NDocent Kolínko - Profil | Út 6.4.2021 17:51:17
rybaří >> určitě Žížala, a kámoš na malé slunky. Ale kak říkám byl to ten uzkohlabý druh, ty zelený. Těch tmavých širokohlavých bylo minimum.
Nrybaří - Profil | Út 6.4.2021 16:38:13
Docent Kolínko >> jen se chci zeptat na co jste ty úhoře chytali
NDocent Kolínko - Profil | Út 6.4.2021 12:23:19
rybaří >> Na Štěchovicích jsem byl naposledy loni.Zkouška feeder a něco se chytlo.
Známý tam ale chodí často,de facto 2x týdně,docela vláčí a docela nachytá.Žádný velikáni,ale občas říkal že co hodí do vody tak potom okyš vyjede.Ryby tam jsou,je to specifická voda.Konstantní teplota jak v létě v zimě,žádné velké výkyvy.Když jsem jezdil pravidelně tak jsme si i krmili na kapra,a šli....velikáni to nebyli.Ale krásně čisté ryby.Ale i když to nešlo,tak krásná příroda,akorát ten přístup je horší,ale na druhou stranu jsme tam byli celý týden dva rybáři,potvrzeno místním strážníkem který tam procházel každý den.Loď je tam výborná na přívlač,ze břehu stačí na kapra házet kousek,je to hluboká voda třeba už 15m od břehu.Šli tam i úhoři,na počet hodně,ale ta uzkotlamá forma,tak max 65 cm,krásně zelené ryby.
Moc se mě tam líbí,ale už tam nemáme chatu,tak jsem i trochu línej.Ale stojí to za návštěvu,nějaký kilák nachodíš,ale nikdy se nestane že by jsi nenašel místo:-)
N˘Ö˘ Krab - Profil | Út 6.4.2021 12:07:36
rybaří >> Hele nejlíp na kuličku z 💩.Na blbou otázku blbá odpověď.
Nrybaří - Profil | Út 6.4.2021 8:20:43
dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli někdo rybaří na ÚN štěchovice teď aktuálně. A když ano tak na co se nejlíp chytají pstruzi duhový. A také jestli a jak chytat ostatní dravce, a jak chytit větší kapry než 50cm na štěchovické přehradě.
NTCorleone - Profil | Čt 11.5.2006 17:11:07
Byli jste teď, v nejbližší době, někdo vláčet na "sedmičce"? Event. s jakým úspěchem? Co duháci? Díky všem za odpovědi.
NPetrson - Profil | So 14.1.2006 21:05:13
>> Josef > navíc, ty "moje" čísla sice vypadají pěkně kulatě na papíře, ale když to člověk rozpočítá, vychází to přes půl rybky na 10 m2 ( 0,66...7 ks/ar). Když do toho promítnu, kolik se jich vytahá krátce po vysazení, nějaké přirozené úbytky, musím Ti dát za pravdu - zarybnění žádná sláva. Ale jak píšeš, ta scenérie a klid jsou přednosti, které to vyvažují. Vždycky jsem tam jen vláčel, ale je čas, abych vyzkoušel, jak to tam vypadá i s jinými druhy.
NJosef | So 14.1.2006 20:56:34
Všichni, kdo navštíví štěchovickou ÚN, budou jistě s údolím bývalých svatojánských proudů nadmíru spokojeni. Ne pro nějakou masařinu, ale pro stále krásnou přírodu. Kdo může, ať využije loďku a vezme sebou foťák, ty krajinné obrazy pak lépe vychutná. A je to tak blízko Prahy. Ale skutečným rybářům bych lepší lovecké zážitky než dosud přece jen víc přál.
Petrson: S těmi sumci by to mohla být pravda, jejich lovu se tam, podle mých informací, prakticky nikdo nevěnuje.
NFosgen - Profil | So 14.1.2006 18:31:17
Šlehy: Jo máš pravdu, ale vystřílet do posledního taky není řešení.
Dneska jsem byl na V7 a bohužel nic.
NŠlehy | Pá 13.1.2006 23:09:03
Fosgen:Si trochu přestřelil s těma kormoránama.Pokud ti na řece zazimuje hejno kormoránů,tak ti pak už nic jiného než pouze pozorovat okolní přírodu nezbyde.
NRici - Profil | Pá 13.1.2006 22:15:53
Berounka je fajn, moc fajn.
