MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

ÚN Litice - České udolí (Borská přehrada)

Má tato voda kaprový potenciál?
Jaké zde máte úlovky, jste spokojeni s pořádkem kolem vody a chování ostatních (rybářů) k tomuto revíru?

Autor diskuse: Greysmen ®
Zařazeno do: kaprařina - revíry, cestování, 9.9.2010

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 8 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Greysmen - ® St 12.4.2017 22:23:32
roce >> bohužel máš pravdu a je to smutné.
N roce - ® St 12.4.2017 22:18:05
Greysmen >> a je to tady,prostě tyhle kurviči zkurví všechno,všude a všem
N Greysmen - ® St 12.4.2017 22:13:03
Tomáš7 >> tak to netušim, jel jsem o vikendu asi 5 x kolem ale bohužel jen přez den. Tak nevim jestli pálili čarodějnice v předstihu.
N VíD - ® St 12.4.2017 15:12:16
ipixicht >> Přečetl jsem to ještě jednou a vážně nevím, co se ti nelíbilo..kromě toho že se sarkasmem a nadsázkou kamarád nebudeš...o jakém názoru konkrétně mluvíš?
N VíD - ® St 12.4.2017 15:08:33
ipixicht >> Jedním slovem sarkasmus. A nevím co shledáváš přes čáru, jestli to, že nemám rád blbce co dělají u vody bordel, nebo že bych podporoval vozíčkáře? Nějak nerozumím tomu, o co ti jde, když už jsi se vmezeřil do diskuze. Nebo to mám brát tak, že pokud jsi jakkoliv postižen, mám se k tobě chovat jinak?
N ipixicht - ® St 12.4.2017 14:48:24
VíD >> netituluj nikoho blbem,pokud ho neznáš,to co jsi psal je dost přes čáru,na takovéhle názory jsem u vody narazil mnohokrát,ale naštěstí to vždy vyřešila policie a potom byl klid.Podotýkám,že se mě to týká osobně.
N VíD - ® St 12.4.2017 13:38:38
Tomáš7 >> Chodím na jeden flek, kde házíš dírou ve větvích tak 30x40 cm a pak opatrně protahuješ po náhozu vlasec tak, abys ho dostal pod ty větvě :-D Ten flek jinýho rybáře pár let určitě neviděl a je to nepřístupný i pro smažky, tudíž sice ve městě, ale dá se tam bejt naboso..
N Tomáš7 - ® St 12.4.2017 13:33:37
VíD >> přesně tak. Tady jsou klidná místa pouze tam, kde se musí šlapat minimálně 500 metrů po svých a top fleky jsou, kde se musí nahazovat spodem a vedle leží spadlý strom.
N VíD - ® St 12.4.2017 13:11:00
Tomáš7 >> V prdeli je, že já chodím hodně na chalupě na jeden zapadlej úsek Mže a i tam už ty vylízaný opice dokážou zanést přesně ten bordel co popisuješ...tady v Plzni, a to s tebou plně souhlasím, děkuji přírodě za hnusná křoví, nálety, kopřivy a bahno. Snížený komfort a nemožnost čuchat naftu metr za prdelí sem tam někoho odradí...
N Tomáš7 - ® St 12.4.2017 13:00:50
VíD >> nedivím se. Na litické jsem byl teď v březnu několikrát. Jednou jsem si tam hezky zachytal. Jinak jsem odnesl čtyři pytle bordelu, protože sem si chvílemi připadal, že místo u vody sedím na skládce. Ten bordel byl od rybářů - plechovky od kuku, sklenice od žížal, plastový krabičky od červů, obaly na chemický světla atd.
