IBCC - Mikbaits & Parys

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Pretek IBCC asi netreba nikomu predstavovať... viac ako 200 teamov, ktoré si to rozdajú na Maďarskom Balatone. Je nám cťou sa nachádzať na štartovnej listine. Týmto prenosom by sme Vás chceli vtiahnuť medzi naše teamy, aby ste si mohli túto veľkolepú IBCC párty užívať s nami. Tešíme sa na to čo nám tento rok Balaton pripravil a dáme do toho všetko ! :-)

Účastníci zájazdu:
Igor Doktor

Diskuse pro věřejnost zde: https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=753628
Autor diskuse: Kubo Fabian - Profil , 20.4.2018 kaprařina - závodní sektor
Dále moderují: Michal Kučera Profil + hofi Profil + sunkes Profil + FilipRozhon Profil

Michal Kučera - Profil | Ne 29.4.2018 22:26:37

Jelikož jsem sem nedal moc příspěvků, tak alespoň ten závěrečný udělám o něco delší. Když loni skončil závod a viděl jsem, jaký záhul dalo Rafanovi s Hubkinem bojovat o přední umístění, bylo mi jasné, že sem nemůžu jet s dvěma vrstevníky, protože bychom to prostě a jednoduše fyzicky neutáhli. Proto jsem vsadil na mladé pušky Martina Votočka, který u nás dělá na firmě, a Jakuba Fabiána. Vylosovali jsme místo 88, které bylo na dohled od místa, kde právě loni řádil Rafan s Honzou. Místo se nám na první pohled líbilo, ovšem jen na první pohled. Při druhém jsme zjistili, že cca 20m vlevo od nás máme další tým (CT Libuň) a to ještě nebylo všechno. Při vybalování věcí vyjel zprava z rákosí člun se závodníkem a odvezl na vodu červenou bojku, kterou osadil přímo před nás. Cože? Jeden tým vlevo na dosah ruky a druhý, byť ho nevidíme, má bójku přímo před náma? Kolik nám zbude - 50m či ještě méně? Proto jsme volali rozhodčím, kteří nařídili posunout pravou bojku víc doprava a tu levou, kterou jsme tam s libuňáky vezli společně, víc doleva. Oba týmy okolo totiž měli tzv forhont, tj na jednu stranu neměli v dosahu žádný tým a mohli se tak roztáhnout do strany do velké šířky. My jsme byli ve vymezeném prostoru mezi nimi. Prostor se nám tedy zvětšil, ale bylo mi jasné, že oba mají oproti nám výhodu, kterou bude těžké eliminovat. Proto jsem si nekladl velké cíle. Říkal jsem si, alespoň chytit nějaké pěkné ryby, když vzhledem k tomu handicapu zřejmě nebude šance bojovat o přední umístění. Závod začal, jeden prut jsme nahodili, dva vyvezli na krajní konce sektoru a pro čtvrtý jeli kluci hledat pozici uprostřed. Na zhruba 350m objevili menší zlom s tvrdým dnem a tak ho umístili tam. Krmili jsme jen bodově k montážím, ale ten prostřední prut, kam jsme pak umístili i čtvrtý, jsme zakrmili o něco více. A čekali jsme, co se bude dít. A dělo se. Jenže ne u nás, ale u sousedů vlevo. S přicházejícím večerem začali tahat ryby, zatímco mi nic. Když jich začalo přibývat a u nás jen jeden záběr z levého prutu vyvezeného na konec sektoru, nastalo ve tři ráno rozhodnutí překopat taktiku a posunout i ty