Bečva - Experiment s kuchyňskou solí v rožnovském kanále

Autor diskuse: reload - Profil , 15.8.2021

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 22:39:19

Honza7 >> K citaci rybáře. Netvrdil jsem, ptal jsem se. Nejsi přehnaně vztahovačný?

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 22:36:26

Honza7 >> Veterinu jsem vůči tobě netvrdil, ale ptal jsem se. Předpokládám, že nechceš, abych tě stejně jako ty mě křivě obvinil ze lži, páč je tam otazník.
Navíc, ta dvojka byla pro všechny a ty se ozveš jako potrefená husa.
Ale znova opakuji, tu shodu jsem přehlédl. Ale víš proč??? Protože mi celý tvůj výstup připadá jako obhajoba Dezy. Teď už tedy vím, že neni, ale kdybys to nezdůraznil, tak bych si myslel, že tu Dezu fakt zuby nehty bráníš.

sindeji3 - Profil | Ne 22.8.2021 22:35:21

sven >> No vida, to je aspoň poctivej anarchistickej postoj :)... já přemejšlim, že bych to hodil těm modrejm strakám, ale sejří mě ten profesor politologie a jeho parta, která tu stranu neomylně vede k marginalizaci, spojil jakože pravicovou konzervativní stranu s křesťanskýma socialistama a městskýma středo-levo-"liberálama", který mi připadaj ještě navíc jako ne úplně nejostřejší tužky v penále. Vládnout by navíc musel s novými (a lepšími) komunisty, kteří jsou vyzbrojeni myšlenkami "otevřené společnosti", možná půl na půl a možná by jim jenom dělal křoví (to by teda byla výhra). Dál je tady Okamura a jeho podnikatelskej majstrštik, kterej je sice dobrej pro něj, ale jinak ho považuju skoro za vtip. Kdo ho bere vážně, by se nad sebou měl vážně zamyslet. I kdyby to myslel vážně, tak s ním skoro v ničem nesouhlasím (přímou demokracii, kdy o mě budou rozhodovat moji odpůrci a společně regulacema odůvodňovanýma zájmy národa- ve skutečnosti čistě socanský přerozdělování... to fakt nemíním podporovat). Takže je to tak pade na pade, že bych poprvý volit nešel. Další pidistrany, divno-policejní hnutí a pseudouskupení nestojí za řeč... Od nejití k volbám mě odrazuje fakt, že vládnout budou dál nostalgický komunisti s těma umírněnýma, který stát zadlužej a pošlou do bankrotu, společně se zlodějem, kterýmu to je u prdele a spřáhl by se s každým... a já chci jít s klidem spát, že jsem proti tomu udělal u voleb vše, co v demokratických volbách šlo :)

Honza7 - Profil | Ne 22.8.2021 22:35:01

Bacha San >> Tak znovu, já jsem uvedl, že vyjádření veteriny není důvěryhodné ( najdi mi kde jsem to uvedl ) - já píšu, že jsem ho nečetl.
Já jsem uvedl, že citace rybáře byla špatně opublikované - kde, dohledej.

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 22:29:02

Honza7 >> "V tom mezi námi panuje shoda, že otravu nemohl způsobit přivaděč z Rožnova."
Beru zpět, je to v naší konverzaci. Pak ale opravdu nechápu, co celým tím svým výstupem chceš dokázat.
Navíc si stojím za tím, že jsem se nedopustil žádné lži.

Honza7 - Profil | Ne 22.8.2021 22:28:42

Bacha San - 22.8.2021 22:18:47 >> Tak ještě jednou ( musím k tomu dodat, že máš asi problém zpracovat informace i když tady píšeš o opaku )

A ještě jednou, opakovaně přehlížíš to své vyjádření o veterině - kde jsem já uvedl, že je nedůvěryhodný, kde jsem uvedl, že tisková citace rybáře je nedůvěryhodná.

