Nádobíčko - drobnosti - vlasce

Dino Contra
náhled
drobnosti > vlasce
Firma: Mikado, Cena: 65,- Kč, Známka: 1
Popis: 0,14mm-3,0kg
Hodnocení: jeden z mála případů-za málo peněz hodně muziky za lidovou cenu tu máme 150m špičkového vlasce mám ho v průměru 0,14 jako kmenový vlasec na plavačku a v 0,12 v návazcovém provedení chytám na něj tři roky opravdu intenzivně a je super žádné motání, praskání nebo jiné věci které při lovu dokážou pěkně namíchnout

honza9944, So 4.10.2008 15:40:01

Tento vlasec kupuji již dva roky a velká spokojenost. Jen nevím čím to ale labská voda mu moc nesvědčí a ztrácí pevnost (proto dávam dvojku), ale lovím-li na jiných revírech vlasec drží opravdu fest . Vyzkoušené mám průměry od 0,10 , 0,12 na forpasy a 0,16 , 0,20 jako kmen.

Kublaj, So 4.10.2008 23:15:42, Známka: 2

Silver ghost
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Byron, Cena: Kč, Známka: 4
Popis: při průměru 0,26 vykazoval skutečně 0,275
Hodnocení: vlasec neodpovídá psanému průměru (0,26=0,275) a v pevnosti také (8,4kg=asi 5,6kg). test v pevnosti na na přetržení, jako bezkonkurenční prozatím se mi jeví Shakespeare K2 Power Play = 0,25mm/6,3kg a 0,28mm/7,3kg v testech. Zatím mi to nedokázal žádný vlasec.

ivo, St 25.8.2004 11:52:10

...naprosto souhlasim, trha se jako nit !!! ...a ja myslel ze jsem koupil spatne uskladneny kus !

blickyn, Út 3.1.2006 18:11:03, Známka: 3

Absolutní krach Byronu, nejhorší vlasec, který pustil na trh. 3 dny lovu a 7 praskl při stahování bez vázky-už NIKDY!!!!!

Radek S., Pá 3.2.2006 21:25:55, Známka: 5

Nesouhlasim,kamarad ho ma a je s nim nad miru spokojeny!Taha na to normalne kapry okolo 50 cm.

Marek B., Ne 30.4.2006 13:58:49, Známka: 3

Velké zklamání od Byronu. Loni jsem ho koupil a vlasec který by se takhle kroutil a cuchal už na originální cívce jsem ještě v ruce neměl! Musel jsem ho dvakrát přemotat přes vodu, aby byl použitelný, nicméně jsem ho raději dal na náhradní cívku a moc nepoužíval. Myslím si, že jsem chytl špatný kus, ale když vidím ty reakce výše, tak nejsem sám.

anguilla, Po 7.4.2008 19:46:47, Známka: 4

používám ho necelou sezonu, sice se netrhá a drží, ale kroutí se jak mrcha, stačí mírně povolit a hned se omotá kolem špice jak úhoř na ruku

snoopy, Čt 11.9.2008 14:18:26, Známka: 4

musim s vami nesouhlasit mam je na navijacich rovnez od byronu tri roky a presvedcuji me o opaku-nekrouti se, sou hodne pevne nejsou roztrepene proste musim dat za jedna

honza9944, So 4.10.2008 15:14:07, Známka: 1

FLY LINE CLEANER (Scandinavian formula)
náhled
drobnosti > vlasce > muškařské šňůry
Firma: Loon, Cena: 6 USD Kč, Známka: 1
Popis: Čistič muškařské šňůry
Hodnocení: Výborná záležitost pro čištění muškařských šňůr. Testoval jsem ho na mojí zkroucený šňůře Airflo TruCast a je patrný zlepšení, už jsem tolik nekroutí.

x.y.c.h.t., Čt 2.10.2008 11:57:07

Triline Sensi Thin Ultra +
drobnosti > vlasce
Firma: Berkley, Cena: 199 Kč, Známka: 5
Popis: 300m,prumer 0,22/8,4kg
Hodnocení: Tak vazeni tento vlasec jsem jen vyndal z krabky a ani jsem se ho na navijak nepokousel namotat.Zarazil me jeho prumer uz na pohled.Kdyz jsem ho potom zmeril digitalni posuvkou z udajne 0,22 se vyklubala 0,37.I kdyz vemu v uvahu chybu mereni je to docela sila.Potom se nelze divit jeho pevnosti.Takze pozor na prumer.

