Zemplínsky kapor 2016 - veřejná diskuse

VII. ročník bol najrekordnejší vo všetkých oblastiach. Chystáte sa na VIII. ročník? Kto každý rozmýšľa nad účasťou a čo by ste vylepšili oproti starým rokom?
Online přenos zde: www.mrk.cz/diskuse.php?id=744738
Autor diskuse: Hirmimrk - Profil , 12.1.2016 kaprařina - závodní sektor

MSB - Profil | Ne 5.2.2017 13:48:56

Děkujeme přadatelům, rozhodčím a všem, kdo se podíleli na uskutečnění tohoto skvělého závodu. Náš dík patří také kamarádům, fanouškům a soupeřům, kteří se podíleli na vytvoření výborné přátelské nálady nejen před závodem. Rádi se se všemi opět potkáme na příštím ročníku. Váš Team NULA :-)

čvachta - Profil | Po 19.9.2016 19:08:01

Chlapi nepiste tady kraviny a konspiračni teorie.Kdo jezdi po zavodech tak vi,ze tohle je nej extreme v Evropě, možna na světě. Kdo odsuzuje zavod a je normalní rybář at si to tu zkusí jen tak,přijet,nahodit,zachytat.Obrovsky klobouk dolu,pred organizatorama,kteří makají na 200% jak v podpore zavodniku tak aktualizaci vysledku.Ti co makaji na on line prenosech muzou cerpat z jejich dat a soustredit se podat co nejlepsi odraz atmosfery,ktera tady panuje a verte,ze to nemaji jednoduche.Kdo chce at sleduje,kdo vidi jen prachy,podvody a jine nesmysly at jde tam kde nechal tesař díru....

Kocháč - Profil | Ne 18.9.2016 20:47:38

Tak toto mě pobavilo. 10 minut tlachání a chození kolem horké kaše. Chudák Rafan.
Kdyby ten rozhodčí nebo co to je řekl na rovinu.
Vylosovali jste topku, vozte to doleva do rezervace. Kluci napravo si stěžují, že jste je jedním prutem zavřeli a chtějí se na Vás víc nalepit :o)))) To jste snad ani točit neměli. Rafan to řekl jasně, neřež to, až budeš jezdit po závodech, tak to pochopíš, mrtvej prut.

Lejsi - Profil | Ne 18.9.2016 9:08:50

Druhá ryba - KIMOT - 6,52 Lúčky 3 (Kolouchu makej)

Aleš V. - Profil | Čt 22.9.2016 23:11:22

Čau kluci, jsem dnes zjistil, že mám nějakou záhadou možnost přispět komentářem:-).
Nemám čím zajímavým, tak ale alespoň jeden příspěveček.
Pár postřehů.
Zajímavý závod, kde vítr dal postupně šanci téměř všem týmům o něco bojovat. Velmi vyrovnané a jsem zvědav, jak se to nakonec s výhrou vyvrbí. Byl jsem na těchto závodech kdysi dávno a neudělal(celý sektor) jsem za celý závod reálný záběr od kapra. Jakmile se chytají ryby je to paráda.
Kluci na Palkov 1 máte bez diskuze výborné místo, ale myslím, že ten severní vítr vám moc nepomohl. Ty ryby ten vítr roztáhl po celé ploše a spíše menší velikostí, která vám tam zůstala to musíte nahnat vyšším počtem ryb, což při těch dálavách co vozíte není prdel. Pro závod a diváka atraktivní, pro vás momentálně méně. Dovedu si představit v čem teď jste..
Pro odlehčení.
Rafan, že zrovna ty mě říkáš, že jsem přibral..:-).
Honzo, tebe asi osobně neznám, ale níže jsi psal, žes taky polovník. Domluv tam na východě nějakého dobrého karpaťáka a vlka. Buď za dobrý peníz, nebo vyměním za daňka, nebo berana:-).
Tulošu, zdravím tě kluku jeden. Na fotce vypadáš pořád dobře. Pozdravte za mě ještě Koloucha a Výprachťáka. Držím palce. Věřím, že o prsa havajské tanečnice to vyjde..

Bejmák - Profil | Čt 22.9.2016 21:25:55

carpson >> tak to já si prut občas pohladím :))) jako každej:)))

Kocháč - Profil | Po 19.9.2016 21:30:20

čvachta >> Nic jsi nepochopil. Ale to je jedno, nebudu se zdržovat s blbcem.

