Trapasy a rozpačité situace

Vím že tu už bylo spouta podobných otázek, ale přesně takováto tuším ještě ne. Nechci na Mrk zatahovat bulvár, atd.....ale, nestydte se a pište, jestli jste se někdy na rybách ocitli v nějaké té situaci, ve které by jste raději nebyli.......
Autor diskuse: tench - Profil , 31.8.2007 všeobecné - ostatní

patlal - Profil | Čt 16.2.2012 17:01:56

Bambus... T.maniak >> Bambus...Tacklesmani - Dle chuti každého soudruha :-)

milin - Profil | St 15.2.2012 14:15:15

moskyt >> Tak to si mě dostal :-)))

Bambus...Tacklesmani - Profil | St 15.2.2012 14:07:51

patlal >> tak to bylo super. :-)

já bych už běžel :-) pokud by stála za to :-)

moskyt - Profil | St 15.2.2012 14:01:57

Toto se stalo mé osobě. S kamarádem na Lipně na kaprech, kousek od nás dva místní rybáři. Pokecali jsme, večer jsme s kámošem odešli na pivko, místní zůstali, že zkusí candáty.Ráno jsme se vrátili a zašli se optat jak to šlo. Místní kolega odvětil, že nic moc, že jedna pětapadesátka a jinak
nic. Bezelstně povídám ,,..lepší než drátem do oka,, , kamarád pouze hýkl a mazal pryč. Pokrčil jsem rameny a šel za ním. Byl celý rudý od zadržovaného smíchu a povídá..,,že jseš občas svině to vím, ale takováhle,,....Pořád jsem nechápal. ,,..ty jsi fakt neviděl jeho oči ?,, Teprve teď mě to docvaklo, pán měl jedno oko skleněné....

Knapík - Profil | Út 26.8.2008 9:28:47

Za časů, kdy jsem se neustále potloukal okolo pstruhových řek a potůčků a všude vládla chatařská míra, se u vody stalo bezpočet situací, které buď navodily úsměv nebo naopak odpovídající obavy...
namátkou vzpomínám, jak jsme s kolegou - Johnysax- trávili u vody celé dny a bok po boku bojovali proti puntíkatým fešákům. Tak se jednoho dne, když bylo poměrně deštivo, milý kamarád natolik zachumlal do pláštěnky a atomkecec, že si ani nevšiml, že se z pošmourného stal docela hezký den prozářený slunečními paprsky, které v kombinaci s gumou a igelitem udělají své. Do bot samosebou plynule vtékala voda a musím říct, že asi po třech hodinách chůze a brodění v tomto úboru se jeho do té doby docela normální vzezření změnilo a začalo projevovat různými neskutečně ohavnými projevy.... bylo to neskutečný, do hniloby nebylo daleko a tak vznikla jeho přezdívka ZÁPAŘ.

-Každé zahájení probíhala soutěž, kdo tam spadne první.....většinou jsem v ní díky své horlivosti vítězil, ale Zápař mě dostal i tady....blížím se k menšímu přelivu a svidinou záběru solidního pstruha ho začínám prohazovat s tím, že pak dáme pauzičku. Najednou slyším zoufalé..Richardéééé...., co je? -říkám aniž bych se otočil...chytám tenhle jezík.....pak se kouknu a vidím Zápaře zamotaného ve smyčkách vlasce....Ty ses chytil!....Jo, hlásí, visel a vysekl si třpytku (pyskačku) přímo do horního rtu, samo, že až za protihrot. jako chirurg amatét jsem samosebou vědl jak na to. Protáhnout, uštípnout, desinfikovat. Štípačky nebyly po ruce, tak došlo na pean, roztáhni to, co to jde a já to vyndám, jak jsem řekl, tak se stalo a výpravu jsme mohli v pohodě dokončit:-) Zbyla mu tam jen tečka jako od vymáčklého uhra.

