legendy na rybách

Diskuse k rybářskému videu legendy na rybách

Autor diskuse: Radýs-carpfishing - Profil , 8.2.2025
68 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NE-FOX - Profil | Pá 21.2.2025 18:09:18

bart.bm >> si poslechni jak uci lidi manipulovat s rybou a stezuje si jak jsou ryby u nas poniceny...hotovej Mirek Dusin

    Nbart.bm - Profil | Pá 21.2.2025 11:43:37

    $ >> On nemá páteř. Hlavně že loví candáty má hnízdech a hájí se že muškaří. Stejné 🐷 jak ten druhý.

      N$ - Profil | Pá 21.2.2025 11:10:35

      bart.bm >> o howně. Přeskákal jsem tu hodinu a půl velmi rychle. Dojemné dětství asi půlka času, v druhé půlce jsem skočil na okamžik, kdy legenda Hubka vyzývá k ochraně ryb. Ublinkl jsem si a video ukončil. Ale pak jsem si uvědomil, jak jsem nízkej člověk. Vždyť i pedofil miluje děti...

        Nbart.bm - Profil | Pá 21.2.2025 9:30:25

        $ >> Doufám že tam Blažek vyklopí férově ty prasárny z Francie a ne jen z ní. Tak i Hubka.

          N$ - Profil | Čt 20.2.2025 14:52:17

          cuchak >> tak to je ještě dobrý. Jsou tací, v rybařině známí, co si potykali s trochu tvrdšíma záležitostma

            N$ - Profil | Čt 20.2.2025 14:48:33

            sven >> 😄 aha, kucí šikovní

              Ncuchak - Profil | Čt 20.2.2025 14:05:01

              show must go on >> jsou to legendy v hulení trávy, tak si je pamatuju já....

                Nsven - Profil | Čt 20.2.2025 13:11:14

                $ >> hoplá, těsně vedle :-)
                Lac de Madine Francie

                  N$ - Profil | Čt 20.2.2025 12:37:08

                  sven >> nic nevím o Balatonu..?

                    Nsven - Profil | Čt 20.2.2025 12:31:37

                    $ >> No zdali... na Balatonu dodnes vzpomínají :-)

                      Nshow must go on - Profil | Čt 20.2.2025 11:59:02

                      To me poser ptaka! Kdyz chytal Blazek, tak uz chytal milion lidi! A pry prukopnik! 😃😃😃🤔🤔

                        N$ - Profil | Čt 20.2.2025 11:32:29

                        Legendy jsou v Tropicu 🤭

                          NFlip - Profil | Ne 16.2.2025 20:09:35

                          sven >> Na Labi v Poděbradech to byl ,,nejlepší" kamarád všech rybářů na Osečku a naší rodiny vůbec. Však Miláno BRH a Raf by mohli vyprávět o tom,,přátelství" .😂

                            NKuban - Profil | Ne 16.2.2025 14:45:36

                            show must go on >> Netipa😁

                              Nsven - Profil | Ne 16.2.2025 13:04:28

                              Flip >> Upadneš do klatby MRKu ! ! !
                              Vyvoláváš ďábla, jehož jméno, je zde zapovězeno :-)))

                                NVévoda z Wellingtonu - Profil | Ne 16.2.2025 11:41:19

                                Dart Ness >> Přesně tak. Vnímám to stejně.

                                  NDart Ness - Profil | Ne 16.2.2025 11:34:20

                                  Flip >>
                                  Tak ono jich bude víc. Ale nejspíš na rozdíl od něj nebo od některých mají koule na to zůstat zalezlí a ne ještě točit videa.

                                    NFlip - Profil | Ne 16.2.2025 8:34:14

                                    Amurář >> Recesy a srandu? To se může zdát pouze člověku,který s ním neudělal osobní zkušenost. Bohužel já s ním tu čest měl. Na Labi u Poděbrad. Ale to by bylo na dlouhé povídání o této legendární hanbě rybaření. Ale s těma prachama máš naprostou pravdu.

                                      NAmurář - Profil | Ne 16.2.2025 7:26:08

                                      Flip >> Čau, myslím, že Kuna to bere jako recesi a srandu a popichování, ale je pravda, že na tom i vydělá prachy a popularitu, u některých. 🙈🤷

                                        N$ - Profil | Ne 16.2.2025 7:21:49

                                        Flip >> určitě by mohla existovat Otázka: Žumpa rybařiny. Ale nebylo by to šťastné udělání...

