NFRANK71 - Profil | Po 25.8.2025 16:28:25
Tarn >> tam echo nepotrebuješ, za ty dlouhá léta to tam znáš výborně.😊
Nyarda_1 - Profil | Po 25.8.2025 11:43:07
numen >> Tak na někoho ta druhá věta přesně platí. Argument je, že šetří čas. Ale každý má tu cestu rybáře jinou a pokud neškodí, nemám právo soudit.
Nčolkař,zloch - Profil | Po 25.8.2025 6:31:24
Tarn >> jsi ranní ptáče😀 ale jo, vím že i bez live sondy oba s Martinem umíte a navíc jste dříči kteří natrénují, vaše výsledky nejsou náhodou 👍
Nbart.bm - Profil | Po 25.8.2025 5:22:50
Tarn >> V tom případě si ale protiřečíš. Tak ať se ti daří a koušou 👍
NTarn - Profil | Po 25.8.2025 4:53:07
čolkař,zloch >> To spíš Martin, ale to je jedno. Ale pokud narážíš na náš úspěch na Trefě, tak aktuálně live zhruba měsíc nepoužíváme, protože jsme ulomili konektor a řešíme opravu.
Nčolkař,zloch - Profil | Ne 24.8.2025 21:33:07
Tarn >> ale jdi ty Míro, víc v některých spotech koukáš a pak chytáš, myslím, že jsi jeden z těch , kteří mají live zmáknutý
NTarn - Profil | Ne 24.8.2025 20:37:02
rybomil >> volové. :) Jaká ostuda ? Prostě se řídím tím co vždycky, vlastní hlavou. A to že občas kouknu na echo to zase až tak nezmění. Protože to bych jen koukal a nechytal :))))
Nrybomil - Profil | Ne 24.8.2025 19:12:46
Řízek 5,125 >> a votom to je. mám to dost podobně a zřejmě nebudeme je my 2. holt Tarnovi a spol děláme poněkud ostudu, ale můžeme 100% obdivovat ty co nalapou i v jímce močky :§)))
NŘízek 5,125 - Profil | Ne 24.8.2025 18:25:16
Tarn >> to seš dost dobrej, já často nenachytám ani tam, kde ryby tutově jsou:-))
NTarn - Profil | Ne 24.8.2025 17:53:23
bart.bm >> ne nezvýšilo, respektive to nelze posoudit, protože ne všechno je vidět a často nachytám i tam, kde to vypadá, že ryby nejsou.
NTarn - Profil | Ne 24.8.2025 17:51:13
Piskořík >> No to jasně znám, ale rozhodně ho nebudu používat na každou gumu, co nechám někde v roští na dně. Nakonec, co bysme potom měli za radost z nakupování ne ? :)
Nčolkař,zloch - Profil | So 23.8.2025 19:08:03
numen >> jj, takové to očekávání a tajemství, co v té vodě je se vytrácí, proto jsem si live s. nekoupil, i když mne to lákalo
Nnumen - Profil | So 23.8.2025 18:48:39
čolkař,zloch >> ono live rybaření postrádá tu podstatu lovu.
Rybaření není přeci jen přiletět,zkouknout,je tu není tu,je aktivní, není letím dál.🙈
Byl jsem s jedním opravdu skvělým vlačkařem a ukazoval mi jak chytá. Nic pro mne. U mě tyhle rybáři ztrácí kredit.
NHaka - Profil | Pá 22.8.2025 15:50:44
On to chytá hlavně jako promo na jím prodávané cajky. To potom člověk je ochoten zajít hodně daleko. Rekordy v rybařině nejsou moc relevantní, to bych nechal atletům. A sumec 3 metry bude taky brzo, je to jako mezi lidmi občas potkáš někoho kdo narostl 2,20 cm.
Nbart.bm - Profil | Pá 22.8.2025 15:29:50
Tarn >> takže přiznáváš, že to zvýšilo tvůj úspěch při lovu.
