Ani po zakrmení několika koulema žádná rybička.

Stalo se vám že ste neměli žádnej záběr?Ani když jste házeli koule?Jak ste to řešili?Jinej flek nebo ste jeli naštvaný domů.
Autor diskuse: Machyta - Profil , 13.10.2010 feeder - nástrahy, návnady
76 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nrákos - Profil | St 16.2.2011 22:06:43

Tohle muže způsobovat sposta faktorů,je třeba škošet a nebát se experimentovat.Nejlepší je když si na to člověk přijde sám,stejně to tak dopadne.

    NZdendahat - Profil | St 16.2.2011 21:48:33

    To je právě ono, lidi koukaj na video jak tam nejmenovaní výrobci namontujou boilie a najednou začnou ty jízdy. a divák jde, nakoupí koule pruty a všechno to náčiní a jde k vodě, udělá přesně to co viděl na videu a co se stane? --- Nic, a pak se tu objeví tahle otázka.

    Jo na videu už neni to jak tam minimálně tejden sedí, vnadí a točí 10ti minutovej film. Někdy se čeká dlouho no.

      NPusáč - Profil | St 16.2.2011 21:37:32

      To se stane musíš si dobře vytipovat místo ale i to někdy nestačí :)

        Nprdec - Profil | St 16.2.2011 10:43:31

        Zdravím,
        když se mě toto stane tak naházím všechno krmení do vody a dojdu na druh den a rybu chytnu. Možu řéct aby jste to jen skoušeli a pak to pujde i samo. :-)

          NJaroch - Profil | St 16.2.2011 8:58:19

          1) Pokud bych svůj pobyt u vody pokládal za trestnou výpravu proti rybám , tak bych absenci záběrů bral jako výsměch a byl bych naštvaný .
          2) Pokud by šlo běžnou rybařinu tak bych to považoval za příjemně strávený čas u vody .
          3) Pokud by už šlo o pravidlo tak bych zběsile pobíhal okolo vody a řval kde kur.. jste !

            Nretrívr - Profil | Út 15.2.2011 20:36:51

            Machyta - >> Na krátko koule neházím, když to nejde, tak du já, no na pivko.

              Nondrouss - Profil | Út 15.2.2011 20:33:31

              Jo jo, občas se to stává(za normálních podmínek), že neberou. Třeba jako tenkrát, nový úsek řeky málo času jen asi hoďku a půl. Tak jsem sedl na pěkné místo, hodil pět koulí rudého krmení a čučel na špičku. Po půl hoďce bez drbu mě to bylo divné, tak jdu mrknout na flek níž jak to tam vypadá. Koukám koukám a v místě kde jsem chytal bylo na dně pět jasně rudých fleků v asi 3/4metrové hloubce na naplaveném písku. Docela jsem se pobavil jakej su osel, kousek níž to pak šlo bájně, jenže to už jsem musel balit a mazat do práce. Stačí se pět minut věnovat místu před nakrmením a problém nebývá.

                Nkrejcak69 - Profil | Út 15.2.2011 18:45:38

                přesně tak ,,,je zima !! ale když vykoukne slunce tak se mi roztřesou ruce a ty klacky musím jít provětrat ,,,,

                  NJohny274 - Profil | Út 15.2.2011 16:49:36

                  Co by jste chtěli vždyť je zima jak v ruskym filmu!!!!!

                    Nkrejcak69 - Profil | Út 15.2.2011 15:14:39

                    no,,ted v zimě velice častej jev ,,,,parkrát za sebou čistý zero!! to ale k rybaření patří ,,,naposledy sem nekrmil vůbec ani krmítkem a lupnul sem tři pěkný tlouště

                      NProgramátor - Profil | Út 15.2.2011 14:45:09

                      když mi nepřijde záběr po zakrmení do cca hodiny, přebiju na kuku a hodim to za sebe do pole.

                        Nrover - Profil | Út 15.2.2011 14:39:34

                        Machyta - >>
                        Někdy "míň" může být "víc". Že nic nepřišlo se stává, a stávat se to bude. Dřív než změnu fleku bych řešil změnu strategie :-)
                        ... a vztek je špatný rádce, takže jasnou mysl a nevzdávat to !