-na Orlíku ve Štědroníně to bylo peklo, vezlo se víno i kouření a nadměrná konzumace obojího dodala Zápařovi sílu a zatímco já po návratu z hospody pouze poblil co se dalo a ještě i nahodil, tak Zapař vyrazil z hospy cca půl hodiny po mě. K vodě to bylo cca půl hodiny pěšky, ale to by musel chytit správný směr a ne vyrazit úplně na druhou stranu k Písku.)
Říkal jsem si, kde asi je, ale nepanikařil jsem. Dorazil v šoku asi ve 4 ráno, měl jen jednu botu, klobouk někde cestou potratil a byl úplně vorvanej od ostružiní a šípků....no děs, ale dal se do rána do kupy, aby mohl spatřit můj večerní výtvor, k němuž jsem po ránu přidal nekutečně velký ho..o, které jsem položil vedle bortu rozpadlé loďky. A pak přijela rodinka a začala se vybalovat, že tam budou kempovat s dětma, chytat a tak. Ale vysvětlili jsme jim, že je to nejhorší místo na světě a dějou se tam hrozný věci, ryby ani ťuk atd. Nakonec nám jeden rybář pomohl vytlačit auto, se kterým Zápař sjel takřka do vody a zatavil spojku.
Výlety se Zápařem mají své specifické mikroklima a to zejména při výpravách na loď, ale o tom až jindy......

patlal - Profil | Út 26.8.2008 6:22:58

Toto se stalo kolegovi na jednom malém rybníku.
Nafrčel na ryby,rozdělal feeder a asi za 5 minut přijela na druhou stranu baba,fešná (je to asi 30-40m) vylezla z auta a rozhlížela se po rybníce a kolega si chytá dál.Asi za 2 minuty tam stála s kalhotkama na prstě a točila s nimi nad hlavou a kolega si chytá dál ale už po očku šmíruje.Za dalších pár minut tam stojí jak jí pán bůh stvořil,v ruce vybrátor a už si to s ním rozdává a kolega chytá dál ale pouze na oko a se zájmem to po očku sleduje.Pak si to asi 5minut dělala,náhle přestala koukla na kolegu a pokrčila rameny jako by říkala....tak co bude s tebou něco _.........nebylo tak si zabalila fidlátka a jela asi na jiný revír .

Mikyrybář - Profil | Út 26.8.2008 4:37:25

Přidám taky příhodu s falešným záběrem...

Před pár lety jsme jeli s pár kamarádama na několik dní na Jesenici k Chebu. Jen s námi i kamarád, který se rád napije víc, než je zdrávo. Sliboval, že bude hodný, ale nebyl. První den se ožral jak carský důstojník a vyřvával, až nás z toho bolely hlavy. Druhý den udělal suchý nácvik, vyndal jeden prut s futrálu, sesadil, zkontroloval montáž a zase sbalil, Pak se zase zmazal. Třetí den už došlo na nához - postavil stojan, vybalil prut a fíííííííí, přehodil nás všechny. Po spílání to stáhnul a nahodil znovu. Tentokrát přehodil jen mě. Nechal jsem to být, stejně to nic nedělalo, tak o nic nejde. Kamarád Jarda šel zase doplnit tekutiny a vzápětí usnul. Mě to pořád nedalo, říkám si, co kdyby to přeci jen přišlo, byl bych zamotaný v jeho prutu, to ne, tak jsem mu to stáhnul a že mu to přehodím. Něco se ve mě hnulo, já chytnul čertovskou a rozhodl jsem se, že mu to osladím. Vysypal jsem rohlíky, co jsem měl s sebou, igelitový pytlík jsem složil do formátu 2x2 cm a převázal PVA-čkem. Za čouhající ouška pytlíku napíchl na háček a nahodil správným směrem. Když se Jarda po pár hodinách probudil, přišel, zamžoural a optal se , že jestli to něco dělalo. Tak mu říkám, párkrát ti to píplo ale pak nic, takže asi jen průjezd. Jarda se chopil prutu ža jako přehodí, jak zatáhl, pytlík se rozbalil a nabral vodu. Prut se ohnul skoro na hranici testovací křivky, Jarda vyvalil oči a začal řvát: Wolové, něco tam je, to musí bejt hovado. Vytáhl jsem kameru a začal šťastného lovce točit. Ten byl blahem bez sebe, pořvával, že jsme prd rybáři, že on na jeden prut a jeden den zapřáhne takovýho kapitála a my na 2 pruty za 3 dny ani drbanec. Musel jsem se hodně přemáhat, abych se nezačal řechtat jako hovado. Vzhledem k tomu, že ostatní neměli o mé škodolibosti ani páru, pobíhali kolem Jardy a čekali, co že za macka se objeví u podběráku. Když se pytlík plný vody vyloupnul u břehu, v Jardovi by se krve nedořezal, zíral na něj jak na svatý obrázek a jen koulel očima, Pak si nás změřil pohravým pohledem, konstatoval: To jsou fóry!! a šel zase spát. Nám zůstal unikátní záznam kamaráda, který, sotva se držíc na nohou, tahá zběsile pytlík plný vody . :o))

