Stairs 2 Hell 2017 | MRK.cz

Stairs 2 Hell 2017

Do dnešního dne přihlášeno 60 družstev. Myslíte si, že bude naplněna startovní listina?
Autor diskuse: Kaprňák - Profil , 27.6.2017 kaprařina - ostatní

Tip na největší rybu rybu závodu

A) do 20kg12%

B) 21kg5%

C) 22kg13%

D) 23kg12%

E) 24kg11%

F) 25kg12%

G) 26kg12%

H) 27kg8%

I) 28kg4%

J) 29kg a více10%

Od 21.8.2017 hlasovalo 212 čtenářů.

19 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nmetal - Profil | Pá 25.8.2017 17:03:59

J - Jsem rád Karle, za to že jsi .... bez tebe by to nebylo ono ....
K - Díky i já jsme rád za tebe, škoda jen, že nebyla plná startovní listina .....
J - No jo no, zkusím na vládě vyštourat nějakou dotaci .... ale příští rok už to určitě vyjde !!
K - Myslíš ???
J - Jasně, musím jim kolem všeho namazat mnohem víc medu a oni přijedou .... neboj !!
K - Hmm to bude dobrý ... je třeba konat dobro ... víc dobra. Hlavně pro ty děti.
J - Tak určitě, na tom dobru musím ještě zapracovat, to je ta poslední věc v které mám mezery ...
K - Kdyby něco rád ti pomůžu, protože tím vlastně pomůžu i sobě.
J - Tak přeci jen to děláme pro ty naše kapříky .... podívej, odvezl jsem jich z týhle vody tolik, že je letos obrovskej podstav.
K - Neboj zaprší a nikdo nic nepozná.
J - To doufám, páč na tohle mi nedá dotaci fakt nikdo .... ale radši tam brnknu.
K - Zavolej si z mého telefenu, mám neomezený tarif.
J - Dík, jsi fakt kámoš !!

    NCarpkiller - Profil | Pá 18.8.2017 18:05:00

    Rockwell >> tuto možnost jsem samozřejmě usmrtil hned v jejím zárodku. neexistuje způsob, nebo důvod, proč bych měl svou přítomný podporovat takové to klání.
    O tom že startují kluci z mikbaits samozřejmě vím a oni znají můj názor, který nelze napsat tak, abych nebyl sprostý.
    Je to jejich rozhodnutí. Já nejsem členem žádného teamu nebo tak něco, takže je mi úplně jedno co dělají ostatní, já se starám o sebe a tak mi to vyhovuje. to že chytám na něčí boilie, neznamená, že souhlasím s jeho názory a s jeho kroky, vedoucími tímto směrem. Ba naopak a taky jsem to dal patřičně najevo.
    Není to osobní, není to o zášti, ale bohužel v tomhle směru a jeho počínání vidím o tři rohy dál než vy, takže ne, zášť rozhodně necítím, ale spíše mám strach, co nám tento dobrák všem přinese, respektive spíše co nám zprivatizuje a po-ere.
    Nechci se dožít doby, kdy si budu muset kupovat povolenku na každou (kdysi svazovou) louži nebo taky přehradu či řeku, protože si je všechny rozkradou zbohatlíci, lobysti, podnikatelé a jejich koníci.

    Proto dělám to co dělám, ne kvůli němu jako osobě, ale kvůli tomu, co jeho osoba způsobí.

      NCaldas - Profil | So 19.8.2017 13:26:55

      sindeji3 >> Nevím no. Je mi líto, že ty peníze vždycky vyhrajou nad nějakým rozumným úsudkem, když vždy jde jen o chechtáky??? JV to dotáhl tak do pěkného byznysu, nikam jinam, to že zviditelnil nějak rybolov, za to můžeme děkovat jen Karlovi Vágnerovi, bez něj by nebyl Kuba Kubou...Zase KN jsem si vážil kvůli jedné věci, kterou udělal, když našemu kamarádovi vážně nemocnému, daroval výbavu, ale jeden skutek nedělá z člověka anděla... On Kuba je takový Babiš v rybářském odvětví... Vše poskupovat a nakonec musíte semnou spolupracovat a k tomu vydojit pěkně dotace... Ale vážně nemusíme lidi co nechceme, pokud nám nevadí zápach a teplo v kalhotech, tak si ani zadel utírat, prostě nemusíme. ... Jen jednoduší je se připojit. ..

        NHorda - Profil | St 23.8.2017 15:01:58

        Tomáš7 >> ptal jsem se tě kolikrát jsi viděl Pohořeličáky lovit agregátem. Jsi z Plzně dle karty, tak asi ani jednou. Jsi jak lidi co píší na FB do komentů, ví o místní situaci houno a chytří jsou jak radio jerevan.
        Tady jde o něco uplně jineho Vágner chce D6 do nájmu, TB je s nim jedna ruka, tak hází špínu na Pohořelice. Dnes mužeš jít chytat na D6 za 200 Kč na den, kdyby to měl Vágus myslíš, že by to bylo za míň nebo víc ? A ryby že by se nepřeváželi do toho jeho soukromáku ?
        Doporučil bych se někdy nad souvislostma zamyslet a nenechávat se ovlivnit tlachama kulováleče.

          NGuláš - Profil | Út 22.8.2017 15:43:25

          Pozdrav z druhé strany. Nazdar

            NOndřej Macků-Maca - Profil | Pá 25.8.2017 15:19:48

            Rychlý pročtení týhle diskuze mě přesvědčilo o tom, že jsme vážně národ debilů...

              NKocháč - Profil | So 26.8.2017 11:33:35

              Překvapení se nekonalo, závod o ničem s chabou účastí. Příští rok už třeba pod tímto pořadatelem nebude. Je smutné, co se dá na svazové vodě provozovat za šaškárnu.

