aleš vavřina - Profil | Čt 2.8.2012 14:52:48

středa - Vranovská ÚN
Pracovní zastávka na Bítově, byť bez prutů. Voda v přehradě je jako špenát a pouze občasné bolení zalovení rozčeří nevábný sinicový povlak na vodní hladině.

Karásek22 - Profil | Čt 2.8.2012 13:28:26

dneska - svazovka
Tak dneskajší šupík opäť na L.S.D. od KIMOT TEAMU neskutočný bojovník, ťahal som ho peknú chvílu, mal dobre veľkú zadnú plutvu a opieral so do toho parádne

dobrman - Profil | Čt 2.8.2012 11:18:12

1.-2.8.2012 - rybník nedaleko Dyje a řeka Morava
Dožil se 17 let a dnes ráno v 7.10 odešel na onen svět.Mě tím tak poněkud zkrátil lov a díky němu jsem urval supr nástrahu. Nicméně i tak musím vzdát hold mému navijáku, který mě provázel za dravci na přívlač a sloužil dobře. Takže jsem se již dnes ráno neplánovaně musel poroučet domů. Z třídenního maratonu v přívlači a mlaskačce na střídačku, byla tedy jen krátká přenočka.včerejší odpolední lov amurů z hladiny nedopadl dle představ a žádného amura jsem nepřekecal. Večer na řece jsem si kromě jednoho záběru vytáhl ještě candáta cca 45cm a tím jsem vlastně skončil. Noční přejezd na další místo na řece a ranní rybačka byla krátká, drahá a bez ryby. Takže se budu muset poohlédnout po nějakém novém navijáku na přívlač a zase budu bez peněz.

černásmrt - Profil | Čt 2.8.2012 10:39:34

dnes - řeka
Sice bezrybka ale bylo krásně.

§Dave§ - Profil | Čt 2.8.2012 8:35:53

2.8. - Bečva
Dnes se dařilo, kromě duháků, velmi pěkného potočáka a lipánka se povedla i dableta v podobě parmy (40cm) a ostroretky stejné velikosti která se bohužel vypla těsně před podběrákem a ke všemu začal stávkovat i foťák ale i tak povedené ráno u vody.

Davercz - Profil | Čt 2.8.2012 8:22:51

1.8 - Uprostřed Brna
Včera jsem byl na takové "procházce" kolem Svratky, začínal jsem na Poříčí a skončil jsem u Kameno-mlýnského splavu a občas sem si nahodil brčko, když se mi zrovna voda líbila, chyceno něco kolem 25ti ryb, ovšem největší ryba nepřesáhla pomalu ani těch 15cm.. takže samá drobotina, okounci, tloušti, plotice, cejnci, všechno možný.. u splavu stály 3 borci v broďákách po kolena ve vodě a vláčeli, občas nějakýho toho okouna a pak jeden zavěsil něco velkýho, po asi 10ti minutách boje s tím šel na břeh a co se tak v tom podběráku z dálky viděl, to byla pěkná štika kolem 65ti a byla vážně slušně vypasená.. takovou bych taky chtěl někdy chytit.. :) Foceno mobilem, půjdu někdy doufám zas :)

Lauri - Profil | Čt 2.8.2012 7:06:37

včera - na východě
opět byly při chuti

Mojo - Profil | Čt 2.8.2012 1:28:43

1.8.2012 - MP JČ
Před chvílí jsem se vrátil od vody z narozeninové vycházky. A ačkoli jsem šel na sumce, svatý Petr se rozhodl nadělit mi snad ještě cennější úlovek. Hranice 70 cm prolomena, po dvou letech jsem se zase setkal s královnou. Lepší dárek asi od nikoho nedostanu. Díky řeko.

juryj - Profil | Čt 2.8.2012 0:37:51

01.08.2012 - u tych krikoch, kde to taahlo..
nedalo mi to, ale tuzba si aktivne sportovo zarybarcit ma prinutila ist, aj ked sa mi nechcelo, lebo po praci si zvyknem zdriemnut..
po kave s mliekom, rychlom zakrmeni v nedalekych krikoch a vyvazke, necakane prisiel jeden zaber na pop-up hotovku T.H.C. z petrzalky, a na trave sa ocitol krasny lysec
pokial nelezi nadne, tak plave opodal..

