Nkuman - Profil | Út 3.2.2009 16:24:56
MO Kolín - brigoška 10 h nebo 700 + členství 400 + MP svazovka 1600 = 2700:))
NLocarp - Profil | Út 3.2.2009 16:22:54
MO Lysá nad Labem - 10 hodin / 900,- Kč
NRadim77 - Profil | Út 3.2.2009 16:19:42
U nás MO Týnec se platí 700,- ale já neplatím nic protože su RS ale stejně mám odpracovaných za rok 2008 55 hodin :)
Nsvatej Petr - Profil | Út 3.2.2009 16:10:33
MO Poběžovice 16h. brigád 1600Kč povolenka MP 1050Kč členství 400Kč suma sumárum 3050Kč. Skoro zadara,né?
NjindraŠ - Profil | Út 3.2.2009 14:44:35
kakr >> nejenom ve vašich krajích
Nkakr - Profil | Út 3.2.2009 14:42:49
jindraŠ >>
záleží na vkusu každého soudruha, ale nejméně dvě...
V našich krajích se podobná záležitost nazývá mlácením prázdné slámy.
NjindraŠ - Profil | Út 3.2.2009 14:40:16
kakr >> A kolik jich mám odhalit abych byl považován za vtipného? :-))
Nkakr - Profil | Út 3.2.2009 14:37:29
jindraŠ >>
Jedná se o metodu křížového výslechu hojně používaného v detektivkách, proto dvě stejné otázky a vtipný čtenář odhalí rozdíly.
NjindraŠ - Profil | Út 3.2.2009 14:32:51
medvěd >> Jo všim jsem si,ale proč to dubluje,vždyť může reagovat v tý nový.
Nmedvěd - Profil | Út 3.2.2009 14:29:23
jindraŠ >> tahle je starší,byla jen probuzena.
NjindraŠ - Profil | Út 3.2.2009 14:25:15
Ježiši kriste,jedna otázka neskončila a už jede další.
NJAVO - Profil | Út 3.2.2009 14:13:49
Naše organizace MO Křimice u Plzně má za neodpracovanou brigádu 500Kč.
NHeroluka - Profil | Čt 8.1.2009 9:54:40
Badimura asi tě naštvu. Možná jsem z jiného světa. U nás máme povinných 15h nebo 200kg obilí a nebo uhradit 50kč za jednu hodinu. Takže povolenka pro MRS i s brigádam mne vyjde na 1900kč komplet.
Npaia - Profil | Čt 8.1.2009 9:45:27
Badimura >> no upřímnou soustrast...
Ntomfisherman - Profil | St 7.1.2009 20:55:32
Mrknato >> Nu pořád lepší někdy zaplatit pracující rybáře, než firmy u kterých by to bylo několikrát dražší a tam už by ty peníze šly opravdu pryč z rybařiny!
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 20:43:07
tomfisherman >> pak je to typický příklad, jak z rybařiny odčerpávat peníze přes "svazovou práci".... a jak se MO od územní rybyřiny vzdalují. Možná je to i tím, že jsi středočech a územní svaz je pro vás něco abstraktního.
Ntomfisherman - Profil | St 7.1.2009 20:25:36
Mrknato >> MO odvede peníze za rybáře ze svého rozpočtu, prostě tu povolenku či část povolenky za rybáře zaplatí
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 20:22:10
Luděk Černý(Lc1) >> Žádný komerční chovatel nebude chovat 100kg reofilních ryb a lipanů, to je jasné. Svaz má těchto ryb asi "dostatek"? Dělá pašáka a ve finále pak řekne že nemá chovné ryby. Věřím, že kdyby svaz centrálně objednal zajímavé množství těchto ryb, koupit by se následně nechaly. Jinam než do řek se použít nedají, tedy nedají se chovat pro případ co kdyby.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 20:14:50
tomfisherman >> tak mě prosím objasni, jak mohou fungovat redistribuce? Brigády jdou MO, která s hospodařením, tedy penězi za povolenky nemá nic společného, pouze je vybírá? CS hospodaření funguje blbě, ale alespoň na nějakém základě a tím je stejná cena povolenek prodávaných v celém svazu. Jediná možnost je, že ti odpustí 10% z ceny za vydání CS povolenky, které náleží prodejci povolenky....