Čtveřin, Čt 4.9.2008 7:03:34

vlasec je evidentně chybně označenej. na to sis měl stěžovat u prodejce. ale co jsi tím ostatním vlastně sdělil? je ten vlasec sám o sobě nějak špatnej?

macek, Čt 4.9.2008 20:26:26, Známka: 3

Macku sorry,ale pokud vyrobce na etikete evidentne lze je neco spatne ne?Podle prodejce kde jsem vlasec samozrejme reklamoval (bez problemu mi vratil prachy) se jedna o beznou praxi tohoto vyrobce.Takze se nejednalo o jednu chybne oznacenou krabku.Jestli Ti neni jasne co jsem chtel ostatnim zdelit tak je mi lito.Myslel jsem ze POZOR NA PRUMER je naprosto jasne.

Čtveřin, Pá 5.9.2008 12:16:50, Známka: 5

Raptor
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Esox, Cena: 54 Kč, Známka: 2
Popis: Na etiketě je uveden popis: supersilný, flourocarbonový povrch, vysoká pevnost v uzlu, malá roztažnost a vysoká životnost.
Hodnocení: Vlasec používám již druhou sezónu a může s výše uvedeným popisem souhlasit. Jedná se o velice dobrý vlasec, který se prodává za lidovou cenu. Používám průměry od 0,12 do 0,18 hlavně na feeder a ještě jsem nepřišel o ryby, vinou špatného vlasce.

Bulk, Út 10.4.2007 19:54:25

Uvádzaná pevnosť na vlasci môže byť v súlade so skutočnosťou. Ja používam 0,16 mm. Najviac ma na ňom štve, že sa krúti okolo koncového očka prúta. Má vysokú pamäť. Už by som ho nechcel, vyskúšal by som iného výrobcu. Možno som mal smolu iba ja a narazil som na zlú šaržu. Kamarát ho používa tiež a je s ním spokojný.

grinch, St 5.3.2008 14:01:34, Známka: 4

Vlasec používám na feeder a na přívlač, na feeder ideál, při přívlači se dost kroutí. Za tu cenu to není špatnej vlasec.

Georgino, St 5.3.2008 14:07:28, Známka: 3

dávam feeder aj na vláčku, má podstatne menšiu pamať a hlavne je potápivý

saxana, St 5.3.2008 14:11:36, Známka: 3

Podle mě nic nevydrží hodně se trhal.

knight, St 19.3.2008 19:22:39, Známka: 5

Celkom dobrý vlasec, akurát tá pamať, no. Ale inak super za pár korún.

TGH, Po 4.8.2008 17:34:22, Známka: 2

Za ty peníze perfektní vlasec používám jej jak na vláčku tak feeder a bez problémů o 100% lepší jak Colmic Former. Mohu jen doporučit vzláště na vláčku v pařezovkách je dobrý neboť když se trhá nekrvácí tolik peněženka :-)

Esox, Po 4.8.2008 19:05:29, Známka: 2

používám třetím rokem a jsem s ním velice spokojený. za ty prachy neznam lepší. chytam na pruměry od 0,10mm do 0,26mm a paráda. když se odře nebo jinak znehodnoti koupim novej. na pickeru mam 0,14 druhym rokem a ještě nezklamal

Bernard, Po 4.8.2008 20:34:14, Známka: 2

Zakoupen letos na přívlač 0,16 a 0,18.Parádní pevnost,nekroutí se. Za tu cenu paráda.

rejpal, Ne 24.8.2008 18:01:11, Známka: 2

Heavy Core
náhled
drobnosti > vlasce > pletené
Firma: Sufix, Cena: 230Kč Kč, Známka: 1
Popis: 45Ibs 20,5kg 10m
Hodnocení: Návazcová šnůrka s olověným jádrem, tedy přesněji nemá olověné jádro, ale netoxickou těžkou slitinu, jenž olovo plně nahrazuje. Tuto sezónu jsem ji zkusil a nestalo se mi že by mně zklamala. Dokonale maskovaná hnědo,zeleno,černá barva vám zaručí že vaše montáž bude ležet při dně a nechá vaše trofejní kapry radostně pojídat vaši nástrahu. Vřele doporučuji!

