NTibiik - Profil | Po 9.8.2021 21:22:59
Popik >> Navíc teď byl trochu větší průtok,tak to alespoň trochu "propláchlo¨",takže bych se teho nebál..
NPopik - Profil | Po 9.8.2021 21:12:35
Paul van Drax >> Budeme doufat.
NPaul van Drax - Profil | Po 9.8.2021 16:20:29
Popik >> Ono těžko říct nějaké konkrétní číslo, ale myslím, že na celkový stav zarybnění to nebude mít velký vliv.
NPopik - Profil | Po 9.8.2021 14:25:48
Kolik tech ryb nakonec vychcipalo? Chystam se tam na vikend s Kamosem, tak jestli to ma vubec cenu...
Nzdevac - Profil | Po 9.8.2021 13:01:29
eskymak Mrakomor >> Uvidíme, těžko hodnotit, když to není uzavřeno. Až bude Bečva uzavřena, můžeme zase pokecat. To samé platí o tomto článku "Stovky udušených ryb lemovaly břehy Moravy v Uherském Hradišti". Jak to vlastně dopadlo? Dělá se něco, nebo je to vyřešeno?
NFockeWulf - Profil | Po 9.8.2021 12:50:48
Hellas >> I ty mamlase jsi sem zas vlezl?
Neskymak Mrakomor - Profil | Po 9.8.2021 12:12:35
zdevac >> kdybys nebyl tak pasivní a nebál bych se říct "prodejný"....možná by sis všiml, že se dá toho vyjednat poměrně hodně. Některé stromy dál stojí a obchoďáku neuhly....bečva nevyšumí byť se dál vesele zametá. Stačí otevřít oči a radovat se i z malých dilčích úspěchů, na kterých je založen pak výsledek...(který se nedá vždy očekávat automaticky). Bohužel jej ale asi nevidíš..., ono je totož jednodušší to uzavřít s tím, že nějak bude a když budu držet hubu, ještě mi třeba z toho něco i kápne...
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 22:21:11
Honza7 >> Ještě že tu jsi, bych jinak nevěděl, co dělat :-)
NFockeWulf - Profil | Ne 8.8.2021 21:47:03
zdevac >> Jsem fakt rád, že jsem tě potěšil, asi jsem osamocený, ale udělat radost blbovi se vždy nepovede.
NHonza7 - Profil | Ne 8.8.2021 21:33:25
zdevac >> Máš konečně pravdu reálném životě se nic nezmění, tak jdi raději montovat lavičku, tohle v reálu ocenění všichni.
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 21:23:24
FockeWulf >> Když myslíš, vyvracet ti to nebudu. Ono je mi celkem u zadku co si o mě myslí i ti, co mě znají, natož abych si dělal hlavu z anonymních nýmandů kdesi na internetu :-))) Takže jestli jsi spokojen, klidně jsem zedník, montér laviček, zasran, proletář... Je-li ti to málo, doplň si dle libosti, máš na to právo, zlobit se nebudu. Na reálném životě to nezmění vůbec nic, budu se mít pořád stejně :-)
NFockeWulf - Profil | Ne 8.8.2021 20:52:04
zdevac >> Pochybuji, že umíš cokoliv prodat a i o tom, že si na sebe vyděláš sám, podle mě jsi buď proletář ( člověk, který se nechává najímat na práci, neb sám není schopen produkce ), nebo úřední zasran. Punkt.
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 20:29:38
Honza7 >> Montováním si moc nevyděláš, je lepší je je prodat a smontování necháš na nějakém ze zaměstnanců. Manuální práci mám rád, ale jen jako koníčka, peníze se tím vydělat nedají :-)
NHonza7 - Profil | Ne 8.8.2021 19:18:30
zdevac >> To by jsi měl opravdu zůstat u toho co jsi do této doby dělal - začni tase montovat lavičky.
