to is este trafil dobre. povacsine takito ludia Ta poslu niekam a odidu...z vlastnej skusenosti...

                                                                    NAzeal - Profil | Čt 10.2.2011 21:26:34

                                                                    Kub1s >> to je tym, ze ludia si robia z riek smetiarske auto, co vsetko odvezie. V tej oblasti je pritok, tak vsetok bordel sa tam usadi a pravdepodbne tam su aj ryby, co to zeru, a potom aj tak vyzeraju, maju plesen a hocijake ine choroby. Stalo sa mi, ze u nas jedna pani pustala dole riekou aj seno. No podarilo sa mi vytihanut aj rucny mixer, najst pri brodeni volant z Lady, pristrojovu doska, dokonca raz aj cast detskeho kocika. Je to strasne...

                                                                      Nondiktt - Profil | Čt 10.2.2011 21:19:55

                                                                      To ja som raz prišiel na jednu priehradu, vybrali sme si miesto na ktorom akurát balili chalani v mojom veku, všetko mali pobalené, iba jednu igelitku v strede miesta nechali, nasadli do auta a keď som na nich zakričal, že nech si to odnesú, povedali: ,, a to neprídu nejaký ľudia odpratať? ´´ našťastie mali toľko chochmesu, že to schmatli, naložili a odišli...

                                                                        NKub1s - Profil | Čt 10.2.2011 21:16:28

                                                                        Azeal >> nejhorší to bylo u přítoku Laborce.fakt humus!!!!!!!!!!!!

                                                                          NAzeal - Profil | Čt 10.2.2011 21:13:51

                                                                          Kub1s >> v tej casti som este nechytal, ale ked bude cas pojdem sa tam pozriet. Chytal som len v oblasti okolo Zalužic a tam je vcelku cisto a pokoj. je to smutne, ze sami rybari si nevazime to co mame...

                                                                            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.2.2011 21:13:24

                                                                            Kub1s >> Ty jsou taky slabší, ale zase ty většínou přes noc vyžere zvěřina.

                                                                              Ndany1 - Profil | Čt 10.2.2011 21:12:13

                                                                              Ahoj.Nejednou jsem uklízel a uklízim místo,kde si chci sednout a užít si to u vody.Chodim raději do míst,kam moc lidí nechodí..i když tam ten bordel taky trochu doplave.Nejsmutnější je na tom to,že to dělá dost rybářú..tomu se dost divim.Nejsou všichni stejný....

                                                                                NKub1s - Profil | Čt 10.2.2011 21:11:20

                                                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> zapomněl jsi tam ještě přidat vnitřnosti z ryb.to jest praxe moderních masařů.

                                                                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 10.2.2011 21:05:34

                                                                                  Když jdete na rybách srát, tak to po sobě zakopete nebo to tam necháte jen tak pohozené? (Zajímalo by mě, jaká je běžná praxe moderních rybářů). Nějaký petky nebo jinej bordel mě u vody nepoložej tak jako hezky vyřádkovaně nasráno do lajny podél vody. Petky nesmrděj a jejich úchytové možnosti na podrážku boty jsou nulové, tudíž bych nejprve začal co se týče bordelu klasicky u hovna. Od toho hovna bych to odvíjel a nadále zpracovával a směřoval diskusi. Uvidíte, že se od hovna dostaneme opět k hovnu.
                                                                                  A propos jak se RŘ staví k hovnu? Statečně? Netečně? Je hovno dle RŘ bráno za odpad? Dá se na hovno chytit kapři? Pokud ano není zde příležitost pro Shitbaits? Když máte na svém oblíbeném místě nasráno, vracíte se tam rádi? S úsměvem? Už jste se někdy setkali s tím, že jdete v noci spát a ráno máte před bivakem nasráno? Není kousek hovna v každém z nás?

                                                                                  P.S. Za tento příspěvek se za mnou osobně staví kodex a dá mi do držky, ale já se ho nebojím

                                                                                    NKub1s - Profil | Čt 10.2.2011 20:56:43

                                                                                    Azeal >> čau, byl jsem na Šíravě a takovej bordel jsem ještě neviděl!!!nemohl jsem tomu uvěřit.Bylo to v kempu Biela Hora.Okolo vody to vypadalo hrozně!!!

                                                                                      NMrknato - Profil | Čt 10.2.2011 20:51:32

                                                                                      draveček >> Nebuď na toho tuzemáka tak přísnej.....