NBigFlies - Profil | Pá 22.8.2025 12:02:25
Kopov >> chápem no, aj to už tu padlo, že či je dobré, že sa vlastne takto dajú chytiť také ryby. Určite to má rôzne uhly pohľadu. Záleží asi aj od toho na aký druh ryby sa tým cieli a masovejší rozmach by mohol priniesť aj negatívnu stránku. Zas je fakt, že aj samotný lov bez live prináša určitú negatívnu stránku, ale určite ryby majú bez toho live väčšiu šancu sa "vyhnúť" rybárovi.
NKopov - Profil | Pá 22.8.2025 11:54:41
_Karel_ >> to bylo ze Slovenska. Nepletes se😉
N_Karel_ - Profil | Pá 22.8.2025 11:53:53
Kopov >> Nepletu se, že jsi tu -snad před pár měsíci - dával echo třímetrové ryby?
To bylo u nás?
NKopov - Profil | Pá 22.8.2025 11:38:53
BigFlies >> no s tím live když už víš co máš dělat se z aktivního lovu časem stane jen nudné ježdění a hledání té správné ryby. Malým 150tkam to ani nenabízis protože škoda nástrah,času a za dalším rohem může být ta správná ryba.
Zas je fakt,že díky live se teď chytají ryby o kterých jsme bez toho neměli ani ponětí . A které by se díky způsobu jejich života běžnými metodami podařilo chytit jen velikánskou náhodou. Ale možná to tak mělo být - utajeno.
Nčolkař,zloch - Profil | Pá 22.8.2025 11:22:10
1Mara >> mám to podobně jako Bulda -slušné echo mám, peníze na live taky, ale asi by mne taková rybařina nebavila, i když kluci, kteří s tím umí, tě přechytají rozdílem třídy... jedině že umíš a ještě máš štěstí jako Vítek s Jettysem na LT- jediní bez live s. mezi prvními čtyřmi 👍
NBigFlies - Profil | Pá 22.8.2025 11:18:47
Kopov >> ono o tom ja aj časť tejto debaty, si myslím. Proste tvrdiť, že live sonda nechytá ryby, je taký trošku ofajč. Áno, sama tá live sonda tu rybu nechytí, ale dá ti možnosť, keď sa tomu venuješ, že tvoj lov bude efektívnejši. Nájdeš si tie ryby a skúšaš ako ich uloviť. Ako si už ty písal, ak si vytrvalý, tak časom pravdepodobne prídeš na to, ako efektívnejšie chytať tie ryby. Čiže vo výsledku tá sranda chytá ryby, dopomôže ti efektívnejšie chytať. Ako ja na člne tiež chodím, občas aj na belly s echolotom, ale s tým mojím tam v podstate toho super extra veľa nevídím, nie je to taký level ako live sonda. Keď sa nad tým zamyslím, tak ho vozím hlavne kvôli tomu, že mi to dá vedomosť o hĺbkach, čo je pre mňa cenná info, samozrejme vidím aj nejaké dno, ale že by som sa aj vyslovene zameriaval na to, či tam je ryba ani nie. Chytal som aj na miestach, kde som žiadnu rybu nevidel a rybu som tam dokonca chytil - či preto, že sonar ju dobre nevidel, alebo ja som to neidentifikoval dobre, to už je druhá vec, ale proste pre mňa na tom sonare nebola a záber prišiel. Vedel som, že chytám v nejakej hĺbke, čo bolo pre mňa v tom momente ďaleko podstatnejšie, keďže som to valil s muškárkou. No a ďalšia vec je, že to echo vozím, kvôli tomu, aby som niekde fajne nepráskol vrtuľu motora o dno, kde je plytko.
N1Mara - Profil | Pá 22.8.2025 11:08:34
siluri >> pyču tomu rozumím 🤣🤣
N1Mara - Profil | Pá 22.8.2025 11:08:17
Kopov >> souhlasím. 😉
NKopov - Profil | Pá 22.8.2025 10:25:37
1Mara >> Máro já myslím ,že je to spíš prioritách člověka. Jsou lidi co dřou rukama,nejedou na dovolenou a trhají si od huby jen aby si to mohli koupit. Dnes už to koupíš pod sto tis. Tak jsem to měl i já,že kol domu nemám dodělané ani ploty,ale na tohle jsem nějak našetřil. Pak nakouknes pod vodu a jsi nadseny- vidíš věci o kterých jsi dřív neměl ani páru. Vidíš ryby,ale neumíš je chytit. Pak přijde dlouhá cesta která tě bavi- všimáš si co jim vadí a co se jim naopak líbí. A pak na to postupně dojdeš a ztratí to to kouzlo. Ta cesta která tě bavila je pryč. Už víš co máš dělat a jen jezdíš hledáš ty nej ryby. 🫤🥱
Ale že echo ryby nechyta,no není to tak jednoduche jak si lidi myslí,ale dojít na to jde- stačí se mrknout na toho vajgla- vždyť on před třemi lety tu u nás v ČR slavil každou rybu větší jak 170. A kde je dnes? A proč?
