Focení rekordních ryb.

Ahoj chtěl jsem se zeptat jak se fotíte třeba s trofejním kaprem nebo i s jiným druhem ryb.Vkládejte foto a komentáře.

Já sem vložim jednu svojí a řekněte mi kdo s íim má zkušenisti jestli je to dobře nebo ne.Děkuji.
Autor diskuse: Aldes - Profil , 11.1.2010 kaprařina - druhy ryb, rekordy

Jak se rádi fotíte?

A) ve stoje4%

B) v kleče84%

C) ve vodě12%

Od 11.1.2010 hlasovalo 198 čtenářů.

100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NAldes - Profil | Po 23.1.2012 7:19:25

Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 16:14:44 >> no co k tomu dodat nádherný fotky :)

    NRadek Fox - Profil | Ne 22.1.2012 16:14:44

    Drinks >> Díky :-)

      NF.T.M. - Profil | Ne 22.1.2012 15:42:23

      Ve vodě jsou fotky z mého pohledu nejexklusivnější ale fotografuj se v listopadu nebo dubnu ve vodě :-))))) Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Takže se fotíme dle ročního období a hlavně počasí :-))).
      Hlavní u nás je aby ryba byla co nejdříve nazpět ve svém původním prostředí.

        Nondra-voj - Profil | Ne 22.1.2012 15:36:22

        carpjena >> pěkná placka.... :-) radost pohledět :-)

          NDrinks - Profil | Ne 22.1.2012 15:28:21

          Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 14:08:47 >> Dobrá práce. Díky takovým jako jsi ty, to miluju. Člověk má chuť se zlepšovat :) Hodně úspěchů.

            Ncarpjena - Profil | Ne 22.1.2012 14:24:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

            Fotky z vody jsou nejkrásnější,o tom žádná!

              Nbart.bm - Profil | Ne 22.1.2012 14:17:16

              hlávní je co nejvíc zaklonit hlavu od ryby a co nejvíc natáhnout ruce pak i 10kg kapr má najednou 22Kg :)))))))))))))))

                NRadek Fox - Profil | Ne 22.1.2012 14:08:47

                capr cib >> Díky, vzkážu mu to :-) Neméně důležité je rybu "dobře" držet a "správně" nastavit před objektiv, což mi praxe při focení dalších rybářů potvrdila - někdy to byla hrůza. Pokud to někdo neumí, tak je mu potom dobrý fotograf úplně na nic.

                Tajné to určitě není, do roku 2001 jsem chytal pouze na svazovkách v ČR a Máchově jezeře. Potom následovaly až do roku 2008 výpravy do Maďarska na soukromé i svazové vody. Nyní jezdím pouze do Francie na velké svazové vody.

                Foto je už jedenáct let staré, letí to :-(

                  Ncapr cib - Profil | Ne 22.1.2012 13:43:44

                  Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 13:15:35 >> Máš vážně supr partáka na focení k foto není co dodat .Kam jezdíš na tak krásný kapři , pokud to není tajný

                    Npiercing - Profil | Ne 22.1.2012 13:40:19

                    Ve vodě....

                      Nvydra2 - Profil | Ne 22.1.2012 13:37:41

                      Aldes - >> Focení pokaď je to možné tak nejlepší ve vodě,hlavně pro bezpečnost ryby.

                        NRajsi - Profil | Ne 22.1.2012 13:34:59

                        Když má člověk rybu ve vodě tak si ji úplně jinak prohlédne......

                          Npiercing - Profil | Ne 22.1.2012 13:29:31

                          Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 13:15:35 >> Moc pěkné :-))

                            NSlavík - Profil | Ne 22.1.2012 13:22:29

                            Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 13:15:35 >> tahle je krásná !!!!

                              NRadek Fox - Profil | Ne 22.1.2012 13:15:35

                              Aldes - >> Zde jsem našel jeden zajímavý snímek z vody, tak ho sem dávám. Děkovat mi nemusíš, nedělám to kvůli auře !!! Jinak fotek ve vodě mám mraky :-)

                                NŠpek - Profil | Ne 22.1.2012 13:10:43

                                Ahoj,ve stoje se vžádném případě nefotit... Hrozi upuštění ryby... nejlepe v kleku,a uplně nejlépe ve vodě

                                  Ndevilmarcel - Profil | Ne 22.1.2012 12:04:18

                                  taky přidám...