                                          NFlip - Profil | Ne 16.2.2025 4:17:59

                                          sven >> Určitě jsi ale zapomněl ve svém výčtu na Bohumila Kun.u.😂😂😂 větší trotl v dějinách moderního rybaření určitě nebyl.

                                            NVévoda z Wellingtonu - Profil | So 15.2.2025 21:24:20

                                            aleš vavřina >> Palec nahoru dát zatím nemůžu, tak touhle cestou radost za ten zápis, je všeříkající. Dnešní mládež a nejen tu to mine, ale takové názory vždycky zahřejí, protože se v nich člověk najde.

                                              N$ - Profil | So 15.2.2025 21:01:17

                                              aleš vavřina >> přesně, podepisuji a rovněž, zcela nezvykle, jsem koukal celé

                                                N$ - Profil | So 15.2.2025 20:59:19

                                                show must go on >> nikdo to po tobě nechce a nikdo to tady nedělá
                                                Za někoho prostě mluví čísla a to, co je vidět
                                                A MM by asi potvrdil, že sven nebo moje maličkost rozhodně tuto disciplínu neovládáme
                                                Spíš nelze popírat nepopiratelné
                                                Jmenovaným legendám přeci taky nikdo neleze do...., když je tak označuje

                                                  Naleš vavřina - Profil | So 15.2.2025 20:59:18

                                                  Zcela upřímně, po X letech kaprařské video co jsem si opravdu vychutnal ...nebylo to o druhů ryby, ale o lidech a jejich obrovske ucte a pokoře k vodě a rybám, i k ostatním rybářů.
                                                  Toto video by si měli pustit i všichni součástí lovci dravých ryb - věta "... revíru nejsou bezedné..." hovoří za vše, je to o volbě dlouhodobé udržitelnosti našeho koníčku. Je to o respektu, účtě, pokoře a uvědomění..., tento nazor ale byznys a egohoničství nikdy respektovat nebude.
                                                  Rybařina jde dále a vyvíjí se, ovšem je jen na nás jaký směrem, bohužel je chyba, že se nedopřeje více prostoru takovým starým pardům jako v tomto videu. Před jejich slovy lze jen smeknout a dát za pravdu.
                                                  Moc hezký kluci.... a dík.

                                                    N$ - Profil | So 15.2.2025 20:53:28

                                                    Vévoda z Wellingtonu >> jeden debil, si nepamatuju jméno, dohledatelný

                                                      NVévoda z Wellingtonu - Profil | So 15.2.2025 20:42:21

                                                      $ >> Na mě se vždy usmívá, říká si asi hele tele přišlo.To je ve Slezské že? Kolik těch Fishmasterů panebože je kdo zkoupil všechny krámy do jednoho?

                                                        Nshow must go on - Profil | So 15.2.2025 20:39:48

                                                        $ >> Podivat se muzu, ale anální alpinista to neeee! To po me v mem veku nemůže nikdo chtit! 😉😉😉

                                                          Nsven - Profil | So 15.2.2025 20:26:05

                                                          Vévoda z Wellingtonu >> Díky. Přeji Ti to samé :-)

                                                            N$ - Profil | So 15.2.2025 20:21:57

                                                            show must go on >> podívej se, co vyhrál a další umístění

                                                              NVévoda z Wellingtonu - Profil | So 15.2.2025 20:08:46

                                                              sven >> Hezky napsáno, od srdce, respekt. Vidím to hodně podobně. Víš, o čem mluvíš. Ať se daří!

                                                                NHonza 09 - Profil | So 15.2.2025 19:59:43

                                                                show must go on >> Že by třeba feeder😱😱😱Je jeden z mála co tomu rozumí a ví co dělá. Martin Maťák Pepa Konopásek Jiří Oúředníček a Milan Tychler jsou opravdové legendy českého feederu. Můj názor

                                                                  Nsven - Profil | So 15.2.2025 19:44:16

                                                                  Vévoda z Wellingtonu >> Do prdele jsem nikdy v životě, nikomu nelezl, ovšem na nervy dá se říci , lezu soustavně.řadě lidí. Martina Maťáka nevyjímaje.
                                                                  Což mi dal už nepočítaněkrát nejevo .-).