Nsiluri - Profil | Pá 22.8.2025 9:17:18
1Mara >> toto co si sem dal paradoxne "live" zobrazovanie ani nema :)
NBigFlies - Profil | Pá 22.8.2025 9:11:25
Tarn >> takže to ale vlastne ryby chytá, že? Aby sme toto mali teda vyjasnené.
NPiskořík - Profil | Pá 22.8.2025 8:57:11
Tarn >> Zákonitě urval?.....nekecej, Míro....nechce se mi věřit, že takovej zkušenej Provarník a lovec z lodi neznal vyprošťovač nástrah....;o)
NTarn - Profil | Pá 22.8.2025 8:32:12
Já si myslím, že to tady sklouzlo do nesmyslně hypotetické a doměnkové debaty. Já to třeba používám proto, protože při přívlači jde dost často o nedostatek času pro samotný lov a tak mi to pomáhá zbytečně se nezdržovat házením na místech, kde prostě ryby nevidím. Druhá věc je, že jsem začal chytat i způsoby, které jsem dříve nechytal, jako je vertikální vláčka. Prostě proto, že vidím překážky a udržím nástrahu nad nimi, kdežto dřív jsem zákonitě nástrahu urval, pokud jsem ji naslepo pustil do stromů na dně. Přívlač se chytá polovinu roku a v drtivé většině od úsvitu do soumraku. Takže ta efektivita ( neházet tam kde ryby nejsou ) je prostě pro mne ten důvod, proč jsem si to pořídil.
NBulda 64 - Profil | Pá 22.8.2025 6:37:11
1Mara >>
Ahoj Marku, není třeba zúžit to pouze na ekonomické hledisko, kdo si to jako může dovolit.. to je dost subjektivní takto hodnotit. Je to spíš filozofická otázka, co už je a není za pomyslnou hranou v rybaření. Já ty lajfky vnímám jako obdivuhodnou technickou pomůcku, ale zároveň jako prostředek takového porušení podvodního klidu a prozrazení nejposlednějšího tajemství, které by mělo být zachováno...
Abych nebyl pokrytec, tak musím říct, že obyč. echo taky používám k mapování reliéfu dna. Chytám i tam, kde mi to ryby neukazuje (překvapivě se někdy dočkám záběru, protože ryby migrují), ale to místo se mi zdá zajímavé..
Beru ale rybařinu jako odpočinek především, přeskočení od světských problémů, nepotřebuju se honit za rekordy a ten úlovek je jako bonus k tomu všemu
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 22:22:25
kura11 >> za mna akoze chapem, ja si svoju rybarcinu nepredstavujem robit tak, ze budem chodit na vodu s obrovskou TVčkou a budem nieco davat rybe pred hubu. Az takto nejak by som to asi nechcel, nemam taku predstavu.
N_Karel_ - Profil | Čt 21.8.2025 22:11:27
1Mara >> Tak zlý to nebude. Tyhle sondy jsou jen na velký dravce, který už skoro nejde jinak chytat. 90% rybařiny pořád zůstává "po staru".
N1Mara - Profil | Čt 21.8.2025 22:03:30
_Karel_ >> jj já to špatně formuloval, to víš, to jsem celý já :-))) Víš psal jsem už několikrát o ponorce a věřím, že se jí ještě dožiju, protože tohle nikam jinam nevede.... :-))) za mě se celá rybařina vytratila a ztratila své kouzlo .-(
N_Karel_ - Profil | Čt 21.8.2025 22:00:42
1Mara >> stálo mu to za to, touží chytat větší sumce a POKUD se s tím naučí, je to cesta. Neřeším jestli správná nebo ne. To je osobní věc každého.
