Npercas - Profil | So 29.5.2004 11:34:59
royal wullf.... je to nejaký ,,quadralam,, podobný Goretexu, ale stačí...tak ho zničím ako goretex a za polovicu, a pokial sa nebudeš v broďákoch okolo vody plaziť tak je to jedno.
NRoyal Wulff - Profil | So 29.5.2004 10:40:40
percas> Freestone je "ekonomicky" model u ktoreho nie je pouzity Gore-tex.
Npercas - Profil | So 29.5.2004 9:20:05
Vladíku S...ja som si zadovážil simms freestone, dvojvrstvový, 7500,- Sk zdá sa byť dobrý.
NMiloš_diakritický | Pá 21.5.2004 8:50:28
Herr spottbillig nylon Kettner,
chrání před schlechte Vetter,
občas sákne ti na Sweater,
za rok řekneš jen donnernd vetter !
NDavid L. - Profil | Čt 20.5.2004 21:20:02
Mohu docela dobře porovnávat, protože mám oboje. Fenwick byl nejhorší nákup broďáků - viz. nádobíčko.
Vision mám jednu sezonu a zatim max spokojenost, kupoval jsem je ve Švédsku a rozhodoval jsem se mezi SIMMS G3 a Vision. Kvůli ceně jsem koupil Vision.
takže jednoznačně : Fenwick - HROZNÝ, Vision - DOBRÝ (můj názor)
NIceman | Čt 20.5.2004 14:57:32
Otto: mám to z jednoho obchodu kde měli velkou slevu na Kettnera. Takže asi jo :-D
NOtto - Profil | St 19.5.2004 17:38:56
Iceman: squjelá zpráva!!! Je to tutovka ??????
Nparmenides - Profil | St 19.5.2004 13:56:22
G.Moolis: zatim nevedel a proto neporadil. Ale je to jako s autem. Da se koupit sracka, da se koupit stredni trida a taky limuzina. Na moje chytani Kettnery staci. Zatim netecou. Simmsy budou jiste spickove kalhoty, ale ty penize za to dat mi prijde opravdu moc. Kettnery jsem koupil s ponozkou, k tomu boty za 1900 a do studene vody u Lose neopreny opet s ponozkou za 3000. A jsem spokojen.
Nv_l_k | St 19.5.2004 10:59:42
Někdo tvrdí, že skončil někdo, že né tak se uvidí. Ketty buď vydrží nebo né, mám v zásobě 3x lepené broďáky, pohoda v tom není, nohy potom smrdí :)) ale co hlavně, že můžu jít na ryby.
Pánové je mi jasné, že Kettner je uplně obyč. firma já jsem zatím spokojen, ČAS ukéže a na lepší jsem ani náhodou neměl.Konec.
NG.Moolis - Profil | St 19.5.2004 10:48:18
Iceman: Snažil sem se k tomu parmenidese navést, ale asi o tom zatím neví. Anebo ví a neporadí.
NIceman | St 19.5.2004 10:45:43
Kettner už ale s rybařinou skončil, takže asi půjde jen o vyprodání zásob ne??
A reklamace už bude taky zajímavá když divize rybaření už není :-D
NPan Pikesson | St 19.5.2004 9:33:00
VLK: Reklamace je fajn vec. Kdyz to pujde dobre, mas brodaky za 30 dnu zpet. Kdyz se to povede 2x rocne, tak jsi 60 dnu v sezone bez brodaku. Ale to je malickost, mam preci patery brodaky v zasobe.
Nv_l_k | St 19.5.2004 9:14:44
Miloši zadarmo to není a snad pokud prosakují tak se daji reklamovat ne????
NRoyal Wulff - Profil | St 19.5.2004 9:04:43
Honza S.> Gore-Tex pouziva tiez napr. Cabelas, L.L.Bean, Dan Bailey's FS, ale Patagonia nie.
NMiloš_diakritický | St 19.5.2004 8:48:38
Kettner sice PROSAKUJE, ale za 3 litry, což je zadarmo, klidně i žloutenku..