                Ntomega - Profil | Ne 20.8.2017 9:58:03

                Převoz kaprú na sukromáky se zde tvrdě vyšetřuje.

                  NSpecialista - Profil | So 19.8.2017 21:36:49

                  Nekupuji nic z produkce p. Babiše
                  Přestal jsem chodit do rybařin s nápisem JV
                  Hlady nechcípám, naopak, jím kvalitněji. Ono to mluví samo za sebe, že existuje aplikace na mobily, která po naskenování čárového kódu ukáže, zda je to babišovina.. A myslím, že rozhodně nejsem sám. Všimněte si, že vše od něj je prakticky non-stop v akcích.. A snad mu nepomůže ani přejmenování na plastových obalech - Dobré maso.
                  No a rybařinu jsem začal kupovat jinde, mám kvalitní věci, nejsou dražší. A tržby zvyšuji v menších provozovnách..

                    NxDanielS - Profil | Čt 24.8.2017 16:56:21

                    sindeji3 >> A zrovna na úvodní fotce dva největší pytláci 😀

                      NKocháč - Profil | Po 21.8.2017 14:50:43

                      Možná někoho naštvu, ale spousta lidí už tyto stránky zná. Třeba to některému z týmů pomůže. Pohrejte si s lištou vpravo nahoře (historická, aktuální), jdou překrývat historické mapy před zatopením z padesátých let a s ortofotomapou současnosti :) Hodně zdaru s hledáním selátek.

                      A vy, co nechcete, aby se toto dostalo ven, to když tak odstraňte :)

                      http://kontaminace.cenia.cz/

                        Nmetal - Profil | Čt 24.8.2017 16:56:42

                        TB nadává, že jsou ryby zavřený nahoře, že se tam odlovují a vozej do soukromáků. A pak si ve videu hezky povídá s člověkem, kterej tohodle hojně využívá a pomáhá odvážet ryby z jeho srdcové lokality ????? Nějak tomu nerozumí, ale to asi málo kdo.

                          NMiras - Profil | Út 22.8.2017 11:32:26

                            NMartin M. - Profil | Po 21.8.2017 11:46:24

                            Prosim, venujte se tematu, nebo si zalozte novou diskusi a kvalitnim obsahem si tam pritahnete vlastni publikum, ktere je s vami ochotne diskutovat.

                              NDědek - Profil | So 19.8.2017 15:20:01

                              Petr64 >> Jednou za to Nikl a ostatní draze zaplatí. Pozdní lítost ale nepromíjí...
                              Kdo s ďáblem u stolu sedá, nekonec nejhladovější bývá...

                                NVetesnik.J - Profil | Pá 18.8.2017 17:58:16

                                metal >> Jo Jo lidi mu závidí tak ho nepěkné pomlouvaji :))) Ja doufám ze jak mu tam někdo poleze pěkně do zadele tak ze mu ji aspoň nechtíc natrhne do půlky zad

                                  NHariwake - Profil | Pá 25.8.2017 12:24:32

                                  Michal Kučera >> A nebo zkus třeba jinou značku koulí.

                                    NRaggo - Profil | Čt 24.8.2017 21:06:26

                                    "My chceme jíst. Ryby nikoliv".... Jděte do řitě i s bloňďákem, šašci počmáraní. Jste normální dno, všichni do jednoho co tam dřepíte.

                                      NOndřej Macků-Maca - Profil | Po 21.8.2017 21:14:28

                                      Ta mapa je asi tak tajná a důležitá, jako recept na boilies 50/50 :-D

                                        NMaxwell - Profil | Po 21.8.2017 11:15:20

                                        Aimtop >> říká člověk, kterej sem nevložil ani jednu fotku...jsi normální debil...

                                          NNAVI73 - Profil | So 19.8.2017 23:44:54

                                          Aimtop >> příteli mám hospodu. díky eet ji mám kompletně vybavenou novými spotřebiči. nezaplatím ani o korunu víc než vloni. tak a tedka se dostáváme k jádru pudla - v momentě kdy ten hospodský nebude hrát jak říkáš ty tu malou domu, a stane se plátcem DPH , co myslíš že se mu přihodí? Vůbec nic. Prostě tu svou DPH nakydá na tebe coby koncového zákazníka. Proč bych jí měl platit ze svého, prostě ti ty můj čecháčku doufající ve zvýšení životní úrovně normálně zdražím, nebo ponížím gramáže či míry. Uvědom si že jakoukoliv dan na nás stát uvalí, vždy to odsere koncový zákazník, oni až tam spadnou doktoři a lékárníci tak se to i těm důchodcům který Babišovi dneska plácaj bude zajídat protože jim jakoukoliv návštěvu zpoplatněj. No jak povídám, písni mi za rok, povíme si jak dopadlo eet. P.S. Koukni na tenis bude US open, a popřemýšlej jestli náhodou není divný že náš stát umožnuje platit jedněm z nejbohatších sportovců daně v Monacu či Monte Carlu

                                            NKocháč - Profil | Pá 25.8.2017 14:52:39

                                            Petrasek >> ano, sleduji závod i tam a i tam stojí přenos za prd kluci :)

                                              NKocháč - Profil | Pá 25.8.2017 7:03:20

                                              Mifí5429 >> Protože by Petráska nepustili ze školy? :)

                                              Závod na tak pěkné vodě, ale v tak pitomý termín. Nuda, čekal jsem víc. On-line o ničem a vlastně ani žádný nejede.

                                                NMarleso - Profil | St 23.8.2017 14:21:15

                                                copak Tomi ... Neberou?? vsak tys je vesele chytas na 6 tce taky a navic kde je to zakazany a v době tření na přítoku tak tady nefňukej .. loni ani tuk a letos v blede modrym...

