Aktuálně: Povolené výjimky pro nonstop rybolov na rok 2026

86 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Npetr616 - Profil | Ne 14.9.2025 22:15:41

doliz >> s tema pokutama souhlasim to uz tady rikam 10 let ze takovy pokuty toho se nikdo neboji, Odpovedi mi bylo, ze nemuzou dat vyssi pokuty vzhledem s spolecneske nebezbeznosti a vysi ostihu za zavaznejsi veci... no proste tady nic nejde normalne.

    NTEZAR - Profil | Ne 14.9.2025 20:59:56

    Pac.fox >> No, spíš jsem si jistý, že se tenhle styl rybaření bude postupně stále více omezovat,kvůli skupinám nezodpovědných dobytků, které není v silách kohokoli uhlídat.Tak jak je to už u nás,nebo na některých úsecích Labe a dalších revírech...To,jestli se mi to líbí,nebo ne,je lhostejné.

      NFlip - Profil | Ne 14.9.2025 20:48:40

      Pac.fox >> A jak si na toho vláčkaře přišel ?. Chytám od ledna do prosince a všechny disciplíny( někdy i ty koule). Troufám si říct,že možná ten lov mám pestřejší než ty ale třeba se pletu. To jen tak na okraj. Jinak přes 20 let dělám kšeft RS a u vody jsem už viděl lecos a potkal kdekoho.
      Nikdy jsem nedělal problémy klukům s od koulí nebo sumcaři pokud jsem viděl že slušnost jim není cizí a leckdy jsem i oko přihmouřil,když nebylo všechno košer. Ovšem potkal jsem i ty druhé,zpité pod obraz nebo arogantní,kteří si mysleli že když fotí a pouští tak můžou všechno a klidně i na tři pruty,protože v cizině je to běžné.
      Tak a co s tím ? Mám dojem,že především ti slušní by v tomhle ohledu měli pomoci a nevymlouvat se na to že je to věc RS.
      Moje zkušenost hovoří že darebák zůstane darebákem ať je to u vody nebo na ulici. A nikdo ve tváři nemá napsáno co je zač.

        NRožnovák - Profil | Ne 14.9.2025 20:13:09

        doliz >> tohle je dobrý -

        - piktogramům rozumí, školák, cizinec a snad i tuzemský obecní blbeček - na rozdíl od psaných bpvrp -navíc když ani neví kde je hledat a myslí si že tu knížku k povolence dostal jako čtění do vlaku když už jede z ryb:-)

          Nstormandnature - Profil | Ne 14.9.2025 20:04:29

          Pac.fox >> a slušnej rybář je co? Zatím to podle tvých příspěvků vypadá, že jen kaprař.

            Ndoliz - Profil | Ne 14.9.2025 19:49:30

            Pac.fox >> Neberu nic. Co vy?

              NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 19:39:53

              doliz >> omlouvám se, ale můžete mi prozradit co berete ?

                Ndoliz - Profil | Ne 14.9.2025 19:32:07

                Pac.fox >> Proč ne? V některých věcech co se týče rybaření jsou tam některé svazy tisíc let před námi (třeba online povolenky, které stačí mít v mobilu a víc úseků chyť a pusť na pstruhových vodách).
                Dokonce je tam snažší se domluvit anglicky než u nás. U nás chcípáme v bytech vedrem, tam je běžná klimatizace. Kvalita silnic? Na západě Rumunska je srovnatelná s Jihomoravským krajem, ne-li lepší.

                  NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 19:19:10

                  TEZAR >> Nejseš tak najivní, že by nějaký návrh od člena měl úspěch.

                    NPindˇa - Profil | Ne 14.9.2025 19:14:55

                    TEZAR >> Nemám, já už ten boj vzdal a už mě to jen mrzí, jak jsem psal už dole a vody v ČRS se mi asi do smrti uzavřely 😔

                      NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 19:14:40

                      doliz >> hlavně bych nesrovnával Česko s Rumunskem, to fakt ne

                        NTEZAR - Profil | Ne 14.9.2025 19:08:40

                        Pindˇa >> Pokud máš jiný řešení,navrhni vedení ČRS...