NHonza Š | Út 18.5.2004 22:38:18
Pánové, Gote-Tex používá pouze Simms, Patagonia nebo Loop. Všechny tyto značky jsou dobré.
Fenwick nebo Kettner často prosakují. Orvis dražší modely jsou v pohodě.
Vision všechny modely jsou dobré, osobně požívám.
NPan Pikesson | Út 18.5.2004 16:06:28
Ano, zrovna minuly tyden se mi filcova podrazka po cca 3 letech brodeni nepekne rozlepila. Sucha se da ale opet prilepit.
NAlan | Út 18.5.2004 15:02:02
metalescu blescu, fujho.
NAlan | Út 18.5.2004 15:01:26
Je to jedno. Ať koupí hllavně specializovaný, kecky, invazky a důchodky nebrat. Rozhodoval bych se podle nabídky v obchodech, kam bych si je chodil zkoušet s broďákama a fuseklema. Šiman prodává nějaký Choty, ty jsou taky v pohodě. Líbí se mi kombinacu filcu a gumy, celofilc má sklony k odpadávání.
NLe Big Mac | Út 18.5.2004 14:56:01
Boty určitě aspoň o číslo větší.
NBobo | Út 18.5.2004 14:55:51
Zober mu Freestony od Simmsu za 80 doalcov. Aspon mne sa pacia.
NOtto - Profil | Út 18.5.2004 14:49:16
Vlada S: pokud matně vzpomínám, M. Zeman doporučoval obout přes broďáky, co je prodával, nějaký tenisky. Bylo to v roce 1992-93.
NAlan | Út 18.5.2004 14:35:21
Hlavně filc, Vláďo, filc.
NVlada S. | Út 18.5.2004 14:32:48
Ještě jeden dotaz. Švára se rozhodl, že na základě přečtených odpovědí půjde do kvality, ale ještě by rád věděl jestli by mu někdo poradil jaké boty - opět zkušenosti, poměr kvalita x cena, co by na nich nemělo chybět, ... Díky všem
NMiloš_diakritický | Út 18.5.2004 11:40:55
XAXAP:
Za 50 litrů by mohl v Kettnerech chodit do smrti !
Alan:
Ale místo Simmsů jsi si mohl každý rok koupit fungl nový kvázi goráče Kettner with PVC !
NXAXAP - Profil | Út 18.5.2004 11:29:11
jo jo a kdyz budete chtit byt fakt machri na vysoky noze, tak do vody vlezete v obleku za 50 litru a botech z nejakeho plaza (hedvabna kravata a dobra kosile s manzetovymi knoflicky je jasna!) ... tak jsem na vlastni voci videl chytat na Moravici jednoho sileneho reditele firmy Shimano, kdyz jsme mu neprinesli brodaky na cas. A mimo to tam v podobnem uboru nahnal i svou zenu.
Npupák | Út 18.5.2004 11:21:00
Alan: Na to jsem zapoměl dík za osvěžení paměti v roce 1977 jsem měl slušivé botky od atombordelu... ty jsou NEJLEPŠÍÍÍ
NAlan | Út 18.5.2004 11:17:49
Pike udeřil hlavičkou o hřebíček. Když se dá takhle šikovně ušetřit, tak proč nejít do PVC, tam je úspora ještě větší. Samozřejmě vede atombordel z armádního výprodeje. Výhodou výše uvedených brodicích systémů "od Kettnera po Nagasaki" je, že si uživatel při každé vycházce připomene, jakej to pěkně vymyslel.
Co se týče výdrže, tak pokud prodyšné broďáky (mapř. Vision, Orvis, Simms) netečou hned, pak dál netečou dost dlouhou dobu. Mám Simms pátou sezónu, jsou v pohodě a to jsem je teda nešetřil. Kolegové odění do Vision taky neremcaj.
NJarda - Profil | Út 18.5.2004 9:24:26
A co zkusit Orvis Clearwater Endura stoji jen 130 USD to je slusna cena, jen je sem privest. Postovne stoji 55 USD a tak to vyjde skoro na stejno jako kdyz si je koupis ve Spin and Fly.:o)
NPan Pikesson | Út 18.5.2004 8:36:30
Ano, kaslete na Simmsy, kupte si rovnou nejake PVC holinky. Ty jsou jeste levnejsi a vydrzi vam tak dlouho, jako 15 Simmsu a to se vyplati.