prostřední pruty k této vzdálenosti. A ještě víc tu nakrmit. Vyplatilo se. K ránu už začaly přibývat záběry i nám. Popisovat průběh dalších dnů by bylo na román a Kuba to tu navíc dával online. Ryby nám začaly brát tak, že jsme nestíhali jíst, spát a psát online, alespoň já ne. Měl jsem obrovský problém napsat cokoli na dotykový displey mobilu. Každé slovo jsem nejméně 3x opravoval. Naše ruce totiž byly od ploutví kaprů, tak jak jsme je dávali do saků, a zase tahali ven tak pořezané, že jsem měl problém v ruce držet prut, natož psát do malé klávesnice. Naštěstí Kuba mě v tomto ohledu zastoupil. I když jsme byli utahaní, kupodivu jsme dali několik nocí za sebou prakticky beze spánku. Jenže na ten nebyl čas ani přes den. Prostě se furt něco dělo a jakékoli myšlenky na spaní vždy spolehlivě zahnal další záběr. V životě bych nevěřil, že něco takového vydržím, ale od pondělí do pátku jsem nenaspal víc než 3-4 hodiny. A to jsem spíš ležel než spal. Nejvíc nás ale překvapily skvělé účinky piva coby energy drinku. Jak jsme nestíhali jíst, tak jsme k nabrání energie pomalu pili pivo. Ne moc, za celou noc třeba jen 4, ale spolehlivě to zahánělo hlad a kupodivu to absolutně neuspávalo. De facto jsme nic jiného nepili a tak jsme si museli 2x nechat dovézt další plechovky, neboť má extra zásoba nestačila. Ale zpět k rybařině. Naši sousedé vlevo měli neustále více záběrů než my. Bylo zřejmé, že ryby najíždějí zleva. Nezbývalo nám, než je k nám přetáhnout za pomoci většího množství co nejlepšího krmení, v tomto případě G2 a Liberixu Magická Oliheň. I tak nám trvalo téměř dva dny, než jsme rozchodili i naše pravé pruty. Pak už to ale jezdilo způsobem,který jsem nikdy nezažil. A k našemu velkému překvapení jsme začali stahovat náskok Libuňáků. Výš jsme v té době absolutně nepomýšleli. Největší zlom přišel v době, kdy po dvou ukončeních zákazů vyvážení jsme stihli zavést dříve udice než oni. V tu chvíli nám hned vystřelily všechny pruty, co jsme dostali do vody. Navíc většinou od lepších ryb. Jakmile je zavezli i oni, záběry byly za delší dobu a velikost šla dolů. Pak se nám podařily ještě dvě noci a nejenže jsme si udělali náskok před sousedy, ale dokonce jsme začali stahovat na místo první. V pátek jsme dokonce dostali neověřenou informaci, že už vedeme. Přiznám se, že ač jsem byl do té doby ledově klidný, tak jsem mírně znervózněl. Byli jsme blízko mission impossible. Jenže páteční odpoledne bylo u nás poměrně slabé a stejně tak noc nám nedala 20-25 ryb, jako ty předchozí, nýbrž jen zhruba 10. Bylo nám jasné, že to nebude stačit. Chvíli tam bylo zklamání, ale postupně nám docházelo, že jsme i tak udělali skvělý výsledek. Více než 1250kg kaprů se zdá až neuvěřitelné. Co rozhodlo ? Podle mě forhonty ke klidovým zónám, a také okolní týmy. Zatímco dle kluků od Starbaitsu (byť měli číslo 86 a teoreticky byli vedle libuňáků, ve skutečnosti chytali