                                                                  Přesto na svém názoru trvám. Být celebritou není podmíněno věkem ale dílem, které za ní je...
                                                                  Narozdíl od většiny tzv. celebrit, holedbajících se svými předpaženkami, vyleženými v bivaku, či vydařenými chlastačkami, odvedl pro popularizaci a rozvoj rybářského sportu, obrovský kus poctivé práce. Nejen svým umem, vyjádřeným sportovními úspěchy..
                                                                  Jeho web, na kterém právě zdarma plkáš, je v Evropě a možná i ve světě ojedinělý úkaz. V minulosti jsem byl pravidelným návštěvníken řady zahraničních rybářských webů a žádný z nich, nedává takové možnosti, jako tento.

                                                                  Navíc spojuje a pomáhá navazovat dobré a přátelské vzájemné vztahy, mezi českými a slovenskými (a nejen) příznivci rybolovu.
                                                                  Možná to někomu nedochází ale to je v dnešní době, úplně nejvíc...

                                                                  Určitě je třeba zmínit jeho iistě nelehce nabývané know how,
                                                                  o které se léta dělí prostřednictvím svých videí, poraden a vstupů do diskusí. Z kterých čerpá dlouhá řada zdejších kolegů, včetně mé maličkosti, už nějakých cca 17let.

                                                                    N$ - Profil | So 15.2.2025 19:40:56

                                                                    Vévoda z Wellingtonu >> protože on se zapomněl ve Fishmasteru a moc šťastně tam tedy nevypadá...

                                                                      NVévoda z Wellingtonu - Profil | So 15.2.2025 19:39:15

                                                                      Jak jsme mohli zapomenout na Jirku Ouředníčka???

                                                                        Nshow must go on - Profil | So 15.2.2025 18:36:56

                                                                        Nemohu si vzpomenout na jmeno jednoho dobreho kaprare z Kladna (nebo okoli Kladna?), ktereho zna jen hrstka lidi a nikde se nechlubi! Neni to zadny Jandik apod., ktery musi mit obytne auto u vody.... 😃😃

                                                                          Nshow must go on - Profil | So 15.2.2025 18:32:37

                                                                          Tvl, Maťák legenda? 😃😃😃Čeho? 😳😳😳🤔

                                                                            NPoušťák - Profil | So 15.2.2025 14:09:24

                                                                            Legendama jsou nazýváni mrtvý hrdinové a né rybáři,včelařů nebo tahrádkáři ☝🏻☝🏻🤣

                                                                              NVévoda z Wellingtonu - Profil | So 15.2.2025 13:59:36

                                                                              sven >> Václav Fikar tam ještě mj. patří zcela neodmyslitelně.
                                                                              Martin Maťák zatím určitě ne (věřím že to nebylo lezení do prdelky), ale jednou by mohl, má k tomu slušně našlápnuto.

                                                                                N$ - Profil | Pá 14.2.2025 16:17:23

                                                                                Aby poslední nezhasnul... )

                                                                                  Nsven - Profil | Pá 14.2.2025 15:35:58

                                                                                  Puškvorec. >> Tak ho tedy škrtám :-)))

                                                                                    NPuškvorec. - Profil | Pá 14.2.2025 15:11:07

                                                                                    sven >> Ahoj, já s tebou souhlasím.. Je škrtni toho posledního, to je zatím soplivec, ten se legendou (díky nám) teprve stane)))

                                                                                      Nsven - Profil | Pá 14.2.2025 11:19:21

                                                                                      Puškvorec. >> Ahoj Já si nemyslím, že internet patří jen mladým a že proto je video o "legendách" bez většího ohlasu, neboť ti "na dědky serou" .
                                                                                      Já bych to video nazval spíš "Dědci na kaprech" :-)
                                                                                      Můžu si to dovolit, chytám déle než nejstarší z nich .-)

                                                                                      Jednak ryby nejsou jen kapři a druhak, legendou není ten, kdo loví padesát let, jak už tu bylo podotknuto a především, legendou je někdo, kdo ve svém oboru nějakým způsobem vyčnívá z řady a navíc je všeobecně, mediálně známý.
                                                                                      Je dobře, že chlapy to stále ještě baví, že jím zdraví dovolí provozovat svého koníčka, že jsou dobří parťáci a že umí ale na legendu to nestačí..
                                                                                      Pro mě je rybářskou legendou např. Zdeněk Šimek, Tomáš Rozsypal, Míra Horáček, Pepa Konopásek, Martin Maťák aj.