Pokki, St 20.8.2008 14:04:47

Grande WF6F
drobnosti > vlasce > muškařské šňůry
Firma: RIO, Cena: 1500, Kč, Známka: 1
Popis: Plovoucí šňůra, WF6F, délka 30m, barva Camo Green....
Hodnocení: Tuto šňůru mám od Barona a je to podle mě výborná volba. RIO Grande je lajna, která nemá snad žádnou tvarovou paměť, skvěle lítá a nepřetěžuje prut. Je radost s ní chytat.

xycht, Čt 7.8.2008 21:49:46

RXR Kameleon
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Balsax, Cena: Kč, Známka: 1
Popis: Průměr 0,12mm, nosnost 1,85kg, délka 100m.
Hodnocení: Perfektní vlase, už rok ho používám na návazce a nikdy nezklamal. Urval se maximálně v uzlu nebo když jsem blbě navázal háček.

jepice.cz, Ne 7.5.2006 22:04:59

Ja ho mám ako kmeň na feeder a položenú pri love kaprov v priemere 0.20mm. Zvládne aj 6kg rybu. Akurát nieje moc odolný proti poškodeniu. Často sa krúti a derie.

TGH, Po 4.8.2008 17:29:23, Známka: 2

Carp Maxx
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: SPRO, Cena: 420 Kč, Známka: 2
Popis: 0.30mm,350m, 12,5kg Tmavě červena
Hodnocení: tennhle vlasec jsem si koupil po dlouhem hledani, kvalitniho vlasce. je super, ma proti oderovy potah, nelamese, a skvele drzi v uzlu. mohu jen dooporuci

kaprhans, Ne 3.4.2005 9:58:57

Tak jsem si jej koupil, no uvidíme jakpak se osvědčí.

sobolman, Čt 10.7.2008 12:39:38, Známka: 2

TRITON
náhled
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Browning, Cena: 180Kč Kč, Známka: 2
Popis: Balení 540m, tloušťka 0,25, nosnost 5kg, barva tmavě hnědá,
Hodnocení: Vlasec jsem pořídil před cca 5ti lety, používám ho ještě dnes. Za tu je o něco světlejší, nedře se, nekroutí se, nespadává z cívky, jako jiné vlasce, drží dobře i v míste navázání s háčkem. Je pružnější, takže asi nebude nejvhodnější na daleké hody, nechytám daleko. Chtěl jsem ho koupit znovu ale už se prý 4roky nevyrábí a to mě dost mrzí, jsem s ním velmi spokojený, lepší vlasec jsem snad nikdy neměl. Letos jsem zakoupil Kevlon Monomax 0,30 a vůbec se mi nelíbí, nejradši bych ho vyhodil z okna. Teď jsem pořídil Spektrum 0,28 od Spomy, kroutí se když se hodně napne, než dojde k prasknutí, pak už se nedá narovnat a jsou na něm pak "lehké kudrliny" což u TRITONu nebývalo!! Cena Spektrumu je 88Kč za balení 300m. NENÍ NAD TRITON, vraťte ho do výroby!

Zdeněk, So 10.9.2005 10:44:10

Tento vlasec jsem také používal cca 4roky a byl jsem s ním naprosto zpokojen. Poté jsem zakoupil shodný vlasec Zebco Triton. Vlasec má úplně stejný obal, déklu, průměr i barvu a jedná se o totožný vlasec jako Browning proto nemusíš shánet Browning ale můžeš si koupit Zebco, 540m stojí 190kč ale na internetu jsou i za 130kč. Vlasce Spoma Spectrum pr.0.20 jsem používal na plavanou asi před 4lety a na jeden vlasec jsem chytal bez otočení 2sezony. Byl hodně dobrý , pevný a byl Německý, dnešní Spoma je prý vyrábená v Plané nad Luznicí v bývalém Silonu a ta kvalita tomu zřejmě odpovídá (viz tvoje připomínky) proto jsem přešel k Byronu a jsem s mím zpokojen. Dnes používám k lovu vlasce Zebco a Byron protože ty mám osvědčené a nedej na prodejce který ti nutí uplně cizí neznámé silony na které má jen chválu a má jich plný regál protože podle mě asi nejdou.. Tak čau a snad koupíš dobře. Jenda