A ještě jeden zážitek z minulých dní. Jedu si po D1 svou obvyklou 160-kou, přemýšlím si o blbostech, kouknu do zpětnýho a za mnou nalepená kára. Říkám si uhnu mu, kouknu ještě jednou a vidím, že řidička má hlavu až po čelo zabořenou v mapě. Přidám, auto taky, Při 190-ti, kdy se pozice řidičky nezměnila, jsem nevydržel a uhnul do pravýho pruhu. Tohle je hra asi z jinýho levelu. Jak mě auto míjelo, koukám a chlap na místě spolujezdce mi děkuje a ..........drží volant. To auto mělo pravostraný řízení. V tu chvíli jsem byl sám před sebou za blbce....

bambus11 - Profil | Út 26.8.2008 1:34:50

Obnovíme rok starou otázku :D
Na posledním rybářském táboře kámoš dycky nahazoval rousnici, kterých měl asi 3 kusy kousek od břehu pod strom. Samozřejmě to na něj hodil, tak jsem mu řek, počkej já ti to ukážu, hádejte jak to dopadlo... Ale to bylo jeho špatnym prutem :D Na druhej nához a třetí navazování a poslední rousnici se to povedlo... Několik dní předtím házel na stejný místo kačenu s hrouzkem, hodil to na strom, pak mu kámoš ukazoval jak se to háže na strom a já to pak za mástra našťestí hodil do vody :D

schiwa - Profil | Út 9.10.2007 20:53:47

Takovej malej,nedávno sem byl na candátech a celkem šli,zastavili se na pokec rybáři jen tak jestli berou kapři,já jen řekl že asi ne,že je stejně nechytám.Minutu potom co odešli tak sem měl jízdu jak svině na velkou ouklej,tak sem zasek a na konci cítím těžkou rybu.Pořád přitahuju a přemýšlým jak jí dostat na břeh pač sem tam byl úplně sám ,tak začnu řvát ze všeh sil,"Chlapy pomoc! mám tam nějaký hovado!,během pár vteřin bylo okolo mě snad deset lidí a další se scházeli na pláži.Já vytáh z vody velkou větev..

Bady - Profil | Út 9.10.2007 20:23:53

Tak co mel zase nekdo nejakej novej trapasek ja jo sedel jsem na rybech a nejednou sel par a ten chlapik sahal te dame až na ní tak dlouho než ji ..... a a vsimly si nas až po chvilce že chytame za kerem. Ale my nevedeli jestly se smat nebo ne.

splavek - Profil | Ne 2.9.2007 18:03:14

Když náš junior měl tak dest-jedenáct let a ještě ho bavili ryby,tak já ,on a jeden jeho kamarád jsme vyjeli na ryby.Moc to nebralo,ale najedou přišly kousek od nás tři slečny.Jak je pámbůh stvořil skočili do vody,najednou kamarád syna hodně nahlas volá:hele holý baby.Mladej mu taky hodně nahlas odpovídá:Jo vidííííííím.Tak jsem se do toho vložil abych uklidnil situaci,protože slečny se začali ohlížet,kdo je to vlastně očumuje:to ste ještě neviděli holou babu.A oba svorně a hodně nahlas vykřikly:Jo viděli,ale jenom na obrázku.Holky se začali hlasitě smát a odešly,ale všechno co knim patřilo měly v cajku.