                                                                                        NVévoda z Wellingtonu - Profil | Pá 14.2.2025 10:28:01

                                                                                        Mně strašně chybí nové příběhy od vody od Mirka Horáčka, nebo Tomáše Rozsypala. Klidně i písemné, já nemusím video. Čtení dokáže tolika rozvinout fantazii. Škoda přeškoda, hltal jsem to a dodnes listuju v kajmanovi... Kam se hrabou ty dnešní videa od mladých igráčků.

                                                                                          Nshow must go on - Profil | St 12.2.2025 12:01:50

                                                                                          Kutchinson69 >>.....a je jich plna Břeclav. 😃😃

                                                                                            Nshow must go on - Profil | St 12.2.2025 11:59:51

                                                                                            Kutchinson69 >> Pod to se podepíšu. Lepe bych to nerekl. 👍👍V Rybomanii v lodicce takovych je habakuk. 😃😃 Snad jedine Tesinsky "ma pravo" tak mluvit. Urcite ne ruzni Forti a podobni!

                                                                                              NKutchinson69 - Profil | St 12.2.2025 11:13:25

                                                                                              Super si tyto rybáře poslechnout. Dnes je trend takový, že se kde kdo v podcastech odkazuje na to, jak tu kaprařinu tady "zakládal-propagoval". Tito pánové ale to DÍKY zaslouží.
                                                                                              Myslím, že to byl pan Míra Kratěna, který v jednom rozhovoru řekl, že on byl u rozvoje kaprařiny až ve druhém sledu, což je vzhledem k jeho věku odpovídající sebereflexe, kterou bohužel nemají jiní jeho vrstevníci, kteří jsou schopni veřejně říct, jak psaní článků dělali lépe než ostatní atd. Dnes už jsou to známí kapraři a umí, ale rozhodně v té době nebyly takové hvězdy, jak se dnes snaží propagovat.
                                                                                              Budu jen rád za další podobné rozhovory s lidma, kteří mají co říct.

                                                                                                Nebselektro - Profil | St 12.2.2025 11:11:10

                                                                                                bart.bm >> 🤣🤣🤣

                                                                                                  NA_dam - Profil | St 12.2.2025 10:13:40

                                                                                                  show must go on >> Chytavál na 3prúty😀 a roky 90te...

                                                                                                    Nshow must go on - Profil | St 12.2.2025 9:45:43

                                                                                                    A_dam >> 😳😳Mel by? To uz je ale let! Co by musel spáchat!?

                                                                                                      NA_dam - Profil | St 12.2.2025 9:43:23

                                                                                                      show must go on >> Nesedí v base?😀

                                                                                                        Nbart.bm - Profil | St 12.2.2025 9:31:08

                                                                                                        ebselektro >> Ok počítám s tím. Vezmu vám nějaké dobroty od Helmuta ve velikosti 35 na ty cejny tam 😁

                                                                                                          Nebselektro - Profil | St 12.2.2025 9:11:34

                                                                                                          bart.bm >> Ahoj hned jak počasí dovolí razíme a na 100% se ozveme jsi vítán.Ted jsme pod ledem tak jedině na brusle 🤣😂😅

                                                                                                            Nshow must go on - Profil | St 12.2.2025 7:22:39

                                                                                                            A co tedy ten Milan Zelenka? Kdo o nem vi?

                                                                                                              NFSnevajs - Profil | St 12.2.2025 7:02:45

                                                                                                              To, že někdo chytá ryby padesát let neznamená, že je legenda ... ,ale jelikož tam zaznělo jméno Fairbrass, dávám Like :) a bylo fajn vidět, že jsou všichni aktéři zdravý a užívají svůj koníček

                                                                                                                Nbart.bm - Profil | St 12.2.2025 6:55:17

                                                                                                                ebselektro >> Ahoj. A propó, kdy budete s Metuzalémem na boudě? Mám teď patky volné do odvolání,páč Němec je pracovně tak trošku v záchodě 😁 že bych sbalil spacák a ve čtvrtek se ukázal konečně. A rád bych koukl na ten deeper než ho koupím 😁

                                                                                                                  Nbart.bm - Profil | St 12.2.2025 6:52:03

                                                                                                                  Tati >> Rafan je klaun a uplakánek. To není elita.