NIgor - Profil | Út 18.5.2004 8:00:39
Nechci se teda plést do diskuse odborníků, jen si myslím, že parmenides má pravdu v tom, že i když mu Kettnery vydrží třeba jen 2 sezóny a pak je zahodí a koupí nové, tak si za cenu Simmsů koupí broďáky na 10 sezón a to ty Simmsy tak dlouho určitě nevydrží.
Npupák | Po 17.5.2004 18:11:38
sorry ...střih...
Npupák | Po 17.5.2004 17:37:33
G.Moolis: Viděl jsem parmenidese minulou sobotu v nich u vody fakt úplná P. Pořízková nádhernej střich a ladné křivky těla ve spojení s membránou a quasi goráčema jen pdtrhuje impozantnost a jedinečnost osobnosti až po neoprénové ponožky žertovně obuté do slušivých brodících střevíčků na filcovém podpatku.
NVlada S. | Po 17.5.2004 16:34:15
Pánové já Vám všem děkuji a doufám, že mi neoprény ještě alespoň sezónu vydrží a nebudu se muset rozhodovat. Tuhle otázku jsem zadával pro švagra, tak mu jí teď přepošlu do mailu, a tím se toho rozhodování, zaplaťpánbůh když to čtu:-), zbavím.
NAleš p.t.d. - Profil | Po 17.5.2004 15:35:31
Alan: Máš recht. 95 dolarů za kapsu a manžety, doufám, že za to budou stát.
NMiloš_diakritický | Po 17.5.2004 15:33:26
Alan:
sem zapomněl ještě na jednoho koně za cca 30-50 litrů (valachoidního) na kterém se budu přemisťovat.....
NAlan | Po 17.5.2004 15:32:11
M_d>To pak budeš čučet, co se kolem vody válí za spoustu ostnatýho drátu.
NMiloš_diakritický | Po 17.5.2004 15:30:23
parmenides:
Tak co, kdy si roztrháme občanky ????
Ano, na svůj patent jsem náležitě hrdý.
5 kusů Kettnerů po 3 litrech je perfektní nápad, to mě vůbec nenapadlo. Na tohle je můj patent fakt krátký.
Nicméně jsem se rozhodl, že budu k vodě raději vozit jedny echte goráče za 12 až 16 litrů.....jo, a k tomu si pochopitelně pořídím jedny pořádný boty za cca 4-5 litrů.
NAlan | Po 17.5.2004 15:22:28
Aleš>Ne tu mají stejnou. Zdroj web Simms, porovnání produktů.
NG.Moolis - Profil | Po 17.5.2004 15:13:41
Parmenides: Děkuji, staci mi jenom tvá prvni věta. Mel jsem dojem, ze ze strany Kettnera slo o vyprodej. To , ze si s nima spokojen, jsi uz napsal, to ze je to na Vladovi, to je taky jasny, a taky je zrejme, ze Vlada je autorem otazky.
Zkus je zhodnotit po dalších 15 vycházkách, zatím bych asi nejvíc docenil informaci, jestli ti sluší. Všechno ostatní je věcí budoucnosti, ne?
Nparmenides - Profil | Po 17.5.2004 15:00:50
Moolis: mam je od prosince, mel jsem je asi 15 krat na sobe, reklamace je jak to byva u prodejce a zaruka by mela byt ze zakona 2 roky. Netvrdim ze to jsou nejlepsi brodaky, tvrdim, ze za 3000 jsou opravdu slusne. Po sezone uvidime, jestli to byla dobra koupe, ted to vypada, ze ano. Netvrdim, ze jsou to nejlepsi kalhoty, tvrdim pouze za JA JSEM S NIMA SPOKOJEN. A je pouze na Vladovi S. - autorovi otazly - jak s mou informaci nalozi. Treba si koupi neco jineho.
