muskarsky navijak

Hledam muskarsky navijak v cene max do 2000kc,ktery se musi znacne odlisovat spolehlivosti od ostatnich ve sve cenove kategorii-dekuji za vase nazory.
66 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NŘízek - Profil | Út 22.8.2006 12:11:51

Medved: zcela Te chapu, taky se k tomu dopracuju:-)

    Nmedvěd - Profil | Út 22.8.2006 12:09:59

    Řízek:jak říkám.Obydlí musí mít dané parametry.Blízko k vodě,blízko k parkovišti,málo lidí,klima ,velká terasa a pod.Asi dědkovatím,ale je mi to fuk.

      NŘízek - Profil | Út 22.8.2006 12:06:47

      Medved: tak tak, jen s tim malym rozdilem, ze vyberem pouze priblizene misto a pak to tam obihame, jestli maj zrovna volno, to je to dobrodruzstvi:-), zamlouvat nic nesmim, to je pry znamka zacinajiciho dedkovateni-nebrat osobne prosim:-)

        Nmedvěd - Profil | Út 22.8.2006 11:50:58

        Řízek:bylo.Dva týdny to jejich pivo nemůžu.Jinak s cestovkama tam taky nejezdím.Kamarádka najde na internetu,účastnící se rodiny odsouhlasí a jedeme.Mám rád určité zázemí a barák dvacet metrů od pláže je už nesnesitelně daleko

          NŘízek - Profil | Út 22.8.2006 11:43:52

          Medved: tim jsem chtel naznacit pouze to, ze se po Tvych ctenych stopach vydavam bez ucasti cestovky, hledani onech plechovek na skladce ve splitu bude jen tresnickou na dortu cele akce, bylo jich opravdu 90?:-))))

            Nmedvěd - Profil | Út 22.8.2006 8:36:22

            řízek:tajemna?V Chorvatsku?No možná někdy v restauraci.Tam jsem sem tam taky čekal ,čím mne překvapí

              NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 21:54:35

              Radeji se vydavam na vlastni pest, miluji dobrodruzstvi s nadechem tajemna:-))

                Nmedvěd - Profil | Po 21.8.2006 20:16:58

                xaxap:jaký stopy.Odpad jsem třídil poctivě a těch devadesát plechovek od piva odvezli v sobotu takovým velkým autem

                  NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 19:01:09

                  Rizek: koupil sis zajezd od Wild Life Travel "Po stopach medveda" ? :-)))

                    NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 16:09:52

                    Ja pouze pri brisnim tanci me nastavajici, s radiusem v druhe ruce:-), a pak samozrejme na ohri,:-), kde preci jen preferuji taktez urcity druh soukromi. Freudovske tema by bylo jiste zajimave, rad bych si rozsiril obzory, sem ale v chorvatsku, jak sem uz predznamenal.

                      NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 15:44:34

                      Xaxap
                      já si honím jenom v privátu a pouze s Megem, protože jeho materiál odolává všemu.

                        NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 15:30:37

                        Radius je na picu, rozumnej clovek by si vzal toho Xplorera od barona.

                        Rizku, kurva chlape, to znelo jako vyzva ke spolecne honitbe :-) Milosi, pridas se? :-) nebo prijed na CW, muzem si dat odpoledne na tema Freud, nedavno mel dokonce vyroci.

                          NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 13:44:05

                          Pravda, zapomnel sem,boris si uz vlastne vybral tu ticu nebo snowbeecko, takze sme si sli po nervech zcela zbytecne:-)))

                            NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 13:33:11

                            Řízek:
                            A co mu chceš ještě proboha radit ? Radius už tady padl jako jasná volba. Nebo si chceš dát repete ?

                              NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 13:28:53

                              Krasne je na svete, negativni emoce odplaveny, ucastnici diskuze uklidneni, ted konecne muzem zacit radit Borisovy.