několik km od nás), vedle nich chytající belgičané často ani neměli zavezené udice, my měli směrem ke klidové oblasti s rybami CT Libuň, což jsou vychytaní zkušení závodníci. I oni trochu měli smůlu na nás, protože tak jak bychom nejspíš vyhráli my, kdyby byl vedle někdo průměrný, tak stejně tak oni by měli mnohem větší šanci vyhrát, kdyby byl někdo takový místo nás. Takhle jsme si vzájemně přetahovali ryby a smál se ten třetí. Ale, asi to tak mělo být. Záměrně jsme během závodů nedávali, na co chytáme a jaké montáže používáme, abychom nenapovídali sousedům, tak snad teď už to můžu zveřejnit. Krmili jsme G2 a Liverixem Magická Oliheň. Na tyto dva druhy jsme i chytali, nejčastěji jednu 24m kouli na dno nebo s plovkou Pampeliška, ale poslední dny se jako nástraha nejvíce osvědčilo BigB. Bylo rychlejší a dávalo pěkné ryby. Používali jsme ho vyloženě jen jako nástrahu, a to s plovkou stejné příchutě. Návazce cca 40 cm (já osobně Evolve od Tasky, kluci každý něco jiného) a my dva s Martinem Heavy Carp č.4, Kuba tuším háčky od Gardneru. Závěska a 250 až 350 g zátěže. Vlasec 0,35mm (fluo kvůli viditelnosti) a 0,60mm šokáč. Musím vyseknout poklonu oběma svým spolubojovníkům. Martin byl na podobných závodech poprvé a byť byl občas trochu nervózní, byl na něj spoleh. Neměl jsem obavu, když vyjížděl na vodu, že nepřiveze rybu. Nic zásadního nepokazil a často nás rozesmál, třeba tím, že teprve po pás ve vodě zjistil, že nemá nasazené broďáky, nýbrž jen nízké holínky. Kubu znám už dlouho, ale nikdy jsem s ním nebyl na rybách. Obrovsky mě překvapil. Najezdil se suverénně nejvíc (na jeho levý prut jsme měli nejvíc záběrů), ale byl k neutahání. Přicházel s nápady , byl neskutečně šikovný a zcela samostatný. A navíc s ním byla prča. Rád s ním pojedu kdykoli znovu. Co se týče hodnocení celých závodů, je IBCC podle mě nejlepší závod současnosti. Kam se hrabe WCC. Přes mnoho superlativ bych si dovolil dvě výtky. První věc je vážení. Nevím, jestli všude, ale u nás rozhodčí vážili ryby max 3x za den. Přes noc jsme měli v sacích i 26 kaprů, tj mnohdy několik v jednom saku, jinak to nešlo. A pak už jsme dávali i do náhradních podběráků. Sousedům dokonce zhruba 6 kaprů uteklo, jak vše bylo přeplněné, prostě je nebylo kam dávat. Rozhodčí sice byli milí, ale byli to strejci v letech, kteří by rozhodně neměli na to vážit po celou noc, abychom nemuseli takto sakovat. Druhá výtka jde na průběžné výsledky. Přes nachytaná gigantická množství kaprů se mi nechce věřit, že je takový problém najít takový systém a partu studentů, kteří to tam budou průběžně mrskat. Byl v tom obrovský bordel, nám ta udávaná váha neseděla ani jednou, někdy o 200kg, jindy jen o pár ryb. Dokonce ani konečný výsledek mi nesedí, ale to není podstatné, na pořadí by to nic neměnilo. Přes tyto dvě výhrady to byl neskutečný závod. Už se těším na další ročník. Díky za sledování našeho online!

