MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Internetové obchody - negativní zkušenosti

Jaké máte nejhorší zkušenosti s internetovými obchody? Každou chvíli někde čtu jak jsou obchodníci nezodpovědní a jak rádi šidí. Přitom jsem již takovým způsobem utratil několik desítek tis. Kč a prozatím jsem byl vždy spokojen. Pište své zkušenosti, aby se mohli také ostatní poučit.

Autor diskuse: Myš
Zařazeno do: všeobecné - příhody, kuriozity, 25.4.2004

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 3 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N MrCement - ® Út 2.10.2007 21:02:44
Dva dny pred odjezdem do Svedska jsem se rozhodl koupit tvrdsi proutek na vlacku a zĺute polarizacky.Objednal jsem o pulnoci, hned rano se mi ozvali a druhy den jsem mel proutek doma (bryle nebyly do 24h k dodani, coz chapu). Ocenil jsem nejen pruznost v komunikaci i dodani, ale byl jsem prekvapen, ze prut co byl dodavan v tubusu byl navic umusten do krabice, ktera ho chranila proti jakemukoliv otresu /to by to musel prejet tank/. Davam jedna, mam rad, kdyz to funguje a jsem prodejcem mile prekvapen.
N ladarum Po 31.10.2005 22:48:03
Jen ty nejlepší.A to jsem objednával el.zboží z čech i francie a teď pruty a navijáky v polsku a jsem spokojen.e-shopy maj dost dobré ceny,kvalita stejná,výběr perfektní,kamenné obchody jim nemůžou konkurovat protože maj vysoké náklady
N fishky - ® Ne 14.8.2005 13:28:18
Ondra - bez komentare, a) registrace, b) omluva, c) nauc se cist a pak se muzeme bavit
N šeptal - ® St 10.8.2005 10:23:16
Bulk: Za 600 to za pokus stojí. To za večer dokážu proměnit v jásot i větší sumu. :o)
N Bulk - ® St 10.8.2005 8:51:47
šeptal: Jinak vypadá takhle. už jsem viděl s kovoou cívkou, ale tu tady nemají
N Bulk - ® St 10.8.2005 8:03:49
šeptal: Tak takový kus není, vždycky když něco kupuju tak mám pochybnosti, ale asi do ní pudu.
N šeptal - ® St 10.8.2005 8:02:39
Bulk: Tak ti nezbývá, než na Catanu za 600 zapomenout, celý ten uvažovaný proces vypustit, a jít rovnou pro nějaký jiný kus za jiný peníz, který nebude budit pochybnosti. :o)
N Bulk - ® St 10.8.2005 8:00:35
šeptal: To že budu nas...a budu s tím mít starosti.
N šeptal - ® St 10.8.2005 7:59:48
Bulk: Vyreklamuješ, dostaneš nový kousek (zaprášený z výlohy), znovu vyreklamuješ, dostaneš zpátky 600, přidáš pár stovek a koupíš úplně jiný typ v jiném krámě. Co je na tom složitýho? .o)
N Bulk - ® St 10.8.2005 7:57:31
šeptal: Jo pak budu nadávat na prodejce, mě a Tebe. Možná na Tebe jako druhýho, mě dám až třetího:-)
N šeptal - ® St 10.8.2005 7:56:39
Bulk: Já na výprodeji nic divnýho nevidím. Pokud je to zavedený kšeft, kde už máš nějakou zkušenost, tak není co řešit. Teda, nechci ti radit, reklamovat budeš ty. :o)
N Bulk - ® St 10.8.2005 7:53:05
No prostě mi to příjde divný, ale zase ten obchod je v HK asi druhej nejlepší a asi tam bude záruka a když se pos...tak ho můžu vrátit.
N šeptal - ® St 10.8.2005 7:50:13
Bulk: Co ti tady není jasný?? 600 je míň, než 900, i než 750. Tak skoč do kameňáku. Budeš ho mít hned, můžeš si s ním zatočit, a i když je to z výprodeje - proto nejspíš ta cena, tak záruku budeš mít standartní, ne?
N Bulk - ® St 10.8.2005 7:46:22
No tak a teĎ mi poraďte našel jsem v jedno kamenném obchodě doprodej navijáků Shimano a mají tam Shimano Catanu 2000 R za 600 a na internetu jsem tu stejnou našel za 750 a dokonce někde i za 900.
N RoboZa - ® St 10.8.2005 7:42:51
Niektoré obchody majú u nás nižšie ceny ako eshopy. Cez net som este nenakupoval, pretoze v SK sú asi len 2-3 e-shopy. U nás napr. ked sa idem dohodnúť na cene (cca nakup za 2 tis), predavač povie že niečo s tým spravíme a drrrb: dá mi k tomu krmivo za 15Sk....Napr. aj Jaxony - v PB sú syriusy do 1500 Sk a v CZ som videl ceny cez 2tis CZ!!!! a to sme v EU....
N šeptal - ® St 10.8.2005 7:41:44
carlos: Teda, ty seš ale rafinovanej. :o)
