Nšedý pes - Profil | Ne 9.1.2011 12:11:29
stetak >> pokud adresně oslovuji (odpovídám na konkrétní příspěvek), jako nyní tebe, používám malé, odjakživa.
NMiky26 - Profil | Ne 9.1.2011 11:56:14
Důvod chovu kaprů od nás byl od jakživa pouze za účelem konzumace.
Jestli se ti nelíbí chování řetězců k živým tvorům, které prodávají.Podej oficiálně stížnost na odbor životního prostředí Vašeho města, na vedení společnosti prodejny, krajskou hygienickou stanici a na ČOI.
Když to budeš dělat pravidelně a každý kdo má takové cítění také určitě se to zlepší, ale musíš to dělat opravdu pokaždé když něco takového uvidíš.Jsou za to velmi zajímavé postihy od všech těchto institucí.
A jestli tě to až takhle bere tak by jsi si mohl udělat třeba exkurzi na jatka a do velkochovů drůbeže abys viděl co denně konzumuješ a jak ta zvířata opravdu trpí abychom se najedli.
Jo a na exkurzi do velkochovů drůbeže doporučuji vzít si roušku a igelitku na zvracení.Než sem to prošel zvracel jsem 2x.
Možná zní odpověd na tvou otázku ode mne ironicky, ale museli bychom opravdu každý z nás něco proto udělat a ne jenom pokládat otázky žáka první třídy aby se někteří zde mohli vybít.
A zkuste se zamyslet nad slovem sportovní rybolov a počínání si při tomto konání.Pak si představte ten rybolov a místo ryby nějaké jiné zvíře (tředa ovci) a misto vody louku.Zjistíte , že i my vlastně ubližujemme živým tvorům jen pro naši zábavu.Akorát ve vodě některé mrtvolky nejsou vidět ani třeba jejich následné trápení na utržené srkačce , nebo zamotané šokovce u kořenu.Představte si to samé na louce a u ovcí.
NKreja - Profil | Ne 9.1.2011 11:28:10
V Tescu v Havířově jsou kapři příšerně odření Divím se že na to ještě nikdo nevletěl Chudáci ryby J.
Nstetak - Profil | Ne 9.1.2011 11:20:56
šedý pes >> Pozor na češtináře začátek věty velké písmeno ! ! !
NArsi - Profil | Ne 9.1.2011 10:24:15
kasch >> solich76 - 8.1.2011 12:57:48 >> Tady nejde o pohodlnost,zájem je o důstojné zacházení s rybami určených na trh.Když budeš mít pašíka na jitrničky,taky se budeš o něj dobře starat,abys mohl s chutí papat. :-)))
Nsolich76 - Profil | So 8.1.2011 12:57:48
No nevím. Ale radši si zajedu na nejbližší sádky a tam si onu rybu koupím. Pokud jde někdo cíleně do tesca pro maso, tak neřeší trochu škrábanců nebo zlomené ploutve. Možná je to i pohodlnost zajet si někam jinam kdy jsou ryby bez úhony.
Nvolfino - Profil | So 8.1.2011 12:19:25
byl jsem svědkem když jsem byl právě v tescu a šel zrovna kolem nadrži s kapry, mladá slečna zdřejmě v učeni vybirala kapra mlademu páru při nadzvednutí kapra z nadrže se ryba lekla a vyklouzla, upadla na zem trvalo nemálo času než kapra celeho dotlučeného zvedli na pult a tam ho klepli a to nemluvim o tom v jakém jsou ryby stavu v nádrží. jo je to tržni maso ale ja kapra beru jako živého tvora a nedělám rozdil mezi kaprem v okrasném jezírku a rybám zavřených ve skleněnych boksech v tescu. no je to prostě smutné ale jestli se dá proti tomu něco dělat asi těžko.