                          Njambo - Profil | Út 15.2.2011 14:32:52

                          Machyta - >> Jo nebralo to,tak jsem si přehodil koule a jel domů .

                            NOlgoj Chorchoj - Profil | Út 15.2.2011 14:16:16

                            Zdar...jsou revíry kde stav za 0 bych bral jako životní prohru, protže ryby tam jsou a vytáhnou alespoň jednu šupinatou se prostě musí podařit...a pak jsou revíry odpočinkové, kdy vím, že ryby už asi ani nejsou..)..jinak je to opravdu o místě, kde lovíš, hodně o počasí a pak taky o způsobu lovu samotným...je to o hledání řešení v každý situaci, improvizace a nevzdávat se...

                              Nkukac - Profil | Čt 3.2.2011 17:13:37

                              pavel68 >> :)))) musel som si to prečítať znova aby mi to došlo,ale dobré :))))))

                                NPatriot560 - Profil | Čt 3.2.2011 14:32:50

                                ...taky jsem naházel nějaké koule a seděl u vody jako tvrdé Y...A byl jsem rád, že mám klid, a příjemný odpočinek...To že jsem neměl ani záběr me ani trošku neiritovalo, právě naopak... Ale znám lidi,co když nemají rybu ve vezírku, tak jsou vzteklí jak bulteriéři... :D (dobře jim tak!!!)

                                  NPavel Z - Profil | Čt 3.2.2011 14:22:52

                                  zemo >> Tak to jo jen jsem to chtěl uvést na pravou míru :-)

                                    Nzemo - Profil | Čt 3.2.2011 14:17:50

                                    Pavel Z >> ja viem, ja som to myslel zo srandy

                                      NPavel Z - Profil | Čt 3.2.2011 14:07:47

                                      zemo >> Tím je myšleno například změnu návazce.

                                        Nzemo - Profil | Čt 3.2.2011 13:59:04

                                        Pavel Z >> s tou prezentaciou to myslis ako?? to akoze sa ponoris pod vodu a postupne rybam predstavujes svoju navnadu? myli kaprici toto je moj boilies s prichutou brusnica a je to ten najlepsi boilies na svete. tak by ste ho mali pekne papat a hlane ten pod hacikom :D

                                          NBrouček - Profil | Čt 3.2.2011 13:51:43

                                          ploticee >> v tomto případě musíš odzkoušet vše co jde jinou nástrahu převázat na na slabší návazec, jedůležité aby jsi neházel stín do vody postavou to je dost důležitá věc a mnoho rybářu na to doplácí že nemají záběr když dupou na břehu jak koně i tyto otřesy ryba vnímá hlavne na menší vodě.

                                            NBrouček - Profil | Čt 3.2.2011 13:45:29

                                            Sven >> no jo no všeho moc škodí, mám zkušenost krmím cca 3 dny před 1 den vynechám a jdu na to po náhozu dohodím 10 kulí a většinou záběr je do půl hodiny. Krmím ale max 30 deka koulí i půlených na flek o velikosti cca 5x5 M

                                              NP3 - Profil | Čt 3.2.2011 13:45:12

                                              ploticee >> to je pak horší.

                                                Nploticee - Profil | Čt 3.2.2011 13:44:23

                                                P3 >> četl jsem to a plně s tím souhlasím. Stát se to může. Problém ale je, co když to tak zrovna bude a je třeba 25.května:) Jasně změnim flek! Spíš jsem myslel ty případy kdy to od začátku lupačky nedělá nic.