NPetrson - Profil | Pá 13.1.2006 22:14:38
>> Rici > pochopil jsi dobře, V7 mě už nebere. Copak ten hluk, ten bych se skřípěním i překousl, ale z té regulace na mě padá spíš tíseň, než nějaká radost z lovu (při němž beztak 0 od 0 pojde). Vždyť to koryto je v celém úseku imrvere stejné, jak tam má člověk hledat nějakou tůň (ty tam skoro nejsou), překážku? Zvlášť po té "úpravě břehů" po povodni. Zlatá, i když také regulovaná, Berounka.
NRici - Profil | Pá 13.1.2006 21:56:00
Petrson: "Čistá a klidná voda, krásná příroda, rybářů minimum, ticho z hlasů přírody, pár bělek se snad taky najde...Co chtít víc?"
To myslíš V7? Si děláš prdel, ne:-)) Tak akorát rámus z hlasu motorů.
Néé, Vím že máš na mysli Štěchovice.
NFosgen - Profil | Pá 13.1.2006 21:54:08
Cau lidi procitám si Vaši diskuzi a mistama se mi chce brecet - vystrilet kormorany vymlatit hlavatky ... myslite si ze jste husti kdyz todle pisete? nebo se tu nenajde nikdo pro koho je proste nejvetsi poteseni byt u vody a pozorovat kazdeho ziveho zivocicha a radovat se stejne tak z ulovku jako z toho kdyz rybu vratime zpet vode? protoze z ty diskuze co ste vedli se mi dela spatne.....
Podle me je V7 hezky revir a mam ho rad pokud jsou tam hlavatky tak je to dobre pokud jsou tam kormorani tak je to taky dobre. Je mi jedno ze zerou nasadu atd. je to soucast prirody a o co my jsme lepsi nez ti kormorani? Kdyby mezi nami nebylo tolik masaru tak nam kormorani nemusi vubec vadit!
To je muj nazor!
NPetrson - Profil | Pá 13.1.2006 21:29:51
>> Josef > já jsem jen vycházel z čísel, která mi sdělil přímo činovník svazu. Je ale fakt, že on vysazování nemá přímo v popisu, taky ty čísla dostal od někoho ze spolupracovníků. Navíc jsou to data 2 r. stará, takže to dnes myslím mohu prásknout - mluvil o 10 tis. salmonidů jen na V7 a V9.
Od té doby mohl objem obsádky výrazně poklesnout. Nevím, jak je to tam se sumci, uvažuju, že i ti by mohli mít negativní vliv a hádal bych, že od povodní tam pár harcovníků stále plove.
No, není nic rozumějšího, než si to vyzkoušet na vlastní kůži. Letos tam plánuji pár výprav s feederem. Čistá a klidná voda, krásná příroda, rybářů minimum, ticho z hlasů přírody, pár bělek se snad taky najde...Co chtít víc?
NJosef | Pá 13.1.2006 21:03:50
Petrson: Já skutečně věc posuzuji i podle zkušenosti rybářů, kteří to umějí lepe než já. Není mi známo nic o nějakém "masovém" vysazování. Muselo by se také znovu posoudit, do jaké míry jsou soudobé zarybňovací plány odborně podložené.
Řízek: Vysazování nepůvodních druhů ryb může být opodstatněné tehdy, pokud i voda nezvratně ztratila svůj původní charakter (teplota, složení, potravní zdroje pro ryby, atd.). A to je nepochybně případ některých ÚN vltavské kaskády včetně štěchovické.
NPetrson - Profil | Pá 13.1.2006 20:18:25
>> pikoš, Pike, Miras > s tím musím souhlasit, tužka v ruce "šikovného" počtáře je všemocná čarodějka. A kdo půjde počítat na korbu, kolik je tam ryb? Samo že nikdo (nepovolaný).
NPetrson - Profil | Pá 13.1.2006 20:16:01
>> Rybomil > s tím kormoránem souhlas, to štve i mě - ne ani tak ti ptáci samotní, přece jen jsou to živí tvorové a za své přirozené chování nemůžou. Ale ten pooomaaalýýý přístup kompetentních orgánů.
Ale jak píše Řízek, snad už mnoho nebrání zavedení nových pák do praxe.Na druhé straně musíme chápat, že ustanovení nových a hlavně kvalitních legislativních nástrojů není krátký proces, musíme se naučit i trpělivosti.