NTomski - Profil | St 7.1.2009 20:01:15
Unca,to tam asi nemate poradnyho brigadira ktery praci na brigade rozdeli a pak dohlizi jak se maka.Je to taky o clenech jesli chtej makat nebo to tam jen odkecat.U nas se v 15 lidech udela prace zes to nevidel.Chtel bych videt co by tam chtel delat ten hospodar s tim bagrem.
Ntomfisherman - Profil | St 7.1.2009 20:00:20
Mrknato >> jasně, že sleva je na územní či celosvazovou povolenku
NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 7.1.2009 19:57:10
Mrknato >> Původní ryby některý chybějí, ale nejdou jen tak udělat a nebo koupit. V něčem máš pravdu)
NUnca - Profil | St 7.1.2009 19:56:57
Mrknato >> Do hospodaření Svazu nevidím a abych řekl pravdu, tak mě to ani nezajímá. Prostě to beru tak, že nic není zadarmo a všechno se pořád zdražuje.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 19:46:53
Unca >> ano, já taky platím, jelikož je to nutnost pro vydání povolenky. Co z toho mají ale revíry? Za odchovanou násadu ryb dostanou MO zaplaceno, proč mají jít peníze MO a ne uživateli?
NUnca - Profil | St 7.1.2009 19:38:36
Bavil sem o birgádách s jedním nejmenovaným hospodářem MO a ten mi řekl asi tohle. "Já nepotřebuju aby chodili rybáři na brigády, já bych chtěl aby tu brigádu zaplatili. Rybáři přijdou v sobotu, než jim někdo řekne co mají dělal, než se do toho pustí atd. je polovina brigády pryč. Víc se vybavují a popíjejí než dělají. Výsledek je ten že brigáda je odpracovaná, ale práce udělaná není. Radši si za peníze co mi dá rybář za brigádu najmu na hodinu bagr, kterej udělá víc práce než 10 rybářů za tejden." Musím říct že podle mě má pravdu. Byl sem na brigádě jednou a naposled. Vypadá to tam úplně přesně tak jak říkal. Brigádu zaplatím a obě strany sou spokojené.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 19:32:14
tomfisherman >> ale ne slevu na územní, nebo CS povolenku viď, to jsi zapoměl dodat.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 19:28:52
Luděk Černý(Lc1) >> myslím, že se dříve, hodně dříve vysazovali, jako i jinde. Moje "dogmatická" teorie s kaprem, jako škůdcem původních druhů ryb na situaci u vás může taky pasovat, nebo ne?
NVaša - Profil | St 7.1.2009 19:26:53
Mo Chropyně 100,- za hodinu.Je potřeba 10 h takže 1000 Kč.Ale já si ty brigády klidně a rád odpracuji.
Ntomfisherman - Profil | St 7.1.2009 19:24:55
MO Slaný - 10 hodin nebo 650 Kč
při odpracování 15 hodin a více sleva na povolenku
Nvydrýsek říční - Profil | St 7.1.2009 19:24:12
u nás je to 110 na hodinu a za 15 hodin to dela ...1650kč
NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 7.1.2009 19:21:55
Mrknato >> Byl bych rád kdyby se tam vrátili a kde je udělat? U nás těžko
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 19:20:25
Luděk Černý(Lc1) >> taky....
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 19:13:56
Luděk Černý(Lc1) >> tak to nemyslím a naštvat nechci, ale ryby které tam byly a nejsou, jsi nejmenoval.....
NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 7.1.2009 19:09:09
Mrknato >> Je tam spousty ryb jak parem, podouství atd. Problém je s vodou jako všude na menších tocích. Ale napsat tady, že vysazujeme něco co nenáme mě přijde hodně něšťastný. Naše výlovy jsou dost kontrolovány a to se týče i vysazování. Zbytečně vystřelíš a píšeš věci který mě vždycky naštvou........asi to děláš cíleně
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 19:04:23
Luděk Černý(Lc1) >> Pokud pošleš, bude to dobře. Před dost lety jsem k vám jezdil, a až k Chocni a bylo tam spousta krásných ryb, které tam dnes nejsou.....
NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 7.1.2009 18:23:41
Mrknato >> Už jsem ti to psal minule, máš proto co píšeš nějaký důkaz? Vysazováno je na Orlici výce ryb jak na naše vody. Že nic neumýš za to já nemůžu. Nechceš po mě snad zarybňovací plán?
NBadimura - Profil | St 7.1.2009 18:21:33
MO Lázně Bělohrad,900Kč povolevka,brigáda 25 hodin po 200Kč za hodinu.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 18:21:00
Luděk Černý(Lc1) >> a na Orlici děláte také brigády? Chápu, že poměr vysazovaných ryb do svých vod a do řeky bude tak 10:1.
NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 7.1.2009 18:20:13
Miloš_Dia >> nevím na co a proč reaguješ? Tvoje první reakce na to co jsem tady psal?
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 18:16:00
Luděk Černý(Lc1) >> To je mýlka. Pepíci mají brigády za stovku.
Nšmoula - Profil | St 7.1.2009 16:20:33
Nazdar prave sem se vratil s MO -členske---400
-brigada----400
-povolenka---1190 :))))
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 16:04:26
V Buzerhrádku musí bejt úžasná prdel....
NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 7.1.2009 14:53:04
Nechce se mě to číst všechno tak jen takhle
Mo Črs Borohrádek 15 hodin- 1. hodina 100kč. Jedna brigáda např. sobota 4-5h, člen musí udělat min. 3 soboty. Vedoucí rybářských kroužků jsou osvobozeny o brigády a dostávají od organizace povolenku na místní vodu. Nový člen musí odpracovat 30 hodin
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 14:45:18
paia >> jo tohle jsou činnosti co mají smysl.
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 13:55:09
paia >> No jasně, mám "rybochov" tak přece nepůjdu na brigádu na brambory..
Npaia - Profil | St 7.1.2009 13:47:22
Petr Koch >> vidíš a u nás dělá vetšina brigádujících své brigády právě tímto způsobem. pak se tu dělá na rybochovném zařízení, kde je kromě specializovaných činností taky nutné sekat trávu, upravovat přítok do chovných nádrží, opravovat stavení se žlabama, někteří mají na starosti krmení na chovných rybnících.... tyhle činnosti se samy neudělají.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 12:17:08
Salmo1 >> a ty se divíš, že se rybáři v tomto systému neorietují? Soukromé revíry MO jsou svazové, MO hospodaří a zarybňují, bez MO by nebyla levná rybařina ani ryby, Rada vydává a schvaluje BP na všech revírech ČRS, kapra je málo, musí se chránit, rybáři si ve svých MO mohou cosi prosadit, a.j. Dobrý to guláš.....
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 12:00:27
Miloš_Dia >> to by ten pták musel nejprvá změnit stanovy, nebo mít 100% shodu.
NSalmo1 - Profil | St 7.1.2009 11:58:28
lefevr >> Přesně tak,kdo chce chovat ryby tak za svoje.A pokud je chce nalejt do naší vody tak ať za to zaplatí.To bude úplně nejlepší.
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 11:49:41
lefevr >> Ví se u vás v Rokycanech, že plzeňský pták chce zrušit brigády a nahradit je zvýšením ceny členské známky?
NCenda - Profil | St 7.1.2009 11:45:20
MO Ostrov n/o 10 hod.800 kč
Nlefevr - Profil | St 7.1.2009 11:42:25
Já MO Rokycany - brigády 800,--Kč, suché krmení 90,--Kč.