                                                  NSven - Profil | Čt 3.2.2011 13:31:24

                                                  Ano, občas to tak bývá. Čím víc koulí, tím víc ryby zaženeš :-)
                                                  A o tom to je. Dokázat odhadnout: co, kam, jak často, v jakém množství....
                                                  Takže naštavanej můžeš být.....ale hlavně na sebe :-)

                                                    N: vydrák - Profil | Čt 3.2.2011 13:23:45

                                                    Machyta - >> Zdravím.
                                                    I když ryby neberou,nikdy neodjíždím naštvaný domů.Vždy odjíždím s blaženým úsměvem tichého blázna.Petrův zdar

                                                      NPavel Z - Profil | Čt 3.2.2011 13:17:23

                                                      Koule nejsou všemocné a nezaručují pravidelný úspěch. Že odjíždím od vody bez záběru není nic výmečného. Pokud jsem delší dobu bez záběru zkusím jiné krmné místo, prezentaci návnandy, způsob krmení.

                                                        NP3 - Profil | Čt 3.2.2011 13:01:33

                                                        ploticee >> před chvílí tu psal kolega o tom že tam může bít dravec,mně se to třeba stalo na Moravě a doslova mně vytrhl trn z paty vláčkař.Který když jsem ho poprosil tak neváhal a proházel to tam,za odměnu mu byla štika 78cm (vzal ji) od toho momentu uběhlo 5 min ryby se doslova zbláznily žrali jak pominuté.tak že těch možností je fakt moc.

                                                          Nploticee - Profil | Čt 3.2.2011 12:56:13

                                                          P3 >> ale jo, i tak se to dá řešit. Ale pokud se bavíme o feedru, tak loni se mi stalo jednou a to nekecám a celkem ani nechápu jsem nechyt ani šupinu. Což je dobré skore:) A řekl bych že když už nejdou ani ceni, plotice atd. na feedřik tak je asi hodně něco špatně a to už nepomůže asi nic. Samozřejmě že ryby můžou začít znenadání žrát kdykoli a to už na každém z nás jak dlouho u vody vydrží než to příjde:)

                                                            NZdendahat - Profil | Čt 3.2.2011 12:49:07

                                                            Dá se to řešit i tak, že musíš počkat :-)))

                                                              NStanley88 - Profil | Čt 3.2.2011 12:38:08

                                                              pavel68 >> ty jsi hovedo:-DD Myslím že na tom nejsi sám

                                                                NBrouček - Profil | Čt 3.2.2011 12:29:18

                                                                lobotomie (fanik) >> jj chce a už jsem byl a první letošní cejnek z labe byl.

                                                                  Nlobotomie (fanik) - Profil | Čt 3.2.2011 12:25:03

                                                                  =D jeden odpoví na půl roku starej dotaz a kolik se jich chytne
                                                                  kluci vy už chcete jít na ryby co? =) ...no jo zima už za chvilku skončí ;)

                                                                    NBrouček - Profil | Čt 3.2.2011 12:21:49

                                                                    Machyta - >> hele to je normální jev když na zakrmeným fleku nic 3 hoďky neudělá měmím flek na jiné krmené místo , a pokud to nedelá nic jedu domu al e pokud je to opakovaně že v zakrmeným nemáš záběr už hledám příčinu, mohl ti nekdo zašpinit místo ze vzteku což je nejčastěji, nebo pokud to krmíš kuku a šrotem tak pro mnoho malých rybek se ti tam stáhla štika nebo sumec rybky se tam bojí stačí tam namočit rybku a uvidíš zda ti to zabere mě už se to takto stalo stika 88 cm

                                                                      NP3 - Profil | Čt 3.2.2011 12:06:29

                                                                      ploticee >> Jak se to vezme já když nemám ani ťuk tak to nebalím,ale dám jednu bez krmelce a peletu a mrsknu ji co nejdál a prakem jich tam pár picnu pokud tam dostřelím(ne tak úplně na náhodu),je pravda že znám různé lavice a mělčiny.a věčinou se na mně štěstí usměje a aspoň jednu věčí rybu chytnu.nevím proč,ale někdy je lepší chytat bez krmení a spíš se zaměřit na rybí trasy.nejednou sem u vody seděl 8h v kuse bez potahu.a tak sem si říkal tak balím a najednou to přišlo za 1h sem vytáhl 12 kaprů kolem 50cm.rybařina fakt nemá někdy logiku,ale já si myslím že je hodně o vytrvalosti a nervech :-)