Já smlouvat nemusím. Pokud jdu do kšeftu utratit trochu větší peníz, tak je to kšeft, který už znám, a kde mám tu slevu víceméně automaticky. Mluvím teda jen o rybařině, ostatní nakupuju zřídka, na to mám manželku. :o(
N carlos - ® Út 9.8.2005 21:38:02
Přes internet jsem rybařinu nakoupil jen jednou a to cívky k navijákům. Byly sice do jiného typu ale pasují tam.
Jinak souhlas s Klikařem. Snažím se prodávat za nejnižší ceny a hlavně jen kvalitní zboží s tříletou zárukou (a u rybařiny se mi to i daří). Živí mě ale počítače a tam je lidí typu "...támhle to mají levnější..." hodně moc. Mám připravené vizitky s telefonem k levné konkurenci, které dávám takovým lidem a vydělám na tom daleko víc, než kdybych jim něco prodal sám. Někdo jim pak musí ty nefunkční šmejdy dát dohromady a pak si na mě většinou vzpomenou !
N Klikař - ® Út 9.8.2005 21:25:36
Jako zákazník nemám ve zvyku smlouvat a tak buď si věc koupim a nebo ne a rozhoduji se podle obchodu(jak dlouho tam je,jestli jsem dostal doporučení,solventnost obchodníka na první pohled atd)pokud je daná věc o něco drahší než někde kde se mi to nezdá tak neváhám a kupuji tu drahší.
Pokud to vezmu jako obchodník tak přímo nesnáším lidi kteří přijdou do obchodu a začnou ,,mate to tady pěkně drahé já jsem viděl v novinách (internetu,nekde jsem to slyšel )že to mají o dost levnější.Dáte mi slevu.BRRRRRRRR takové lidi fakt nesnáším.
Je to na dlouhý diskuze.Když to zkrátím tak si věc koupim tam kde mi je to příjemné,obsluha dobá a solventnost a pak se tam rád vracím.
N ZN - ® Út 9.8.2005 19:31:22
MM:
tak to je něco JINÉHO. Pomalu pouštíš víc a víc informací. U kamarádů mám samozřejmě taky jiné ceny, a nemusím smlouvat :-)
N Martin M. - ® Út 9.8.2005 19:28:59
ZN> smlouvam jen tam, kde si s prodejcem tykam ;-)
N ZN - ® Út 9.8.2005 19:12:27
PV:
a to je ta výhoda možnosti volby, je to na každém. Každý si musí sám za sebe zhodnotit, co je pro něj lepší. V internetových obchodech kupuji dost, i z rybařiny. Ovšem věci, které mám odzkoušené a hlavně od firem, u kterých je reálný předpoklad, že budou existovat i za pár let. Ale dostáváme se někam jinam. Já se spíš podivoval nad smlouváním a poukazováním na ceny e-shopech. Nejde srovnávat tyto dva způsoby obchodování, to nemá s rozumem obchodníka nic společného, je to andere café.
N PV - ® Út 9.8.2005 19:03:16
ZN: souhlas, ale když máš možnost koupit věc, která má stejné, ne-li lepší užitné vlastnosti za 2/3 ceny než od nějaké renomované značky, navíc když toto zboží bylo vyrobeno ve stejné továrněv Číně, ze stejného materiálu, tak mi to připadá ujetý.
N ZN - ® Út 9.8.2005 17:56:56
boyscout :
můžeš. Vlastní vinou jsem ten foťák zničil. Protože jsem ho koupil v seriozním obchodě, zachovali se seriozně a přes odmítnutí výrobce ( NIKON) mi foťák vyměnili.
Než se to zvrhne, řeknu ti pár důvodů, proč jsou věci, kde nešetřím.
- chci dobré boty, které dobře vypadají a jsou pohodlné? Nekupuji rozhodně u hočiminů ale ve značkovém obchodě. Není bota jako bota, i když vypadá stejně.
- chci jít na jídlo a posedět v příjemném prostředí? Jdu do slušné restaurace a o ceně jídla nesmlouvám, že vedle v bufetu mají guláš o třicet levnější ( tím nechci říct, že do bufetu nezajdu)
- chci se ubytovat a mít své pohodlí? Ubytuji se v hotelu či penzionu, který mi to umožní a nesmlouvám, že vedle v penzionu jsou levnější o dvě kila ( a hajzly mají na chodbě:-) i když jsou chvíle, kdy se klidně vyspím pod širákem.
Těch příkladů je milion. Všeobecně platí, že člověk není tak bohatý, aby kupoval levné věci. Kupodivu to funguje.
N boyscout - ® Út 9.8.2005 17:40:12
ZN>můžu se zeptat jak víš, že se ti to vyplatilo když si to stejně koupil dražší?
N ZN - ® Út 9.8.2005 17:36:00
boyscout :