Kaprňák - Profil | St 13.1.2016 12:09:52

Každým rokem vzniká problém s vyvážkou. Družstva se převážejí. Na vodu, která má 3500ha a startuje okolo 50 družstev vznikají dohady na břehu a rozhodčí ne vždy dobře rozhodnou. Proto bych přivítal omezit vyvážku na 500m a zvětšit rozestupy mezi družstvy. Místa je víc než dost.

Ondřej Macků-Maca - Profil | Pá 23.9.2016 16:00:30

Kde je tu tlačítko "to se mi líbí"? :-)

Fishky - Profil | St 21.9.2016 12:42:53

Vaňkovci jedou jak dobře namazané pily. Držím palce ať to klapne na bednu, ono dát bednu z průměrného místa je pecka. Ještě tři slušné ryby a už šlapete na paty Palkov 1

Poušťák - Profil | St 21.9.2016 6:29:02

hraji >> Reporty jsou fajn, jen nám ještě ukažte co jste měli k večeři a nebo třeba co z nich vyšlo na ,,velký",to mě tam fakt chybí...o))

Pvl - Profil | Út 20.9.2016 18:48:41

Neřešte kdo je lepší horší . Hlavně , že máme přehled co se tam děje . EDIT : jen konstatuji !!

radjanys - Profil | Út 20.9.2016 12:25:51

Zase masakr online! Už to zase sype. Klobouček

RST - Profil | Po 19.9.2016 20:15:59

RAJA >> Ano máš pravdu ti co o nich píšeš nemají páru protože online stojí za prd. Tohle chtěli napsat. To že je ten závod super nikdo nevyvrací, jen by to chtělo někoho kdo o tom aktuálním dění bude informovat.

007krivanek - Profil | Po 19.9.2016 19:34:38

Mě se líbí, jak někdo udělá diskusi Zemplínský kapor 2016 a další si založí diskusi na stejné téma. Ale přitom, obě dvě diskuse mají stejnou následnou diskusi pro přispěvovatele. Chlapi, to se nemáte rádi, že si zakládáte každou svoji diskusi na stejné téma ? Není lepší nechat pouze jednu hlavní diskusi ? To je to stejné jak WCC. Jak u ocásků. To směřuji na druhou založenou diskusi. Vždyť se trumfujte v reportážích v jedné diskusi. O to to bude pro čtenáře zajímavější.

Kocháč - Profil | Po 19.9.2016 15:37:19

Fishky >> To je věc názoru. A taky záleží na typu vody. Vím, že nejsi zastánce závodů na určitý počet největších ryb, ale to neznamená, že tyto závody nemají smysl. Na jedné straně honba za metráky malých ryb a na druhé lov trofejních. A chytit třeba nej váhu v pěti kusech už není jen haluz. Nehledě na to, že vždy jsou ryby někde ve větším počtu a někde v menším. Vidím to ze dvou pohledů. Pokud někdo trefí místo a odedře si 500kg, tak se to i při změně počasí blbě dohání, zatím co těch pět velkých se dá trefit poslední den a nebude to haluzu. Haluz bude jeden nebo dva, ale pět už ne. Tento typ závodů, co nemáš rád, je prostě atraktivnější a napínavější po delší dobu a třeba až do poslední hodiny. Je to spíš než závod ta kaprařina. To, co máš rád ty jsou gulášovky, kde namastíš metrák ryb, když trefíš aspoň průměrnej felk, a vyhraješ :o)))

Rišo - Profil | St 2.3.2016 8:39:42

Buldokov >> len pre informáciu na Šírave prvé štyri tímy neboli žiadny testeri v tom ako to vidíš ty a spol! Boli to chlapci podporovaní značkami, ale chytajú hlavne na tomto preteku! Až piaty celkove skončil Rafan, Těšínsky dostal flek v sektore aký si želal a skončil neslávne, tí čo poznajú túto vodu len krútili hlavou nad jeho sebavedomím... Na výstave v Trenčíne my niekoľko celebrít povedalo že z Šíravy majú obavy lebo ľahko môžu vyhorieť! Sám som bol svedkom ako nejedna celebrita z Čiech sa tuná riadne popálila!

Miras - Profil | Ne 25.9.2016 11:53:22

Tyhle závody měly prostě grády až do poslední minuty. Když se chytá hodně ryb a je ve hře více týmů, je to skoro vždycky paráda a tohle se zkrátka povedlo. Sláva vítězům, čest všem zúčastněným a velká pochvala organizátorům.