Slavmistr - Profil | St 1.8.2012 23:53:30

Někdy - Mušov
Ryba focená rybím okem jak jsem zjistil celkem dobrá kombinace takže test nové objektivu a foťáku vyšel podle mě na 1.

NoLimit - Profil | St 1.8.2012 23:31:13

01.08.2012 - Tam kde kravy davaju dobru noc.
Ako inak znova po praci dve nastrahy do vacku a sup k rieke.Dnes to mal byt relax a prechadzka okolo vody ale rybky sa rozhodli inak,takze nakoniec som bol dost pracovne vytazeny zdolavanim zubatych z coho som mal velku radost.A dokonca som mal aj obecenstvo v podani mliekodajok.Inak rybky samozrejme plavu dalej.

jirina 77 - Profil | St 1.8.2012 23:24:00

1.8 - Mimopstruhový J.Č.
Po dlouhý době jsem vyrazil na místo, kde sem minulý rok nestíhal dva Feedry....Ale dneska bída, záběry jen od malých ryb(Plotice,Cejnek), tak jsem se přemístil asi o 15 metrů na jiný místo a zhruba po 20. minutách přelstil jednoho krásnýho, kupodivu dosti bojovného a tmavýho padesátníka.No mohlo to bejt o dost lepší ale aspoň ten Kapr mě potěšil.
Jinak přidávám ještě jednoho stejně dlouhýho Cejna kterej si nejspíš vyšláp na kopýtko ale i přesto potěšil kolegu(Bury.cz)...

kapr1298 - Profil | St 1.8.2012 23:20:08

31.7.2012 - voda
bylo horko :DDD ale i tak se něco podařilo :DDD

hunter18 - Profil | St 1.8.2012 22:52:44

minulý víkend - lomy
rybky celkem berou.. eště přijít na to jak se s nima pořádně vyfotit... tady 89 cm a přišel asi půl hodiny po příjezdu... plave dál a doufám že příjde znova :)

Fidisak - Profil | St 1.8.2012 22:39:12

1.8. 2012 - S vodou
Dnes jsem se zašel podívat za kamarády na rybník s foťákem. Ryby údajně moc nespolupracovaly, ale i přesto se něco povedlo. :)

Bury CZ - Profil | St 1.8.2012 22:32:13

1.8 - Tam kde lišky davaj dobrou noc
Zdravím,dneska sem po dlouhé době přijel domů od přítelkyně, nevydržel sem to a hodině po příjezdu sem jel okamžitě na ryby, koupil sem si kukuřici a vyjel po příjezdu sem nakrmil a netrvalo to dlouho a přísel první záběr minutová jízda a ryba se vyřízla škoda, potom skoro hodinu nic když potom se splávek rozjel já zásek krasnej boj a přísel tenhle amur, jenom škoda ty ryby co spadla, amur plavé dál :) Petrův zdar

Stewik - Profil | St 1.8.2012 22:00:07

01.08.2012 - Hornád
Dnes k večeru na mrenkách :) Zopár pekných sa pri brehu vyplo, veru háčiky bez protihrotu máju svoje muchy, ale na druhej strane tie ryby nie sú tak poranené :)

Mal som pri sebe aj poctivého asistenta, ktorý mi usilovne požieral nakrájaný tvrdý syr :D

medvidek 1 - Profil | St 1.8.2012 21:51:46

nedávno - Korytník
Závody 24 hod. na rybníku Korytník a 2.místo!!!!