                                                                                        NAzeal - Profil | Čt 10.2.2011 20:49:50

                                                                                        som z vychodu Slovenska a chodim chytat prevazne na rieku Ondava, Toto miesto si naslo aj zopar "masiarov" keby si tie ryby brali to by mi tak az nevadilo, ale to, ze ich vypitvaju a hlavy a odpad vyhadzu do krikov tesne okolo miesta lovu, to mi velmi vadi. Co sa tyka odpadkov, je to katastrofa, vzdy vsetky odpadky pozbieram a doniesol som si aj na to vrece, do ktoreho to odkladam a triedim... plasty vs, hlinik z plechoviek. Papier pouzivam na zakladanie ohna. Minulu sezonu som po najazde "rybarov" ktori tam boli tri dni vyzbieral 2vrecia odpadkov, miesto, na ktore chodim pravidelne aj kosim a cistim od konarov ci uz na dne alebo v okoli. No najviac ma dostalo, to ked prisla kontrola a ja som dostal kazanie za odpad, ktory bol vo vreciach, ale nejaka dobra dusa, tie vrecia vysypala... tak ma to vtedy zamrzelo. Nepomohlo ani vysvetlovanie ani dalsie namietky., ja som bol vinny. Taktiez sa mi stala nemila vec, kedy sme mali pri rieke spravenu peknu lavicku z dreva, a posed. Pri jednej navsteve rybarov zo Sniny , lavicka aj posed skoncil v ohnisku. Je mi luto, ze aj takito rybari existuju...

                                                                                          Noskus - Profil | Čt 10.2.2011 20:45:49

                                                                                          draveček >> ser na to na každém foru se najde pár H...ú.

                                                                                            Ndraveček - Profil | Čt 10.2.2011 20:43:35

                                                                                            oskus >> Dík za podporu,je to pán v letech tak at si ty poslední chvilky užívá i na úkor jiných.Sám bych chtěl vědět jeho IQ,machra.Půjde do ignorantů a bude od něho pokoj.

                                                                                              NAchmed - Profil | Čt 10.2.2011 20:35:52

                                                                                              Tak přece jsme sem jednoho asi dostali jsem zvědav na jeho slinty.

                                                                                                NPvl - Profil | Čt 10.2.2011 20:35:31

                                                                                                oskus >> Tady určitě :o§))))) EDIT a s oblibou

                                                                                                  Noskus - Profil | Čt 10.2.2011 20:33:19

                                                                                                  draveček >> asi jeden z těch, co dělá ten bordel :-))

                                                                                                    Noskus - Profil | Čt 10.2.2011 20:32:17

                                                                                                    Tý woe to je CH......j !!!!!!!



                                                                                                      NMrknato - Profil | Čt 10.2.2011 20:30:24

                                                                                                      draveček >> Ty jsi chybu neudělal s ů...., Do očí to bije u lidí s IQ pod 75, kteří označují rybáře za hovada, prasata, a sami tak píšou ů.....

                                                                                                        NAchmed - Profil | Čt 10.2.2011 20:27:35

                                                                                                        Mrknato >> Všichni zde víme že všechno víš a znáš no prostě jsi dokonalý ,BP všichni známe.Můžeme s Tvým svolením pokračovat v nezávazné diskuzi která bohužel nic nevyřeší?

                                                                                                          Ndraveček - Profil | Čt 10.2.2011 20:24:15

                                                                                                          Mrknato >> Je pravdou,že jsem udělal chybu,ale od tebe bych to nečekal,že hned při jedné chybě budeš člověka ponižovat.

                                                                                                            NAchmed - Profil | Čt 10.2.2011 20:18:41

                                                                                                            Fild@ >> Fil@s - 10.2.2011 19:54:41 >> Tam kam jezdíš tak jsou asi jenom prasátka protože mně sáček nikdy nestačí.

                                                                                                              NMrknato - Profil | Čt 10.2.2011 20:16:48

                                                                                                              draveček >> za ů na začátku slova, též, to je prasečina srovnatelná s 10 kg bordelu na lovišti. Bohužel malý mozeček to těžko pobere. řešení odpadu na lovišti je ošetřeno BP. Je těžké diskutovat s někým, kdo číst neumí, nebo čte jen Blesk.

                                                                                                                Nfishsmoker - Profil | Čt 10.2.2011 20:15:50

                                                                                                                bezrybka jiři1962 >> jak tak koukám, úplně přesnej bordel po rybářích:))
                                                                                                                Za něco podobného jsme měli kdysi výstup s RS, že jsme to neuklidili před započetím lovu:(((

                                                                                                                  NOsviceny - Profil | Čt 10.2.2011 20:13:42

                                                                                                                  Mám právě strach jak chodím na přívlač,že kdybych měl uklízet všechny místa kde chytám,tak bych mohl rovnou si odpracovat brigádu :o) proto se raději vyhýbám místům s bordelem,taky kvůli porybného,který mi může tvrdit,že před rybolovem si mám uklidit místo.