Honza7 - Profil | SZ | So 21.8.2021 17:45:26

Bacha San >> Teď jsi mi toho napsal celkem dost, tak doufám, že na nic nezapomenu.
1) Já jsem zprávu Státního veterinárního ústavu v Olomouci nečetl. Zmínka o tom v tisku proběhla, ale to co jsem četl nebylo nic konkrétního.
2) Já jsem žádný rozsudek nevydal, tak těžko mohu soudit. Uvádím pouze to co se mi zdá, že je v rozporu s tím co jsem se učil a do této chvíle uvedené teorie nikdo nezpochybnil.
3) Získání věrohodných informací - to je primární záležitost, ale s embargem na informace to jde velmi z těžka.
A tak buď dáš na pisálky ( ti se někdy dopouští chyb z neznalosti , někdy záměrně ), ale nemůžeš si být moc jistý. Pak je to co uvádíš - část nevytráveného úseku od výpustě až k místu, kde se otrava projevila. V tom mezi námi panuje shoda, že otravu nemohl způsobit přivaděč z Rožnova.

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 22:18:47

Honza7 >> Přečetl jsem celou naší konverzaci a nikde jsem od tebe neviděl explicitní vyjádření, že "z rožnovského přivaděče to nepřiteklo". Kde jsi to uvedl?
Navíc jsem nikde nenapsal, žes to neuvedl.
Panebože, to je debata...víš ty vůbec co je to lež, nebo je lež pro tebe tak normální, že lhářem nařkneš kohokoliv?
Napiš, kde jsi v naší konverzaci uvedl, že z rožnovského to nevyteklo.

Honza7 - Profil | Ne 22.8.2021 21:53:43

Bacha San - 22.8.2021 21:27:53 >> Tak dobře na osvěžení paměti :
Velmi krátký výběr : - Pro tebe je výstup z veteriny nedůvěryhodný?

Ale celá tato debata se rozplizlá do takových detailů, které jenom odvádějí pozornost od merita věci. Já prostě tvrdím, že na 80% Deza vypustila kyanid do Bečvy. Napiš tedy, alespoň ve třech bodech, proč tomu tak není.

Tohle jsem psal já
Nevím co jsi četl, ale jasně jsem uvedl, že jed nepřišel z Rožnovského přivaděče, stejně jsem vyjádřil k zprávě z veteriny - tu jsem nečetl, pouze krátká zpráva proběhla v tisku, která nebyla moc konkrétní. Přečti si příště víckrát co píšu, než ze sebe tady začneš dělat ulhanýho idiota.
Nelíbí 0Líbí 0

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 21:27:53

Honza7 >> Já se tě ptám, kde jsem lhal. A prosil bych s citací.

Honza7 - Profil | Ne 22.8.2021 21:25:20

Bacha San >> Když máš výpadky s pamětí zkus odbornou pomoc. Já myslel vzhledem k tomu jak se zde prezentuješ, že hmotností bilance jsou pro tebe známé. Tvrdíš, že informace máš, tak už je to pro tebe maličkost.
Já na rozdíl od tebe mohu jedině tvrdit, že to z kanálu z Rožnova nepřišlo.

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 21:18:33

Honza7 >> Jo, a ještě jedna věc. Víš jakou rychlostí teče voda v řece??? Nemyslím průtok, ale rychlost vody, když se tedy chceš bavit o různých místech a různé koncentraci v čase a házíš tady vzorkováním.

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 21:14:20

Honza7 >> Konkrétně v čem jsem lhal? Já totiž normálně nelžu, kdo si to pak má pamatovat.
Nenapsal jsi, k čemu se chceš dopídit. Jestli to nenapíšeš, budu mít důvodné podezření, že tady chceš jenom prudit:-)
A o těch zásobnících jiných firem, ty znáš nějakou jinou firmu v této oblasti, která vypouští do Bečvy kyanidy? Taková firma by musela být v centrální evidenci a už by dávno byla sprostým podezřelým.
Alespoň vidíš, jakou s tebou mám trpělivost:-)

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 21:06:36

sindeji3 >> Tak můžeme založit volební vlákno. Slušné volební vlákno.