Rastislaf - Profil | Ne 25.9.2016 11:41:59

Parádní závod i reporty.

Martin M. - Profil | Ne 25.9.2016 9:22:49

Gratulaji vitezum a moc dekuji oboum tymum za skvele online prenosy z tohoto vyjemecneho zavodu!

poldeci - Profil | So 24.9.2016 12:48:58

pozbierate po sebe aj smeti,či to ostane tak ako vlani?

Rastislaf - Profil | So 24.9.2016 12:20:33

007krivanek >> Ty jsi prostě tupec a všude jen prudíš.

Mulla - Profil | Pá 23.9.2016 20:37:13

Kocháč >> Situace se dramatizuje ještě víc!!
1. CT MIKBAITS CZ Paľkov 1 236140
2. CT MIKBAITS CZ II Paľkov 5 233140
3. CT JETFISH SK Lúčky 1 227360
4. CT ORTHODOX CARP SK Zalužice 2 191950
5. CT MIKBAITS ARIZONA Paľkov 4 187390
6. CT GARANTBATS I Zalužice 5 184370

Ján Pečo - Profil | Pá 23.9.2016 14:16:55

No Kimoťáci riadne zabrali .27kg v dvoch rybách! Gratulujem! Pome Skalica!

Pišta27 - Profil | Čt 22.9.2016 21:50:43

carpson >> to ti tak žeru. To je jak že do zaječí paštiky můj kuchař dává mandle :-)

Danda05 - Profil | Čt 22.9.2016 21:26:57

Carpkiller >> jasně 10 dnů all inclusive, v biwi u Labe hezky pěkně koncem podzimu :-) :-) jinak on line super.

Bejmák - Profil | Čt 22.9.2016 21:18:54

carpson >> To snad dělá každej né, stejně jako pusinkování , cákání vody za rybou a jiný pič...ny.

Grasel - Profil | Čt 22.9.2016 9:18:14

Carpkiller >> Honzo, další on.line přenos fakt super, moc jsem se bavil už u toho prvního, ale zajímala mě s kolegou jedna věc, co jsi slíbil manželce že tě pustila na další týden na ryby? Kolega tvrdí že budeš malovat, já že to smrdí novou kuchyní....

M.Plch - Profil | St 21.9.2016 22:47:21

Tome zatím paráda makejte dál a věřím v bednu a přenos taky perfekt,máš můj obdiv.Mějte se a pozdravuj tatu.

čvachta - Profil | St 21.9.2016 21:22:21

Tomino,rozsekejte to se Zdenkem na kaši.

Fishky - Profil | St 21.9.2016 13:51:37

Kaprňák >> Dal jsem si tu práci - za posledních 7 ročníků na Šírave byl Palkov 5x na bedně z toho 4x č. 1 Stejnou bilanci mají i Lúčky, také 5x bedna, ale různé čísla, Zálužie, PO a Kamenec byli 3x na bedně a Horka jen 2x.

Takže co se závodů týče, vypadá celá Šírava relativně vyrovnaně (až na Horku, tam to fakt nejde), jen Palkov 1 je skutečně TOP flek a věřím že i letos to kluci udrží a budou s náskokem první.

Kaprňák - Profil | St 21.9.2016 13:03:27

Fishky >> Byl jsi někdy na Šíravě, že o fleku Prímestská 8 píšeš průměrný flek? Asi ne. Je to top flek.

Kaprňák - Profil | St 21.9.2016 10:03:41

Fishky >> Máš pravdu ve většině, ale gulášovkách.

hraji - Profil | Út 20.9.2016 20:51:34

VANs jeďte, hezky rybku k rybce, ať hmotnost naskakuje. Reporty jsou fajn, jen nám ještě ukažte co jste měli k večeři. A pozdravuji speciálně Zdeňka.

RAJA - Profil | Út 20.9.2016 19:36:26

Lib >> Kua chlape nespi, dobré ráno, už som to tu ebol.....
http://srzmichalovce.sk/sk/index.php?page_ID=107&ar​ticle_ID=634#20092016


Trba - Profil | Út 20.9.2016 18:43:24

TCHM >> Přesně tak, každej jednou začíná, ale Hubkin, je prostě Hubkin.....ale věřím tomu, že Vans bude za chvilku na stejné úrovni. Jinak ještě jednou díky za Echo....:-).