                                                                        Nploticee - Profil | Čt 3.2.2011 11:57:07

                                                                        Machyta - >> to je jasná věc že stalo a příjde mi to úplně normální. Ryby nejsou vždy při chuti, když nejdou tak s tim neuděláš vůbec nic. Když mi to 3 hodiny neudělá a ni ťuka tak je nejlepší změna revíru nebo to zabalit a zkusit příští den. Příjemná věc to zrovna není když se těšíš na lupačku a ono nic:)

                                                                          Nbeluga - Profil | Čt 3.2.2011 9:23:14

                                                                          ano, to se někdy stane, ale naštvaný nejsem, říkám si příště to musí přijít...........

                                                                            Nrover - Profil | St 2.2.2011 20:28:36

                                                                            Machyta - >>
                                                                            Ono zakrmit pouze "koulema" nebude asi to správný ořechový :-(
                                                                            Nicméně v tvé otázce chybí zásadní informace o revíru, takže jasnou odpověď nelze poslat, bohužel ...

                                                                              NUrbis Cannabis - Profil | St 2.2.2011 20:22:40

                                                                              občas to tak je ze ať tam házíš co tam házíš tak neberou :) my předminulej rok z kamošema na našem reviru tahaly takovy krásný kapry 60 až 80 cm všechno pouštěli pak tam najela naka banda cizáku a všechny vybrali letos sme skrmili kila bojli a nic 1 kapr 63 akorat!! a kdyz se delal vylov letos po 35letech tak tam byl nejvetší kapr 55cm a to ze se tam chytali i přes 1m kapři :( docela nas to naštvalo!!

                                                                                NJäger - Profil | Ne 17.10.2010 0:35:41

                                                                                Machyta - >> Zkus jiný flek, tohle se mi stalo jednou na řece a asi po 3 hodinách jsem chtěl už balit a sumeček 86cm na žížalku ;-) nejspíš to obsadil a ryby se báli připlout na krmný flek

                                                                                  NLukaz - Profil | St 13.10.2010 20:54:36

                                                                                  Jarda Š. >> a jeee....jsem trotl...sorry...stane se:)

                                                                                    Nretrívr - Profil | St 13.10.2010 20:50:53

                                                                                    hraji >> Plavačku taky rád ale asi nejsem tak náročnej, taky nejsem asi takový specialista, proto ta reakce.Vím, že jsi nad věcí. V poho.

                                                                                      Ncashi - Profil | St 13.10.2010 20:50:46

                                                                                      Machyta - >> Pak nastává experimentace. Zkoušet jiné nástrahy, zkoušet jiné partije(převislé větve, větve ve vodě atd..). Až pak kdyžtak stěhování

                                                                                        NJarda Š. - Profil | St 13.10.2010 20:50:05

                                                                                        Lukaz >> Zadavatel otázky se ptá v sekci feeder, tak zjevně myslí krmné koule z krmítkové směsi. Kaprařina, to je pochopitelně "běh na delší trať".

                                                                                          Npavel68 - Profil | St 13.10.2010 20:49:36

                                                                                          Pinďa2 >> Gratuluju - jsi první komu to došlo o)))))))

                                                                                            NPinďa2 - Profil | St 13.10.2010 20:35:31

                                                                                            pavel68 >> Škoda, že nejsem zadavatelem otázky, neboť u mě máš bod za SKVĚLÝ ZÁPIS!!! Dlouho jsem se tak od srdce nezasmál, jako právě nyní.

                                                                                              Ntomas.MO2 - Profil | St 13.10.2010 20:30:33

                                                                                              Me se to uz parkrat stalo. Ono zalezi na mnoha vecech, jestli ty koule hazes na spravny misto, jestli mas spravnou prezentaci navnady, taky zalezi na pocasi a na mnoha jinych vecech.... Zalezi na okolnostech bud zmenim montaz, prezentaci nastrahy, nebo to chce se snazit tu montaz co nejlip zamaskovat. Kolikrat se vyplati zmenit misto, ale musim ten revir dobre znat. Vetsinou ale jedu domu a snazim se pochopit proc to zrovna dneska nejezdilo.

