medvidek 1 - Profil | St 1.8.2012 21:51:46

nedávno - Korytník
Závody 24 hod. na rybníku Korytník a 2.místo!!!!

Nedávno se kolega Tomáš přihlásil na závody na rybník Korytník, který se nachází asi 10 km za Telčí. Odpadl mu kolega a tak byl smířený s tím, že pojede sám, jelikož se chytá na dva pruty. 3 dny před odjezdem ho napadlo zavolat mě a po krátké domluvě bylo jasné, že už nebude závodit sám.
V sobotu ráno vyrážíme a na místo přijíždíme něco před 7 hodinou. Většina týmů už má rozlosováno, protože kdo přijel, tak hned losoval. Chtěli jsme sedět na mělčině a taky se to povedlo. Tomáš vylosoval místo 47 – skoro na konci rybníka na mělčině, takže paráda. Hned po příchodu na místo jsme byli spokojeni, až na to, že 50 týmů je docela dost a tak to byla hlava na hlavě.
Chystáme krmení a já tasím zbraně od Lastie – boilies silver frankfurtská klobása a ananas a směs K1 big fish smíchanou s liquid foodem krill. Tomáš má připraveno krmení od Best Baits – směs pelet elips, red halibut, halibut a sniper různých velikostí a mušlový Medhotmix smíchaný s elips peletkami a partiklem.
V 8 hodin je nahozeno. Montáže házíme pod druhý břeh asi 70 m od nás. Ryby se na našem místě ukazují a tak za nedlouho táhneme prvního kapříka. Na těchto závodech se kromě candáta váží všechny ryby. My spoléháme na to, jako asi většina týmů, že nejlepší volbou bude chytat kapry.
Hodiny ubíhají a nám se daří držet se v první pětici. Kluci vedle nás jsou zatím první a mělčina se zdá být velice úspěšná. Odpoledne nám bohužel začíná padat poměrně velké množství ryb, ale nejsme v tom sami – i týmy okolo nás se potýkají se stejným problémem. Chvilkami jsme z toho zoufalí. Malou změnou montáže a háčků se nám daří tento problém docela vyřešit a body na naše konto jen naskakují.
Je strašné vedro, ale rybám to evidentně nevadí a stále spolehlivě berou. Stromy okolo nás nám poskytují alespoň z části stín. Po několika kaprech menší velikosti se daří Tomovi zdolat 8 kg lysce a mě zanedlouho jesetera dlouhého krásných 126 cm a 12,4 kg těžkého, který je zároveň můj první v životě. Tímto skokem jsme možná ve vedení.
Asi po dvou hodinách, anebo po dvou záběrech vždy dokrmujeme raketou partikl, pelety, kobrou boilies a košíčkem pár koulí Medhotmixu. Blíží se večer a záběrů je pořád dost a občas nějaká ta ryba spadne. K večeru si Tom vytahuje prvního jesetera v životě okolo 75 cm. Po večerním vážení zjištujeme, že jsme opravdu na prvním místě.
Týmu vedle nás se přestalo dařit - jsme před nimi, ale tým, který také hodně chytá je nalevo od nás, na č. 43 - noc bude zajímavá. V noci přicházejí záběry od stejné sorty menších kapříků jako odpoledne. Mysleli jsme, že zdoláme v tuto dobu víc větších ryb, ale není tomu tak. K ránu záběry naopak bohužel ubývají a posledního kapra vytahujeme asi v 6 hod. ráno a potom na celé mělčině nikdo neměl ani potažení, protože se hodně změnil tlak a počasí. Dozvídáme se, že tým na místě 43 chytil v noci velkého jesetera a taky nějaké kapry, tak nevíme jak to nakonec dopadne.
Bedna by to snad měla být. V 8 hodin zazněl výstřel a je tu konec. Balíme a pomalu se přesouváme na místo vyhlášení. Čekání na výsledky si krátíme samozřejmě klábosením o rybách s ostatními týmy. Je tu vyhlášení, které začíná netradičně největší rybou a potom od prvního místa.
Největší ryba mě utekla o 20dkg. Byl to také jeseter 12,6 kg těžký. Na prvním místě je tým z místa 43, který nás přeskočil o skoro 10 kg.
Dřina se nám vyplatila - pro poháry a ceny za druhé místo si jdeme my se 104 kg. Je to parádní výsledek – z 50 týmů a jsme za něj strašně rádi. Týmu na 3 místě jsme utekli o 30 kg.

Byl to super zážitek a určitě se na nějaké závody na tento 7 ha rybník někdy vrátíme.
S pozdravem za Lastii- Sedláček David a Tomáš Kosík chytající na produkty Best Baits.