NJaroch - Profil | St 5.1.2011 9:53:07
šmudla >> Taky asi nemám extra vyvinuté chuťové buňky , protože sežeru na co přijdu . Ale rozdíl mezi mraženým a čerstvým je neoddiskutovatelný . Mraženého kapra jsem měl jen 2x v životě v hubě , jednou na návštěvě a jednou v restauraci kde jsem ho vrátil s tím že inzerují čerstvé ryby a já dostal z mražáku , už se to doufám nebude nikdy opakovat . To si raději tu rybu odpustím ale je pravda že se dnes dají celoročně sehnat ryby živé , ze sádek .
Víš , já mám papíry první rok a vlastnoručně chyceného kapra jsem chtěl na štědrovečerní stůl , srašně chtěl :-)
Ale počasí a shon před svátkama to už jaksi nedovolil a tehdy mi došly souvislosti s jatkama po odhájení kapra . Vysranci , lakomci kteří denně krmili mražáky kaprama se potom těma mraženkama krmili na Štědrý Večer s celýma rodinama . Dobře jim tak , rybář který neocení rozdíl mezi čerstvým a mraženým a musí mít stále plný mražák je u mne obyčejný masař .
Nšmudla - Profil | St 5.1.2011 9:06:41
Jaroch >> Jasně beru, já nejsem gurmán či gurmet abych poznal že mi kapr vlastně ulovený mražený třeba od konce září či října(kdy se ještě dá chytnout bez problémů) nechutná a že by mi lépe chutnal kapr profesionálně zamražený a zakoupený. Na ryby mám názor že se musí umět připravit(každá ryba se dá připravit aby chutnala-když není z pod chemičky). Třeba vloni sem měl na štědrý den nalovené plotice(nalovené začátkem prosince) takže opravdu čerstvé. Zase nemám to srdce kapra chytnout v září a týrat ho stejně jako na sádkách na zahradě v jezírku do Vánoc(jezírko vlastně už taky nemám). Pstruhy už sem si několikrát koupil bo je nemám kde chytat :) To mi hanba nepřišla, když nejsou ve vodě= je třeba je koupit :)
Není třeba zachraňovat rybářskou čest týden před Vánoci u zamrzlého rybníka v honu za vánočním šupináčem.
NJaroch - Profil | Út 4.1.2011 15:26:19
Cloud >> Ano každý je nějaký .
Tvá zpráva se týkala kaprů a pstruhů , chceš to vyvracet ?
A píše se jakákoliv , protože bych chtěl vědět , když píšeš nějakou koliv zprávu čeho by se asi mohla koliv zpráva týkat :-)
NJaroch - Profil | Út 4.1.2011 15:18:02
šmudla >> Já si nemyslím že je ostuda kapra koupit .
Kdo má tolik času těsně před svátky nahánět kapra ? A dát si mraženého z vlastního lovu je zase podle mne hloupost .
Chceš mraženku ? Tak jdi do polotovarů :-)
Je to jen názor , tak za tím nic nehledej :-)
Naxel82 - Profil | Út 4.1.2011 15:16:37
zdravím chlapy. tak na tuhle otázku jsem čekal. chodím často nakupovat do tesca. ryby miluju v jaké koli formě.ale to co vydím v rybárně v tescu, tak mě bolí srdce ale opravdu velmi moc. jednou jsem se neudržel a zeptal jsem se obsluhy jestli jim není líto těch kaprů. ale ten pučmeloun jen pokrčil ramena a otočil se čur@ček. jim je to jedno oni dělaj jen obchod že! a dělat se asi nedá nic. taky jsem volal na inspekci ale jaksik asi tam nedošli protože jsem tam byl po týdnu a opět byli dotřískaní. bych toho haj@zla co je tam voží hodil do nádrže a vejtřaskou bych ho nechl povozit po poligonu od tatry a pak bych ho hodil do té tescové kadě ať ho ta decka píchají prstíčkama do očka. a aby to nebylo málo tak bych je jebnul i s těma managerama s teska. co tam chdí s těma telefonkama a šefujou tam tomu a sami neví kde co maj.
Nšmudla - Profil | Út 4.1.2011 15:07:36
Můj názor na ryby z obchodu jest, že letos jsem po opravdu dlouhé době kupoval kapra jelikož sme měli poukázku. Kapříka sem měl zdravýho nepotlučenýho.