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 18:23:55
Honza7 >> Já to vidím přesně obráceně. Lidi s tvým přístupem jsou skvělý materiál. S opozicí nebo "protivníky" se vždy nějak dohodneme, kompromis je téměř vždy, ale občas to něco stojí. Když jsou šikovní, tak více, ale obvykle je to rychle a ok. Když se najde někdo, jako jsi ty, je to obvykle lepší, tedy pokud to nepospíchá. Dohoda je nemožná, přijdou na řadu zákony, ustanoví se komise, výbor, sem tam se někdo odvolá, dodržují se maximální lhůty, jedno šetření, druhé... vytvoří se zmatek, nikdo se v tom nevyzná, nakonec to ani nikoho nezajímá, podklady se ztratí, prošvihnou se lhůty... Nakonec je stejně podle nás, tebe to stojí čas a peníze, ale celkem nic z toho. A my ušetřili. Takže když zmiňuješ Bělorusko, tak ze mne by moc radost neměli, ale ty bys ji dělal na 100 procent, poskytl bys jim krásné alibi, že vše bylo řádně projednáno a vyšetřeno a nenašlo se nic závadného. A kdybys nepřestal, udělá se veřejný problém z tebe, zdržuješ, šťouráš a občané nemají třeba lavičky proto, že peníze místo na lavičky šly na řešení problémů, které působí tvá všetečnost :-) Jednoduché a účinné. A je jedno, zda se jedná o státní správu, korporaci nebo malou firmu. Mám zkušenosti ze všech těchto oblastí a chodí to všude skoro stejně.
NHonza7 - Profil | Ne 8.8.2021 17:30:26
zdevac >> Ty jsi adept na azyl v Bělorusku.
Mít hlavu tak hluboce zaraženou v prdeli mocných ( jako máš ty ) a mít pocit, že jsi něco získal - to se jen tak nevidí.
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 16:10:55
Luigi_Lasagne old >> Jestli tě to potěší, při pohledu do zrcadla jsem se ještě nikdy nestyděl, jsem se svým životem spokojen :-)
Jinak promiň, ale celkem mne nezajímá, jak co kdo řeší. Není to důležité. Stejně tak zda je to formou zákonnou nebo zda někdo dělá maximum nebo minimum. Důležitý je výsledek. Až se rok s rokem sejde, bude důležité čeho se dosáhlo, ne co se dělalo.
NLuigi_Lasagne old - Profil | Ne 8.8.2021 13:14:59
zdevac >> usmívat se určitě můžeš, je to dokonce zdraví prospěšné, stejně jako můžeš vytrvale popírat a zpochybńovat popsané. Věc,kterou ale minimálně v případě Bečvy popřít nemůžeš, je to, že se příslušní rybáři v čele s p.Pernickým neposrali a řeší věc zákonnou formou. A i kdyby to nedopadlo, a já věřím že dopadne, nemusí se stydět pohledu do zrcadla. To je ten rozdíl.
Tímto bych to asi uzavřel. Navzájem se už asi informačně neobohatíme a regovat na jednotlivé z kontextu vytržené fragmenty je nesmyslné točení o ničem a sem to nepatří. Opatruj se.
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 12:49:40
Luigi_Lasagne old >> Ty ne, ale místní sdružení, které protestovalo a organizovalo petici proti, mohlo dosáhnout mnohem více. O Bečvě a zákonu vím, když to čtu, lze se jen usmívat. Mnoho slov, ale realita je jinde. Už ale alespoň chápu uvažování některých lidí zde - pokud věříte tomu, co se píše a říká, více, než tomu, co se doopravdy děje, tak je to opravdu smutné. A nelze se divit, že si ostatní dělají, co chtějí :-( Sice říkají A, ale dělají B. A než to tobě a podobným dojde, je už pozdě, situace a stav nejdou změnit.
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 11:24:55
Luigi_Lasagne old >> To není argumentační berlička, ale praxe a pozorování. Stačí se podívat okolo sebe. Stromy jsou vykácené, obchoďáky vesele stojí, jsou plné a ještě má provozovatel ocenění za expanzi. A na nějaké stromy si nikdo už ani nevzpomene. A vyšetřování Bečvy a dalších eko nehod? Pár lidí, jako jsi ty nebo Honza7, se může podělat, ale viník neznámý, vyšetřování mrtvé, provozovatelé problematických provozů se smějí. A nikdo s tím nic neudělá, protože to buď není možné, nebo nechce. Co třeba nedávná cyklostezka na Mělníku? Cyklostezka okolo Labe v krásném asfaltu, rybáři ostrouhali... A přitom stačilo místo petice a házení klacků pod nohy udělat s Mělníkem dohodu, že rybáři cyklostezku podpoří a obec tam na oplátku vybuduje sezení a přístupy k vodě. U rybářů zvítězil radikální postoj a místo dohody chtěli stavbu zablokovat, tak mají velké kulové. Jsi spokojen? Asfaltová cyklostezka tam je tak jako tak, jen rybáři mohli mít přístupy a místa na chytání. Nemají nic. Jsi hrdý na svůj morální přístup a na to, co jsi s ním dosáhl?