Jen se mi nelíbila tvoje paušalizace, že to koupí jen ti, co přehazují prachy vidlema nebo jůtůbeři.
Já si to dovolit můžu ale jak psal Kopov- 5 let se to učil. Za to mi to nestojí. Radši sedím bez záběru v hezké přírodě u kafe s trhačkama a pro úlovek si zajedu do IT nebo Fr.
Nkura11 - Profil | Čt 21.8.2025 21:30:55
BigFlies >> mne je jedno čo chytá a ako chytá,jeho vec len ide o to že už reálne sleduješ v telke ryby, kde sú, čo robia a možno ich vyrusujes keď zrovna nie sú aktívne,nelovia,či hoc aj sedia niekde na hniezde..ryby môžu mať aj 10m ale chytene za pomoci telky v priamom prenose.. čo bude ďalej??
N1Mara - Profil | Čt 21.8.2025 21:17:36
_Karel_ >> Karle to je to samé, jako kdyby si nechal vypustit rybník, přelovil ryby a věděl, že tam je tolika tolik velkých kaprů a sumců a pak je vrátil zpět a šel ze sondou chytat toho největšího, to by tě bavilo ? :-)
N1Mara - Profil | Čt 21.8.2025 21:15:46
_Karel_ >> za co mu to stálo ? za to že vidí jaké ryby tam jsou ? K čemu to je ? za tolika peněz se nechat obrat o to kouzlo a umění chytat ? :-) Dáváš příklad jednoho člověka, nás je přes 200tis. Kolik z nich si to dovolí koupit ? .-))))) O tom to je :-))))
N_Karel_ - Profil | Čt 21.8.2025 21:12:03
1Mara >> Koupi si to ten, kdo si to může dovolit a zároveň mu to za tu hodnotu stojí. To snad platí úplně u všeho.
Mam známého kamioňáka 55+ ( tudíž žádný milionář ani jůtůber) a kupodivu mu to za to stálo.
NMartin M. - Profil | Čt 21.8.2025 20:45:15
Tarn >> pises "Rozhodně neplatí rovnice Live sonda = nachytám. " ale jiste ze ne, staci treba zvyseni sance o 1/5 u toho stejneho rybare. nebo si tam dej 5% nebo jakkoliv chces, proste nejak to pomaha a u vertikalnich stylu lovu obzvlaste.
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 19:57:36
kura11 >> Ako som uz pisal, ja Vagnera extra neriesim, nesledujem ho a ani sa nechystam, ze by mal byt mojim vzorom. Nevravim, ze nemoze byt dobry rybar, mozno aj je, osobne ho nepoznaam. Viem ako napr. chytal hlavatky v SR a vzorom.by pre mna mohol byt, keby si miesta na tie ryby nasiel sam, nie, ze ho povodili na tie najlepsie fleky a tam chytal, mozmo popri tom nejake miesto aj nasiel, to.je mozne. Tocil.sice dokument o tych rybach, ale... Poznam borcov, co.si to sami odchodili, roky na vode, aby zistili kde a ako a to su vacsi borci pre mna.
Nkura11 - Profil | Čt 21.8.2025 19:43:24
BigFlies >> jasné že by nebolo, vody prevabene,ryby už tak nereagujú, takto možno aj vabnickou tukne aby sa to na echu pohlo a keď ma istotu že tam je spustí nastrahu..bez toho by to vysoko pravdepodobné nedal..ako je to už také, proste tu rybu vidíš reálne v reálnom čase aj svoju nastrahu..a ako tu niekto písal chystáš aj neaktívne ryby ktoré možno útočia aj pre to že im machas pred hubou..za mňa tento štýl rybacky ee,za chvíľu ani nastrahu nebude treba,rovno vložis rybe hák do papule jak ta detská hra chytanie rybičiek..