                                                                                                                    NPvl - Profil | Čt 10.2.2011 20:10:27

                                                                                                                    draveček >> To by každý musel mít za sebou četníka !!

                                                                                                                      Ntuzemak - Profil | Čt 10.2.2011 20:09:54

                                                                                                                      draveček >> dokud si to hovado nebude vážit přírody bude u vody bordel,nedělají ho jen rybáři..

                                                                                                                        Ndraveček - Profil | Čt 10.2.2011 20:08:24

                                                                                                                        tuzemak >> Taky zajímavý názor,dělat se s tím,ale něco musí.

                                                                                                                          Ntuzemak - Profil | Čt 10.2.2011 20:02:37

                                                                                                                          draveček >> ůprava je zbytečná,stačilo kdyby se zato braly noty,jen ty prasata chytit u vody...

                                                                                                                            Ndraveček - Profil | Čt 10.2.2011 20:01:04

                                                                                                                            Achmed >> Tak to máš naprostou pravdu,chtělo by to nějakou úpravu v RŘ.

                                                                                                                              NAchmed - Profil | Čt 10.2.2011 19:57:37

                                                                                                                              draveček >> Na soukromým necháš binec-máš červenou.Na svazovce se to svede na přespolní,kapraře s bivakem a nově WAM.

                                                                                                                                NRybatorstr - Profil | Čt 10.2.2011 19:56:25

                                                                                                                                Vážení pořádkumilovní kolegové, píši jen krátce, jistě to zde bude mnohokráte napsáno. Každý, kdo si po sobě neuklidí je prase, ne to ne, něco mnohem horšího. Bordel po sobě dám do tašky a tu pěkně do kontejneru. Je to chvilička a nikoho to nezabije, opravdu. Asi se mnoho lidí bojí, že ano. Smutné. Ať se vám daří.

                                                                                                                                  NFil@s - Profil | Čt 10.2.2011 19:54:41

                                                                                                                                  Mám svoje oblíbené fleky. Vždy, když přijdu k vodě a je tam od nějákého prasete bordel, vytáhnu z batohu sáček a to smetí uklidím. I když vím, že za pár dní to tam bude vypadat stejně. Ale nařizuje mi to RŘ, tak to prostě udělám. Nemám rád, když chytám na smetišti.

                                                                                                                                    Ntuzemak - Profil | Čt 10.2.2011 19:52:20

                                                                                                                                    Achmed >> a hlavně ten bordel udělat...

                                                                                                                                      NAchmed - Profil | Čt 10.2.2011 19:51:24

                                                                                                                                      tuzemak >> Máš recht umějí převlíkat kabáty přesně jak je naučil život.

                                                                                                                                        Ndraveček - Profil | Čt 10.2.2011 19:50:48

                                                                                                                                        Většina rybářů,jsou HOVADA,nesnáším,když jeden den uklidíš,přijedeš za pár dnů a je to tam jak na smetišti.Je to kolikrát marný boj.Jedině na soukromácích je vždy uklizeno,ale to už je jiná kapitola.

                                                                                                                                          NPvl - Profil | Čt 10.2.2011 19:35:46

                                                                                                                                          Achmed >> Žádný nápad nepomůže !! Dokud sami nebudou chtít !

                                                                                                                                            Ntuzemak - Profil | Čt 10.2.2011 19:34:32

                                                                                                                                            Achmed >> jak můžeš vědět,že tu žádný bordelář nereagoval??

                                                                                                                                              NAchmed - Profil | Čt 10.2.2011 19:32:50

                                                                                                                                              Pvl >> Je vidět že bordeláři se týhle diskuze obloukem vyhejbaj.Nenapadá mně jak je donutit k reakci,chtělo by to nějakej dobrej nápad.

                                                                                                                                                Nbezrybka jiři1962 - Profil | Čt 10.2.2011 19:28:29

                                                                                                                                                Už neuklízíme-je to CHRO

                                                                                                                                                  NPvl - Profil | Čt 10.2.2011 19:24:32

                                                                                                                                                  Achmed >> Proto ty tečky a smailík :o§( Nejspíš to mělo být takhle " všíchni "

                                                                                                                                                    Červené karty: Dave≻