                                NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 13:26:53

                                Mily chacharku opet tve uprimne blablabla, ale co, aspon je to vesele:-). Protoze to evidentne lamsoni neresi, nebudu to resit ani ja, petici odsuzujici nakup radiusu necham na jinych, povolanejsich:-). vsechna fakta tu sou pouze ze zdroje typu jedna pani povidala a k tomu se uz nehodlam vyjadrovat.
                                Jak si spravne poznamenal, v mnoha oblastech plavu, ale plavu rad, nebot plavani je jeden z nejkrasnejsich sportu:-)a je treba vice trenovat! Co mas proti onanii, byt na ohri? Vis co rikal Zikmund Freud...

                                  NMilan B. (MB) | Po 21.8.2006 12:20:53

                                  To Xycht: Mas to v mailu

                                    Nmedvěd - Profil | Po 21.8.2006 12:18:58

                                    už se perou?

                                      NVýr - Profil | Po 21.8.2006 12:11:47

                                      Xaxap: šklbať niet čo-z teba mi už aj perie opŕchlo.

                                      Miloš: jak nepokecám? ...nevedel som pochopiť načo vlastne riešime tú brzdu keď nie kôli megapotočákom -a potom mi svitlo -veď u vás sú LOSOSY. Tak to mi u nás vo východnej gubernii nemáme.

                                        NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 12:07:59

                                        sakra, kde ten Rizek spatruje podobnost tveho vyjadrovani, Milosi, k memu? je slepej. Takhle mekky vyklizeni pozice jsem nikdy neprovadel :-)))

                                          NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 12:02:24

                                          Výr:
                                          Jo, mě už to nebaví. Jak to není o hodně dírkách, tak velice brzy měknu. A Řízek je strašný reelový asexuál a dírkový suchar, není s ním sranda.
                                          A ty chytáš lifetime fish jenom jednou za život, takže s tebou si o značně odlišných reelech taky nepokecám.

                                            NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 12:01:51

                                            Vyr: ty drz zobak, nebo te naskubu do sacku s patentnim uzaverem, predam Bukovi a ten te pak bude prodavat za unbeatable price!

                                              NVýr - Profil | Po 21.8.2006 11:51:40

                                              Hmm.....tak pekne sme sa hádali a vy už to chcete skončiť?

                                                NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 11:39:14

                                                Rizku, jsi vzdelany clovek, tak tady prestan frustrovane kopat jak nekteri v detstvi poznamenani ci dobrovolne nedovyvinuti. Opravdu myslis, ze by si Milos nechal vykecat diru do hlavy, prijal nejaky cizi styl? Ty vole, drz se ryb a onanie na Vohri a nepoustej se do temat o sociologii, psychologii, determinaci osobnosti a abych nezapomnel taky o navijacich, protoze v techhle oblastech fatalne plaves :-)

                                                  Nboris letovský | Po 21.8.2006 11:38:53

                                                  milos dia: dirky?

                                                    NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 11:32:23

                                                    boris letovský:
                                                    alespoň jsi zjistil, že Radius má nejlepší poměr cena/výkon. Ostatní v této diskusi je pouze mentální balast, protože pokud se muškaři mezi sebou alespoň jednou týdne nerafnou kvůli tackles, tak jim pak hárá psychika.

                                                    A vykašli se na dírky, jsou moc drahé, až 100 CZK za jednu.

                                                      Nboris letovský | Po 21.8.2006 11:25:58

                                                      no toto je ponekut obsahlejsi diskuse coo :D

                                                        NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 11:11:29

                                                        Řízek:
                                                        Klídek, jo ?! Můj ženijní styl je poněkud odlišný od Xaxapovo.
                                                        A můj podíl práce na datech o Tetter City Lamson není vůbec žádný. To se musíš ptát u pána Housera.
                                                        A přestaň se erektovat, nejsi přece v low-marvin levelu !