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 18:59:33
Kopov >> tak potom sa da vcelku chapat preco JV chyta tak velke sumce. Je mi jasne, ze musel obetovat kopec casu aj uceniu ako s tou TV obrazovkou tie ryby chytat, vozit sa s tou obrazovkou po priehrade a najst tie ryby, no keby chodil bez tej obrazovky, tak by to asi take terno nebolo. Nie ze by som ho nejak sledoval alebo tsk, pisem to proste ako konstatovanie. Je ale pravda, ze ako medialne znama osobnost ma urcity vplyv na inych, ktori niektori isto chcu robit to co on. To vsak najlepsi vplyv pre dravce v nasich vodach mat nemusi. Samozrejme je to do urcitej miery aj o tom, kto a ako to live pouziva, to bez debaty.
NKopov - Profil | Čt 21.8.2025 16:58:47
BigFlies >> to je bez debat. Vím celkem přesně kde ryby jsou ,kolik jich je ,jak jsou cca velké. A po pěti letech učení se už je i celkem efektivně chytat. Dřív nebo později se to naučí každý kdo má trochu pevnou vůli . Zatím je většina lidí ve fázi kdy je jen vidí a nechytne. Tak řeknou že to ryby nechyta.
Za mě zakázat . Ale pro celou republiku ,ne že půl může a půl ne. To by jsme si moc záviděli 🤣
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 15:47:49
Kopov >> takže ale konštatuješ, že s tým proste vieš chytať efektívnejšie a vieš tým pádom nachytať viac? Keď už nejak s tým vieš robiť.
Nbart.bm - Profil | Čt 21.8.2025 15:21:38
Tarn >> tohle se říkalo i o boilie na začátku,pak o prvních echolotech atd. A kde je to dnes. Vše bylo kdys taky enormně drahé. Takže taková úvaha je trochu zcestná.
NKopov - Profil | Čt 21.8.2025 14:31:38
BigFlies >> já třeba live mám a používám . Dřív jsem taky tvrdil ,že to ryby nechyta. Dnes když jsem se to myslím naucil jakz takz využít. Tak v klidu řeknu,že bez toho by jsme byli všichni v háji. Já,vajgl a stovky dalších. A klidně bych to zakázal. Sice dokážu chytit ryby na který bych si jinak driv nesáhl. Dozvěděl se spoustu věcí o jejich chování a životě. Ale zároveň mi to asi vzalo to kouzlo rybariny který tam bylo dřív i bez těch velkých ryb.
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 13:59:06
Tarn >> stale tam je to, ze s tou live sondou dokazes presnejsie cielit na rybu. Takze vo vysledku to ryby vlastne chyta. Mozno nie vzdy, ale da sa takto nechytat efektivnejsie a efektivnejsie moze znamenat viac.
N1Mara - Profil | Čt 21.8.2025 12:02:13
Jak jsem několikrát psal, začíná konec rybařiny .......... Člověk se vyvíjí a dál vyrábí a vymýšlí lepší a lepší věci, jenže tohle vše má velký dopad na naší přírodu a zvířata !! Dneska se střílí zvěř už s nočním viděním, moderní puškohledy jsou spojeny s telefony, kde si to už jen i zaměříš a vystřelíš, rybařina má live sondy a jiné moderní věci, takže už ryba né jen že nemá klid pod vodou, ale už se nikde ani neschová, protože idiot na belly boutu či kajaku si jí během pár dní najde a jak se tu píše a i sám píše JV spustí nástrahu jí nad hlavu , svaz začal kurvit svazovky určitým druhem ryb a to sumec, kapr, amur !! na místo aby se postaral o redukci přemnožených predátorů a udržení původních druhů ryb ! , moderní trend je velké ryby pouštět zpět, točit kdejaké videa z míst, kde pak jsou většinou nájezdy debilů co chtějí být taky světový ! Chrápání a kempování u vody, kde se u určitých lidí udělá bordel, chlast a jiné ! a celé tohle a jiné a jiné věci vedou naší přírodu do prdele, ale aby někdo vymyslel hnojivo, které neublíží včelám, aby někdo navrátil pinky a potůčky a podobně do našich lesů a polí , aby se navrátila drobná zvěř do polí a podobně, to né , na to jsme krátký, ale vyplenit planetu v četně moře nám jde fantasticky .-((( ještě že jsem si prožil dětství takové jaké jsem poznal, vody plné ryb a na vandrech si mohl spát v přírodě bez obavy, že tě někdo přepadne, okrade či zavraždí ! :-((((
NMušketýr - Profil | Čt 21.8.2025 11:52:12
P3 >> To je sice fakt, až na tu maličkost, že echolot jako takový dle mého názoru zakázat nejde. Jsou sice revíry, kde je to zakázané v BPVRP, ale nedovedu si představit, jak by to bylo vymahatelné, vzhledem k tomu, že echolot neslouží primárně k lovu ryb. Kdyby chtěla RS někomu za to odebrat povolenku, tak případném soudním sporu rybář vždycky může tvrdit, že to měl na monitoring hloubky, teploty, charakteru dna apod., což nikdo nikomu zakázat nemůže. Případně, když uvidí blížící se RS, tak echolot vypne a bude tvrdit, že ho při lovu nepoužívá a RS nezmůže nic. Takže takovéto zákazy by byly čistě na dobrovolném dodržování ze strany rybářů.