Jenda, Ne 4.12.2005 12:59:53, Známka: 1

Největší šmejd, který jsem si kdy koupil. Ještě pod značkou Zebco. Děsivé kroucení, minimální výdrž, tvrdej jako drát, fuj, hnus, nebrat!

Ychtyl, Pá 24.3.2006 9:40:15, Známka: 3

s tímto vlascem jsem býval opravdu spokojený. Držel, nekroutil se, měl dobrou odolnost vůči otěru. Navíc u něj oceňuju i to, že v porovnání s jinýma 0,25kama je tenčí :-) Dvojku dávám jen proto, že jsem je nikde nesehnal v menšíchprůměrech /0,12 -0,18/

karelc, Pá 24.3.2006 9:56:39, Známka: 2

triton sem měl taky cca 5 let, veliká spokojenost. Proboha hlavně si ale nekupujte to zebco, ja sem ho nacpal na bait a po 5 vycházkách jde z domu.

sobolman, Čt 10.7.2008 12:37:24, Známka: 3

Viking match
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Aquazona, Cena: 35,- Kč, Známka: 5
Popis: 0,16 - 2,9kg - 100m
Hodnocení: prvni den jsem si jej pochvaloval, vytahl jsem na nem bez vetsich problemu asi 10 kapru kolem 50 cm a jednoho amura 82cm a rikal jsem si to je za ty prachy dost dobry, ale druhej den uz byl naprosto nepouzitelnej - trepil se temer do 60m navinu (to ten amur), musel jsem jej vyhodit... proste hnus!

fanik, St 20.6.2001 15:17:53

náhled
Používám 0,12/1,8kg na plavačkové návazce a vlasec funguje bez problémů.

marzel, Ne 21.1.2007 10:59:59, Známka: 2

Používám ho už 4sezonu na plavačku.Naprostá spokojenost. Vlasec je hodne odolný a pevný.Nedám na něj dopustit

zdenos, So 3.2.2007 13:37:12, Známka: 2

používám na vláčku 0,18 a jsem spokojený.

sobolman, Čt 10.7.2008 12:32:32, Známka: 2

Trilene SensiThin Ultra plus
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Berkley, Cena: 99.-Sk Kč, Známka: 2
Popis: 0,20mm, 7,1 kg, navin 150m
Hodnocení: Kupil som ho ako novinku a skusam hlavne na privlac. Po navinuti na cievku, kde malo vojst 200m priemeru 0,20mm som zistil ze cievka je plna az po okraj z coho mi vyslo, ze udavany priemer nezodpoveda priemeru a po zmerani sublerov som zistil, ze vlasec ma priemer 0,215mm. Vlasec je inak pevny, skoro bez pamete. Pri uviazani na karabinku vyzaduje viazat uzol Trilene knots, ktory drzi zodpovedne. Pri zachyteni o prekazku odporucam vlasec namotat na rukav, alebo kus dreva a takto odtrhnut, je fakt pevny. Za nepresne udany priemer davam znamku 2.

Cardinal, Ne 29.6.2008 11:35:07

Trilene SensiThin Ultra plus
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Berkley, Cena: 99.-Sk Kč, Známka: 3
Popis: 0,20mm, 7,1 kg, navin 150m
Hodnocení: Kupil som ho ako novinku a skusam hlavne na privlac. Po navinuti na cievku, kde malo vojst 200m priemeru 0,20mm som zistil ze cievka je plna az po okraj z coho mi vyslo, ze udavany priemer nezodpoveda priemeru a po zmerani sublerov som zistil, ze vlasec ma priemer 0,215mm. Vlasec je inak pevny, skoro bez pamete. Pri uviazani na karabinku vyzaduje viazat uzol Trilene knots, ktory drzi zodpovedne. Pri zachyteni o prekazku odporucam vlasec namotat na rukav, alebo kus dreva a takto odtrhnut, je fakt pevny. Za nepresne udany priemer davam znamku 2.