NRoyale with Cheese - Profil | Po 17.5.2004 14:58:47
Vláďa > jinak pokud má být GORETEX skutečně GORETEXEM , tak Visiony lze také vyřadit. Jak patrno z popisu, Vision = membrána Toray Entrant. Je vůbec Fenwick z GORÁČE? Simms, Goráč a Alan válející se v ostružinách, to je jistota na trhu. Robina beru zpět, tam šlo spíš o Reďasy.
Než se situace na trhu vyjasní, určitě zůstanu u PVC/Nylon. Tam jsem si jistej po jejich podlepení zrcadlově obráceným druhým výrobkem jeho oboustrannou neprodyšností.
NOtto - Profil | Po 17.5.2004 14:52:27
parmenides: souhlasím, že za 3000 lze sehnat slušné kalhoty. Většinu sortimentu Levis a Pioneer, například. I nějaký Lee atd...
NG.Moolis - Profil | Po 17.5.2004 14:46:54
Parmenides: Mohl bys mi prosím odpovědět na moje otázky? Díky.
Nparmenides - Profil | Po 17.5.2004 14:40:41
Kettner: asi to nebude goretex, vyrobce to ani nikde netvrdi. Milos D: ja nevim, co je na tom smesneho. Ten tvuj patent na rozum je obdivuhodny. Za 3000 rikam se daji sehnat slusne kalhoty. To je vse. To tedy zanemena, ze za cenu Simmsu si mohu koupit rovnou patery, pro pripad, ze bych se vykoupal a nejake propichl. Ale to ti asi nedochazi.
NAlan | Po 17.5.2004 14:29:52
M_d>Simms Classic Guide jsou provedením stejný jako G3, liší jen jinou kapsou a manžetama.
NRoyale with Cheese - Profil | Po 17.5.2004 14:26:43
Otto > snad se takovej odvážlivec najde. Dokonce mam pocit, že třetí zkušenej s Fenwama je Robin, který to tu zatím neventiluje, ale nerad bych se pletl.
NOtto - Profil | Po 17.5.2004 14:04:12
RwC: ja o tom vim, ovsem to snad byly neopreny, ne? Ja psal, ze kdyz byl sunt starsi model, neznamena to, ze je takove vsechno a proto by nebylo spatny znat nekoho, kdo ma od F. novy gorace.
NRoyale with Cheese - Profil | Po 17.5.2004 13:25:52
Otto > tak když se mrkneš na http://www.mrk.cz/tackle.php3?kat=42 tak tam máš 2 recenze na broďáky od Fenwicku. I když, pravda, jedno nejsou goráče, obojí ze za čistá 5. To už by mohlo něco znamenat. Pravda, zkoušet lze do nekonečna, dokonce mám známýho, kterej po problémech se Škodou Favorit a Škodou Felicia vylepšil svoji situaci také problémovou Škodou Octavia. Mě už by ale nikdo neukecal.
NShimano | Po 17.5.2004 13:21:44
Sou tyhlety "goretexy" někde na netu???Docela rad bych se na ne podival...
Nmedvěd - Profil | Po 17.5.2004 12:44:45
Od Kettnera to rozhodně gore-tex není.Není to ani nikde napsaný.Je pravda,že jsou prodyšný a problém jsem s nima neměl až na přelepení krycích manžet.Zatím mi sezonu vydržely(cca 40 vycházek).
NOtto - Profil | Po 17.5.2004 12:19:58
Ad Fenwicky, má tu někdo jejich Goretexy ??? Docela by mě to zajímalo... Pokud vím, tak široce negativní zkušenost byla jen s jedním modelem neoprenů. Nevidím důvod, proč by měly být VŠECHNY jejich broďáky šitový.
NMiloš_diakritický | Po 17.5.2004 12:14:03
Vláďa S.
jednoznačně do Vision, pokud na té značce trváš. SIMMS G3 - měl jsem je na sobě - je to asi Mercedes mezi dejcháčema. Na druhém místě asi Orvis Pro Guide.
NRobocop - Profil | Po 17.5.2004 12:04:13
souhlas s LBM,Vision bez problému a nejen goráče.
NRoyale with Cheese - Profil | Po 17.5.2004 11:51:29
Geniální diskuze. Chudák Vláďa. Nevěděl jestli Fenwy nebo Visiony, teď neví jestli Kettner dělá něco z goráče a ví že to má parmenides.