Případně by se musel zakázat kompletně lov z plavidel, který je vymahatelný poměrně jednoduše.
Nsiluri - Profil | Čt 21.8.2025 11:33:12
Tarn >> ani Vagner ani ini (aj dobri rybari) ale dovtedy nedokazali chytat tolko velkych ryb - vid kapitalne sumce, zubace, stuky z celej EU pokial nedokazali presne zamerat tu rybu. Nie nadarmo sa tomu hovori aj sharpshooting.. Najdes si a zameras sa na konkretnu rybu a posles k nej navnadu. Ano, nemusi to zobrat, ani presne natocenie lode do pozicie ze to rybe clovek pusti pred hubu (kedy treba samozrejme viacero sond) neni jednoduche a vela ludi si to neuvedomuje, ALE sanca chytit konkretny kus ryby sa live zobrazovanim vyrazne zvysila
Nuz co, pokrok sa neda zastavit. U nas na vodach uz s tym (dovtedy mantaci) katuju velkych zubacov..
EDIT: nastrahu nie pred hubu, ale kto vie vie
NFRANK71 - Profil | Čt 21.8.2025 11:27:34
Tarn - 21.8.2025 11:10:18 > Mirku máš pravdu na půl. Mám známého, co sondu má a rybu chytí vždycky. Ono totiž se sondou jsi schopen projet půlku přehrady a desítky míst uložených v GPS. Takže potom se nezdržuješ na místě, kde ryby nevidíš. Ono si stačí poslechnout rozhovory závodníků na yotube a u sumcařiny je to nezbytné a je to alfa a omega lovu.
NTarn - Profil | Čt 21.8.2025 11:10:18
BigFlies >> Je to jak kdy, já to mám a používám jenom v případě, že k tomu jsou podmínky a nebo lovím ve sloupci, nebo vertikál. A to, jestli to ryba vezme, nebo ne, fakt neovlivním sondou, ale rukama a prezentací nástrahy. Pak ještě musí ryby chtít. :) :) Třeba teď o minulém víkendu jsme měli přívlačové závody a sonda nám vypověděla službu. Závody jsme nakonec vyhráli i bez toho a přitom většina soupeřů ji měla také a umí ji používat.
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 10:59:43
Tarn >> mna to zas az tak brutal netrapi, ale uxa ma v jednom pravdu, ze tvrdia ti ludia, co to maju, ze ryby im to nenachyta. Ked im to ryby nenachyta, tak v podstate by sa zaobisli aj bez toho. Ci to zakazu alebo nie, aj tak nerozhodnem ja.