                                                                                                                    Nebselektro - Profil | Út 11.2.2025 21:20:56

                                                                                                                    show must go on >> Ahoj Petr u toho stál jako jeden z prvních ale nikde se moc neprezentuje,ale k těm legendám neodmyslitelně patří je spíš známější jako Lišejník

                                                                                                                      Nvydra Lucky - Profil | Út 11.2.2025 19:37:35

                                                                                                                      bart.bm >> To víš ty Všeználku. Někdo je na pohádky, někdo na hlouposti. Tak to v tom našem životě prostě chodí.

                                                                                                                        Nshow must go on - Profil | Út 11.2.2025 19:01:15

                                                                                                                        Tati >> Kdo je Schejbal? 😳😳Kdyz mam rict pravdu, tak jsem nikdy nezaregistroval ani to jmeno Petr Kuchař. A to tam rikal, ze mu je 70 let. 🤔🤔

                                                                                                                          NTati - Profil | Út 11.2.2025 18:50:36

                                                                                                                          Ti jsou ještě v pohodě,ale viděl jsem podcasty s Mocem a Schejbalem.Jestli toto je momentálně elita našeho rybaření,tak pánbůh s náma.

                                                                                                                            Nshow must go on - Profil | Út 11.2.2025 18:25:16

                                                                                                                            Toto
                                                                                                                            https://youtu.be/YNT-fyDRAEk?si=cPGKRelGhmkLtjRV
                                                                                                                            na me vyskocilo vcera. Vubec jsem o tom nevěděl.

                                                                                                                              Nshow must go on - Profil | Út 11.2.2025 18:22:43

                                                                                                                              Tonda Strnad už neni na tomto světě? 😢😢Jak dlouho? Mockrat jsem si vzpomněl na tuto "starou" partu. A kam zmizel Milan Zelenka? Mam ty stare VHS a kvuli nim drzim video. To neni jako kdyz vzpominaji v nejake jutub TV mladasove Hubkove a Scopexove jaké to bylo v dobe jejich mladi. 😃😃💩 Oni uz zazili prd! 😃😃

                                                                                                                                Nbart.bm - Profil | Út 11.2.2025 18:22:03

                                                                                                                                Puškvorec. >> Těch legend je víc,co to tu začali.Ale nedivím se jim že už se tak neprezentují. Blbů co jim závidí a píšou nesmysly je tu dost. Bylo by zajímavé udělat rozhovor i s JV,MZ,VV a všemi těmi ostatními najednou. Ivo už taky loví tam nahoře.

                                                                                                                                  Nbart.bm - Profil | Út 11.2.2025 18:18:34

                                                                                                                                  vydra Lucky >> Jediný kdo tu plodí pohádky jsi ty. Ale pro pobavení jsi vděčný objekt 😁👍

                                                                                                                                    Nvydra Lucky - Profil | Út 11.2.2025 15:26:06

                                                                                                                                    Už je to jako v TV. Sejde se parta a klábosí. Pohádky ovčí babičky. Co všechno nebylo, jak to sehnali, jak to jde kupředu ... Třeba se najde nadšený posluchač, co má rád pohádky, ale dnes je těch kecálků i v TV tolik.

                                                                                                                                      NPuškvorec. - Profil | Út 11.2.2025 8:59:13

                                                                                                                                      Po dlouhé době něco, co mě na Mrku opravdu zaujalo, no už to tu visí týden a žádná reakce- naprosto bez zájmu.. Takové legendy.. Holt svět a hlavně ten internetový patří mladým a ti bohužel serou na dědky) Rád jsem "kluky" po letech viděl a slyšel, škoda že MZ je mimo, ten panečku uměl (a pořád umí)) mluvit.. a Tonik Strnad, který patřil taky do party, už loví kdesi v lovištích věčných... D.