Tu otázku o marénách jsem zadal spíš proto, že mi to přišel teď v zimě, kdy mají svůj čas pro rybáře, dobrej nápad. Ale vyzkoušel bych je rád, proč ne.
NCidas - Profil | Pá 13.1.2006 18:56:08
Miloš Dia: Co navrhuješ vychytat a vymasařit? :o))) Né, moc do těhle věcí nevidím, ale zdá se mi logické, že by se peníze měli investovat spíš do ryb, které tu jsou doma....
NJapčák - Profil | Pá 13.1.2006 16:13:38
šeptal - že Tě to vůbec zvrušuje :-)
Nšeptal - Profil | Pá 13.1.2006 11:14:03
R3F13X: To, co jsi vytlačil v tvém posledním příspěvku, to vypovídá o tvém silně omezeném pohledu na věc a totální neschopnosti střízlivého úsudku. O nějakém pozitivním vztahu k přírodě ani nemluvím. Normální člověk s trochou citu pro přírodu by tohle nedokázal pustit z huby snad ani v záchvatu padoucnice. Je mi líto, že mladý kluk jako ty má tak zkurvené myšlení ve stylu "poručíme větru, dešti".
NŘízek - Profil | Pá 13.1.2006 10:07:43
Evropa byla bila, pradedovi se libila.....
NRici - Profil | Pá 13.1.2006 10:03:30
Pike: no a ještě ke všemu jsou ty tolstolobici, tolstolobci a jiná havěť hnusný a dyzajnově velmi nepovedený.
EDIT: to platí i pro příspěvek Miloše
NMiloš_Dia | Pá 13.1.2006 9:59:57
stejně tak sem nepatří cikáni, vietkong a jiná asijská cháska...
NPike | Pá 13.1.2006 9:59:13
Hlavne ne ty ruzne jesetery, tolstolobiky a spol. Tyhlecty potvory sem nepatri a treba u jeseteru jde v soucasne dobe hlavne o business a prachy.
NŘízek - Profil | Pá 13.1.2006 9:55:20
Sem mozna trochu postizeny svym vzdelanim, tak mne fakt nadzvihavate s odstrelenim posledniho kormorana, vysazovanim nepuvodnich druhu a tak. to je totiz nase ciste sobecke hledisko, kormaran je pruser, ale to tvrdi i vsichni seriozni ornitologove a strilet se uz muzou, jestli nevite, to by si ale musel nekdo vo tu vyjimku zazadat a pak to taky provadet, nic nam nebrani, planuje se i novy jednodussi zakon. Ale i kormoran v rozumnem poctu ma v ekosystemu sve misto..., navic narust jeho populace se uz zastavil... Proc si sem srat novy druhy ryb, kdyz tech nasich tu je malo a životní podminky nemaj zrovna ty nej? viz potocak, lipan, stika, sekavci, mrenka...To si mame dat nejdriv dohromady.To ze sou nektery druhy ted na expanzi, znamena, ze jim to tady v nasich podminkach vyhovuje, navic populace po dosazeni vrcholoveho stadia se pak sama zhrouti, ja bych to nevidel tak cerne.Jinak u nas je hnizdicich populaci kormoranu minimum, 2-4? nevim ted presne, pruser sou ptaci co k nam litej ze severu na zimovani,celkovy pocet v nasi rep byl dle seriozniho vyzkumu odhadnut na circa 7000 ptaku, taky ted z hlavy nevim presne. Jinak jak to tak sleduju, tak prakticky fsech zvirat utesene pribyva, to se za chvilku budu bat do lesa:-), jen tech ryb neni tolik....
NRici - Profil | Pá 13.1.2006 9:37:03
R3F13X - ®: Jdi se podívat kolem Vlatvy - spíš pod Prahou a Berounky.
Myslím, že kormorány nepřehlídneš.
NMiras - Profil | Pá 13.1.2006 9:29:00
Pike: jen bych Tě doplnil - kolikrát se i skutečně zarybňuje, ale jinde než je na papíře:-)
NPike | Pá 13.1.2006 9:19:22
Ano, kolikrat se zarybnuje jen na papire
Npikoš - Profil | Pá 13.1.2006 9:16:22
Petrson: Nesmíš věřit všemu, přibrousí se tužka a čísla se na tabe jenom smějí :-), ty ryby jsou prostě jenom materiál a zarybňující zase jenom lidi, prostě úpadek morálky společnosti se projevuje všude. :-(
NR3F13X - Profil | Pá 13.1.2006 9:03:29
rybomil:Jako zde nekteri napsali,ze by hlavatku picly,kdyby ji chytli hajeni nehajeni,tak to bych udelal s kormoranem,i kdyby mel byt posledni na svete a dostal se mi pod ruku...hele jen tak pro zajimavost,kdy a kde kormorani hnizdi???