Cardinal, Ne 29.6.2008 11:33:43

Extreme Premium
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Jaxon, Cena: ? Kč, Známka: 4
Popis: 0,14mm/2,35kg, 0,16mm/2,85kg, špulka 150m
Hodnocení: Koupil jsem jej za účelem lovu na match, ale užil jsem jej i př vláčce. Musím říci, že jsem měl problém udělat uzel grinner či smyčku - při utahování praská. Už si ho nekoupím.

dantex, St 28.7.2004 17:37:04

Pri používaní na ťažšiu prívlač praská, taktiež pri viazaní uzlov. Veľmi rýchlo javí známky opotrebenia, minimálna oteruvzdornosť. V cenovej kategórii absolútny šmejd. Už nikdy Jaxon...

jarussa, So 21.6.2008 10:30:42, Známka: 5

XT 69 competition
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Dragon, Cena: 80Kč/100metrů Kč, Známka: 2
Popis: 0,16mm-3.10kg silikonová ochrana proti oděru modré zabarvení vyrobeno v Německu
Hodnocení: Kvalitní vlasec, spolehlivý. Průměr se mi zdá větší oproti jiným 0,16mm, ale pravděpodobně to způsobuje silikonová ochrana. Jinak jsem s ním po roce chytání spokojen.

anguilla, Čt 22.5.2008 18:57:39

Cortest Super Match
náhled
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Cormoran, Cena: 140Kč/100metrů Kč, Známka: 2
Popis: Vlasec pro soutěžní chytání z transparentního materiálu, který nevytváří pod vodou žádné reflexní odrazy. Vyznačuje se vysokou pevností v uzlu.
Hodnocení: Kvalitní pevný vlasec, používám v průměru 0,16mm.

anguilla, Čt 22.5.2008 18:26:09

Matrix
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Cormoran, Cena: 50 Kč, Známka: 1
Popis: 0,14mm / 3,1Kg / 25m + 5m gratis
Hodnocení: Za tu cenu považuji za velmi slušný, spolehlivý výrobek, který mne nesklamal. Není asi tak suprový jako Colmic Mitemix a nejspíš se dá porovnat i s Tubertini Dragon, ale ten mám jen v menších dimenzích. Nezaznamenal jsem ztrátu pevnosti ve studené vodě. Používám jako návazcový při feedru a cíleném lovu kaprů, nej zatím asi 59 cm. Asi bude vylétlý ze stejného hnízda jako návazcové Mikado, bo na cívce je vyražen drobný znak, nebo Robinson, což je zase vespodu na nálepce ? ? ?