Jinak považuji za rybářskou hanbu kapra si nechytnout(či nemít prostě vlastnoručně ulovenou rybu na Vánoce, ať už je to plotice, cejni nebo sváteční štika či okouni).
Myslíte si že se s kuřetem či prasetem na jatkách zachází lépe než s trochu odřeným kaprem v kádi? Proto si chyťte a zabijte svoji rybu a nejlépe uděláte když ty kapry kupovat nebudete (neprodaný kapr se nebude chovat a zbytečně trápit).
Vrchol lidské blbosti jest bohužel i časté koupení kapra a poté jeho humanitární vypuštění do řeky či rybníka kde ho čeká do jara bídná smrt.
Jezte ryby a nekupujte kapry z obchodu, to je asi tak všecko. Jo a když chytíte a darujete kapra sousedům tak ti si ho taky nepůjdou koupit a tímto zachráníte mnoho kaprů od zbytečného utrpení( a taky hodně kuřat a prasátek :).
NCloud - Profil | Út 4.1.2011 14:23:45
Jaroch >> Nevím kolikrát jsi už psal na ČOIku,ale jaká koliv zpráva se někam směřuje,to znamená čeho se zpráva týká.Ale rýpat zřejmně nepřestaneš.No což,každý je nějaký.
NJaroch - Profil | Út 4.1.2011 12:32:43
Cloud >> Rád bych se dozvěděl,zdali prodávání živých ryb-(kaprů,pstruhů).....
Ano , to jsou všeobecné potraviny :-)
NCloud - Profil | Út 4.1.2011 11:12:09
Jaroch >> Koukám,že jsou tu lidi,kterým pořád něco vadí. Jelikož má otázka se vztahovala k prodeji potravin všeobecně,tak nevidím důvod nepoužít slovo "poškozené".
Nrover - Profil | Út 4.1.2011 8:10:01
Prodejní místo někde u supermarketu je poslední instance, kde se rybě může ještě něco stát. Když si představíme její cestu k prodejně od začátku ( výlov, kádě, převoz, sádky, kádě, znovu převoz atd. ), tak je až s podivem, že ryba toto martýrium vůbec přežije. Proto je lepší rybu řešit hned u přímých dodavatelů - např. na sádkách, kde to nakonec vyjde lépe i cenově. Na webu třeba tady -
http://www.najdisisvehofarmare.cz/
Jinak ryba se nepěstuje, ale chová, ...není to obilí :-)
NJaroch - Profil | Út 4.1.2011 0:10:54
Cloud >> Pokud bude tazatel číst jako ty píšeš tak z toho pochopí že poškozené jsou akvária .
U živých tvorů bych spíš použil slovo poranění , případně povrchové poranění .
Poškozené může být akvárium , blatník na autě apod.
Rád bych se dozvěděl,zdali prodávání živých ryb-(kaprů,pstruhů),určených ke konzumaci, v nákupních centrech v tzv.akvárijích,a které jsou zjevně v poškozeném stavu mohou být takto dále nabízeny?Ppřípadně jestly jsou nějaké normy na rozsah poškození třeba(%) u takových nabízených živých ryb,a zdaly se nejedná o tzv.týrání zvířat?
Předpokládám že jsi to poslal mailem , označil bych tě v poště jako spam a dále se tebou nezabýval.
Nmatch-oun - Profil | Po 3.1.2011 23:23:41
Kapr "se má" ještě relativně dobře. Většinu svého života prožije celkem nerušeně a bez stresu v téměř přirozeném prostředí, vyrůstá na přirozené potravě. Ten konec by se samozřejmě mohl odehrávat jinak, než ve skleněné nádrži hypermarketu s potlučenou hlavou. Tady ovšem svojí roli hraje jaksi "nepravidelná poptávka" po kapřím mase a snaha prodávat jej čerstvé.