                                                                                                NMiraryb - Profil | St 13.10.2010 20:30:05

                                                                                                Kamoš mě pozval na svůj rybník na tzv kontrolní odlov. Seděli jsme tam tří celé dopoledne, naházeli krmiva jak pro vola, výsledek byl jeden lín. Asi za dva dny jsem tam jel sám, opět celé dopoledne a výsledek 0. Vysvětlení se ukázalo při výlovu. Ze 700 kaprů, kteří tam měli bejt, nebyla ani šupina!!! Slovil asi 200 maren a asi 100 línů, to bylo vše. Totálně vyčistěnej rybník. Pytláci a volavky udělali své.

                                                                                                  NLukaz - Profil | St 13.10.2010 20:29:12

                                                                                                  to se v kaprarine obcas stava... hlavne kolik je par kouli? kdyz si vezmes "par" kouli a doma je rozhazes do pokoje 5x5 tak se ti tam tech par kouli ztrati...ja byl kuprikladu na dnesni noc na labi a za celou noc na obvykle navnady a nastrahy nic...taky si nedokazu vysvetlit proc...rano 2 tlouti, ale to neberu v potaz..proste obcas nam neni prano...:)

                                                                                                    Nhraji - Profil | St 13.10.2010 20:18:43

                                                                                                    retrívr >> já se nestresuji, ale to víš, rozmazlení plavačkáři, jak není do pěti minut záběr, je něco špatně.

                                                                                                      Nhraji - Profil | St 13.10.2010 20:18:03

                                                                                                      maraske >> pokud trháš při každém náhozu, je něco špatně. Asi používáš nevhodnou montáž do místa plného vázek. Asi je lepší změnit místo lovu.

                                                                                                        NFILKO - Profil | St 13.10.2010 19:42:05

                                                                                                        No, mě se to také někdy stává, ale když do třech hodin nemám ani potah, but' změním nástrahu ale když tam ryby nejsou, tak se přestěhuji na jiný flek, ale o nástraze to ani moc není. Když už tak se stěhuju k nějakému spadlému stromu ve vodě, na červi mi ještě okouni nedali košem nikdy. :-)

                                                                                                          Nsplavek - Profil | St 13.10.2010 19:35:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                          Občas se to stane.Podle mě v tom hraje roli víc faktorů,výběr místa,krmení,náhlá změna atmosferického tlaku,nástraha a její prezentace,zásah vyšší moci..........Prostě se snažím něco změnit,délku a sílu návazce,nástrahu atd...Když,vyčerpám vše co jde a už mě nic nenapadá,tak jedu domů,ale neberu to nějak tragicky.Spíš se stoho snažím poučit.Občas parafrázuji jedno fotbalové pořekadlo:,,rybařina nemá logiku".Zvláště,když den před tím,jsem na tom samém fleku,stím samým krmením i nástrahami tahal jednu rybu,za druhou.

                                                                                                            NT.Karel - Profil | St 13.10.2010 19:13:26

                                                                                                            ano ,tak to se mi stalo a ne jednou

                                                                                                              Nkadlan - Profil | St 13.10.2010 18:52:17

                                                                                                              Nejdůležitější na rybolovu je vytipovat správné místo a samozřejmě dobré krmení a poté můžeš očekávat uspěch.Pokud zvolíš špatné místo nepomůže ti žádné krmení ani žádné jiné věci.

                                                                                                                Nmimisek - Profil | St 13.10.2010 18:42:07

                                                                                                                zdar. to se nam zbrachou a kolegama stalo uz nekolikrat stalo.boilisu a pelet jsme nahazeli nepocitane ktomu asi kazdy 10kg srotu v koulich a ani tuk.chce to vydrzet na tom miste asi dele.tak zdar at se dari

                                                                                                                  Ngx1 - Profil | St 13.10.2010 18:26:47

                                                                                                                  To se mi stalo zrovna dnes na Labi,kde jsme s kamošem neměli za 4 hod záběr na dva feedrové pruty,Zkoušeli jsme pařenej rohlík,barevné červy a Mik baits pelety a jejich různé kombinace.Neměli jsme vůbec tukanec,dokonce ani od cejnů,což je na Labi věc nevídaná.Jediný co nám zabralo byly dvě kudly na karáska(i když mám podezření,že to byla jedna a ta samá).

