Sahara- názory a zkušenosti

První pokus diskuse o této vodě skončil celkem neslavně, tak se to třeba podaří teď...
Autor diskuse: supinna - Profil , 20.11.2019 kaprařina - revíry, cestování

vydra Lucky - Profil | St 3.6.2020 16:44:44

Dnes jsem se vrátil. Byl jsem s parťákem od neděle do dnes na dětské pláži (3). Počasí všeobecně známé, včera večer pěkná bouřka … Dali jsme 8 ryb. 1x 9 kg, 2x 13 kg, 3x 15 kg, 1x 17 kg a 1x 21 kg. Deky unavovat nebudu. Byli jsme tam poprvé a mohu říci, že se nám výlet líbil. Ryby krásné, zdravé, bojovné a jedna důležitá věc - bez člunu bychom asi pohořeli. Krom dvou všichni zajížděli do travin, kterých je tam až dost. Jen lituji jedné věci. Nepřišel ani jeden řádkáč, kterých tam je prý … a já ho chtěl. Snad příště. Na té 2,5 jsme se byli podívat. Moc hezké místo, ale s delším prutem nic moc k nahazování, ale dá se to. Krátká lovná plocha, jinak fakt hezké. Vpravo traviny, vlevo porost.

sindeji3 - Profil | Út 26.11.2019 23:21:48

Byl jsem tam dvakrát v létě na srazu, poprvé v roce 2015. Přijel jsem odpoledne 5.8., odjížděl ráno 9.8. Každej den bylo ve dne 35-38°C. Byli jsme na místě č.4., celkem 3 rybáři tzn. 6 prutů. Kluci vlevo si dali bójku před lavici na cca 100 metrech a krmili dost, ale ryby jim tam nenajely, rybu ze dna neměli, a to se snažili, experimentovali včetně metoďáku, partiklu, malých nástrah - hovno platný, za celou tu dobu chytli jednoho cca 60cm na zig rig. Já byl na kraji směrem k místu 5, nekrmil jsem vůbec, házel pokaždý jinam. Jeden 14kg se mi povedl třetí noc na panáčka 20mm smrad + 18mm plovka ananas a k tomu drcený v PVA, hodil jsem to na náhodu do hloubky. Pak jsem ještě chytil jednoho kolem 65cm na zig rig přes den (jen tak bez krmení, prostě jsem zkoušel házet) a poslední den ráno zas ze dna na panáčka - slaďárna. V tý palbě 38°C to bralo z velkého ostrova na zig rig. Na místě 5 je lavice viditelná ze břehu, stačilo to tam trefit a pocukrovat pár boilies a tam šli normálně ze dna. Chytit rybu na tom místě v tom počasí nebylo zrovna jednoduchý.