                                                          NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 11:09:00

                                                          Rizku, zarytej romantiku, brain on! Odpovez si na otazky:
                                                          - jak vypada Ceska republika v hodnoceni uplatnovani prava a korupce navenek?
                                                          - jak dulezity je cesky trh pro americkeho vyrobce muskariny?
                                                          Lamson se soudit nebude. Zcela pragmaticky si rekl: at si tam ti looooseri ty jejich vlastni smejdy klidne prodavaj a kupuji.

                                                            NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 11:03:49

                                                            Milos: trosku me mrzi, ze si zacal pouzivat chacharuv styl, to zn. spousta slov, ale vlastne si konkretniho nerek nic. Je takovy problem se s temi zasadnimi fakty podelit i s ostanimi? Neberu Ti, tvuj podil prace na jejich zjisteni, coz je chvalihodny pocin, ale kdyz si je nechas pro sebe, jaksi to ztraci smysl.
                                                            PS:Ty mas neco proti ceskymu mega potocakovi? Tomu uz nerozumim vubec, ale kazdemu co jeho jest, klidne si je jezdi chytat jinam, pokud mas pocit ze tam sou ty megapotocaci nejaky lepsi.Me to rozhodne nevadi:-)

                                                              NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Po 21.8.2006 10:58:25

                                                              jo jo, jak rika Pike, kdo podporuje cerny trh a navic nema vkus, toho Buh ztresta popr. komunisti vyhodi ze strany ci akademie. A krom toho mu drive vypadaj vlasy, budou ho castejc bolet zuby, bude mu chodit do schranky vice reklamnich letaku a jeho deti se daj na drahu newpunkovych celebrit futrujicich drogy nebo pornostars u firem "Golden rain" ci "Big Fat Papa Adventures". Tak Rizku, ted uz to vis.

                                                                NPike | Po 21.8.2006 10:58:24

                                                                Rizek: Navijak jsi koupil v dobre vire, za to te nikdo neobvinuje a nikdo nechce, abys ho vracel.
                                                                Ale ten ten tvuj komentar tak nevypadal, naopak jsi to napsal tak, jako kdybys o tom vedel a jako kdyby ti to bylo jedno.

                                                                  NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 10:51:08

                                                                  Pike: pozadi je asi takovy, ze nic netuse sem si koupil ceskyho lamsona a mel sem radost z velmi kvalitniho a funkcniho navijaku, kterej je navic vyrobenej u nas. I dal sem to sem jako pozitivni zkusenost a nekolik velmi spravedlivych a neomylnych jedincu me zacina presvedcovat o tom, ze tou koupi a naslednou priznivou recenzi vyrobku sem se dopustil neomluvitelneho cinu proti kapitalisticke etice. V me vete si jiste jen nedopatrenim prehlidl slovicko nemusi v zavorce. Take jsem si zjistil nejaka fakta, ale nic to uz nezmeni na mem vztahu k tomuto navijaku, ktery je mimochodem bezne k dostani i v jinych rybarskych potrebach. Kdyby se me neco podobneho, jako majiteli znacky a zadavateli zakazky stalo, budu pokracovat pravni cestou. Jako koncovy uzivatel to uz vsak neovlivnim a nevyresim. To si musi vyresit tovarny mezi sebou. Vracet ho kvuli tomu take nehodlam. Na mou popsanych skvelych vlastnostech navijaku to nic nemeni.

                                                                    NVýr - Profil | Po 21.8.2006 9:20:38

                                                                    Miloš:
                                                                    add prví odstavec: dík :-) prvú polovicu odstavca beriem ako poklonu

                                                                    add druhý odstavec: asi mám modrý pondelok

                                                                    add tretí odstavec: a čo na tej brzde vlastne nefungovalo?

                                                                    add štvrtý odstavec: ja nevidím medzi Velocity a ostatnými navijákmi vyšších tried od Lamsona iný rozdiel ako design a prípadne povrchovú úpravu -chcel som len vedieť či sa mýlim.

                                                                    add piaty odstavec: videl som odvaliť dúháka na jazere kôli tomu že majiteľ mal len "zásobník na šnúru" a preto si myslím že brzda, síce nie často, ale občas sa hodí aj u nás. (Lifetime fish sa chytá tuším len raz za život.)
                                                                    ...a neser !