                                    NRadek Fox - Profil | Ne 22.1.2012 12:01:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                    Rybar Kamyk >> Tomu říkám: ryba na lopatě :-)

                                      Nmeteor - Profil | Ne 22.1.2012 11:58:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                      Už jsem to tu kdysi kdesi dával... ale jelikož "opakování je matkou moudrosti" :-) tak to tu frknu ještě jednou...

                                        NRajsi - Profil | Ne 22.1.2012 11:51:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                        Jak už bylo několikrát řečeno....fotka ve vodě je nejlepší :-)

                                          NRybar Kamyk - Profil | Ne 22.1.2012 11:51:16

                                          Rybu co nejdal od sebe,smerem k fotaku,aby vypadala velka

                                            Nrices - Profil | Ne 22.1.2012 11:46:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                            seria tychto rýb mi urobila radosť , fotené v noci aby nebol vidieť flek :-)

                                              Nmima - Profil | Ne 22.1.2012 11:36:11

                                              Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 11:32:09 >> Ta nemá chybu :o), osobně se mě více líbí fota, kde dá rybář znát , jak má z úlovku radost.

                                                NRadek Fox - Profil | Ne 22.1.2012 11:32:09

                                                mimat >> mima - 22.1.2012 11:22:07 >> Díky :-)) Ono to focení není žádná sranda a hlavně, když se jedná o těžší kousky. To jsem potom rád, že je před objektivem správně držím. Navíc mi dává parťák při focení pořádný "šrot", když říká: "ještě drž, ještě jedna fotka, a ještě druhá" :-)) Následkem je, že jsem "zabejčený" a na nějaké časopisové úsměvy nemám ani pomyšlení.

                                                  Nmima - Profil | Ne 22.1.2012 11:22:07

                                                  Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 10:29:44 >> Ahoj, když se usmíváš, tak ti to sluší více :o) jinak krásné rybky.

                                                    NAldes - Profil | Ne 22.1.2012 11:15:55

                                                    Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.1.2012 10:29:44 >> jo jo nádherný fotky :)

                                                      N: vydrák - Profil | Ne 22.1.2012 10:43:51

                                                      ch0se >> Moc hezky zkomponovaná fotografie!

                                                        Nauva - Profil | Ne 22.1.2012 10:39:36

                                                        Radek Fox - dost dobré fotky i ryby.

                                                          NRadek Fox - Profil | Ne 22.1.2012 10:29:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                          Aldes - >> Ahoj, pro rybu je nejbezpečnější focení ve vodě.

                                                            N(bedna) - Profil | Po 16.1.2012 10:39:08

                                                            Nejlíp je to vidět na mejch fotkách v profilu.Co jsem se k rybařině vrátil po nějakých deseti letech,bylo mnohem,mnohem víc věcí a informací,že se to ze začátku nedalo ani vše pobrat.Já si nekupoval časopisy a nebo že existuje nějakej Mrk,to jsem vůbec nevěděl a tak nové informace se ke mě dostávali velmi pozvolna od rybářů,které jsem potkal u vody.
                                                            Nějaké focení s rybou,to mě v životě ani nenapadlo,vždycky jsem rybu změřil,pustil a nebo zasakoval a bylo.Až pak jednu výpravu si kamoš vzal foťák a začali jsme se s rybama fotit i když dodneška této procedůře jsem nějak na chuť nepřišel ,a tak začalo mé focení s rybou.
                                                            Nikdy jsem neslyšel o tom jak se má správně držet ryba,ani v kroužku mě to neučili a tak jsem prostě lapl rybu tak jak šlo ,aby mi nevypadla a tak mě s ní kamoš fotil.Až pak někdy po roku či dvou mě upozornil kolega co lovil vedle,že bych mohl rybě takovým to držení ublížit a ukázal jak správně držet rybu a tak pak už byla náprava jednoduchá.
                                                            Teď se mě všichni ptaj proč,si ty fotky z profilu nevymažu,ale já všem říkám,že chci,aby každej věděl,že všichni nějak začínali a nikdo není dokonalý,a že se člověk pořád učí.
                                                            A hlavně mi to aspoň připomíná mé ,znovu obnovené, začátky lovu.-)-)