A teď druhá strana věci. Pokud nejste spokojeni s výší finančních náhrad, jednoduchá pomoc. Jděte v hojné míře na členskou schůzi, aby byla usnášeníschopná, dejte na toto téma jednat a přehlasujte zastánce vysoké částky, kdy usnesení členské schůze je směrodatné i pro výbor MO. Nářky a bědování na toto téma na |MRKu nic neřeší.
Ndrozďák 30,42 - Profil | St 7.1.2009 11:23:43
Kocháč: s přeměnou z idealisty na zahořklého zmrda mě výrazně pomohla doba a společnost, v které žiju. Nic víc.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 11:19:57
Velmi zajímavá je struktura ceny rybolovu, na kterém se podílí příspěvek, brigáda a povolenka, ze které jediné se fakticky zajišťuje rybolov.
Za posledních cca 5let se členský příspěvek zvýšil z 200 na 400Kč, t.j. 100%, brigády z 500 na 600Kč, t.j. 20% a povolenka z 800 na 1000Kč, t.j. 16%...
Edit: proč ale ne procentuelně opačně? To by dávalo alespoň nějaký smysl.
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 11:14:03
drozďák 30,42 >> seru na to, vy uděláte z idealisty vždycky bezchybně zahořklýho zmrda :o))) Jdu zmlátit na zastávku nějakýho důchodce.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 11:09:33
MP-E65mm >> Bohužel to ví a také vědí, že dnes se např. rodinný dům nestaví svépomocí, jak bylo pravidlem v dobách, kdy i brigády fungovaly na této bázi, ale že dnes se staví dodavatelsky a i brigády se většinou proplácejí. V chovu ryb a fungování z toho profitují MO, ne uživatel. Ten tomu asi není schopen zabránit.....
Ndrozďák 30,42 - Profil | St 7.1.2009 11:05:49
"Jasný společenská nebezpečnost přestupku. Jenže na ten bordel se dívají děcka a vyrůstaj v něm a jestliže na to budu koukat takhle, tak je společenská nebezpečnost rovna vraždě národa a jeho už tak mizerné úrovně."
Kocháč: hovno!!!!!!
Děcka se dneska koukaj na Texaský masakr motorovou pilou a Nigga sistas in action....
Děcka vyrůstaj v totálně dokřivenejch podmínkách a sračkách a od mala to konzumují s chutí jest v nich tento apetit vyvolán prostředím v kterém koexistují.
Takovejhle argument bych čekal od absolventky filozofické fakulty se zašedlou panenskou blánou. U tebe doufám, že jsi realista a pragmatik. Snílek totiž člověk může být jenom do určitého věku, zkušeností a inteligenčního kvocientu....
NMP-E65mm - Profil | St 7.1.2009 11:00:12
Miloš_Dia >> samozřejmě že jsou k hovnu, a oni sami to ví. Jde jen o to z nás vytahat prachy , protože jsou samy přesvědčený že tam nikdo chodit nebude a že to radši zaplatíme.
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 10:51:55
Petr Koch >> Obroda národa přes rybářský kroužek? Nové ministerstvo pro úklid a pořádek a ministerstvo pro třídění odpadu? Antivajglová policie? Protižvejkačkoví důvěrníci? Další teplá židle pro další Džamily?
Btw. brigády jsou k hovnu na 1000 procent...
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 10:43:13
Miloš_Dia >> kurwa nějaká cesta být musí. Mně ten humus kolem vody dost sere.
A abych se vrátil k brigádám, jsou z 90% nesmyslné.
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 10:41:14
drozďák 30,42 >> Jasný společenská nebezpečnost přestupku. Jenže na ten bordel se dívají děcka a vyrůstaj v něm a jestliže na to budu koukat takhle, tak je společenská nebezpečnost rovna vraždě národa a jeho už tak mizerné úrovně.
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 10:38:53
Petr Koch >> To byla pouze reakce na to o.s. Al Capone byl taky oficiálně poctivý obchodník....