                                                  NRST - Profil | Po 21.8.2017 10:12:04

                                                  Aimtop >> Kolego si vedle. Dobrý přenos není jen o vkládání fotek kaprů a nalévání panáků. Tohle si myslí spousta lidí, jenže udělat opravdu dobrý přenos většina nezvládne. Prostě nedokážou svými, jak píšeš vloženými fotkami, zachytit atmosféru závodu a vtáhnout sledující do závodu. Chce mít v sobě kus novinařiny a hlavně spoustu zkušeností.
                                                  Jsem jeden z hlavních pořadatelů Carpmaratonů v Tovačově a vůbec první přenos ze závodů v česku byl právě z prvního ročníku tohoto závodu. Tenkrát to vzniklo tak nějak spontálně. Lumír Francek domluvil prostor na webu K. Nikla a s Maxwelem udělali přenos. Ano bylo to amatérské, ale s postupem času jsme vše vylepšily a vypilovali. Poslední ročník šel po třech lajnách a jeho sledovanost byl taková že nám to vyrazilo dech - bavíme se o řádově desítkách tisíc přístupů na stránky!!!!!!!!
                                                  Už ti to někdo napsal vyzkoušej si to a uvidíš že to není legrace.

                                                    NAimtop - Profil | Ne 20.8.2017 9:31:04

                                                    Měl bych jako být podle tebe hrdější, že jsem napomohl ojebat stát a že jsem přispěl na blahobyt nějakého podnikavce v pneuservisu? To je přesně ta zvrácená myšlenka vás okradačů, kteří jste hrdí na to, že okrádáte nás všechny! Pořád slyším, jak minulý režim učil lidi přikrádat, ale novodobí podnikatelé to dotáhli k dokonalosti! Můžeš mě nazývat moulou jak chceš, ale neodvolám! :-) :-) :-)

                                                      NMB - Profil | So 19.8.2017 22:04:50

                                                      Aimtop >> njn když budou mít všichni stejný postup ...opravdu se nic nezmění.....je to jako se sněhovou vločkou...jedna ,pět sto...nic nezmůžou...ale lavina srovná celou vesnici.

                                                      každý by měl začít u sebe a pak se s tím dá něco dělat

                                                        NPedro1 - Profil | So 19.8.2017 19:29:17

                                                        MB >>Mě nezajímá.Ať si dělá co chce.Jen mě prisira ta davova ovčí posedlost tady.
                                                        Podniká,tak ať si podniká.Já s tím nic neudělám.Skoupi všechny prodejny v ČR?Co s tím udělám.Skoupi rybníky v CR?Co s tím udělám?
                                                        Nic není tak horké jak se zda a zase tolik peněz nemá.V ČR je hromada jiných lidí,co mě serou tisíckrát víc.

                                                          NSeržant55 - Profil | So 19.8.2017 18:57:20

                                                          Ještě že máme v Brně Milo a fůru jiných prodejen.Dřív jsem tam k Zábranskýmu zašel občas něco koupit co nevedli kluci na Zvonařce.teď budu chodit do jiných kšeftů když bude potřeba něco co mi neseženou Miláci.Ale Speciálka pro mě skončila s J.V.

                                                            NPedro1 - Profil | So 19.8.2017 18:13:59

                                                            kikxa >> JV koupil hromadu dalších obchodů.A víš proč?Protože mu je někdo prodal.
                                                            To je furt diveni se.Ve všech ostatních odvětvích to funguje úplně stejně.Každej chodí do práce pro peníze.

                                                              Nsindeji3 - Profil | So 19.8.2017 11:54:17

                                                              MB >> Zdroj pokec carpfishing.cz:
                                                              "Vyjádření Karla Nikla:
                                                              Vážení
                                                              Prohlašuji, že budu dávat články a reklamy do magazínu Kapr Jakuba Vágnera. Každý kdo do tohoto magazínu nějak přispívá, tak s Jakubem přímo spolupracuje. Jsou mezi nimi lidé, kteří mne zde odsuzují.
                                                              Budu jezdit na Stairs2Hell Jakuba Vágnera.
                                                              Budu dodávat zboží na prodejny Jakuba Vágnera.
                                                              Budu jezdit na jeho akce, které budou pro mládež, děti, charitu, nebo budou mít pro mne jiný smyls.
                                                              Budu s ním natáčet další videa.
                                                              Nevidím žádný rozdíl, když s ním točím video anebo když budeme dodávat články do magazínu Kapr, atd.
                                                              Oddělte prosím jeho kauzy a byznys.
                                                              Někteří z vás, kteří sem píšete, jak jsem strašný člověk, vzpomeňte si, na jakých soukromých revírech jste chytali a odkud se tam vzali velcí kapři. Nekritizujte, když sami podporujete revíry, kde jsou ukradení kapři.
                                                              Vy, kteří mne kritizujete a v budoucnu pojedete na soukromý revír, dobře zvažte, který revír navštívíte. Revírů, kde nejsou kapři ze státních vod, je velmi málo.
                                                              Vy, kteří mi píšete, že mi jde jen o prachy a o byznys, tak pro vás mám odpověď. Vždy jsem natáčel reklamní videa a nadále to dělat budu, protože to živí mne a moje zaměstnance. Je mým cílem vyrábět a přestavovat novinky. Následně je prodávat a vydělávat peníze. Nestydím se za to. Je to podstata každého podnikání.
                                                              Odsuzuji převážení kaprů do soukromých revírů u Jakuba, ale i u ostatních majitelů soukromých revírů. Myslím, že Jakub Vágner od Vás a celé veřejnosti za přenesené kapry dostal řádnou lekci. Stejnou lekci by měli dostat všichni. To se však neděje a to je špatně.
                                                              Vy na Jakuba vytahujete jen špatné věci. Ano, nějaké tu jsou. Jsou však i projekty a činy, které dělá dobře a jsou záslužné. Pokud bych měl zmínit jen jednu, tak nikdo neudělal pro popularizaci sportovního rybolovu v naší zemi víc, než právě on."