Například o "životě" a podmínkách smrti konzumního kuřete, nebo prasete tady nikdo vášnivě nediskutuje, což chápu, je to rybářská diskuze. V těchto souvislostech mi ale připadá trochu přehnaná až pokrytecká, pokud jí ovšem nevedou pravověrní vegetariáni.
Já sám maso jím. Nejsem sympatizant peta, člověk je od přírody všežravec. Myslím že hlavní problém je totální odcizení člověka konzumenta od veškerého procesu chovu zvířat a tím se vytratila úcta a sřídmost...ale to by bylo na jinou debatu. Takže kapři v akváriích mi vadí, ale maminy s dětma na obědech v KFC víc.
NZdendahat - Profil | Po 3.1.2011 22:03:27
Cloud >> Jo, v pohodě, ale stejně mi to nikdo nevymluví, já sem už takovej. Taky tady neagituju aby jste to dělali jako já. je to každýho věc. toje jasný
NŠlapeto - Profil | Po 3.1.2011 20:34:53
Cloud >> To bude nejspíš člověk vyučen v rybářství...a k tvému dopisu na ČOI: Za něco takového bych se propadl do země.
NSven - Profil | Po 3.1.2011 0:20:31
šedý pes >> :-)))))
Nšedý pes - Profil | Po 3.1.2011 0:09:27
Cloud >> no, pokud jsi to té ČOIce zaslal v tom znění, jaké jsi zveřejnil zde, možná pošlou kontrolu i na tvého češtináře.
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 23:25:18
Cloud >> Jo,vidím,že jdeš rovnou a neotáčíš se na strany.Jen tak dál.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 23:18:18
Jovánek >> Oka!Ať markety dostanou jakékoliv ryby,ale ty mohou hned zabít,klidně i rozporcovat ale ne je ukazovat za sklem, v uboženém stavu,a dle mého uvážení je nechat dál "trápit"!
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 23:11:31
Cloud >> Nechci se hádat.Psal jsi něco o ČOI,ta by měla dávat marketům pokuty za ryby,které jim přivezl někdo poškozené? Nemyslím,že je to nespravedlivé.A to se nezastávám megaobchodů,také v nich nerad nakupuji.Jen reaguji na to,že zjevně za to arket nenese vinu a měl by se udělat krok,aby se takové ryby nedostávali do sítě vůbec.Jiná stránka je to,jestli je vhodné,aby market ukazoval takové chudáky a dál je prodával.S tím taky nesouhlasím.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 22:42:58
Jovánek >>Nevím na co reaguješ ty?,ale když si přečteš mé předešlé reakce,tak budeš vědět,že nejde vůbec o to,kdo to zapříčinil,ale o to kdo to nechá na vzdor přímím očím a hlavně na další přímý prodej.Těžko hledat viníka při poranění pokožky na rybím těle!
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 22:07:19
Cloud >> Je pravda,ty fotky kaprů je hnus,dít by se to nemělo.Ale známe původ poranění? Myslíš,že by se takto mohla ryba poranit v akvárku?Nevím,ale ta ryba je od listopadu,to je asi dva měsíce a víc,v nepřirozených podmínkách.Výlovy počínaje a sádkováním konče.A to v pěkné hustotě. Pak další přelovování,nakládání,převoz a pak vykládání do kádí a pak teprve na pár dní do akvárka. Opravdu si myslíš,že si to těm kaprům stalo tam?
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 21:49:26
Šlapeto >> Kdo je podle tebe "pofesionál" To by mě fakt zajímalo?Ty se tam taky počítáš?
NŠlapeto - Profil | Ne 2.1.2011 21:40:52
Tomčaaa - >> Lidé, kteří s rybami manipulují by měli být "profesoinálové" a když jim ryba spadne, znehodnotí ji a měli by za to platit. Nevím za kolik velké řetězce ryby kupují, ale je to pro ně velice špatná reklama, když lidi vidí ty otlučené kapry za tak neskutečné peníze. Proto lidé raději koupí mraženého "pangasia" za cenu nižší než vepřové.