                                                              NDeathDevilSC - Profil | Po 16.1.2012 1:50:27

                                                              neporovnatelne najkrajsie su fotky vo vode, pokial to pocasie dovoli :)

                                                                Nch0se - Profil | St 24.2.2010 22:23:05

                                                                Vase zprava

                                                                  Nch0se - Profil | St 24.2.2010 22:20:44

                                                                  Vase zprava

                                                                    NDEPRESS - Profil | St 20.1.2010 2:29:29

                                                                      NHrochoroh - Profil | Út 19.1.2010 23:37:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                      Aldes >> Tady jsem se pokusil o pár rad k focení úlovků, třeba to přijde vhod.
                                                                      http://www.nikl.cz/35-fotografujeme-sve-ulovky-1-d​il.php

                                                                        Nwašek - Profil | Čt 14.1.2010 22:11:12

                                                                        >>Aldes .....moc dobrá otázka a ještě kvalitnější odpovědi. Já bohužel nemám čím bych tuto diskuzi obohatil všechno bylo řečeno,v podstatě souhlasím se všemi názory, které upřednostňují zdraví ryby před fotkou :-) Přeju hezkej den :-)

                                                                          NLauri - Profil | Čt 14.1.2010 21:24:49

                                                                          Šolcik >> moje řeč. Spíš jsem ale čekal záporné reakce :))

                                                                            NLukas89 - Profil | Čt 14.1.2010 19:13:14

                                                                            75cm, váhu nevim, šel hned zpět, nejvíc mě potěšilo že byl na 5m boloňku, 0,14mm vlasec, metr od břehu na 0,5g spláveček, zrnko kukuřice a těsně před stáhnutím tohoto posledního prutu ve vodě na konci pár denní výpravy.. ;-) :)

                                                                              NŠolcik - Profil | Čt 14.1.2010 17:44:12

                                                                              Lauri >> Zdarec.Naprosto s Tebou souhlasím.Když chytnu rybu,tak fotím zrovna.Proč ji stresovat a nechat ji nabrat v saku energii.Myslím,že je i bezpečnější fotit unavenou rybu soubojem,než se s ní pak prát a ryskovat její zranění.

                                                                                NFery - Profil | Čt 14.1.2010 17:28:56

                                                                                Portos >> taky jsem ji hledal,ale nenašel:-))

                                                                                  Nrobo-ma - Profil | Čt 14.1.2010 17:02:27

                                                                                  cau portos chcel som sa spitat ci budes v breclavi a kto ma ti pohare z carp clubu

                                                                                    NPortos - Profil | Čt 14.1.2010 16:58:44

                                                                                    Pro kapra je nejbezpečnější focení v kleče, nebo ve vodě. V žádném případě pokládat na břicho! Ještě přihodím odkaz na jednu dřívější otázku: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=610028

                                                                                      NLauri - Profil | Čt 14.1.2010 15:11:26

                                                                                      Já se fotím, tak aby byla ryba co nejrychleji zpátky ve vodě. A je mi jedno jestli ji chytnu ve dne nebo v noci. Nemám rád když někdo sakuje velké kapry do rána jen kvůli tomu,že za světla bude kapr na fotce lépe vypadat. Když chyť a pusť tak chyť a pusť a né chyť zasakuj a pusť.

                                                                                        Nscorpi - Profil | Út 12.1.2010 20:24:34

                                                                                        KRAKONOŠ1 >> Kdo koho chytil ????? Scorpi

                                                                                          Nknedlik1 - Profil | Út 12.1.2010 16:08:04

                                                                                          Ferda77 >> dík tobě taky

                                                                                            NFerda77 - Profil | Út 12.1.2010 15:15:20

                                                                                            knedlik1 >> jj. Fajn chlap.At se daří v nové sezoně.