                                                                NKocháč - Profil | So 19.8.2017 9:15:09

                                                                bonhof >> Tak ještě se žádný nechytil, ale někteří jedinci jsou přesvědčeni, že tam plavou čtyřicítky. A pokud se nějaký takový větší kousek chytne, tak jeho další ulovení v rámci ochrany genofondu bude na Katlově podstatně jednodušší :)

                                                                  NCarpkiller - Profil | Pá 18.8.2017 18:15:18

                                                                  Rockwell >> mě to za ten mega nestojí, udělat ze sebe kkta, kterej si kálí do vlastních úst. Radši nemít milion a dál rybařit tak, jak jem zvyklej, než sedět na melounu a muset chytat na něčím, v privátu, prostě na soukromkách, ne, děkuji nechci, ani za milion.

                                                                    Nmetal - Profil | Pá 18.8.2017 17:51:20

                                                                    Carpkiller >> Počkej, jako že by Jakub s někým vyje...al ??? to on je vždy ta oběť, pouze na něho se vždy kydá, on je ten nejvyšší strom na který nejvíc fouká.
                                                                    No asi to furt nebude tak strašný když mu tam dřepí skoro celá naše "elita" pokryteckých kaprocelebrit.

                                                                      NČodiš - Profil | Po 28.8.2017 9:16:36

                                                                      Měli by jsme udělat petici na ten příští rok a svaz by měl na základě toho rozhodnout podle názoru rybářů jestli to povolí nebo ne já bych to nepovolil roztahujou se tam jak verbež. Nemám problém aby závody byli viz plavačkové závody atd. ale štve mě to omezování normálních rybářů na revíru nějakejma debilníma závodama v chytání tupé náladové bahení ryby a hlavně způsoby na které nemůže normální rybář ani pomyslet to absolutně neuznávám

                                                                        Nmurphyy - Profil | St 23.8.2017 14:34:55

                                                                        já 2 >> ale no taak, aj to je priblizenie momentalnej situacie, neda sa vzdy len o rybach oni tam cely tyzden ziju :) a ked to ma byt online tak kde je problem., napisali o nestastnej nahode nakolko sa to stalo na mieste ich partakov, a jede sa dal. a nejake chlubeni som z toho nevypozoroval

                                                                          NxDanielS - Profil | St 23.8.2017 8:50:57

                                                                          Já bych ten závod přejmenoval na Bored Hell 😂

                                                                            Nkakr - Profil | Út 22.8.2017 16:52:08

                                                                            Kdyby vyměřovači sektorů pozvali a zacálovali kolegu Pavla (Mrknato), byly by sektory vyměřeny řádně :-))

                                                                              Nmorous - Profil | Po 21.8.2017 16:34:17

                                                                              Já bych to přál Nulákům. Když už nic, alespoň mají dobrý videa...

                                                                                Nkakr - Profil | Po 21.8.2017 15:04:47

                                                                                Rockwell >>
                                                                                koryto bez nádrží...

                                                                                  NAimtop - Profil | Ne 20.8.2017 9:03:08

                                                                                  NAVI73 >> Tak proč všichni hospodští fňukáte kvůli EET ?! To nás tady chceš rozbrečet jak ti jde o dobro hosta, když jak píšeš, ten ti všechno zaplatí! A jestli polovina hospod zkrachuje , komu to jako bude vadit? Život půjde dál a nějaký Franta, který někde lemtal, bude lemtat dál jinde. :-) :-) :-) Pořád melete jaké s tím EET máte náklady, když musíte pořídit pokladnu za pár korun, což si dáte do nákladů. Když si ale za dvacku koupíte mobil "na firmu", tak to nebrečíte. Prostě koukáte jen ojebat stát na daních, čímž ale zároveň ojebáváte ostatní, protože nakonec ty peníze chybí třeba ve zdravotnictví. Ono už to dochází i těm politikům, že co podnikatel, to zloděj nebo alespoň zlodějíček. ☺ ☺ ☺ A ten,který to netvrdí a slibuje vám zrušení EET, to tvrdí jen z toho důvodu, že těch okrádajících podnikavců je hodně a je to velká voličská základna! Oni vám dovolí jakoby potichu krást a nás nechají platit u doktora. Já se nedivím, že stát nemá peníze ! Bohužel to soukromé podnikání je v této době asi nutné zlo! :-( :-( :-(

                                                                                    NAimtop - Profil | So 19.8.2017 23:26:11

                                                                                    NAVI73 >> No právě ..... kvůli EET podnikatelé nesnáší Babiše, protože nemůžou hrát malou domů. To je celé! Mně třeba EET nevadí, protože z výplaty mi strhnou poctivě každou korunu a za rok zaplatím na daních asi více než ten "poctivý" podnikatel. Nemusíš mi nic povídat! Mám k lumpárnám podnikatelů asi blíže než ty a mnozí zde.

                                                                                      NLib - Profil | So 19.8.2017 13:00:36

                                                                                      Horda >> ale to je prece uplne jedno jaka byla doba i tehy i te je to svinstvo.