sunkes - Profil | So 28.4.2018 23:18:03

Stastlivo som dorzil domov na Slovensko. Som neskutocne stasny ze nas team obsadil paradne 4te miesto. Chcel by som podakovat teamu Mikbaits Sk - Kostovi, Hofimu ktory ma zase nieco nove naucili, ze sme spolu odmakali kopec prace - ktora sa nezaobysla bez mensich hadok. Kazdy sme nejaky a vzdy sa to vsetko vyriesilo. Nakoniec sme sa na tom smiali 😂. Zase som mohol prezit nieco neskutocne, pocit ktory sa pre mna neda opisat. Myslim ze kazdy z nas si siahol na dno svojich schopnosti. Samozrejme velka vdaka patri panovi Hofierkovi starsiemu bez ktoreho by sme to nedokazali, ktory nam velmi pomohol v komunikacii s rozhodcami. Dalej firma Mikbaits ktora nam dodala material na vyrobu magickych guliciek 😎 a vsetkym ktory nam pomohli, mysleli na nas a drzali palce.

Gratulujem vsetkym SK/CZ teamom za skvele umiestnenie.

O rok sa vidime zase v Tihany.

Kubo Fabian - Profil | So 28.4.2018 19:58:36

A druhé miesto je doma!!! Celková naša vaha ulovených kaprov presiahla 1250kg... je to až neuveritelne 😁
Ďakujeme všetkým ktorí nám držali prsty, bol to skvelý pretek napínavý do poslednej minuty, keďže Mišo za 5minut 8 priviezol kapra... všetci už cestujeme domov, sme unavený no Vysočanske Tanky nám budú chýbať 🤣 Prajem Vám príjemný zvyšok víkendu a vidíme sa pri ďalšom prenose zo Zemplínskej Šírave, kde budeme štartovať ako Parys team spoločne s Peťom Hofierkom a Renem Tegim. 🤠 Dovidenia! S pozdravom El Fabiano.

hofi - Profil | So 28.4.2018 19:08:22

Tak nakoniec 4 miesto pre náš team. Zanechali sme za sebou takmer 200 teamov z celej Europy a vážime si tento úspech. Aj keď nám 3 miesto a krásne poháre utiekli len o kúsok, robili sme čo sme mohli. Už teraz sa tešíme na IBCC 2018 na ktorom má štartovať 250 teamov!!! Lúčime sa s týmto online prenosom a ďakujeme za podporu a sledovanosť.

Kubo Fabian - Profil | So 28.4.2018 17:20:47

Kubo Fabian - Profil | So 28.4.2018 11:43:51

No vyber si 🤣

Kubo Fabian - Profil | So 28.4.2018 10:08:35

Balime je po... bohužiaľ asi nám ro nebolo súdené a bolo to naozaj tesne... možno to bolo aj kvôli tomuto hajzlovi!!! 😂 tak sa ozveme z cesty do Tihany.

sunkes - Profil | So 28.4.2018 9:35:23

Tieto montaze sme mali pripravene v clnoch. Aj vdaka nim sme ulovili cez 900kg bodovaneho kapra

hofi - Profil | So 28.4.2018 8:52:19

A je tu koniec ! V noci a skoro ráno sme urobili 8 rýb a po rannom vážení sme sa dostali na váhu 887 kg. Zostávali posledné dve hodiny a podarilo sa nám chytiť ešte jedeného 7 kiláča.
Želali sme si aby prišiel ešte jeden záber a bodovaná ryba, s ktorou by sme prekonali hranicu 900kg . A podarilo sa !!! Krásny vysoký a pupkatý šupináč tesne pod 10kg.

Sme spokojný a z nášho miesta sme vyťažili koľko sme vedeli. Myslíme si že 900kg je slušný výkon a nemáme sa za čo hanbiť. Parádne sme si to užili a nachytali množstvo pekných rýb. /118ks bodovaných/ . Navyše sa mi podarilo uloviť rybu cez 20kg, čo bol môj tajný sen a pred pretekom sme si vraveli, že skončiť v prvej päťke by bol fantastický výkon.
Uvidíme ako sa darilo iným a necháme sa prekvapiť na vyhodnotení
Teraz náš čaká to najnepríjemnejšie z rybačky a to je balenie.

Kubo Fabian - Profil | So 28.4.2018 6:42:17

Mame za sebou poslednú noc, 80minut do konca, snáď sa ešte niečo zapletie. Ryby sme pochytali no nebolo to vôbec take silne ako minule noci... nad ranom predsa len prišiel pozriet Generál!
Tak ešte držte prsty

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 23:30:50

Nadporučík Balatonskeho Tankového práporu na brehu !!!

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 22:56:44

Dobrý večer, konečne som si pospal, chalani má nechali spať viac ako 3hodiny, toľko som naspäť do kopy za cely týždeň 😅 takze som nabitý, forma ako Rokkie Balboa v najlepších rokoch! Veríme, že nás naše krmne miesto nesklame a Dúfame vo večerný kolotoč záberov. Vopred sa ospravedlňujeme, že tento prenos bude už viac menej mŕtvy, ale musíte nás pochopiť 😁 hneď na rozjazd sme dali ďalšie 2 bodované ryby, veríme našej taktike ktorá zatiaľ fungovala na 99% a dúfame, že dnes to nebude inak!

Držte nám prsty, budeme to potrebovať !

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 16:19:48

Neoplati sa spať 😁

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 16:07:08

Chalani spia, dal som dobíjať baterky no a chcel som ist spat aj ja....ale prišla jazda 😄

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 15:07:16

Makame a užívame si to. Prebehlo poobedne váženie a na konto sme si pripísali ďalšie krásne ryby. Je tu nádherne, až sa nám nechce ísť zajtra domov, vedel by som si predstavit zajtr pruty stiahnuť... prespať cely deň a chytať ďalej Vysočanske Tanky !