                                                                                              Nknedlik1 - Profil | Út 12.1.2010 11:42:17

                                                                                              Ferda77 >> ju budu.nevěděl sem kam s tebou ale prej ste spolu byli na štítě

                                                                                                Nxmac - Profil | Út 12.1.2010 9:49:06

                                                                                                Koukám, že většina lidí se s kapry fotí na bobku :))) Asi originál název bobkaři opravdu sedí :)))

                                                                                                  NFerda77 - Profil | Út 12.1.2010 6:39:16

                                                                                                  knedlik1 >> Krásní kapříci. Pozdravuj taťku.

                                                                                                    ND.Carp - Profil | Po 11.1.2010 22:51:21

                                                                                                    KOLIBŘIK >> No to je k popukání!:-))

                                                                                                      NHrdobec - Profil | Po 11.1.2010 22:25:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                      Vase zprava

                                                                                                        Ncarppetr - Profil | Po 11.1.2010 21:32:39

                                                                                                        knedlik1 >>Jo moc dík,hned je mi líp!

                                                                                                          Ndasty carp - Profil | Po 11.1.2010 21:22:37

                                                                                                          carppetr >> Nevím aby to zadavateli otázky nevadilo???

                                                                                                            Nknedlik1 - Profil | Po 11.1.2010 21:13:03

                                                                                                            carppetr >> http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=624103&kw=počasí na rybách mrkni na mojí otázku.tam je slasti dosti :D

                                                                                                              NKOLIBŘIK - Profil | Po 11.1.2010 21:09:34

                                                                                                              Zdravím,podělím se s váma o jeden zážitek ještě z doby bývalého režimu.Kdo by si nepamatoval na tu dobu kdy vycházel pouze jeden rybářský deník,,RYBÁŘSTVI,,Tam vždy na poslední straně byla celá strana,,NEJ,,ůlovků.A v jednom čísle byl vyfocený kuchař oblečený v bílém i s čepicí s opravdu velikým ůhořem,tuším snad téměř tříkilovým a ten rok na konci bylo vyhodnocení.Představte si ,že ten kuchtík dostal stříbrný odznak za druhého největšího ůhoře v tom roce.Já myslel,že se smíchy po....Měl jsem to rybářství dlouhá léta schované ale někdo si to ode mě pujčil a já přišel o rybářský snímek století.S kamarádama rybářema jsme se tenkrát shodli na tom,že ten kuchař,,RYBÁŘ,,musel být kovaný až do morku kostí,proto že tohle není normální.ŽE.

                                                                                                                Ncarppetr - Profil | Po 11.1.2010 21:08:03

                                                                                                                dasty carp >>Vím že je to trochu mimo,ale když je venku bílo zkuste mě potěšit tím jak je u vody faj i když ryby nejdou, moc dík!

                                                                                                                  Nknedlik1 - Profil | Po 11.1.2010 21:02:04

                                                                                                                  Pantomas >> rybářfanatik >> a labská kulička.78cm a necelejch 13.muj první kapr na kouli snad :D

                                                                                                                    Nknedlik1 - Profil | Po 11.1.2010 20:59:17

                                                                                                                    a tady stejná váha ale o centák víc.chycenej otcem

                                                                                                                      Nrybářfanatik - Profil | Po 11.1.2010 20:59:01

                                                                                                                      pěkně....můj osobák je stavbou těla HODNĚ podobný akorát o 12 cm menší...neměl sem váhu :o((( do teď mě to sere ale snad sa mě podaří ho ještě někdy chytit a zvážit....:o)))

                                                                                                                        Nknedlik1 - Profil | Po 11.1.2010 20:50:15

                                                                                                                        Pantomas >> rybářfanatik >> takovej míša kulička :)

                                                                                                                          Nknedlik1 - Profil | Po 11.1.2010 20:48:56

                                                                                                                          Pantomas >> rybářfanatik >> 83cm 15 kg

                                                                                                                            NŠolcik - Profil | Po 11.1.2010 20:46:51

                                                                                                                            dasty carp >> Tak si kup chromakey klíčovací plátno a pak budeš most na compu dát fotce jakýkoliv pozadí. :O))

                                                                                                                              Ndasty carp - Profil | Po 11.1.2010 20:43:34

                                                                                                                              Toto je také na kvalt,,

                                                                                                                                NŠolcik - Profil | Po 11.1.2010 20:41:02

                                                                                                                                carpjena >> Jj,fotky máte suprový.Ono celkově ve dvou to je lepší.