Honza7 - Profil | Ne 22.8.2021 21:04:23

Bacha San >>
Tohle jsi napsal :
"A co se vzorků týče, stačilo by jeden nad první výpustí a pak za všech výpustí. To naprosto dostačuje. Nechápu, proč se tady argumentuje množstvým vzorků v čase a prostoru. Nejsou potřeba, jen se tím mate veřejnost".
Teď tě doplním - Když se dělají jakékoliv bilance, tak levá strana odpovídá té pravé. Pokud budu mít vzorky odebrané z více míst v časových intervalech, tak si zjistím kolik toho jedu vlastně uteklo a v jakém čase. Více míst je pouze pro přesnost měření - uvádění nejistoty měření.
Od místa odběru k potenciálnímu místu šíření při daném průtoku se zjistí časový odstup. Po přepočtení času si stačí zjistit v daných časových termínech průtoky na sledovaných výpustí.
Z toho si pak jednoduše vypočtu jaká by musela být koncentrace kyanidu pro každý kanál. Kyanidy jsou vedlejší produkt, který je sledovaný a tak stačí porovnat v denících zda-li taková koncentrace se vůbec z kanálu z Rožnova, Dezy a dalších někdy vyskytovala. Následně si vypočtu i množství tohoto koktejlu a porovnat to s tím jaké zásobníky jsou v okolních firmách, kde by mohl být tento koktejl uskladněn?
K tomu THC, všimnul si, že jsem tam dal otazník?
Jak jsi se vypořádal s tím, že jsi lhal o tom co jsem napsal?

sven - Profil | Ne 22.8.2021 20:37:18

sindeji3 >> Nevím jak ty ale já strachem rozhodně netrpím. .-)
Minule jsem nevolil a budu-li letos, tak to je ještě hluboko ve hvězdách.
Ale pokud by k tomu došlo, tak určitě ne antisociální socdemáky ani bonzující feťáky, top je dno, ano rozhodně ne, modré straky nechci taky, starostové mohou být bez starosti, komunisty volí jen komunisti a nějaké pidistraničky, byť mohou mít přijatelnou "vizi", jsou vyhozené hlasy. Takže nemám nic proti kalkulačkám, něco mají do sebe .-)

Ale v realu to je úplně jedno. Všichni se tam derou jen pro prachy a imunitu aby je mohli beztrestně hrabat.. A nějaký lid mají u zádele ..univerzálně, napříč celým spektrem..
Takže pokud bych se tentokrát rozhodl, jsi první komu jsem se svěřil. Ale nech si to jen pro sebe .-)
Á propos a jak to vidíš ty, coby budoucnost toho národa ?
Ale teď už jsme tvrdě off topic ..

sindeji3 - Profil | Ne 22.8.2021 19:52:41

sven >> líbí se mi jak se všichni bojí říct svoje preference a raději napíšou, co jim přisoudila kalkulačka :)

Dědek - Profil | Ne 22.8.2021 19:25:50

Bacha San >> pokud to není pravda, tím líp. Ale uvidíme...

sven - Profil | Ne 22.8.2021 19:23:36

Bacha San >> To máš pravdu.. Kalkulačka mi přisoudila SPD..
Tak uvidíme .-) https://www.irozhlas.cz/volebni-kompas-2021

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 18:57:51

Dědek >> Tak si taky přečti toto, když už se tady "odbočuje".

https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/sprava-np-sumava-reakce-na-blog-jiriho-manka

Bacha San - Profil | Ne 22.8.2021 18:22:31

sven >> Jo, Studénka je svinstvo a Bečva dopadne stejně. Ale můžeme si za to sami. Tím, jak "angažovaně" volíme.