                          Ndoliz - Profil | Ne 14.9.2025 18:47:31

                          petr616 >>
                          1. Jak s pravidly rybolovu souvisí úhyn na Dyji netuším.
                          2. Ještě jsem neslyšel o tom, že by RS sebrala někomu papíry za příposlech, když lovící s příposlechem v rozumném čase reagoval na záběr.
                          3. No a pak máš země, kde jsou pravidla rybolovu zase výrazně přísnější než u nás. Vše má své výhody i nevýhody. Já bych třeba u nás napálil pokuty, aby si akždej rozmyslel jak se bude u vody chovat.Ty pětistovky, které běžně padají jsou směšné. V Rumunsku flastry začínají v přepočtu na 5 tisících kč a např pokuta za bordel na lovném místě je od 10 tisíc...U nás jsou mzdy vyšší, tak bych to rovnou dal x2. A na jaře tam mají plošné hájení - to by se u nás asi kvičelo....

                            NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 18:36:29

                            Pindˇa >> přesně a to je ta debilita

                              NPindˇa - Profil | Ne 14.9.2025 18:22:12

                              TEZAR >> Rozumím nikoho to nezajímá, jak se poslední roky bordel u vody nejen u vás navýšil, u nás taky. Tak všechny šup do jednoho pytle a je klid.

                                NRožnovák - Profil | Ne 14.9.2025 18:16:57

                                petr616 >> njn zákony a pravidla se píší kvůli těm nezodpovědným, nikoliv těm slušným -dopadá To ale na všechny

                                  NTEZAR - Profil | Ne 14.9.2025 18:13:47

                                  Pindˇa >> Tak to úřad fakt nezajímá.A kdo by to měl jako třídit?

                                    NPindˇa - Profil | Ne 14.9.2025 18:11:47

                                    TEZAR >> A mluvili ti slušni rybáři česky? 😁

                                      NTEZAR - Profil | Ne 14.9.2025 17:54:26

                                      Pac.fox >> Tak nám tady kvůli takovým slušným rybářům, kteří na břehu po týdnech bivakování nechali hromady bordelu, včetně rozbitých flašek od chlastu, udělal místní úřad nakonec tenhle zákaz... Už se jim nechtělo platit každý měsíc úklidovou četu na odvoz bordelu na břehu Berounky.

                                        NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 17:38:01

                                        Flip >> opět vyjádření vláčkarě

                                          NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 17:33:58

                                          Flip >> Tak kamaráde, kopu tady za slušný rybáře.

                                            NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 17:32:04

                                            Flip >> přesně tak

                                              Npetr616 - Profil | Ne 14.9.2025 16:46:53

                                              Flip >> divej staci jet nekam kde nemaji pravidla rybolovu psane pred nasim letopoctem. jsou zeme kde chapou ze mit priposlech staci a jestli ses u prutu o 10 sekund pozdej je uplne jendo. nikdo normlane smyslejici nepredpoklada ze tam budes jak magor cumet celou noc s rukou na prutu....jako ze budem resit jestli nekdo nespi aby mu treba nezajela ryba do vazky nez se vystracha z bivaku a pak tam nechame zase u Bulhar pochcipat 30-40 tun ryb. Zn to jako komedie, ale bohuzel to je realita CR.

                                                Nbart.bm - Profil | Ne 14.9.2025 15:58:24

                                                Jak jsem rád,že tenhle kreténizmus,jestli u vody spím,jsem tam týden nebo dva už nemusím řešit. Tahle válka je jen o závisti. O ničem jiném to není. Hodně z vás tenhle boj vede populistický a do vlastní prdele si nevidí. Dřív jsem si říkal,že tohle skončí až stará garnitura vymře,bohužel tohle u nás neskončí nikdy. Vždy se najde závistivec (blb) co strhne další. Neříkám,že mi některé věci u vody nevadí,ale to jsou věci,které dělají hloupí lidé,aby ukázali že jsou něco víc.