TCHM - Profil | Út 20.9.2016 18:26:31

Ale i VANs se od zacatku snazi o prenos a diky za to,aspon je co cist.Hubkin taky zacinal.....
Za me dik kazdemu kdo se snazi

Oreh - Profil | Út 20.9.2016 17:49:59

xDanielS >> daj recept

Kocháč - Profil | Po 19.9.2016 21:45:55

Martian >> Bude to dobrý a je pravda, že chleba levnější nebude :o)

Martian - Profil | Po 19.9.2016 21:42:35

Kocháč >> tož taky temu nerozumím ☺ ale to je fakt tím, ze ten přenos od Honzy a Jirky (zvlášť když na to byli dva) mel proste šťávu a at si kazdej říká co chce, je to proste tak. Všichni to hltali jak blázen... Když se teďka koukám na cokoliv jiného, tak je to nuda. Nemá to ty správný emoce ☺

čvachta - Profil | Po 19.9.2016 21:27:23

Kocháč >> jak jsem psal aktuální vysledky na webu srz,atmoska na carponlinu,pak tu mas info od toma a zitra od Honzy coz me trosku zarazi kdyz zavod zacal v patek a dnes se dovidame,ze uz je na benzince,ale da se to pochopit vzhledem k Wcm a v jeho podani to bude urcite zajimave.Pokud ti tohle nestaci tak tu mas byt osobne.Myslim,ze uz nema cenu k tomu vice psat.

Fishky - Profil | Po 19.9.2016 21:15:08

RAJA >> co je na kaprařině extrémního? všichni mají díru v kajaku jak Old Shatterhand a s napětím se očekává, kdo nedojede?

čvachta - Profil | Po 19.9.2016 20:28:38

RAJA >> navic furt tu nekdo vypisuje kde najde aktualni vyskedky.aktualizace do minuty,fotky ulovku do 5 minut.vse na www.srzmichalovce.sk uz 8 rok.letos poprve maka Rostik na carponline a dava to skvele,nechapu kdy spi.tady na mrku pokud by měly ficet on liny tak by musel Maťak povolit pristupy a spousta teamu co tu jsou to maji zase tam..proste tady to nejde.zase se vracim k zacatku.kdo chce prijede,kdo nemuze potrebne info si najde.Letos se snazi Tomas a od zitrka asi i Honza a podávají info ze svych sektoru a aspon trosku priblizi atmosferu jak to tu funguje...

RST - Profil | Po 19.9.2016 19:50:51

murphyy >> No že by mě něco vtahovalo do děje se zrovna říct nedá, asi máme každý jiný úhel pohledu:-(

Dr. Greenthumb - Profil | Po 19.9.2016 19:47:02

No máte se co učit od Hupky co se týče on-line přenosů. Nic moc jen pár fotek krajiny a kaprů ale nic kolem toho co a jak připavujete atd. Ale určitě to zvládnete, nic mizím k Carpkillerovi hoooj

Kocháč - Profil | Po 19.9.2016 18:56:56

petr.esox >> Konečně ten on-line bude o něčem :)

Kocháč - Profil | Po 19.9.2016 15:38:36

Fishky >> Tobě by seděly závody typu LRU, to by bylo pro tebe jako dělaný. 72h nonstop a bodovaný kapřík od 1,5kg.

Oreh - Profil | Po 19.9.2016 14:48:03

hraji >> hadat som sa nemienil a ani nemienim. mozeme mat na to proste rozny nazor, co sa mi zda uplne normalne. neodpisem Ti teda nic v podobnom duchu.

Fishky - Profil | Po 19.9.2016 14:24:38

Oreh >> preteky teda rovnaké nie su, ani omylom. Tohle je kaprařina, kdy si to třeba nejvíc oddře motor na čluně, v lepším případě vesla - a hned dva účastníci zvládaj i online :)) No a pak jedeš na takovou Dešnou, tam se nezastavíš za 50 hodin, nespíš nejíš zdoláváš, máš půl tuny ryb a nejsi ani na bedně, páč teamy před tebou maj víc :)) online nestíháš ani náhodou, natož aby sis tam vařil a papkal v klídku. Kolikrát jsem měl rozjedený oběd o šesti večer (dřív to prostě nešlo) a dojedl jsem ho v devět večer studený.