                                                                                        NKocháč - Profil | So 19.8.2017 9:31:02

                                                                                        bonhof >> Tak předně víme prd, kdo by to platil a z jakých peněz. Ale to asi nebude podstatné. Na D5 už se velcí kapři dosahující váhově k 30kg chytají, pár kousků se tam ročně chytí. Ale obrovský rozdíl bude ve váze před třením a teď v létě. To už je větší pravděpodobnost, že se taková ryba na vážení podfuckem doveze. Za míč už by to asi stálo někomu za vyřešení :) A pokud se taková ryba bude vážit, tak to bude sranda. Proti tomu by byla afera Maxcarp ala kapr 30+ odpolední čajíček :)

                                                                                          NPetr64 - Profil | So 19.8.2017 9:22:23

                                                                                          Kocháč >> Plavou tam i pětapadesátky.;-)

                                                                                            NKocháč - Profil | So 19.8.2017 9:06:17

                                                                                            Tak co je s on-line? Hubkin už by sypal fotky z přípravy, cesty, už by házel drobáky do hrachovky a.ředil vodu chlastem! Čekám nedočkavě na mistrovství mistrů v lovu vepřů.

                                                                                              NCarpkiller - Profil | So 19.8.2017 0:51:00

                                                                                              Ewa Farna >> chytám na ty, kterej věřím a kterým mě baví. Nedělej z toho zase kovbojku o tom, na co kdo smí chytat. Do toho mě netahej. To si nech k vám na hřiště.

                                                                                                NCarpkiller - Profil | Pá 18.8.2017 17:18:12

                                                                                                Kaprňák - >> tak hlavně koukám, že jsi startovku taky podpořil svou účastí, však on ti za to Jakub poděkuje a jistě se ti dobře odvděčí...to on umí. Třeba když nic nechytíte, tak vám půjčí Élišku:-)
                                                                                                Za ty love, co jste dali za startovný na závod, kde ani nevíte co můžete vyhrát, by klidně mohl. Nasosají se z vašich peněz dost.

                                                                                                  NTrol11 - Profil | So 26.8.2017 8:11:54

                                                                                                  Tak a šaškárna je za náma... Teď hurá vyčistit ty zlé rybáře co by náhodou nebyli u prutů :-)

                                                                                                    Neugenkorda - Profil | So 26.8.2017 7:47:18

                                                                                                    Posledni tipovacka: kolik metraku olova skoncilo za ten tyden na dne jezera?

                                                                                                      NGuláš - Profil | Pá 25.8.2017 19:28:40

                                                                                                      Tak co Kubíku

                                                                                                        Nsindeji3 - Profil | Pá 25.8.2017 16:35:04

                                                                                                        https://www.facebook.com/STAIR2HELL/videos/15625858​00473280/ Světový rekordman a zachránce velkých ryb v dojemném rozhovoru s mistrem světa. Ribbentrop-Molotov hadr.

                                                                                                          NPetrasek - Profil | Pá 25.8.2017 13:46:38

                                                                                                          Kocháč >> Milý Péťo, facebook máš a víme, že nás sleduješ. Chtěli bychom Ti proto moc poděkovat, že jsi jeden ze 291 092 lidí, na které má náš drobný on-line přenos dosah. Máme Tě rádi!

                                                                                                          Petr, Vítek a Jakub

                                                                                                            NTrol11 - Profil | Čt 24.8.2017 16:47:44

                                                                                                            sindeji3 >> sam velky Manitu sestoupil za svým nohsledem

                                                                                                              NJurij - Profil | Čt 24.8.2017 11:24:48

                                                                                                              Dědek >> Každej ma jinej uhel pohledu a každej je ochotnej obětovat neco jineho,to je jak kdybys někomu vyčital nebo upozorňoval že vrazí 2 miliony do auta , a přitom může jezdit autobuse.Že to s cestovanim už nemá nic společnýho dávat dotoho tolik peněz.
                                                                                                              Přijde mi to hodně usměvé,jako že prava rybařina je sedět v trávě na zadku nakopat červy a chytat na brčko jinak to neni rybařina?? To nemyslíš vážně.Taky mi to přijde usměvné hodit do vody žrádlo za tisíce kč,ale když to tak cití at to dělaji.

                                                                                                                NDědek - Profil | Čt 24.8.2017 9:23:41

                                                                                                                no, návštěvy fanoušků proběhly, fanoušci i nějaký ten koláč a kvit nejlepším z nás přinesli, a pokud se tam neukáže vyschlý ksicht aby to se svou drahou pozvedl na patřičnou úroveň :-(, tak po tomhle klání za chvíli ani pes neštěkne. No a příští rok, bys tím cirkusem, ani nemuseli začínat....

                                                                                                                Ještě by to mohl zachránit neutrálně vyvážené boilie Criticals, jak praví reklama v záhlaví stránky :-)))
                                                                                                                Jinak už fakt nevím :-)))

                                                                                                                  NDědek - Profil | Čt 24.8.2017 9:05:08

                                                                                                                  Pavliz >> Je to tak. Od každého jsou koule ty nejlepší. Stačí se podívat na jejich reklamy kde píší že jsou to nejlepší koule, když ryby neberou a podobné žvásty :-))) Podle těch reklam, by ti kapři měli na ty koule skákat z vody ven na břeh, jako v té reklamě na FH.
                                                                                                                  Žádná reklama neuvádí nic o vybírání fleku, nebo o tom, že chytáš na vodě sám, naopak tvrdí...
                                                                                                                  naše koule nachytají vždy a všude a ta pravdivost reklamy, se právě ukazuje :-)))

                                                                                                                    NRST - Profil | Čt 24.8.2017 8:45:47

                                                                                                                    Mifí5429 >> Ještě bych dodal, že je diametrální rozdíl v tom, jestli sedím u vody sám a nebo jestli je okolo mně 240 vyvezených prutů......