Nzdevac - Profil | Ne 8.8.2021 11:14:05
Honza7 >> To už jsi psal několikrát. Nic lepšího nemáš? Opakuješ se a ještě jsi ve svých názorech a hodnocení mimo, viz. třeba má práce. Možná bych se při jiném přístupu "protistrany" zamyslel nad změnou, ale když vidím tebe, říkám si, že mé názory jsou správné a dobré. Takže díky.
NLuigi_Lasagne old - Profil | Ne 8.8.2021 11:13:55
Honza7 >> taky si myslím, že ta argumentační kostra pokulhává na všechny končetiny. Jeho boj a názor.
NHonza7 - Profil | Ne 8.8.2021 10:31:10
Luigi_Lasagne old >> Pouze dement si myslí, že se dá vše koupit. Zřejmě mu chyběli peníze, aby si někde koupil více rozumu.
Smutné na tom je, že ten člověk neví kde teče Bečva a má problém se orientovat, kde leží Uherské Hradiště.
NLuigi_Lasagne old - Profil | Ne 8.8.2021 10:18:32
zdevac >>No neshodneme se. Ten ledově chladný pragmatismus se možná skvěle hodí do machiavelliho vidění politického světa, jehož cílem je jen dosažení vlastního prospěchu za každou cenu. Aplikovat toto na běžný život, ano, mnozí tak z ryzího kalkulu činí, je cestou k totálnímu vyprázdnění hodnot, na kterých naše společnost vyrostla a které právě u Machiavelliho jsou upozadňovány a i v současnosti mnohými zesměšnovány.
Argument, že toto nelze zajistit je jen berličkou těch, co to zajistit neumí nebo vůbec nechcou.
NHonza7 - Profil | Ne 8.8.2021 10:07:13
zdevac >> Jo, takových debilů co manipulovali s davem, že se vydávali, že ví co ostatní si myslí a přejí, zde bylo kvanta.
Kolego bylo by daleko lepší, aby jsi se věnoval tomu co tě živí, vrať se zpátky k zedničině, tedy pokud to ještě umíš.
Nzdevac - Profil | So 7.8.2021 22:49:06
Luigi_Lasagne old >> Jo, s handlem máš pravdu. Není optimální, ale jelikož neexistuje způsob, jak řadě věcem zabránit, považuji to za nejlepší z možných řešení. Stačí si velmi jednoduše srovnat varianty a podívat se, co nakonec komu zbude. Se podívej sám třeba na ty stromy u Lidlu. Lidl chce pokácet strom. A máš dvě možnosti. Nekompromisně to zakážeš a nebo dovolíš s nějakou podmínkou, tedy vyhandluješ třeba za založení parčíku nebo vysezení stromů jinde. A konečné stavy? Varianta první - strom je pokácen, protože záhadně chcípnul, ty nemáš nic. Varinata druhá - strom je pokácen, ty máš parčík/jiný strom. Pokud nemáš prostředky a schopnosti strom uhlídat, je jednoznačně výhodnější varianta druhá. Koncový stav je stejný, ale společnost má něco navíc. Jen hlupák trvá na něčem, co není schopen zajistit. Teorie o morálce a pravdě jsou hezké, ale musíš vycházet z praxe a běžného života, ne žít v nějaké utopii, kde zakážeš strom pokácet a všichni to budou dodržovat. Takhle život nefunguje.
NLuigi_Lasagne old - Profil | So 7.8.2021 17:49:15
zdevac >> to, co zde, i v případě Bečvy, nabízíš a obhajuješ, je prachsprostej handl, který problém neřeší, pouze posouvá. Pohodlně rezignující a prodejný relativismus (každý má svou pravdu) je cesta, která celou naši společnost vede do prdele a podráží skutečné hodnoty a snahy těch, kteří to tak nastavené nemají. Těch tvých 30 stříbrných se již v historii ukázalo jako slepá cesta.
Nzdevac - Profil | So 7.8.2021 14:13:38
eskymak Mrakomor >> Tvůj dodatek nemůže být platný už z principu.