                                                  NFlip - Profil | Ne 14.9.2025 15:33:30

                                                  MrtweyUbrus >> Protože nejsi kaprař,,wostrej a moderní",tak tomu nemůžeš rozumět.
                                                  Wostrej a moderní kaprař rybaří i když spí-to je prostě vyšší level.🤣

                                                    NFlip - Profil | Ne 14.9.2025 15:30:02

                                                    Pac.fox >> Při noční kontrole s kolegama od RS u vody jsem také mnohokrát narazil na ,,echt kapraře", kteří v delíriu měli problém z toho iglů vůbec vylézt. A nevěděli co je vůbec za den. A co s tím? Použít ,,nepřítomnost" u prutů nebo snad ,,vyhrazování" rybolovného místa a sebrat noty ? Kamaráde nejdříve si ověř za jakou bandu tady kopeš a naivně nedoufej že všichni jsou jako ty.

                                                      NMrtweyUbrus - Profil | Ne 14.9.2025 14:11:37

                                                      Pac.fox >> Kapry chytám taky ale potřebu spát jsem u toho nikdy neměl, asi tomu fakt nerozumim.

                                                        NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 13:58:38

                                                        MrtweyUbrus >> právě, že tomu nerozumíte jste vyplodil tenhle komentář

                                                          NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 13:55:56

                                                          Knapík >> promluvil vláčkař

                                                            NMrtweyUbrus - Profil | Ne 14.9.2025 13:55:11

                                                            Pac.fox >> Já tedy zase nechápu že někdo spí a zároveň chytá, buď chytám a nespím nebo spím a pruty mám stažené.

                                                              NKnapík - Profil | Ne 14.9.2025 13:04:52

                                                              Pac.fox >> a je to tu zas, oblíbený rybolovný spánek.
                                                              Nikdo přeci není nucen rybařit x dní v kuse, lov a trávení času z vody má probíhat podle daných pravidel a ne podle toho, jak se to komu hodí s ohledem na vybraný způsob lovu. Stejně tak držení povolenky neopravňuje k nonstop záboru pobřežního pozemku.

                                                                NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 11:23:54

                                                                čolkař,zloch >> Ty by jsi vydržel cca pět dní u vody a nespat ? A bivaky jak já koukám jsou většinou postaveny pár metrů od stojanu. Takže záběr, rozepnutí zipu od spacáku a od bivaku. Cca 10 vteřin a držím prut v ruce.To , že neuznáváš nějaký styl lovu, neznamená , že je špatný a měl by se zakazovat. Zdravím všechny slušné rybáře.

                                                                  NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 11:11:06

                                                                  Flip >> myslím, že mícháte jabka s hruškama

                                                                    NPac.fox - Profil | Ne 14.9.2025 11:04:05

                                                                    bart.bm >> přesně tak

                                                                      Ndyckyryby - Profil | Ne 14.9.2025 10:25:04

                                                                      Flip >> Jasny, daleko menší bordel totiž udělá, když o půlnoci musí všichni na vodu pro montáže a za 4 hodiny je tam vezou znovu :))))))

                                                                        NKlikař - Profil | Ne 14.9.2025 8:30:47

                                                                        bart.bm >> zrovna včera připlul chlap na belyboatu k bojce a 15minut tam vlačel, samozřejmně chytil vlasce , kolega na něj vola ,, ty nevidiš bojku proč nejedeš jinam” a on na něj ja jsem myslel že je to krmná bojka že tam nechytáš . Někdy je to fakt sila . Žádná slušnost ohleduplnost nic.

                                                                          NVattghernCZ - Profil | Pá 12.9.2025 8:57:24

                                                                          No, já bych to "invazivní nebo nepůvodní" radši formuloval jinak.