                                                                                                                      NDědek - Profil | St 23.8.2017 20:06:05

                                                                                                                      xDanielS >> Dobřééééé :-)))
                                                                                                                      "Hell's Kitchen" by bylo ale stravě focené, odpovídající :-)))
                                                                                                                      Je zajímavé, že lidi, co umí udělat žrádlo pro ryby za mnoho násobně větší peníze jak pro lidi,nejsou schopní jíst alespoň z polovičky tak dobře, jako kapř jejich koulís :-)))
                                                                                                                      Vlastně je to logické ....

                                                                                                                        NMarleso - Profil | St 23.8.2017 15:54:00

                                                                                                                        Rockwell >> no musi se to na neco svest aby neklesla prodejnost vyrobku kdyz uz jses druhym rokem na zavodech pod palavou hovnochyt... :-DD

                                                                                                                          NRockwell - Profil | St 23.8.2017 14:44:22

                                                                                                                          Co najednou všichní super slavní kaprolovci nadávají na zavřená vrata....D6 jim byla dobrá, když se tam mohli zviditelnit trofejními kapry do časopisů.
                                                                                                                          Najednou, když jim nic nepotáhne, tak vše svádí na odlov kaprů a jejich prodej.
                                                                                                                          Jezdí točit promo videa na soukromáky a tam tahají ryby bůhví odkud, to je vše OK, když je pak někdo otiskne v časáku nebo natočí do upoutávky.
                                                                                                                          Zajímavé, že jiní jsou schopní něco udělat...to těch pár kaprů asi přespočilo vrata a jeli rovnou k Niklovi???
                                                                                                                          Na druhé straně jezera se chytá o 106.

                                                                                                                            Ndada3 - Profil | Út 22.8.2017 23:20:15

                                                                                                                            ebselektro >> jedna moudrá paní říkala-i vůl i když je vystudovanej,tak zůstane jenom volem

                                                                                                                              NDědek - Profil | Út 22.8.2017 16:21:00

                                                                                                                              N klif - ® Poslat soukromou zprávu.Út 22.8.2017 10:53:32
                                                                                                                              Zajímavá zpráva od kluků z Mikbaits Pardubice.
                                                                                                                              Večer jen jeden záběr bohužel jen od cejna konečně se vyřešil problém se sektory jelikož kluci na 57 neměly sektor na začátku závodu kluci ze48 si spletli sektor a začaly vozit na 49 a ostatní týmy bohužel podle nich tak že se teď 10 týmu přesouvá ó sektor vpravo.
                                                                                                                              To je divočina

                                                                                                                              Ale mají to ti kluci vágnerovic opravdu za ty prachy dobře zmáknutý :-)))

                                                                                                                                NŠpek - Profil | Út 22.8.2017 11:37:58

                                                                                                                                Hoši koukám že to tady začíná ožívat, a zase se zde na Mrku našlo pár lidí kteří ,jako pokaždé z diskuse udělají totální hovadinu....

                                                                                                                                  NKsk - Profil | Út 22.8.2017 11:36:18

                                                                                                                                  Chtělo by to tu promazat a vykartovat.

                                                                                                                                    NMifí5429 - Profil | Út 22.8.2017 11:06:50

                                                                                                                                    Koukám že koncentrace debilů tu vzrusta velikou rychlostí:D

                                                                                                                                      NOndřej Macků-Maca - Profil | Út 22.8.2017 10:59:21

                                                                                                                                      ebselektro >> Víš podle čeho jsem to poznal? Vím totiž, že tam nikdo neumí číst a všichni píšou jako retardi, tak mi bylo jasný že musíš pracovat tam :-)

                                                                                                                                        NTomasBrno - Profil | Út 22.8.2017 9:31:57

                                                                                                                                        Dědek >> ať si ó tom myslí kdo chce co chce máme ho rádi tak se šli pozdravit a povzbudit ;)

                                                                                                                                          NFild@ - Profil | Út 22.8.2017 7:45:28

                                                                                                                                          Díky těm, kteří mají snahu a chuť alespoň občas vložit fotky z aktuálního dění. Jak tu tak pročítám některé příspěvky, jsou tu asi větší mistři na "onlajny". Vůbec bych se nedivil, kdyby se na to příště hoši třeba vysrali...

                                                                                                                                            NMikyn - Profil | Út 22.8.2017 7:34:03

                                                                                                                                            Milan Jaroš >> A co by jsi chtěl v noci za příspěvky, třeba noční oblohu 80x jinak ? Rybu chytili, a dali to tam...a pak se šli vyspat...myslím, že toho měli za celej den plný zuby...a ještě mít budou..

                                                                                                                                              NMilan Jaroš - Profil | Po 21.8.2017 14:55:58

                                                                                                                                              Kocháč >> Tak tohle být fakt nemuselo....

                                                                                                                                                NAimtop - Profil | Po 21.8.2017 9:37:25

                                                                                                                                                mamiwata >> Jak se má někdo vyjádřit konkrétně v čem tedy spočívá umění, kouzlo přenosu (vkládání fotek) tak mu dojdou slova a "nemá to cenu"! Protože víte prd v čem to kouzlo spočívá! Nedělejte vědu z vkládání fotek, pod kterou se připíše, že jsme si nalili panáka a nebo že jsou baterky připravené.... :-) :-) :-)

                                                                                                                                                  NMISO* - Profil | Po 21.8.2017 9:37:11

                                                                                                                                                  nazov zavodu vymyslela urcite nejaka mudra hlava...toto je taky nechutny cirkus az hruza...je to spicka celej tej zvratenej marketingovo-obchodnej masinerie "modernej" kaprariny. svet je horepicu ;-) honba za milionom, narcisisticky cirkus egohonicstva, siet na chytanie virtualnych zrutov takejto magoriny a potencialnych zakaznikov. obraz dnesneho sveta. s rybackou to ma pramalo spolocneho...