Nedávno se kolega Tomáš přihlásil na závody na rybník Korytník, který se nachází asi 10 km za Telčí. Odpadl mu kolega a tak byl smířený s tím, že pojede sám, jelikož se chytá na dva pruty. 3 dny před odjezdem ho napadlo zavolat mě a po krátké domluvě bylo jasné, že už nebude závodit sám.
V sobotu ráno vyrážíme a na místo přijíždíme něco před 7 hodinou. Většina týmů už má rozlosováno, protože kdo přijel, tak hned losoval. Chtěli jsme sedět na mělčině a taky se to povedlo. Tomáš vylosoval místo 47 – skoro na konci rybníka na mělčině, takže paráda. Hned po příchodu na místo jsme byli spokojeni, až na to, že 50 týmů je docela dost a tak to byla hlava na hlavě.
Chystáme krmení a já tasím zbraně od Lastie – boilies silver frankfurtská klobása a ananas a směs K1 big fish smíchanou s liquid foodem krill. Tomáš má připraveno krmení od Best Baits – směs pelet elips, red halibut, halibut a sniper různých velikostí a mušlový Medhotmix smíchaný s elips peletkami a partiklem.
V 8 hodin je nahozeno. Montáže házíme pod druhý břeh asi 70 m od nás. Ryby se na našem místě ukazují a tak za nedlouho táhneme prvního kapříka. Na těchto závodech se kromě candáta váží všechny ryby. My spoléháme na to, jako asi většina týmů, že nejlepší volbou bude chytat kapry.
Hodiny ubíhají a nám se daří držet se v první pětici. Kluci vedle nás jsou zatím první a mělčina se zdá být velice úspěšná. Odpoledne nám bohužel začíná padat poměrně velké množství ryb, ale nejsme v tom sami – i týmy okolo nás se potýkají se stejným problémem. Chvilkami jsme z toho zoufalí. Malou změnou montáže a háčků se nám daří tento problém docela vyřešit a body na naše konto jen naskakují.
Je strašné vedro, ale rybám to evidentně nevadí a stále spolehlivě berou. Stromy okolo nás nám poskytují alespoň z části stín. Po několika kaprech menší velikosti se daří Tomovi zdolat 8 kg lysce a mě zanedlouho jesetera dlouhého krásných 126 cm a 12,4 kg těžkého, který je zároveň můj první v životě. Tímto skokem jsme možná ve vedení.
Asi po dvou hodinách, anebo po dvou záběrech vždy dokrmujeme raketou partikl, pelety, kobrou boilies a košíčkem pár koulí Medhotmixu. Blíží se večer a záběrů je pořád dost a občas nějaká ta ryba spadne. K večeru si Tom vytahuje prvního jesetera v životě okolo 75 cm. Po večerním vážení zjištujeme, že jsme opravdu na prvním místě.
Týmu vedle nás se přestalo dařit - jsme před nimi, ale tým, který také hodně chytá je nalevo od nás, na č. 43 - noc bude zajímavá. V noci přicházejí záběry od stejné sorty menších kapříků jako odpoledne. Mysleli jsme, že zdoláme v tuto dobu víc větších ryb, ale není tomu tak. K ránu záběry naopak bohužel ubývají a posledního kapra vytahujeme asi v 6 hod. ráno a potom na celé mělčině nikdo neměl ani potažení, protože se hodně změnil tlak a počasí. Dozvídáme se, že tým na místě 43 chytil v noci velkého jesetera a taky nějaké kapry, tak nevíme jak to nakonec dopadne.
Bedna by to snad měla být. V 8 hodin zazněl výstřel a je tu konec. Balíme a pomalu se přesouváme na místo vyhlášení. Čekání na výsledky si krátíme samozřejmě klábosením o rybách s ostatními týmy. Je tu vyhlášení, které začíná netradičně největší rybou a potom od prvního místa.
Největší ryba mě utekla o 20dkg. Byl to také jeseter 12,6 kg těžký. Na prvním místě je tým z místa 43, který nás přeskočil o skoro 10 kg.
Dřina se nám vyplatila - pro poháry a ceny za druhé místo si jdeme my se 104 kg. Je to parádní výsledek – z 50 týmů a jsme za něj strašně rádi. Týmu na 3 místě jsme utekli o 30 kg.

Byl to super zážitek a určitě se na nějaké závody na tento 7 ha rybník někdy vrátíme.
S pozdravem za Lastii- Sedláček David a Tomáš Kosík chytající na produkty Best Baits.

Martinbati - Profil | St 1.8.2012 21:39:35

1.8.2012 - P Hornad
ryby celkom brali jak PD tak PP, velmi potesilo 6 peknych kuskov potocakov

Karásek22 - Profil | St 1.8.2012 21:01:52

dneska - svazovka
Prikladám foto z dnešného rána, nedalo mi to, sice sa mi nechcelo vstávať, ale túžba lovca ma vyhnala s pelechu. Mal som jeden záber na hotovku L.S.D. od Kimot teamu a v podberáku sa ocitol tento pekný šupík

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.