                                                                      Nxycht | Po 21.8.2006 9:05:35

                                                                      Miloš_Dia: Pracuju sám neustále a docela se mi to vrací. To je na okraj. Pan Ryan Harrison mi zcela jistě napíše, že ty navijáky jsou na hovno a že byl problém v kvalitě. Pravda, ale může být jinde.....Dovedeš pochopit, že je to názor jen jedný strany? :-)

                                                                      To, že se tobě posrali 3 navijáky neni žádnej vzorek, předpokládám, že statistiku si měl na škole, takže mi to potvrdíš. Víš kolik se jich mohlo vyrobit?

                                                                      Ptám se, proč se Lamson nesoudí, když se ty navijáky (padělky) prodávají vesele dál? EDIT: mě se tohle stát a být to jak to tu popisuješ, tak se soudím zcela jistě

                                                                        NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 8:58:32

                                                                        xycht:
                                                                        Proč se konečně nepřestaneš domáhat důkazů od jiných a nezkusíš taky chvilku pracovat sám ?
                                                                        Napiš e-mail panu Ryanu Harrisonovi z firmy WATERWORKS-LAMSON a zeptej se ho sám !

                                                                          NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 8:44:10

                                                                          Výr:
                                                                          Bubo, podle karty a podle tvých příspěvků nejsi žádná duševní socka, tak proč se tady tak blamuješ ?
                                                                          Xaxapovo vyjádření je naprosto v pořádku a plně v kontextu , normálnější už více býti ani nemohlo.
                                                                          Byl jsem chvilkovým majitelem 3 reelů Velocity - a všechny jsem vrátil.
                                                                          Na tvou otázku jsem odpověděl přesně podle zadání, pokud ti odpověď nesedla, zkus se zeptat jinde.
                                                                          A mimochodem, řešit brzdu u navijáku, který bude sloužit maximálně pro zdolávání extra bojovných oukeljí či mega potočáků produkovaných českými top revíry je ještě větší úlet než počítat dírky na navijáku.

                                                                          Řízek:
                                                                          Jsi spokojený uživatel, tak k čemu ti budou nějaká fakta ? Užívej si a neřeš problémy zabedněných lůzrů.

                                                                            NPike | Po 21.8.2006 8:30:59

                                                                            Jen dodam, ze pozadi pribehu neznam, takze ten comment neni vyslovene k teto kauze, ale k vete kolegy Rizka, ktera vyznela zcela generelne. Nesoudim ani kvalitu budejickeho Radiusu, protoze jsem ho v ruce nikdy nemel

                                                                              NPike | Po 21.8.2006 8:29:05

                                                                              Rizek: Chybna je tva reakce o konecne spotrebiteli a korektnosti prodeje. To je cesta do pekel. Jak by se ti libilo, kdybys prisel na trh s nejakym vyrobkem a zahy by ten samy a okopirovany zacal prodavat nekdo jiny, at uz stejne kvalitni nebo mene kvalitni? Pekne by te to sralo a asi bys i nadaval. Reakce tvych byvalych zakazniku v tvem stylu by te taky nepotesila. Takze tento pristup neni uplne spravny.

                                                                                Nxycht | Po 21.8.2006 8:25:48

                                                                                Miloš_Dia: A u koho sis to prosim tě ověřil? To by mě fakt zajímalo :-) Podej důkaz, zatím si nevyvrátil svoje spekulace.

                                                                                PS: Ty taky vytrubuješ do světa údaje o smlouvách a vůbec obchodních vztazích ve svojí firmě?