                                                                                                                                                    NDědek - Profil | Ne 20.8.2017 21:35:10

                                                                                                                                                    ebselektro >> ne, slušní lidi se toho neúčastní :-O

                                                                                                                                                      NKocháč - Profil | Ne 20.8.2017 20:53:26

                                                                                                                                                      Možná by stálo za to si přiznat, že pár křiklounů je Karlovi u zandele. Jeho cíloví zákazníci stejně nejste. Někdo sem vložil jeho oznámení, ze kterého je patrné, že ve vztahu k obchodu je pro něj spolupráce s Jakubem asi přínosná stejně jako pro Kučeru. A oni se tím živí, tak si svou cestu zvolili.

                                                                                                                                                      Taky čekám, kdy někdo od Karla vloží nějaké info, ale asi se teď věnuje spíš popíjení a nějakých fotek se dočkáme až zítra. Hubkin vás rozmlsal bando :)

                                                                                                                                                      Každopádně jsem od úvodního ceremoniálu čekal víc a jediné, co by mě zajímalo je, co tam přednesl náš předseda MRS.
                                                                                                                                                      Balaton je o několik levelů jinde, to je evidentní. Čekal jsem víc.

                                                                                                                                                        NHorda - Profil | So 19.8.2017 20:30:35

                                                                                                                                                        Seržant55 >> taky jsem ve speciálce od té doby nebyl a ani tam neplánuji jít. Raději podpořím soukromníka v Novém Městě než JV.

                                                                                                                                                          NPetr64 - Profil | So 19.8.2017 14:34:07

                                                                                                                                                          sindeji3 >> Karel je obchodník co myslí hodně dopředu.

                                                                                                                                                          JV a jeho osvěta v řadách mládeže víc a víc připomíná marketingovej tah pro budoucí roky. Nevychovává jen rybáře ale hlavně budoucí klientelu lačnící po jeho zboží.

                                                                                                                                                          Proč by se KN nepřidal? Byl by sám proti sobě.

                                                                                                                                                            NPetr64 - Profil | So 19.8.2017 14:26:00

                                                                                                                                                            321wenca >> Optimisto. Myslíš že ty horní míry zabráněj mamonu? Pochybuji,že pokud by byla dobrá konstelace hvězd a třicítku někdo chytl,že by se vrátila vodě.Genofond je nadřazenej nějaké K70.

                                                                                                                                                              NHorda - Profil | So 19.8.2017 13:04:50

                                                                                                                                                              Lib >> záleží jak se na to kdo dívá. Svinstvo, to je ovšem tak i tak. Jen někdo u toho lže do kamer, jak jde kapra pustit a pak mu plave v soukromáku..

                                                                                                                                                                NRockwell - Profil | So 19.8.2017 12:42:45

                                                                                                                                                                Hold musíte pánové od Karla kupovat víc věcí, větší množství za víc peněz aby něměl potřebu obchodovat s Jakubem.
                                                                                                                                                                Niklům koníček se změnil v podnikání a pokud chce přežít, musí obchodovat se všemi, ze kterých má koruny. Co je na tom nepochopitelné?

                                                                                                                                                                  NCarpkiller - Profil | So 19.8.2017 0:58:10

                                                                                                                                                                  Rockwell >> nejsi trošku schyzofrenik? kdybys to tenkrát četl celý, pořádně a ne jenom kydal nesmysly v diskuzi, tak by jsi věděl, zě takhle funguje většina revíru v Anglii a že to s našim pojetím soukromáků vůbec nemůžeš srovnávat, to je jiná země, jiná kultura, jiné tradice a úplně jinej přístup.
                                                                                                                                                                  Má to svý kouzlo ale buďme rádi za to, jak to máme. Má to mouchy, ale furt to funguje.

                                                                                                                                                                    N08mato - Profil | St 20.9.2017 15:27:14

                                                                                                                                                                    Po preteku som oslovil Milosa Svihorika, polozil som mu zopar otazok o pribehu preteku ze jeho pohladu.

                                                                                                                                                                    Ak ma niekto zaujem si ho precitat :
                                                                                                                                                                    http://www.carpfishingtime.sk/stairs2hell-pohlad-mi​losa-svihorika/

                                                                                                                                                                      NKovis - Profil | Ne 27.8.2017 19:17:51

                                                                                                                                                                      kubas. >> A ne? Je to na cedulich u reviru. Jakkoliv s Tebou souhlasim ze klidne vyjet mohl (a mozna ze i mel), tak lov z lodi byl po dobu zavodu zakazany. To je stejne jak kdyz se rozhodne PS hajit na 14 dni cast reviru po vysazeni ryb. Taky to bude jen na cedulich a mozna na webu. Ale chytat tam stejne nesmis.

                                                                                                                                                                        Ndun - Profil | So 26.8.2017 18:23:25

                                                                                                                                                                        kubas. >> snad bude příští ročník na Orlíku bo Lipně.

                                                                                                                                                                          Nkakr - Profil | So 26.8.2017 14:41:08

                                                                                                                                                                          kubas. >>
                                                                                                                                                                          Žádná blbost!!!
                                                                                                                                                                          To, že většině členů je to zcela šumák , zda se šaškec bude či nebude konat je pravda pravdoucí. Nic ovšem nebrání těm informovaným, aby ve svém PS nejlépe na VČS prosadili do usnesení, zda PS s konáním šaškecu souhlasí, či nikoli. Usnesení je závazné pro tvého zástupce ve SV a je povinen dle něj hlasovat. Pokud SV většinově šaškec zamítne, tak nebude!!
                                                                                                                                                                          Kapišto??