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 21:36:59
Sven >> No to je hnus.Alespoň je zde vidět,kdo dělá u vody bordel a ty sítě.Ale nechápu,co to má společného s masem v marketech.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 21:14:48
Zdendahat >> Chlape,kdyby to tvoje tzv globální vybíjení kaprů na vánoce nebylo,tak by to bylo fajn,ale asi by jsme v našich vodách nic nenachytaly.Jelikož by asi zmizelo spousta rybníků,chov ryb atd..Je toho hodně na sobě navazující!!!!Hlavní je se k rybám a nejen knim, ale i ostatním živočichům a rostlinám chovat z úctou než se stanou našim přijmem potravy,kterou zkrátka potřebujeme. :-)
NMartas711 - Profil | Ne 2.1.2011 21:13:03
Ty fotky dole od Clouda mne nepřekvapují. Něco podobnýho jsem viděl v Tescu v Edenu. Hrůza. Já na Vánoce kupuji Kapra asi 10 let v kamenné. Rybárně v Jihlavě, a spokojenost. Ryby jsou pěkně stavěný, zdravý a nepoškozený. Je vidět, kde se k těm rybám chovají slušně, i když jsou určeny ke konzumaci. Je to zase jen a jen o lidech a jejich přístupu.
Nšťovíček - Profil | Ne 2.1.2011 21:00:51
Zdendahat >> naplni mražáky a až si po roce kapra udělají a zjistí že se to nedá žrat tak to vyhodí :-(((
NZdendahat - Profil | Ne 2.1.2011 20:55:22
To Cloud - Já jsem z tohodle strašně znechucenej, osobně ani nejim na vánoce kapra, je to podle mě globální vybíjení ryb, žerou to i lidi kteří za celej rok rybu nejedí a jen kuli tradici si kapříka koupí. Asi jsem prdlej ale s tim už nikdo nic nenadělá :-)
Nevadí mi rybáři když si vemou rybu a snědí ji, ale nechápu lidi co se chlubí že letos maji 100 nebo více kaprů, Proboha co s tim dělaji?
NSven - Profil | Ne 2.1.2011 20:40:07
Jovánek >> 441051 Třeli se tam štiky, candáti, kapři, líni, bílá ryba atd.
Jednalo se o asi 200m úsek plný vázek a rostlinstva s mělčinami, na nejméně frekventované části revíru u lesa.
Dnes tam je jen bordel a sítě z natrhaných šňůr a vlasců. Ryby se tam samozřejmě vytírají dál ale už nemají potřebný klid, protože jejich koncentrace při tření budí velký zájem nájezdových masařek.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 20:28:57
Toho chudáka dole si asi už někdo koupil a po úderu paličkou, zákazník asi odstoupil od kupní smlouvy a kapříka vrátil :-((
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 20:24:15
Sven >> Nevím o jaký revír šlo,Kavu znám dobře,jsme spolu v hosp.odboru SÚS.Ale to je jedno. Bylo tím zrušeno i to přirozené trdliště? Jo a co se tam třelo? Myslím druh ryby.
NMajsher - Profil | Ne 2.1.2011 20:20:36
Tomčaaa - >> Jistě, že se dá něco dělat. V tomto případě, jako v mnoha jiných problémech, je řešení elegantně jednoduché. Stačí jen chtít. Tím řešením je nedělat nic! Tj. nekupovat ryby z nevyhovujících podmínek, zmrzačené a jinak utejrané. Když to uděláš jen ty, budeš mít "jen" dobrý pocit, když to udělá milion lidí (třeba i díky tvému vzoru), tyrani přijdou na buben. Přeji hodně síly.
NSven - Profil | Ne 2.1.2011 19:40:08
Jovánek >> no jasně :-)))
To mi připomělo rozhodnutí odborníků ze Sev.ÚS, pana Kavy a spol., kteří schválili zrušení chráněné rybí oblasti na části jednoho revíru, které sloužilo jako přirozené trdliště s odůvodněním, že je třeba zvýšit na revíru výtěžnost :-(
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 19:32:03
Sven >> určitě,ale až po chovu.