                                                                          Třeba:
                                                                          Kapr - u nás původní jen v povodí Dunaje, jinde jen uměle vysazený (čili nepůvodní)
                                                                          Candát - u nás původní jen v povodí Dunaje, jinde uměle vysazený (čili nepůvodní)

                                                                            NPindˇa - Profil | Čt 11.9.2025 12:03:37

                                                                            bart.bm >> jj a máš po už pořešené 👍

                                                                              Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 11:38:30

                                                                              Pindˇa >> Neřeším. Mě je jedno jak kdo chytá. Jsem už zvyklí,že v PL mi u tyčkovky vláčí, jelikož ví že se tam krmí a stahují dravci. Přijedou a zas odjedou. Tak jak vláčkáře nechám ať si to prohodí ze břehu klidně i tam kde sedím. To jen někteří,co se neumí normálně domluvit budou furt brblat. Přitom stačí přijít a normálně se zeptat. Jenže slušnost se u vody vytrácí. Zůstává spíš závist. Hlavně u nás v ČR.

                                                                                Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 11:33:08

                                                                                čolkař,zloch >> Já myslím že nikoli,když se na to člověk podívá z určitého úhlu. Auto k jízdě nepotřebuje tyhle blbosti a přesto je lidé používají,když už jsou. Takže asi tak.

                                                                                  Nčolkař,zloch - Profil | Čt 11.9.2025 10:46:06

                                                                                  bart.bm >> hodně chabé přirovnání 👎

                                                                                    NPindˇa - Profil | Čt 11.9.2025 10:16:35

                                                                                    bart.bm >> Tento boj nejde vyhrát s rybáři, který uznává jediný způsob lovu. Čím míň sedících rybářů u vody tím víc místa na chození okolo vody a když místo není, žádný problém, zakotví se uprostřed jezera, klidně na týden a nějaká nonstopka jim může být ukradená a nějaké hlásiče a připoslechy taky, když si vystačí se silným spalovacím motorem a live sondou

                                                                                      NKnapík - Profil | Čt 11.9.2025 9:22:27

                                                                                      bart.bm >> ani si nemyslím. A o výmluvách z mé strany nemůže být vůbec řeč.

                                                                                        Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 9:10:00

                                                                                        já 2 >> Jenže takový rybář není vidět. Jsou vidět pouze ti co se tak nechovají. A ruku na srdce,kdo z těch co jsou tací těží? Ti co by měli spíš vychovávat, ale ve finále brečí, že si nemají kde sednout a v klidu chytat aby jsi mohli nafotit kdyby A opět je rvát do svých katalogu článků a tak dále. Takže je to uzavřený kruh který se točí pouze kolem peněz.

                                                                                          Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 9:07:13

                                                                                          Knapík >> trochu blbý příměr. Jedná se o to co používáš ty sám. Taxi už je pět alibistická výmluva.

                                                                                            Njá 2 - Profil | Čt 11.9.2025 8:58:42

                                                                                            bart.bm >> Pokud se člověk chová tiše a nenápadně, pak ano, ale ruku na srdce, kolik rybářů se tak chová?

                                                                                              Nboticar - Profil | Čt 11.9.2025 8:50:50

                                                                                              Martin M. >> Počet sumců už by neprošel, protože si už i vrabci na střeše dělají legraci z toho, že Rada ČRS každoročně chce výjimku na přemnožené sumce na Orlíku a každoročně se pochlubí tím, kolik jich tam vysadila. Seznam invazivních druhů - pravděpovobně se tím myslí unijní seznam, možná rozšířený o invazivní druhy přítomné v ČR. Chtělo by to, aby sem dal někdo kopii toho rozhodnutí jako takového, jinak to budou spekulace.

                                                                                                NKnapík - Profil | Čt 11.9.2025 7:39:15

                                                                                                bart.bm >> využiju tvůj příměr s autem ...
                                                                                                Auto ani nemusíš sám řídit, stačí si sehnat taxi nebo řidiče. Tím pádem už ani není třeba chodit na ryby a chytat za tebe může někdo jiný, zatímco ty se můžeš věnovat jiným činnostem, které se s rybařením nesnoubí.