                                                                                                                                                                            Nsindeji3 - Profil | So 26.8.2017 12:22:58

                                                                                                                                                                            Pavliz >> Když si umí vyjednat sponzory jako Jihomoravský kraj, Ministerstvo zemědělství a Ministerstvo pro místní rozvoj, tak proč by měl být jakýkoliv problém... navíc ti co jeli teď s tím očividně nemají žádný problém spíš naopak. MRS přeci taky rozhodoval o konání WCC a S2H, tzn dvakrát už se rozhodli, že Jakubova akce je vítána.

                                                                                                                                                                              NŤuťan - Profil | So 26.8.2017 8:24:49

                                                                                                                                                                              Sláva vítězům,čest poraženým...Poslední noc byla zajímavá a pořadím trocha zamíchala.

                                                                                                                                                                                NRefkař - Profil | Pá 25.8.2017 19:55:31

                                                                                                                                                                                Guláš >> poplacej se po rameni a řekni si jakej ses blb😁

                                                                                                                                                                                  NPoušťák - Profil | Pá 25.8.2017 19:34:48

                                                                                                                                                                                  Guláš >> to je hodně uhozený

                                                                                                                                                                                    NFinalStorm - Profil | Pá 25.8.2017 7:05:39

                                                                                                                                                                                    Starbaits k ty 19,5 pridali ted rano rybu pres 17.5. Tezko je nekdo bude dohanet.

                                                                                                                                                                                      Nkucis - Profil | Čt 24.8.2017 21:17:23

                                                                                                                                                                                      vara >> Ahoj, prvně stahovat rybu ze břehu ze 400 m není žádný med, i kdyby na dně nebyla byť jen jediná překážka. Tady těch překážek je ovšem hafo a rybu bys na první z nich vyřízl. Důvodem je také rychlost, u ryby jsi během chvíle, zdoláš ji do člunu a je tvoje 😉

                                                                                                                                                                                        Nperch - Profil | Čt 24.8.2017 20:29:56

                                                                                                                                                                                        tak kdy uz prijede konečně auto s vaničkou a 30 kg překvapením ? :) to napínají jak pořad s Jakubem na rybách do poslední chvíle nic a pak najednou obří ryba :)

                                                                                                                                                                                          NJurij - Profil | Čt 24.8.2017 9:44:26

                                                                                                                                                                                          Mifí5429 >> ano přesně jak píšes je to hlavně o fleku a aktivite ryb,ale to ani jeden vyrobce a propagator kouli neuvadi,to by pak mohli říkat," je jedno na co chytáte ale je duležité kde chytáte" . A to už by jim nehralo do karet,možná otevřou oči ti spotřebitele kteří jim ještě papají ty reklamy a pak brečí na mrku jakto že na ty tutové koule nic nechytli.Ale sami si vlastně podráží nohy když vykříkují "vždy a všude!" " pracují za kazdých podmínek a v každé teplotě" ,ale chápu je to prostě kšeft.Myslím že každej kdo chytá na koule určitě nekdy zareagoval na reklamu a dle toho nakupoval.

                                                                                                                                                                                            Nkakr - Profil | Čt 24.8.2017 9:35:05

                                                                                                                                                                                            Dědek >>
                                                                                                                                                                                            Kdepak koule, povinně kolínka max čtyřvaječná (čtyři vejce na vagon mouky).
                                                                                                                                                                                            Dipovat by se mohla ve strouhance a klidně povolit vlasovou metodu:-)))

                                                                                                                                                                                              NAimy99 - Profil | Čt 24.8.2017 9:15:42

                                                                                                                                                                                              Reklama snese ty nejvetsi lzi. Hlavne prodat. A k tomu si vyrobci na zavody delaji ty koule daleko kvalitnejsi, nez co pak prodavaji beznym rybarum. :-) To ale vsichni vime, co?

                                                                                                                                                                                                NMifí5429 - Profil | Čt 24.8.2017 8:38:28

                                                                                                                                                                                                Pavliz >> taky si uvědom ze jsou to závody a každý musí sedět na miste které si vylosoval a nemá možnost se přestěhovat...myslím si že polovina závodníků kdyby byli normalne na rybách a nemuseli byt na jednom a tom samém miste tak už dávno sedi někde jinde...omezena vzdálenost má 400 m není taky to prave a kdyby se mohlo jít dál tak je to taky o něčem jinym...

                                                                                                                                                                                                  NPavliz - Profil | Čt 24.8.2017 8:17:48

                                                                                                                                                                                                  No jsem docela zvedav, na co se ti spesl kulickari budou vymlouvat tentokrát☺! Kdyby tam neměl Nikl Svihorika, tak je na tom stejně, jak Blazek a někteří další. Všude vyhlasujou, jak jejich kuličky nachytají všude a v každou roční dobu a na svazovkach jim to az tak nejde.

                                                                                                                                                                                                    Nkucis - Profil | St 23.8.2017 22:16:10

                                                                                                                                                                                                    Zítra ráno podáme detailní hlášení z kadibudky 😉

                                                                                                                                                                                                      NDědek - Profil | St 23.8.2017 21:48:51

                                                                                                                                                                                                      Pvl >> ano je to tak. Nikdy jsem netvrdil, že jsem dokonalý a všem a všemu rozumím.... Umím se mýlit, jako každý jiný a umím to i přiznat. :-)
                                                                                                                                                                                                      Ale to, že umím dělat dobrý žrádlo, z toho neuhnu ani o píď... :-)))

                                                                                                                                                                                                      Někdy jsem namyšlený a mám pocit, že ten můj protistátní rypák, musí lidem vadit už z podstaty. O to více jsem potom mile překvapený, že tomu tak není :-)