NLe Big Mac | Po 17.5.2004 11:48:12
Fenwick ne, Vision ano. Je to za menší cenu než Simms dobrej produkt. Ale Simms je prostě Simms. Až roztrhám Vision (třetí plná sezona bez potíží), budu uvažovat o Simms, i když by za ně byl novej pěknej proutek. Zásadně ponožky a pevná bota. S botou Vision naprostá spokojenost.
NMiloš_diakritický | Po 17.5.2004 11:41:12
Hoši, kdo je tady tak bohatý, že si může dovolit kupovat levný věci ???
Já už jsem na levný věci doplatil, takže když dejcháče, co maj vydržet pár let, tak žádný levný, ale značku !
V_l_k:
v poho, ale že by Otto byl posměšný? Směšná byla rada Parmenidese !
NXAXAP - Profil | Po 17.5.2004 11:30:28
mam rad kluky kajmansky, ale Fenwick ne, pre kristove rany!!!! Hruzna zkusenost nemala lidi.
NG.Moolis - Profil | Po 17.5.2004 11:26:32
vlkouš: Pokud bude funkce stejná i po roce, po dvou letech, tak fakt není co řešit.
Nv_l_k | Po 17.5.2004 11:21:28
MD: Já jen reagoval na celkem posměšný příspěvek Otty.
Jinak je celkem rozumné zamyslet se nad tím zda dát za prsačky 10000,- nebo 3700,- pokud funkce je skoro stejná.Že?????
Pokud mám dost penízků, tak není co řešit....
NOtto - Profil | Po 17.5.2004 11:19:50
Vlk: to máš pravdu, o broďákách Kettner fakt vím prd a jsem tomu vcelku rád. A během psanívětšinou fakt mlčím :-). Jinak Goretex to není, to je jasné (a píší li to tam, je to na trestní oznámení), ale když do nich neteče a můžeš v tom dejchat, pak enjoy.... jo, pochlub se tak po roce používání...
NMiloš_diakritický | Po 17.5.2004 11:11:50
parmenides und volf:
dovoluji si podotknout, že něco tak velkého, jako jsou prsačky, vyrobené s použitím membrány s ochrannou značkou GORETEX, nemůže stát do 4 litrů ani náhodou. GORETEX je holt GORETEX, i když existuje několik mnoho membrán na stejném či podobném principu, ale pak je nutno přesně definovat, z jakého materiálu ten výrobek mám. No a pak je také nutno pečlivě číst zadání, že ????
Nv_l_k | Po 17.5.2004 11:06:57
Já mám taky ty Kettnery, koupil jsem je podle referencí jednoho nejmenovaného člověka zde z MRKu, jsem s nimi naprosto spokojen.Píší, že je to Goretex,ale nevím.... nějak ten materiál funguje nepotím se(asi dýchají) a zatím dovnitř neteče. Mám s nimi pouze 15 docházek.
Otto: víš prd, tak MLČ :)) stojí 3 700,- a je to Kettner.
NOtto - Profil | Po 17.5.2004 10:43:32
parmenidas. goretex za 3 litry ??????? To jsi upad. A od Kettnera. Haha.
NG.Moolis - Profil | Po 17.5.2004 10:27:00
parmenides: Jak dlouho je máš, kolikrát jsi v nich byl na rybách, jakou mají záruční dobu, u koho máš zajištěnou reklamaci. Pokud tak dobře radíš, máš v tom určitě jasno.
Nparmenides - Profil | Po 17.5.2004 10:21:36
Kup si za 3000 Kettnera. Ja jsem s nimi mimoradne spokojen. Da se to koupit napr ve VIPA.
NRoyale with Cheese - Profil | Po 17.5.2004 9:31:19
Já sice nemám osobní zkušenosti ani natož goráče za což se omlouvám, ale už delší dobu tyhle diskuze sleduju. A myslím , že Fenwicky ani náhodou, a spíš než VIsiony bych šel do Simmsů od Šimanskýho, toho lotra plzeňskýho.