Dneska zrovna přemýšlím, kam po práci vyrazím. Když půjdu na litickou, tak určitě si zablbnu s cejny, ale taky vím, že to místo který jsem v březnu uklidil, tak bude zase zaskládkovaný. Takže se jak píšeš akorát naseru. Nakonec asi vyrazím na řeku, kde tolik lidí nechodí. Bůh ochraňuj kopřivy.
N VíD - ® St 12.4.2017 12:53:54
Tomáš7 >> Blížíte. Já na závody, respektive vody kde to je jako na závodech, nechodím. Na litický jsem byl párkrát za posledních 10 let, letos jednou a naposledy, akorát mě to nasralo. Tím myslím lidi a bordel..
N Tomáš7 - ® St 12.4.2017 12:49:32
VíD >> no vzhledem ke stavu v jakém ta Litická je (myslím ty břehy), tak se blížíme nějaké vyhlášce jako teď vydávají u Labe a podobně
N Tomáš7 - ® St 12.4.2017 12:47:15
Greysmen >> pořádný oheň byl?
N VíD - ® St 12.4.2017 11:28:54
Greysmen >> Nedodám nic jiného než to, že je to jeden z důvodů proč považuji kapraře za dno rybařiny. Ten člověk sere na pravidla, tak bych mu stejně odčinil, nicméně to u nás nejde a tak nezbyde než konstatovat, že je to debil a nasraně odejít...
N Greysmen - ® St 12.4.2017 11:22:50
VíD >> co bys k tomu dodal? Podotknu pouze to, že tam to auto nemá co dělat a bylo tam od pátku do neděle. Policie na to evidentně dlabe :-(
N VíD - ® St 12.4.2017 11:13:02
ipixicht >> Tak to jsi volně ložený blb, pokud to chápeš takhle. Já osobně to myslel na spoustu zdravých (fyzicky i psychicky) dementů, kteří tahají tuny bordelu a vercajku k vodě autem až na kraj, i když můžou po svých. Do vozíčkářů ani invalidů jiné formy postižení se fakt nenavážím. Osobně si myslím, že by měla tato skupina rybářů zažívat úplně jinou podporu, jako jsem to zažil např. v Belgii. Ale národ volů je národ volů a volové jsou mezi všemi skupinami a druhy obyvatelstva...
N ipixicht - ® St 12.4.2017 9:45:17
u x a >> ne každý invalida má vozik,ale to zdravý člověk nepochopí,podle toho co tady čtu,tak kdo nedojde k vodě tam nemá co dělat,dost smutné.
N u x a - ® Pá 7.4.2017 23:13:38
ipixicht >> to je pravda,v bivaku se to jen hemží invalidníma vozejkama...
N roce - ® Pá 7.4.2017 14:23:25
mzxy >> ty jsi vlastně popsal cizinu kolem nás,tam to tak většinou je.
N roce - ® Pá 7.4.2017 14:19:42
mzxy >> tady má kolega Hrají pravdu v té době nikoho nenapadlo že se v budoucnu takhle volný čas začne využívat.Chaty byly jasné, když se nikam nesmělo. nesmělo.Ten kdo měl větší konexe tak si místo vybral.
N hraji - ® Pá 7.4.2017 13:52:17
mzxy >> možná je problém v tom, že v době, kdy vznikala naprostá většina vodních děl, tak záchytná parkoviště nebyla ani v Praze, stezky pro pěší stačily ty přirozené a cyklostezky byly scifi. Na kole se jezdilo po silnici do práce a do školy.
N mzxy - ® Pá 7.4.2017 12:54:56
logické by bylo aby každé vodní dílo využívalo komplexně, bohužel u nás máme přehrady primárně určené buď pro rekreaci pražského obyvatelstva / vltavská kaskáda/ nebo k vodohospodářským účelům nebo primárně určené k něčemu jinému...