                                                                                  NVýr - Profil | Po 21.8.2006 8:19:08

                                                                                  Miloš: na XAXAPA som sa obrátil - bola to len reakcia na: ("Lůzra, kterej kuchá akorát ryby a ne navijáky, doporučuji neposlouchat. Proklamovaná spolehlivost srovnatelná s vyšší třídou je nesmysl konstruovaný na výše uvedené nezkušenosti.") -ale normálnu odpoveď vlastne ani nečakám :-)

                                                                                  To že ty si bol "šťastný" majiteľ nefunkčnej brzdy by som negeneralizoval -ja som "šťastný" majiteľ už DRUHÝCH SIMMS broďákov (prvé ProGuide, teraz G3) a oboje tiekli -prvé hneď pri prvej vychádzke -druhé po jednej sezóne (šev na chrbte) a topánky L2 sa tretej sezóny tiež ťažko dožijú -neznamená to ale že to zovšeobecňujem.

                                                                                    NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 2:06:12

                                                                                    Boris: kdyz se ti ty navijaky libej, tak si z nich nejakej vyber, vypadaj celkem dobre a svou sluzbu taky splnej, stejne jako navijaky o dost drazsi.

                                                                                      NŘízek - Profil | Po 21.8.2006 1:51:38

                                                                                      Chacharoidni zabednenej looser a spol: celkem me ted serete, no nic ste anti radiusove zalozeny. Za svym tvrzenim si stojim, brzda u radiusa z budejek je lepsi-rozsah, plynulost nez napr u moduly, batenkila, ultralita, sovereigna ci marquise -vybiram schvalne ty drazsi navijaky a mam to -predstav si, z vlastni zkusenosti, ano je tomu opravdu tak, tyto navijaky sem mel moznost porovnavat i se do nich podivat, coz nebylo zase tak strasne komplikovany. Nevim, proc stale musime resit nejakou koreknost prodeje, ta me jako spotrebiteli muze(nemusi) bejt ukradena, to at si vyresi ti k tomu povolani.Ja sem pouze spokojeny uzivatel. Pokud vim, Milosovi brzda u b.lamsonu neslouzila, X lidem slouzi jak ma, takhle to ale chodi i jinde v pripade jinych vyrobku.Design u budejickyho radiuse je stejny jako u radiuse z webovejch stranek lamsonu. Pochybuju, ze si lamson vsechny modely dela sam ve svy fabrice. Rad bych jen Milose poprosil, muze-li tedy zverejnit ta zavazna fakta, podle nichz je vlastnictvi ci jen zminka o radiusu takrka zavrzenihodny pocin?
                                                                                      Borisi promin.

                                                                                        NMiloš_Dia | Po 21.8.2006 0:24:13

                                                                                        Výr:
                                                                                        možno keby si kladl srozumitelné otázky, nemusím si tady třepit hubu...
                                                                                        Takto tebou použité slovo lůzr nabývá nebezpečných souvislostí.
                                                                                        A pokud je mi známo, Xaxap navijáky od Lamsonů nepoužívá, takže se musíš obrátit na někoho jiného.

                                                                                        Xycht:
                                                                                        add tvůj první odstavec:
                                                                                        Spekuluješ, aniž by sis nejprve ověřil fakta. Já jsem to na rozdíl od tebe udělal.

                                                                                        add tvůj druhý odstavec:
                                                                                        Spekuluješ, aniž by sis nejprve ověřil fakta. Já jsem to na rozdíl od tebe udělal.

                                                                                        add tvůj třetí odstavec:
                                                                                        Spekuluješ, aniž by sis nejprve ověřil fakta. Já jsem to na rozdíl od tebe udělal.

                                                                                          NVýr - Profil | Ne 20.8.2006 23:55:01

                                                                                          Miloš: že tam je veľký rozdiel-hlavne cenovo :-) som postrehol -že sa to nerovná viem -preto som napísal text v zátvorke.
                                                                                          Ako funguje brzda made in USA neviem -predpokladám že na tom nie je made in USA ani ten nápis -ak je pravda že si to objednal Lamson v Budejoviciach -tak dnes to vyrába v nejakých iných prdeloviciach -ide mi len o to aký je ten zásadný užívateľský rozdiel (nie estetický a designový -o tom ryby nezvyknú nič vedieť) medzi týmito modelmi keď cenovo je to rozdiel trojnásobný. (Ešte inak-pod kapotou mercedesa a felície zvykne pracovať iný motor.) Mne sa u týchto navijákov "motory" nejako dosť podobajú a preto sa pýtam.