Martinbati - Profil | St 1.8.2012 21:39:35

1.8.2012 - P Hornad
ryby celkom brali jak PD tak PP, velmi potesilo 6 peknych kuskov potocakov

Karásek22 - Profil | St 1.8.2012 21:01:52

dneska - svazovka
Prikladám foto z dnešného rána, nedalo mi to, sice sa mi nechcelo vstávať, ale túžba lovca ma vyhnala s pelechu. Mal som jeden záber na hotovku L.S.D. od Kimot teamu a v podberáku sa ocitol tento pekný šupík

Nightmare Fish - Profil | St 1.8.2012 20:56:23

1.8.2012 - Jihočeský
I v tomhle neskutečným pařáku byly rybky docela aktivní,největší úlovek však přišel po příchodu k autu :-)

Pascha - Profil | St 1.8.2012 20:45:57

30.7.-1.8.2012 - Ostrov nad Oslavou
Kapr 92cm 14,5 kg

čeman 29 - Profil | St 1.8.2012 20:14:32

Dnes - Tajny
Tak jsme po 4 mesicich mohli konecne vyrazit k vode,dopadlo to tak ze jsem na chvili primhouril oci a ma pritelkyne toho vyuzila a vytahla si pekneho kaprika :)Vtom paraku to byl jen jediny co se podival na breh ,,tak priste :))

T.Karel - Profil | St 1.8.2012 20:05:07

1.8.2012 - voda
Dvouhodonová vycházka spojéná s koupáním .Po třech týdnech bezrybkování přišel kapřík :-). Nástraha jedna mini plovka 10mm od JT. švestka scopex

hunter18 - Profil | St 1.8.2012 20:04:49

30.7.2012 - lomy
amurek.. na rohlík z hladiny... bohužel šel ven jak klacek... byl jak přejetej a začal bojovat až v podběráku.. jinak 86 cm a plave si dál..

Mety - Profil | St 1.8.2012 19:49:11

1.8.2012 - Dyje 11
Tak dnes jsem po dlouhé době vyšel zavláčet a hned na jeden z prvních náhozů jsem dostal na woblerka 55 cm jelce :-) a k tomu ještě jedna malá kudlička :-) byl to krasnej den na rybách.

Paul van Drax - Profil | St 1.8.2012 18:46:57

31.7. - Morava 11
Včera se mi opět potvrdilo, že čím větší vedro, tím víc záběrů. V odpoledním horku spousta pěkných podouství, oukleje, hrouzek a cejni atakující pětapadesátku.

peca446 - Profil | St 1.8.2012 17:32:56

1.8.2012 - 471052
Dnesni lov na privlac zacal u elektrarny v Trestine a pokracoval po rece,az k soutoku s elektrarnou.Prolezli jsme hodne krovi a vysoke travy.Ja jsem chytil tlouste 30 a kolega 2 tlouste 50,30.Podle toho ze tam jsou jen cesticky od bobru jsem zjistil,ze jsme tam letos nejspis prvni rybari.Za celou dobu jen jelci a nic jineho.Chytali jsme poctive kazdou tun a vracak.Bud ryby nesly nebo tam nejsou.Voda je to krasna jen ty ryby nejak nesly

Fischlař - Profil | St 1.8.2012 15:40:07

01.08.2012 - svazový
Dnešní ranní návštěva u vody. Kapříci brali slušně, ikdyž nepřišel žádnej větší, tak děkuji za nádherné záběry na boilies.

2jka3jka - Profil | St 1.8.2012 14:57:43

31.7.2012 - místní louže
milovník Bastarda...letos po 4tý na břehu na 1.5ha vodě..
způsob: kaprařina

cejnek

Jarda21 - Profil | St 1.8.2012 9:51:29

31.7.2012 - Tovačovská jezera
63 na feeder, super souboj.
způsob: feeder
množství návnady: 4 kg

Domino.S - Profil | St 1.8.2012 7:10:00

1.8.2012 - Labe
Tak jsem teda zkusil to vypružování štik a docela mi to šlo! :-D Chce to ale ještě trénovat... ;-)

Lauri - Profil | St 1.8.2012 6:36:39

včera - na východě
na skok u vody

Denny - Profil | St 1.8.2012 3:30:49

31.7.2012 - USA
Cele dnesni odpoledne jsem se snazil vypruzovat dle Netipova videa jak silenej a nemel jsem zaber.Az kdyz jsme koncili,jsem si uvedomil,ze jsem zapomnel sundat lanko.
Jitka se na vypruzovani vykaslala a dostala jednu muskalungu.Potesila,prestoze ji chybelo par centacku do miry.
Jak je videt,ryba ma zahojene poraneni.Mozna nasledek stretu s lodnim sroubem.

juryj - Profil | St 1.8.2012 0:24:51

31.07.2012 - rieka
Cultiva Cup
krmeni StarTrack
mrdpod FireFox

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.