MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

GP ve feederu 2008

S jakými pocity jste se vraceli domů?Jak jste si zachytali?Jaký názor máte na vodu,kde se závod odehrál?Trochu začínám mít pocit,že pro samý Labe už žádný jiný vody na závodech nezažijeme a pozbývá to pestrosti.Teď nemluvím o tom,že to nebralo a když už jo tak pořád na stejnejch sektorech.To nikdo nemohl tušit a v tom pařáku jsem taky k jídlu moc chuť neměl.Jde mi o to,že je víc řek a možných tratí na nich,kam bychom se vešli a sedíme pořád na Labi u Prahy.Nic proti Labi-mám ho celkem rád-ale ne furt.Zajímají mne vaše názory a pocity.Díky za ně.

Autor diskuse: Azbest ®
Zařazeno do: feeder - ostatní, 23.6.2008

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N Azbest - ® Čt 26.6.2008 10:28:45
kary-tak to jóóó.Nezapomeň si dělat poznámky:-)
N kary - ® St 25.6.2008 16:25:13
Azbest: Naštěstí mě s sebou vezmou borci z F1, tak to snad nebude tak hrozné. Navíc se snad něco přiučím od mistrů feederu.
N Azbest - ® St 25.6.2008 8:45:15
kary-zas to projedeš v benzinu,nebo v naftě...jakáž pakáž ty rybyzny-není pomoci:-)
N kary - ® Út 24.6.2008 16:14:51
Proto jedu na GP Moravy. Tam tohle množství krmení bude stačit pro všechny závodníky na oba dva dny:-)) Stejně tam budou ryby přežraný po plavačkářích.
N KóĎA - ® Út 24.6.2008 14:03:47
Mně je spíš k pláči - toho zbytečně vyházeného krmení (značně nedostatkového typu), které by se teď hodilo jinam.
N Azbest - ® Út 24.6.2008 13:54:35
dava-nojo,je to votročina:-))
N davaprd - ® Út 24.6.2008 13:37:40
ještě než odjedeme na výlet, mě nedalo a stáhl jsem fotky z telefonu a jedna akční, která perfektně vystihuje situaci ze Sadský při přípravě ......
N numen - ® Út 24.6.2008 12:24:14
Roudnice na tom bude podobně přitom 5let zpátky jsem tam pořádal okresní kolo zlaté udice
a 5 lidí se dostalo nad deset kg. (12-15let kluci a jedno děvče) Z 18 dětí nikdo nebyl bez ryby
většinou kolem 4-5 kg.Ale nesváděl bych vše na sumce, ikdyž nějakej tu je.
N Azbest - ® Út 24.6.2008 11:53:27
KóĎa-chytalo se celkem bídně.My jsme vlastně o rybu nezavadili ve srovnání s těma pár flekama,kde se chytalo.Nejvíc se asi chytalo na horním forhontu (Mivardi 20kg,Faps 30kg-teda ve třech lidech).
My jsme dělali nejvíc asi 7kg .Chytali se mrmláci,sumci,trumani,sem tam plóťa,skalák,úhoř,.V jedno kole jsem chytil ševce a okounka.Nějakej ten karas,možná kapřík,
N KóĎA - ® Út 24.6.2008 11:27:56
Azbest: a co se chytalo na GP? A váhy?
N Azbest - ® Út 24.6.2008 11:11:33
Petr Havlíček-u toho soutoku Lužnice s Vltavou jsme měli v tom Novým Dvoře republiku před třema lety.Ryba šla bídně a k večeru tam žraly hmyzy,ale je tam fakt krásně,ale pak už to tam nikdy nebylo.
Myslím,že se sází na to,že na Labi je obecně hodně bílý ryby,ale ti nasazení sumci to tam,jak se zdá už decimujou.Netuším,kde jsou ty záplavy skaláků...
N numen - ® Út 24.6.2008 10:47:08
O 3km od Mlékojed je nádherný úsek na Ohři. V sobotu tam byly krajské přebory v plavané.
Dá se jak podle vody , tak cestou 20m od vody . Bohužel každý nemůže znát všechny úseky.
Jinak v Rce v neděli a nic moc 1,5 hod bez záběru a pak změna počasí vítr a 3 malý cejni jeden 59 sumík 60 a 2 kapři 50 cm za 1.5 hod.
N KóĎA - ® Út 24.6.2008 10:37:09
Mě osobně láká Hluboká n/V. Nikdy jsme tam nebyl, nevím tedy jestli by jsme se tam vešli. Každopádně se mi líbí zdejší krajina, ryby jsou tam taky krásné viz. Mondial Cup.
N Petr Havlíček - ® Út 24.6.2008 10:04:47