Dejv - Profil | Ne 2.9.2007 13:55:04

Jednou jsme s kamarádem Radkem chytali z dělící hráze dvou písáků. V té době byl nadstav vody asi 3/4metru a konce hráze byly zatopeny. Radek tam jel o den dříve a neznal to tam, takže se tam dopravil na člunu. Když jsem za ním přijel, tak mi říká: "Dej si bacha, tam jak končí ta pěšinka u rákosu, tam jsem vykonal "velkou potřebu" a zahrábl ji pískem." To ovšem netušil, že pěšinka dál rákosem pokračuje a je pouze zatopená. Ovšem místní to věděli a při koupání ji používali. Najednou slyšíme šustit rákos a dívčí hovor. A když rákos došustil, tak řev "Ježíši kriste!!!" a zuřivé šplouchání vody. Radek se na mě podíval: "Moje nášlapná mina" Když nás míjeli (šli bosé), tak kdyby šlo pohledem zabíjet, tak jsme na kaši.

Dejv - Profil | So 1.9.2007 18:01:50

kajda: Pánové, nedělám. Ale co si s ní dělal potom tenchlápek, to už bohužel nevím.

Don Carlos - Profil | So 1.9.2007 18:01:27

Já jsem to jednou schytal omylem za tátu. Ten totiž na jedný dovolený asi před deseti lety odešel od prutů na záchod a pruty nechal hlídat kamaráda. Náhodou jsem se šel podívat, jak jim to jde, když slyším řev. Dělej, dělej, tátovi to bere a já nevím, co s tím. No, zaklekl jsem do bloků a vyrazil sprintem, že jsem měl stovku pod deset... :) Přiběhnu k prutům a skutečně. Na jednom z nich záběr. Tak, teď jim ukážu, jak se tahá ryba, pomyslel jsem si. Na nic nečekám, beru do ruky prut a mohutně sekám!!!
Na to, co následovalo, jsem čuměl jako blázen. Tátův podařenej kamarád totiž vytáhl při záběru malou plotičku. A rozhodl se, že někoho nachytá. Tak jí nechal na háčku asi dva metry od břehu. Můj zásek katapultoval plotici někam směrem ke Gagarinovi... :))) Zkoušeli jsme jí hledat, ale v okruhu zhruba sto metrů za mnou nikde nebyla. Ještě teď, když jsme v jižních Čechách (místo, na který jezdíme už před dvacet let) si na to někdo vzpomene a jsem na totální kavku. :)))

tench - Profil | So 1.9.2007 17:50:35

jsem podobného názoru...

kajda - Profil | So 1.9.2007 17:40:59

Dejv:Tak to si snad delas prdel?:o))

Dejv - Profil | So 1.9.2007 17:03:42

Kráčím si to takhle jedno ráno po břehu pískovny a koukám, jak kus přede mnou leze do vody nahatej chlápek. Jak jsem se blížíl, koukám, že mu něco tmavýho čouhá z řitě. Proboha, snad nejde srát do vody, pomyslel jsem si.
Když jsem ho míjel (vůbec o mně nevěděl), raději jsem přidal do kroku, protože to "tmavý" byl pořádnej černej robertek!!!