Kdyby se při jejich budování počítalo s "primárním určením" k jejich komplexnímu využití, možná by se do projektu dostalo několik záchytných parkovišť, stezek pro pěší, cyklostezek nebo koutků s odpadkovými koši...
N roce - ® Pá 7.4.2017 11:17:11
VíD >> no vidíš já to dělal dříve jako tvůj děda,dnes z práce jedu rovnou k vodě.Doma bych se zdržoval.
N Knapík - ® Pá 7.4.2017 11:00:40
Aby se neřeklo, přikládám důkaz, že i před 50i lety se už chytalo s autem za zadelí, děda sice nikdy řidičák neměl, ale coby policejní šarže disponoval vlastním řidičem, takže i na ryby se občas někde zastavilo :-) Tohle je, myslím, na rybníku u Litého.
N VíD - ® Pá 7.4.2017 10:41:14
roce >> Mýlíš se víc, než bys čekal. Můj děd byl zazobanej tvor s obrvercajkem na každou kravinu. Auta měl dvě, jedno na chalupu, jedno do města. Akorát měl mozek a tu svojí výbavu vždycky udělal tak, aby to s mojí pomocí šlo dovalit k vodě jakkoliv. Nejlépe vlakem, aby bylo pivíčko. Neměl rád lidi, kteří považují lov za sport a zábavu a proto k vodě spěchají.
Já nemám rád to samé. Rybařina je pro mě víc, než volnočasová aktivita, je to rozhodně část smyslu života a proto si svou oblíbenou kratochvíli nebudu kurvit tím, abych myslel na to, jestli mám někde auto v cajku. I když auto mám, zásadně se dopravuji k vodě bez, když už jsem nucen, nechávám vůz v dostatečné vzdálenosti.
Je to akorát věc principu, a pokud se někdo rozhodne být idiot, tak je úplně jedno, jak se k vodě dopraví. A podle toho jak to u vody vypadá, jak se zakazuje přespávat a zajíždět, tak k vodě chodí solidní sebranka totálních idiotů...jen říkám..
N roce - ® Pá 7.4.2017 10:34:10
VíD >> to je s dědou právě ten případ o kterém jsem se zmiňoval.Auto měl málokdo a výbava rybáře nebyla tak bohatá a dělená na různé specifikace lovu.Taky jsem v té době chytal a chodil pěšky.Je zase fakt že jsem končil v zaměstnání podstatně dříve.Az budu jednou za několik let bez auta,tak mi zbyde jen chodit na řeku pod chatu nebo přehradu a tam dojdu taky.Bude mi pak jedno zda půjdu ráno nebo večer.Jednou snad bude času více. Když se dnes veme jakýkoli sport nebo zábava,tak v uspěchané době lidí chtějí využít chvíli volna co nejdéle.Pak už jde o rozum kde,kdo s rozmyslem vozidlo zaparkuje.Mam povolenku CS a snažím se jí využívat,tak i jiná doprava není.Rozhodne se jdu ale optat zda se dá auto někde rozumně odhodit.At už chataře nebo místních.Posledni koho se jdu ptát jsou ovšem rybáři 😂
N roce - ® Pá 7.4.2017 10:19:30
Knapík >> ano je to tak naprosto souhlasím.
N Knapík - ® Pá 7.4.2017 10:13:40
ipixicht >> pokud budeš mezi invalidy počítat i ty s papírama na hlavu, pak jich bude samosebou hned víc .-)
N VíD - ® Pá 7.4.2017 10:09:02
ipixicht >> Jinak ivalida je jedna z mála funkčních výmluv..
N VíD - ® Pá 7.4.2017 9:52:58
ipixicht >> Ano, vytáhl jsi z toho to nosné. Jsem totiž vyloženě vysazen na invalidy, přesněji řečeno ty tisíce invalidů a jimi zanesené cesty a cestičky kolem řek, přehrad a rybníků...
N ipixicht - ® Pá 7.4.2017 9:43:44
VíD >> Jsou i rybari invalidni tak k vode asi tezko dojdou.
N VíD - ® Pá 7.4.2017 8:55:40
Knapík >> I můj děda, kterej byl ohromě tlustej, dokázal kus k vodě dojít... vždycky, když si někdo takhle stěžuje, že něco s autem, že nasraný místní, nebo nějaká trable s četníci/zloději, tak se ho ptám: A jaká je tvoje výmluva, že potřebuješ s vozem až k vodě?
N Knapík - ® Pá 7.4.2017 7:24:18
u x a >> soustředil bych se na ulovení projíždějícího kamionu, to by soupeři na ouklejích dohonili asi sotva :-)
N Knapík - ® Pá 7.4.2017 7:23:28
roce >> jsem rád, že chytám tak, abych nemusel mít auto za zadkem, k vodě se dostanu s věcma i na kole nebo MHD a kousek si dojít není problém. Kdyby mě od maličko vozili až přímo k vodě, asi bych si na to zvyknul a možná to i vyžadoval. Naštěstí se to nestalo .-)
Automobil v těsné blízkosti rybáře není naštěstí v povinné výbavě rybáře. Pak se není co divit, že se množí zákazy, závory, zátarasy přes vjezdy na soukromé louky a s tím spojené kontroly od policie a leckdy asi i samotná iniciativa vlastníků pozemků, která se může projevit tak, jak jsi tu popisoval - vypuštěné gumy, propíchaná kola apod. Já bych řekl, že si to za to můžou rybáři hlavně sami a to ještě opomínám, že tyhle poškození aut může mít na svědomí i konkurenční rybář, který si na vyhlídnutý flíček zkrátka sednout nemohl, jelikož přijel pozdě.
N u x a - ® Čt 6.4.2017 21:24:41
Knapík >> u té silnice by bylo dobré pořádat závody v jezerním muškaření¨:-)
N u x a - ® Čt 6.4.2017 21:23:44
Tomáš7 >> byl ,ale už ho bohužel zrušili:-)
N Tomáš7 - ® Čt 6.4.2017 21:20:53
mzxy >> ten penzion Valcha to je bordel?

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 8 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | revíry, cestování ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniSavage Gear 3D

Nově naskladněno! Gumové rybky Savage gear 3D. Velmi věrná imitace, která je vhodná na trolling i klasické vláčení.

akce, rybareniLehátko Giants Fishing Bedchair Flat Fleece XL 8Leg

Za 3.699
Akční cena! Novinka pro sezonu 2017, lehátko v provedení „ Flat“ ploché a bez kloubové provedení. Lehátko má 8 samostatně nastavitelných nohou a je extra silně polstrované pro maximální komfort a pohodlí.

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Mojerybarina.cz Rybářské potřeby Janoušek a Nevrkla Mojerybarina.cz Rybářské potřeby Janoušek a...

Jsme rybářský eshop, který je propojen s rybářskou prodejnou v Brně a Náměšti nad Oslavou. V našem shopu naleznete vše pro rybolov a...