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 13:13:18

Mišo sa naštval, že si robíme srandu z jeho nasadakov, tak nám ukázal ako vyzerá bruchaty tank!

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 12:48:52

Už to je asi trápne, ale další double, lysec a trochu väčší supinac, ideme si pospat a nabrať silu na poslednú noc, z časti je to na kolaps, no My to dáme.

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 12:02:51

Chceli sme si pospať ale vyzerá to na double. Čopoto

hofi - Profil | Pá 27.4.2018 11:56:26

Po rannom vážení úlovkov sme sa ako 4 team prehupli cez hranicu 800kg.
Je to fantázia a keby nám to niekto povedal pred pretekom, tak si pomyslíme že sa zbláznil.

Bohužiaľ momentálne sa opäť už niekoľko hodín nič nedeje a ryby majú v našom sektore pauzu.

sunkes - Profil | Pá 27.4.2018 11:05:09

Po kratkej odmlke (problem s mobilom)

Aj stab F&H zaujali olova Gemini. Hned si so sebou aj odniesli 2krabicky.

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 10:27:43

Tak som sa dočkal, aj som ho zjedol, som suverejny víťaz majster of toast! Michalov priemer sa zväčšuje, tento by mohol byt bodovany 😁

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 10:08:05

A dalsi vysočansky Tank !!! 🤣😃😂 + vidím že Mišo ide na vodu !

Michal Kučera - Profil | Pá 27.4.2018 10:00:00

Tak už snad mohu odtajnit ze jsme v noci prekonali 1000kg hranici a jedeme dal!

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 9:54:35

Zase som nestihol.... našťastie na veľkú potrebu som bol už ráno... 😂

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 9:47:21

Mik bohužiaľ nebodovanu... keďže aktivita je slabšia, tak mame čas a pokračujeme v súťaži toast majster Balaton 2018 na mieste 88. Tretí finalista som ja a vyzerá to takto... Nestihol som dorobiť toast ani dopísať príspevok a prišli ďalšie dve jazdy... dámy a pani toto sú práve mladé Balatonske Vysočanske Tanky!!!

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 8:41:57

Go Mik Go 😂

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 8:36:04

Jessssss!!! Aj Mato mi ukazoval palec hore, tiez vezie body. Michal hneď prepadne a vyráža....

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 8:22:32

3 zábery naraz.....

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 7:30:20

Body, body, bodyyyyy

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 7:17:23

Jemný padák a opúšťam stanovisko, na vode prijemne pofukuje... mohli by zrat cely deň !

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 6:47:06

Matka to síce neni, ale cenne body určite !!! Na brehu sa už váži :-)

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 6:35:42

Akurát ako som sa vrátil z rannej potreby, začala cievka pomaly praskať.... bude to matka Balatonskych Vysočanskych tankov???

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 6:28:06

Takto u nás vyzerá každé ráno po úspešnej noci, druha séria záberov začne po rozvidneni a trvá tak do 10-tej hodiny, akurát ako končia vážiť ulovky, takze pomedzi váženie nočných úlovkov prihadzujeme čerstvé maso na váhu. Na druhej foto Maťo vyráža za rybou a v diaľke Mišo zdoláva Už sa vrátili a obidvaja doniesli body! Najlepsi bol dnes Maťo, keď mi išiel pomôcť s rybou vošiel do vody a vraví... ja debil, zabudol som, že nemám prsačky 🤣😂😂😂 Hold únava robí svoje. Tak pokračujeme, držte prsty mame pred sebou posledných, necelých 26hodin preteku IBCC a ulovkami atakujeme hranicu 1000kg !!! Neuveriteľné🤪

Kubo Fabian - Profil | Pá 27.4.2018 4:54:46

Nie je to inak ani dnes, zase sme nespali 😂 9sakov plných niektoré obsahujú 2ks kapra. Tak si dávame kafe a nejaký energy keks... už ste dostali v člne mikrospanok? Ja pred chvíľou dvakrát za jednu vyvazku 🤣