                                                                                                  NKnapík - Profil | Čt 11.9.2025 7:35:02

                                                                                                  Tarn >> jj, registroval jsem to.

                                                                                                    Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 6:37:02

                                                                                                    Martin M. >> Nic ve zlem,ale tohle je takový populistický názor. Když ale budeš mít ty revíry dva, bude na každém jen třeba 75 rybářů. Když tři bude někde 50 někde jen 30 a zbytek na tom třetím. A tak by se dalo pokračovat. Prostě ten počet členů nelze v dnešní době rozložit na víc revírů v režimu 24,tudíž je stav na těch co jsou takový jaký je.

                                                                                                      Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 6:12:09

                                                                                                      Je nutné si uvědomit jedno. Tlak na vody u nás v režimu nonstop je enormní protože je jich málo. Kdyby byly v režimu nonstop třeba vody od 20 hektaru víc tak se tlak rybářů rozloží třeba na 1000 revírů místo těch 20 nebo kolik jich je. A další věc je typický česká závist. Kdyby se nezávidělo, nejsou pomluvy ukazování prstem a tak dále. Vidím to třeba v tom Polsku ano jsou vody které jsou de facto permanentně v obležení ale to jsou ty vody kde se dá chytit pěkná ryba a hlavně se o té rybě ví. Tam kde pěkné ryby jsou a moc se nechytají , tudíž se o ní moc neví,tak tam sedí pár rybářů i když je tam nonstop. Je to prostě o možnostech. Pokud bude těch možností pár bude tlak enormní, pokud jich bude víc bude se i souměrně tlak rozkládat.

                                                                                                        Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 6:01:31

                                                                                                        čolkař,zloch >> Používáš email? Proč můžeš psát na papír. Používáš v autě tempomat,automatická světla atd.? Proč? Vše se dá dělat ručně atd. A to samé je s hlásiči a ostatními komponenty. Na jednu stranu nadáváš že to není ono, jinde ty novoty používáš a je to v pořádku 😁

                                                                                                          Nbart.bm - Profil | Čt 11.9.2025 5:48:21

                                                                                                          já 2 >> to bych ti klidně i oponoval. Normálně se mi stává že jsem někde zalezlý,kousek za mnou na louce se pase v klidu zvěř. I to pití už proběhlo a to na vzdálenost tak 15ti metrů. O návštěvě prasat a i nemluvě. Pokud nemáš kolem sebe cirkus,tak není problém.

                                                                                                            NTWIN 69 - Profil | Čt 11.9.2025 4:41:30

                                                                                                            bart.bm >> Super kamaráde,za tuhle výhodu jsem rád.

                                                                                                              NTarn - Profil | St 10.9.2025 21:56:39

                                                                                                              Knapík >> Protože argument s přemnoženým sumcem, začíná být překážkou s obchodem sumčí násadou. Potom se stane to, že máme na Orlíku ( měli jsme) lov 24h, který jsme odůvodnili přemnožením sumce a ejhle, najednou na stránkách svazu oslavný článek s vysazováním sumce do Orlíku. A čistě náhodou se zjistilo, že z Lipna taky nějak mizí a je třeba ho vysadit :) :)

                                                                                                                NPindˇa - Profil | St 10.9.2025 21:56:33

                                                                                                                já 2 >> Ne ne v dnešní době, kdy je smýčka s rybařením silně utažená si vystačím s pár rybníky v okolí s tím jak říkáš aktivním lovem na ukojeni absťáku a jelikož mám i ten druhý způsob lovu od děcka rád, řeším to dřív nenáviděnými soukromkami typu Tovačov, abych místním na jejich velkých domácí vodách, které jsem ještě před dvaceti lety na celorepublikovou povolenku hojně navštěvoval nepřekážel, nebo se jim neprocházel po jejich soukromém pozemku, kde zcela jistě dnes ta zvěř chodí ráda pít. Škoda, že jsem to nepochopil dřív, jako @TWIN 69, nebo @bart.bm a neušetřil tím tak naši přírodu. Že zacházím s živými tvory jem si určitě uvědomil už před víc než padesáti lety, kdy jsem poprvé nahodil