NSven - Profil | Ne 2.1.2011 19:29:34
Jovánek >> malá korekce : ryby na maso, se hospodářsky těží :-)
NPavol sk - Profil | Ne 2.1.2011 19:29:00
No keď som to videl pred Vianocmi v nákupných retazcoch tak mi bolo lúto tých kaprov.Určite sa toto opakuje každoročne a nie len pred Vianocami.Viz foto čo sem dal Cloud
NJovánek - Profil | Ne 2.1.2011 19:22:50
Tomčaaa - >> Tak já třeba s rybou z krámu nemám žádné zkušenosti,ale jedno vím,že bych si musel hodně vybírat,abych dostal kvalitní maso. Nevřím tomu a proto jej nekupuji.Ale nehledejme hlavní vinu v krámech,je to jen poslední článek prodeje. A jen malá rada,na maso je chovaná,ne pěstovaná.Pěstuje se obilí.
NFil@s - Profil | Ne 2.1.2011 19:19:14
Cloud >> Dej vědět, jak se k tomu postavili.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 19:17:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Tomčaaa - >> Tak jsem to udělal jinak.Na ČOI. jsem neposílal stížnost ani podnět,ale zaslal jsem jim tento prostý dotaz,aby jsem se o tom něco málo dozvěděl.Pokud dostanu odpověď,tak jí tady na MRKu zveřejním. Dotaz zněl takto :
Dobrý den.
Rád bych se dozvěděl,zdali prodávání živých ryb-(kaprů,pstruhů),určených ke konzumaci, v nákupních centrech v tzv.akvárijích,a které jsou zjevně v poškozeném stavu mohou být takto dále nabízeny?Ppřípadně jestly jsou nějaké normy na rozsah poškození třeba(%) u takových nabízených živých ryb,a zdaly se nejedná o tzv.týrání zvířat? Dotaz zasílám na základě,dnešního nákupu v jednom takovém nejmenovaném řetězci v Č.Budějovicích.Do přílohy Vám přikladám jednu dnes odpoledne pořízenou fotografiji,kde je zobrazen jeden z mnoha nabízených zjevně poškozených kaprů,ke kterým se vztahuje i celý můj dotaz.
Předem děkuji za odpověď.
NFil@s - Profil | Ne 2.1.2011 18:57:47
Cloud >> Ono jak jsem o vánocích procházel stánky s kaprama, tak ti kapři nevypadali o moc lépe, potrhané ploutve, podřené a některé plavaly břichem nahoru... Hrůza
Ntuzemak - Profil | Ne 2.1.2011 18:56:29
Cloud >> pokud tu pokutu vůbec dostanou..
NMachino - Profil | Ne 2.1.2011 18:54:26
Cloud >> tak to je vážně k pláči chudáci kapřiska:(je vidět že se o ně starají jen samí odborníci
NArsi - Profil | Ne 2.1.2011 18:32:43
Cloud >> Smutné fotky cos zde dal,já dřív o tom psal a jednu štiku z mnoha týraných ryb tam v pražský Tescu litoval.Příští týden tam jedu,jinak už jednat budu.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 18:30:09
Faolin >> Výši pokuty nevím.
Nmetal - Profil | Ne 2.1.2011 18:24:37
Cloud >> Hmm tak to nevím kdo je víc dementní .... jedna pokuta ok, druhá vetší a při třetí už by to chtělo pěknou dardu a nebo zavřít obchodák ......
NFaolin - Profil | Ne 2.1.2011 18:23:52
Cloud >> kolik řádově může bejt taková pokuta?
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 18:20:42
Faolin >> Proto sem to vyfotil.Je dobrý bavit se o něčem co je vidět.Jinak ČOI je tam několikrát měsíčně,a výsledek je pořád to samé.Pokuta je pro tak veliký řetězec zanedbatelná.