I když jsem se letošní GP nezúčastnil, tak souhlasím s tím, že změna je dobrá. Jestli můžu doporučit, tak jsem se letos zúčastnil MR handicapovaných v plavaný, které bylo na Lužnici cca 500 m nad soutokem s Vltavou a málokde jsem viděl lepší trať, nežli tam. Fantastická příroda, žádní cyklisti, žádní koně za prdelí, skvělá hospoda, ubytování kdo by chtěl 200 metrů od vody. Auta při závodě taky za prdelí. Lužnice je tam široká cca 150 metrů. Jmenuje se to tam Nový Dvůr. Jo a ryby jsou tam taky. Těžko budete hledat lepší trať. Kdo tam byl musí mě to potvrdit.
N KóĎA - ® Út 24.6.2008 7:45:23
S tím Labem to tvrdím od zrušení Mušova. Je to příliš jednotvárné. Na druhou stranu plně chápu, že najít flek pro skoro devadesát lidí není žádná legrace. Pokud se to příští rok rozčlení a bude míň lidí, vyhlídky budou lepší.
N Azbest - ® Po 23.6.2008 23:32:32
Já II-Petře krásný lopaty.To já vím,že tam jsou leckde,ale ony budou ryby i jinde:-))
N Azbest - ® Po 23.6.2008 23:28:51
Davaprd-no tak to von byl taky Roztockej feedercup a mě Labe jako takový zas tak neirituje,ale chytat ho furt dokola mě taky neba:-).Na Kukačky jasně že pojedu.Tam se těším hlavně na kamarády z Blavy § comp.
N Zajda - ® Po 23.6.2008 22:39:03
KP na Bečvě v +32st - vítěz dělal přes 17kg...(včera)
N davaprd - ® Po 23.6.2008 21:56:57
Kary: zdar lumpe, ještě jsi zapoměl na Berounský a Plzeňský feeder
N davaprd - ® Po 23.6.2008 21:55:19
Azbest: sice jsem musel letos GP oželet a nyní sedím kousek od Ostravy a ťukám do laptopu s tichou závistí komukoliv, kdo si za poslední tři dny měl možnost odskočit si k vodě, tedy závidím i Vám, ale částečně chápu tvoje pocity. Kdybych neměl to štěstí být na loňském GP v Čelákovicích a neměl kliku s losem v Sadské, tak bych asi taky žehral, ale každá řeka je zákeřná, dříve tím byla neslavně prosnulá hlavně Vltava a letos je noční můrou Labe, ale jak se občas v různých sekcích tohoto webu ukazuje, budeme muset být trpělivý a na Kukačkách třeba nebudeme po prvním kole cejtit ruce,..... doufám, že nejsem moc velký optimista, ale hlavně, že se sejde dobrá parta u vody,....ještě z5 k hlavnímu jádru dotazu, loňská Vltava v Týně taky nebyla o superúlovcích, ale nádhera, v Berouně na memoriálu F. Hlaváčka to bylo taky super a Labe se určitě vylepší (ono je to těžký v každý vodě, když se setká chytání přes poledne a ještě k tomu v tom příšerným hicu, každý bobkař přece ví, že ryba je v tuto dobu hlavně ráno a večer, ale to je vzhledem k organizačním záležitostem pouze zbožné přání), so Geduldigkeit mein Junge ;-)))
N kary - ® Po 23.6.2008 21:46:16
Krásné ryby Petře. Víš ale že budou brát jen do pátku 11.7. do půlnoci a pak až v pondělí. Ale k Azbestovo otázce. Je pravda, že v termínovém kalendáři snad kromě Sázavy u Štěpničků nic jiného než Labe není.
N Já ll - ® Po 23.6.2008 21:34:45
a ještě jednu
N Já ll - ® Po 23.6.2008 21:32:48
Péťo , ono to na tom Labi není až tak špatné, je třeba být ve správnou dobu na správném místě......... Mlékojedy 21.6.2008

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | feeder | ostatní ]

Co je nového - feeder + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniakce!!! fox camo supa brolly 60" mk2 + přehoz fox camo overwrap

Za 10.990
akce!!! fox camo supa brolly 60" mk2 + přehoz fox camo overwrap cenová akce - nejlepší brolly současnosti v setu s přehozem za výhodnější cenu než supa brolly system!!!

akce, rybareniSmáček který Vás překvapí účinností!

Vynikající smáček s vysokou účinností pro lov zejména okounů a candátů!

Oznámení - feeder
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - feeder
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Rybářské potřeby Král Rybářské potřeby Král

E-shop je zaměřený na všechny druhy rybolovu jako přívlač, kaprařina, plavaná, feeder, muškařina, sumcařina a mořský rybolov. Nabízíme...