                                                                                                                    NTempus - Profil | St 13.10.2010 18:24:10

                                                                                                                    ježíš :D hold to pokaždé nebere ani kdyby ses na hlavu postavil, a proč bych měl být naštvaný? to se ti ážně za ty roky chytáš nestalo, že to nebere?

                                                                                                                      Nretrívr - Profil | St 13.10.2010 18:21:24

                                                                                                                      hraji >> Jako větinou s Tebou souhlasím. Jen mi přijde, že bych se opravdu/tedy já/ nestresoval po pěti mimutách.Jinak OK.Věřím, že to bylo obrazně.

                                                                                                                        NMachyta - Profil | St 13.10.2010 18:15:27

                                                                                                                        Je to všechno vo místě!Dneska línej jak prase takže sem nevesloval na svoje místečko kde si dycky skvěle zachytám.Takže hovno ani potah prostě nic.

                                                                                                                          Nfeederforever - Profil | St 13.10.2010 17:11:32

                                                                                                                          Machyta - >> du nastvanej domu

                                                                                                                            Nmaraske - Profil | St 13.10.2010 17:07:53

                                                                                                                            hraji >> hmm... JA mam to rybarsky stesti ze co nahoz to utrhnu zamotam nebo kdyz mam ryby tak vaznu a ryba je v pr... :D
                                                                                                                            Takze domu chodim cas od casu nastvanej :D

                                                                                                                              Npepa-č - Profil | St 13.10.2010 15:29:59

                                                                                                                              Fibingerová hodí a hned má záběr

                                                                                                                                Nondiktt - Profil | St 13.10.2010 15:28:00

                                                                                                                                Stalo sa mi to na feeder túto nedeľu. Zakŕmené som mal, do košíka som dával tiež. Záber nie a nie prísť. Skúšal som predĺžiť nadväzec- pár záberov prišlo ale jednalo sa iba o kopance, ktoré som nemohol seknúť. Zmenil som veľkosť háčika a stále nič. Potom som hádzal do stredu koryta, neskôr zase ku brehu, potom niekde medzi tým. Nakoniec som ani nič nechytil a ostal som iba pri pár kopancoch do feedrovej špičky.

                                                                                                                                  NJarda Š. - Profil | St 13.10.2010 12:48:27

                                                                                                                                  Machyta - >> Záleží na tom, co je cílová ryba. Když se chci bavit cejny nebo bílou, tak když to po hodině nezačne brát, asi mám něco blbě a zkouším něco měnit. Když zkouším kapry, tak může jít o to, že tam zrovna nejsou, protože protahují vodou a čekám dál, jestli najedou. A někdy to je ten "den blbec", kdy se mi nepodaří vůbec nic vymyslet, abych "ty potvory" přiměl k záběrům.

                                                                                                                                    NCarpeater - Profil | St 13.10.2010 12:47:55

                                                                                                                                    Machyta - >> když to nebere na koule, chce to krmítko s foukačkou ... :-)

                                                                                                                                      NSkulalukS - Profil | St 13.10.2010 12:34:24

                                                                                                                                      Machyta - >> podívej se na Greenhell.cz

                                                                                                                                      Tam taky byli fleky na kterých se nevytáhlo vůbec nic.