NFaolin - Profil | Ne 2.1.2011 18:15:45
Cloud >> dobře žes to sem dal...ten hnus by se měl vidět na vlastní oči...v takovym kramu bych nekupoval nejen ty ryby, ale asi ani nic jinyho!...fakt kekel :(
NTWIN 69 - Profil | Ne 2.1.2011 18:13:38
Cloud >> jak říká kolega Tuzemák,stačí zdvihnout telefon a mají tam kontrolu z ČOI......a s tou těžkou demencí máš pravdu!!!
NSalmo1 - Profil | Ne 2.1.2011 18:08:31
Názor na prodej poraněných ryb mám veskrze špatný.Pokud ovšem lidoprasata jsou ochotny tyto"zdravé"ryby sežrat tak se s tím nedá nic moc dělat.I pologramotnému hovadu je jasné, že každá akce vyvolává reakci, každé poranění vyvolává obrannou reakci organizmu a to nejenom u živočichů, ale i rostlin.
Dobrou chuť.
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 18:07:29
TWIN 69 >> Tohle už nejni o odbornosti,ale už o IQ která dosahuje těžké demence.To už bych bral i jako opravdový týrání ryb.
Ntuzemak - Profil | Ne 2.1.2011 18:05:18
Cloud >> pošli tam kontrolu..ČOI.
NTWIN 69 - Profil | Ne 2.1.2011 18:01:45
Cloud >> je vidět,že tam pracují samí odborníci!!!vážně HNUS!!!
NCloud - Profil | Ne 2.1.2011 17:56:07
Tomčaaa - >> Jinak je to Tesco České Budějovice.
Nmetal - Profil | Ne 2.1.2011 17:51:40
Cloud >> dobrá prasečina , to bych si teda fakt nekoupil :-((
NTóny - Profil | So 1.1.2011 14:21:40
JÁ bych najmul veterináře měl by práci a ryby ošetření!!!!
NTulo - Profil | So 1.1.2011 12:19:12
kadlan >> ale to nejsou kámoši,to je jídlo.
Nkadlan - Profil | So 1.1.2011 12:16:44
Plně s Vámi souhlasím kolegové.Dívat se na Naše vodní kámoše jak jsou pomlácený,odřený atd. at v prodejnách nebo po vysazení do rybníka je pro mě hnus.
NFil@s - Profil | So 1.1.2011 12:12:37
S rybama se nechazází špatně jen v obchodech, ale bohužel i sami rybáři kolikrát nechtěně chycenou rybu považují za odpad, a podle toho se k ní chovají. Letos na nejmenovaném revíru, postařší rybář vytáhl cejna, přišlápnul k zemi, vyrval háček a kopnul zpět do vody. Kolega se do něj pustil, a dědula se ještě smál...
Nlada78 - Profil | So 1.1.2011 11:53:02
Určitě je špatně,prodávat tímhle způsobem živé ryby. Ale ruku na srdce,jak vypadají třeba násaďáci v revírech? Podření,potrhané tlamky.....na některé kapry +70 je také někdy smutný pohled.
NGandy - Profil | So 1.1.2011 11:40:37
To je dobrej kameňák tato diskuze, tedy téma. Nemělo se to sem dát až na apríla? :-D
NLukas89 - Profil | Pá 31.12.2010 22:31:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Tomčaaa - >> Ahoj, nečetl jsem celou diskuzi, když čas od času zabloudim do takovýhoto obchodu, kde prodávaj živý a většinou zmrzačený ryby, otlučený a orvaný nešetrnym a humpoláckym zacházením, tak jdu radši hned dál, nelíbí se mi to, idyž je to kšeft a to chápu, nicméně si myslim, že by se to dalo rozhodně dělat lépe a šetrněji.. Každý by měl mít právo na důstojnou smrt a to i při čekání na ní..
Nretrívr - Profil | Pá 31.12.2010 13:05:02
Tomčaaa - >> Bavíme se o vyřešené věci. Hovor o zaměstnancích je zbytečný. Celý systém je špatně nastavený. Problém je v tom, že je obtížné řešení v řetězcích.Rybárna, která u nás má jen velmi obtížné uživení, je rybárna.Takovou jsem znal, bylo to opravdu o zdravých živých rybáchavdalších produktech.Je to o principu.