                                                                                            Nxycht | Ne 20.8.2006 23:54:19

                                                                                            Miloš_Dia: Víš stoprocentně za jakýho důvodu byla přerušena spolupráce? Já myslím, že tohle jsou jen spekulace, protože těžko můžeš znát zákulisí a to jak to opravdu bylo. To ví jen tyhle dva subjekty a pochybuju, že by to někomu říkali :-)

                                                                                            Prodávat tyhle navijáky je nekorektní a je to opravdu zvláštní jednání, to je bez diskuze, ale důvody toho, proč vlastně tyhle navijáky nebyly dodány můžou být i jinde než v kvalitě. A to si troufám říct nevíme nikdo z těch co to tu řešíme....Co když šlo o peníze a ne o kvalitu? Takže bych se zdržel nějakých ostrých soudů co se týká kvality.

                                                                                            A to, že pár lidí řekne, že brzda nefunguje, nemusí bejt pravda. To jen tak na okraj. Mimochodem, soudí se Lamson? Já jen, že se ten "Lamson" Radius prodává na internetu, kdybych měl stopro jistotu, tak se soudim.

                                                                                              NMiloš_Dia | Ne 20.8.2006 23:35:09

                                                                                              Výr:
                                                                                              velkej:
                                                                                              -kvalita zpracování
                                                                                              -povrchová úprava
                                                                                              -Radius nerovná se Litespeed, což je na první pohled jasné z obrázků, pokud nejsi slepej
                                                                                              -u všech Lamsonů made in USA brzda funguje, u "budějovického" občas ne
                                                                                              -USA Lamson je originál, The Budejovice Lamson je produkt osvojení si asijských praktik českým výrobcem.

                                                                                                NVýr - Profil | Ne 20.8.2006 23:25:31

                                                                                                Milan B. : ak je to tak, možno mi niekto zasvätený vysvetlí aký je teda skutočný kvalitatívny (nie v počte dierok a priemere cievky) rozdiel medzi lůzrovským Radiusom z Budejovíc za 100$ a Litespeedom za 350$.
                                                                                                Možno by tento "...nesmysl " vedel vysvetlit XAXAP
                                                                                                ....hmmm???


                                                                                                  Nxycht | Ne 20.8.2006 23:17:24

                                                                                                  Milan B. (MB): Můžu se zeptat kolik ten navijáček stál?

                                                                                                    NBaron 007 - Profil | Ne 20.8.2006 23:03:00

                                                                                                    Eh, neco se tu fakt stalo.

                                                                                                      NMilan B. (MB) | Ne 20.8.2006 22:34:41

                                                                                                      To Vyr: Rekl bych ze zadny, vsechny maji konickou brzdu (system dvou trecich kuzelu), dle webu vyrobce ( http://www.waterworks-lamson.com ) je jen u Radiusu a Velocity mensi nez u ULA a Litespeed, tudiz dokaze vyvinout mensi silu. Vse ale jen dle teorie. Pokud by jsi chtel, muzu odvodit treci silu na kuzelu v zavislosti na rozmerech a sverne sile....ale taky jen teoreticky :-). Snad odpovi, nekdo kdo vsecky reely mel v ruce.

                                                                                                        NVýr - Profil | Ne 20.8.2006 21:46:14

                                                                                                        Vedel by mi niekto povedať aký je rozdiel u Lamsona medzi brzdou Velocity, Litespeed a Radiusom???

                                                                                                          NMilan B. (MB) | Ne 20.8.2006 19:49:04

                                                                                                          Jak tu psal Baron: Docela se za ty penize zda dobry Explorer Classic DC. Mel jsem ho v ruce a pripadl mi dobry, ale vic k nemu rict nemuzu. Snad se nebude zlobit za pouziti jeho fotky.
                                                                                                          Ps: Nejak odsud jeho odpoved zmizela......ze by to bylo brano jako reklama?? 14 odpovedi, ale jen 13 zobrazenych.