                                                                                                                                        NMirek M. - Profil | St 13.10.2010 12:22:10

                                                                                                                                        Tak to se mě stává docela často.Někdy prosedím u vody několik hodin a i když zakrmím,tak nedostanu ani záběr.Samozřejmě,že mě to netěší,ale určitě nejsu naštvanej.Kolikrát se mě ale zase zadaří,že nekrmím a ryby berou dobře.A o tom ta rybařina je.Někdy se daří a někdy prostě ne.Co se změny místa týče,tak to nemusím.Su línej chodit okolo řeky a pořád vybalovat.Bud ryby přijedou,nebo prostě nepřijedou.Nikdy ale nelituju vycházky k vodě.Petruv zdar

                                                                                                                                          Ntyci - Profil | St 13.10.2010 9:31:14

                                                                                                                                          Hodne zalezi na kvalitni priprave vnadici smesi.Spousta rybaru udela nejake koule krmeni a dej se vule bozi.Krmeni musi po vhozeni do vody pracovat,ale jsou chvile ,ze ani to nezabira.Pak musi rybar zkouset neco jineho.Zmena mista,krmit jen zivou navnadu,ale nastvany by rybar byt nemel i kdyz to nebere,i rybky maji sve dny.

                                                                                                                                            Nšmudla - Profil | St 13.10.2010 9:30:17

                                                                                                                                            Když není záběr tak místo koulí do vody hážu balvany a štěrk a když mám sebou motorovku tak aji stromy. Ony si to ryby příště rozmyslí a po takovým výprasku dicky alespoň nějaká zabere, abych tam nehodil granát.
                                                                                                                                            Na ryby nesmíš být měkkej, tvrdě a jasně jim musíš dát najevo že takhle teda ne aby si nezvykly že nebrat je normální. Když neberou ani na druhé vycházce tak do vody hážu kusy rybářů co najdu posedávat kolem vody aby ryby viděli co se jim stane když nezačnou okamžitě brát.

                                                                                                                                              NFishky - Profil | St 13.10.2010 9:28:21

                                                                                                                                              Machyta - >> podzim je jedno z nejtěžších období roku, voda se ochlazuje a ryba najednou není všude - je na určitých místech v určité vrstvě, čekat že se stáhne za krmením k naší nástraze je často méně produktivní, než změna místa - ono je to i rychlejší ;-)

                                                                                                                                                NKóĎA - Profil | St 13.10.2010 9:22:51

                                                                                                                                                Přiznám se, že jsem hodně netrpělivej. Osvědčené montáže moc neměním, krmení rovněž. Bez záběru vydržím maximálně dvě hodiny, pak měním místo. Podotýkám, že při normálních okolnostech.

                                                                                                                                                  Nhraji - Profil | St 13.10.2010 7:27:25

                                                                                                                                                  No, když nemám záběr do pěti minut, začnu řešit proč. Krmení bývá to poslední, co z toho obviňuji a ryby, ty už vůbec. Pokud bych neměl záběr hodinu, a nejednalo se o nějaké extrémní podmínky, za kterých je možné něco takového předpokládat, změnil bych místo.
                                                                                                                                                  Naštvat se na rybách, to je přesně to, co by se nemělo stávat. Na ryby si chodím odpočinout a vyčistit hlavu.

                                                                                                                                                    NLauri - Profil | St 13.10.2010 7:16:17

                                                                                                                                                    Machyta - >> jde o to jestli jedeš na týdenní výpravu nebo na jedno odpoledne. Když bych neměl záběr pár dnů a ryby se nikde neukazovaly, tak bych to asi nějak řešil (třeba změnou revíru), ale pokud jde jen o odpoledne bez záběru, tak to se prostě stává a dost běžně. Proč jezdit naštvaně domů? Vždyť to není jen o rybách a záběrech.

                                                                                                                                                      Npepintrem - Profil | St 13.10.2010 7:04:42

                                                                                                                                                      Machyta - >> Stalo se mi to teď v sobotu.10 hodin jsem seděl u vody a ani popotažení.Na jiné místo jsem nešel.Ale i tak to byl krasný den.Super počasí a parádní relax.

                                                                                                                                                        Npavel68 - Profil | St 13.10.2010 7:01:50

                                                                                                                                                        Mno ..............
                                                                                                                                                        Když po ní hodím koulema a nezabere,prostě se otočím na druhej bok a zahájím protestní spánek ...
                                                                                                                                                        Jinej flek by mi asi neprošel ...