Výměna zlomeného prutu

Zdravím. Napadla mě jedna otázka a to taková, co se stane když zlomíte originál muškařský prut s doživotní zárukou a firma by ho měla vyměnit za nový, ale je třeba ten prut už 10 let starý a ta řada se nedělá už třeba dva roky? Příklad, koupil sem si G.Loomis, řadu GL3 a GLX už nedělají, jsou nějaké nové řady a zlomil bych ho? Postaví mě ten samý prut nový nebo jak to budou řešit? Předem děkuji za všechny odpovědi, pokud máte někdo osobní zkušenost s problémem, uvítám to ještě víc. Píšu to teoreticky, zatím se mi nikdy prut zlomit nepodařil, ale co kdyby? Není to přece jen prut za dva tisíce, který když po 10 letech zlomím tak použiju jako tyčku k rajčatům. Toto byla přeci jen větší investice.

Flip - Profil | St 7.10.2009 18:23:23

plavan >> zlomený kus ti je nanic a ušetříš alespoň za kvalitní očka,která se ze zlomeniny sundají a navážou na nový díl.

Flip - Profil | St 7.10.2009 18:22:21

plavan >> firma Hanák-dřívější Gammarus v ČB mi při koupi automaticky vystavila kartu.
Přestože byl prut postaven u nás p.Běhounkem,tak drží na Sage plný servis-je to jedna z výhod,kdy zákazník oproti prutům koupeným, v cizině se nemusí o nic starat-pouze ne dotyčnou prodejnu přinést celý prut,aby po vyvázání opět vše pasovalo.

info.musky - Profil | St 7.10.2009 18:18:57

G.Loomis právě na svých stránkách píše, což mě překvapilo když mi došel prut a žádná záruční karta, že pokud máš prut - máš záruku. Ale to jste mě docela vylekali s tím že dají prut který je ve stejné cenové relaci, mě se Lumíci strašně líbily, ale pouze řady jako GL3, GLX, GLX distance. Klasický, žádný výstřednosti jako jiná barva a materiál fighting buttu apod. Klasický co jsem vyjmenoval měli krásný korek a co se mi líbilo nejvíc tak právě fighting butt celý z korku. Ty nový pruty už to nemají, rukojeť a butt je rozdílnej materiál, sedlo a šroubení nese moc znaky 3. tisíciletí a to už se mi nelíbí. Takže si nedokážu představit že by mě mýho mazlíka vyměnili za nějakej ten novej hnus. Já sice vybírám pruty hlavně podle akce a hodnocení lepších muškařů, ale taky se mi musí prut líbit. Měl jsem stavěné XP, vůbec se mi nelíbilo a přišlo mě že když se mi nelíbí tak mi s ním ani nejde házet:-))) Loomis mi seděl vždy ale ty nový řady to vypadá snad hůř než cokoliv jinýho. Takže se budu snažit Lumíka nezlomit.

plavan - Profil | St 7.10.2009 17:46:58

Flip >> a bylo potřeba, aby jsi se po koupi prutu u nich zaregistroval a následně vše vyřídil sám přímo s výrobcem ? Nebo ti to vyřídil český prodejce nebo dovozce ? Greys i Hardy to mají podobné, že za manipuilační poplatek neskoumají příčinu ( zatím ) a dají nový díl. A chtějí alespoň část dílu, kde je patrné zlomení, abys nemusel posílat celý prut, ale aby trochu zamezili podvodu. A říká se, že až se nebudou vyrábět tyto modely, dají ti celý nový model ze stejné třídy zdarma. Ale asi to budou dělat do té doby, dokud se jim to bude vyplácet.

wašek - Profil | St 7.10.2009 17:25:53

Pokud už se prut nevyrábí, tak by ti meli nabídnout prut v hodnotě a kvalitě původního, nebo nabídnout lepší s tím, že rozdíl ceny doplatíš.

alda2211 - Profil | St 7.10.2009 17:24:47

info.musky >> je to tak ze ti daji pokut ho uz nedelaji prut novy ve stejne tride v jake se v soucastnosti dela ale zase zalezi na znacce kdyz jsem jeste muskaril tak jsem mel thomase horizont tak nejak se to pise a ten mel na kazdem dile cislo a kdyz se zlomil dil tak jsi poslal do statu dil a 100usd na postovny a oni podle cisla na stolici postavili novy ale jestly to tak dela kazda firma....................

Flip - Profil | St 7.10.2009 17:15:45

info.musky >> nevím jak Loomis,ale když jsem nechtěně o duháka při vyšlehnutí z vody přerazil Sage XP,které se už také nevyrábí nikdo se mě neptal jak k tomu došlo-zaplatil jsem manipulační poplatek za dovoz blanku a jeho následné vyvázání a za nějakých 1500 vočí jsem za 4 neděle chytal.
Je to věc firmy jak se solidně zachová k zákazníkovi.

foxxx - Profil | St 7.10.2009 16:57:40

info.musky >> Tak já bych očekával,vzhledem k tomu za jakou cenu se tyto pruty prodávají,že tyto firmy poskytují záruku na cokoliv a ani se neptají,jak ke zničení došlo a automaticky mění prut za nový,pokud momentálně není,tak zapůjčí dočastně náhradní a pokud už se ten určitý model nevyrábí a není možné ho již sehnat,tak nabídnou adekvátní náhradu...jestli se tato záruka vztahuje jen na prvního majitele,nebo pak i na rybáře další,kteří prut třeba od vlastníka koupí,to nevím...

Andrew - Profil | St 7.10.2009 15:50:05

info.musky >> Pokud prodejce deklaruje doživotní záruku a reklamace zlomeného prutu byla uznána (nemusí se tak stát), nejspíš nabídne podobné zboží ve stejné cenové relaci nebo vrácení peněz. Záleží ale na podmínkách té doživotní záruky (nad 2 roky ze zákona, kdy jsou podmínky dané zákonem). Mohlo by se třeba stát, že reklamace bude trvat 3 měsíce...