rybomil, St 9.4.2008 13:26:45

Fireline/Whiplash
drobnosti > vlasce > pletené
Firma: Berkley, Cena: 2-7skk/m Kč, Známka: 1
Popis: Whiplash pro/crystal a Fireline classic/crystal/competition
Hodnocení: Len by som chcel zareagovat na ohlasy, ktore tu chodia ohladne snur Whiplash pro/crystal a Fireline classic/crystal/competition. Venoval som sa tematike a historii tychto snur, predaji a tak dalej. Keby stes a pozreli trosku do historie a pobrowsomvali na zahranicnych strankach, zistili by ste, ze snury Berkley - Firelinektore sa teraz predavaju nie su tie, ktore ziskali v roku 2007 ocenenie za najlesiu snuru. Sam som vlastnikom snur Fireline crystal s nosnostou 10 a 8libier(5 a 4kg) o primeroch 0.2 a 0.18 mm(realnych meral som to posuvnym meradlom). Tieto snury su prezentovane a predavane aj na oficialne stranke firmy Berkley(www.berkley-fishing.com) a nemam s nimi vobec ziadne problemy. Ak sa pozriete lepsie, 'pure fishing' je predajca, ktory obchoduje s produktami firmy Berkley po celom svete. Ja nakupujem tieto snury jedine zo zahranicia. Snury ktore su prezentovane v nasich obchodoch o nosnosti 6Kg(12lb) pri priemere 0.1mm je podla mna trosku zavadzajuce, pretoze v predaji originalnych snur od Berkley su v ponuke aj snury s nosnotou 4lb(a tusim aj 2lb) co je 2 alebo 1kg. Ak si to prepocitame, tak by mali mat pri svojej pevnosti priemer asi 0.005 mm(podla toho co sa udava na snurach predavanych u nas), co samozrejme asi nie je pravda a vsucastnosti ni eje ani dosiahnutelne. Otazkov je, co je prava Berkley snura a co nie. Raz som urobil na snure predavanej v obchode test, 'Zlomil som ju'(uplne prelozil na polovicu) a opatovne sa ju snazil narovnat. Na mojich snurach doma nenastala ziadna zmena, snuru som narovnal do povodneho stavu bez akychkolvek znamok predchadzajuceho zaobchadzania, plne sa vyrovnala. Toto sa mi so snurou o hrubke 0.1mm a nosnosti 6kg(12lb) v obchode nepodarilo.Ostal na nej naznak zalomenia. Tak podobne su na tom aj snury Whiplash. Mam ju doma a myslim si ze prezentovany obrazok(hovoriaci o hrubke v porovnani s inymi vlascami), ktory tu pridal kolega rybar, nepoukazuje na pravu Whiplash snuru. Vlastnim aj tu, chytal som s nou v zime a nemrzla mi ani pri teplote hlboko pod 0stupnov, co odpoveda tomu, ze nenasava vodu, cie nezmeni ani svoju hrubku. Otazka znie, ako sa clovek pri nakupe v obchode dozvie co je prava snura a co nie. Na toto neviem odpovedat. Ale vase prispevky ma vedu k tomu aby som nakupoval vylucne od predajcov spoza mora - US alebo VB, bude ma to stat nanajvys rovnake peniaze(ak nie menej) a budem mat istotu, ze nekupujete smejd. A este nieco, snura je len snura, sprava sa v otazke pomotania ako nit. tento vyrok pochopia hlavne ti, ktori v snahe nieco zasit drzali v ruke ihlu a nit. Pri tychto snurach treba pouzivat viac nez dobru rybarsku vybavu. Ci uz len plne nefungujuca rojnicka na navijaku, poskodene ocko na prute moze sposobit, ze sa snura bude zamotavat. na silone si mozete dovolit v niektorych pripadoch nepouzit obratlik, ale na snure sa to kruto tresta. Staci, ze sa Vam zacne tocit krmitko alebo olovena zataz, pripadne naviazany system. Silon vam to dlho dobu nepomota, lebo ma schopnost sa sam odmotavat do opacnej strany, ale pre snuru to znamena najvacsiu pohromu.

hrosicek, Pá 4.4.2008 14:40:45

Maxima - Spinn&Cast
náhled
drobnosti > vlasce > monofilní
Firma: Dragon, Cena: 290 Kč, Známka: 1
Popis: návin: 300 metrů průměr/nosnost: 0,16mm/3,75kg nízká průtažnost, měkký a silný, nízká paměť
Hodnocení: Tento výrobek mě velice překvapil.Odvláčel jsem s ním loňskou sezónu. Jsem s ním naprosto spokojený. V letošním roce ještě cena klesla o 100 Kč, takže hodlám otestovat ještě tento model určený pro feeder, na který jsem slyšel velice kladné reference.

anguilla, Ne 23.3.2008 11:02:39

Titanium Braid
drobnosti > vlasce > pletené
Firma: Rapala, Cena: cca 450,- Kč, Známka: 5
Popis:
Hodnocení: Neskutečnej šmejd, zkoušel jsem různé průměry od 0,10 do 0,17 a všechny měly stejný problém - rychle se opotřebovávaly ( během sezóny jsem ji 4x vyměnil), třepily, měnily barvu...., co se pevnosti týče tak určitě neodpovídá popisce na obalu a to i při používání doporučených uzlů ( hádal by jsem tak 30% ) tolik woblerů jsem za jednu sezónu vživotě neutrhal. Po této zkušenosti jsem se vrátil k Fireline.

Viki 6, Čt 20.3.2008 15:48:05