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 10:36:15
Miloš_Dia >> Ale tohle jsme spolu řešili a já ty materiály mám a vím jak to funguje a co se děje a kteří lidé v tom hloučku sedí. Dával jsem to i sem.
Ndrozďák 30,42 - Profil | St 7.1.2009 10:30:25
MD: prostě je to tak. Lidstvo je zpovykané, nemístně náročné, nevykazuje naprosto žádný vývojový progres, naopak skomírá na živočišnosti a přízemním konzumu, přestává být schopno efektivně čelit průserům, které nese evoluce.
Jsme součástí přírody a přestali jsme to s pokorou ctít. Navíc nás přibývá geometrickou řadou. A příroda zná instrumenty typu španělská chřipka, tunguzský meteorit či světová válka....
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 10:26:15
drozďák 30,42 >> Armagedon pyčo, to je vono...
Ndrozďák 30,42 - Profil | St 7.1.2009 10:23:42
Kocháč: Petře, jsi dospělý a rozumný chlap. Nelze. Lidi nepřinutíš, aby přestali krást. Dokonce vraždit.I když přijmeš sebedrakoničtější opatření a tresty, bude se tak dít nadále. A každý trest a opatření by měl být adekvátní společenské nebezpečnosti přestupku.
Jaká je asi společenská nebezpečnost pohození vajglu či PET lahve? A následná represe bude odpovídat.
Přimět lidi slušnému, ohleduplnému a zodpovědnému chování v dnešní společnosti nelze. Podívej se kolem sebe, kde žiješ. Na priority svého okolí, přístup lidí k životu, hodnotový žebříček atd.
Snažíš se bojovat s větrnými mlýny. Lidstvo v současnosti dokáže vrátit zpátky na zem jenom nějaký průser globálního rozměru. Pak se vrátí zpět k pokoře, kořenům, úctě k sobě a okolí.
NMrknato - Profil | St 7.1.2009 10:21:39
paia >> Já jsem brigády na sběr odpadků okolo revírů nezažil a ani nevím, že by se takové nějaké prováděly. Svaz má pouze výkon rybářského práva a o údržbu toku vč. břehových partití se stará jiný subjekt a to je Povodí..... Veškeré brigády se tedy odehrávají v rybochovných zařízeních, nebo platbou, dohnanou k dokonalosti viz "Radlice" . Venkovské MO, které měly RMV, a dnes mají místo nich své soukromé revíry, ony "brigády spotřebovávají" na tyto své potřeby, nikoliv k prospěchu územního rybolovu. Naprosto souhlasím s PK o zbytečnosti této instituce, jelikož není zaměřena ku prospěchu územního rybolovu, který všichni provozujeme. Za chov ryb dostávají MO zaplaceno v ceně násad, proč tyto ryby platit ještě jednou?
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 10:18:55
Petr Koch >> Nastuduj si Operační program rybářství, hlavně podmínky, kdo a za jakých okolností může dotace získat. Třeba Ti to konečně dojde, na co platíš daně. Tutově Tě pak ten uklízecí altruismus rychle přejde...
"Rybář pracuje na chodu revírů" - v ČRS patří revíry územním svazům, které jsou do jednoho zapsány v rejstříku živnostenských oprávnění. A revíry patří jim, takže nechť se starají, když už jim za to platíme o dalších cca 7 mega ročně...
NMiloš_Dia - Profil | St 7.1.2009 10:13:14
paia >> A já bych chtěl Porsche...jó, velký voči, prázdná kapsa.
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 10:10:14
paia >> Výlov se dá pochopit. Rybář pracuje na chodu revírů.
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 10:08:54
drozďák 30,42 >> hledám, řešení, nechci buzerovat, ale chci pořádek u vody, jak to hovada naučit?
NPetr Koch - Profil | St 7.1.2009 10:07:18
Miloš_Dia >> píšeš, že svazy jsou dnes klasické podnikatelské subjekty, ale oni jsou papírově pořád o.s.