                                                                                                            Nboris letovský | Ne 20.8.2006 19:22:36

                                                                                                            hele kouknete na ty Snowbee prestige a disc drag a pak jeste Tica flymaster/fishmaster

                                                                                                              Nmildas - Profil | Ne 20.8.2006 18:42:19

                                                                                                              Borisi, když něco kvalitou výrazně přesahuje svou kategorii, tak to téměř automaticky přechází do kategorie vyšší. Naviják za 2 litry bude určitě funkční. Rozhodně ale nečekej, že to bude fešák a extra kvalita.

                                                                                                                Npafka_r | Ne 20.8.2006 12:50:54

                                                                                                                Moje šlechtou opovrhovaná startovací výbava čítala prut Shimano Nexave FLY 905, naviják BFG Dragon Fly, šňůra 3M DT 5F - na začátek to myslím docela stačilo. Stejně tak i prsačky z pogumovaného plátna.

                                                                                                                Nemůžeš chtít za 2tkč zboží v ceně 10tkč. To prostě nejde. Nebo jde, ale buď jako čórka, neba bazar.

                                                                                                                  Nboris letovský | Ne 20.8.2006 12:33:54

                                                                                                                  me se libi snowbee prestige/disc drag nebo tica flymaster

                                                                                                                    NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Ne 20.8.2006 12:22:54

                                                                                                                    Lůzra, kterej kuchá akorát ryby a ne navijáky, doporučuji neposlouchat. Proklamovaná spolehlivost srovnatelná s vyšší třídou je nesmysl konstruovaný na výše uvedené nezkušenosti.

                                                                                                                      NŘízek - Profil | Ne 20.8.2006 11:51:55

                                                                                                                      Lamson radius R2 1959, - u Zabranskyho na e shopu, chces-li dam ti kontakt kde ho muzes mit jeste o neco levnejc, BFR-dragon fly cartridge 355 c, 1590, -, tamtez, ale sezenes ho i u braunstara, gamacu pripadne i jinde, oba dva mam a co se spolehlivosti tyce, jsou srovantelny s mnohem drazsimi navijaky, u toho BFR je vyhoda druhe nahradni plastove civky v cene, celokovovej lamson ma lepsi brzdu a je o neco kvalitnejsi.

                                                                                                                        Njepice - Profil | Ne 20.8.2006 11:19:27

                                                                                                                        boris- kup nějakej naviják za 1000 a za zbylej 1000 si kup intermídu neno jinou lajnu kterou nemáš a basta!

                                                                                                                          NLedňáček (Iceman) - Profil | Ne 20.8.2006 10:21:33

                                                                                                                          Neexistuje! Do 2000 je jedno co vemeš, vše bude stejně spolehlivé. Jinak jsi toto stihnul probrat v muškařině.

                                                                                                                            NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Ne 20.8.2006 10:13:24

                                                                                                                            marcel: to by ses divil! Sice ne "mercedes" ale za ty prachy seženeš třeba Shimano AERO 3.0 GTi WRC :-)

                                                                                                                              NMarcel - Profil | Ne 20.8.2006 9:55:06

                                                                                                                              Boris: shanim mercedes E Class do 150 000Kc stari max 12 mesicu, myslis ze sezenu?

                                                                                                                                NZN - Profil | Ne 20.8.2006 9:51:35

                                                                                                                                ale v Lidlu mají Lauer a Hardy. Ten se výrazně odlišuje.

                                                                                                                                  Nboris letovský | Ne 20.8.2006 9:34:22

                                                                                                                                  lidlu jsem byl vcera nic takoviho unas nemaj :)

                                                                                                                                    NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Ne 20.8.2006 9:28:26

                                                                                                                                    kup si v Lídlu Mekkoffa. Ještě k tomu dostaneš lajnu a bachring!