Nšeptal - Profil | Pá 13.1.2006 8:37:10
rybomil: Zase se chceš hádat? S kaprem a s kormoránem s tebou souhlasím, ale kdo a kdy sem dotlačil divočáky? Nebyl to náhodou ledovec ještě před úsvitem civilizace?
Nrybomil | Pá 13.1.2006 7:58:08
Petrson: Nééé, v poho, jen mě štvou ty nesmysle jako hájení kormorána.......musím už makat na statistických nesmyslech, ale nemám ještě některé podklady od ostatních brzdičů práce.
Hele, tý jo, ty chceš vyrazit někam na marény?
NPetrson - Profil | Pá 13.1.2006 7:29:50
>> Rybomil > Copak, jsi nějaký rozvrkočený, po ránu.Já jsem si ty zákony nevymyslel, no třeba se mýlím :-) Hlavně, vše v dobrém. Spláchni tooo...:
Nrybomil | Pá 13.1.2006 7:02:52
To nevysazování nepůvodních druhů porád.... ať už jdou v tomhle směru všichni ochránci do prdele. V tom s nimi zásadně nesouhlasím. Karpoš je taky nepůvodní .Radši by měli kouknout na jiné věci, např. přemnožení původně - nepůvodních divočáků a jimi působené škody, přemnožení lišek, norků atd.
NPetrson - Profil | Pá 13.1.2006 0:08:45
>> Josef > beru to jako pohled člověka, s touto vodou rybářsky srostlého. Tudíž zkušeného a jistě víš, o čem mluvíš. Přesto mi tím vzniká rozpor s těmi masivními čísly vysazených ryb; zkus mi ho, prosím, vyvrátit.
NJosef | Čt 12.1.2006 23:33:47
Souhlasím, že pochybné diskuse o hlavatkách ve zmíněných revírech nejsou vůbec plodné. Trvám na stanovisku, že zarybnění štěchovické ÚN lososovitými rybami není dostatečné. Vymlouvat se na to, že z nějakých důvodů vůbec a stále neberou o ničem nevypovídá.
NCeP | Čt 12.1.2006 23:23:54
EDIT: sem to nepatrilo..presunul jsem do plkarny
NPetrson - Profil | Čt 12.1.2006 22:56:58
>> Rici > Jajaj, s tím pivkem bych rád, ale bohužel makám (od 19.00 mám noční). Ale určitě bych rád na MRKosrazík, pokud platí Čt 26/1; porád sleduju oznámení, kdy se objeví magické datum.
NPetrson - Profil | Čt 12.1.2006 22:31:51
>> Rici > zahřát se, to potvůrky umí. Jednou si jdu takhle kydnout hořčici na párek, otevřu kelímek a rázem kuchyň plná masařek, které se hbytě na ten párek vrhly... Taky jsem málem vrhnul. A to byly snad celý 2 měsíce zavřený v ledničce. :-))
NRici - Profil | Čt 12.1.2006 22:26:56
Já je mám v kufru auta už od listopadu a vypadaj k světu. Sice trochu promrzlý, ale k když se zahřejou tak ještě trochu fachčej:-)))
Edit: Petrson: přijď zítra na pivo do Wings klubu.
NPetrson - Profil | Čt 12.1.2006 21:32:04
>> Rici > vyber termín, jdu zkontrolovat do kelímku, jestli se z nich už nevylíhly mouchy :-))
NRici - Profil | Čt 12.1.2006 21:29:18
Petrson: Na PD a SI je to dobrý na V7 s fídrem a červama:-)) to fakt jdou.
NPetrson - Profil | Čt 12.1.2006 21:27:38
>> Rybomil > Tvou Otavu jsem ze zřetele nepouštěl. Ono to ale s Vltavou přece souvisí, ta by musela být zprůchodněna minimálně ke Zvíkovu. Pokud si měl na mysli vysazování té netažné formy, myslím, že to je rovněž pasé: naráží na legislativu, zabraňující vysazování nepůvodních druhů. A pochybuji, že v současné situaci, kdy sem proudí vysazovaní lososi Labem (ovšem úplně jiná forma) by výjimka byla udělena, vzhledem k byť teoretické možnosti nežádoucího křížení...