Neskymak Mrakomor - Profil | So 7.8.2021 7:33:43
zdevac >> ještě jsi zapomněl na "všichni lidi to vidí, že jsi kretén"..
Nzdevac - Profil | Pá 6.8.2021 20:45:34
Honza7 >> Umíš číst? Nepíšu, co si lidé myslí, ale můj názor na to, co si myslí. Názor jsem si udělal podle reakcí a názoru a chová těchto lidí. Smutné, když nejsi schopen pochopil rozdíl mezi "Jsi kretén" a "Myslím si, že jsi kretén" :-( Pak se nediv, že máš v diskuzích takové problémy.
NHonza7 - Profil | Čt 5.8.2021 20:11:18
Paul van Drax >> Kolego, já reakce kolegy zkrátím ( ale máš tam odkazy kdy to napsal ).
Nzdevac - Profil | SZ | St 4.8.2021 19:42:00 Asi se ti můj názor líbit nebude, ale když se rozhlédneš, řekl bych, že si to myslí lidí opravdu hodně
Nzdevac - Profil | SZ | Čt 5.8.2021 0:53:32
Honza7 >> Já nepíšu, co si lidé myslí. To by mne v životě nenapadlo, já jen popisuji stav,
Jeho slovní obraty nejsou o zájmu k dané věci - je to pouze o jeho exhibici - ten ani neví, kde leží Uherské Hradiště. Pokud tomu nevěříš, podívej se na diskuse kolem Bečvy, ať si uděláš o něm obrázek sám.
Nzdevac - Profil | Čt 5.8.2021 11:34:23
Paul van Drax >> A ani s těmi stromy to není tak žhavé. Vezmi si, jak se načerno kácely stromy na místech, kde měl stavět prodejny Lidl. Pár článků, pár bu bu bu... a výsledek? Pár článků v novinách, postih nula a Lidl je nejúspěšnějším expandujícím obchodem. Všichni mají plnou pusu ochrany přírody a já nevím, čeho všeho ještě, ale pak jim dáš slevu na pivo, mléko a nějakou nepotřebou kravinu a vše zapomenuto. Tak to prostě chodí. A proto si všichni ti radikální zastánci práva, trestů a postihů jen nabijí hubu a selžou a dosáhnou mnohem méně, než kdyby spolupracovali a byli ochotni k dohodám a kompromisů. Když někdo nabídne za strom náhradu a ochránci to hrdě odmítnout, tak co se stane? Někdo ho fikne načerno a strom stejně není a všichni ostrouhali. Kdyby strom za něco vyměnili, mohli mít alespoň něco. Hrdosti a spravedlnosti se nenajíš, složenky nezaplatí...
NPaul van Drax - Profil | Čt 5.8.2021 9:46:53
Honza7 >> V tomhle s kolegou Zdevac souhlasím. Když někdo pokácí načerno strom, protože mu brání ve výhledu, tak se můžou všichni po..at. Ale ryby holt nejsou tolik vidět a co oči nevidí, srdce nebolí. Zájem veřejnosti o takové situace je minimální.
Nzdevac - Profil | Čt 5.8.2021 0:53:32
Honza7 >> Já nepíšu, co si lidé myslí. To by mne v životě nenapadlo, já jen popisuji stav, tedy to, co vidím a slyší. Co si kdo myslí opravdu nevím, ale že na celou věc lidi kašlou a hodili na ní bobek a z hlediska většiny to nikoho nezajímá, to je nezpochybnitelný fakt. Rozhodně je chování v protikladu k tomu, co psal jako svoji představu o očekávání aski. Můžeš mne vinit z mnoha věcí, můžeš se mnou nesouhlasit v názorech, ale těžko můžeš rozporovat zjednodušený popis toho, co se okolo mrtvých ryb děje - skoro nikoho to nezajímá a to včetně státní správy, která to uzavřela slovy "Asi se je teplo nebo se tam něco spláchlo nebo došel kyslík ve vodě..." a hotovo. Mrtvé ryby a smrad zmizí a zase je dobře.
NHonza7 - Profil | St 4.8.2021 23:25:32
zdevac >> Znovu stejná píseň, napsat svůj názor a schovat ho za dav lidí, aby jsi tomu dal punc pomyslné moci.