tomchamik - Profil | So 1.9.2007 15:26:57

ještě se podělím o jednu trapárnu,jak jsem již psal níže,jezdím na ryby se synem a občas bereme nějakého jeho kamaráda a tak tomu bylo asi před 2 roky.dojeli jsme k vodě a kluci hurá chytat,čapli pruty,píchli rousnici a nához,samo jeden přes druhého,trpělivě jsem vysvětloval co a jak a tak další pokus,Tomeš(syn)krásně švihl prutem,ale někde se stala chyba a vlasec se zachytl o kličku(známe všichni),rána a olovo letělo samo.Už jsem trochu tekl,protože mě toto zdržovalo od navazování svého cajku a tak jsem prones něco splašencích co chtěj chytat a neumějí ani nahodit.nicméně jsem vzal Tomův prut,znova ho navázal a povídám,dívejte se pořádně jak se to dělá,ať si to můžete házet sami a já mám klid.Ukázkový nápřah,ještě vysvětluji jak držet směr a vzdálenost olova od špičky a švih,a zamozřejmě prásk,protože v zápalu vysvětlování jsem nepřeklopil řadič.Olovo letělo jak tomovo a ten jeho kamarád řekl jen,AHANo nakonec jsme se zasmáli,ale měl jsem na sebe pěkný vztek.Dnes,když mě z mladejch tečou nervy tak si vždy vzpomenu na své školení a vychladnu

tench - Profil | So 1.9.2007 14:56:50

i.sladkay: inu, kdo druhému jámu kopá, sám do ní padá.......

j.sladkay - Profil | So 1.9.2007 14:38:33

no tuto prihodu som nezazil ja, ale stoji za to aby som to sem.
jeden znamy sa drzi odjakziva pravidla : velka nastraha, velka ryba na hacku. tak mu kamarati stiahli prut, nastrahovu rybu dali dole, a na miesto ryby uviazali velku zabu kamarat sa vratil z auta a zradu mu zacalo potapat plavak, ale hodne. a potom uz len suvisly tah. mal okoze zaber kamarati sa zacali smiat, ale ked zdolal metrovu stuku, tak ich to ryclo preslo, nuz vsetko je mozne

tench - Profil | So 1.9.2007 13:51:43

Radi m F.: to víš....laici

ada.j.3 - Profil | So 1.9.2007 13:46:08

Kdyz jsme s kamosem jednou chytali kapry na sterkovisti tak jsme nahodili k jedne bojce(PETlahevna provazu pripevnena kamenem)rybaru kteri uz odjeli a bojku tam nechali najednou kamos mel zabera nejaky kaprik mu to omotal kolem bojky toho jsme si ale nevsimly a mysleli jsme si ze ma na udici pekneho kapra tak to taha uz docela dlouho a vubec nikdo si nevsiml ze bojka nikde neni videt najednou se zacala sjizdet hromada lidi kolem vzali jsme clun a vyjeli ze clunu jsme vytahli bojku lidi na brehu vychlamani jedine my z kamosem jsme sedeli u vody nasrani

Radim F. - Profil | So 1.9.2007 13:45:20

Pár let zpátky jsem na jedné přehradě chytal kapry z hladiny na rohlík.Bylo to poblíž hráze, kde navíc byla ještě taková malá pláž a hodně lidí.Ten den trochu foukalo, takže byly malé vlnky a kapři se v nich ztráceli.Najednou mi něco z hladiny vzalo rohlík, tak sem sekl.A protože sem chytal na jemný vlasec i prut, hned sem radši povolil bojovku a udělal sem dobře - ryba vypálila na volnou vodu a brzda vrčela jak blbá.To samozřejmě neuniklo pozornosti lidí z pláže a tak za chvíli sem měl za sebou pěknou skupinku čumilů.Ryba jezdila hodně daleko od břehu a vůbec se mi nedařilo ji přitahovat-navíc to byl takový ten tupý tah, žádné třepání hlavou nebo rychlé změny směru.Přitahoval jsem ji dost dlouho, už byla kousek od břehu, kde na ni čekala (kromě mne) spousta lidí, které přilákala řvoucí brzda.Když už byla ryba konečně blízko břehu, trochu sem se do toho opřel a konečně sem ji dostal na hladinu.A najednou se z obrovského kapra nebo amura vyklubal asi 50 cm dlouhý kapr podseklý za bok.No všichni se na mě dívali jak na blbce a smáli se, taková malá ryba a dá mi tak zabrat.Ale zkuste takovému davu lidí vysvětlit, jaké to je tahat rybu ¨na placato¨:)