NPetrson - Profil | Čt 12.1.2006 21:21:51
>> Řízek > jsem rád, že osobní zkušeností potvrzuješ má slova o pražské AOPK. Mohu s radostí uvést, že spolupráce s bratry Duškovými probíhala přátelsky, ochotně mi vycházeli vstříc, investovali nemálo času a odborných znalostí bez nějakých nároků. To jen tak, abych u nezasvěcených rozptýlil v těchto případech mýtus úředníka coby škroba v šedivé šlajfce. Martin D. rozhodně není prototypem takovéto "šedé myši", rád se pohybuje v terénu, navíc sám je rybář, čili tak trochu náš člověk. Ostatně myslím, že tato skutečnost má zásadní podíl v příkladném angažná AOPK v projektu losos.
EDIT: Nemáš nějaké novinky ohledně vysazování, resp. navracení lososů?
>>REFLEX > vidím, že sis to už našel, přesto přihazuju link na tu otázku o hlavatce, kdyby si to chtěl někdo osvěžit a nemohl nalézt:
www.mrk.cz/otazky.php3?id=9028
Právě od p. Horkého jsem měl čísla, kolik salmonidů se do V7 a 9 nasazovalo (loňská čísla neznám), jde o mnoho tisíc ks (PD, Si) ! Takže lze říci, že ty vody jsou zarybněny velmi dobře, čemuž však úlovky neodpovídají. Když jsem vláčel na 9 - bezrybka, na 7 jen pár mimi-okyšů, takže mě to tam přestalo bavit.
Asi to z rybářského hlediska fakt nejsou optimální revíry. Nebo je sežraly ty hlavatice :-)
NPike | Čt 12.1.2006 20:27:41
Alan: Dobry napad, souhlasim
NŘízek - Profil | Čt 12.1.2006 20:05:51
Jim, a celkem rad, ale hlavatku bych fakt pustil, nebo jako krkoun bych ji odvezl nekam, kde ji nikdo nesezere. No to byla ta moje lepsi cast, treba z ni jednou vyrostu:-)))).
NAlan - Profil | Čt 12.1.2006 17:50:53
Udelame ji podle pupaka. Piti dle vlastniho vyberu, klidne at si kdo chce pije cerveny. Jen doufam, ze ji nechytne nejakej krkoun, co ji sezere sam.
Npupak | Čt 12.1.2006 17:20:42
Řízek - a ty ryby nejis?
NŘízek - Profil | Čt 12.1.2006 17:19:56
Vy barbarští žrouti, vy byste sezrali to ladne telo?
Npupak | Čt 12.1.2006 17:19:43
pikoš - vis ze sem jak pionyr - vzdy pripraven tak se mi neptej :-)))
Npikoš | Čt 12.1.2006 17:18:29
pupak etc: nějak jste zakecali tu hospu, posledně mi móc chutnalo
NR3F13X - Profil | Čt 12.1.2006 17:14:48
pupak nedelej chute,nebo si namarinuju klavesnici a jako prilohu budu mit loupanou mys...
Npupak | Čt 12.1.2006 17:12:16
Pike - ja bych to videl hezky udelat filatka a jeden den nechat odpocinout pekne nasolene a pak obalit v cerstvem rozsekanem kopru polozit na kameninovy pekacek a zalit olivovym olejem a marinovat a marinovat . . .
NŘízek - Profil | Čt 12.1.2006 17:10:53
Ale no tak Milosi, je to tak vzrušující, ta rána čihátka do prutu.... a vubec nenávist je velmi nepekna vlastnost a měli bysme s od ní ve vztahu k rybám zcela oprostit.-)
NR3F13X - Profil | Čt 12.1.2006 17:05:17
Alan...psali v te puvodni otazce ze Hlavatka nema domov ve vltave ani v Cechach,ale na Morave a na Slovensku...a jeden tipek jim tam napsal,ze KAPR taky neni puvodni ale z CINY:o))))
NMiloš_Dia | Čt 12.1.2006 17:02:54
Pike:
na mouchu se nepovede, loví moc daleko od břehu.
NPike | Čt 12.1.2006 16:57:33
Alan: Taky bych si dal, sakra. Nejaky duhak to brzo odskace. Co doporucujes k piti?