Prosím tě, začni psát sám za sebe a přestaň manipulovat s tím, že víš co si lidé myslí.
Nzdevac - Profil | St 4.8.2021 19:42:00
aski >> Vtipné. Jako zpráva do novin, když se nic neděje, asi ok. Ale upřímně - moc lidí to zajímat a vzrušovat nebude. Někde chcíplo pár ryb , voda to odnese, připlavou nové... Asi se ti můj názor líbit nebude, ale když se rozhlédneš, řekl bych, že si to myslí lidí opravdu hodně. Tohle nikdo řešit nebude.
Naski - Profil | St 4.8.2021 9:04:35
Hledám nějaké oficiální vyjádření odboru životního prostředí v UH o šetření této havárie. Nebo to není v kompetenci této instituce ? Čekal bych, že budou řádit jak černá ruka, když jim zdechlé ryby plavou přímo "pod barákem". Kde jsou zveřejněna nějaká preventivní opatření aby se podobná věc již neopakovala ? V době takových moderních technologií, které mají lidé k dispozici, není možné najít zdroj znečištění a úhynu ryb na kilometru vodního toku uprostřed města ? Co je k tomu ještě potřeba ? Víc lidí, rychlejší auta, modernější telefony, další kanceláře, větší výplaty ....? Dejme jim to ! Jde o naše životní prostředí a zdraví, cennějšího beztak nic jiného nemáme.
NFeederman@ - Profil | Út 3.8.2021 20:47:52
Paul van Drax >> To je velká škoda...
A dík za informace.
NMartin M. - Profil | Út 3.8.2021 16:17:22
Paul van Drax >> dekuji, takove informace mne zajimaly.
NPaul van Drax - Profil | Út 3.8.2021 15:42:11
Martin M. >> V pátek ráno vyplavala hlavně menší ryba - nejvíc malé parmy a hrouzci, pozděj a v sobotu se začaly zdvihat i větší ryby, v podstatě zastoupené rovnoměrně dle obsádky: sumec, candát, pár okounů, úhoř, kapr, cejn, tloušť, parma, podoustev... - všechno i v docela slušných velikostech. Odhad celkového úhynu je těžký, něco odplulo dál a přes noc se nesbíralo, osobně bych hodně zhruba tipl někde k tuně možná.
Výsledky rozborů zatím nejsou k dispozici, ale nejpravděpodobnější odhad, co jsem zatím slyšel, je ten, že bouřka nad Topolnou a Kněžpolí ve čtvrtek večer spláchla čerstvou kejdu z polí do Březnice a odtud to doteklo do Moravy. Už tak tam nebylo kyslíku na rozdávání (průtok poslední dny okolo 10 - 15 m3/s a teplota 24,5 - 25 stupňů), takže mohlo stačit fakt málo, aby se to zlomilo. Ale jak jsem psal, zatím je to jenom jedna z teorií.
NMartin M. - Profil | Po 2.8.2021 18:14:43
Feederman@ >> no tvl oba najednou stejny dotaz
NMartin M. - Profil | Po 2.8.2021 18:14:17
Nema nekdo informace primo z mista, o cca kolik ryb a jakych se jednalo? Diky.
NFeederman@ - Profil | Po 2.8.2021 18:13:54
Tak jak velký byl ten úhyn?
Napíše mi někdo k tomu něco blíž...?
Zajímalo by mě o jaké druhy ryb se hlavně jednalo a kolik jich teda bylo?
Nsven - Profil | Po 2.8.2021 16:44:36
Chtělo by to další parlamentní komisi...tohle už Babišovi nesmí projít !
NCiffik - Profil | Po 2.8.2021 15:08:55
Honza7 >> Tilápie (nebo co to je?!) nám v Moravě opravdu neplavou, nicméně po rozkliknutí fotky, příp. najetí myši na „I" je tam info, že se jedná o ilustrační snímek.
To, bohužel, nic nemění na realitě =(
NHonza7 - Profil | Po 2.8.2021 14:49:59
Tato smutná událost nebyla pro autora článku až tak zajímavá. Vložil totiž fotku, která nejen, že nepochází z místa události, ale není ani z našeho kontinentu.
Ještě smutnější je na tom, že pro upřesnění tam není vložen komentář, že jde pouze o ilustrační fotografii. Jsme bohužel dávno v době, kdy slušnost nikoho nezajímá - jen senzace za každou cenu.