NTarn - Profil | Čt 21.8.2025 10:48:24
BigFlies >> Není to o sondách jako takových, ale o tom, kdo a jak je používá a jak to umí. Dneska je to víceméně o pár lidech, kteří s tím opravdu umí a přinese jim to nějakou výhodu, ale na druhou stranu ryby neloví pro maso a neodnášejí je. Ostatní to sice mají, ale spíš pro jakousi prestiž, nebo sociální status, který s úspěšností nemá co dělat. Většinou proti takovým ( ne zrovna levným ) věcem brojí lidé, kteří s tím nikdy nechytali a vycházejí pouze z doměnek a fám, které slyšeli. Na nich se hlavně podílí prodejci. Samotné využití Live sondy je velice specifické . Záleží na tom na jaké vodě se loví ( čím menší hloubka, tím menší možnost využití apod. ) Je to účinné především pro lov ve sloupci. To chytá jen malá skupina lidí, co o tom něco ví a umí to. Rozhodně neplatí rovnice Live sonda = nachytám. Když bych to vzal ad absurdum, mohl bych tvrdit, že používání příposlechů, je pro rybolov, respektive pro ryby větší mor. Rybář ( ve valné většině) nesedí u prutů, takže na záběr ryby reaguje se značným zpožděním. Mezitím ryba zajede do vázky, u dravců spolkne rybičku až do jícnu a podobně. Jak to s tou rybou dopadne je asi jasné. A proti příposlechům je odpor zcela minimální. Proč asi ? Protože je to relativně levné zařízení a umožňuje to "pohodlný" lov.
Nsven - Profil | Čt 21.8.2025 10:09:12
drvoštěp >> máš na mysli i paní ministryni spravedlnosti ? ;-)
NBigFlies - Profil | Čt 21.8.2025 9:22:53
u x a >> pokial vacsina tvrdi, ze nachytaju aj bez toho, tak zakaz live by vadit nemal😀
Nu x a - Profil | St 20.8.2025 21:12:49
BigFlies >> a já bych ty live sondy zakázal ,beztak všichni tvrdí že live sonda ryby nechytá tak co
NBigFlies - Profil | St 20.8.2025 18:51:16
JohnyL >> o tych live sondach si teda osobne myslim, ze u nas na dost reviroch to bude skor na skodu ako k dobru a bohuzial sa k tejto technike dostanu aj ludia, ktori tie ryby daju dolaty😥
Ndanko - Profil | St 20.8.2025 18:45:32
Myslím, že ty prostorové echoloty měli zakázat, to není rybářina ale videohra, vytrácí se z toho to kouzlo neviděného a ryby nemají šanci. Navíc to umožňuje lov odpočívajících ryb na větších hloubkách, a to není dobré.
NJohnyL - Profil | St 20.8.2025 18:37:48
TondasDas >>přitažené za vlasy, hromadně vraždit celou rybí osádku v okolí vybušninou a nebo lovit jednu trofejní rybou díky technice, která umožnuje, že vidím do vody, není určitě ani trochu podobný. Rybolov to určitě je, dokonce se to pořád dá nazývat jako sportovní rybolov, narozdíl od komerčního, ovšem pomocník je to ohromnej a rybě už moc šancí nedává. Jenže to je jenom jedna věc z mnoha, to je potřeba se uvědomit. Je rybařina lov, kdy navezu lodkou na flek, kde vím že se ryby zdržují, zapnu pípaky a jdu s kamošem chlastat/ spát/ grilovat/ číst 50-100 metrů od prutů a pul dne fakticky nejsem u prutu? Tohle by mohlo některým starším ročníkům evokovat, že tu "rybařinu" pokazili mladí, co techniku využívají více, ale to je omyl, podílejí se na tom taky, jen jim jsou bližší zase jiné věci na kterých vyrostli oni. Pro mě zase není rybařina srkačka, nebo nástražka prošpikovaná dvěma trojháky=pro ně nejspíš desítky let jejich rybářského života. A taky se vesele v MRS na ni(skrkačku) stále hojně chytá, čím starší, tím více srkaček a více prošpikovaných rybiček, přivlač s jednohákem je prostě pro starší pány dřina.
O zákazu lodí a echolotů se to psalo mockrát, osobně jsem se tu veřejně vyjádřil pro zákaz těchto pomůcek na brněnské přehradě pro ochranu místních dravců...to bylo hurónského řvaní a nenávistných komentářů proč to to nejde a jak lodky a echa nejsou vůbec problém
NBigFlies - Profil | St 20.8.2025 18:15:55
Řízek 5,125 >> ano, toho sa desim, co budu za 20 az 30 rokov hovoritt😀