Kdyby se ta hlavatka povedla, pocitejte se mnou
NMiloš_Dia | Čt 12.1.2006 16:56:59
Alan:
takovou rybu bych viděl na filety a z nich klasické řízky do trojobalu plus bramborový salát . Takhle jsem dělal pstruhy z Ohře, když byli 45+...Plus dvanáctku na zapití, pak ještě jednu na gauč k telce ....
NAlan - Profil | Čt 12.1.2006 16:54:41
Pike>Mam rad provedeni se zeleninou a podkovy. Jeste jsme ji nechytili a uz se mi sbihaj sliny.
NMiloš_Dia | Čt 12.1.2006 16:52:57
Nenávidím lov nenáviděných kaprů z hladiny...
NŘízek - Profil | Čt 12.1.2006 16:50:30
No, těch hlavatek tam bude tak 5:-), ale furt je to větší šance než ve sportce, tak s chutí do toho a držím Ti palce, nebude to jednoduchý, s prutem na 50g a s vlascem na 6 kg by jsi ji vyndat moh, důležitý je hlavně zásek, má sílu v čelistech.Lepší by byly velký woblery, ktery chtej v proudu ale tvrdší prut, nebo velká mrtvá rybka, či riper. Ty co ji nenavidej jsou troubové, co si radsi chytej za podzim 2 lipany 40cm a neuměj se nadchnout pro predstavu metrovy ryby na prute, nebo jen ve vodě.....
NPike | Čt 12.1.2006 16:44:55
Alan: Na filatka nebo podkovicky? Doporucuju na cesneku se zeleninou, pripadne s nejakou omackou
Npikoš | Čt 12.1.2006 16:42:35
Alan, Pupak, LBM, Moolis etc.: pupáku snažse ať ji bacíš a třeba příští středa nebo čtvrtek by to šlo, na stejném místě v t+1...
NAlan - Profil | Čt 12.1.2006 16:27:09
R3F13X>Ja bych si spis dovedl predstavit, jak ji ve studene vode Vltavy vymyvam brisni dutinu. Domluvila by se hospoda, kde by ji upekli, a byl by mejdanek. Dobre by to mohlo byt.
EDIT>Ted jsem precet to o nenavisti, takze aby to nevypadalo - urcite bych ji zabil bez emoci a s uctou k porazenemu souperi.
Npupak - Profil | Čt 12.1.2006 16:19:19
R3F13X - mas na to do zahajeni cas tak to na sedme a devitce zkousej preju ti hodne stesti . . .
NR3F13X - Profil | Čt 12.1.2006 16:18:03
dekuju,koukal jsem ze tady byla uz drive jedna otazka o Hlavatce a vsichni tu ryu odsuzujou a rikaj ze by ji zabili i kdyby byla hajena,ze v CR nema co delat...nechapu jejich nenavist....
Nstrejka - Profil | Čt 12.1.2006 16:11:26
R3F13X: nevim, ja hlavatky nechytam, ani chytat neumim, ale preju hodne stesti...
NR3F13X - Profil | Čt 12.1.2006 16:08:02
Mno myslim ze by to cenu melo,alespon se o to pokouset treba do zahajeni na ostatnich vodach...jen ji chytit a pustit...mno jinak nevim....jo je hezky chytat hodne ryb,ale predstav si jaky by jsi mel pocit kdyby jsi vytahl tu hlavatku co jsi fotil a pak ji poustel a ona by majestatne pomalu mizela zpet v studene vode vltavy???
PS:prut 3m 15-50g a myslis ze by stacila snura 6kg nebo vice???A woblery tak kolem 10cm minimalne,co???A myslis ze by prekousla i kopyto???
Nstrejka - Profil | Čt 12.1.2006 16:04:26
R3F13X: ber to takhle, tech ryb tam az tak moc neni (jednotlive kusy), neberou zdaleka porad, neni zadna sranda je primet k zaberu, navic je pak jeste musis zdolat, coz je taky zahul, k jejich lovu potrebujes odpovidajici (tezky) cajk, budes-li tam chodit 3x tydne, mozna se jednoho zaberu za sezonu dockas, mozna ji i zdolas, budou te bolet ruce, nebudes chytat jine ryby, jelikoz tam jine velke skoro nejsou, ma to vubec cenu? ja na to kaslu a radeji chytam vic mensich ryb, cimz se velmi hypoteticke sance na hlavatku taky uplne nevzdavam...
NMiloš_Dia | Čt 12.1.2006 16:02:16
R3F13X:
správně je "Sli by Holki na woblery...."