PS: když už jsme u toho dříče motoru... ono by stačilo zakázat motor a s vyvážkou přes dvě cívky by si to každý velmi dobře rozmyslel :))

Fishky - Profil | Po 19.9.2016 13:28:30

DaveX >> jo jo, to máš záběr, jdeš k prutu, pospíchat nemusíš, protože ryba je stejně tak daleko, že není důvod pospíchat, buď si ji z první dobré dala dobře a na háčku počká, nebo prostě spadne. Takže vezmeš prut, sedneš do člunku a jedeš, domotáváš, jedeš, domotáváš, jedeš... v noci nebo dešti to je uplně nejvíc, to si tu zdolávačku užíváš na plný pecky, pak dojedeš nad rybu, opřeš se do toho a tam cejn, při podebírání z něj očima děláš zavináče, páč tě děsně dopálil ikdyž má třeba pět kilo, tak to prostě v tu chvíli není cílová ryba. V lepším případě tam máš kapra který tě chvíli povodí, pak šup s ním do člunu - znova zpět k bójce, to abys nejezdil dvakrát, zakrmit a znova položit a valit zpět ke břehu. Když jde vše dobře jsi za hodinu zpět a může to začít nanovo. No nikdy more :))

Kaprňák - Profil | Po 19.9.2016 11:40:13

Oreh >> Mě to nevykládej, Šíravu znám jak vlastní boty. Není mi 25 a jezdil jsem tam i 3x v roce od roku 1989. ˇÚčastníkem jsem byl těchto závodů v každém roce, letos to nevyšlo vyřadil mě úraz. A těch kaprů jseme nachytali mraky na 250-300m.

Aleš V. - Profil | Ne 18.9.2016 21:25:59

Je dost nervózní a dá se to i pochopit. Takové místo je přáním každého kdo jde losovat. Nese to s sebou ale i určitá rizika. Pokud vyhraje, tak dost lidí řekne, no jasně, měl top flek, tak se to dalo čekat. A když ne, tak budou kroutit hlavou, že to na takovém místě nedokázal. Závod je relativně dlouhý a myslím, že během 2-3 dne se na tu špici dostanou a pak už to půjde v klidu a i to další video s ním bude úplně jiný:-). Sorry, že do toho kecám. Po dost letech mne sem přitáhlo WCC na D5 a teď se tu zase dobu neukážu.

Martian - Profil | Ne 18.9.2016 21:19:58

Kocháč >> je to rebel!!!! Teda Rafan :-))))

Drinks - Profil | So 17.9.2016 20:34:51

Líbí se mi zvolený start závodu, kdy se lovné místo nechá přes noc odpočinout a ráno se to tam pošle a hned to může začít jezdit z krmného místa, palec nahoru.

Radunak - Profil | So 17.9.2016 16:39:21

Doufám,že CT NULA natočí zase nějaký pěkný video. Jedeeeemmmmm......

007krivanek - Profil | So 17.9.2016 16:12:20

Jestli CT NULA bude na bedně, ať se p. Tomeček u mne staví. Bude tu mít kredit 1000,- Kč.

007krivanek - Profil | So 17.9.2016 13:38:49

CT NULA - Můj oblíbený Team. Pohodoví kluci, co si na nic nehrají.

007krivanek - Profil | So 17.9.2016 13:27:44

Věřím, že bude letos na bedně CT NULA. Za poslední ročníky skáčou rychle nahoru v tomto nelehkém závodě.

MsO MI - Profil | St 17.8.2016 7:43:45

ZEMPLÍNSKY KAPOR 2016
Mestská organizácia SRZ Michalovce v spolupráci s užívateľom revíru VN Z. Šírava RADOU Žilina, usporiadajú v roku 2016 VIII. ročník preteku v love kaprov.

Do začiatku zostáva 31 dní !!!!!!!!!!!!!!!!!

judas.d - Profil | Čt 3.3.2016 13:08:31

Jettys >> vykálej si bulvy.:-)

TAV - Profil | St 2.3.2016 18:48:36

MsO MI >> Nevím, ale vypadá to, že tomu nerozumíš hlavně ty. Na WCC se mohl dostat úplně každý, kdo se nejrychleji po spuštění registrace přihlásil... Samozřejmě že nechali nějaké sponzorská místa atd., ale zbytek byl otevřenej, kdo dřív přijde, ten dřív mele... Ne podle výběrů pořadatelů... Na Balatonu to funguje stejně a volná místa jsou dokonce ještě teď. Tak buď tak hodný a nepiš nesmysly...