já problém nemám žádný. V tom je právě to kouzlo, něco se mi nezdá jdu dál a koupím jinde. To je to kouzelné. Ale smlouvat v obchodě? To mi takový obchod nestojí za to. Jenže ty jsi se dostal se svým příkladem trochu jinde, o tom to nebylo. Tady je to přece jasné. Tak jak jsou drzí a nesoudní někteří lidé, tak je to i s obchodníky. Je to každého věc.
Resumé:
každý ať si kupuje kde chce. Je fakt, že podezřelé ceny neberu v úvahu a radši koupím dražší. Stokrát se mi to vyplatilo. Naposledy u foťáku za 15 litrů, kde jsem původně dva tácy přeplatil.
N boyscout - ® Út 9.8.2005 17:28:01
ZN>v čem máš problém? Taky tak nakupuju a funguje to....letos např. i televizor za nějakých 27500 místo 31.000.....prostě rozumný obchodník si spočítá, že je pro něj lepší prodat s menším ziskem než neprodat vůbec....a na nerozumné obchodníky kašlu, dneska už není problém jít o dům dál....:-) Internet a e-shopy to jistí... Nemluvě o tom, že někdy to ani nezkouším (smlouvat) , protože drzost a nesoudnoost některých prodejců je neuvěřitelná... když jsem minulý týden kupoval foťák tak v jednom kšeftě ho měli za 7250 a naproti, cca 15m daleko za 9400....kde by si to koupil ty? :-)
N Brano Út 9.8.2005 9:58:50
Skúsil som 1. krát zjednávať asi pred rokom a odvtedy, keď sa jedná o väčší nákup cca 2KSk+ tak sa u nás v predajni dohodnem na cene, ktorá korešponduje s E-shopom a ešte k tomu pravidelne dohodí zľavu cca 5% alebo nejakú drobotinu zadara. Na druhej strane si obchodník uvedomuje, že to má istý kšeft, neostávajú mu prachy v tovare a taktiež vie, že prídem aj na budúce. Myslím si, že s tými maržami je to obdobné aj na Slovensku min. 20-30%. Ak sa jedná iba o tovar v cene do 500 Sk ani neskúšam nič zjednať.
N Bulk - ® Út 9.8.2005 9:26:55
ZN: Chceš mě ??:-)
N ZN - ® Út 9.8.2005 9:25:49
rybomil, Rybář, Bulk:
ježíši kriste, vy jste dárečci :-)
N rybomil - ® Út 9.8.2005 9:23:30
Bulk: Taky normoš mu to řeknu a uvidím jak se s tím popere. Většinou se dohodnem na tý "netový" ceně.
N Bulk - ® Út 9.8.2005 9:11:31
RYbář: No tak že bych to taky zkusil,akorát nevím až mě pošle do ...kam budu chodit nakupovat.
N Rybář - ® Út 9.8.2005 9:10:01
Bulk: ZKouším to kdekoliv a nejen v rybářských obchodech a mám velikou úspěšnost :-)
N ZN - ® Út 9.8.2005 8:57:07
rybomil :
přesně tak. Je na tobě, kde své peníze utratíš. Na druhou stranu, je na obchodníkovi, jakou zvolí rabatovou politiku, která je samozřejmě ovlivněna spostou i níže uvedených věcí. Serioznost už je věcí jinou.
N Bulk - ® Út 9.8.2005 8:47:33
Rybář: A to u kohokliv, nebo jen u svého dvorního dodavatele??
N Rybář - ® Út 9.8.2005 8:44:48
Bulk: Já to tak dělám běžně ... řeknu za kolik to můžu koupit na netu a jestli mi dá stejnou cenu, že to koupím u něj
N Bulk - ® Út 9.8.2005 8:44:05
Martin M.: To jako normálně vybalíš na prodavače že to na netu je třeba o 100Kč levnější a .....???

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 3 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | příhody, kuriozity ]

Co je nového - všeobecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniPrologic Rukavice Max5 Thermo Armour (SLEVA 58%)

Za 499
Teplé rukavice s unikátním vzorem Realtree Max5. Odolný 100% polyester o gramáži 180g. Voduodpudivá povrchová vrstva. 100% nepromokavé díky polyuretanovému zátěru. Prodyšné. Teplá fleecová podšívka. Extrémně teplé díky izolaci Thinsulation. Zesílená dlaňová část. Zesílená látka na ukazováku.

akce, rybareniESP Barrel Bobbin

Za 359
špičkový řetízkový indikátor záběru -balení obsahuje řetízky dvou délek ,které je možné kombinovat spolu se závažím a tak získáte indikátor o váze 3g,6g a 9g -uchycení je pevné nebo průběžné pro různé možnosti indikace záběru -výborné zpracování za super cenu

Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme cestovku
Rubrika Cestovky
CA Worldfishing CA Worldfishing

Specializujeme se na rybářské zájezdy do atraktivních destinací! Cestovní agentura World Fishing se zabývá zprostředkováním rybářských...