                                                                                                                  Nčolkař,zloch - Profil | St 10.9.2025 21:30:10

                                                                                                                  já 2 >> souhlasím, rybář má být u prutů tak, aby s nimi byl v případě potřeby schopen neprodleně manipulovat.Znám jen pár lidí, kteří toho jsou schopni po 24 hodin denně, o dlouhodobých pobytech nemluvě 👎Spaní v bivaku se zapnutými hlásiči a příposlechy na vzdálenost xx metrů nepovažuji za rybolov, nonstop rozhodně NE !

                                                                                                                    Njá 2 - Profil | St 10.9.2025 21:03:16

                                                                                                                    Pindˇa >> Pohlížíš na rybaření jako na právo, nikoli jako na výsadu. Většina rybářů si neuvědomuje, že nakládá s živými tvory a poměrně radikálním způsobem ovlivňují přírodu kolem sebe. Vidí jen vlastní pohodlí a rybaření se stává zpestřením dovolené. Pokud se nevěnuji lovu ryb aktivně můžou mi být 3dny málo, pokud bych tomu byl ochoten věnovat svojí pozornost, málokdo dá 24h. To ovlivnění není jen o rybách, když se v bivaku usadí rybář na pár dní u vody, zvíře už se tam napít nepůjde.

                                                                                                                      N$ - Profil | St 10.9.2025 19:42:33

                                                                                                                      FRANK71 >> Tak to tam možná půjde najít dobré místo... i o víkendu

                                                                                                                        NPindˇa - Profil | St 10.9.2025 17:54:30

                                                                                                                        Martin M. >> Rozumím, pokud by to tak opravdu bylo. Píšu jen za sebe. Kdybych měl třeba Lipno, nebo Labe v nějaké rozumné dojezdové vzdálenosti, jako třeba Mušov do cca 100 km tak to neřeším. Takhle, když pojedu 350 km, tak tam chci aspoň 3-4 dny rybářit, tím pádem bivak. O půlnoci všechno zabalím na trakař, dojedu s ním k autu a ve tři ráno pojedu pomalu spátky, abych si vše znova nachystal. Je to z nadsázkou, ale do reality to daleko nemá a tím pádem mě trochu mrzí, že se mi třeba taková voda dosmrti uzavřela.

                                                                                                                          NMartin M. - Profil | St 10.9.2025 17:16:04

                                                                                                                          Pindˇa >> bez nonstopky tam bude treba 100 rybaru 20 hodin, s nonstopkou 150 rybaru 24 hodin, to by byl narust prutohodin o 80%.
                                                                                                                          (chodim na ryby odpoledne do soumraku, ale pro nostopku na pryglu jsem u nas hlasoval)

                                                                                                                            NFRANK71 - Profil | St 10.9.2025 17:10:57

                                                                                                                            Pindˇa >> na tu tvojí nonstopku

                                                                                                                              NPindˇa - Profil | St 10.9.2025 17:09:47

                                                                                                                              FRANK71 >> Promiň nevím na co reaguješ

                                                                                                                                NFRANK71 - Profil | St 10.9.2025 17:02:16

                                                                                                                                Pindˇa >> tak naposledy. Rozhoduje o tom vice orgánů. Můžeš si ty výhrady najít. Nejde jen o ryby. Kór když si někdo plete lov s kempování a je schopen okupovat místo celý měsíc.

                                                                                                                                  NPindˇa - Profil | St 10.9.2025 16:38:01

                                                                                                                                  Martin M. >> Ok já si to nemyslím a schizofrenik asi nejsem. Nechápu o jaký klid se jedná během čtyř hodin, když je pak budu dvacet hodin nahánět. Spíš myslím, že více než o hájení ryby čtyři hodiny, jde o tu tvou poslední větu. Tím nemyslím, že vyloženě tobě.