MsO MI - Profil | St 2.3.2016 7:33:11

My si s týchto reakcii a príspevkov ľudí čo tomu nerozumejú nerobíme nič , je to každý rok to isté ohováranie chlapcov čo sedia pri pc a len komentujú a urážajú celoročnú tvrdú prácu a nevedia ani o čom píšu . Výber je na organizátorov , áno je to tak ,máme na to právo , ale v prvom rade pri výbere sú družstva ktoré s nami začínali ,ktoré súťažili na tomto preteku keď ešte o neho nebol záujem ,sú to družstva ktoré nám ostali verné od začiatku až do teraz a hoci v minulosti sa hlásilo len malo družstiev oni medzi nimi boli. Stačí si len pozrieť našu stránku a sekciu Zemplínsky kapor od roku 2009 . Možno pred tým súťažili pod inými názvami CT ??? a teraz chytajú za značku ,ale je to len ich šikovnosť ,že sa vypracovali za testerov . Po druhé nastupujú sponzori a až potom nové tváre - nové CT čo tu ešte neboli .A na Zemplínskej šírave je tak isto o limite, počet družstiev tento rok je 48 ,predsa s toho nezrobíme guľašovky z 100 družstvami ktoré nebudú mať ani 20m na svojom sektore . Som zvedavý prečo nenadávate na Balaton ,alebo na WWC tam sa tiež určite každý s Vás dostane . Viac sa nebudeme k tejto veci vyjadrovať .

S pozdravom
Petrov Zdar

Taky - Profil | St 2.3.2016 6:42:54

Kocháč >> Systém který popisuješ na budoucí Tovačov mi připadá jiný než jak ten na ZK. Tvúj popis má hlavu a patu, ale tady mi to přijde prvořadá snaha zvyditelnit pořádající MO a sponzory ,a závod samotnej jako by byl až na druhej koleji. Tady je vidět snaha sehnat co nejvíc co nejsilnějších sponzorů ,což chápu,ale když pak závodí téměř výhradně sponzorské týmy,tak v tom pak nevidím smysl. Si můžou rovnou ceny přeházet do aut a jet domů. Jako k čemu potřebujou sponzory když pak o ceny soutěží týmy co ty ceny tak úplně nepotřebujou? Beru jak si to popsal ty , když jde o prestyž, a máte 2 sponzory. Ale tenhle systém fakt nechápu. A právo pořadatele jsem nezpochybňoval, jen mi přijde ten jejich systém trochu moc komerční.

Kocháč - Profil | St 2.3.2016 6:24:02

Taky >> Pokud dostaneme výjimku, tak Tovačov 2016 bude a týmy už jsou vybrané. Dost lidí bude naštvaných a budou prskat stejně jako tady, ale s tím počítáme. Rozpočet je nastavený tak, že pořadatelé dostanou symbolickou odměnu. A nezlobte se na mě, ale týden dovolené si neberu proto, aby si to jel někdo zkusit a já mu k tomu dělal za pusinku vola. V našem příladě nejde o protěžování firem, ale o výběr závodníků, o kterých víme, že závodit umí a mají za sebou těch závodů hodně. Sponzory máme dva a víc nepotřebujeme. Není to o penězích, je to o prestiži a na nás záleží koho pozveme, máme na to právo. I tak budeme muset v první vlně odmítnout spoustu dobrých závodníků. Pořadatel Šíravy má plné právo si nastavit pravidla. Uvědomte si, že nežijeme v totalitě, kde by většina diktovala, jak se má chovat menšina. A tady ty mnohé komentáře mi evokují tu komoušskou sebranku na Novinkách :o)

Poušťák - Profil | Út 1.3.2016 20:30:14

bart.bm >> je to úplně normální,udělejte svoje závody a vyfakujte velký firmy vy,uvidíš kolik dostaneš sponzorskejch darů

Taky - Profil | St 13.1.2016 18:34:25

smike >> Ničím. Ani nemusí😉. V pravidlech mají, že startující vybírá pořadatel z došlých přihlášek dle vlastního rozhodnutí. Pořadí registrací je irelevantní. Ve finále to vypadalo tak, že zavodily jen sponzorské týmy a pár známých tváří.

Taky - Profil | St 13.1.2016 18:10:39

Hirmimrk >> Loni jsem byl s parťákem mezi prvními zaregistrovanými, a bylo to k ničemu😉. Nikomu to nezazlívám, ale docela mi to v tu chvíli zamrzelo, když pak pořadatel vybral týmy které podali přihlášky na poslední chvíli.